De goals vielen op psychologisch zeer ongunstige momenten.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Helaas de wedstrijd niet kunnen zien. Was het goed?
Als het geen crisis is is het geen topclub.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:48 schreef Scarface88 het volgende:
Elke website spreekt van crisis jongens. Het is CRISIS bij PSV.
Ik noem een captain Rosario en Sadilek. Van Bommel is HET probleem.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:47 schreef TAV74 het volgende:
Lijkt me niet dat van Bommel het grote probleem is. PSV heeft aanvallend veel talent, maar als er daar een paar wegvallen zie je vooral hoe zwak ze daarachter zijn.
Kut selectie, kut trainer, en bovenal KUT keeper.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:47 schreef TAV74 het volgende:
Lijkt me niet dat van Bommel het grote probleem is. PSV heeft aanvallend veel talent, maar als er daar een paar wegvallen zie je vooral hoe zwak ze daarachter zijn.
Ik zou straks verhaal halen op de herdgang als ik jou was.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik noem een captain Rosario en Sadilek. Van Bommel is HET probleem.
Ben het eens met wat je zegt. Maar toch ben ik klaar met vBommel. Hij heeft in 1.5 jaar tijd toch ook helemaal geen stijgende lijn laten zien. Sjon eruit. REVOLUTIE!quote:Op donderdag 7 november 2019 20:47 schreef TAV74 het volgende:
Dat zullen we nooit weten. Maar het speelt nogal anders als je voorin altijd dreigend bent.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:49 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Je krijgt geen 4 goals tegen tegen Lask doordat er een paar aanvallers wegvallen.
Er zit totaal geen lijn in het spel. Dat komt echt wel mede door de coach hoor.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:47 schreef TAV74 het volgende:
Ja super. We hebben een nog grotere nederlaag toch maar mooi weten te voorkomen! En ook nog eens zelf gescoord!quote:Op donderdag 7 november 2019 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
That's not gonna happen.quote:
Er zijn wel wat verbeterpuntjes....quote:Op donderdag 7 november 2019 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Zat niet helemaal mee. Muntje moet soms de goede kant op vallen hequote:Op donderdag 7 november 2019 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Ook, maar buiten wat talent in de voorhoede is het gewoon een baggerelftal.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er zit totaal geen lijn in het spel. Dat komt echt wel mede door de coach hoor.
Die paar aanvallers zorgen voor rust in een team.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:49 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Je krijgt geen 4 goals tegen tegen Lask doordat er een paar aanvallers wegvallen.
Ik zie dat Amir "ik kan helemaal niets met een bal maar wel lekker hard rennen" Catic in het veld is gekomen. Bommelgod.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja super. We hebben een nog grotere nederlaag toch maar mooi weten te voorkomen! En ook nog eens zelf gescoord!
Wel 5 keer af mogen trappen. In de f-jes is het altijd ruzie wie er mag aftrappen.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zat niet helemaal mee. Muntje moet soms de goede kant op vallen he
Hij is degene die Rosario belangrijk heeft gemaakt,zoet blijft opstellen en zonder back speeltquote:Op donderdag 7 november 2019 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook, maar buiten wat talent in de voorhoede is het gewoon een baggerelftal.
Helaas gaat hier; "het kan alleen maar beter worden" ook niet op.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn wel wat verbeterpuntjes....
Zoet was toch de beste Nederlandse keeper?quote:Op donderdag 7 november 2019 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet, Sadilek en Rosario gaan gewoon altijd spelen
Er zit niks anders op #bommelout
Ach, roep het al een tijdje dat een beperkte voetballer als Hendrix gemist wordt. Het is schrijnend, maar wel de waarheid.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:53 schreef Vliegbaard het volgende:
Het is heel treurig om te zien en te constateren dat een speler als Hendrix gewoon wordt gemist. Ontstellend slecht over de gehele linies. Verdedigers die op de meeste slechte momenten gewoon niet staan te dekken. Middenvelders... ik heb eigenlijk alleen Rosario gezien, en speler die zo min mogelijk aan de bal moet zijn. En dan aanvallend..... gewoon niks gecreëerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |