quote:Op donderdag 7 november 2019 20:54 schreef RipCity het volgende:
30 - 30+ shots faced in a single Europa League game this season:
FC Astana away v AZ (36)
PSV away v LASK (30).
Overwhelmed.
Maar 4 door gelaten. #topkeeperquote:Op donderdag 7 november 2019 20:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zoet was toch de beste Nederlandse keeper?
En dan volgend seizoen de skyfall op de Europa ranking dan zit je voortaan in pot 4. Einde ambities van Toon lijkt me dat toch.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:56 schreef Craptacular het volgende:
Dit psv heeft niks te zoeken in europa.
Voor vanavond was het nog Viergever die gemist werd. Nu is Hendrix ineens de verlosser.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:53 schreef Vliegbaard het volgende:
Het is heel treurig om te zien en te constateren dat een speler als Hendrix gewoon wordt gemist. Ontstellend slecht over de gehele linies. Verdedigers die op de meeste slechte momenten gewoon niet staan te dekken. Middenvelders... ik heb eigenlijk alleen Rosario gezien, en speler die zo min mogelijk aan de bal moet zijn. En dan aanvallend..... gewoon niks gecreëerd.
Nee, zoveel is onderhand wel zeker. En in de Eredivisie ook niet. Als ik even neutraal kijk zou ik het AZ ook veel meer gunnen met Stengs en z’n vrienden.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:56 schreef Craptacular het volgende:
Dit psv heeft niks te zoeken in europa.
Ik snap wat je bedoelt maar ik vind dat dat hier niet op gaat. Bergwijn misschien, maar Malen zorgt niet voor rust.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die paar aanvallers zorgen voor rust in een team.
kut supporters ookquote:Op donderdag 7 november 2019 20:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kut selectie, kut trainer, en bovenal KUT keeper.
Ik vond Zoet ook ooit gelijkwaardig aan Onanaquote:Op donderdag 7 november 2019 20:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zoet was toch de beste Nederlandse keeper?
jullie punten ? hahahaquote:
Was ie ook. Ooit. Maar wat die man 1.5 jaar opeens laat zien... typerend voor het verval.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Zoet ook ooit gelijkwaardig aan Onana![]()
![]()
quote:
-edit-quote:Op donderdag 7 november 2019 20:58 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar ik vind dat dat hier niet op gaat. Bergwijn misschien, maar Malen zorgt niet voor rust.
Die is het kwijt, maar met wat er voor z'n neus staat zou elke keeper de bibbers krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Zoet ook ooit gelijkwaardig aan Onana![]()
![]()
Bij zeker 2 doelpunten stond er helemaal niemand voor z'n neus. En toch vlogen ze erin..quote:Op donderdag 7 november 2019 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is het kwijt, maar met wat er voor z'n neus staat zou elke keeper de bibbers krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |