abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 5 november 2019 @ 19:17:59 #101
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189801188
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]

[..]

Nee valt reuze mee zoals je ziet ;)
Mijn punt staat nog steeds :7 Grease is behoorlijk high class :Y :+
Je bent slimmer als je denkt
pi_189801202
Ooit één film in een filmhuis gezien (Greenberg). Ik had meteen 'ruzie' met het personeel en vond het een saaie langdradige kutfilm. Nooit meer geweest :P

En één keer weggelopen bij een sneak preview, terwijl ik daar ook behoorlijk wat bagger heb gezien
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_189801223
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ooit één film in een filmhuis gezien (Greenberg). Ik had meteen 'ruzie' met het personeel en vond het een saaie langdradige kutfilm. Nooit meer geweest :P

En één keer weggelopen bij een sneak preview, terwijl ik daar ook behoorlijk wat bagger heb gezien
Haha vertel over de ruzie.

*popcorn*
Koel en donker bewaren
  dinsdag 5 november 2019 @ 19:19:59 #104
403253 Meke
pi_189801230
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:

Ik ben ook nog nooit in een filmhuis geweest.

Mijn broertje wel, die heeft een abonnement dus dan hoor ik wel welke ik een paar maand later moet gaan kijken :7

En voor zo'n sneak preview vind ik denk ik echt teveel films niet leuk :@
  dinsdag 5 november 2019 @ 19:20:16 #105
403253 Meke
pi_189801236
Ladies Night met een slechte (liefst Nederlandse :7 ) romcom daarentegen w/ w/ w/
pi_189801249
Ik zou ook niet snel naar een sneak preview gaan nee, straks is het horror, kan ik meteen weer weg.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 5 november 2019 @ 19:24:44 #107
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_189801322
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou ook niet snel naar een sneak preview gaan nee, straks is het horror, kan ik meteen weer weg.
De horror idd.
"I ain't no bungee expert or nothin', but I don't think he's supposed to be slamming into the ground like that."
pi_189801427
Nou ik ga beginnen, tot over 2,5 uur. :') :P
Koel en donker bewaren
pi_189801443
Jaa rellen *O*
quote:
The Voice of Holland-coaches Aouk en Lil’ Kleine liggen met elkaar in de clinch. De twee kregen tijdens opnames van de talentenjacht flinke bonje en stelden zelfs niet meer met elkaar te willen werken. RTL bevestigt de ruzie tussen de artiesten.
pi_189801444
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha vertel over de ruzie.

*popcorn*
Met een groepje gingen we daarheen na het werk. We waren daardoor niet heel ruim op tijd, maar nog wel voor de film was begonnen. Mogelijk was er ook wat gedoe met betalen (niet kunnen pinnen), maar dat weet ik niet meer zeker.

Voor de film begon zaten we in een kleine zaal die nauwelijks gevuld was. Niks aan de hand dus, maar het zaadje der irritatie was bij mij al wel geplant. De film hielp niet mee. Na verloop van tijd stopte de film, maar het was niet duidelijk of er pauze was of niet. De film ging niet heel snel verder met spelen, dus ik ging maar vragen of het pauze was en of ik dan wat te drinken kon krijgen. Ik moest op zoek naar personeel, die met z'n allen bij elkaar rond een tafel zaten. Dus maar gevraagd of er pauze was, en toen kwam er een reactie in het genre 'wat voor proleet ben jij dat je dat DURFT te vragen? Natuurlijk niet! Scheer je weg, schobbejak!' (dit is wat geparafraseerd)

Dus toen zat ik de tweede helft helemaal }:| }:| }:| in de zaal en ben ik met degene naast me gaan SMS'en (het is dus even geleden) over hoe kut de film was en wat voor martelingen we liever zouden ondergaan dan die film kijken. Dat vond ik dan wel weer grappig :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_189801473
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:29 schreef Em31 het volgende:
Jaa rellen *O*
[..]

Sowieso #teamAnouk.
Koel en donker bewaren
pi_189801505
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
dus ik ging maar vragen of het pauze was en of ik dan wat te drinken kon krijgen.
:D

Klinkt alsof ze daar niks hadden, alleen een aftandse pantry met wat huismerk thee of water.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 5 november 2019 @ 19:34:37 #113
403253 Meke
pi_189801563
quote:
Jaa publiciteitsstunt *O*
[..]

dinsdag 5 november 2019 @ 19:35:11 #114
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_189801579
quote:
Jaa rellen *O*
[..]

Met verveeld gezicht: "Ja, ik vond je heel goed ik hoop dat je in mijn team komt bla bla bla".

:P
"I ain't no bungee expert or nothin', but I don't think he's supposed to be slamming into the ground like that."
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 19:35:57 #115
351614 crew  ijs_beer
Triggerhappykutmod
pi_189801598
DWDD is leuk vandaag zeg. :D
[b]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:[/b]
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
  dinsdag 5 november 2019 @ 19:36:06 #116
403253 Meke
pi_189801600
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Met een groepje gingen we daarheen na het werk. We waren daardoor niet heel ruim op tijd, maar nog wel voor de film was begonnen. Mogelijk was er ook wat gedoe met betalen (niet kunnen pinnen), maar dat weet ik niet meer zeker.

Voor de film begon zaten we in een kleine zaal die nauwelijks gevuld was. Niks aan de hand dus, maar het zaadje der irritatie was bij mij al wel geplant. De film hielp niet mee. Na verloop van tijd stopte de film, maar het was niet duidelijk of er pauze was of niet. De film ging niet heel snel verder met spelen, dus ik ging maar vragen of het pauze was en of ik dan wat te drinken kon krijgen. Ik moest op zoek naar personeel, die met z'n allen bij elkaar rond een tafel zaten. Dus maar gevraagd of er pauze was, en toen kwam er een reactie in het genre 'wat voor proleet ben jij dat je dat DURFT te vragen? Natuurlijk niet! Scheer je weg, schobbejak!' (dit is wat geparafraseerd)

Dus toen zat ik de tweede helft helemaal }:| }:| }:| in de zaal en ben ik met degene naast me gaan SMS'en (het is dus even geleden) over hoe kut de film was en wat voor martelingen we liever zouden ondergaan dan die film kijken. Dat vond ik dan wel weer grappig :P
-O- -O-

Waarom stopte de film dan :?
pi_189801605
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:19 schreef Meke het volgende:

[..]

En voor zo'n sneak preview vind ik denk ik echt teveel films niet leuk :@
Je kan geluk hebben of pech :) Ik had ooit Cars in de sneak, dat vond ik erg leuk en zou ik anders toch wel een keer kijken :) Ik vond het ook wel een geschikte optie om met een of meerdere vrienden te doen: je weet niet wat de film gaat worden, dus je hebt vooraf geen discussie over waar je heen moet en als het tegenvalt is het niemands schuld :)

En ik heb toch een paar films gezien die ik leuk vond die ik anders niet gekeken zou hebben :) Bijvoorbeeld:
Yo, tambien
Starbuck
The Raid: Redemption
Attack the block

Maar ook films die ik vreselijk vond, zoals
Savage Grace (dit is die ene waar ik in de pauze ben vertrokken)
Silver Linings Playbook
Black Butterflies
en bagger zoals Just my luck met Lindsay Lohan, The backup plan met J.Lo en de niet al te beste maar nog redelijk vermakelijke Ghosts of girlfriends past
Ik ben de kleur MAGENTA
  dinsdag 5 november 2019 @ 19:36:49 #118
403253 Meke
pi_189801615
Ik zat ooit in de bios en toen hebben ze de verkeerde film aangezet o|O _O-

(Gelukkig geen horror *) )
pi_189801625
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:36 schreef Meke het volgende:

[..]

-O- -O-

Waarom stopte de film dan :?
Mijn beste gok is dat ze de filmrol moesten verwisselen. Maar wat er aan de hand was werd nergens aangegeven, en volgens mij hoeft dat niet zo lang te duren als het duurde
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_189801635
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:34 schreef Meke het volgende:

[..]

Jaaa _O-

Werkt goed, want ik hoop dat alle gefilmd is :D
  dinsdag 5 november 2019 @ 19:38:00 #121
403253 Meke
pi_189801648
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Je kan geluk hebben of pech :) Ik had ooit Cars in de sneak, dat vond ik erg leuk en zou ik anders toch wel een keer kijken :) Ik vond het ook wel een geschikte optie om met een of meerdere vrienden te doen: je weet niet wat de film gaat worden, dus je hebt vooraf geen discussie over waar je heen moet en als het tegenvalt is het niemands schuld :)

En ik heb toch een paar films gezien die ik leuk vond die ik anders niet gekeken zou hebben :) Bijvoorbeeld:
Yo, tambien
Starbuck
The Raid: Redemption
Attack the block

Maar ook films die ik vreselijk vond, zoals
Savage Grace (dit is die ene waar ik in de pauze ben vertrokken)
Silver Linings Playbook
Black Butterflies
en bagger zoals Just my luck met Lindsay Lohan, The backup plan met J.Lo en de niet al te beste maar nog redelijk vermakelijke Ghosts of girlfriends past
Cars vind ik dan wel weer grappig :D

Ik vind het wel grappig dat zo'n beetje de enige films die ik ken onder het lijstje bagger staan _O- Maar by Just My Luck komt dat ook vooral door McFly O+ O+ en ben ik biased :P
  dinsdag 5 november 2019 @ 19:38:12 #122
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_189801655
Ik heb in 2001 de film "Serendipity" in de sneak preview gezien.

Dat was dan wel weer een gelukkig toeval.
pi_189801662
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:31 schreef Guanabana het volgende:

[..]

:D

Klinkt alsof ze daar niks hadden, alleen een aftandse pantry met wat huismerk thee of water.
Het was volgens mij wel ietsjes beter dan dat, maar ik heb niet lekker onderuitgezakt met wat te drinken en te bikken daar gezeten nee.
Ik ben de kleur MAGENTA
  dinsdag 5 november 2019 @ 19:39:00 #124
403253 Meke
pi_189801678
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Mijn beste gok is dat ze de filmrol moesten verwisselen. Maar wat er aan de hand was werd nergens aangegeven, en volgens mij hoeft dat niet zo lang te duren als het duurde
Oja, dat kan. Dat heb ik nog nooit gemerkt, maar wellicht dat dat ook veranderd is in die periode dat de SMS is verdwenen :P
  dinsdag 5 november 2019 @ 19:39:25 #125
403253 Meke
pi_189801688
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 19:37 schreef Em31 het volgende:

[..]

Jaaa _O-

Werkt goed, want ik hoop dat alle gefilmd is :D
Haha jaaaaaaaa (als het al echt is gebeurd :+ )

Hoewel ze nu op Boulevard zeggen dat het achter de schermen is gebeurd :?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')