Ontsteking?quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van binnen. Het gekke is ook dat het soms wegtrekt en later weer terug komt
quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:04 schreef Dave het volgende:
Ik wist niet dat Epiales op de luchtverkeerstoren werkt.
[ afbeelding ]
Meer gelopen dan normaal de laatste tijd, misschien gewoon wat overbelast? Kan behoorlijk vervelend zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geen idee hoe of waarom, maar m'n voet doet pijn. Heel plotseling, nergens tegen gestoten of op iets raars gestapt en ik zie er ook niks aan
Afgeladen volquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:58 schreef summer52 het volgende:
[..]
Mooi hè? En wat een sfeer in dat stadion hè?
Stom! Hopelijk gaat het gauw overquote:Op vrijdag 8 november 2019 19:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van binnen. Het gekke is ook dat het soms wegtrekt en later weer terug komt
ohja. Dit had ik laatst ook. Beetje rust en schoenen met goede demping helpen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meer gelopen dan normaal de laatste tijd, misschien gewoon wat overbelast? Kan behoorlijk vervelend zijn.
Ik heb dat zo nu en dan, van binnenuit beetje in het midden, net onder de bal. Bij mij iig.
Ja, ik soms ook.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb dat zo nu en dan, van binnenuit beetje in het midden, net onder de bal. Bij mij iig.
quote:
Voor je het weet zitten de vissen zonder water inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Weer reclame.
Mooi ff tijd om de drinkflessen van de vissen bij te vullen.
Wat een timing voor de reclamequote:Op vrijdag 8 november 2019 21:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Weer reclame.
Mooi ff tijd om de drinkflessen van de vissen bij te vullen.
Botoxquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:22 schreef Dave het volgende:
Heeft die troela nou Botox genomen om verder te komen in the voice?
quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, is the Voice weer begonnen?![]()
Hadden ze wel wat meer publiciteit voor mogen genereren. Wat vaker zeggen op tv, wat meer promo's, misschien wat geruchten over ruziënde coaches ofzo.![]()
Nu was het helemaal lang me heengegaan.![]()
Nou ja, gelukkig is het op een zender met weinig reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |