Hetzelfdequote:Op vrijdag 20 december 2019 17:38 schreef Pizzapuntje het volgende:
Fijne feestdagen gewenst alvast voor jullie fokkerssss!
[ afbeelding ]
Knappe kerel, en idd een jonge look.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:59 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ben ik! Vanwege AVG heb ik mijn metgezel anoniem gekleurd
Wat was ik graag die alpaca geweestquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:59 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat was ik graag die alpaca geweest
cute xquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:59 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd zo snel als 't licht jij he mopjequote:
Ik heb een derde zintuig voor als jij een foto postquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Altijd zo snel als 't licht jij he mopje
Ja hm jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een derde zintuig voor als jij een foto post
mickytjuhquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Met onze foute kerstjurkjes in benidorm.
Lijkt me lastig om een foto te verkrijgen van jou zonder 5 vrouwen om je armen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:05 schreef Lynxis het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de feestdagen eens een nieuwe stijl geprobeerd.
Wat vinden jullie ervan?
Liefdequote:
Hehe, thanks!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lijkt me lastig om een foto te verkrijgen van jou zonder 5 vrouwen om je armen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:04 schreef -Deluzion- het volgende:
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahw, maar je weet toch hoe knap ik je vindquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
En over mij zeg je niks? We waren besties!
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:04 schreef -Deluzion- het volgende:
Je ziet er echt anders uit. Zou je niet herkend hebben als ik je tegen was gekomen, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is lief van jequote:Op donderdag 23 januari 2020 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw, maar je weet toch hoe knap ik je vind
Waar is dit? Stiekem lijkt dat me ook wel lachenquote:Op maandag 27 januari 2020 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch best geinig, zo'n selfie pop-up museum
#pinkitsmynewobsession
Supercandy pop-up museum.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:51 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Waar is dit? Stiekem lijkt dat me ook wel lachen
quote:Op maandag 27 januari 2020 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#pinkitsmynewobsession
Engeltjequote:Op maandag 27 januari 2020 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#pinkitsmynewobsession
Oh lekker dichtbijquote:Op maandag 27 januari 2020 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Supercandy pop-up museum.
Eentje in Keulen en eentje in Amsterdam.
https://www.supercandy.house/
Lekker gek. Voor je instaquote:Op maandag 27 januari 2020 09:51 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Waar is dit? Stiekem lijkt dat me ook wel lachen
Leuke foto's!!!quote:Op maandag 27 januari 2020 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#pinkitsmynewobsession
inderdaad, maar leuke foto!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:16 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom zo stil hier ?
[ afbeelding ]
Nice parrot.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
Dit ben ik [ afbeelding ].
Shiver me timbersquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
Well helloquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
That's got to be the saddest pirate I've ever seenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Nice Anne!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je blond was! Leuke fotoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
Ben ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2020 05:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je blond was! Leuke foto
Ha, ik vroeg het me ook al af maar was bang dat het een belediging zou kunnen zijn om te vragenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:43 schreef Anne het volgende:
Thanks allemaal!
[..]
Ben ik ook.
Dit is gewoon een pruik! Een goede blijkbaar; ik kreeg de vraag of het mijn echte haar was vaak die dag (niet omdat het fake leek, maar het kwam zo ongeveer tot aan mijn bips, en dan nog behoorlijk in de krul ook; het was opvallend).
Yeeeesss!quote:
Gaafquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan toch de carnavalsfoto's plaatsen
Air Ordinair (ik ben de middelste), at your service!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank u lesboquote:Op vrijdag 27 maart 2020 05:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
DD, je blijft een knappe vent!(en dat zegt een lesbo, haha) leuke foto's weer!
Jij kant het prima hebben.quote:Op maandag 6 april 2020 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Als je toch niet naar je werk hoeft voorlopig, kun je net zo goed je haar (tijelijk) paars verven!
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op zondag 26 april 2020 09:56 schreef LuNaTiC het volgende:
Met onze twee schattige kittens die we vorige week in huis hebben gehaald
[ afbeelding ]
@Kaneelstokje, ik zie de foto niet. Kun je weer even helpen?quote:Op maandag 27 april 2020 21:25 schreef michiel_merk het volgende:
Ik doe ook weer een keer mee [ afbeelding ]
gefixt😏quote:Op maandag 27 april 2020 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Kaneelstokje, ik zie de foto niet. Kun je weer even helpen?
Krijg ik straks weer allemaal titpics binnen. Moeten we niet willen, maat.quote:Op maandag 27 april 2020 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Kaneelstokje, ik zie de foto niet. Kun je weer even helpen?
knapperd!!quote:Op maandag 27 april 2020 21:25 schreef michiel_merk het volgende:
Ik doe ook weer een keer mee [ afbeelding ]
dat is prachtig gedaanquote:
Mooie herinnering op deze manier. Het past ook bij je gezicht, op de manier waarop je zelf op de foto staat. Ik ben zeer onder de indruk.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:57 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dank je! Een herinnering aan Nepal 😊
Dit zijn echt ongelofelijke poepies 😍quote:Op zondag 26 april 2020 09:56 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Ja echt 2 mooierds!quote:Op zondag 10 mei 2020 18:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit zijn echt ongelofelijke poepies 😍
Hoe cool is dat! Prachtige dieren!quote:Op zondag 10 mei 2020 20:25 schreef LuNaTiC het volgende:
We hebben ze Pjotr (l) en Igor (r) gedoopt, geďnspireerd door Drs P’s Dodenrit
(Het zijn Siberische boskatten)
Nicequote:Op zondag 10 mei 2020 20:25 schreef LuNaTiC het volgende:
We hebben ze Pjotr (l) en Igor (r) gedoopt, geďnspireerd door Drs P’s Dodenrit
(Het zijn Siberische boskatten)
Dan kom je deze plek misschien ook tegen... de foto is genomen vanaf Dingboche viewpoint, een aanrader!quote:Op zondag 10 mei 2020 18:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mooie herinnering op deze manier. Het past ook bij je gezicht, op de manier waarop je zelf op de foto staat. Ik ben zeer onder de indruk.
(Nepal is mijn volgende bestemming....op naar Mount Everest BaseCamp)
Fucking cute!quote:Op zondag 26 april 2020 09:56 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:34 schreef skysherrif het volgende:
Nou omdat ik net ook in DTS poste:30 kilo geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
HoiLeuke foto, grappig om het silhouet in je pupillen te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#35.
Oh haha dat zie ik nu pas.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:41 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Leuke foto, grappig om het silhouet in je pupillen te zien.
Nicequote:
Nice!quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:25 schreef LuNaTiC het volgende:
Zo hey wat is het heerlijk vandaag buiten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
HoiZwart-wit, nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de meest gekke vraag die je over je piercing hebt gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |