Hmm dan streep ik die ook maar van het lijstje potentieel wenselijk. Vind dat vooral van codeine echt heel vervelend... als ik 6 weken benauwd ben met nachtelijke blafhoest... doe ik echt wel wat voor een doosje codeine.. maar mag niet meer van de huisarts sinds mn astma-labeltje. Om precies die reden. Niet dat ik OOIT in mn hele leven een astma-aanval had.. maar goed. Vervelende is dat ik nog niks heb gevonden dat zo goed werkt als codeine. Tabletje in de laagste dosering verzorgt toch minimaal een halve en vaak zelfs een hele nacht slaap.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:08 schreef FranticDJ het volgende: [..] Brr, wist niet dat er in Voltaren ook diclo zat.. Diclo triggert astma aanvallen. Ik ga er dus heel heel slecht op
![]()
Hier waren de 2 pcm's erg fijn .. meteen een stuk meer ontspannen.. zo meteen weer 1 vermoed ikquote:Op donderdag 14 november 2019 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd steeds vaker mensen tegen die dat hebben. En niemand kan uitleggen waarom. Waarom zou je lijden als dat niet absoluut noodzakelijk is
Hopelijk geeft t blauw niet afquote:
Dat had ik even gemist!quote:Op donderdag 14 november 2019 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog een keer voor de blauwe @:Lonaa![]()
![]()
![]()
Gewoon pakken dan, of gaat dat alleen op recept? Ik kan ook diclo krijgen als ik wil.. Maar na een 'testje' met m'n knie weet ik dat ik er heel slecht op ga, dus heb ik 't laten aanmerken bij de apotheek dat ik 't niet meer krijg.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm dan streep ik die ook maar van het lijstje potentieel wenselijk. Vind dat vooral van codeine echt heel vervelend... als ik 6 weken benauwd ben met nachtelijke blafhoest... doe ik echt wel wat voor een doosje codeine.. maar mag niet meer van de huisarts sinds mn astma-labeltje. Om precies die reden. Niet dat ik OOIT in mn hele leven een astma-aanval had.. maar goed. Vervelende is dat ik nog niks heb gevonden dat zo goed werkt als codeine. Tabletje in de laagste dosering verzorgt toch minimaal een halve en vaak zelfs een hele nacht slaap.
En waar pak ik dat dan?quote:Op donderdag 14 november 2019 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon pakken dan, of gaat dat alleen op recept? Ik kan ook diclo krijgen als ik wil.. Maar na een 'testje' met m'n knie weet ik dat ik er heel slecht op ga, dus heb ik 't laten aanmerken bij de apotheek dat ik 't niet meer krijg.
Ah, alleen op recept dus.. dat wist ik nietquote:Op donderdag 14 november 2019 15:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En waar pak ik dat dan?
Nou ken ik iemand dje weleens een doosje doorschuift.. maar degene is gelukkig niet zo vaak ziek
En het wordt maar mondjesmaat voorgeschreven omdat het een -ine is.
Vroegah kon je het bij de drogist kopen.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah, alleen op recept dus.. dat wist ik niet
Nog meer blauw!quote:
Kijk, een serieuzerd die niet in de gaten heeft dat dit met een half uurtje weer voorbij isquote:Op donderdag 14 november 2019 15:27 schreef fietsie het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de oproep "Ontgroenen mag" bijdragen aan waarom Fok! een structurele gebruikersterugloop heeft. De groep randdebielen erkennen en bedienen.
Oh echtquote:Op donderdag 14 november 2019 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er twee Bluesen aanwezig waren. Duurde even voordat ik door. had dat je UI veranderd..
Als er meerdere posts onder elkaar staan gaat dit ook niet synchroon
Ja, CUL-mod van september 2007 t/m augustus 2008.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Muck is al eerder blauw geweest toch?
quote:Op donderdag 14 november 2019 15:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh echt
Ja had mn nieuwe en mn oude bloes laten versmelten
GGMM had het niet perse hoeven te vermelden, extra.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is Lonaas eigen schuld
Dat hoort er toch gewoon bij op FOK!Joh.. zuurpruimquote:Op donderdag 14 november 2019 15:27 schreef fietsie het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de oproep "Ontgroenen mag" bijdragen aan waarom Fok! een structurele gebruikersterugloop heeft. De groep randdebielen erkennen en bedienen.
ECHT!quote:Op donderdag 14 november 2019 15:24 schreef Lonaa het volgende:
Dank voor de succeswensen, ik heb het sluitknopje gevonden
Tja...quote:Op donderdag 14 november 2019 15:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
GGMM had het niet perse hoeven te vermelden, extra.
Mja ik draag dus vaak de fake versie van drmartens swinters.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:33 schreef Blues het volgende:
@:Uhmp haar schoenen, dat is niet helemaal mijn ding, maar ik kan me voorstellen dat ze heerlijk lopen
Daar ben ik het dus niet mee eens: dergelijke users maken dat mensen die wel willen bijdragen vertrekken. Blijvend.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat hoort er toch gewoon bij op FOK!Joh.. zuurpruim![]()
quote:Op donderdag 14 november 2019 15:36 schreef minilot het volgende:
Oepsie! Liepen net tien minuten voor aanvang nabespreking-afspraak met gyn de hal van het ziekenhuis in..
..echter het verkeerde ziekenhuis in verkeerde (naastgelegen) stad. Aiiii.
Compleet overheen gelezen in zowel de afsprakenbrief als het herinnerings-smsje#kluns
Is dan ook lastig!quote:Op donderdag 14 november 2019 15:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik draag dus vaak de fake versie van drmartens swinters.
En zomers hoge allstars.
Dus ik had nogal moeite met kiezen inderdaad.
Maar wintertechnisch leek dit de beste optie.
Kreeg ze kado als “wapen” in de strijd tegen hielspoor en moet zeggen... scheelt een berg.
Lopen zelfs beter dan allstars die ik tijdelijk ook maar had geadopteerd als winterschoenen ivm bijzonder zere voeten in stevigere schoenen.
Oepsquote:Op donderdag 14 november 2019 15:36 schreef minilot het volgende:
Oepsie! Liepen net tien minuten voor aanvang nabespreking-afspraak met gyn de hal van het ziekenhuis in..
Compleet overheen gelezen in zowel de afsprakenbrief als het herinnerings-smsje#kluns
Oh ships... die verschillendequote:Op donderdag 14 november 2019 15:36 schreef minilot het volgende:
Neuh. Zo een bagger in het eerste half uur na aanstellen van een MOD hoort er wel een beetje bij. En dat is prima.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens: dergelijke users maken dat mensen die wel willen bijdragen vertrekken. Blijvend.
Nee hoor, dat gelukkig niet! Meteen gebeld en aangegeven wat er misgegaan was. De ziekenhuizen liggen een kwartiertje rijden van elkaar, mits de stoplichten wat meezitten. Was geen punt, want ze liepen toch al achter. We zitten nu nog altijd in de wachtkamer.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ships... die verschillendelokaties
ook.
En nu nieuwe afspraak zeker en wachten
Maar nu moet het afgelopen zijn zekerquote:Op donderdag 14 november 2019 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neuh. Zo een bagger in het eerste half uur na aanstellen van een MOD hoort er wel een beetje bij. En dat is prima.
Oh fijnquote:Op donderdag 14 november 2019 15:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gelukkig niet! Meteen gebeld en aangegeven wat er misgegaan was. De ziekenhuizen liggen een kwartiertje rijden van elkaar, mits de stoplichten wat meezitten. Was geen punt, want ze liepen toch al achter. We zitten nu nog altijd in de wachtkamer.Phew. Sisser.
Ja het mag wel klaar zijn.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Maar nu moet het afgelopen zijn zeker
Kan je ook lekker neuzen achter de schermen
kleine hapjes van bladerdeeg met een stukje frikandel erinquote:
quote:Op donderdag 14 november 2019 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog een keer voor de blauwe @:Lonaa![]()
![]()
![]()
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 14 november 2019 15:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat die wetenschappers er alleen maar op uit zijn om je te vergiftigen!
Nou ja, het zou kunnen dat dit alleen een nabespreking is van de zwangerschapsafbraak en dat we voor de uitslagen omtrent de genetische factor alsnog binnenkort naar het Erasmus moetenquote:Op donderdag 14 november 2019 15:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh fijn
Nu horen dat alles weer goed is!
Een goeie dag!quote:Op donderdag 14 november 2019 15:45 schreef Blues het volgende:
Goed.
Geroeid.
Docs besteld.
Boskippen binnen.
Nu lezen en eten en straks naar Haarlem fietsen (het blijft droog hopelijk) voor kraambezoek bij dokter.
Knopjesquote:Op donderdag 14 november 2019 15:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja het mag wel klaar zijn.
En inderdaad even al mn nieuwe knopjes bekijken.
Awkward boner.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:48 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa speelt met knopjes die ooit de mijne waren
Girl boners zijn nooit akward, want ze zitten aan de binnenkantquote:
Ik heb hard gewerkt.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:52 schreef Zilverberk het volgende:
Hahaha, hele reeks aan CUL-topics met slotje van Lonaa in de lijst met nieuwe topics.
bwooh, en ooit de mijnequote:Op donderdag 14 november 2019 15:48 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa speelt met knopjes die ooit de mijne waren
En dankjequote:Op donderdag 14 november 2019 15:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
@:Lonaa en @:Muck gefeliciteerd met jullie nieuwe knopjes.
2003-2004 of zo. GC. Samen met Blues nog vgs mijquote:Op donderdag 14 november 2019 15:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ben jij blauw geweest? Waar, wanneer?
Oh ja, dat was ik van plan.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:05 schreef fietsie het volgende:
Nog steeds zin in een lekker hapje. Nog geen tijd gehad richting restaurant te hobbelen.
nee. Heknie. Volnde keerquote:Op donderdag 14 november 2019 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dotje curry onder de frikandel gedaan?
Ook niet handig he, bestaand forum gaan modden.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Bijna RSI gekregen van de ontgroening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ach ja dat ook nogquote:Op donderdag 14 november 2019 15:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, het zou kunnen dat dit alleen een nabespreking is van de zwangerschapsafbraak en dat we voor de uitslagen omtrent de genetische factor alsnog binnenkort naar het Erasmus moeten![]()
We gaan het zien!
Ja, goeie dag.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Een goeie dag!Pic van de docs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zwarte.
In broodje shoarma proppen. Was vaste prik met het restje dat we vroeger thuis over hadden na de stamppot andijvie.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een pak andijvie in een tgtg. Ik haat andijvie-stamppot. Weet iemand een recept waarin je andijvie een beetje kan verstoppen?
Thanks!quote:
Jij bent al 29585372 keer op vakantie geweest sinds de laatste keer dat ik een weekje vrij hadquote:
dat is niet waarquote:Op donderdag 14 november 2019 16:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij bent al 29585372 keer op vakantie geweest sinds de laatste keer dat ik een weekje vrij had
Even de zakken checken op smokkelwaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Quiche of zo?quote:Op donderdag 14 november 2019 16:30 schreef Myraela het volgende:
Ik eet geen shoarma of mayo, wel een beetje gezond blijven.
Guacamole met veel koriander.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet iets ' nieuws' vanavond. Toen ik naar de Lidl ging had ik de hoop dat ze nog de Amerikaanse oven-kipstukjes hadden maar die waren op
Toen vond ik bij de jubmo:
[ afbeelding ]
Nu de grote vraag: met welke saus?
Vooruit, 29585371 keer dan.quote:
en al was het waar, dan was het niet genoegquote:Op donderdag 14 november 2019 16:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vooruit, 29585371 keer dan.
Wordt het helemaal zacht als je het wat langer gaart?quote:
quote:Op donderdag 14 november 2019 16:27 schreef Blues het volgende:
Ja, goeie dag.Deze dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zwarte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Krijgt een beetje de structuur van spinazie dan..quote:Op donderdag 14 november 2019 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wordt het helemaal zacht als je het wat langer gaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |