Dit zijn echt ongelofelijke poepies 😍quote:Op zondag 26 april 2020 09:56 schreef LuNaTiC het volgende:
Met onze twee schattige kittens die we vorige week in huis hebben gehaald
[ afbeelding ]
Ja echt 2 mooierds!quote:Op zondag 10 mei 2020 18:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit zijn echt ongelofelijke poepies 😍
Hoe cool is dat! Prachtige dieren!quote:Op zondag 10 mei 2020 20:25 schreef LuNaTiC het volgende:
We hebben ze Pjotr (l) en Igor (r) gedoopt, geīnspireerd door Drs P’s Dodenrit
(Het zijn Siberische boskatten)
Nicequote:Op zondag 10 mei 2020 20:25 schreef LuNaTiC het volgende:
We hebben ze Pjotr (l) en Igor (r) gedoopt, geīnspireerd door Drs P’s Dodenrit
(Het zijn Siberische boskatten)
Dan kom je deze plek misschien ook tegen... de foto is genomen vanaf Dingboche viewpoint, een aanrader!quote:Op zondag 10 mei 2020 18:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mooie herinnering op deze manier. Het past ook bij je gezicht, op de manier waarop je zelf op de foto staat. Ik ben zeer onder de indruk.
(Nepal is mijn volgende bestemming....op naar Mount Everest BaseCamp)
Fucking cute!quote:Op zondag 26 april 2020 09:56 schreef LuNaTiC het volgende:
Met onze twee schattige kittens die we vorige week in huis hebben gehaald
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:34 schreef skysherrif het volgende:
Nou omdat ik net ook in DTS poste:30 kilo geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
HoiLeuke foto, grappig om het silhouet in je pupillen te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#35.
Oh haha dat zie ik nu pas.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:41 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Leuke foto, grappig om het silhouet in je pupillen te zien.
Nicequote:
Nice!quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:25 schreef LuNaTiC het volgende:
Zo hey wat is het heerlijk vandaag buiten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
HoiZwart-wit, nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de meest gekke vraag die je over je piercing hebt gekregen?
Ik krijg nooit echt gekke vragen eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 18:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zwart-wit, nice.
Wat is de meest gekke vraag die je over je piercing hebt gekregen?
Je haar is droog.quote:Op maandag 6 april 2020 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Als je toch niet naar je werk hoeft voorlopig, kun je net zo goed je haar (tijelijk) paars verven!
[ afbeelding ]
Onherkenbaar zonder de krullen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:54 schreef Salvad0R het volgende:
mijn foto uit de OP gehaald, heh
[ afbeelding ]
Zo koekoekquote:Op zondag 28 juni 2020 12:01 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Haten jullie die mondkapjes in de trein ook zo...?
Neuh, geen last van:quote:Op zondag 28 juni 2020 12:01 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Haten jullie die mondkapjes in de trein ook zo...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |