quote:TS leeft dus die kantoor leven en merkt vaak dingen op die best irritant zijn.
Laten we ze hier opsommen![]()
- Iemand is dus aan de telefoon en er komt een collega binnen die wilt wat vragen. Ipv dat die collega later terug komt gaat deze collega er naast staan en wachten totdat de ander is uitgebeld.....Zeer vervelend. Vaak is het dan ook nog een nutteloze kut vraag van "wil je wat te drinken ".
Vaak Sales georiėnteerde personenquote:
Ah!quote:
quote:„Als je je drukke leven combineert met een fitte levensstijl dan wordt daar tegenop gekeken”, zegt Anne van der Wal (23), die haar studie combineert met werk in copywriting en pr. Vorig jaar verhuisde ze van Groningen naar Amsterdam. „Ik had een studiegenoot die naast haar baan van 24 uur en een fulltime-master elke dag om zeven uur begon met sporten. Dan denk je wel: zij heeft het voor elkaar.” Zelf volgt ze drie lessen per week, waaronder yoga en high intensity interval training. Het liefste sport ze in een zaal met neonlichten voor het nachtclubgevoel. „Doordat het donker is en de muziek hard staat, ga je echt voor jezelf, je let niet op de anderen. Goede muziek motiveert dan extra.”
Ook Marielle van Zanten (26) uit Utrecht, pr-consultant, is fanatiek. Via Classpass volgt ze lessen in kickboksen en ‘yolates’. „Ik sport om fit en gezond te blijven én om er gespierder uit te zien. Ik werk veertig uur per week en ben de hele dag bereikbaar. Op deze manier maak ik mijn hoofd leeg en kan ik de stress van werk aan.” Wie fit is, oogst aanzien, denkt Van Zanten. „Ik vind het heel knap als mensen een succesvolle baan combineren met goede voeding en sporten. Ik heb een vriendin die tegen een burn-out aanzit en moet kiezen wat ze laat vallen qua werk, vrienden of sport. Dat geeft druk, want je wordt gezien een soort loser als je die combinatie niet aankan.”
Meer in nieuwsbrieven, promotiefilmpjes, speeches van de "baas". Maar toch.quote:Op maandag 11 november 2019 09:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ah!![]()
Zijn er echt mensen die dat in het dagelijkse leven durven te uiten
Waarom niet?quote:Op maandag 11 november 2019 09:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ah!![]()
Zijn er echt mensen die dat in het dagelijkse leven durven te uiten
quote:Op maandag 11 november 2019 09:17 schreef Chia het volgende:
Dit soort types denk ik
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-succesvol-a3979676
[..]
Ze is gewoon kopieerjuffrouw dus.quote:werk in copywriting
:’)quote:Op maandag 11 november 2019 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ze is gewoon kopieerjuffrouw dus.
Dit vind ik wel een erg mooie omschrijving.quote:Op maandag 11 november 2019 10:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
:’)
Maar sneu is het wel: werk in copywriting zegt niets over de kwantiteit laat staan over de kwaliteit.
Sterker nog: onze tekstjes op FOK! kan je ook beschrijven als het leveren van content aan een hoogstaand en succesvol internetplatform. En dat naast onze banen, vrienden, relaties en sportieve “uitdagingen”.
Anders gezegd: wat een ontiegelijke muts.
Cringe. Je ziet ook precies van die huppelkutjes voor je als je dit leest. Zo pretentieus.quote:Op maandag 11 november 2019 09:17 schreef Chia het volgende:
Dit soort types denk ik
[..]
Daar kun je wel van alles van vinden, maar zo werkt het kennelijk wel voor een grote groep mensen. Ik werk op de zuidas en herken dit verhaal grotendeels.quote:Op maandag 11 november 2019 09:17 schreef Chia het volgende:
Dit soort types denk ik
[..]
Dat het zo werkt voor een grote groep mensen maakt niet dat je er niet van alles van mag vinden. Ik vind het gewoon grappig dat er daadwerkelijk van die vleesgeworden stereotypes rondlopen die de bijbehorende clichés ophoesten. Ik hang er verder ook geen waardeoordeel aan of zo.quote:Op maandag 11 november 2019 10:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar kun je wel van alles van vinden, maar zo werkt het kennelijk wel voor een grote groep mensen. Ik werk op de zuidas en herken dit verhaal grotendeels.
Uiteraard is dit slecht en onnatuurlijk. En ook qua relaties geloof ik meer in langdurige sociale relaties dan al die vluchtige contacten.
Ik zie deze voor me 'Vooral niet binnen onze feeuuurm.'quote:Op maandag 11 november 2019 10:29 schreef Silven het volgende:
[..]
Cringe. Je ziet ook precies van die huppelkutjes voor je als je dit leest. Zo pretentieus.
"onze firm"quote:Op maandag 11 november 2019 10:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat het zo werkt voor een grote groep mensen maakt niet dat je er niet van alles van mag vinden. Ik vind het gewoon grappig dat er daadwerkelijk van die vleesgeworden stereotypes rondlopen die de bijbehorende clichés ophoesten. Ik hang er verder ook geen waardeoordeel aan of zo.
En wat hebben relaties er ineens mee te maken?
[..]
Ik zie deze voor me 'Vooral niet binnen onze feeuuurm.'
Dit soort types heb je in de grote steden wel erg veel momenteelquote:Op maandag 11 november 2019 09:17 schreef Chia het volgende:
Dit soort types denk ik
[..]
Spreek uit "Viekan", terwijl het gewoon veganistisch isquote:Op maandag 11 november 2019 11:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dit soort types heb je in de grote steden wel erg veel momenteel
Overal VEGAN restaurants, etc etc
Je kan zeggen wat je wil, maar man man wat een lekker hert.quote:Op maandag 11 november 2019 10:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh vind het juist wel positief dat veganisten tegenwoordig ook een beetje keuze hebben in uit eten gaan. Ook als het hipstertentjes zijn draagt dat wel bij aan de normalisering het algemeen, wat met vegetarisch eten al wel redelijk heeft plaatsgevonden. Veganistisch voldoet ook voor vegetariėrs, dus als de vegetarische gerechten op de kaart ook geschikt zijn voor veganisten bedien je gelijk beide groepen.quote:Op maandag 11 november 2019 11:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dit soort types heb je in de grote steden wel erg veel momenteel
Overal VEGAN restaurants, etc etc
Die allereerste met die enorme wallen? Die uit de thumbnail vind ik een stuk leuker.quote:Op maandag 11 november 2019 11:27 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar man man wat een lekker hert.
Die allerlaatste over de snuifas ja. En die John Stegeman lookalike zit sowieso aan de drugs.quote:Op maandag 11 november 2019 11:27 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Lekkere avsv'erquote:Op maandag 11 november 2019 11:35 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
Die allereerste met die enorme wallen? Die uit de thumbnail vind ik een stuk leuker.
Sjezus haha wat een figuur idd!quote:Op maandag 11 november 2019 09:17 schreef Chia het volgende:
Dit soort types denk ik
[..]
Nee, maar je ziet precies waar zo'n figuur op af stuift 5 (?) jaar verderop. Dikke crisis zo'n strebertje.quote:Op maandag 11 november 2019 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
3 uur per week sporten is natuurlijk niet uitzonderlijk veel.
Diegene van die uitspraak noemt geen aantal. Maar dat mensen een beetje doorslaan in sporten en ook daarin onvoldoende rust nemen zie ik nog weleens gebeuren. En dan bedoel ik ook echt teveel intensieve en krachttrainingen, geen yogales die ook voor actieve rust door kan.quote:Op maandag 11 november 2019 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
3 uur per week sporten is natuurlijk niet uitzonderlijk veel.
Als je ziet wat er bij Gustav Gym in strakke leggings naar binnen looptquote:Op maandag 11 november 2019 11:27 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ik zou weglopen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:17 schreef Mathijz het volgende:
Collega's met een nadrukkelijke lichaamsgeur en als topper altijd eerst gaan roken en dan 10 minuten een verhaal in je gezicht gaan blazen
Niks mis met rokers, moet je zelf ook maar roken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:17 schreef Mathijz het volgende:
Collega's met een nadrukkelijke lichaamsgeur en als topper altijd eerst gaan roken en dan 10 minuten een verhaal in je gezicht gaan blazen
Rokers komen wel vaker van hun stoel af. Dus in die zin is roken gezond.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niks mis met rokers, moet je zelf ook maar roken.
Kom gymmeetquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je ziet wat er bij Gustav Gym in strakke leggings naar binnen loopt
Is goedquote:Op woensdag 20 november 2019 16:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet bij Gustaf Gym, wel bij Fox Gym, Sport Arena of Atlas.
Je moet ook helpen.quote:Op woensdag 20 november 2019 18:49 schreef karr-1 het volgende:
Een grote zak kruidnoten kopen, die op de gezamenlijke koffietafel gooien "want anders eet ik ze alleen op en wordt ik dik" maar ze dan ondertussen alsnog allemaal zelf op eten, maar dan met publiek erbij......
wordt ikquote:Op woensdag 20 november 2019 18:49 schreef karr-1 het volgende:
Een grote zak kruidnoten kopen, die op de gezamenlijke koffietafel gooien "want anders eet ik ze alleen op en wordt ik dik" maar ze dan ondertussen alsnog allemaal zelf op eten, maar dan met publiek erbij......
Zo van: 'het tocht hier!!!'quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:24 schreef Metalfreak het volgende:
De luchtkwaliteit in de kantoortuin is overigens ook dramatisch. Ben sinds een week aan het meten omdat ik vorige week al enkele dagen met knallende koppijn naar huis ging. Het blijkt dus dat de CO2 waarde veel te hoog is, maar als je ook maar 1 minuut een raampje open zet zijn er weer mensen die gaan klagen dat het te koud is en dat raam weer dicht doen... Dan maar weer hoofdpijn
Ik zou weigeren om terug te komen tot het opgelost is.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:24 schreef Metalfreak het volgende:
De luchtkwaliteit in de kantoortuin is overigens ook dramatisch. Ben sinds een week aan het meten omdat ik vorige week al enkele dagen met knallende koppijn naar huis ging. Het blijkt dus dat de CO2 waarde veel te hoog is, maar als je ook maar 1 minuut een raampje open zet zijn er weer mensen die gaan klagen dat het te koud is en dat raam weer dicht doen... Dan maar weer hoofdpijn
Ik zit op kantoor met een collega die standaard truien en jassen aanheeft, alle kachels op 5 zet en dan nog gaat klagen dat het koud is en dat mensen de achterdeur open laten staan.quote:
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op zaterdag 23 november 2019 09:13 schreef plesner het volgende:
Collega’s die de gehele tijd hardop in hunzelf lopen te praten
Herkenbaar, als ik alleen ben hoor je die gast vanaf de andere afdeling af en toe schelden op zichzelf. Om bang van te worden.quote:Op zaterdag 23 november 2019 09:13 schreef plesner het volgende:
Onsse FURRRMMMMM...Jezus...wat een intens triest wijf hahahaquote:Op maandag 11 november 2019 10:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat het zo werkt voor een grote groep mensen maakt niet dat je er niet van alles van mag vinden. Ik vind het gewoon grappig dat er daadwerkelijk van die vleesgeworden stereotypes rondlopen die de bijbehorende clichés ophoesten. Ik hang er verder ook geen waardeoordeel aan of zo.
En wat hebben relaties er ineens mee te maken?
[..]
Heel herkenbaar, zeker bij de financiėle medewerkers.quote:Op zaterdag 23 november 2019 09:13 schreef plesner het volgende:
Ai..dat doe ik ookquote:Op zaterdag 23 november 2019 09:13 schreef plesner het volgende:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:15 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, zeker bij de financiėle medewerkers.
Zo ineens uit het niets: DRIEĖNTWINTIG!
Of de hele tijd ‘effe wachten’. Ja waar op wachten? Er is niemand die je iets vraagt.
Ben voor de grap een keer wat andere getallen tussendoor gaan roepen maar dat werd niet gewaardeerd (en dat begrijp ik ook wel).
Laten inregelen, buitenlucht is vaak vele malen viezer namelijk dan lucht die via de luchtbehandeling komt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:24 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, sorry, ik krijg het niet uit mijn systeem.quote:Op zaterdag 23 november 2019 09:13 schreef plesner het volgende:
Jij werkt bij mijn vriendin op kantoor?quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor met een collega die standaard truien en jassen aanheeft, alle kachels op 5 zet en dan nog gaat klagen dat het koud is en dat mensen de achterdeur open laten staan.
Ha ha nee het gaat om een man in dit geval.....quote:Op maandag 25 november 2019 12:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jij werkt bij mijn vriendin op kantoor?
Even melden bij de technisch beheerder van het pand.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:24 schreef Metalfreak het volgende:
Ik was laatst bij de kapper en die boden een man heel tactisch aan om ook even de wenkbrauwen en oren mee te nemen. Als alle kappers dat zo deden krijgt die beharing niet de kans om zo griezelig lang te worden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Stinkende mensen.![]()
Oude(re) mannen met veel oorhaar. Waar je dan steeds naar kijkt tijdens een gesprek.
Ik heb hier iemand rondlopen die bijna een hitlersnor met z'n bos neushaar kan maken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Stinkende mensen.![]()
Oude(re) mannen met veel oorhaar. Waar je dan steeds naar kijkt tijdens een gesprek.
Niks beter dan in de baas zijn tijd schijten terwijl je Fok! checkt.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:40 schreef Twiitch het volgende:
Mensen waarvan het eerste wat ze doen wanneer ze s'ochtends binnenkomen uitgebreid schijten is.
Moet je nagaan hoeveel neushaar diegene kan groeien als hij 80+ is.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik heb hier iemand rondlopen die bijna een hitlersnor met z'n bos neushaar kan maken.
Hahahahaha, en jij woont in utopia zeker? Alsof er dan iets gedaan wordt. En dat had ik al gedaan, hun reactie: luchtkwaliteit is een keer gemeten en goed bevonden,melding afgemeld... Dat die luchtkwaliteit afhankelijk is van de bezetting, temperatuur, buitentemperatuur, luchtvochtigheid enz wordt even buiten beschouwing gelaten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Even melden bij de technisch beheerder van het pand.
Geef er een likje aan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Stinkende mensen.![]()
Als een jekko door de file en net op tijd het kantoor binnen rennen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:40 schreef Twiitch het volgende:
Mensen waarvan het eerste wat ze doen wanneer ze s'ochtends binnenkomen uitgebreid schijten is. Je ziet ze ook gewoon elke dag op hetzelfde tijdstip naar de pot wandelen en na een dik kwartier weer terugkomen.
Ik ben zo iemand.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:40 schreef Twiitch het volgende:
Mensen waarvan het eerste wat ze doen wanneer ze s'ochtends binnenkomen uitgebreid schijten is. Je ziet ze ook gewoon elke dag op hetzelfde tijdstip naar de pot wandelen en na een dik kwartier weer terugkomen.
Scheelt weer wc papier thuis hč zuinige zeeuwquote:
Nou ja, het is meer dat als ik wakker word 's ochtends hij nog niet volledig is ingedaald.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Scheelt weer wc papier thuis hč zuinige zeeuw
Niks mis mee.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Scheelt weer wc papier thuis hč zuinige zeeuw
Van CO2 krijg je geen hoofdpijn hé.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:24 schreef Metalfreak het volgende:
Van een overschot daarvan wel: http://www.klimaatbeheer.eu/blog_type/co2/quote:Op woensdag 4 december 2019 15:25 schreef Coppi het volgende:
[..]
Van CO2 krijg je geen hoofdpijn hé.
..... Hmmm .... ja ..... neequote:Op woensdag 4 december 2019 18:34 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb een collega naast me die de hele dag zit te mompelen
En dat is best irritant
Koptelefoon is de oplossingquote:Op woensdag 4 december 2019 18:34 schreef Solotovski het volgende:
En dat is best irritant
Vandaag zei er 1tje "Eerst even naar de wc en dan naar de vergadering"quote:Op woensdag 4 december 2019 18:34 schreef Solotovski het volgende:
En dat is best irritant
Ik zit nu met 6 man in een vrij grote ruimte.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Koptelefoon is de oplossing
Ik snap sowieso niet hoe mensen kunnen werken met meer dan 2 man in 1 ruimte. Dat gekwaak en gebel heel de dag door manman wat een ellende.
Ik heb gelukkig geen kantoorbaan meer, maar als ik er een keer een dag ben krijg ik geen fuck gedaan.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit nu met 6 man in een vrij grote ruimte.
Het kost echt productiviteit.
Ik zit niet in een kantoortuin gelukkig. Klein team van 5 manquote:Op woensdag 4 december 2019 18:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Koptelefoon is de oplossing
Ik snap sowieso niet hoe mensen kunnen werken met meer dan 2 man in 1 ruimte. Dat gekwaak en gebel heel de dag door manman wat een ellende.
Ik heb in een kantoortuin gewerkt, ik kan niet functioneren zonder een noise-cancelling koptelefoon.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zit niet in een kantoortuin gelukkig. Klein team van 5 man
Baarlijke nonsens.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Van een overschot daarvan wel: http://www.klimaatbeheer.eu/blog_type/co2/
Hoe krijg je zoveel onzin in 2 zinnen gepropt.quote:Echter een grotere hoeveelheid CO2 in de ruimte,verdringt de zuurstof opname in ons lichaam en dat fenomeen is niet wenselijk. Doordat deze verdringing plaatsvind schakelt het lichaam over op een lage
r energie gebruik door de dag heen en deze actie levert dan A-specifieke klachten op zoals vermoeidheid, hoofdpijn en concentratieverlies.
Die had ik gekocht voor in het vliegtuig; maar op kantoor kan ik die ook goed gebruiken.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik heb in een kantoortuin gewerkt, ik kan niet functioneren zonder een noise-cancelling koptelefoon.
Ik vond een Bose QuietComfort 35 II kaoloduur maar het is inmiddels de investering meer dan waard.
Goeie! Kan je ook telefoongesprekken voeren met dat ding op of is dat niet handig?quote:Op woensdag 4 december 2019 20:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik heb in een kantoortuin gewerkt, ik kan niet functioneren zonder een noise-cancelling koptelefoon.
Ik vond een Bose QuietComfort 35 II kaoloduur maar het is inmiddels de investering meer dan waard.
Heb je ook onderbouwing, of blijft het bij nutteloze oneliners?quote:Op woensdag 4 december 2019 20:36 schreef Coppi het volgende:
[..]
Baarlijke nonsens.
[..]
Hoe krijg je zoveel onzin in 2 zinnen gepropt.
Die zijn inderdaad goud waard, mooie is dat je ook kan schakelen naar de hoeveelheid noisecanceling.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Zeker, zelfs in de wind of in een lawaaierige omgeving. Dat filtert dat ding gewoon weg + noise cancellationquote:Op woensdag 4 december 2019 22:13 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Goeie! Kan je ook telefoongesprekken voeren met dat ding op of is dat niet handig?
Zeggen ze dan ook deze TT?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:32 schreef karr-1 het volgende:
Verplicht mee moeten doen aan allerlei "gezellige" dingen want we moeten teamspirit en andere ellende hebbenLaat me gewoon met rust of zo....
Beter dat ze hun broodtrommel openklappen en wat gaan eten dan dat je hun maag hoort.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:41 schreef el-blanchito het volgende:
Kantoor, heerlijk lijkt me dat
Collega’s die standaard te laat komen bij vergaderingen, of gewoon doodleuk de broodtrommel openklappen bij zo’n vergadering (voortgezet onderwijs)
Heb je geen Hangouts of iets dergelijks op kantoor? Ik ga niet voor het gemak van een ander mijn productiviteit verneuken.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Collega's die de godganse dag met een koptelefoon op hun hoofd zitten. Zwaar irritant als je iets nodig hebt van ze en ik vind het er altijd vrij autistisch uitzien.
Guilty. Ik heb ADHD en werd constant afgeleid door collega's in de kantoortuin. Tot ik 2 maanden geleden van mijn baas een goede koptelefoon met active noise canceling kree3. Sindsdien ben ik een stuk productiever. Wie mij nodig heeft, steekt de vinger op of mailt mequote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Collega's die de godganse dag met een koptelefoon op hun hoofd zitten. Zwaar irritant als je iets nodig hebt van ze en ik vind het er altijd vrij autistisch uitzien.
Dat dus. Wij werken in Plesk of Meistertaskquote:Op donderdag 5 december 2019 12:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb je geen Hangouts of iets dergelijks op kantoor? Ik ga niet voor het gemak van een ander mijn productiviteit verneuken.
Kantoortuinen zijn gewoon kut.
En dan raakt je hele mailbox vervuild met kleine vragen.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:13 schreef Djeez het volgende:
[..]
Guilty. Ik heb ADHD en werd constant afgeleid door collega's in de kantoortuin. Tot ik 2 maanden geleden van mijn baas een goede koptelefoon met active noise canceling kree3. Sindsdien ben ik een stuk productiever. Wie mij nodig heeft, steekt de vinger op of mailt me
Ja, maar ik vind het niet de moeite waard om hier een hele uitleg met basale natuurkunde en fysiologie neer te pennen. Na een kleine Google search zou je tot dezelfde conclusie kunnen komen.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je ook onderbouwing, of blijft het bij nutteloze oneliners?
As we speak zit Kaizen heerlijk zijn favo muziek te luisteren in de kantoortuinquote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Jawel, we hebben Skype en Microsoft Teams oid. Maar met mijn directe collega's moet ik sowieso de hele dag discussiėren, overleggen etc en als ik iets van een ander team nodig heb, heb ik het 9 van de 10 keer ook direct nodig. Dan heb ik geen tijd om te gaan zitten wachten tot iemand eens op een Skype-bericht antwoord oid, want die worden in 9 van de 10 gevallen ook gewoon keihard genegeerd is mijn ervaring.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb je geen Hangouts of iets dergelijks op kantoor? Ik ga niet voor het gemak van een ander mijn productiviteit verneuken.
Kantoortuinen zijn gewoon kut.
Dat ja. "Ik ben er niet voor jou. Krijg de hik maar" is de uitstraling.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, ik kan me maar moeilijk concentreren als anderen zitten de bellen, praten enzovoort.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat ja. "Ik ben er niet voor jou. Krijg de hik maar" is de uitstraling.
Ik heb dat liever dan collega's die heel zacht gaan praten achter me. Ga dan in een vergaderruimte zitten als niemand het mag horen.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |