Nee, maar je ziet precies waar zo'n figuur op af stuift 5 (?) jaar verderop. Dikke crisis zo'n strebertje.quote:Op maandag 11 november 2019 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
3 uur per week sporten is natuurlijk niet uitzonderlijk veel.
Diegene van die uitspraak noemt geen aantal. Maar dat mensen een beetje doorslaan in sporten en ook daarin onvoldoende rust nemen zie ik nog weleens gebeuren. En dan bedoel ik ook echt teveel intensieve en krachttrainingen, geen yogales die ook voor actieve rust door kan.quote:Op maandag 11 november 2019 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
3 uur per week sporten is natuurlijk niet uitzonderlijk veel.
Als je ziet wat er bij Gustav Gym in strakke leggings naar binnen looptquote:Op maandag 11 november 2019 11:27 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar man man wat een lekker hert.
Ik zou weglopen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:17 schreef Mathijz het volgende:
Collega's met een nadrukkelijke lichaamsgeur en als topper altijd eerst gaan roken en dan 10 minuten een verhaal in je gezicht gaan blazen
Niks mis met rokers, moet je zelf ook maar roken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:17 schreef Mathijz het volgende:
Collega's met een nadrukkelijke lichaamsgeur en als topper altijd eerst gaan roken en dan 10 minuten een verhaal in je gezicht gaan blazen
Rokers komen wel vaker van hun stoel af. Dus in die zin is roken gezond.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niks mis met rokers, moet je zelf ook maar roken.
Kom gymmeetquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je ziet wat er bij Gustav Gym in strakke leggings naar binnen loopt
Is goedquote:Op woensdag 20 november 2019 16:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet bij Gustaf Gym, wel bij Fox Gym, Sport Arena of Atlas.
Je moet ook helpen.quote:Op woensdag 20 november 2019 18:49 schreef karr-1 het volgende:
Een grote zak kruidnoten kopen, die op de gezamenlijke koffietafel gooien "want anders eet ik ze alleen op en wordt ik dik" maar ze dan ondertussen alsnog allemaal zelf op eten, maar dan met publiek erbij......
wordt ikquote:Op woensdag 20 november 2019 18:49 schreef karr-1 het volgende:
Een grote zak kruidnoten kopen, die op de gezamenlijke koffietafel gooien "want anders eet ik ze alleen op en wordt ik dik" maar ze dan ondertussen alsnog allemaal zelf op eten, maar dan met publiek erbij......
Zo van: 'het tocht hier!!!'quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:24 schreef Metalfreak het volgende:
De luchtkwaliteit in de kantoortuin is overigens ook dramatisch. Ben sinds een week aan het meten omdat ik vorige week al enkele dagen met knallende koppijn naar huis ging. Het blijkt dus dat de CO2 waarde veel te hoog is, maar als je ook maar 1 minuut een raampje open zet zijn er weer mensen die gaan klagen dat het te koud is en dat raam weer dicht doen... Dan maar weer hoofdpijn
Ik zou weigeren om terug te komen tot het opgelost is.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:24 schreef Metalfreak het volgende:
De luchtkwaliteit in de kantoortuin is overigens ook dramatisch. Ben sinds een week aan het meten omdat ik vorige week al enkele dagen met knallende koppijn naar huis ging. Het blijkt dus dat de CO2 waarde veel te hoog is, maar als je ook maar 1 minuut een raampje open zet zijn er weer mensen die gaan klagen dat het te koud is en dat raam weer dicht doen... Dan maar weer hoofdpijn
Ik zit op kantoor met een collega die standaard truien en jassen aanheeft, alle kachels op 5 zet en dan nog gaat klagen dat het koud is en dat mensen de achterdeur open laten staan.quote:
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op zaterdag 23 november 2019 09:13 schreef plesner het volgende:
Collega’s die de gehele tijd hardop in hunzelf lopen te praten
Herkenbaar, als ik alleen ben hoor je die gast vanaf de andere afdeling af en toe schelden op zichzelf. Om bang van te worden.quote:Op zaterdag 23 november 2019 09:13 schreef plesner het volgende:
Onsse FURRRMMMMM...Jezus...wat een intens triest wijf hahahaquote:Op maandag 11 november 2019 10:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat het zo werkt voor een grote groep mensen maakt niet dat je er niet van alles van mag vinden. Ik vind het gewoon grappig dat er daadwerkelijk van die vleesgeworden stereotypes rondlopen die de bijbehorende clichés ophoesten. Ik hang er verder ook geen waardeoordeel aan of zo.
En wat hebben relaties er ineens mee te maken?
[..]
Ik zie deze voor me 'Vooral niet binnen onze feeuuurm.'
Heel herkenbaar, zeker bij de financiële medewerkers.quote:Op zaterdag 23 november 2019 09:13 schreef plesner het volgende:
Ai..dat doe ik ookquote:Op zaterdag 23 november 2019 09:13 schreef plesner het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |