Zag er de laatste weken ook niet best uit.quote:Op zondag 10 november 2019 13:17 schreef GGMM het volgende:
Zoet gepasseerd
De Zoet waarbij @:dj_day-v constant bleef volhouden dat het de beste keeper van Nederland was.
Inderdaad, dat daagt de andere teams juist uit om sterker te worden.quote:Op zondag 10 november 2019 13:13 schreef Harlekien het volgende:
Dat Ajax zo goed is, is alleen maar goed voor de rest van de competitie. Worden andere clubs alleen maar sterker van.
quote:Op zondag 10 november 2019 13:19 schreef hjansen82 het volgende:
Bij PSV wordt een nieuw plan van Unnerstall gehaald.
De wedstrijd ligt toch in lijn der verwachting? Het is nou niet dat je van tevoren serieus kon hopen op een 1-2 o.i.d.quote:Op zondag 10 november 2019 13:18 schreef Paul het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)echt.html#c_15623943
quote:Op zondag 10 november 2019 13:17 schreef GGMM het volgende:
Zoet gepasseerd
De Zoet waarbij @:dj_day-v constant bleef volhouden dat het de beste keeper van Nederland was.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je oprecht denkt dat Onana het niveau van Zoet overstijgt zou ik een afspraak bij de opticiën overwegen. Maar ik neem aan dat je gewoon een grapje maakt.
Goede keeper was dat bij VVV.quote:Op zondag 10 november 2019 13:19 schreef hjansen82 het volgende:
Bij PSV wordt een nieuw plan van Unnerstall gehaald.
Oof...quote:
Precies, niveau wordt hoger. En meer inkomsten etc.quote:Op zondag 10 november 2019 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat daagt de andere teams juist uit om sterker te worden.
Anders zitten we naar alleen maar niveauloos voetbal te kijken.
Idd, gewoon op je ouders adres foxsports bestellen en dan online je wedstrijden streamenquote:Op zondag 10 november 2019 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat zijn geen streams toch, maar is gewoon een soort flashscore?
Je bent echt mega pauper als je zo voetbal volgt
Nee joh, valt niemand op. Kniesoor die er op let.quote:Op zondag 10 november 2019 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ja godverdomme nu moet ik alles gaan zitten verwijderen.
het leven van een mod gaat niet over rozenquote:Op zondag 10 november 2019 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ja godverdomme nu moet ik alles gaan zitten verwijderen.
Goed gemodereerd!quote:Op zondag 10 november 2019 13:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, strijk maar weer de eer op.
Dat was een hele tijd terug, toen onana een stuk meer domme fouten maakte en zoet een hoger niveau had.quote:
Meh, nog liever de foutrijke Onana.quote:Op zondag 10 november 2019 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was een hele tijd terug, toen onana een stuk meer domme fouten maakte en zoet een hoger niveau had.
Inmiddels is Onana een stuk verder dan Zoet.
In een jaar tijdquote:Op zondag 10 november 2019 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was een hele tijd terug, toen onana een stuk meer domme fouten maakte en zoet een hoger niveau had.
Misschien als ze niet overwinteren in de CL.quote:Op zondag 10 november 2019 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat Ajax dit seizoen het doelpuntenrecord pakken?
Toen was Onana ook duidelijk de keeper met veruit het meeste potentieel. Zoet is altijd een beetje een zoutzak geweest maar pakte een tijdlang wel veel .quote:Op zondag 10 november 2019 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
112.5 ofzo met huidige moyenne.quote:Op zondag 10 november 2019 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat Ajax dit seizoen het doelpuntenrecord pakken/verbeteren?
quote:Op zondag 10 november 2019 13:45 schreef Pumpalov het volgende:
Eind van het jaar Onana eens in de spits zetten ofzo. Wil dat wel zien
Leuk geprobeerd ditquote:Op zondag 10 november 2019 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook destijds was het al een gigantisch domme uitspraak.quote:Op zondag 10 november 2019 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neen man.quote:Op zondag 10 november 2019 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook destijds was het al een gigantisch domme uitspraak.
quote:Op zondag 10 november 2019 14:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Neen man.
Onana heeft zich sterk ontwikkeld, Zoet niet.
Zoet zijn hoogtepunt was drie jaar geleden.quote:Op zondag 10 november 2019 14:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Neen man.
Onana is niet altijd beter geweest.quote:Op zondag 10 november 2019 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onana en Zoet hebben nooit op hetzelfde niveau gekeept.
Zoet heeft ook heel.zijn carrière al mindere periodes en Onana mocht in het begin een circus zijn maar wisselde dat altijd al af met prachtige reddingen waarin hij zijn potentie liet zienquote:Op zondag 10 november 2019 14:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Neen man.
Ik zei destijds ook al dat het belachelijk was.quote:
Goed gezegd makkerquote:Op zondag 10 november 2019 14:04 schreef Harlekien het volgende:
Sorry hoor, maar Zoet heeft al twee jaar niet het niveau van Onana. Mensen die beweren van wel neem ik niet serieus. Zoet is nooit echt een exceptionele keeper geweest maar had een aantal jaar geleden een goede periode.
De enige reden dat die ook steeds wordt opgeroepen is omdat hij onder de lat bij PSV staat maar Bizot is zelfs beter.
Waarom zeg je sorry?quote:Op zondag 10 november 2019 14:04 schreef Harlekien het volgende:
Sorry hoor, maar Zoet heeft al twee jaar niet het niveau van Onana. Mensen die beweren van wel neem ik niet serieus. Zoet is nooit echt een exceptionele keeper geweest maar had een aantal jaar geleden een goede periode.
De enige reden dat die ook steeds wordt opgeroepen is omdat hij onder de lat bij PSV staat maar Bizot is zelfs beter.
Dat bepaal jij niet.quote:Op zondag 10 november 2019 14:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Omdat hij jou heel dom laat overkomen en dat is voor niemand leuk.
Ik zie dat hij wel gesteund werd in zijn mening door @klaasweetalles , hij moet dus toch wel een punt hebben gehad.quote:Op zondag 10 november 2019 14:06 schreef Coco. het volgende:
Maar ik zie dat die reactie van Mexicanobakker van december 2018 is.
Dat is inderdaad mokerdom.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 12:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens
Die Onana is echt een clown.
Die blunder tegen excelsior koste ajax het kampioenschap 2 jaar geleden
En nog steeds maakt die van dit soort capriolen. Ook dit seizoen weer gezien.
Zoet kan ook weles een bal missen maar haalt nooit gekke dingen uit
ik vind em eigenlijk wel wat sympathieker worden hierdoor.quote:Op zondag 10 november 2019 14:16 schreef Makamba_ het volgende:
Van Bommel begint grijs te worden van alle stress.
Nu al sterke teksten.
Airpods of andere draadloze meuk in je oor ziet er debiel uit.quote:
Wat is het plan vandaag?quote:Op zondag 10 november 2019 14:24 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
ik vind em eigenlijk wel wat sympathieker worden hierdoor.
Eens.quote:Op zondag 10 november 2019 14:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Airpods of andere draadloze meuk in je oor ziet er debiel uit.
Alsof je een hoorprobleem hebt.
mwah, die nieuwe AirPods Pro zijn wel smullen hoor met ANC.quote:Op zondag 10 november 2019 14:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Airpods of andere draadloze meuk in je oor ziet er debiel uit.
Alsof je een hoorprobleem hebt.
Kan je geen warming-up doen met muziek in?quote:Op zondag 10 november 2019 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat je met je werk bezig moet zijn
Nee, dat vergt opperste concentratie.quote:Op zondag 10 november 2019 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je geen warming-up doen met muziek in?
quote:
Verrek jaquote:Op zondag 10 november 2019 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanmiddag weer bij Liverpool - Man City
Genotspot
Aardappels, spruitjes, worst, groentesausje. Genot.quote:
Hup City omdat m'n FM-spelers altijd naar daar gaan.quote:Op zondag 10 november 2019 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genotspot
Ja.quote:Op zondag 10 november 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongeacht wat het antwoord is ga ik vragen hoe het met afvallen gaat.
Je zou dan maar in De Kuip moeten zitten voor Feyenoord-RKC. Brrr...quote:Op zondag 10 november 2019 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genotspot
Spruitenquote:Op zondag 10 november 2019 14:30 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Aardappels, spruitjes, worst, groentesausje. Genot.
[..]
Hup City omdat m'n FM-spelers altijd naar daar gaan.
quote:Op zondag 10 november 2019 14:31 schreef GGMM het volgende:
Oh nee, dat is veel te gezond om het te vragen.
Dat had ik niet verwacht!
Sssst!quote:
Die wil ik wel zien.quote:Op zondag 10 november 2019 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genotspot
Spruitjesquote:Op zondag 10 november 2019 14:30 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Aardappels, spruitjes, worst, groentesausje. Genot.
[..]
Hup City omdat m'n FM-spelers altijd naar daar gaan.
Ja wie gaat er dan ook naar het stadion.quote:Op zondag 10 november 2019 14:31 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Je zou dan maar in De Kuip moeten zitten voor Feyenoord-RKC. Brrr...
AC Milan is een parodie op een voetbalclub.quote:Op zondag 10 november 2019 14:31 schreef Harlekien het volgende:
Vergeten jullie Juve Milan vanavond niet?
Ben er normaliter gezien ook geen fan van, maar met groentesausje en wat nootmuskaat zijn ze toch wel te vretnquote:
Haha, de sukkels.quote:Op zondag 10 november 2019 14:31 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Niks mooiers dan in een stadion zijn. Alleen Feyenoord-RKC, tja, daar geniet je niet zo snel van.quote:Op zondag 10 november 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wie gaat er dan ook naar het stadion.
quote:Op zondag 10 november 2019 14:31 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ben er normaliter gezien geen fan van, maar met groentesausje en wat nootmuskaat zijn ze toch wel te vretn.quote:Op zondag 10 november 2019 14:32 schreef Coco. het volgende:
Benieuwd naar wat @:GGMM van spruitjes vindt
Het klinkt heel lekker. We zijn benieuwd naar de foto's.quote:Op zondag 10 november 2019 14:32 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Ben er normaliter gezien ook geen fan van, maar met groentesausje en wat nootmuskaat zijn ze toch wel te vretn
vretnquote:Op zondag 10 november 2019 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben er normaliter gezien geen fan van, maar met groentesausje en wat nootmuskaat zijn ze toch wel te vretn.
Muah dan wint Feyenoord ook eens een potje thuis.quote:Op zondag 10 november 2019 14:33 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Niks mooiers dan in een stadion zijn. Alleen Feyenoord-RKC, tja, daar geniet je niet zo snel van.
Wordt dat ook nog ergens uitgezonden?quote:Op zondag 10 november 2019 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond 20:30 is Oranje -17 op het WK.
Zou ook wel komisch zijn als Vente vandaag 2x scoort. Wat ik niet irreëel acht.quote:Op zondag 10 november 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dan wint Feyenoord ook eens een potje thuis.
NOS.nlquote:Op zondag 10 november 2019 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt dat ook nog ergens uitgezonden?
Ik zou er nog niet direct al mijn geld op zetten.quote:Op zondag 10 november 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dan wint Feyenoord ook eens een potje thuis.
quote:Op zondag 10 november 2019 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben er normaliter gezien geen fan van, maar met groentesausje en wat nootmuskaat zijn ze toch wel te vretn.
Aanwezigquote:Op zondag 10 november 2019 14:31 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
GayLord?quote:Op zondag 10 november 2019 14:37 schreef standaard-viezerik het volgende:
Oh God, die jongen van Feyenoord. Lord nog wat.
Ik ben zijn naam kwijt maar dat je als prof club bij hem uitkomt is armoede.quote:
Lordi?quote:Op zondag 10 november 2019 14:37 schreef standaard-viezerik het volgende:
Oh God, die jongen van Feyenoord. Lord nog wat.
The Lordquote:Op zondag 10 november 2019 14:38 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Ik ben zijn naam kwijt maar dat je als prof club bij hem uitkomt is armoede.
verdedigt.quote:
Echt een wanstaltig slecht aankoopbeleid daar.quote:Op zondag 10 november 2019 14:40 schreef fetX het volgende:
Lol. PSV is zonder Bergwijn en vooral Malen ook niet zoveel he.
Lato.quote:Op zondag 10 november 2019 14:41 schreef Harlekien het volgende:
Hebben ze ook een Unnerstall voor de linksback positie?
Prima topic.quote:Op zondag 10 november 2019 14:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
VBL / Van Bommel en De Jong moeten ontslagen worden
quote:Op zondag 10 november 2019 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij verdedigt is gewoon correct.
En dalijk 5 achter op AZquote:
quote:Op zondag 10 november 2019 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker. Op de aanval na is het echt een matige selectie.quote:Op zondag 10 november 2019 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt een wanstaltig slecht aankoopbeleid daar.
Klopt. Dan wel.quote:Op zondag 10 november 2019 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog het meeste geld uitgegeven aan nutteloze spelers in de voorhoede in de vorm van Bruma en Doan.quote:Op zondag 10 november 2019 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Op de aanval na is het echt een matige selectie.
Zijn we het daar in ieder geval over eens.quote:
Of onder Gio.quote:Op zondag 10 november 2019 14:43 schreef RensAjacied het volgende:
Wie dacht dat het nog minder kon dan onder Cocu hahaha
Dat topic is inderdaad al een tijdje actiefquote:Op zondag 10 november 2019 14:44 schreef RensAjacied het volgende:
Psv wordt langzaam ook een parodie op een voetbalclub
Dat laatste seizoen dat ze kampioen werden was het ook echt een godswonder.quote:Op zondag 10 november 2019 14:43 schreef RensAjacied het volgende:
Wie dacht dat het nog minder kon dan onder Cocu hahaha
Is het alquote:Op zondag 10 november 2019 14:44 schreef RensAjacied het volgende:
Is het al sinds die cliniclowns.quote:Op zondag 10 november 2019 14:44 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2019 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor geluid maakt een oerwoud?
quote:Op zondag 10 november 2019 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor geluid maakt een oerwoud?
Het is in iedergeval van het nrquote:
Dat vind ik fijn om te horen zegquote:Op zondag 10 november 2019 14:50 schreef MC-Morgan het volgende:
Hier adem ik vrij en voel ik mij gelukkig.
lijkt me niet in een teamsportquote:Op zondag 10 november 2019 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je geen warming-up doen met muziek in?
Ik was toen meer van de happy hardcore en eurodance.quote:
Bridget lekker manquote:Op zondag 10 november 2019 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
In ander offtopic nieuws:
De zanger bevestigt nu dat dit inderdaad het geval is. ”Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen", zo laat André weten aan RTL Boulevard. "Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”
quote:Op zondag 10 november 2019 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
De zanger bevestigt nu dat dit inderdaad het geval is. ”Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen", zo laat André weten aan RTL Boulevard. "Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”
Bridget is wel een type die hem eraf bijt ouwe reusquote:Op zondag 10 november 2019 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij gaat wel naar steeds ouder he
Vergeleek net ff m'n stream met flashscore.com, slechts 12 seconden verschilquote:Op zondag 10 november 2019 14:47 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Vandaag loop je geen 2 minuten achter
tering van de ene oma naar de anderequote:Op zondag 10 november 2019 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
Zou jij Monique doen?quote:Op zondag 10 november 2019 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
Patricia Paay is de volgende denk ik.quote:Op zondag 10 november 2019 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
tering van de ene oma naar de andere
Bedankt Henkquote:Op zondag 10 november 2019 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op zondag 10 november 2019 14:56 schreef Drekkoning het volgende:
Die shots van V Bommel zijn echt genieten telkens hoor
Wordt met de minuut grijzer. Genieten.quote:Op zondag 10 november 2019 14:56 schreef Drekkoning het volgende:
Die shots van V Bommel zijn echt genieten telkens hoor
Debiel iddquote:Op zondag 10 november 2019 14:56 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Haha wat een goal. Dit kan niet.
quote:
Altijd slim, zo'n mannetje bij de paal.quote:Op zondag 10 november 2019 14:56 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Haha wat een goal. Dit kan niet.
Sow die bijt hem er ook af hoor.quote:Op zondag 10 november 2019 14:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uit die leeftijdsgroep eerder een Miljuschka Witzenhause
Dat middenveld is echt een dramaquote:Op zondag 10 november 2019 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Rosario was dus ooit international.
Verdediging ookquote:Op zondag 10 november 2019 14:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat middenveld is echt een drama
Vraag je je toch af hoe dat ooit mogelijk is geweest.quote:Op zondag 10 november 2019 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Rosario was dus ooit international.
Mei Li Vosquote:Op zondag 10 november 2019 14:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uit die leeftijdsgroep eerder een Miljuschka Witzenhause
Die jongen heeft een fantastische techniek en een geweldig inzicht, maar het komt er echt alleen uit als 'ie invaller isquote:
Hiddinkquote:Op zondag 10 november 2019 15:03 schreef Harlekien het volgende:
Wie wordt de nieuwe trainer van PSV?
Hier de presentatrice van Sky Sportsquote:Op zondag 10 november 2019 15:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Geboren in een Chinees-Indisch restaurant.
Mourinhoquote:Op zondag 10 november 2019 15:03 schreef Harlekien het volgende:
Louis van Gaalquote:Op zondag 10 november 2019 15:03 schreef Harlekien het volgende:
Co Adriaanse.quote:Op zondag 10 november 2019 15:03 schreef Harlekien het volgende:
Sjon Stegeman genotquote:Op zondag 10 november 2019 15:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Louis van Gaal
Nee geen idee, maar dit kan echt niet
Ziet er uit als een talentvolle dame.quote:Op zondag 10 november 2019 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier de presentatrice van Sky Sports
[ afbeelding ]
Ruud van Nistelrooij waarschijnlijk.quote:Op zondag 10 november 2019 15:03 schreef Harlekien het volgende:
Sympathieke vent onze Ruudquote:Op zondag 10 november 2019 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ruud van Nistelrooij waarschijnlijk.
quote:Op zondag 10 november 2019 15:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Geboren in een Chinees-Indisch restaurant.
Ruud in z'n jaren in de spitsquote:Op zondag 10 november 2019 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De volgende wereldspeler die zijn naam gaat verneuken door hoofdtrainer te worden bij PSV?quote:Op zondag 10 november 2019 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nu de echte:quote:Op zondag 10 november 2019 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier de presentatrice van Sky Sports
[ afbeelding ]
Welke filters? Je ziet haar gezicht amper op die fotoquote:Op zondag 10 november 2019 15:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja maar nu zonder filters en poes pas.
Bedankt Coco, dat je deze misleiding recht zet!quote:Op zondag 10 november 2019 15:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja maar nu zonder filters en poes pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |