Okee ben benieuwd, zal eens kijken of 'ie op Netflix of Videoland staatquote:Op woensdag 6 november 2019 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja vind ik welWel met zo min mogelijk voorkennis kijken
Ja, daar reageerde ik inderdaad op......excuses voor de verwarring.....quote:Op woensdag 6 november 2019 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk dat jij het hebt over die Tarik Z.
Ja, hij had ook een nepwapen, dus kon weinig beginnen tegen 4 man sterk politie.
Ik vind dat toch wel een écht gevoel van veiligheid geven hoor.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat lijkt me een illusie. Al die checks zijn toch een soort schijnveiligheid. Ja ok, een groot mes of een pistool krijg je niet mee.
Dressing?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:49 schreef Arizona het volgende:
Floor zegt zelfs dat het loos alarm was
Wie is Floor?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:49 schreef Arizona het volgende:
Ja dat laatste bedoelde ik dus.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat lijkt me een illusie. Al die checks zijn toch een soort schijnveiligheid. Ja ok, een groot mes of een pistool krijg je niet mee.
Floor?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:49 schreef Arizona het volgende:
Ja, maar er verzint wel weer iemand iets nieuws gestoords, dat bedoel ik. Weet ik veel, een zelfdetonerende pil inslikken ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel een écht gevoel van veiligheid geven hoor.
Ik gok dat er heel wat meer doorheen glipt dan de meeste mensen denken, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat laatste bedoelde ik dus.En een zakmesje of een creditcardvormig mesje vissen ze er toch meestal ook gewoon echt wel uit.
WAT.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:53 schreef Greys het volgende:
Airline heeft loos alarm bevestigd.
Per ongeluk de code geactiveerd.
DIT MEEN JE NIETquote:Op woensdag 6 november 2019 20:53 schreef Greys het volgende:
Airline heeft loos alarm bevestigd.
Per ongeluk de code geactiveerd.
Een mooie toevallige test jaquote:Op woensdag 6 november 2019 20:56 schreef Dave het volgende:
Nou ja, het goede nieuws is dat de code werkt.
Ik ook!quote:
Die piloot zweette peentjes en dacht fuuucckkk hoe ga ik dit vertellen?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Maar waarom duurde dat allemaal nog zo lang dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |