NIET?!?!?!?!quote:Op woensdag 6 november 2019 20:53 schreef Greys het volgende:
Airline heeft loos alarm bevestigd.
Per ongeluk de code geactiveerd.
Gezien het feit dat kapingen niet al te vaak meer voorkomen lijkt het nu toch wel echt een stuk moeilijker te zijn gemaakt.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar er verzint wel weer iemand iets nieuws gestoords, dat bedoel ik. Weet ik veel, een zelfdetonerende pil inslikken ofzo.
Dat denk ik ook, enige reden die verklaart waarom ze geen contact meer met hem konden krijgenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die piloot zweette peentjes en dacht fuuucckkk hoe ga ik dit vertellen?
En niet zo'n beetje ook.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:56 schreef Dave het volgende:
Nou ja, het goede nieuws is dat de code werkt.
Ja maar dit hoor!!!!!quote:Op woensdag 6 november 2019 20:59 schreef Greys het volgende:
En doorrrrr.
Wel raar dat zoiets kennelijk zo makkelijk 'per ongeluk' kan.
Nóg vreemder dat de piloot niet meteen daarna ff 'woops foutje trek maar terug al die hulptroepen' kon doorgeven. Of even de slurf inlopen met JOEHOE JONGENS ECHT NIKS AAN DE HAND. Of even uit het raam riep naar al die gewapende kerels achter de bagagekarren.
Hoezo 'we kregen geen contact met de piloot'...?
Dan laat je dat toch niet zo lang doorgaan en loop je ff de slurf in met KOM MAAR HOOR JONGASSSS.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:58 schreef Momo het volgende:
Ik zie nu voor me dat de piloot met zijn dikke kont per ongeluk leunt op een rood knopje en dan KUT denkt
Of hij is van paniek flauwgevallen dat duurde 2u!quote:Op woensdag 6 november 2019 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan laat je dat toch niet zo lang doorgaan en loop je ff de slurf in met KOM MAAR HOOR JONGASSSS.
Zouden ze dat geloven? Misschien staat er iemand met een pistool op z’n hoofd gericht en wordt ie gedwongen dat te zeggen.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:59 schreef Greys het volgende:
En doorrrrr.
Wel raar dat zoiets kennelijk zo makkelijk 'per ongeluk' kan.
Nóg vreemder dat de piloot niet meteen daarna ff 'woops foutje trek maar terug al die hulptroepen' kon doorgeven. Of even de slurf inlopen met JOEHOE JONGENS ECHT NIKS AAN DE HAND. Of even uit het raam riep naar al die gewapende kerels achter de bagagekarren.
Hoezo 'we kregen geen contact met de piloot'...?
Die optie moet er natuurlijk niet zijn, dat kan ook de terrorist zijn die doet alsof er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:59 schreef Greys het volgende:
En doorrrrr.
Wel raar dat zoiets kennelijk zo makkelijk 'per ongeluk' kan.
Nóg vreemder dat de piloot niet meteen daarna ff 'woops foutje trek maar terug al die hulptroepen' kon doorgeven. Of even de slurf inlopen met JOEHOE JONGENS ECHT NIKS AAN DE HAND. Of even uit het raam riep naar al die gewapende kerels achter de bagagekarren.
Hoezo 'we kregen geen contact met de piloot'...?
Toen hij eenmaal door had wat hij per ongeluk gedaan hadquote:Op woensdag 6 november 2019 20:59 schreef Greys het volgende:
En doorrrrr.
Wel raar dat zoiets kennelijk zo makkelijk 'per ongeluk' kan.
Nóg vreemder dat de piloot niet meteen daarna ff 'woops foutje trek maar terug al die hulptroepen' kon doorgeven. Of even de slurf inlopen met JOEHOE JONGENS ECHT NIKS AAN DE HAND. Of even uit het raam riep naar al die gewapende kerels achter de bagagekarren.
Hoezo 'we kregen geen contact met de piloot'...?
Niet als ie de slurf doorloopt naar de boarding balie en er niemand naast hem loopt met een pistool toch? De slurf was gewoon open want ze waren aan het boarden. Dan doe je als crew toch alles om het recht te zetten ipv heel NL en half Europa op z'n kop.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Zouden ze dat geloven? Misschien staat er iemand met een pistool op z’n hoofd gericht en wordt ie gedwongen dat te zeggen.
Ja, hoe leg je zoiets dan uitquote:Op woensdag 6 november 2019 20:58 schreef Momo het volgende:
Ik zie nu voor me dat de piloot met zijn dikke kont per ongeluk leunt op een rood knopje en dan KUT denkt
Veel plezier!quote:Op woensdag 6 november 2019 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Nou nu maar film kijken en thee drinken met chocola en lekker onder een dekentje en hm herfst en alles.
Ik vind het eigenlijk wel prima dat ze het hele protocol hebben afgewerkt.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als ie de slurf doorloopt naar de boarding balie en er niemand naast hem loopt met een pistool toch? De slurf was gewoon open want ze waren aan het boarden. Dan doe je als crew toch alles om het recht te zetten ipv heel NL en half Europa op z'n kop.
Als de piloot ff door de slurf loopt in z'n eentje of met alle 27 passagiers om het door te geven dat er niks is? Hoe kan dat dan een terrorist zijn?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die optie moet er natuurlijk niet zijn, dat kan ook de terrorist zijn die doet alsof er niks aan de hand is.
twitter:KoenVoskuil twitterde op woensdag 06-11-2019 om 20:55:33 Air Europa zegt sorry dat de piloot per ongeluk de kapingscode heeft ingetoetst. Dat is transpondercode 7500, dat een stil alarm doet afgaan. En binnen een mum van tijd alle hulpdiensten optrommelt. #Schiphol reageer retweet
Yup, ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima dat ze het hele protocol hebben afgewerkt.
Zo’n scenario als jij beschrijft zou een gat in de beveiliging zijn.
Dat is wel echt vaag ja. Alleen al om paniek verder te voorkomen moet je toch metéén zoiets door kunnen geven?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:59 schreef Greys het volgende:
En doorrrrr.
Wel raar dat zoiets kennelijk zo makkelijk 'per ongeluk' kan.
Nóg vreemder dat de piloot niet meteen daarna ff 'woops foutje trek maar terug al die hulptroepen' kon doorgeven. Of even de slurf inlopen met JOEHOE JONGENS ECHT NIKS AAN DE HAND. Of even uit het raam riep naar al die gewapende kerels achter de bagagekarren.
Hoezo 'we kregen geen contact met de piloot'...?
Misschien durfde hij dat niet meer toen het halve leger van NL daar klaar lag? Misschien had hij het zelf ook eerst niet door wat hij per ongeluk gedaan heeftquote:Op woensdag 6 november 2019 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als ie de slurf doorloopt naar de boarding balie en er niemand naast hem loopt met een pistool toch? De slurf was gewoon open want ze waren aan het boarden. Dan doe je als crew toch alles om het recht te zetten ipv heel NL en half Europa op z'n kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |