@Oscar. wordt keihard aangepakt hier. Ook al komt hij alleen buurten als Ajax moeten spelen.quote:
Oscar is mijn rivaal. Ik haat hem met heel mijn hart elke keer wanneer ik hem zie merk ik dat mijn hartslag richting de 100 per minuut gaat, maar ik gun hem geen ziekte toe. Hij mag van mij een keer van de trap vallen, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op zondag 10 november 2019 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:oscar. wordt keihard aangepakt hier. Ook al komt hij alleen buurten als Ajax moeten spelen.![]()
Dagjesvolk.
Jij niet Corrie.quote:Op zondag 10 november 2019 22:19 schreef Karina het volgende:
Volgens mij wil Roland niet dat ik een ziekte krijg hoor.
Mijn bericht negeert hij mooi!quote:Op zondag 10 november 2019 22:19 schreef Karina het volgende:
Volgens mij wil Roland niet dat ik een ziekte krijg hoor.
quote:
waarom word ik niet getagdquote:Op zondag 10 november 2019 23:40 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard
@:monkyyy
@:wereldgozer
@:maxi-mus
@:tarado
@:lange_lans
@:coco.
@:zipportal
misschien ga ik hier heen
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op zondag 10 november 2019 23:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mortaxx had dat tegen mij gezegd
Ach Roland, ik gun jou ook een hele milde kriebelhoest toequote:Op zondag 10 november 2019 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oscar is mijn rivaal. Ik haat hem met heel mijn hart elke keer wanneer ik hem zie merk ik dat mijn hartslag richting de 100 per minuut gaat, maar ik gun hem geen ziekte toe. Hij mag van mij een keer van de trap vallen, maar daar is ook alles mee gezegd.
Nee zondag is TVSC dag. Je weet wel, dat topic waar je wenst dat elke vrouw een negerlul in haar mond krijgtquote:Op zondag 10 november 2019 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:oscar. wordt keihard aangepakt hier. Ook al komt hij alleen buurten als Ajax moeten spelen.![]()
Dagjesvolk.
Moet jij weten.quote:Op zondag 10 november 2019 23:40 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard
@:monkyyy
@:wereldgozer
@:maxi-mus
@:tarado
@:lange_lans
@:coco.
@:zipportal
misschien ga ik hier heen
[ afbeelding ]
Waarom wens je ons dan wel ziektes toe? Klootzak.quote:Op zondag 10 november 2019 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oscar is mijn rivaal. Ik haat hem met heel mijn hart elke keer wanneer ik hem zie merk ik dat mijn hartslag richting de 100 per minuut gaat, maar ik gun hem geen ziekte toe. Hij mag van mij een keer van de trap vallen, maar daar is ook alles mee gezegd.
Gezien, mooi!quote:Op maandag 11 november 2019 00:03 schreef Elan het volgende:
They shall not grow old is nu op de BBC @:yvonne
Mooie docu over WW1
Ik ben het met je eens, alleen mijn emotie is meer om te janken. Ik jank alleen niet om voetbal, want het is een spelletjequote:
Ja komt omdat er bepaalde users zijn die mij steeds pesten hier zonder reden. Ik ben een aardige jongenquote:Op maandag 11 november 2019 08:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom wens je ons dan wel ziektes toe? Klootzak.
Eens Al post @Dj_Day-V hier gelijk een stuk minder valt me op.quote:Op maandag 11 november 2019 13:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij moeten onze goede vriend davy in deze zware tijd
Demonisatie-act @onlogischquote:Op maandag 11 november 2019 13:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja komt omdat er bepaalde users zijn die mij steeds pesten hier zonder reden. Ik ben een aardige jongen
Was blessa blijktquote:Op maandag 11 november 2019 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
CR7 ook boos naar huis gisteren, gaat lekker
Uiteraard, blijft een winnaarquote:Op maandag 11 november 2019 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
al een tijdje ja maar hij is niet blij
Dit is wel weer een toppertje. Mooi ook dat hij zijn spiegel beeld opnamen idee van een tijdje terug blijft toepassen.quote:Op maandag 11 november 2019 12:44 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard
God vindt je een klootzak.quote:Op maandag 11 november 2019 13:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja komt omdat er bepaalde users zijn die mij steeds pesten hier zonder reden. Ik ben een aardige jongen
Een lampje voor je tablet is altijd handigquote:Op maandag 11 november 2019 13:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wel weer een toppertje. Mooi ook dat hij zijn spiegel beeld opnamen idee van een tijdje terug blijft toepassen.
FEE / [SINTERKLAAS] Het Sinterklaasjournaal 2019quote:
Als je daar gaat rellen heb je een GROOT PROBLEEM!quote:Op maandag 11 november 2019 14:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FEE / [SINTERKLAAS] Het Sinterklaasjournaal 2019
VBL ON TOUR. ZWART MOET ZWART BLIJVUUUUUUUUH. @:kingroland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |