Schijnt wel een gewillige stagiair te zitten, inderdaadquote:Op woensdag 6 november 2019 21:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien wil Air Europa het voor je testen.
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het "fake-gekaapte" vliegtuig ging juist nįįr Spanje!
Jaquote:Op woensdag 6 november 2019 21:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Stel dat een scherpschutter een vlucht mist, is dat goed of slecht nieuws?
Leuke katquote:Op woensdag 6 november 2019 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ] That's what they want you to think...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook de bakker werd bedreigd, maar die durfde het aan om terug te vechten. Hij gebruikte daarvoor een wapenstokbrood en een tarwepistolet
ik waardeer deze matige grappenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook de bakker werd bedreigd, maar die durfde het aan om terug te vechten. Hij gebruikte daarvoor een wapenstokbrood en een tarwepistolet
Dank je, ik ookquote:Op woensdag 6 november 2019 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
ik waardeer deze matige grappen
Ik waardeer die grappen ook als matig.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
ik waardeer deze matige grappen
Oh ja dat kan! Maar dat is weer heel zielig voor die kindjes dus doe dan toch maar de saaie afloop.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het hoeft nog niet afgelopen te zijn. Misschien zitten er handlangers van de terrorist bij de vrouw en kinderen van de piloot en moet de piloot braaf doen of er niks aan de hand is want anders...
Ok, geen zielige kindjes. De handlangers van de terrorist hebben de hond en 16 katten van de piloot ontvoerd en daarom moet de piloot braaf doen of er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat kan! Maar dat is weer heel zielig voor die kindjes dus doe dan toch maar de saaie afloop.
Ik heb niet het idee dat hier in dit topic huisdieren nou per sé als waardeloos worden gezienquote:Op woensdag 6 november 2019 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, geen zielige kindjes. De handlangers van de terrorist hebben de hond en 16 katten van de piloot ontvoerd en daarom moet de piloot braaf doen of er niks aan de hand is.
DIT IS NOG ERGER DAN KINDJES.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, geen zielige kindjes. De handlangers van de terrorist hebben de hond en 16 katten van de piloot ontvoerd en daarom moet de piloot braaf doen of er niks aan de hand is.
Poll: Welcome to this Air Europe flight, enter transponder codequote:Op woensdag 6 november 2019 21:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Toen ik hem maakte leek hij grappiger.
Nee, maar in de vergelijking met zijn kinderen durf ik wel een gokje te maken waar de piloot meer waarde aan hecht.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hier in dit topic huisdieren nou per sé als waardeloos worden gezien
Hello intern, welcome to Air Europa. So, I have very uncomfortable question for you: 7500 is code for coffee?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Poll: Welcome to this Air Europe flight, enter transponder code
• 5700 - Trainee demonstration
• 7500 - Hijack
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maar misschien waren die kindjes wel met 20!quote:
Sjoerd was altijd al vervelendquote:Op woensdag 6 november 2019 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar misschien waren die kindjes wel met 20!![]()
Hm, nou ja, dan kan hij er misschien ook wel een paar missen idd.![]()
"Moet Igor het maar wezen?", "Nee, want Igor speelt viool"quote:Op woensdag 6 november 2019 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sjoerd was altijd al vervelend
Als grote zus van een Sjoerd kan ik dit bevestigenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sjoerd was altijd al vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |