Is Bad Bentheim niet dichterbij?quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dichtszijnde Tuinland, zit net als de Hornbach, in Zwolle.
20 minuten rijden ofzo.Zit daar een Hornbachquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is Bad Bentheim niet dichterbij?
Neequote:Op dinsdag 5 november 2019 20:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
20 minuten rijden ofzo.Zit daar een Hornbach
quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
NeeIk had gegoogled op "Hornbach Bad Bentheim" dan krijg je dus wel een bouwmarkt bij openingstijden enzo, maar dat is een Hagebau
Maar heeft Bauhaus geen hontenmanden dan? Die is ook vies groot en zit toch in Enschede?quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kon me ook eigenlijk niet voorstellen dat ik dat gemist zou hebben.
Toch bedankt
Hengelo en geen idee. Zal eens googlen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar heeft Bauhaus geen hontenmanden dan? Die is ook vies groot en zit toch in Enschede?
Als Piet er nou was had ie vast een verhaal opgehangen over klifneukenquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:48 schreef Candaasje het volgende:
Tof Sarabi, wat een werk inderdaad!
Een vriendin van mij doet ook veel aan haakprojecten e.d., en ik vind het toch altijd knap. Ik heb over het algemeen veel geduld, ook voor priegelwerk, maar haken of breien heb ik nooit voor stil kunnen zitten.
Ik heb vandaag geleerd om een kreupel schaap te vangen (das niet zo heel moeilijk, die van mij kon niet zo hard rennen), en op haar kont te zetten (Dat valt wel tegen als je het nooit gedaan hebt en je schaap tegenstribbelt.En ze toch moet gaan zitten terwijl d'r achterpoot zeer doet. ). Ze heeft rotstraal, en dat moest behandeld worden.
Er waren maar een paar mensen die het wel aandurfden om een schaap te vangen, de rest bleef toch een beetje schaapachtig () toekijken. En er waren er ook die te aarzelend waren. (Ik heb dat inmiddels wel afgeleerd door mijn werk in de kliniek, maar heeft ook even geduurd). Maar we hebben toch de meeste manken eruit kunnen pikken. Op een gegeven moment moesten we wel stoppen, want de herdershond was compleet uitgeput. Die is zoveel volk heel niet gewend, en dat is mentaal dus enorm zwaar voor hem. De schapen zelf waren vooral nieuwsgierig naar al die lui in hun weitje.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:36 schreef derLudolf het volgende:
Zo, laatste post die ik nog even haal uit het vorige topic...
[..]
Als Piet er nou was had ie vast een verhaal opgehangen over klifneuken
Sally's kussen is weggegaan bij de verhuizing...quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:35 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa...muppet is nog niet volgroeid, toch?
Is de mand van Sally te groot, ook als je uitvult met een deken?
En is er geen fb pagina in Enschede waar je kunt vragen? of iemand een mand overheeft? (voorlopig).
Fb. Enschede helpt elkaar...heet het hier.
Oh, als ze geen mand hoeft, dan heeft de action altijd wel prima hondenkussens. Mijn honden zijn er dol op.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sally's kussen is weggegaan bij de verhuizing...
Mooie mand komt wel voor de muppetIk heb niet het idee dat ze niet lekker ligt op de bank ofzo, maar een eigen plek is wel handig. Ik heb nu een kleedje, dat vindt ze stom. En terecht, want niet heel zacht. (gekregen van een vriendin omdat hun hond er niet meer oppast)
Als ze op de bank ligt (altijd dus) dan legt ze meestal d'r kop op de prop die het fleecedeken is. Daarom wilde ik gaan voor mand, omdat die een randje heeftquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, als ze geen mand hoeft, dan heeft de action altijd wel prima hondenkussens. Mijn honden zijn er dol op.
SPOILER: uitleg omtrent cliffingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Wil ik het weten waar dit over gaat?quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:36 schreef derLudolf het volgende:
Zo, laatste post die ik nog even haal uit het vorige topic...
[..]
Als Piet er nou was had ie vast een verhaal opgehangen over klifneuken
Candaas op filmquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wil ik het weten waar dit over gaat?![]()
Kijk mij eens soepel () het dier op haar billen zetten. Vriendin had de vorige 20 pogingen niet kunnen filmen, dus het lijkt nog aardig. Voor een leek dan, die herder deed het toch vloeiender
:
@:Loona: kussens zie ik ook wel overal. Nog steeds wel prijzig vaak, maar de hoezen zijn vaak wasbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |