Mijn punt staat nog steedsquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Nee valt reuze mee zoals je ziet
Haha vertel over de ruzie.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ooit één film in een filmhuis gezien (Greenberg). Ik had meteen 'ruzie' met het personeel en vond het een saaie langdradige kutfilm. Nooit meer geweest
En één keer weggelopen bij een sneak preview, terwijl ik daar ook behoorlijk wat bagger heb gezien
Ik ben ook nog nooit in een filmhuis geweest.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ooit één film in een filmhuis gezien (Greenberg). Ik had meteen 'ruzie' met het personeel en vond het een saaie langdradige kutfilm. Nooit meer geweest
En één keer weggelopen bij een sneak preview, terwijl ik daar ook behoorlijk wat bagger heb gezien
De horror idd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou ook niet snel naar een sneak preview gaan nee, straks is het horror, kan ik meteen weer weg.
quote:The Voice of Holland-coaches Aouk en Lil’ Kleine liggen met elkaar in de clinch. De twee kregen tijdens opnames van de talentenjacht flinke bonje en stelden zelfs niet meer met elkaar te willen werken. RTL bevestigt de ruzie tussen de artiesten.
Met een groepje gingen we daarheen na het werk. We waren daardoor niet heel ruim op tijd, maar nog wel voor de film was begonnen. Mogelijk was er ook wat gedoe met betalen (niet kunnen pinnen), maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha vertel over de ruzie.
*popcorn*
quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
dus ik ging maar vragen of het pauze was en of ik dan wat te drinken kon krijgen.
quote:
Met verveeld gezicht: "Ja, ik vond je heel goed ik hoop dat je in mijn team komt bla bla bla".quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een groepje gingen we daarheen na het werk. We waren daardoor niet heel ruim op tijd, maar nog wel voor de film was begonnen. Mogelijk was er ook wat gedoe met betalen (niet kunnen pinnen), maar dat weet ik niet meer zeker.
Voor de film begon zaten we in een kleine zaal die nauwelijks gevuld was. Niks aan de hand dus, maar het zaadje der irritatie was bij mij al wel geplant. De film hielp niet mee. Na verloop van tijd stopte de film, maar het was niet duidelijk of er pauze was of niet. De film ging niet heel snel verder met spelen, dus ik ging maar vragen of het pauze was en of ik dan wat te drinken kon krijgen. Ik moest op zoek naar personeel, die met z'n allen bij elkaar rond een tafel zaten. Dus maar gevraagd of er pauze was, en toen kwam er een reactie in het genre 'wat voor proleet ben jij dat je dat DURFT te vragen? Natuurlijk niet! Scheer je weg, schobbejak!' (dit is wat geparafraseerd)
Dus toen zat ik de tweede helft helemaal![]()
![]()
in de zaal en ben ik met degene naast me gaan SMS'en (het is dus even geleden) over hoe kut de film was en wat voor martelingen we liever zouden ondergaan dan die film kijken. Dat vond ik dan wel weer grappig
Je kan geluk hebben of pechquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:19 schreef Meke het volgende:
[..]
En voor zo'n sneak preview vind ik denk ik echt teveel films niet leuk
Mijn beste gok is dat ze de filmrol moesten verwisselen. Maar wat er aan de hand was werd nergens aangegeven, en volgens mij hoeft dat niet zo lang te duren als het duurdequote:
Cars vind ik dan wel weer grappigquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan geluk hebben of pechIk had ooit Cars in de sneak, dat vond ik erg leuk en zou ik anders toch wel een keer kijken
Ik vond het ook wel een geschikte optie om met een of meerdere vrienden te doen: je weet niet wat de film gaat worden, dus je hebt vooraf geen discussie over waar je heen moet en als het tegenvalt is het niemands schuld
En ik heb toch een paar films gezien die ik leuk vond die ik anders niet gekeken zou hebbenBijvoorbeeld:
Yo, tambien
Starbuck
The Raid: Redemption
Attack the block
Maar ook films die ik vreselijk vond, zoals
Savage Grace (dit is die ene waar ik in de pauze ben vertrokken)
Silver Linings Playbook
Black Butterflies
en bagger zoals Just my luck met Lindsay Lohan, The backup plan met J.Lo en de niet al te beste maar nog redelijk vermakelijke Ghosts of girlfriends past
Het was volgens mij wel ietsjes beter dan dat, maar ik heb niet lekker onderuitgezakt met wat te drinken en te bikken daar gezeten nee.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze daar niks hadden, alleen een aftandse pantry met wat huismerk thee of water.
Oja, dat kan. Dat heb ik nog nooit gemerkt, maar wellicht dat dat ook veranderd is in die periode dat de SMS is verdwenenquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn beste gok is dat ze de filmrol moesten verwisselen. Maar wat er aan de hand was werd nergens aangegeven, en volgens mij hoeft dat niet zo lang te duren als het duurde
Haha jaaaaaaaa (als het al echt is gebeurdquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaaa
Werkt goed, want ik hoop dat alle gefilmd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |