abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 november 2019 @ 20:17:40 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189802431
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 20:17:53 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189802435
Konijn :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 november 2019 @ 20:19:45 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189802461
Uitgekookt komt maandag eten brengen :P
Ik was vandaag ook gekookt. Zuurkool uit de vriezer. Wel zo makkelijk zo na het sporten :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 20:21:20 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189802487
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dichtszijnde Tuinland, zit net als de Hornbach, in Zwolle.
Is Bad Bentheim niet dichterbij?
pi_189802509
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Is Bad Bentheim niet dichterbij?
20 minuten rijden ofzo.Zit daar een Hornbach :o
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 20:24:42 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189802535
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

20 minuten rijden ofzo.Zit daar een Hornbach :o
Nee :') Ik had gegoogled op "Hornbach Bad Bentheim" dan krijg je dus wel een bouwmarkt bij openingstijden enzo, maar dat is een Hagebau ;)
pi_189802587
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee :') Ik had gegoogled op "Hornbach Bad Bentheim" dan krijg je dus wel een bouwmarkt bij openingstijden enzo, maar dat is een Hagebau ;)
:D :')

Ik kon me ook eigenlijk niet voorstellen dat ik dat gemist zou hebben.

Toch bedankt :P
pi_189802634
Leugens in de TT. Geen konijn :N
https://www.apetito-shop.nl/producten/maaltijden
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 20:32:16 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189802650
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D :')

Ik kon me ook eigenlijk niet voorstellen dat ik dat gemist zou hebben.

Toch bedankt :P
Maar heeft Bauhaus geen hontenmanden dan? Die is ook vies groot en zit toch in Enschede?
pi_189802666
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Maar heeft Bauhaus geen hontenmanden dan? Die is ook vies groot en zit toch in Enschede?
Hengelo en geen idee. Zal eens googlen.
pi_189802710
@Lonaa...muppet is nog niet volgroeid, toch?
Is de mand van Sally te groot, ook als je uitvult met een deken?
En is er geen fb pagina in Enschede waar je kunt vragen? of iemand een mand overheeft? (voorlopig).
Fb. Enschede helpt elkaar... w/ heet het hier.
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 20:36:25 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189802728
Zo, laatste post die ik nog even haal uit het vorige topic...

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:48 schreef Candaasje het volgende:
Tof Sarabi, wat een werk inderdaad!

Een vriendin van mij doet ook veel aan haakprojecten e.d., en ik vind het toch altijd knap. Ik heb over het algemeen veel geduld, ook voor priegelwerk, maar haken of breien heb ik nooit voor stil kunnen zitten.

Ik heb vandaag geleerd om een kreupel schaap te vangen (das niet zo heel moeilijk, die van mij kon niet zo hard rennen), en op haar kont te zetten (Dat valt wel tegen als je het nooit gedaan hebt en je schaap tegenstribbelt. :D En ze toch moet gaan zitten terwijl d'r achterpoot zeer doet. ). Ze heeft rotstraal, en dat moest behandeld worden.

Er waren maar een paar mensen die het wel aandurfden om een schaap te vangen, de rest bleef toch een beetje schaapachtig ( :') ) toekijken. En er waren er ook die te aarzelend waren. (Ik heb dat inmiddels wel afgeleerd door mijn werk in de kliniek, maar heeft ook even geduurd). Maar we hebben toch de meeste manken eruit kunnen pikken. Op een gegeven moment moesten we wel stoppen, want de herdershond was compleet uitgeput. Die is zoveel volk heel niet gewend, en dat is mentaal dus enorm zwaar voor hem. De schapen zelf waren vooral nieuwsgierig naar al die lui in hun weitje.
Als Piet er nou was had ie vast een verhaal opgehangen over klifneuken
pi_189802756
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]

;)
pi_189802799
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:35 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa...muppet is nog niet volgroeid, toch?
Is de mand van Sally te groot, ook als je uitvult met een deken?
En is er geen fb pagina in Enschede waar je kunt vragen? of iemand een mand overheeft? (voorlopig).
Fb. Enschede helpt elkaar... w/ heet het hier.
Sally's kussen is weggegaan bij de verhuizing...

Mooie mand komt wel voor de muppet O+ Ik heb niet het idee dat ze niet lekker ligt op de bank ofzo, maar een eigen plek is wel handig. Ik heb nu een kleedje, dat vindt ze stom. En terecht, want niet heel zacht. (gekregen van een vriendin omdat hun hond er niet meer oppast)
pi_189802858
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Sally's kussen is weggegaan bij de verhuizing...

Mooie mand komt wel voor de muppet O+ Ik heb niet het idee dat ze niet lekker ligt op de bank ofzo, maar een eigen plek is wel handig. Ik heb nu een kleedje, dat vindt ze stom. En terecht, want niet heel zacht. (gekregen van een vriendin omdat hun hond er niet meer oppast)
Oh, als ze geen mand hoeft, dan heeft de action altijd wel prima hondenkussens. Mijn honden zijn er dol op.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189802883
ManT. _O-

#korter.
pi_189802897
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, als ze geen mand hoeft, dan heeft de action altijd wel prima hondenkussens. Mijn honden zijn er dol op.
Als ze op de bank ligt (altijd dus) dan legt ze meestal d'r kop op de prop die het fleecedeken is. Daarom wilde ik gaan voor mand, omdat die een randje heeft :)
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 20:45:42 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189802898
SPOILER: uitleg omtrent cliffing
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189802910
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 20:46:54 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189802919
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:46 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Mandje van Tichelaar!
pi_189802921
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]

Wil ik het weten waar dit over gaat? :D

Kijk mij eens soepel ( :') ) het dier op haar billen zetten. Vriendin had de vorige 20 pogingen niet kunnen filmen, dus het lijkt nog aardig. Voor een leek dan, die herder deed het toch vloeiender :P :
EDIT: filmpje even verwijderd (zie post verderop ;) )

@Loona: kussens zie ik ook wel overal. Nog steeds wel prijzig vaak, maar de hoezen zijn vaak wasbaar :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Candaasje op 05-11-2019 21:12:44 ]
pi_189802923
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mandje van Tichelaar!
KORTER
pi_189802929
Kindertjes naar bed. :W
pi_189802934
Wauw, ik deed 2x een spuit11 in 1 post. Best knap.
pi_189802938
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Kijk mij eens soepel ( :') ) het dier op haar billen zetten. Vriendin had de vorige 20 pogingen niet kunnen filmen, dus het lijkt nog aardig. Voor een leek dan, die herder deed het toch vloeiender :P :

@:Loona: kussens zie ik ook wel overal. Nog steeds wel prijzig vaak, maar de hoezen zijn vaak wasbaar :)
Candaas op film :o
pi_189802953
quote:
Wauw, ik deed 2x een spuit11 in 1 post. Best knap.
Ik vin mooi. Maar ik wil dus geen kussen voor muppet, maar een mand. Want randje.
pi_189802969
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Candaas op film :o
Ik besta echt :Y
pi_189802997
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:46 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder moet dit echt niet zien :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189803001
quote:

[..]

@:Loona: kussens zie ik ook wel overal. Nog steeds wel prijzig vaak, maar de hoezen zijn vaak wasbaar :)
Haha, leuk!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189803039
quote:

[..]

^O^

Ik doe er soms een stuk of 24 achter elkaar (jaarlijks, regulier klauwtjes bekappen). Zwaar werk vind ik het altijd. Deze deed je best soepel! Ik trek meestal de achterpoot onder de kont vandaan.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189803050
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vin mooi. Maar ik wil dus geen kussen voor muppet, maar een mand. Want randje.
Waarschijnlijk niet wat je zoekt, maar ik gooi hem er toch even in.
Voor mijn opvangers heb ik zoeen groene plastic hondenmand gekocht. Niet moeders mooiste, maar dat vonden de klanten van die dierenwinkel blijkbaar ook. Want toen ik binnenstapte met de vraag of hij me een mand met korting kon verkopen (want goed doel) kwam hij hiermee aan.

Boeit de poezen niet, boeit mij niet want hij staat toch op de kittenkamer.
pi_189803071
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet wat je zoekt, maar ik gooi hem er toch even in.
Voor mijn opvangers heb ik zoeen groene plastic hondenmand gekocht. Niet moeders mooiste, maar dat vonden de klanten van die dierenwinkel blijkbaar ook. Want toen ik binnenstapte met de vraag of hij me een mand met korting kon verkopen (want goed doel) kwam hij hiermee aan.

Boeit de poezen niet, boeit mij niet want hij staat toch op de kittenkamer.
Zo'n ferplast ding? Mja, kan. Maar dan moet er ook nog een kussen in, met zachte rand, dus ook duur :P
pi_189803075
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er zijn kussens met randje :7 . Bij de action.
  dinsdag 5 november 2019 @ 20:55:17 #34
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189803086
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:45 schreef derLudolf het volgende:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Piet zijn humor was niet van deze wereld. Welke dan wel, weet ik ook niet :+
pi_189803094
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar zeker niet altijd in het assortiment?
pi_189803095
Leuk om te zien Candaasje
pi_189803117
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:53 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^

Ik doe er soms een stuk of 24 achter elkaar (jaarlijks, regulier klauwtjes bekappen). Zwaar werk vind ik het altijd. Deze deed je best soepel! Ik trek meestal de achterpoot onder de kont vandaan.
Oef, kan ik me voorstellen! Spierballenwerk! (Het is ook best een sterke, jonge herder trouwens)
Maar k ga hem onthouden, van die achterpoten onder de kont weg trekken. Want ik begreep ook wel dat het niet zo tof is als iemand op je billen staat te duwen als je poot zeer doet, waar je dan toch op gaat steunen als schaap.
pi_189803140
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:45 schreef derLudolf het volgende:
quote:
1s.gif [b]Op vrijdag 5 augustus 2016 18:12 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profil
Drents heide schaap zijn meestal erg frigide, ,maar de rassen ()
Mijn Drentjes zijn heel niet frigide }:|. Ze hangen momenteel hitsig tegen het hek, ze vinden het hóóóógste tijd dat de ram hun komt bedienen. Nog een ruime week wachten voor de dames.
pi_189803142
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:55 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Piet zijn humor was niet van deze wereld. Welke dan wel, weet ik ook niet :+
:D

Ik ga me dan toch altijd afvragen waar dit soort ideeën vandaan komen. Ik bedoel, wie bedenkt er nu dat je die achterpoten in je laarzen moet doen (of juist niet, bij een klif). Als je geen ervaring daarmee hebt.....hoe bedenk je dit dan? :P
pi_189803191
@Lonaa...had je die gevonden? https://www.action.com/nl-nl/p/dierenkussen--a45e54ec/
#tochvoetbaloptvgeenbal.
pi_189803205
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oef, kan ik me voorstellen! Spierballenwerk! (Het is ook best een sterke, jonge herder trouwens)
Maar k ga hem onthouden, van die achterpoten onder de kont weg trekken. Want ik begreep ook wel dat het niet zo tof is als iemand op je billen staat te duwen als je poot zeer doet, waar je dan toch op gaat steunen als schaap.
Oh, de kleintjes (dat zijn de meesten dan, want lam), die til ik gewoon op en zet ze dan op kont terug. Maar al mijn schapen zijn vrij klein natuurlijk, waarschijnlijk waren de jouwe ook al groter en zwaarder. De mijne zijn bovendien allemaal uitgerust met handige handvatten op de kop, dat maakt het ook hanteerbaarder (maar ook iets gevaarlijker als ze eenmaal netjes zitten, die spiesjes komen hard aan, de laatste keer leek het alsof een schaap had geprobeerd mij te slachten :D).

Reuze leuk om je zo aan het werk te zien! Heb je daar nu je mooie nieuwe jas aan?
pi_189803404
Filmpje van Candaas! O+ dat doe je handig ^O^
Voor dat doorpakken moet je wel wat ervaring hebben ja. Ik heb ooit (onsuccesvol) geholpen met een ezel in een trailer krijgen na een kerststal. De vervoerder had geen ervaring met ezels en dacht 'ik zet 'm er wel even in' :N Vervolgens had het beest er absoluut geen zin meer in en was ook niet te lokken met voer. Totdat er iemand voorbij wandelde die werkervaring had in een veehouderij. Die forceerde het dier tot lopen met een flink vaartje en liep zo de trailer in. Ik vond dat wel leerzaam om te zien. En vind het sindsdien belachelijk dat je zonder enige ervaring of kennis een dier kunt huren.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_189803502
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, de kleintjes (dat zijn de meesten dan, want lam), die til ik gewoon op en zet ze dan op kont terug. Maar al mijn schapen zijn vrij klein natuurlijk, waarschijnlijk waren de jouwe ook al groter en zwaarder. De mijne zijn bovendien allemaal uitgerust met handige handvatten op de kop, dat maakt het ook hanteerbaarder (maar ook iets gevaarlijker als ze eenmaal netjes zitten, die spiesjes komen hard aan, de laatste keer leek het alsof een schaap had geprobeerd mij te slachten :D).

Reuze leuk om je zo aan het werk te zien! Heb je daar nu je mooie nieuwe jas aan?
Deze was eigenlijk vrij klein, vergeleken met de rest. Had misschien wel gekund hoor, bij de opvang heb ik laatst wel een schaap 'gewoon' opgetild en uit de kofferbak van de auto gevist. En de herder deed het zelf ook even 1-2-3 hop bij een ander zo voor, in één beweging schaap op dr kont :D .

En nee, dit is een dunnere, winddichte jas :) Ook blauw, dat wel. En heel fijn. Ik had wel oude schoenen aan.

Ik bedenk me alleen net, ik mag eigenlijk heeul geen filmpjes/foto's van de uni en haar dieren delen op social media and such. Dit is wellicht een beetje een uitzondering, want de schapen zijn niet van de uni zelf. Maar ga hem toch even van youtube afhalen. Voor het geval dat.
Het is verder geen geheim, maar ik weet niet hoe streng ze er op zijn. :)
pi_189803554
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:05 schreef Lot_1 het volgende:
Filmpje van Candaas! O+ dat doe je handig ^O^
Voor dat doorpakken moet je wel wat ervaring hebben ja. Ik heb ooit (onsuccesvol) geholpen met een ezel in een trailer krijgen na een kerststal. De vervoerder had geen ervaring met ezels en dacht 'ik zet 'm er wel even in' :N Vervolgens had het beest er absoluut geen zin meer in en was ook niet te lokken met voer. Totdat er iemand voorbij wandelde die werkervaring had in een veehouderij. Die forceerde het dier tot lopen met een flink vaartje en liep zo de trailer in. Ik vond dat wel leerzaam om te zien. En vind het sindsdien belachelijk dat je zonder enige ervaring of kennis een dier kunt huren.
Gelukkig kwam er iemand met wat ervaring bij dan ja :{

Ja dat doorpakken is vaak wel iets dat je moet leren. Ik heb het vooral met katten geleerd. Dat vond (en vind) ik soms best een euh, uitdaging. (Ja wie niet....). Maar dat helpt dus nu wel met het hanteren van andere dieren.
Ik ben van nature vrij 'zacht', maar soms werkt dat écht niet. (Zonder dat je gelijk kneiterhard hoeft te worden hoor. Maar iets zelfverzekerder moet soms wel)
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:11:37 #45
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189803563
quote:

[..]

:

En al die schapen: mogenweookmogenweookmogenweookmogenweookwatdoejemogenweook?

[ Bericht 29% gewijzigd door fietsie op 05-11-2019 21:24:24 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:13:03 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189803602
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ga me dan toch altijd afvragen waar dit soort ideeën vandaan komen. Ik bedoel, wie bedenkt er nu dat je die achterpoten in je laarzen moet doen (of juist niet, bij een klif). Als je geen ervaring daarmee hebt.....hoe bedenk je dit dan? :P
En vooral, hoe kort moeten de beentjes van die man wel niet geweest zijn, die dit verzon :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189803609
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

En al die schapen: mogenweookmogenweookmogenweookmogenweookwatdoejemogenweook?
Ze zijn wel echt heel nieuwsgierig ja. Kwamen ook even kijken :D

Schapen O+
pi_189803627
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

En vooral, hoe kort moeten de beentjes van die man wel niet geweest zijn, die dit verzon :P
_O- :'( :D :'(
pi_189803659
quote:

[..]

pi_189803718
quote:

[..]

Laarzen uit, omkeren, schaap erin, knielen, knieën op de punten van de laarzen.

Bedtijd :z :Z :W
pi_189803746
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Laarzen uit, omkeren, schaap erin, knielen, knieën op de punten van de laarzen.

Bedtijd :z :Z :W
Ga je schaapjes tellen ja? :+
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:19:22 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189803766
Ik moet kiezen tussen een uurtje gamen of een uurtje Netfix.
pi_189803835
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die en dan IN een mand :Y
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 21:20:31 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189803839
Nou ja zeg, heb ik nou filmmateriaal van Candaas gemist?
pi_189803873
Ik heb het goede voorbeeld van Golfert maar eens gevolgd en mijn financiën weer eens onder de loep genomen het kan altijd beter maar het is iets minder om te janken dan van te voren gedacht.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189803899
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:20 schreef derLudolf het volgende:
Niet al te beste kwaliteit en wel een hele seconde of 7, ofzo.....
Maar ik wil je de link wel sturen hoor via DM, momentje 8-)
pi_189803925
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:20 schreef derLudolf het volgende:
Staat hierboven :)
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 21:22:51 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189803943
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ach ja, verhalen worden met de loop der tijd steeds wat sterker hè ;)
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 21:23:12 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189803953
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Staat hierboven :)
Is privé
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 21:23:40 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189803965
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Niet al te beste kwaliteit en wel een hele seconde of 7, ofzo.....
Maar ik wil je de link wel sturen hoor via DM, momentje 8-)
Vol verwachting klopt m'n hart ;)
pi_189803995
Ja ik bedacht me zojuist dat ik eigenlijk geen beeldmateriaal van de UA/stages/etc mag delen.
Dus vandaar dat ik het even op privé heb geknald (of nu dan 'verborgen', volgens mij kun je het met de link dan wel bekijken. Maar ik zet het over 10 min. wel weer op privé.)
pi_189804011
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vol verwachting klopt m'n hart ;)
Ja, van die schaapjes krijg je het wel warm O+
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 21:25:50 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189804019
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:24 schreef Candaasje het volgende:
Ja ik bedacht me zojuist dat ik eigenlijk geen beeldmateriaal van de UA/stages/etc mag delen.
Dus vandaar dat ik het even op privé heb geknald (of nu dan 'verborgen', volgens mij kun je het met de link dan wel bekijken. Maar ik zet het over 10 min. wel weer op privé.)
Dat misschien wij ook niet bij de fistelkoeien.

Is toch gebeurd :P
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:27:06 #64
63722 z80
I fink you freaky
pi_189804050
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:58 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Mijn Drentjes zijn heel niet frigide }:|. Ze hangen momenteel hitsig tegen het hek, ze vinden het hóóóógste tijd dat de ram hun komt bedienen. Nog een ruime week wachten voor de dames.
Ik zie hier in de buurt toch al redelijk wat schapen met krijtvlekken. Sommigen ook op de kop.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_189804095
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:27 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik zie hier in de buurt toch al redelijk wat schapen met krijtvlekken. Sommigen ook op de kop.
Kan ook zijn dat ze zijn gecontroleerd op klauwen en andere mankementen. Vandaag ging de herder met groene en oranje stift in de weer, ook op de kop :Y
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 21:30:52 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189804143
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:58 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Wat heb je dan? Drents heideschaap of Schoonebekers?
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:31:54 #67
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189804170
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. :Y

Donderdag ook even loeren bij de Jumper. Kan ze zelf kiezen. En kan ik zien hoe groot het is.

Heb ooit voor Sally een kussen gekocht, op de markt, zonder Sally. Daar kon ze 3x op :')
:o _O-
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:32:51 #68
63722 z80
I fink you freaky
pi_189804198
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat ze zijn gecontroleerd op klauwen en andere mankementen. Vandaag ging de herder met groene en oranje stift in de weer, ook op de kop :Y
Dit was duidelijk het krijtblok van de ram. In 1 wei liepen 3 rammen met elk een eigen kleurtje. Waarbij 1 ram ook een gekleurde kop had. :7
pi_189804237
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat misschien wij ook niet bij de fistelkoeien.

Is toch gebeurd :P
Ja, helemaal voorkomen kunnen ze het niet. Maar ook leuke filmpjes kunnen nog steeds een verkeerde indruk geven, is het idee.
pi_189804246
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:32 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit was duidelijk het krijtblok van de ram. In 1 wei liepen 3 rammen met elk een eigen kleurtje. Waarbij 1 ram ook een gekleurde kop had. :7
Ah, ja, nee dat is wel duidelijk dan :D .
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:34:38 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189804254
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:32 schreef z80 het volgende:

[..]

Jij woont niet in de buurt van Blaricum toch? :P
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:35:35 #72
63722 z80
I fink you freaky
pi_189804315
En ooit lang geleden wel eens geholepen met schapen vangen. Eerst opdrijven met een groot stuk hekwerk. Dan een voor een vastpakken en direct op de kont draaien. Was je te laat of te voorzichtig had je enkel nog een pluk vacht in je handen.
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:36:49 #73
63722 z80
I fink you freaky
pi_189804390
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jij woont niet in de buurt van Blaricum toch? :P
Nee. In het mooie Duitsland. Tegen Kleve aan.
pi_189804414
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:35 schreef z80 het volgende:
En ooit lang geleden wel eens geholepen met schapen vangen. Eerst opdrijven met een groot stuk hekwerk. Dan een voor een vastpakken en direct op de kont draaien. Was je te laat of te voorzichtig had je enkel nog een pluk vacht in je handen.
Opdrijven werd voor ons gedaan door de herdershond ;)

Maar verder wel herkenbaar ja. Iedereen die aarzelde, had geen schaap (maar wel wat lichaamsbeweging :P )

Ik had gewoon zo'n kreupele dat ik de achterpoot (niet de zere) vrij makkelijk kon pakken.
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 21:38:05 #75
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189804435
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, helemaal voorkomen kunnen ze het niet. Maar ook leuke filmpjes kunnen nog steeds een verkeerde indruk geven, is het idee.
Klopt... Of totaal verkeerd geïnterpreteerd worden door bepaalde groeperingen.
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:39:12 #76
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189804461
Zo, was opgeruimd, was opgehangen, kind voorgelezen over een gemene dwerg (is Fiets nog wakker om wat in te koppen?), boodschappen gedaan, sleutel gezocht, hele winkel doorgelopen, sleutel gekregen van kassamevrouw, met fiets naar huis gegaan (jeej), boodschappen opgeruimd, nu bank en thee.
Avonturen man.
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:40:22 #77
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189804501
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:35 schreef z80 het volgende:
Ik heb gekeken bij het NK schapendrijven. O+ Dichterbij is niet persé nodig.
pi_189804527
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Klopt... Of totaal verkeerd geïnterpreteerd worden door bepaalde groeperingen.
Jup, dus ik begrijp ze ook wel :Y .
pi_189804558
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:39 schreef Zilverberk het volgende:
Zo, was opgeruimd, was opgehangen, kind voorgelezen over een gemene dwerg (is Fiets nog wakker om wat in te koppen?), boodschappen gedaan, sleutel gezocht, hele winkel doorgelopen, sleutel gekregen van kassamevrouw, met fiets naar huis gegaan (jeej), boodschappen opgeruimd, nu bank en thee.
Avonturen man.
Ik vind vooral dat bank en thee gedeelte wel fijn klinken. Hoewel voorlezen ook wel heel leuk is O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:40 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik heb gekeken bij het NK schapendrijven. O+ Dichterbij is niet persé nodig.
Schapen zijn lievv O+ En zacht. En nieuwsgierig O+ Schapen O+
pi_189804571
Ajax :X
pi_189804578
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Die van mij ook. Als in dat ze ze opeet :(
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:45:28 #82
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189804636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vind vooral dat bank en thee gedeelte wel fijn klinken. Hoewel voorlezen ook wel heel leuk is O+
[..]

Ik had net bericht dat Fietsie een ander deel fijn vond klinken. :D
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:46:22 #83
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189804656
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ajax :X
Brandblusser of schoonmaakmiddel?

Voor de rest graag in VBL neuzelen. O+
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:46:30 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189804666
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:45 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Hoe kon ik ook anders?

quote:
met fiets naar huis gegaan (jeej)
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 21:46:33 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189804669
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:42 schreef Candaasje het volgende:

Ik heb liever lam :7
pi_189804689
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:45 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

:D ok, dat kan ik me voorstellen. Hahaha
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:47:32 #87
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189804711
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hoe kon ik ook anders?
[..]

Dat had toch een eind fietsen geweest. :X
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 21:47:33 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189804712
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:46 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Brandblusser
Chubb is dát tegenwoordig.
pi_189804720
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die zijn ook heel lievv en leuk ja :6
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:47:55 #90
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189804723
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

:9 :9 :9
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:48:04 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189804726
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:47 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dat had toch een eind fietsen geweest. :X
:7
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:48:51 #92
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189804743
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

[..]

:7
Zit je mij nou te klonen? :o
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:49:30 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189804763
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:48 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Noem je het zo ja ?
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 21:49:34 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189804767
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Die zijn ook heel lievv en leuk ja :6
Dat ook ja.
pi_189804780
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:48 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Fietsen met fiets is in deze context niet helemaal hetzelfde als klonen denk ik.
pi_189804805
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:46 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Brandblusser of schoonmaakmiddel?

Voor de rest graag in VBL neuzelen. O+
Oh ja dit was het vrouwentopic he :{w :6
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:52:58 #97
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189804860
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Fietsen met fiets is in deze context niet helemaal hetzelfde als klonen denk ik.
Hij quote mij dubbel.
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:53:22 #98
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189804866
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. O+ O+ O+
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:53:30 #99
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189804870
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:52 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Hij quote mij dubbel.
Dat komt door versleten muis. Mijn muisknopje doet soms spontane dubbelkliks.
pi_189804902
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En vrouwen kijken geen voetbal? ;)
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:56:42 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189804948
*huiver* voetbal.
  dinsdag 5 november 2019 @ 21:56:52 #102
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189804956
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En vrouwen kijken geen voetbal? ;)
Overloper ;(
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:02:00 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189805066
Ajax *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:02:10 #104
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189805071
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh wat goed! Is 'ie lekker? De eigen zuurkool dus hè ;)
Wat voor pot gebruik je? Wat voor recept?

Ik heb zondag zuurkool gemaakt, van twee kleine (eigen) witte kooltjes, samen schoon & geschaafd iets meer dan 3kg. 10 gr zout/kilo, kleine scheutje karnemelk, kneuzen, kneden, in pot proppen. Ik heb ongeveer zo'n pot, in 5 liter.
[ afbeelding ]
Ik heb een 10 liter bruine pot met waterslot en verzwaringsstenen, heel goed vergelijkbaar met jouw foto. En ik had een fikse witte kool bij de turk gehaald. Meneer Berk heeft em gesneden, gezouten en nauwelijks gekneusd. Ging toch prima, want is lekker geworden. Al vind ik toch dat ie de kool te grof heeft gesneden, hoe fijner hoe lekkerder.
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 22:10:05 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189805273
Die Ozdil, is dat gewoon een dikke trol of meent die vent echt dat kerst geen kerst meer mag heten? ;(
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:13:07 #106
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189805397
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:10 schreef derLudolf het volgende:
Die Ozdil, is dat gewoon een dikke trol of meent die vent echt dat kerst geen kerst meer mag heten? ;(
boeiend :D
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:13:43 #107
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189805420
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:02 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik heb een 10 liter bruine pot met waterslot en verzwaringsstenen, heel goed vergelijkbaar met jouw foto. En ik had een fikse witte kool bij de turk gehaald. Meneer Berk heeft em gesneden, gezouten en nauwelijks gekneusd. Ging toch prima, want is lekker geworden. Al vind ik toch dat ie de kool te grof heeft gesneden, hoe fijner hoe lekkerder.
Vraag het hem dan niet en doe het lekker zelluffff :6
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:14:33 #108
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189805456
Biertje op maken en zo pitten in lekker schoon opgemaakt bedje O+ :W
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 22:17:16 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189805549
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

boeiend :D
Maar dat soort mensen zit wel in de tweede kamer en heeft via Twitter en een column een groot publiek.
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:18:19 #110
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189805587
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Maar dat soort mensen zit wel in de tweede kamer en heeft via Twitter en een column een groot publiek.
Oh, dan weet ik niet waar dit ineens vandaan komt en over welke uitspraak je het hebt.
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:21:55 #111
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189805725
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Vraag het hem dan niet en doe het lekker zelluffff :6
Ik vroeg niks. :6
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:22:09 #112
63722 z80
I fink you freaky
pi_189805733
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En als deze persoon nu eens compleet genegeerd gaat worden? Dus de trol NIET voeren. Zijn naam nergens noemen. Zou het dan kunnen zijn dat de trol weer in zijn hol verdwijnt?
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 22:23:55 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189805790
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh, dan weet ik niet waar dit ineens vandaan komt en over welke uitspraak je het hebt.
https://twitter.com/ZihniOzdil/status/1191369846782644224
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 22:25:30 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189805881
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:22 schreef z80 het volgende:

[..]

En als deze persoon nu eens compleet genegeerd gaat worden? Dus de trol NIET voeren. Zijn naam nergens noemen. Zou het dan kunnen zijn dat de trol weer in zijn hol verdwijnt?
Geen idee, maar er zijn grenzen hoor. Als je te ver gaat moet je dat wel horen.

En ik ben bang dat ie nog serieus is ook.
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:26:20 #115
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189805966
quote:
Dat is een trol. Een slechte ook. :X
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:26:39 #116
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189805991
quote:
dat raciofobische woorden zoals “Kerst” en “Pasen” hervormd worden naar meer inclusieve woorden, zoals “feest”.
raciofobische woorden, toe maar :') Ja, zo krijg je de PVV-stemmer in mensen wel naar boven. Mafkees.
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:26:58 #117
13783 Anthraxx
pi_189806007
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geen idee, maar er zijn grenzen hoor. Als je te ver gaat moet je dat wel horen.

En ik ben bang dat ie nog serieus is ook.
Hij mag die mening toch hebben?
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:28:33 #118
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189806092
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:26 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Volgens mij loopt ie alleen maar te rellen.
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:28:45 #119
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189806104
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:26 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je moet zulke meningen eens in Turkije proberen te verkondigen. Dan gaat morgen nog je kop eraf.
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:30:43 #120
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189806207
Ik heb heksenkaas in huis. Waarop zal ik dat smeren/waarin zal ik dat dippen?
#lekkeretrek
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:32:47 #121
13783 Anthraxx
pi_189806335
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Je moet zulke meningen eens in Turkije proberen te verkondigen. Dan gaat morgen nog je kop eraf.
We zitten niet in Turkije. Ik snap je punt niet. Wilders tyft ook alles de wereld in. Dat verbieden we ook niet.
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:35:38 #122
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189806470
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

We zitten niet in Turkije. Ik snap je punt niet. Wilders tyft ook alles de wereld in. Dat verbieden we ook niet.
Nee klopt. Je hoort mij ook niet zeggen dat we dat moeten verbieden.
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:36:02 #123
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189806509
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Biertje op maken en zo pitten in lekker schoon opgemaakt bedje O+ :W
Oh ja dat dus. Laterrr :W
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:45:06 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189806864
quote:
Hij trollt. Overduidelijk. Slechte troll.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189806920
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:30 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb heksenkaas in huis. Waarop zal ik dat smeren/waarin zal ik dat dippen?
#lekkeretrek
Bugles. Te lekker.
Spoilers!
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:48:59 #126
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189807033
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bugles. Te lekker.
Heb ik niet. -O-
Naar bed dan maar.
pi_189807049
Ik wil ook een candaasmovielinkje graag 🥰🐑
pi_189807136
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:48 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Heb ik niet. -O-
Naar bed dan maar.
Ik ga ook maar eens :O
pi_189807184
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:49 schreef Blues het volgende:
Ik wil ook een candaasmovielinkje graag 🥰🐑
Me too

Oh jongens, werken met een lockmachine is geweldig. Het inrijgen is kut, maar dan werkt het als een tierelier.

Met een beetje mazzel is volgende week de jurk af
We have far more in common than that which devides us..
pi_189807237
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Me too

Oh jongens, werken met een lockmachine is geweldig. Het inrijgen is kut, maar dan werkt het als een tierelier.

Leuk *O*
Inrijgen van de masjien? Lijkt me ook wel rottig ja.
Benieuwd hoe het gaat op een machine uit 2019 als je alleen 1976 gewend bent :D
pi_189807405
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:54 schreef Blues het volgende:

[..]

Leuk *O*
Inrijgen van de masjien? Lijkt me ook wel rottig ja.
Benieuwd hoe het gaat op een machine uit 2019 als je alleen 1976 gewend bent :D
Zo’n ding heeft 4 klossen garen en 4 naalden (3e en 4e heb ik niet eens gezien _O- )

En die van jou heb ik al gezien dat die heel makkelijk in te rijgen is
  dinsdag 5 november 2019 @ 23:14:48 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189807781
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Me too

:o

Is dit de cursus die je zou doen?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 5 november 2019 @ 23:15:19 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189807800
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zo’n ding heeft 4 klossen garen en 4 naalden (3e en 4e heb ik niet eens gezien _O- )

En die van jou heb ik al gezien dat die heel makkelijk in te rijgen is
2 naalden en 2 grijpers. 8-)
pi_189808156
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:17 schreef Molo het volgende:
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.
Ik doe een +1 :7 G. wil mijn internet-gekkies wel eens ontmoeten :7 Sorry MK, dan zit mijn auto vol :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189808212
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 23:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik doe een +1 :7 G. wil mijn internet-gekkies wel eens ontmoeten :7 Sorry MK, dan zit mijn auto vol :@
*O* wij willen G ook heel graag ontmoeten. Hoe heb je ons uitgelegd ;) ?
pi_189808288
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 23:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:o

Is dit de cursus die je zou doen?
Begin augustus ben ik een week lang iedere ochtend daar geweest en heb een vest gemaak. Nu heb ik een urenkaart en kan me inschrijven voor een paar uur onder haar leiding aan iets werken. Iemand is bezig met kussens voor een caravan, iemand anders een jurk etc. Door last van mijn pols ben ik ca 2 maanden niet geweest, maar nu gaat het wel weer. Heb er veel lol in. Handwerken dat lukt.
  dinsdag 5 november 2019 @ 23:40:22 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189808353
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 23:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Begin augustus ben ik een week lang iedere ochtend daar geweest en heb een vest gemaak. Nu heb ik een urenkaart en kan me inschrijven voor een paar uur onder haar leiding aan iets werken. Iemand is bezig met kussens voor een caravan, iemand anders een jurk etc. Door last van mijn pols ben ik ca 2 maanden niet geweest, maar nu gaat het wel weer. Heb er veel lol in. Handwerken dat lukt.
Aha, dus dit is al het vervolg. Is het makkelijker voor je gewrichten, zo’n overlocker? Overweeg je de aanschaf al?
pi_189808526
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2019 23:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Aha, dus dit is al het vervolg. Is het makkelijker voor je gewrichten, zo’n overlocker? Overweeg je de aanschaf al?
Borduren en haken lukt helaas niet meer maar naaien wel (stof knippen is wel een dingetje). Maar een overlocker heeft dus een mesje waardoor alles zo netjes is afgewerkt, dus ja ik overwoog het al maar nu voor het eerst ermee gewerkt en xo’n ding komt er. Ga dan ook bij haar een cursus locker volgen. Maar eerst komt een vriend hier wat meer werkruimte maken.
pi_189809261
Candaasje aan het schapen vangen _O- Jammer dat het filmpje van YouTube is, dat had ik wel willen zien!

Blues, die maaltijden zien er zoveel beter uit dan wat mijn oma vroeger van tafeltje dekje kreeg! Veel verser.

Mooi kleed van Sarabi O+ Maar wat een werk zeg. Super.

P heeft G over 'ons' verteld! Maar dat ze ons gekkies vindt geeft wel te denken wat je precies hebt verteld :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189811273
Mogge! Vandaag maar weer eens op kantoor. Drie dagen achterelkaardoor pfffffffffffffff.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat heb je dan? Drents heideschaap of Schoonebekers?
Drentjes. Toevallig heb ik net gister een foto gemaakt van de rammen.
SPOILER
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:27 schreef z80 het volgende:

[..]

Oh ja, het verschilt natuurlijk per schapenhouder per wanneer je wel lammeren wil. Ik wil graag in maart nog naar Spanje kunnen, dus ik wil m'n lammeren pas vanaf april, dus mag de ram er pas vrij laat bij. Vorig jaar hebben we de ooien iets te lang met hun ramlammeren laten lopen, toen hadden we lammeren in januari :%
  woensdag 6 november 2019 @ 07:39:24 #141
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189811406
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 23:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Borduren en haken lukt helaas niet meer maar naaien wel (stof knippen is wel een dingetje). Maar een overlocker heeft dus een mesje waardoor alles zo netjes is afgewerkt, dus ja ik overwoog het al maar nu voor het eerst ermee gewerkt en xo’n ding komt er. Ga dan ook bij haar een cursus locker volgen. Maar eerst komt een vriend hier wat meer werkruimte maken.
Leuk dat je zo enthousiast bent!

Het is goed om te investeren in goed gereedschap en een geschikte werkplek. Dat maakt het een stuk prettiger. Er zijn ook speciale scharen te koop die het knippen zouden kunnen verlichten. Zoiets, bijv. https://www.textielstad.n(...)on-schaar-26-cm.html
  woensdag 6 november 2019 @ 07:41:51 #142
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189811422
quote:

[..]

* Zilverberk overweegt nu toch naar Hengelo af te reizen. De meet wordt zo langzamerhand te groot om te missen.
pi_189811428
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:41 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

* Zilverberk overweegt nu toch naar Hengelo af te reizen. De meet wordt zo langzamerhand te groot om te missen.
Doen!
pi_189811449
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Leuk dat je zo enthousiast bent!

Het is goed om te investeren in goed gereedschap en een geschikte werkplek. Dat maakt het een stuk prettiger. Er zijn ook speciale scharen te koop die het knippen zouden kunnen verlichten. Zoiets, bijv. https://www.textielstad.n(...)on-schaar-26-cm.html
Op de cursus gebruik ik de “gouden “ schaar. Thuis heb ik ook een goede, maar lang achtereen is vervelend, net zoals patroon uittekenen op stof
pi_189811512
Oh! P & G :D :D Leuk!
pi_189811631
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 23:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

*O* wij willen G ook heel graag ontmoeten. Hoe heb je ons uitgelegd ;) ?
Internet-gekkies :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189811636
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 00:40 schreef Isabeau het volgende:

P heeft G over 'ons' verteld! Maar dat ze ons gekkies vindt geeft wel te denken wat je precies hebt verteld :P
:+
  woensdag 6 november 2019 @ 08:10:49 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189811640
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Op de cursus gebruik ik de “gouden “ schaar. Thuis heb ik ook een goede, maar lang achtereen is vervelend, net zoals patroon uittekenen op stof
Die ga ik eens googelen (hoewel ik zelf net mijn eerste ‘echte’ stofschaar heb gekocht, die al veel fijner is dan de goedkope die ik ook heb).

Sowieso niet te lang achter elkaar doorgaan is goed. Beetje mijn valkuil. :+
pi_189811644
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:52 schreef Lonaa het volgende:
Oh! P & G :D :D Leuk!
Alles uiteraard even onder voorbehoud van oppas en werk-schema (hoewel dat laatste goed lijkt te gaan volgens mijn agenda :P )
pi_189811656
Eerlijkheidshalve heb ik gewoon gezegd dat ik met jullie ging eten en of ze ook mee wilde :P Ik heb wel eens wat verteld over een forum en zo O-) Maar ik weet niet of dat hele concept helemaal bij haar geland is :D
  woensdag 6 november 2019 @ 08:14:15 #151
13783 Anthraxx
pi_189811666
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:13 schreef PdeHoog het volgende:
Eerlijkheidshalve heb ik gewoon gezegd dat ik met jullie ging eten en of ze ook mee wilde :P Ik heb wel eens wat verteld over een forum en zo O-) Maar ik weet niet of dat hele concept helemaal bij haar geland is :D
Gewoon uitleggen als Facebook 0.1 :P
  woensdag 6 november 2019 @ 08:16:12 #152
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189811675
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:13 schreef PdeHoog het volgende:
Dat concept landt pas goed als ze zelf een account aanmaakt, denk ik. :P
pi_189811684
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:16 schreef Zilverberk het volgende:
Dat zou ik niemand aanbevelen. :D
  woensdag 6 november 2019 @ 08:17:48 #154
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189811686
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zou ik niemand aanbevelen. :D
Kost wel een hoop tijd ja.
pi_189811692
quote:

[..]

Als ze het toch spannend vind...
kunnen we weleens koffie doen voor die tijd.

Scheelt toch weer een beetje een bekend gezicht.
pi_189811749
Ik zal opletten dat ik het niet teveel over droeftoeters en iemand door een bushokje tyfen heb dan, tijdens de meet. Dat schijnt wel echt Fok!jargon/humor te zijn, als ik mijn vriend weer eens vreemd zie fronsen. (Ik hou van het woord droeftoeters :D )

Mogguh trouwens!
pi_189811761
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:29 schreef Candaasje het volgende:
Ik zal opletten dat ik het niet teveel over droeftoeters en iemand door een bushokje tyfen heb dan, tijdens de meet. Dat schijnt wel echt Fok!jargon/humor te zijn, als ik mijn vriend weer eens vreemd zie fronsen. (Ik hou van het woord droeftoeters :D )

Mogguh trouwens!
Ik zeg nog wel eens 'hel op de fiets' irl :') Maar geloof dat mensen het wel snappen wat ik bedoel 8-)

Goedemorgen ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189811769
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zeg nog wel eens 'hel op de fiets' irl :') Maar geloof dat mensen het wel snappen wat ik bedoel 8-)

Goedemorgen ;)
Oh ja, dat doe ik ook! Is dat ook echt des Fok!s? :D
pi_189811777
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh ja, dat doe ik ook! Is dat ook echt des Fok!s? :D
Sterker nog, dat is des CUL slowchats :D
Spoilers!
pi_189811784
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wie was daar mee begonnen? AnneX komt in me op, klopt dat?
  woensdag 6 november 2019 @ 08:34:35 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189811790
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:41 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Idem. Al ben ik niet dol op Indiaas en kom ik niet meer thuis denk ik (P's auto zit vol) :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 06-11-2019 08:44:16 ]
pi_189811821
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zou ook heel graag :') willen kunnen, in real life. Die is op zoveel situaties zo toepasbaar _O-
pi_189811861
Oh wat gaaf. Mijn dierenarts, die nog maar enkele jaren terug haar praktijk heeft opgezet en waar ik toen ook stage heb gelopen, heeft de 2e plaats gehaald op de Dierenarts van het Jaar verkiezing.
(Mini, de uitreiking was in het Efteling theater!). Zo ontzettend verdiend! (Ja, eigenlijk die eerste plaats natuurlijk) O+ Tof!
  woensdag 6 november 2019 @ 08:44:39 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189811873
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:43 schreef Candaasje het volgende:
Oh wat gaaf. Mijn dierenarts, die nog maar enkele jaren terug haar praktijk heeft opgezet en waar ik toen ook stage heb gelopen, heeft de 2e plaats gehaald op de Dierenarts van het Jaar verkiezing.
(Mini, de uitreiking was in het Efteling theater!). Zo ontzettend verdiend! (Ja, eigenlijk die eerste plaats natuurlijk) O+ Tof!
Super! ^O^
pi_189811874
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:16 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ze heeft geen tijd om te lezen :P Ik denk dat ze hier ook geen tijd voor heeft :D
pi_189811882
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Idem. Al ben ik niet dol op Indiaas en kom ik niet meer thuis denk ik (P's auto zit vol) :D
Misschien moet ik een busje gaan huren :')
pi_189811885
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:43 schreef Candaasje het volgende:
Wist niet eens dat daar verkiezingen voor waren, eigenlijk. Jammer, anders had ik ook nog wel op mijn dierenarts willen stemmen.
  woensdag 6 november 2019 @ 08:48:43 #168
13783 Anthraxx
pi_189811899
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Misschien moet ik een busje gaan huren :')
Er rijd ook nog een trein :+
pi_189811901
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wist niet eens dat daar verkiezingen voor waren, eigenlijk. Jammer, anders had ik ook nog wel op mijn dierenarts willen stemmen.
Er zijn wel verschillende verkiezingen in DA-land. De een wat eerlijker dan de ander ook (er zijn er ook waar je je een titel voor een bepaalde regio kunt kopen....)

Ik weet niet precies hoe dit gegaan is, volgens mij heeft een vakjury hier in besloten, want ze werden al eerder in het jaar genomineerd, maar we konden als klanten niet stemmen.

EDIT: hier meer info: https://dutchpetconference.nl/dutch-pet-awards/
pi_189811924
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:29 schreef Candaasje het volgende:

Mogguh trouwens!
RIP aan de nabestaanden is ook zo’n linke :X

Mijn digitale kantoor is stuk. En aangezien er geen collega’s zijn (want school staakt dus vrij) kan ik de tijd ook niet nuttig invullen met overleg. Tja... :+
pi_189811930
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wie was daar mee begonnen? AnneX komt in me op, klopt dat?
Ik weet het niet. Had MeMo er niet ook iets mee te maken? En Kaatje?
Spoilers!
pi_189811952
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:48 schreef Candaasje het volgende:
Er zijn wel verschillende verkiezingen in DA-land. De een wat eerlijker dan de ander ook (er zijn er ook waar je je een titel voor een bepaalde regio kunt kopen....)

Ik weet niet precies hoe dit gegaan is, volgens mij heeft een vakjury hier in besloten, want ze werden al eerder in het jaar genomineerd, maar we konden als klanten niet stemmen.
Kopen, echt? :')

Ik googlede en toen kwam ik een verkiezing tegen waarbij het met stemmen was, dat is eigenlijk ook meer een populairiteitsverkiezing dan een kwaliteitswaarmerk. Maarja, helemaal eerlijk is het natuurlijk nooit. Maar wel een leuke bevestiging van goed werk.
pi_189811963
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:17 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Kost wel een hoop tijd ja.
Maar je krijgt er zoveel voor terug :P
pi_189811972
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Had MeMo er niet ook iets mee te maken? En Kaatje?
Ik dacht dat Piet daar mee was gekomen.
pi_189812019
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik googlede en toen kwam ik een verkiezing tegen waarbij het met stemmen was, dat is eigenlijk ook meer een populairiteitsverkiezing dan een kwaliteitswaarmerk. Maarja, helemaal eerlijk is het natuurlijk nooit. Maar wel een leuke bevestiging van goed werk.
Mijn sportschool heeft ook mijn stem gekocht...
In ruil voor een Facebook like, Google review en een stem voor een award van hun franchise kon je 20% korting krijgen op een maandabonnement. Zat vanuit hem verder totaal geen druk achter en ik ben echt tevreden dus ik heb dat gedaan. Normaal ben ik daar niet zo snel in.
Maar ik zei al tegen hem dat ik nu wel mijn ziel had verkocht :@

SPOILER
pi_189812027
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, dan ben jij voor een bepaalde tijd dus Beste Dierenarts voor een bepaalde regio.
Misschien dat ze een beetje kijken of je enigszins aan de criteria voor het 'keurmerk' voldoet, maar komt geen vakjury bij.

Deze verkiezing is dus echt door een vakjury beoordeeld, dat vind ik wel tof :)
(Maar natuurlijk zijn er nog veel meer goede dierenartsen.) En ik heb een enorme zwak voor de werknemers bij Cato. Het is echt een van de weinige DA's waar ik mijn dier voor opname durf achter te laten, en niet continu de drang heb er zelf bij te zijn om te zien of het goed gaat.

Ik mag ook nog een keer bij haar meelopen en helpen om te oefenen O+ (Alleen nog even tijd zien te vinden :') )
pi_189812043
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mijn sportschool heeft ook mijn stem gekocht...
In ruil voor een Facebook like, Google review en een stem voor een award van hun franchise kon je 20% korting krijgen op een maandabonnement. Zat vanuit hem verder totaal geen druk achter en ik ben echt tevreden dus ik heb dat gedaan. Normaal ben ik daar niet zo snel in.
Maar ik zei al tegen hem dat ik nu wel mijn ziel had verkocht :@

SPOILER
  woensdag 6 november 2019 @ 09:04:22 #178
13783 Anthraxx
pi_189812044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]

(Maar natuurlijk zijn er nog veel meer goede dierenartsen.) En ik heb een enorme zwak voor de werknemers bij Cato. Het is echt een van de weinige DA's waar ik mijn dier voor opname durf achter te laten, en niet continu de drang heb er zelf bij te zijn om te zien of het goed gaat.

Best knap dat je jezelf tegenspreekt in drie zinnen, direct na elkaar :+
pi_189812054
Goedemorgen allemaal :)
  woensdag 6 november 2019 @ 09:07:12 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189812058
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Piet zag er een uitdrukking in. Hij komt bij Isegrim vandaan.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:59 schreef Isegrim het volgende: [..] Amsterdam vind ik een hel op de fiets. Maar Rotterdam heeft ook veel meer ruimte voor fietsers. Met dank aan de Duitsers!
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:04 schreef Pietverdriet het volgende: [..] Hel op de fiets, dat klinkt als een prachtige nieuwe uitdrukking. Hoe was je kerst? Hel op de fiets! Hoe zijn je schoonouders? Hel op de fiets!
  woensdag 6 november 2019 @ 09:07:50 #181
13783 Anthraxx
pi_189812064
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat heb je goed onthouden :D. Ik dacht eerder aan Sunny. Maar volgens mij introduceerde die boskippen.
pi_189812072
Hel op de fiets nog nooit van gehoord.

Klinkt wel leuk.

Wij gaan zo naar de Intratuin in Duiven. Zal gezien de stakingen ook wel "Hel op de fiets" zijn.
  woensdag 6 november 2019 @ 09:08:35 #183
13783 Anthraxx
pi_189812074
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hel op de fiets nog nooit van gehoord.

Klinkt wel leuk.

Wij gaan zo naar de Intratuin in Duiven. Zal gezien de stakingen ook wel "Hel op de fiets" zijn.
Vooral erg druk. Zeker met de kerstmarkt daar :+
pi_189812075
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Best knap dat je jezelf tegenspreekt in drie zinnen, direct na elkaar :+
Ik mis het even?

Dat er veel goede dierenartsen zijn en er maar weinig zijn waar ik mijn dieren bij achter te laten in de opname is inderdaad wat tegenstrijdig. (ik had er eigenlijk bij moeten zeggen van de dierenartsen die ik zelf ken en heb meegemaakt. Ik hoor van andere betrouwbare bronnen ook wel ervaringen, dus ga er dan vanuit dat er meer goede dierenartsen zijn ;) )

Die snap ik. Maar die 3e?
  woensdag 6 november 2019 @ 09:10:14 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189812085
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat heb je goed onthouden :D. Ik dacht eerder aan Sunny. Maar volgens mij introduceerde die boskippen.
Gegoogeld. :+

Ik dacht Jagärtrut, eigenlijk.
  woensdag 6 november 2019 @ 09:10:39 #186
13783 Anthraxx
pi_189812092
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik mis het even?

Dat er veel goede dierenartsen zijn en er maar weinig zijn waar ik mijn dieren bij achter te laten in de opname is inderdaad wat tegenstrijdig. (ik had er eigenlijk bij moeten zeggen van de dierenartsen die ik zelf ken en heb meegemaakt. Ik hoor van andere betrouwbare bronnen ook wel ervaringen, dus ga er dan vanuit dat er meer goede dierenartsen zijn ;) )

Die snap ik. Maar die 3e?
Je antwoord het zelf al.

Ik vind het gewoon vreemd dat je vind dat er genoeg goede dierenartsen zijn maar je niet een dier achter wilt laten. Dan zijn ze dus niet goed ;).

Ik laat blind mijn dier achter bij welke dierenarts daar ook. Ze hebben er voor geleerd en over het algemeen komen ze van 2 universiteiten af, die beide prima staan aangeschreven.
pi_189812093
quote:

[..]

[..]

[..]

Wauw _O_ De opmerkingen van Piet kon ik me nog vaag herinneren. Maar dat het van Ise kwam niet meer
pi_189812100
quote:

[..]

[..]

[..]

_O_
Spoilers!
pi_189812101
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
Boskippen. :r Sommige dingen kunnen we beter ook weer uitbannen.
  woensdag 6 november 2019 @ 09:11:35 #190
13783 Anthraxx
pi_189812106
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zoals honT .
pi_189812118
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:11 schreef Anthraxx het volgende:
Zoals honT .
Gaarne.
pi_189812145
Zo. Ochtendritueel is gedaan. In de vieze motregen. :r

Tevens zou ik ook heel graag :') in real life willen kunnen gebruiken.
pi_189812146
quote:

[..]

Zoals honT .
Yes please. Prima als dat met een t moet maar die hoofdletter :N
Spoilers!
pi_189812156
quote:

[..]

Zoals honT .
Neeeee :o

Dat is mijn medicatie als mijn innerlijke taalnazi mij dreigt te overweldigen.
pi_189812159
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Yes please. Prima als dat met een t moet maar die hoofdletter :N
Hoofdletter mag wel weg ja :Y
pi_189812162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:10 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je antwoord het zelf al.

Ik vind het gewoon vreemd dat je vind dat er genoeg goede dierenartsen zijn maar je niet een dier achter wilt laten. Dan zijn ze dus niet goed ;).

Ik laat blind mijn dier achter bij welke dierenarts daar ook. Ze hebben er voor geleerd en over het algemeen komen ze van 2 universiteiten af, die beide prima staan aangeschreven.
Maar een opname hangt af van meer dan enkel de academische vaardigheden van een dierenarts hè ;)
Ik heb een aantal jaar als assistent gewerkt. Met name in de opname. Dan zie je echt wel wat bijvoorbeeld beleid, persoonlijkheden en de samenstelling van het team doen. Ook assistenten zijn zeer bepalend voor hoe je dier behandeld wordt. En hun kunde en handigheid en geduld verschilt ook ster per persoon. De ene opname is écht de andere niet.

Dus nee, ik laat zeker niet mijn dier in blind vertrouwen bij elke dierenarts achter. Ik heb daar toch teveel (ook helaas ernstige) zaken voor gezien en meegemaakt.

Bij deze dierenarts heb ik dat vertrouwen wel. Ik heb ook gezien en ervaren hoe het er bij haar achter de schermen aan toegaat, en ik durf te zeggen dat ze oprecht is.
(Niet perfect, dat is geen enkele DA en soms gebeuren er onhandige dingen die anders kunnen. Maar het is ook de manier waarop je daar mee om gaat die voor mij telt.)
pi_189812172
Vriendin van me durfde eindelijk wat te zeggen van mijn soberso. :D :')

'Je weet...dat je het zo niet schrijft he?'
'Ja lieverd. O+ '
pi_189812173
ICT zegt dat mijn internet weer werkt.
Computer says :N
pi_189812175
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:16 schreef Lonaa het volgende:
Vriendin van me durfde eindelijk wat te zeggen van mijn soberso. :D :')

'Je weet...dat je het zo niet schrijft he?'
'Ja lieverd. O+ '
Bawwww O+
pi_189812204
quote:

[..]

[..]

[..]

Ah, daar komt het vandaan. Tof :D
  woensdag 6 november 2019 @ 09:19:30 #201
13783 Anthraxx
pi_189812213
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar een opname hangt af van meer dan enkel de academische vaardigheden van een dierenarts hè ;)
Ik heb een aantal jaar als assistent gewerkt. Met name in de opname. Dan zie je echt wel wat bijvoorbeeld beleid, persoonlijkheden en de samenstelling van het team doen. Ook assistenten zijn zeer bepalend voor hoe je dier behandeld wordt. En hun kunde en handigheid en geduld verschilt ook ster per persoon. De ene opname is écht de andere niet.

Dus nee, ik laat zeker niet mijn dier in blind vertrouwen bij elke dierenarts achter. Ik heb daar toch teveel (ook helaas ernstige) zaken voor gezien en meegemaakt.

Bij deze dierenarts heb ik dat vertrouwen wel. Ik heb ook gezien en ervaren hoe het er bij haar achter de schermen aan toegaat, en ik durf te zeggen dat ze oprecht is.
(Niet perfect, dat is geen enkele DA en soms gebeuren er onhandige dingen die anders kunnen. Maar het is ook de manier waarop je daar mee om gaat die voor mij telt.)
Als mijn vrouw het in vind vertrouwen achter durft te laten, wie ben ik om daar aan (haar vakgebied) te twijfelen? :+

Zoveel dierenartsen gehad in de loop der jaren door verhuizingen e.d. en allemaal prima behandelingen. Ook qua spoed behandelingen e.d.

Enige specialistische vaardigheden hebben we wel een arts opgezocht met vooral een hoop ervaring op dat gebied, maar dat is alles (chronisch verstopte neus bij een kat aan de linkerzijde).
pi_189812253
...kinT ...honT...hel op de fiets...boskippen...garpje...Kdag...Kdagen...
Soberso...taalvauten...

fok!

Goeiemorgen. School dicht - Bieb dicht. Dan gooien hullie er een overleg is.
Kan ik mooi wat zeggen over té weinig sint + kerstboeken. >:O

P. + G. *;
  woensdag 6 november 2019 @ 09:22:56 #203
13783 Anthraxx
pi_189812260
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Neeeee :o

Dat is mijn medicatie als mijn innerlijke taalnazi mij dreigt te overweldigen.
pi_189812272
Ik zoek nog een goede dierenarts. De praktijk waar ik heen ga is op loopafstand en dat is eigenlijk de enige reden dat ik er heen ga. :{

Voor orthopedie blijf ik wel naar Sneek gaan, hoewel ik hoop dat niet meer nodig te hebben.
pi_189812288
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

_O_
pi_189812293
quote:

[..]

Zoals honT .
_O_
pi_189812294
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:19 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Als mijn vrouw het in vind vertrouwen achter durft te laten, wie ben ik om daar aan te twijfelen? :+
Tsja, dat moet je zelf weten ;)

Nee weet je, als het gevoel bij een dierenarts goed is, helemaal prima hè. Ik weet ook echt wel dat niet iedereen zo achter de schermen mee kan kijken. En dan is gevoel wel leidend.

Maar een hippe website, een mooie doktersjas (waar hard voor gewerkt is, dat zal ik niet ontkennen. Want dat ervaar ik ook wel zelf :P ) en een schone praktijk zeggen niet altijd dat het écht een goede praktijk is. Althans, niet in mijn optiek. Het hangt gewoon van veel zaken af. En niet in de laatste plaats van de assistenten.

Grappig feitje misschien; deze dierenarts heeft eerst gewerkt als veearts voor schapen :D
(Het thema is deze dagen schapen, zo blijkt)
pi_189812307
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:14 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Ochtendritueel is gedaan. In de vieze motregen. :r

Tevens zou ik ook heel graag :') in real life willen kunnen gebruiken.
Ik denk heel vaak :')

Vriendin gehad die opleiding dierenartsassistente heeft gedaan en wat die wist te vertellen over haar stageplek :X :X :X Geen haar op mijn hoofd dat ooit een huisdier van mij daar terecht komt. Terwijl het een uiterst charmante man was. waar ze prompt ook nog een affaire mee begon terwijl hij vrouw en kinderen had

En Isegrim & Pietverdriet hel op de fiets _O_
pi_189812327
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Tsja, dat moet je zelf weten ;)

Nee weet je, als het gevoel bij een dierenarts goed is, helemaal prima hè. Ik weet ook echt wel dat niet iedereen zo achter de schermen mee kan kijken. En dan is gevoel wel leidend.

Maar een hippe website, een mooie doktersjas (waar hard voor gewerkt is, dat zal ik niet ontkennen. Want dat ervaar ik ook wel zelf :P ) en een schone praktijk zeggen niet altijd dat het écht een goede praktijk is. Althans, niet in mijn optiek. Het hangt gewoon van veel zaken af. En niet in de laatste plaats van de assistenten.

Grappig feitje misschien; deze dierenarts heeft eerst gewerkt als veearts voor schapen :D
(Het thema is deze dagen schapen, zo blijkt)
Is 1 van de redenen dat ik de praktijk hier om de hoek niet fijn vind. Er zijn een aantal hele nare assistentes. :X

En het feit dat je daar niet achter de schermen mee mag/kan kijken zegt ook wel wat. Heb Sally ooit achter moeten laten (was spoedje met winkelhaak in oor, dus kon niet ergens anders heen) en dat vond ik veelzeggend.

In Sneek ben ik er altijd zoveel mogelijk bij geweest. Totaan de deur van de OK, zeg maar.
  woensdag 6 november 2019 @ 09:29:21 #210
13783 Anthraxx
pi_189812337
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Is 1 van de redenen dat ik de praktijk hier om de hoek niet fijn vind. Er zijn een aantal hele nare assistentes. :X

En het feit dat je daar niet achter de schermen mee mag/kan kijken zegt ook wel wat. Heb Sally ooit achter moeten laten (was spoedje met winkelhaak in oor, dus kon niet ergens anders heen) en dat vond ik veelzeggend.

In Sneek ben ik er altijd zoveel mogelijk bij geweest. Totaan de deur van de OK, zeg maar.
Dat maken wij dan weer niet mee. Maar wellicht helpt het dat Anna dierenarts is. Dus dan mag je al vrij snel gewoon zelf meehelpen/kijken of wat dan ook.
pi_189812339
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk heel vaak :')

Vriendin gehad die opleiding dierenartsassistente heeft gedaan en wat die wist te vertellen over haar stageplek :X :X :X Geen haar op mijn hoofd dat ooit een huisdier van mij daar terecht komt. Terwijl het een uiterst charmante man was. waar ze prompt ook nog een affaire mee begon terwijl hij vrouw en kinderen had

En Isegrim & Pietverdriet hel op de fiets _O_
Wil ik het weten? ;(
pi_189812353
De dierenarts hier in de buurt is ook niet geweldig, maar bij acute hulp kijk ik gewoon waar ze in de buurt het eerst plek hebben. Als er weer iets met de poot van mijn kat zou zijn, zou ik naar Rotterdam rijden. Zij heeft ook de operatie gedaan, supersnel ingegrepen bij de plotselinge hartstilstand door de narcose en gewoon heel betrokken.

Dat échte kijkje achter de schermen ga ik toch nooit krijgen, dus veel meer dan er gewoon vertrouwen in hebben dat mensen weten wat ze doen, kan ik toch niet.
pi_189812359
Bij "hont" en "kad" en dat soort spelsels zie ik altijd fok-usertjes voor me met een klein stijfje, helemaal verguld dat ze bij de geheime club horen en de codes kennen . Gnorfgrorfsnuifgiegel :@.
pi_189812362
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:29 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat maken wij dan weer niet mee. Maar wellicht helpt het dat Anna dierenarts is. Dus dan mag je al vrij snel gewoon zelf meehelpen/kijken of wat dan ook.
Dat kan helpen j :Y . Ik sta bij een aantal dierenartsen ook in het systeem met in het rood 'Is paraveterinair/student diergeneeskunde!" erbij geschreven. Is ook wel bedoeld om in te kunnen schatten of je medicatie zelf mag komen ophalen, dus niet enkel negatief hoor. Bij huisartsen staat het er ook wel eens bij; voor de dierenarts ook wel eens handig om te weten dat 'ie lekker in vakjargon kan doorratelen :D
pi_189812364
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:29 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat maakt ongetwijfeld uit, in Sneek was ik natuurlijk ook, helaas, redelijk kind aan huis. Ik was overal zoveel mogelijk bij. En zat dan rustig tijden in het uitslaaphoek, met Sally, tot ze wakker genoeg was om mee naar huis te mogen. En dan kreeg ik nog koffie toegestopt ook. Of een tosti, als het etenstijd was. O+
pi_189812365
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:29 schreef Lonaa het volgende:

Wil ik het weten? ;(
Als operatiedoeken gebruikte hij de luiers van zijn kinderen. Dat waren inmiddels tieners.
Hij rookte tijdens de ingrepen.
Hij liep weg en deed dingen tussendoor, tijdens operaties terwijl huisdier onder narcose lag.
Hij had geen assistente, deed eigenlijk alles alleen of zijn vrouw hielp mee.
Instrumentarium was oud en kapot. Hij kon niet echt dingen weg doen, zie operatiedoeken.

Etc.
pi_189812368
Ik vind het overigens alleen maar goed dat ik niet mee naar achter mag. Er zitten daar meer dieren en er lopen al genoeg vreemde mensen rond. Los van hygiene gewoon.
pi_189812371
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:31 schreef sigme het volgende:
Bij "hont" en "kad" en dat soort spelsels zie ik altijd fok-usertjes voor me met een klein stijfje, helemaal verguld dat ze bij de geheime club horen en de codes kennen . Gnorfgrorfsnuifgiegel :@.
Dit. :')
pi_189812380
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als operatiedoeken gebruikte hij de luiers van zijn kinderen. Dat waren inmiddels tieners.
Hij rookte tijdens de ingrepen.
Hij liep weg en deed dingen tussendoor, tijdens operaties terwijl huisdier onder narcose lag.
Hij had geen assistente, deed eigenlijk alles alleen of zijn vrouw hielp mee.
Instrumentarium was oud en kapot. Hij kon niet echt dingen weg doen, zie operatiedoeken.

Etc.
Wow.
  woensdag 6 november 2019 @ 09:32:42 #220
13783 Anthraxx
pi_189812381
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat kan helpen j :Y . Ik sta bij een aantal dierenartsen ook in het systeem met in het rood 'Is paraveterinair/student diergeneeskunde!" erbij geschreven. Is ook wel bedoeld om in te kunnen schatten of je medicatie zelf mag komen ophalen, dus niet enkel negatief hoor. Bij huisartsen staat het er ook wel eens bij; voor de dierenarts ook wel eens handig om te weten dat 'ie lekker in vakjargon kan doorratelen :D
Klopt. Hier ook. Elk huisarts bezoek (laatste tijd wat meer met Marijn dan in afgelopen jaren) complete gesprekken over het verschil en overeenkomsten tussen een dierenarts en arts. En tijdens de hele ziekenhuis molen van 8 jaar lang was het ook wel handig. Ze praten inderdaad heel anders dan als het in "Jip en Janneke" taal moet.
  woensdag 6 november 2019 @ 09:33:14 #221
13783 Anthraxx
pi_189812394
quote:
Je beschrijft de typische KLB user ;)
pi_189812406
Ach, en ik en Sally hadden met Paul ook gewoon een klik. En hij met mij en Sally.

Dan stonden we na de operatie samen over de tumor gebogen om hem van dichtbij te bekijken. :D
pi_189812407
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:32 schreef Lonaa het volgende:

Wow.
Mensen lopen met hem weg. Charmante, vlotte, vriendelijke dierenarts.
pi_189812412
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mensen lopen met hem weg. Charmante, vlotte, vriendelijke dierenarts.
Psychopaten zijn ook vaak charmante, vlotte en vriendelijke mensen in de omgang.

Die DA zit niet bij mij in de buurt, toch?
pi_189812417
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:35 schreef Lonaa het volgende:

Psychopaten zijn ook vaak charmante, vlotte en vriendelijke mensen in de omgang.

Die DA zit niet bij mij in de buurt, toch?
Klopt :D

En nee. Ook niet bij mij in de buurt.
pi_189812459
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:31 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het overigens alleen maar goed dat ik niet mee naar achter mag. Er zitten daar meer dieren en er lopen al genoeg vreemde mensen rond. Los van hygiene gewoon.
Dat kan inderdaad wel een reden zijn. En er zijn ook eigenaren die echt om ALLES in paniek schieten, en dan is het niet zo handig als er net een dier uit de OK komt en misschien niet helemaal schoongepoetst is. (Want kans op infecties, ditdat).
Plus dat het onrust kan geven als er teveel mensen in/uitlopen.

Plus dat bij een kliniek we de voorbereiding aan de opname vast hadden, en dan is het niet handig als je een angstige kat aan het prikken bent en er mensen de deur zouden opengooien.

En het is soms net zoals met kinderen en ouders; het ene kind wordt opeens een draak als moeders in de buurt blijft, en de ander heeft het wel echt nodig. Dat is dus een kwestie van inschatten, ook voor een dierenarts/assistente, of je de cliënt bij de patiënt wil houden als je bijvoorbeeld een infuus moet prikken.

Maar..... een beetje transparantie kan ook veel onrust wegnemen bij je cliënten. En dat kan ook door bijvoorbeeld af en toe als assistente een update te geven (want niks zo erg als wachten op nieuws...) en eens wat foto's te maken als de cliënt dat fijn vindt.
En dus te bekijken naar interactie eigenaar/dier.

Nahja, het zijn gewoon vaak veel kleine dingetjes. En ik ben natuurlijk nu hyperkritisch. :P
pi_189812478
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Klopt. Hier ook. Elk huisarts bezoek (laatste tijd wat meer met Marijn dan in afgelopen jaren) complete gesprekken over het verschil en overeenkomsten tussen een dierenarts en arts. En tijdens de hele ziekenhuis molen van 8 jaar lang was het ook wel handig. Ze praten inderdaad heel anders dan als het in "Jip en Janneke" taal moet.
Ja, scheelt echt wel ja, als ze een beetje de diepte in kunnen :Y .
pi_189812519
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:34 schreef Lonaa het volgende:
Ach, en ik en Sally hadden met Paul ook gewoon een klik. En hij met mij en Sally.

Dan stonden we na de operatie samen over de tumor gebogen om hem van dichtbij te bekijken. :D
Ja, zo hadden wij ook een paar cliënten waarmee we alles konden bespreken. En die met alles meehielpen, ook de meest gore klusjes. En dan mocht ik ze ook gerust een rondleiding geven (als het niet te druk was of we net bezig waren met een operatie natuurlijk).
pi_189812527
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:33 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je beschrijft de typische KLB user ;)
Maar daar kom ik nooit, en toch kom ik de misspelsels tegen. De leden van de geheime club zitten overal! Met hun kleine stijfjes :')
pi_189812538
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar daar kom ik nooit, en toch kom ik de misspelsels tegen. De leden van de geheime club zitten overal! Met hun kleine stijfjes :')
Is dat kleine stijfjes ook niet echt Fok!'s? :P

Verder wel eens ja, haha
pi_189812554
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, zo hadden wij ook een paar cliënten waarmee we alles konden bespreken. En die met alles meehielpen, ook de meest gore klusjes. En dan mocht ik ze ook gerust een rondleiding geven (als het niet te druk was of we net bezig waren met een operatie natuurlijk).
Ik vind gore dingen ook aangenaam. :')

Naja, ik vind het daar altijd heel prettig. :Y Hij was ook echt ontdaan toen ik belde om te vertellen dat Sally er niet meer was. Ik heb zelfs een condoleancekaart van ze gehad.

Nu ik dat typ schiet ik daar weer vol van. :')
pi_189812567
quote:
Gnorfgrorfsnuifgiegel
_O-
pi_189812574
tevens goedemorgen :W
pi_189812583
quote:
Bij "hont" en "kad" en dat soort spelsels zie ik altijd fok-usertjes voor me met een klein stijfje, helemaal verguld dat ze bij de geheime club horen en de codes kennen .
Hallon hier de brankweer voor de famfare over :W
pi_189812623
quote:
12s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:

Ik begrijp de verwijzingen :')
  Moderator woensdag 6 november 2019 @ 09:53:46 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189812637
quote:

[..]

Hallon hier de brankweer
  Moderator woensdag 6 november 2019 @ 09:55:03 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189812653
quote:
Stijfje? 33cm :{w
  woensdag 6 november 2019 @ 09:55:06 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189812654
quote:

[..]

Ouwe vogelzoeker!
  woensdag 6 november 2019 @ 09:55:25 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189812659
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Stijfje? 33cm :{w
Bijna 450 mm, dat is echt fantastisch
pi_189812667
Ik vind mijn dierenarts en haar assistentes helemaal geweldig. Ik heb geen idee of ze capabel en schoon enzo zijn maar ik heb er wel vertrouwen in.

Ik ben erg blij dat ik niet voor de praktijk in het dorp heb gekozen. Die zijn 2 keer in de week aanwezig voor een inloopspreekuur. Gezellig met allemaal andere mensen en beesten in de wachtkamer. Als er spoed is, moet ik nog een half uur in de auto naar de grote praktijk. Dan liever naar een praktijk op 15 minuten rijden waar je gewoon afspraken kunt maken.
Spoilers!
pi_189812683
Ik vraag me af of het FOK! woordenboek nog eens een update moet krijgen.
Spoilers!
  woensdag 6 november 2019 @ 09:58:14 #242
13783 Anthraxx
pi_189812699
quote:

[..]

En dan te bedenken dat die mensen inmiddels volwassen zijn :+
pi_189812701
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind gore dingen ook aangenaam. :')

Naja, ik vind het daar altijd heel prettig. :Y Hij was ook echt ontdaan toen ik belde om te vertellen dat Sally er niet meer was. Ik heb zelfs een condoleancekaart van ze gehad.

Nu ik dat typ schiet ik daar weer vol van. :')
Ahw, toch een fijn idee, dat je altijd iemand hebt waar je op kunt vertrouwen in dit soort zaken :Y .

(In het algemeen nog: begrijp me trouwens goed hè, als ik mijn dier ergens liever niet in de opname achterlaat, wil dat niet per se zeggen dat ik de dierenartsen op technisch gebied per se onkundig vindt. Ik ken er die echt fantastische chirurgen zijn. En ook mijn dieren hebben behandeld. Maar de opname deed ik zelf ;) )

Over chirurgie gesproken... ik ben maandag weer in een dode hond en een dood paard gedoken, zo lijkt het, en dus ga ik nu maar eens een tweede labjas aanschaffen. Mijn emmertjes met sop kunnen het niet meer aan :')

Dat is denk ik waarin mijn ex-collega's me niet missen; ik was áltijd binnen 10 minuten smerig. Want ik vind dieren met abcessen e.d. vooral heel sneu, en die smerigheid druk ik met liefde tegen me aan _O- Dus die wasmachine draaide echt overuren.
pi_189812706
Ik mag bij onze dierenarts altijd meekijken en hij verteld altijd alles want ik vind het allemaal interessant. Het is er wel een van no nonsense en daar moet je tegen kunnen. Maar ik houd er wel van.

Loebes heeft ondertussen al zoveel gehad dat ik voor veel dingen al niet meer op consult hoef te komen maar gewoon medicijnen mag halen toch prettig.
  woensdag 6 november 2019 @ 09:59:20 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189812713
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:58 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat die mensen inmiddels volwassen zijn :+
Het is wel mijn soort humor vaak :')

36 and counting
pi_189812751
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Het is wel mijn soort humor vaak :')

36 and counting
Blijf je jong van! ;)
pi_189812758
LS, ik moest aan jou denken! Til het naar een hoger level _O_ http://money.com/money/longform/planner-addicts-instagram/
  woensdag 6 november 2019 @ 10:06:31 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189812787
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:03 schreef Isabeau het volgende:
LS, ik moest aan jou denken! Til het naar een hoger level _O_ http://money.com/money/longform/planner-addicts-instagram/
Zijn die ook naar de Kreadoe geweest? :D
pi_189812801
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ahw, toch een fijn idee, dat je altijd iemand hebt waar je op kunt vertrouwen in dit soort zaken :Y .

(In het algemeen nog: begrijp me trouwens goed hè, als ik mijn dier ergens liever niet in de opname achterlaat, wil dat niet per se zeggen dat ik de dierenartsen op technisch gebied per se onkundig vindt. Ik ken er die echt fantastische chirurgen zijn. En ook mijn dieren hebben behandeld. Maar de opname deed ik zelf ;) )

Over chirurgie gesproken... ik ben maandag weer in een dode hond en een dood paard gedoken, zo lijkt het, en dus ga ik nu maar eens een tweede labjas aanschaffen. Mijn emmertjes met sop kunnen het niet meer aan :')

Dat is denk ik waarin mijn ex-collega's me niet missen; ik was áltijd binnen 10 minuten smerig. Want ik vind dieren met abcessen e.d. vooral heel sneu, en die smerigheid druk ik met liefde tegen me aan _O- Dus die wasmachine draaide echt overuren.
Dit snap ik hoor. :Y

Probleem bij de kliniek hier om de hoek is dat ze vaak rigoureus zijn, en dat het net-niet-helemaal lekker gaat of correct is. Het is geen slechte praktijk, de eigenaar is heel kundig en zijn vrouw is kundig en lief. De assistentes zijn grotendeels ruk. En onaardig. De DA waar ik meestal terecht kom...tja. Ik weet niet, ik merk dat ik bij bijna alles twijfel en dan daarna zelf op onderzoek uit ga, vaak voor een second opinion ga en dan ook nog vaak op een andere diagnose/behandeling/whatever uitkom.

Zo wilde hij Sally gelijk op AB zetten omdat er in haar bloed Ehrlichia antistoffen zaten. Ja uh, dat wil zeggen dat ze OOIT besmet is geweest, ze had verder 0 klinische verschijnselen. Dus uh, nee dat gaan we niet doen.

En hij wil Dora ook prikken, over 6 maanden. Die zal ook ongetwijfeld positief op antistoffen blijken (99,9% van alle honden uit Curacao heeft ooit een besmetting gehad. Ze is gevonden vol teken en heeft doxy kuurtje gehad). en dan zal ie vast weer zeggen dat er AB in moet.
Yeah, neh, bedankt.
pi_189812866
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit snap ik hoor. :Y

Probleem bij de kliniek hier om de hoek is dat ze vaak rigoureus zijn, en dat het net-niet-helemaal lekker gaat of correct is. Het is geen slechte praktijk, de eigenaar is heel kundig en zijn vrouw is kundig en lief. De assistentes zijn grotendeels ruk. En onaardig. De DA waar ik meestal terecht kom...tja. Ik weet niet, ik merk dat ik bij bijna alles twijfel en dan daarna zelf op onderzoek uit ga, vaak voor een second opinion ga en dan ook nog vaak op een andere diagnose/behandeling/whatever uitkom.

Zo wilde hij Sally gelijk op AB zetten omdat er in haar bloed Ehrlichia antistoffen zaten. Ja uh, dat wil zeggen dat ze OOIT besmet is geweest, ze had verder 0 klinische verschijnselen. Dus uh, nee dat gaan we niet doen.

En hij wil Dora ook prikken, over 6 maanden. Die zal ook ongetwijfeld positief op antistoffen blijken (99,9% van alle honden uit Curacao heeft ooit een besmetting gehad. Ze is gevonden vol teken en heeft doxy kuurtje gehad). en dan zal ie vast weer zeggen dat er AB in moet.
Yeah, neh, bedankt.
Ik schreef ik vindt ;(

En ja, dat is wel shit ja. Op je eigen gevoel blijven afgaan zou ik zeggen. Dat zeg ik niet bij elke eigenaar hoor (alsjeblieft niet _O- ) maar voor dit soort zaken en bijvoorbeeld met haar gebit, zou ik dat wel doen in elk geval.
pi_189812876
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:06 schreef Molo het volgende:

Zijn die ook naar de Kreadoe geweest? :D
LS houdt van lijstjes O+
pi_189812898
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Brr, the horror :o

Ik merk trouwens dat ik steeds minder lijstjes nodig heb. Mijn brein werkt weer redelijk normaal gelukkig. Ik vind het nog steeds wel handig om dingen op te schrijven en ik zal nooit een Molo worden of willen zijn ;) Maar de middenweg van de laatste jaren is wel prettig.
Spoilers!
pi_189812910
Je houdt duidelijk niet van fancy lijstjes _O-
pi_189812936
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik schreef ik vindt ;(

En ja, dat is wel shit ja. Op je eigen gevoel blijven afgaan zou ik zeggen. Dat zeg ik niet bij elke eigenaar hoor (alsjeblieft niet _O- ) maar voor dit soort zaken en bijvoorbeeld met haar gebit, zou ik dat wel doen in elk geval.
Zo had ik gehoord dat er op Curacao eigenlijk geen Leishmania voorkomt. DA belde me gisteren terug: 'Ja ik zou toch het hele pakket testen hoor. Leishmania komt veel voor daar'

Eerste hit op google wb onderzoek aan de UU:
'Concluderend dat geen enkel sample (0%) van de 360 onderzochte teken positief is op Leishmania spp.. '

Ja man, tuulk.
Het is gewoon irritant dat ik niet blindelings kan vertrouwen daar.
pi_189812946
Ik vind het wel fascinerend. Zou dat zelf never nooit doen, heb wel wat leukers/beters te doen dan urenlang lijstjes kleuren en tekenen. Maar toch fascinerend.

Nu maar eens naar bed. Daar hik ik al een uur tegen aan. Ook een uur besteed aan het invullen van een Lifelines vragenlijstw aarbij ik nu net pas zag dat je die elk moment kon onderbreken en een andere keer verder kon gaan. fml
pi_189812949
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:15 schreef Isabeau het volgende:
Je houdt duidelijk niet van fancy lijstjes _O-
Nope. Echt totaal niet. Ik heb sowieso heel weinig met creativiteit. Zonde wel maar je kunt zoiets nou eenmaal niet afdwingen.
Spoilers!
pi_189812955
Ik word juist helemaal enthousiast van zulke lijstjes. O+ Het is dat mijn handschrift al te lelijk is en ik er daardoor al op afknap, anders zou ik daar echt meteen aan beginnen.
pi_189812960
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

Nope. Echt totaal niet. Ik heb sowieso heel weinig met creativiteit. Zonde wel maar je kunt zoiets nou eenmaal niet afdwingen.
Dat hebben we dan gemeen. Totaal niet creatief hier. Behalve in de keuken.
pi_189812961
Trusten Isa!
Spoilers!
pi_189812967
Slaap lekker Isa :*
  woensdag 6 november 2019 @ 10:18:21 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189812969
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Brr, the horror :o

Ik merk trouwens dat ik steeds minder lijstjes nodig heb. Mijn brein werkt weer redelijk normaal gelukkig. Ik vind het nog steeds wel handig om dingen op te schrijven en ik zal nooit een Molo worden of willen zijn ;) Maar de middenweg van de laatste jaren is wel prettig.
Geen idee wat 'een Molo' is, maar ik doe het prima qua structuur én chaos _O_
pi_189812979
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Geen idee wat 'een Molo' is, maar ik doe het prima qua structuur én chaos _O_
Niet negatief bedoeld hoor :D Jij doet het goed op chaos, ik niet. Helemaal prima toch?
Spoilers!
pi_189812999
Beter dan de belichaming van chaos zijn maar het daar eigenlijk niet echt lekker op doen :P
  woensdag 6 november 2019 @ 10:21:12 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189813003
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Niet negatief bedoeld hoor :D Jij doet het goed op chaos, ik niet. Helemaal prima toch?
Oh zo, zekers

Ik hou gewoon niet van controle proberen te houden over alles. Dikke illusie wmb. Flexen O+
  woensdag 6 november 2019 @ 10:24:49 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189813043
Chaos is the birthplace of Greatness.
pi_189813057
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:24 schreef fietsie het volgende:
Chaos is the birthplace of Greatness.
Hoe is het nu met je?

Lijstjes, ik maak ze en vervolgens negeer ik ze, komt toch geen moer van terecht.
  woensdag 6 november 2019 @ 10:28:48 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189813076
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe is het nu met je?

Lijstjes, ik maak ze en vervolgens negeer ik ze, komt toch geen moer van terecht.
Random zere plekken aan mn onderstel, en nog beetje stram.

Vandaag thuiswerken omdat staking.
pi_189813079
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:21 schreef Candaasje het volgende:
Beter dan de belichaming van chaos zijn maar het daar eigenlijk niet echt lekker op doen :P
Dat inderdaad ja. Iedereen moet vooral doen waar hij of zij zich prettig bij voelt.

En soms zit je ook gewoon in een periode van veel dingen moeten en heb je geen keuze. Ik meestal niet gelukkig. Wat dat betreft is het wel fijn dat de grootste verbouwing over is. Tenzij er straks nog een nul achter de erfenis komt, dan gaan we er weer voor.
Spoilers!
  woensdag 6 november 2019 @ 10:29:20 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189813087
Lijstjes zijn imo handig om je geheugen te ontlasten. Ze moeten geen doel op zich worden.

Die bullet journals zijn vaak halve dagboeken.
  woensdag 6 november 2019 @ 10:30:54 #270
13783 Anthraxx
pi_189813100
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:29 schreef Lienekien het volgende:
Lijstjes zijn imo handig om je geheugen te ontlasten. Ze moeten geen doel op zich worden.

Ik gebruik het vooral op mijn werk om mijn week overzichtelijk in te plannen. En dat helpt wel voor het overzicht en het onthouden van taken.
pi_189813111
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh zo, zekers

Ik hou gewoon niet van controle proberen te houden over alles. Dikke illusie wmb. Flexen O+
Ik vind het altijd fascinerend hoe jij lijstjes vaak associeert met controle houden. Ik snap waar dat vandaan komt maar ik heb dat gevoel helemaal niet als ik opschrijf dat ik vandaag de planten water wil geven of noteer dat ik weer eens Worcester sauce mee moet nemen bij de supermarkt.
Spoilers!
  woensdag 6 november 2019 @ 10:33:23 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189813135
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind het altijd fascinerend hoe jij lijstjes vaak associeert met controle houden. Ik snap waar dat vandaan komt maar ik heb dat gevoel helemaal niet als ik opschrijf dat ik vandaag de planten water wil geven of noteer dat ik weer eens Worcester sauce mee moet nemen bij de supermarkt.
quote:

Dit bedoelde ik
pi_189813193
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:33 schreef Molo het volgende:

[..]

[..]

Dit bedoelde ik
Ik ook :o
Spoilers!
pi_189813211
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:17 schreef Myraela het volgende:
Ik word juist helemaal enthousiast van zulke lijstjes. O+ Het is dat mijn handschrift al te lelijk is en ik er daardoor al op afknap, anders zou ik daar echt meteen aan beginnen.
Hmm hier ook niks met bullet journaling...
dan ben ik meer bezig met lijstjes maken dan met ze oplossen.
En dat is bij mij toch het hele doel van mijn lijstjes... dat dingen gewoon gedaan worden.

Laatst wel nieuw digitaal lijstjes appje (todoist) aangeschaft waar ik vooralsnog heel gelukkig van wordt.
Nog gelukkiger dan van het appje dat ik al gebruikte.

Handgeschreven lijstjes doe ik op werk... met name als ik heel druk ven.
maar thuis is dat niet handig want dan is het lijstje overal waar ik niet ben :)
En ik hou van chaos.. maar dingen die moeten gebeuren schieten er dan soms bij in en dat is natuurlijk niet handig.
Dus digitaal lijstje met reminders... en sinds die tijd is mijn wereld een stuk meer op orde tussen de chaos.
  woensdag 6 november 2019 @ 10:39:15 #275
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189813215
quote:

Dit ja. :Y
pi_189813318
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Is dat kleine stijfjes ook niet echt Fok!'s? :P

Verder wel eens ja, haha
Zeker, maar mijn associatie met de leden van de geheime club richt zich op het misspellen van woorden, niet het gebruiken van spreekwoorden en gezegden met een tot fok beperkte reikwijdte.
pi_189813346
quote:

Ik gebruik lijstjes daarvoor: mijn hoofd schoonvegen.

Mijn doel is meestal niet eens echt om de zaken op die lijst te doen/kopen/na te laten, maar die zaken uit mijn hoofd wissen.
pi_189813424
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Gegoogeld. :+

Ik dacht Jagärtrut, eigenlijk.
nee, zeker Sunny!
  woensdag 6 november 2019 @ 10:58:35 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189813496
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ook :o
En bij nader inzien ook wel echt haat aan alles plannen en omdat het leven er tussendoor komt weer moeten herplannen of wat dan ook. Dubbel werk en vervelende dwangbuis, zo ervaar ik dag

Ik zie het allemaal wel, en graag ook zo bij anderen. Paar basale structuren en dat is het wel.
Als je mij een weekmenu ziet maken en boodschappen ziet halen voor een week is het tijd voor een inrichting iig :+
pi_189813525
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik gebruik lijstjes daarvoor: mijn hoofd schoonvegen.

Mijn doel is meestal niet eens echt om de zaken op die lijst te doen/kopen/na te laten, maar die zaken uit mijn hoofd wissen.
oh vreselijk. De duutser doet dat ook, als we samen een to do lijstje maken zet hij echt alle minuscule dingen die hij kan bedenken erop. Hij kan zelfs het feit dat hij z'n teennagels moet knippen op een lijstje zetten....

We hebben echt een hele andere belevenis van lijstjes. ik maak lijstjes met wat realistisch is wat ik kan doen, en zorg er dan voor dat het gedaan wordt. Hij zet gewoon alles erop wat ooit gedaan moet worden, waar ik vervolgens enorm gestressed door raak. Niet zo compatibel, op lijstjes gebied.
pi_189813587
Ik heb rond mijn afstuderen zo'n Bullet Journal bijgehouden. Het creatieve als SOG-mogelijkheid en wel overzicht over wat ik wanneer moest doen. En achteraf hoeveel ik gedaan had. Werkte bij mij erg motiverend :Y Maar het creatieve, daar ben ik na een paar bladzijden mee opgehouden. Ik ben er veel te perfectionistisch voor dus er gaat bakken met tijd in zitten.
Er is hier op fok ook een topic over. Volgens mij deed @kwakz0r: zulke dingen ook. Waar hangt die momenteel uit?
pi_189813592
Lijstjes O+ anders krijg ik geen orde in mijn hoofd. Pure noodzaak :Y
pi_189813665
BuJo O+
Dit jaar gebruik ik hem vooral voor trackers.
  woensdag 6 november 2019 @ 11:14:11 #284
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189813672
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:58 schreef Molo het volgende:

[..]

En bij nader inzien ook wel echt haat aan alles plannen en omdat het leven er tussendoor komt weer moeten herplannen of wat dan ook. Dubbel werk en vervelende dwangbuis, zo ervaar ik dag

Ik zie het allemaal wel, en graag ook zo bij anderen. Paar basale structuren en dat is het wel.
Als je mij een weekmenu ziet maken en boodschappen ziet halen voor een week is het tijd voor een inrichting iig :+
Dit. Van die mensen die nu in de agenda voor maart 2020 aan het plannen zijn wat ze op zaterdag gaan doen en wie ze dan zien, van hoe laat tot hoe laat.
Dat is geen leven imho.

En dingen die op lijstjes staan doe ik meestal dan gewoon niet, omdat ze op een lijstje zijn geraakt en dus uit mijn hoofd zijn.
  woensdag 6 november 2019 @ 11:16:22 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189813700
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:06 schreef Lot_1 het volgende:
Ik heb rond mijn afstuderen zo'n Bullet Journal bijgehouden. Het creatieve als SOG-mogelijkheid en wel overzicht over wat ik wanneer moest doen. En achteraf hoeveel ik gedaan had. Werkte bij mij erg motiverend :Y Maar het creatieve, daar ben ik na een paar bladzijden mee opgehouden. Ik ben er veel te perfectionistisch voor dus er gaat bakken met tijd in zitten.
Er is hier op fok ook een topic over. Volgens mij deed @:Kwakz0r: zulke dingen ook. Waar hangt die momenteel uit?
Laatste keer dat ik haar sprak (geheime Whatsappgroep jeweetz) ging het heel goed met haar iig
  woensdag 6 november 2019 @ 11:17:14 #286
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189813707
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dit. Van die mensen die nu in de agenda voor maart 2020 aan het plannen zijn wat ze op zaterdag gaan doen en wie ze dan zien, van hoe laat tot hoe laat.
Dat is geen leven imho.

En dingen die op lijstjes staan doe ik meestal dan gewoon niet, omdat ze op een lijstje zijn geraakt en dus uit mijn hoofd zijn.

Ja euh.. zaterdag 1 februari dus.. dat is bij ons dus nu al een dubbele boeking.. }:|

K.had kaartjes gekocht voor concert van stereophonics O+ en dat dus NIET in de agenda gezet.. dus nu kan ik niet naar de meet.. -O-

Agenda's vind ik toch wel heul erg fijn.. :s) :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 6 november 2019 @ 11:17:53 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189813714
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja euh.. zaterdag 1 februari dus.. dat is bij ons dus nu al een dubbele boeking.. }:|

K.had kaartjes gekocht voor concert van stereophonics O+ en dat dus NIET in de agenda gezet.. dus nu kan ik niet naar de meet.. -O-

Gewoon geen kaartjes kopen voor ver in de toekomst, dan heb je zulke problemen niet :P
pi_189813726
quote:

[..]

Dat is wel K :(
pi_189813809
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:14 schreef fietsie het volgende:
Dat werkte zo bij mij met spiekbriefjes. Ik onthield wat er op stond.
Spoilers!
  woensdag 6 november 2019 @ 11:27:22 #290
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189813831
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is ook de reden dat bij mij een pakket als Ultimo niet werkt; zodra ik shit in een ticket heb ingevuld is het uit mijn hoofd en ga ik er dus ook niet meer naar kijken.

Dat is voor operationeel ingestelde mensen, zo'n pakket :P
pi_189813861
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het is ook de reden dat bij mij een pakket als Ultimo niet werkt; zodra ik shit in een ticket heb ingevuld is het uit mijn hoofd en ga ik er dus ook niet meer naar kijken.

Dat is voor operationeel ingestelde mensen, zo'n pakket :P
Beweeg je inmiddels alweer soepeler?
Spoilers!
  woensdag 6 november 2019 @ 11:34:55 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189813931
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Beweeg je inmiddels alweer soepeler?
Knie wel, nu merk ik daardoor ook dat linker enkel ook wel een klap heeft gekregen (die knalde tegen de trap-paal met vallen) Dat voelde ik eerder niet :P

Maar overall heb ik mazzel gehad; zo te voelen nergens blijvende schade.
pi_189813965
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:45 schreef sigme het volgende:

[..]

*fapfap* :@
pi_189814071
Achgossie. Stoppen met spelen is zoooooo lastig. Na een speel/leer/whateversessie zeg ik 'klaar' en dan negeer ik d'r. Maar oh oh oh, moeilijk.
Ziva maakt het niet makkelijker, door te blijven rennen en spoken dan.

Eerst gaat Dora even zelf spelen, dan gaat ze naar me blaffen/grommen, dan haalt ze m'n schoenen op, die haal ik dan weg zonder wat te zeggen, dan gaat ze achter poes aan, dat corrigeer ik, dan moppert ze nog wat naar me en dan op de bank voor slaaps.

Voorspelbaar. :7
pi_189814089
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:Y Isegrim zei volgens mij dat een bepaald kruispunt hel was om op de fiets te doen en toen maakte Piet er deze uitdrukking van. Eens even zien hoe spuit 11 ik ben met deze opmerking :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189814147
quote:

[..]

[..]

[..]

Spuit 11 dus. Maar wel een goed geheugen *O*
pi_189814148
quote:

[..]

Heb ik toch weer plek voor M-K danwel Whiskers :+
  woensdag 6 november 2019 @ 11:54:08 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189814229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 10:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, zeker Sunny!
Voor de hel op de fiets! Gek genoeg zat er in de quote van Isegrim nog wel een opmerking over Duitsers.

Boskippen komt volgens mij idd bij Sunny vandaan. Ik dacht een verbastering van boodschappen, maar ik geloof dat het West-Fries is.
pi_189814231
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mja ik heb dus elke ochtend even 5 minuten om te kijken wat er op het lijstje staat voor die dag.
Dus dan kun je de selectie van die dag bewust in je hoofd zetten ipv het hele lijstje in/uit je hoofd.
pi_189814234
De Stereophonics ken ik alleen hiervan:

Zijn ze goed?
pi_189814239
En dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')