@Oscar. wordt keihard aangepakt hier. Ook al komt hij alleen buurten als Ajax moeten spelen.quote:
Oscar is mijn rivaal. Ik haat hem met heel mijn hart elke keer wanneer ik hem zie merk ik dat mijn hartslag richting de 100 per minuut gaat, maar ik gun hem geen ziekte toe. Hij mag van mij een keer van de trap vallen, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op zondag 10 november 2019 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:oscar. wordt keihard aangepakt hier. Ook al komt hij alleen buurten als Ajax moeten spelen.![]()
Dagjesvolk.
Jij niet Corrie.quote:Op zondag 10 november 2019 22:19 schreef Karina het volgende:
Volgens mij wil Roland niet dat ik een ziekte krijg hoor.
Mijn bericht negeert hij mooi!quote:Op zondag 10 november 2019 22:19 schreef Karina het volgende:
Volgens mij wil Roland niet dat ik een ziekte krijg hoor.
quote:
waarom word ik niet getagdquote:Op zondag 10 november 2019 23:40 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard
@:monkyyy
@:wereldgozer
@:maxi-mus
@:tarado
@:lange_lans
@:coco.
@:zipportal
misschien ga ik hier heen
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op zondag 10 november 2019 23:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mortaxx had dat tegen mij gezegd
Ach Roland, ik gun jou ook een hele milde kriebelhoest toequote:Op zondag 10 november 2019 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oscar is mijn rivaal. Ik haat hem met heel mijn hart elke keer wanneer ik hem zie merk ik dat mijn hartslag richting de 100 per minuut gaat, maar ik gun hem geen ziekte toe. Hij mag van mij een keer van de trap vallen, maar daar is ook alles mee gezegd.
Nee zondag is TVSC dag. Je weet wel, dat topic waar je wenst dat elke vrouw een negerlul in haar mond krijgtquote:Op zondag 10 november 2019 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:oscar. wordt keihard aangepakt hier. Ook al komt hij alleen buurten als Ajax moeten spelen.![]()
Dagjesvolk.
Moet jij weten.quote:Op zondag 10 november 2019 23:40 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard
@:monkyyy
@:wereldgozer
@:maxi-mus
@:tarado
@:lange_lans
@:coco.
@:zipportal
misschien ga ik hier heen
[ afbeelding ]
Waarom wens je ons dan wel ziektes toe? Klootzak.quote:Op zondag 10 november 2019 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oscar is mijn rivaal. Ik haat hem met heel mijn hart elke keer wanneer ik hem zie merk ik dat mijn hartslag richting de 100 per minuut gaat, maar ik gun hem geen ziekte toe. Hij mag van mij een keer van de trap vallen, maar daar is ook alles mee gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |