SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.
Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Hoe kom je hieraan, via welk twitter account? En zijn er ook andere bronnen, want dit klinkt wel heel erg sensationeel allemaal.quote:![]()
Kwam hier weg: https://spectator.us/seve(...)-kushner-bin-salman/quote:Op maandag 4 november 2019 09:47 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Hoe kom je hieraan, via welk twitter account? En zijn er ook andere bronnen, want dit klinkt wel heel erg sensationeel allemaal.Robert Moog died for our synths![]()
Uit /r/politics op reddit.quote:Op maandag 4 november 2019 09:47 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Hoe kom je hieraan, via welk twitter account? En zijn er ook andere bronnen, want dit klinkt wel heel erg sensationeel allemaal."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
http://nymag.com/intellig(...)-getting-killed.html
Hij mag dan wel een sterke base hebben, maar verder is trump er zelf helemaal niet gerust opdat dit allemaal met een sisser afloopt.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Die linken gewoon naar het artikel. Relaxquote:
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Bij reddit krijg ik altijd een trollenjeukje.quote:Op maandag 4 november 2019 09:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die linken gewoon naar het artikel. RelaxMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ligt eraan in welke subs je zit, maar politics wordt wel redelijk zwaar gemoddereerdquote:Op maandag 4 november 2019 09:51 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Bij reddit krijg ik altijd een trollenjeukje."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
https://twitter.com/brianstelter/status/1190810366101508096?s=21
Peak TDS, janken over het feit dat Trump heeft gezegd dat Al Baghdadi aan het huilen was voor zijn dood.
Goed bezig weer van de media man man man.![]()
Ah oke. Ik vraag het omdat ik the Spectator niet bepaald vertrouw en het ook een tactiek is van alt-right om dit soort zaken de wereld in te sturen, zodat andere rechtse sites dan weer heel verontwaardigd kunnen gaan doen over Dems die alles maar aangrijpen om Trump ten val te brengen enzo.quote:![]()
Uitstekend dat liegen live op TV niet genormaliseerd wordt.quote:Op maandag 4 november 2019 09:54 schreef Chivaz het volgende:
Peak TDS, janken over het feit dat Trump heeft gezegd dat Al Baghdadi aan het huilen was voor zijn dood.
Goed bezig weer van de media man man man.zie email 27 oktober![]()
Je snapt dat als je zo'n man openlijk ridiculiseert, je daarmee de terroristen meer brandstof geeft?quote:Op maandag 4 november 2019 09:54 schreef Chivaz het volgende:
Goed bezig weer van de media man man man."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Waarom heb je eigenlijk zo'n probleem met de media?quote:Op maandag 4 november 2019 09:54 schreef Chivaz het volgende:
Goed bezig weer van de media man man man.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Mediabiasfactcheck stelt wel dat het een redelijk betrouwbare bron is.quote:Op maandag 4 november 2019 09:55 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ah oke. Ik vraag het omdat ik the Spectator niet bepaald vertrouw en het ook een tactiek is van alt-right om dit soort zaken de wereld in te sturen, zodat andere rechtse sites dan weer heel verontwaardigd kunnen gaan doen over Dems die alles maar aangrijpen om Trump ten val te brengen enzo.zie email 27 oktober![]()
Trump liegt dus, maar dat mag niet gezegd worden, want dan heb je 'TDS'.quote:Op maandag 4 november 2019 09:54 schreef Chivaz het volgende:
Goed bezig weer van de media man man man.
Wat is dit voor achterlijke gedachtekronkel?
Robert Moog died for our synths![]()
Dan ga ik toch denken in de richting van het scenario dat trump dat transcript zo makkelijk vrijgaf om de aandacht daar op te houden en niet hier op. Alhoewel dat ook niet helemaal lekker in de tijdlijn pastzie email 27 oktober![]()
Het bestaan van de westerse samenleving en het feit dat we geen moslims zijn is al brandstof genoeg.quote:Op maandag 4 november 2019 09:57 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je snapt dat als je zo'n man openlijk ridiculiseert, je daarmee de terroristen meer brandstof geeft?
We zijn in oorlog met die lui en het enige wat deze mensen begrijpen is grof geweld.![]()
Ah, je snapt het dus echt niet. Duidelijk.quote:Op maandag 4 november 2019 10:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het bestaan van de westerse samenleving en het feit dat we geen moslims zijn is al brandstof genoeg.
We zijn in oorlog met die lui en het enige wat deze mensen begrijpen is grof geweld."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Deze tweet (met beelden van protest en brandstichting aan Iraans consulaat in Irak) krijgt duizenden reacties (waaronder veel "what is this"), na RT door Trump:(vertaling: "Iraq: Burning wall of the Iranian consulate in Karbala")twitter:IranIntl_Ar twitterde op zondag 03-11-2019 om 21:55:22#العراق: حرق جدار القنصلية الإيرانية في #كربلاء https://t.co/C4jZyZkDeC reageer retweet
Waarom hij zoiets zonder commentaar retweet? Als land met de meeste diplomatieke missies (die het vaakst het doel van aanvallen zijn), wil je niet de indruk wekken dat je zoiets goedkeurt..are we infinite or am I alone![]()
"We zijn in oorlog met die lui"quote:
Wat is dit nu weer voor een redenering?
alleen PVV/FvD trekpoppen en de Trumpanzees zijn in "zijn in oorlog met die lui", net als een stelletje relschoppers op Fok! Als ze zo graag oorlog willen met "die lui" , spreek dan voor je zelf. Of neem dienst in het leger en ga naar Syrië.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Was hij zelf maar zo consistent die Stelter.quote:Op maandag 4 november 2019 09:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uitstekend dat liegen live op TV niet genormaliseerd wordt.
Ik herinner mij nog een segment waar een gast zonder tegenspraak de claim kon doen dat Trump in het rijtje Mao, Stalin en Hitler thuishoorde omdat ook hij miljoenen doden op zijn geweten heeft.
Stelter knikte een beetje en die mafketel kon rustig zijn verhaal doen.![]()
Maar wat is nou eigenlijk het probleem? Dat iemand de ruimte krijgt om een gekke mening te verkondigen die je niet aanstaat?quote:Op maandag 4 november 2019 10:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Was hij zelf maar zo consistent die Stelter.
Ik herinner mij nog een segment waar een gast zonder tegenspraak de claim kon doen dat Trump in het rijtje Mao, Stalin en Hitler thuishoorde omdat ook hij miljoenen doden op zijn geweten heeft.
Stelter knikte een beetje en die mafketel kon rustig zijn verhaal doen.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Af en toe krijg ik het idee dat Trump juist uit is op impeachment. Het is in zijn ogen immers de enige 'waardige' manier om het Witte Huis te verlaten. Het verliezen van de verkiezingen trekt zijn fragiele ego immers niet en zelf de handdoek in de ring gooien is evenmin een optie.
Hoe verklaar je anders dat hij de hulp van een buitenlandse regering inroept in een poging de verkiezingen naar zijn hand te zetten, terwijl het Mueller-onderzoek amper is afgerond?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Je maakt gewoon de fout die veel mensen maken; denken dat een sociopaat normaal nadenkt, dat is niet zo.![]()
Dat lijkt me niet, ik denk dat Trump er vanuit gaat dat hij mateloos populair is op een klein groepje democraten na.quote:Op maandag 4 november 2019 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
Af en toe krijg ik het idee dat Trump juist uit is op impeachment. Het is in zijn ogen immers de enige 'waardige' manier om het Witte Huis te verlaten. Het verliezen van de verkiezingen trekt zijn fragiele ego immers niet en zelf de handdoek in de ring gooien is evenmin een optie.
Hoe verklaar je anders dat hij de hulp van een buitenlandse regering inroept in een poging de verkiezingen naar zijn hand te zetten, terwijl het Mueller-onderzoek amper is afgerond?Цой жив![]()
Dat er zo hard gezocht word naar een leugen dat de eer van een terrorist verdedigd word.quote:Op maandag 4 november 2019 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar wat is nou eigenlijk het probleem? Dat iemand de ruimte krijgt om een gekke mening te verkondigen die je niet aanstaat?
Sorry maar dan ben je echt een beetje de weg kwijt, vooral als je een tijdje daar voor een gast aan tafel heb gehad die zonder problemen Trump een massamoordenaar kan noemen.
Ik snap best dat je partijdige brein dat niet kan begrijpen maar ik vind dat vreemd.![]()
Maar waarom is jouw onpartijdige brein dan zo stil over Fox "news"?quote:Op maandag 4 november 2019 10:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat er zo hard gezocht word naar een leugen dat de eer van een terrorist verdedigd word.
Sorry maar dan ben je echt een beetje de weg kwijt, vooral als je een tijdje daar voor een gast aan tafel heb gehad die zonder problemen Trump een massamoordenaar kan noemen.
Ik snap best dat je partijdige brein dat niet kan begrijpen maar ik vind dat vreemd.
Connected via Barr: https://www.theguardian.c(...)-uk?CMP=share_btn_twWaarom? Hierom: https://www.independent.c(...)lensky-a9181641.htmlquote:Dominic Grieve has called for the publication of a report on Russian meddling in the democratic process to be published before the general election, saying it contains knowledge "germane" to voters.
Boris Johnson had been expected to approve publication of the 50-page dossier, compiled by the cross-party intelligence and security committee, by Thursday. His failure to do so sparked calls for its release amid speculation that it could potentially be damaging to the government.quote:A British official with knowledge of Trump and Barr's wish list presented to London said "it is like nothing we have come across before, they are basically asking, in quite robust terms, for help in doing a hatchet job on their own intelligence services."![]()
Heeft de Spectator al eerder "scoops" gehad betreffende de Trump administratie?quote:Op maandag 4 november 2019 09:55 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ah oke. Ik vraag het omdat ik the Spectator niet bepaald vertrouw en het ook een tactiek is van alt-right om dit soort zaken de wereld in te sturen, zodat andere rechtse sites dan weer heel verontwaardigd kunnen gaan doen over Dems die alles maar aangrijpen om Trump ten val te brengen enzo.
Dat hun Amerikaanse editie, Spectator USA, amper een maand na lancering met zo'n spectaculair verhaal komen is wel erg toevallig.https://www.spectator.co.(...)about-spectator-usa/quote:12 October 2019
We’ve just launched the US edition of The Spectator and the reaction so far has been great.
Edit: de site lijkt sinds vorig jaar te bestaan. Cockburn is trouwens hun blogquote:Alongside its new writers, the site will feature a blog called Cockburn, a cousin to Steerpike in Britain, which will "indulge in mischief, mayhem and gossip".
[ Bericht 11% gewijzigd door crystal_meth op 04-11-2019 12:56:28 ]are we infinite or am I alone![]()
De algemene gedachte hier is dat Fox partijdig is.quote:Op maandag 4 november 2019 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar waarom is jouw onpartijdige brein dan zo stil over Fox "news"?
Het heeft weinig zin om dat hier te komen melden.![]()
Eigenlijk wil hij er wel uit, maar zit nu in een limbo. Als hij doorgaat dan zorgen de dems dat hij zich in allerlei bochten moet wringen om de rit uit te zitten. Binnenkort komt er weer een moment dat er een government shutdown dreigt, want met wie moet hij daarover onderhandelen? Het Huis. Stopt hij daartegen ( net als Nixon indertijd) dan is er kans dat hij misschien geen pardon krijgt van Pence, omdat Pelosi misschien wel interim wordt omdat Pence niet "schoon" is . En dan zijn de rapen écht gaar. Die heeft echt nog wel wat in petto voor Trump, die dat een jachtprooi wordt voor zowel de FBI als de IRS als hij geen politieke bescherming meer heeft.quote:Op maandag 4 november 2019 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe verklaar je anders dat hij de hulp van een buitenlandse regering inroept in een poging de verkiezingen naar zijn hand te zetten, terwijl het Mueller-onderzoek amper is afgerond?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Stoppen betekent gezichtsverlies lijden. En dat trekt Trump niet.quote:Op maandag 4 november 2019 10:46 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Eigenlijk wil hij er wel uit, maar zit nu in een limbo. Als hij doorgaat dan zorgen de dems dat hij zich in allerlei bochten moet wringen om de rit uit te zitten. Binnenkort komt er weer een moment dat er een government shutdown dreigt, want met wie moet hij daarover onderhandelen? Het Huis. Stopt hij daartegen ( net als Nixon indertijd) dan is er kans dat hij misschien geen pardon krijgt van Pence, omdat Pelosi misschien wel interim wordt omdat Pence niet "schoon" is . En dan zijn de rapen écht gaar. Die heeft echt nog wel wat in petto voor Trump, die dat een jachtprooi wordt voor zowel de FBI als de IRS als hij geen politieke bescherming meer heeft.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Jij als regelmatige poster in dit topic zou ook moeten weten dat niemand zich hier druk maakt om wat er op CNN uitgekraamd wordt.quote:Op maandag 4 november 2019 10:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De algemene gedachte hier is dat Fox partijdig is.
Het heeft weinig zin om dat hier te komen melden.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Nee dat is nu net het probleem.quote:Op maandag 4 november 2019 10:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij als regelmatige poster in dit topic zou ook moeten weten dat niemand zich hier druk maakt om wat er op CNN uitgekraamd wordt.![]()
Waarom is dat een probleem? CNN wordt hier zelden tot nooit aangehaald.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Daarnaast wordt Fox News ook veel meer bekeken daar. Dus ik snap niet zo goed waarom Chivaz het prima vindt dat Fox onzin uitkraamt, maar als CNN het doet, dat heel erg is, en telkens gemeld moet worden hier..quote:Op maandag 4 november 2019 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is dat een probleem? CNN wordt hier zelden tot nooit aangehaald.
https://www.statista.com/(...)work-viewership-usa/
Klinkt als een gevalletje van CDS wat mij betreft..Robert Moog died for our synths![]()
Wat is volgens jou de reden dat IS met ons in oorlog is?quote:Op maandag 4 november 2019 10:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ah, je snapt het dus echt niet. Duidelijk.![]()
Je spreekt het tegen dat we in oorlog zijn met IS? IS denkt daar wel anders over.quote:Op maandag 4 november 2019 10:15 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
"We zijn in oorlog met die lui"
Wat is dit nu weer voor een redenering?
alleen PVV/FvD trekpoppen en de Trumpanzees zijn in "zijn in oorlog met die lui", net als een stelletje relschoppers op Fok! Als ze zo graag oorlog willen met "die lui" , spreek dan voor je zelf. Of neem dienst in het leger en ga naar Syrië.![]()
Quote aub het gedeelte waar ik de partijdigheid van Fox goedpraat of verdedig.quote:Op maandag 4 november 2019 11:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Daarnaast wordt Fox News ook veel meer bekeken daar. Dus ik snap niet zo goed waarom Chivaz het prima vindt dat Fox onzin uitkraamt, maar als CNN het doet, dat heel erg is, en telkens gemeld moet worden hier..
Klinkt als een gevalletje van CDS wat mij betreft..![]()
Vaak genoeg om het erover te hebben. Ze staan immers ook op de lijst van goedgekeurde bronnen.quote:Op maandag 4 november 2019 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is dat een probleem? CNN wordt hier zelden tot nooit aangehaald.![]()
Decapitated, not defeated. Islamic State after the death of Abu Bakr al-Baghdadiquote:AS ITS SO-CALLED caliphate expanded across Syria and Iraq, Islamic State (IS) promised its followers an apocalyptic battle to come. Eager jihadist propagandists predicted that a final victory over the “crusader armies” would usher in the day of judgment and give birth to a new world. The man who was to lead that battle, the self-proclaimed caliph, Abu Bakr al-Baghdadi, instead blew himself up in a tunnel in Syria on October 26th, murdering two of his own children as he died.
His suicide, to avoid capture by American forces, marks the end of an era for IS. The group once held sway over millions of Syrians and Iraqis in an area the size of Britain. It had already lost its territory, clawed back at staggering cost by a mix of American air power, Syrian militiamen and Iraqi troops. Now it has lost its leader as well.
Yet this does not mark the end of IS. The group endures as a low-level insurgency in parts of Syria and Iraq, carrying out attacks (see map) and preying on civilians to fund its operations. It has also diversified, with a string of wilayats (provinces) around the world. Though it may never again hold so much territory, it will remain a threat. And the conditions that allowed it to rise—a region of corrupt, sectarian and ineffective governments that lord over poor, alienated populations—have, if anything, grown worse.
Mr Baghdadi kept a low profile (see Obituary). After he ascended the pulpit of a Mosul mosque in 2014 to declare a caliphate, he would not be seen in public for five years. Charisma mattered less than ambition. Even Osama bin Laden, the former leader of al-Qaeda, thought it premature to establish a caliphate. By taking advantage of the chaos of Syria’s civil war to seize territory, Mr Baghdadi made his movement influential enough to draw tens of thousands of followers from around the world (some of whom, allegedly, are pictured above in a Syrian prison).
His death will disrupt IS, but perhaps not for long. In a forthcoming book Jenna Jordan of the Georgia Institute of Technology examines over 1,000 cases involving the killing or capture of leaders of terrorist or insurgent groups. She says three factors contribute to a group’s resilience afterwards: its degree of bureaucracy, ability to draw on local resources and ideological zeal. These qualities ensure that its mission does not depend on a single leader.
IS ranks highly on all three. It has kept meticulous records and exported its procedures to international franchises that can apply them independently. Though it no longer pulls in $1m a day, as it once did, it still has deep pockets, and is likely to benefit from local Sunni disaffection in Syria, as Bashar al-Assad’s reviled forces fill the vacuum left by President Donald Trump’s retreat. Its ideological purity resonates independently of Mr Baghdadi. As a result, IS “should ultimately choose a successor easily and recover quickly,” says Ms Jordan. Indeed, it has proved its resilience before. Mr Baghdadi rose to the top because two predecessors were killed in American strikes in 2006 and 2010.
It is unclear who might succeed him. The group has yet to acknowledge his death on social-media channels used by followers. Most of his lieutenants are shrouded in secrecy. One of them, Abu al-Hassan al-Muhajir, the group’s spokesman, can be ruled out as a candidate: he was killed in a separate raid the following day.
Regardless of who leads it, IS is keen to rebuild, which might explain why Mr Baghdadi died in Idlib, far from his former redoubt in north-east Syria and western Iraq. In theory this was inhospitable ground. The province is a frequent target of Syrian and Russian air strikes and is dominated by Hayat Tahrir al-Sham (HTS), a former affiliate of al-Qaeda which is opposed to IS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben zelf niet zo'n fan van CNN omdat ik van mening bent dat de zender diepgang mist (ik lees liever geschreven media), maar voor zover ik weet verspreid het medium zelden tot nooit nepnieuws,quote:Op maandag 4 november 2019 11:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vaak genoeg om het erover te hebben. Ze staan immers ook op de lijst van goedgekeurde bronnen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Stoppen betekend ook dat de GOP de supporters van Trump niet van zich zal vervreemden. Ik kan me voorstellen dat McConnell dit echt wel een keer heeft geopperd.quote:Op maandag 4 november 2019 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stoppen betekent gezichtsverlies lijden. En dat trekt Trump niet.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Tegen Trump?quote:Op maandag 4 november 2019 11:14 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Stoppen betekend ook dat de GOP de supporters van Trump niet van zich zal vervreemden. Ik kan me voorstellen dat McConnell dit echt wel een keer heeft geopperd.![]()
Ik gaf het een tijdje geleden al aan: het is een gevecht tussen media, niet tussen politieke partijen. De dood van Roger Ailes heeft Trump grotendeels stuurloos gemaakt. Die had best wel in staat geweest om Trump van advies ( eventueel via fox news, maar eerder thuis, hij woonde bij hem in de buurt) te voorzien. Wat er nu bij fox news zit zijn een doelloos stelletje kakelkippen die door de vuilste drek rollen om Trump maar tevreden te stellen.quote:Op maandag 4 november 2019 11:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Daarnaast wordt Fox News ook veel meer bekeken daar. Dus ik snap niet zo goed waarom Chivaz het prima vindt dat Fox onzin uitkraamt, maar als CNN het doet, dat heel erg is, en telkens gemeld moet worden hier..
Klinkt als een gevalletje van CDS wat mij betreft..Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Het simpele feit dat je elke scheet van CNN (of welke - door jou benoemde - 'linkse' media) hier aangekaart moet worden. Maar werkelijk nog nooit heb je een vuil woord over een Fox etc hier gerept. Die datgene wat je de andere van beschuldigd op een veel grotere schaal doen.quote:Op maandag 4 november 2019 11:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Quote aub het gedeelte waar ik de partijdigheid van Fox goedpraat of verdedig.
Hetzelfde doe je ook met Trump. Elke scheet van z'n politieke tegenstander moet je benoemen hier. De complete diarrhea die eruit hem komt, negeer je compleet.
Het gaat je gewoon overduidelijk dat het je niet om de waarheid of objectiviteit gaat, maar om modder te smeren op datgene wat niet in je persoonlijke politieke visie past. Klinkt als een ernstig (en sneu) geval van TIS (Trump Idolatry Syndrome)..Robert Moog died for our synths![]()
Dat kan maar zo: Donald, stop er mee, we kunnen zo niet werken!quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Je wilt dus dat ik eerst ga meehuilen met de wolven in het bos alvorens ik mijn beklag doe over anderen?quote:Op maandag 4 november 2019 11:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het simpele feit dat je elke scheet van CNN (of welke - door jou benoemde - 'linkse' media) hier aangekaart moet worden. Maar werkelijk nog nooit heb je een vuil woord over een Fox etc hier gerept. Die datgene wat je de andere van beschuldigd op een veel grotere schaal doen.
Hetzelfde doe je ook met Trump. Elke scheet van z'n politieke tegenstander moet je benoemen hier. De complete diarrhea die eruit hem komt, negeer je compleet.
Het gaat je gewoon overduidelijk dat het je niet om de waarheid of objectiviteit gaat, maar om modder te smeren op datgene wat niet in je persoonlijke politieke visie past. Klinkt als een ernstig (en sneu) geval van TIS (Trump Idolatry Syndrome)..![]()
Allicht. En nu de vraag van mij:quote:Op maandag 4 november 2019 11:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je spreekt het tegen dat we in oorlog zijn met IS? IS denkt daar wel anders over.
Waarom heeft Trump dan het leger weggetrokken uit Syrië en de IS terroristen de kans gegeven om te ontsnappen? Als de geallieerden dit indertijd hadden gedaan met de SS dan spraken we nu allemaal Duits, en waren alle Joden vergast.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Als we in oorlog zijn met IS wat zegt de terugtrekking van VS troepen en het, indirect, bevrijden van IS strijders dan over Trump?quote:Op maandag 4 november 2019 11:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je spreekt het tegen dat we in oorlog zijn met IS? IS denkt daar wel anders over.
Incompetent of kwaadaardig? Zeg het maar.![]()
IS was zo goed als verslagen, bovendien was het niet alleen de VS die daar bezig waren. De Russen en het Syrische leger waren/zijn ook in oorlog met IS. Het lijkt mij niet zinvol voor de VS om daar een troepenmacht te behouden.quote:Op maandag 4 november 2019 11:34 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Allicht. En nu de vraag van mij:
Waarom heeft Trump dan het leger weggetrokken uit Syrië en de IS terroristen de kans gegeven om te ontsnappen? Als de geallieerden dit indertijd hadden gedaan met de SS dan spraken we nu allemaal Duits, en waren alle Joden vergast.![]()
Zou er iemand hier moeite hebben gehad met Churchill als hij had gezegd dat Hitler als jankende lafaard was gestorven?
En vinden jullie dat die leugen een fact check en een correctie verdiend zodat de suggestie word gewekt dat Hitler een eervolle dood heeft gehad?![]()
Nu pas, ik vond de speech ter aankondiging van deelname al onwerkelijk.quote:Op maandag 4 november 2019 09:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit kan niet waar zijn. Dit begint echt onwerkelijke vormen aan te nemen.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Maar als de terugtrekking wat meer doordacht was uitgevoerd, had de ontsnapping van honderden IS-strijders voorkomen kunnen worden. Wellicht was de Koerden dan zelfs een slachting bespaard gebleven.quote:Op maandag 4 november 2019 11:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
IS was zo goed als verslagen, bovendien was het niet alleen de VS die daar bezig waren. De Russen en het Syrische leger waren/zijn ook in oorlog met IS. Het lijkt mij niet zinvol voor de VS om daar een troepenmacht te behouden.
Snap eerlijk gezegd waarom je werkelijk elke actie van Trump wanhopig moet verdedigen. Zelfs als je een enorme fan bent van de man, kun je toch erkennen dat hij fouten maakt?
Feit is dat door de terugtrekking talloze Koerden om het leven zijn gekomen. Wat eveneens een feit is, is dat hierdoor honderden IS-strijders hebben kunnen ontsnappen. En volgens Trump is dat geen probleem, want ze 'wandelen toch terug naar Europa'.
Jij gaat dus een president verdedigen die het een goed idee vindt dat honderden ontsnapte extremisten Europa binnenwandelen. Waarom doe je dat?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Als het een leugen is lijkt het me niet meer dan normaal dat deze ontkracht wordt.quote:Op maandag 4 november 2019 11:42 schreef Chivaz het volgende:
Zou er iemand hier moeite hebben gehad met Churchill als hij had gezegd dat Hitler als jankende lafaard was gestorven?
En vinden jullie dat die leugen een fact check en een correctie verdiend zodat de suggestie word gewekt dat Hitler een eervolle dood heeft gehad?
En hoezo zou de suggestie worden gewekt dat het een eervolle dood is? (Wat is dat eigenlijk een eervolle dood).
Over bin laden is volgens mij precies bekend hoe het is gegaan, zonder leugens.
Waarom zou je liegen? Dan nog eerder verzwijgen.. niemand gelooft je meer. (Al was dit bij Trump toch al niet zo)![]()
Zeggen dat iemand jankt is grof geweld?quote:Op maandag 4 november 2019 10:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het bestaan van de westerse samenleving en het feit dat we geen moslims zijn is al brandstof genoeg.
We zijn in oorlog met die lui en het enige wat deze mensen begrijpen is grof geweld.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Wat vinden we er eigenlijk van dat Trump ten tijde van die raid stond te golfen en ze later een foto in elkaar hebben geflanst, waarop te zien is dat de apparatuur niet eens aangesloten is en de aanwezigen bijna allemaal een andere kant op kijken ipv naar het scherm waar het zogenaamd zou moeten gebeuren?![]()
Ach kom nu, de IS is niet zo zeer een leger maar eerder een overtuiging. Door die fanaten vrij baan te geven en zelf weg te trekken, maakt je die hele streek duidelijk dat hun overtuiging heeft gewonnen van het grootste leger op aarde. Ze gaan eerst ondergronds en gaan campagne voeren met dit gegeven,en dan komen ze naar het westen. Precies wat jullie toch willen?quote:Op maandag 4 november 2019 11:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
IS was zo goed als verslagen, bovendien was het niet alleen de VS die daar bezig waren. De Russen en het Syrische leger waren/zijn ook in oorlog met IS. Het lijkt mij niet zinvol voor de VS om daar een troepenmacht te behouden.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik heb in een eerder topic al vermeld dat ik de terugtrekking onverstandig vind als het betekent dat de Koerden aan hun lot overgelaten worden.quote:Op maandag 4 november 2019 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar als de terugtrekking wat meer doordacht was uitgevoerd, had de ontsnapping van honderden IS-strijders voorkomen kunnen worden. Wellicht was de Koerden dan zelfs een slachting bespaard gebleven.
Snap eerlijk gezegd waarom je werkelijk elke actie van Trump wanhopig moet verdedigen. Zelfs als je een enorme fan bent van de man, kun je toch erkennen dat hij fouten maakt?
Feit is dat door de terugtrekking talloze Koerden om het leven zijn gekomen. Wat eveneens een feit is, is dat hierdoor honderden IS-strijders hebben kunnen ontsnappen. En volgens Trump is dat geen probleem, want ze 'wandelen toch terug naar Europa'.
Jij gaat dus een president verdedigen die het een goed idee vindt dat honderden ontsnapte extremisten Europa binnenwandelen. Waarom doe je dat?
Overigens verdedig ik lang niet alles wat Trump doet maar dat overdreven gedoe van hier verdient af en toe wel een beetje tegengas. Ik heb al vaker gezegd dat dit topic neigt naar een cult. En dat blijkt ook elke keer weer door het feit dat er woorden in mijn mond gelegd worden en dat er geclaimd word dat ik achter bepaalde zaken sta puur omdat ik niet mee ga in de gekte in dit topic.![]()
Het is een belediging voor IS en hun aanhangers als bekend word dat hun grote leider is gestorven als een lafaard. Niets mis mee om de waarheid daar een beetje te verdraaien, je schiet er niets mee op dat deze man een eervolle dood heeft gehad.quote:Op maandag 4 november 2019 11:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand jankt is grof geweld?![]()
Persoonlijk zie ik dat toch echt anders. Ik heb Trump simpelweg nog niet op een goed besluit kunnen betrappen. Sterker, de man is zelfs niet in staat om zichzelf op een fatsoenlijke wijze te uiten. In zijn tweets en toespraken stapelt hij leugen na leugen op elkaar, slaat hij wild om zich heen en scheldt hij zijn vermeende tegenstanders uit.quote:Op maandag 4 november 2019 11:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb in een eerder topic al vermeld dat ik de terugtrekking onverstandig vind als het betekent dat de Koerden aan hun lot overgelaten worden.
Overigens verdedig ik lang niet alles wat Trump doet maar dat overdreven gedoe van hier verdient af en toe wel een beetje tegengas. Ik heb al vaker gezegd dat dit topic neigt naar een cult. En dat blijkt ook elke keer weer door het feit dat er woorden in mijn mond gelegd worden en dat er geclaimd word dat ik achter bepaalde zaken sta puur omdat ik niet mee ga in de gekte in dit topic.
Snap niet hoe je ook maar enigszins positief kan zijn over die man.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Het is regelrechte zelfhaat en zogenaamd door het linkse beleid e.d. Terwijl in de laatste 30 jaar we vooral rechtse regeringen hebben gehad.quote:Op maandag 4 november 2019 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar als de terugtrekking wat meer doordacht was uitgevoerd, had de ontsnapping van honderden IS-strijders voorkomen kunnen worden. Wellicht was de Koerden dan zelfs een slachting bespaard gebleven.
Jij gaat dus een president verdedigen die het een goed idee vindt dat honderden ontsnapte extremisten Europa binnenwandelen. Waarom doe je dat?
Juichen wanneer Putin of Trump Europa of Nederland aanvalt is echt pure zelfhaat.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ik wil niets. Maakt mij ook weinig uit wat je doet hier. Maar ik kan me om deze reden niet voorstellen dat men je mening hier nog serieus neemt.quote:Op maandag 4 november 2019 11:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je wilt dus dat ik eerst ga meehuilen met de wolven in het bos alvorens ik mijn beklag doe over anderen?Robert Moog died for our synths![]()
Zo herken je de ware adoratieslaaf, als je "held" ergens over liegt, mag het dus. Ik heb Obama nooit over de dood van Bin Laden (volksvijand nummer een, volgens Amerikanen) horen opscheppen zoals Trump dit deed bij Al Bhagdadi ( een of andere gast in Syrië, volgens Amerikanen)quote:Op maandag 4 november 2019 11:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is een belediging voor IS en hun aanhangers als bekend word dat hun grote leider is gestorven als een lafaard. Niets mis mee om de waarheid daar een beetje te verdraaien, je schiet er niets mee op dat deze man een eervolle dood heeft gehad.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Het kan toch ook nooit gaan over zijn 'kwaliteiten'? Ik kan mij echt niet voorstellen dat iemand met een beetje IQ naar die man staat te kijken en denkt: Ja dat is een slimme man. Er zal toch iets anders moeten zijn waarom men die man aanhangt.quote:Op maandag 4 november 2019 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik dat toch echt anders. Ik heb Trump simpelweg nog niet op een goed besluit kunnen betrappen. Sterker, de man is zelfs niet in staat om zichzelf op een fatsoenlijke wijze te uiten. In zijn tweets en toespraken stapelt hij leugen na leugen op elkaar, slaat hij wild om zich heen en scheldt hij zijn vermeende tegenstanders uit.
Snap niet hoe je ook maar enigszins positief kan zijn over die man.
Hmmm, wat zou het zijn?Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ik vraag me af of zo'n fanatieke supporter voor Trump op Fifth Avenue zou willen staan om een kogel voor hem op te vangen als iemand hem er wil neerschieten.quote:Op maandag 4 november 2019 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik dat toch echt anders. Ik heb Trump simpelweg nog niet op een goed besluit kunnen betrappen. Sterker, de man is zelfs niet in staat om zichzelf op een fatsoenlijke wijze te uiten. In zijn tweets en toespraken stapelt hij leugen na leugen op elkaar, slaat hij wild om zich heen en scheldt hij zijn vermeende tegenstanders uit.
Snap niet hoe je ook maar enigszins positief kan zijn over die man.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Hij heeft geld, veel geld, en als ik maar bij hem in de buurt blijf, krijg ik misschien ook geld, veel geld.quote:Op maandag 4 november 2019 12:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het kan toch ook nooit gaan over zijn 'kwaliteiten'? Ik kan mij echt niet voorstellen dat iemand met een beetje IQ naar die man staat te kijken en denkt: Ja dat is een slimme man. Er zal toch iets anders moeten zijn waarom men die man aanhangt.
Hmmm, wat zou het zijn?
Welke kwaliteiten heeft Trump dan precies? Even los van z'n belabberde beleidskeuzes, is het ook gewoon een nare vent.quote:Op maandag 4 november 2019 12:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het kan toch ook nooit gaan over zijn 'kwaliteiten'? Ik kan mij echt niet voorstellen dat iemand met een beetje IQ naar die man staat te kijken en denkt: Ja dat is een slimme man. Er zal toch iets anders moeten zijn waarom men die man aanhangt.
Hmmm, wat zou het zijn?
Nooit gedacht dat ik zou meemaken dat er in het Witte Huis een president zou zitten die dommer is dan ik.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dus je vind het erg dat er over Al Baghdadi gelogen word?quote:Op maandag 4 november 2019 12:02 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Zo herken je de ware adoratieslaaf, als je "held" ergens over liegt, mag het dus. Ik heb Obama nooit over de dood van Bin Laden (volksvijand nummer een, volgens Amerikanen) horen opscheppen zoals Trump dit deed bij Al Bhagdadi ( een of andere gast in Syrië, volgens Amerikanen)
Of vind je het erg dat Trump heeft gelogen?
En als het het 2e is vind je dan dat zoiets een factcheck verdient ondanks het feit dat je wellicht onbedoeld Al baghdadi een eervolle dood gunt?
Serieus ik snap dit serieus niet, niet voor niets vind ik dit echt het toppunt van TDS.![]()
Tijd voor goed nieuws.
Kentuckians Have Finally Had About Enough of Mitch McConnellquote:What’s the print version of Donald Trump being booed at the World Series?
The poll showing that Senate Majority Leader Mitch McConnell, the president’s most stolid defender, is down to a 18 percent job approval rating in Kentucky. Only 37 percent in the Public Policy Poll said they would vote for him again next year.![]()
De hele tijd TDS roepen is ook wel een slappe manier om niet te hoeven discussiëren mnatuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2019 12:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus je vind het erg dat er over Al Baghdadi gelogen word?
En als het het 2e is vind je dan dat zoiets een factcheck verdient ondanks het feit dat je wellicht onbedoeld Al baghdadi een eervolle dood gunt?
Serieus ik snap dit serieus niet, niet voor niets vind ik dit echt het toppunt van TDS.
Trump is hartstikke blut. Hij zit zwaar in de schulden. Als hij een miljard op de bank zou hebben zou hij zijn presidentschap niet in gevaar brengen met dat goedkope gesjacher. Dat zou dan niet nodig zijn.quote:Op maandag 4 november 2019 12:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Hij heeft geld, veel geld, en als ik maar bij hem in de buurt blijf, krijg ik misschien ook geld, veel geld.
Trump is een bullshitartiest en als je denkt dat de man een succesvol zakenman is heb je het mis. Hij heeft geen cent te makken.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hij heeft wel kwaliteiten. al zijn dat geen kwaliteiten om een land te besturen. Blijkbaar krijgt hij het lang voor elkaar om een anti-president te zijn. Dat is een dubieuze kwaliteit, maar het is er wel een.quote:Op maandag 4 november 2019 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke kwaliteiten heeft Trump dan precies? Even los van z'n belabberde beleidskeuzes, is het ook gewoon een nare vent.
Nooit gedacht dat ik zou meemaken dat er in het Witte Huis een president zou zitten die dommer is dan ik.
Daarom snap ik ook niet het gezeur dat het allemaal van de media zou komen, want je hoeft echt maar 1 persconferentie van die man te zien om te weten dat deze man niet weet wat ie doet en gewoon een zeer laag persoon is.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Het zou ze sieren of die Trump supporters wekelijk met een steekhoudend argument komen waarom Trump NIET zou moeten worden afgezet.quote:Op maandag 4 november 2019 12:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De hele tijd TDS roepen is ook wel een slappe manier om niet te hoeven discussiëren mnatuurlijk.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik gebruikte het als een metafoor. Veel mensen denken dat hij schat hemelrijk is, zelfs zijn vrouw denkt dat hij dit is, anders zou je niet door het leven willen met een "charmant" personage als Donald Trump. Een zwendelaar zal altijd succesvol blijven zolang hij "speelt" dat hij succesvol is.quote:Op maandag 4 november 2019 12:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump is hartstikke blut. Hij zit zwaar in de schulden. Als hij een miljard op de bank zou hebben zou hij zijn presidentschap niet in gevaar brengen met dat goedkope gesjacher. Dat zou dan niet nodig zijn.
Trump is een bullshitartiest en als je denkt dat de man een succesvol zakenman is heb je het mis. Hij heeft geen cent te makken.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik dacht dat impeachment ondemocratisch was? Ik snap die Republikeinen echt niet.twitter:marklevinshow twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 00:27:41Elizabeth Warren would destroy jobs and the middle class. If elected she must be impeached. https://t.co/kExZZ8HYuY reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Grappig wel dan dat decennia lang Republikeins beleid de middenklasse in de VS alleen maar heeft verkleind.quote:Op maandag 4 november 2019 12:27 schreef Ulx het volgende:
Ik dacht dat impeachment ondemocratisch was? Ik snap die Republikeinen echt niet.twitter:marklevinshow twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 00:27:41Elizabeth Warren would destroy jobs and the middle class. If elected she must be impeached. https://t.co/kExZZ8HYuY reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 4 november 2019 12:27 schreef Ulx het volgende:
![]()
De Democraten zijn te veel bezig met progressieve proefballonnetjes die nooit voldoende brede steun kunnen vangen en de Republikeinen zijn hyper-hypocrieten die precies het tegenovergestelde doen van wat ze beloven. Beide krijgen ze niks voor elkaar, omdat al het beleid binnen 5 jaar, met een nieuwe president aan het roer, gewoon weer afgeschoten word.quote:Op maandag 4 november 2019 12:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig wel dan dat decennia lang Republikeins beleid de middenklasse in de VS alleen maar heeft verkleind.
Het is kut met peren daar. Een derde grote partij zou daar wonderen doen voor de politiek, maar dat zie ik het komende decennium nog niet gebeuren.
Misschien daarna. Een man mag toch hopen.![]()
De vier WH officials die vandaag verhoord zouden worden door de commissie komen gewoon niet opdagen.![]()
![]()
mag dit als obstructie worden gezien?quote:Op maandag 4 november 2019 13:25 schreef kladderadatsch het volgende:
De vier WH officials die vandaag verhoord zouden worden door de commissie komen gewoon niet opdagen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
quote:Op maandag 4 november 2019 13:25 schreef kladderadatsch het volgende:
De vier WH officials die vandaag verhoord zouden worden door de commissie komen gewoon niet opdagen.Contempt, laat de sergeant at arms ze maar ophalen.
zie email 27 oktober![]()
Maybe...quote:Op maandag 4 november 2019 13:26 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
mag dit als obstructie worden gezien?twitter:JoyceWhiteVance twitterde op maandag 04-11-2019 om 04:32:14@ShimonPro If only there was a law in place for flagrant failure to comply with subpoenas (as opposed to the kind where the WH & Congress go through an accommodation process). https://t.co/6ArA4FGKDu reageer retweet
![]()
Ja maar aangezien de Democraten geen impeachment voor de voorgaande obstructie zijn gestart, zijn nu wat meer tandeloos hier.quote:Op maandag 4 november 2019 13:26 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
mag dit als obstructie worden gezien?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dit soort twitter fitties vind ik ook altijd wel grappig en leerzaam.twitter:brithume twitterde op vrijdag 01-11-2019 om 15:54:38From WSJ: “Democrats want to impeach Mr. Trump for asking a foreign government to investigate his political rival for corruption, though the probe never happened, and for withholding aid to Ukraine that in the end wasn’t withheld.” https://t.co/pFvBOIkDPo reageer retweet
twitter:Mimirocah1 twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 20:53:11Of all the ridiculous arguments, this is at the top. Guy who failed to rob the bank because he got caught is still a bank robber. https://t.co/HAvmnojSnW reageer retweet
twitter:brithume twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 20:54:52@Mimirocah1 Dumb answer. Failed crimes don’t get the ultimate penalties. Impeachment is the ultimate penalty. reageer retweet
Die lui kunnen echt nooit een steekhoudend argument maken, blijft apart. En die Brit Hume is nog wel Sr. Political Analyst op Fox News, omg...twitter:davidfrum twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 23:05:58Failed shoe bomber got life in prison.Failed underwear bomber got 4x life in prison + 50 years. Failed plot to blow up fuel tanks at JFK airport in 2007: life in prison. Failed plot vs Fort Dix in 2007: life in prisonFailed plot to blow up NYSE in 2004: life in prison. ETC https://t.co/I9zzKV8eWq reageer retweet
![]()
![]()
Blijkbaar wel, want mijn reactie is genoeg om jou tot een emotionele post te bewegen met je gehuil over fox news.quote:Op maandag 4 november 2019 12:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik wil niets. Maakt mij ook weinig uit wat je doet hier. Maar ik kan me om deze reden niet voorstellen dat men je mening hier nog serieus neemt.![]()
Juist ja..quote:Op maandag 4 november 2019 14:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want mijn reactie is genoeg om jou tot een emotionele post te bewegen met je gehuil over fox news.![]()
Eerlijk gezegd niet erg want als je als president alle commando raids van het leger moet volgen kom je nergens anders meer aan toe.quote:Op maandag 4 november 2019 11:51 schreef kladderadatsch het volgende:
Wat vinden we er eigenlijk van dat Trump ten tijde van die raid stond te golfen en ze later een foto in elkaar hebben geflanst, waarop te zien is dat de apparatuur niet eens aangesloten is en de aanwezigen bijna allemaal een andere kant op kijken ipv naar het scherm waar het zogenaamd zou moeten gebeuren?
Wel weer erg kleinzerig om dan zo'n foto in elkaar te flansen.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
De klokkenluider heeft aangegeven best schriftelijk de vragen van GOP lui te willen beantwoorden. Maar dat is onacceptabel voor de Republikeinen aangezien er dan geen karaktermoord gepleegd kan worden.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 04-11-2019 om 13:50:51The Whistleblower gave false information & dealt with corrupt politician Schiff. He must be brought forward to testify. Written answers not acceptable! Where is the 2nd Whistleblower? He disappeared after I released the transcript. Does he even exist? Where is the informant? Con! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Voor de volledigheid worden de andere rassen ook uitgesplitst in opleidingsniveau?quote:Op maandag 4 november 2019 13:38 schreef speknek het volgende:
Democraten moeten meer geld in het onderwijs stoppen (oftewel waarom Betsy DeVos en de GOP het onderwijs aan het afbreken zijn)
[ afbeelding ]1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Interessante longread over een wel heel aparte vorm van corruptie in Louisiana. Betreffende meneer is een Dem trouwens.
A Louisiana DA will let you out of your community service obligation — if you donate to his nonprofit![]()
Daily Mail heeft nu ook dat stuk over Kushner/MBS/Khashoggi: https://www.dailymail.co.(...)nse-White-House.html
Dit zegt Rick Wilson erover:Dat kan idd ook nog, de Turken die even subtiel laten weten dat Trump en Co. op moeten passen met wat ze doen in Syrië.twitter:TheRickWilson twitterde op maandag 04-11-2019 om 14:41:31It has the ring of truth, but may be Turkey trolling. I'd love to hear it. https://t.co/NqWHo1lBJJ reageer retweet
![]()
twitter:laurenduca twitterde op maandag 04-11-2019 om 14:43:50According to the New York Times, top White House officials have considered asking Twitter to put a 15-minute delay on Trump's tweets.Let that sink in for a minute.The people closest to the most powerful person in the country think his brain requires a child safety lock. reageer retweet
tering....
Schitterend!![]()
Ben trouwens ook wel benieuwd hoe Trump gaat reageren als hij lucht krijgt van die nieuwe extensie cq plug-in voor browsers die hem op twitter aanmerkt als zijnde 'Untrustworthy' met een mooi rood uitroepteken. Hoop echt dat de media dit oppikt en er flink ruchtbaarheid aan geeft.![]()
Okay dan!twitter:washingtonpost twitterde op maandag 04-11-2019 om 16:18:53New York writer, E. Jean Carroll, who accused Trump of sexual assault sues him for defamation https://t.co/tXn4FrMO34 reageer retweet
Trump’s ‘best economy ever boast’ gets obliterated by Financial Times columnisttwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 04-11-2019 om 16:09:53All-Time High for Stock Market and all the Fake News wants to talk about is the Impeachment Hoax! reageer retweet
Meer dan 50% v/d Amerikanen heeft helemaal geen aandelen en als de economische situatie verslechterd voor mensen die op hem hebben gestemd en bovendien geen Republikein zijn, tsja...quote:President Donald Trump regularly boasts that the United States is experiencing the “best economy ever” — but a new opinion poll conducted by the Financial Times shows that most voters clearly don’t feel that way.
Even though the United States has a low unemployment rate and a record stock market, the poll shows most Americans don’t feel they’re getting ahead thanks to sluggish wage growth.
“Persistently slow wage growth appeared to be a main driver of discontent, with 36 percent of those who said they were worse off blaming their income levels,” the Financial Times reports. “Another 19 per cent pointed to personal or family debts as the reason they felt worse off.”
Writing on Twitter, Financial Times columnist Edward Luce argues that this poll should end Trump’s claims that he’s created the greatest economy in American history.
“Two thirds of Americans say they’re worse off or the same as when Trump took office,” he writes. “In reality, it’s greatest ever for asset owners… Everyone else is just surviving.”![]()
Letterlijk alles wat Trump claimt heeft een grote kans een leugen te zijn. Als Trump dus <iets> claimt, dan moet dat dus onderzocht worden, want er is werkelijk helemaal niets waar je Trump op kan vertrouwen. En wat blijkt? Ook nu liegt hij weer. Het is belangrijk dat elke leugen geopenbaard wordt, ongeacht waarover gelogen wordt. Het is de taak van journalisten om dit te doen.quote:Op maandag 4 november 2019 10:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat er zo hard gezocht word naar een leugen dat de eer van een terrorist verdedigd word.
Ik snap best dat je partijdige brein dat niet kan begrijpen maar ik vind dat vreemd.
En dat doen ze dus ook. Blijkbaar ben je daar niet erg blij mee ofzo
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
14 per dag toch? Bijna 14000 in de nog geen 1000 dagen dat hij president is...quote:Op maandag 4 november 2019 17:15 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Letterlijk alles wat Trump claimt heeft een grote kans een leugen te zijn. Als Trump dus <iets> claimt, dan moet dat dus onderzocht worden, want er is werkelijk helemaal niets waar je Trump op kan vertrouwen. En wat blijkt? Ook nu liegt hij weer. Het is belangrijk dat elke leugen geopenbaard wordt, ongeacht waarover gelogen wordt. Het is de taak van journalisten om dit te doen.
En dat doen ze dus ook. Blijkbaar ben je daar niet erg blij mee ofzo
https://www.washingtonpos(...)ng-claims-over-days/?
Dat is een dagtaak, om die allemaal te checken. Best erg, eigenlijk.
Ik vind het wel mooi dat zelfs Canadese media dat doen: https://www.thestar.com/news/donald-trump-fact-check.html
Die hebben wel een andere telling, blijkbaar.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Niemand loog over Al Baghdadi, behalve Trump. Het feit dat jij het niet erg vindt is het toppunt van TIS.quote:Op maandag 4 november 2019 12:09 schreef Chivaz het volgende:
Dus je vind het erg dat er over Al Baghdadi gelogen word?
Serieus ik snap dit serieus niet, niet voor niets vind ik dit echt het toppunt van TDS.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Wie was het ook weer die Mueller's vragen alleen schriftelijk wilde beantwoorden? Oh wacht....quote:Op maandag 4 november 2019 14:12 schreef Ulx het volgende:
De klokkenluider heeft aangegeven best schriftelijk de vragen van GOP lui te willen beantwoorden. Maar dat is onacceptabel voor de Republikeinen aangezien er dan geen karaktermoord gepleegd kan worden.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 04-11-2019 om 13:50:51The Whistleblower gave false information & dealt with corrupt politician Schiff. He must be brought forward to testify. Written answers not acceptable! Where is the 2nd Whistleblower? He disappeared after I released the transcript. Does he even exist? Where is the informant? Con! reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Daniel Dale heeft daar zijn huidige baan bij CNN aan te dankenquote:Op maandag 4 november 2019 17:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
14 per dag toch? Bijna 14000 in de nog geen 1000 dagen dat hij president is...
https://www.washingtonpos(...)ng-claims-over-days/?
Dat is een dagtaak, om die allemaal te checken. Best erg, eigenlijk.
Ik vind het wel mooi dat zelfs Canadese media dat doen: https://www.thestar.com/news/donald-trump-fact-check.html
Die hebben wel een andere telling, blijkbaar.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Heel lang draadje van David Rothkopf waarom Trump weer gaat winnen in 2020. Ik ben er overigens ook bang voor.twitter:djrothkopf twitterde op maandag 04-11-2019 om 16:30:15Last week, in DC, one of the smartest people I know there rated the chance of Trump re-election at 60%. Another said he felt the Dems were about to screw it up despite the urgency of defeating Trump. I've thought about it...and they're right, but not for the reasons many think. reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 4 november 2019 16:05 schreef Ulx het volgende:
twitter:laurenduca twitterde op maandag 04-11-2019 om 14:43:50According to the New York Times, top White House officials have considered asking Twitter to put a 15-minute delay on Trump's tweets.Let that sink in for a minute.The people closest to the most powerful person in the country think his brain requires a child safety lock. reageer retweet
tering....
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
De eerste transcripts zijn er!
https://intelligence.hous(...).aspx?DocumentID=757
Bijbehorend statement:quote:“As we move towards this new public phase of the impeachment inquiry, the American public will begin to see for themselves the evidence that the committees have collected. With each new interview, we learn more about the President’s attempt to manipulate the levers of power to his personal political benefit.
“The transcripts of interviews with Ambassadors Yovanovitch and McKinley demonstrate clearly how President Trump approved the removal of a highly respected and effective diplomat based on public falsehoods and smears against Ambassador Yovanovitch’s character and her work in support of long-held U.S. foreign policy anticorruption goals.
“Ambassadors Yovanovitch and McKinley’s testimony also demonstrates the contamination of U.S. foreign policy by an irregular back channel that sought to advance the President’s personal and political interests, and the serious concerns that this activity elicited across our government.
“Unfortunately, despite those concerns, the transcripts also show clearly that efforts to secure public support for Ambassador Yovanovitch from the senior-most levels of the State Department were never realized, thanks to worry among those leaders that such support would be directly undermined by presidential attacks.”![]()
twitter:kylegriffin1 twitterde op maandag 04-11-2019 om 16:45:02Breaking via CNBC: A federal appeals court has ruled that Trump's tax returns must be turned over to a state grand jury.The panel rejected Trump's argument that he's immune as president from criminal investigation while in the White House. https://t.co/nH2bYKYjkY reageer retweet
quote:Op maandag 4 november 2019 18:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
De eerste transcripts zijn er!
https://intelligence.hous(...).aspx?DocumentID=757
Bijbehorend statement:
[..]
Appeal!quote:Op maandag 4 november 2019 18:03 schreef Ulx het volgende:
twitter:kylegriffin1 twitterde op maandag 04-11-2019 om 16:45:02Breaking via CNBC: A federal appeals court has ruled that Trump's tax returns must be turned over to a state grand jury.The panel rejected Trump's argument that he's immune as president from criminal investigation while in the White House. https://t.co/nH2bYKYjkY reageer retweet
twitter:NatashaBertrand twitterde op maandag 04-11-2019 om 18:00:00When Ambassador Yovanovitch sought advice from Gordon Sondland, he recommended that she tweet her praise of Trump, she testified. https://t.co/j0pxR1iySV https://t.co/HZ2IdCQX7D reageer retweet
twitter:NatashaBertrand twitterde op maandag 04-11-2019 om 18:07:30Amb. Yovanovitch said she felt threatened by Trump's comment to Zelensky that "she's going to go through some things." https://t.co/j0pxR1iySV https://t.co/F5CRDLRrf7 reageer retweet
Vrolijk draadje. Dit is er ook een, alleen dan nog somberder:quote:Op maandag 4 november 2019 17:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Heel lang draadje van David Rothkopf waarom Trump weer gaat winnen in 2020. Ik ben er overigens ook bang voor.twitter:djrothkopf twitterde op maandag 04-11-2019 om 16:30:15Last week, in DC, one of the smartest people I know there rated the chance of Trump re-election at 60%. Another said he felt the Dems were about to screw it up despite the urgency of defeating Trump. I've thought about it...and they're right, but not for the reasons many think. reageer retweet
twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 01-11-2019 om 21:39:431. For those who don’t understand the fragility of American democracy in the hands of an unscrupulous autocrat - a scenario never imagined possible by the Founders under our Constituion - the cancellation of elections is quite simple and arguably legal. Which is why... reageer retweet
![]()
Kurt Eichenwald volg ik ook ja. Het punt is.. wat doe je tegen absolute corruptie van een president met zoveel macht en geen enkel schuldbesef wanneer de mensen die daar toezicht op zouden moeten houden door politieke overlevingsdrang geen actie durven te ondernemen? Wanneer er uit de impeachment procedure niet compleet helder en duidelijk wordt wat Trump heeft misdaan voor de mensen die nu nog steeds niet overtuigd zijn of twijfelen dan wordt Trump in 2020 gewoon herkozen. Ook door het getrut over de kandidaten aan Democratische zijde. Die hebben elkaar al helemaal gesloopt voordat ze aan november 2020 toekomenquote:Op maandag 4 november 2019 18:23 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Vrolijk draadje. Dit is er ook een, alleen dan nog somberder:twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 01-11-2019 om 21:39:431. For those who don’t understand the fragility of American democracy in the hands of an unscrupulous autocrat - a scenario never imagined possible by the Founders under our Constituion - the cancellation of elections is quite simple and arguably legal. Which is why... reageer retweet
![]()
![]()
NYT/Siena poll, wat vandaag uit kwam:
Warren is wmb een goede politica, maar maakt uitgerekend weinig kans tegen Trump in de swing states. Liever een wat grijzer/"gematigder" type als Biden. Nog liever wat jonger wmb zoals Buttigieg, Klobuchar of mss Harris.![]()
Doet me denken aan Kurt Godel, die de ambtenaar van de immigratiedienst die z'n citizenship aanvraag moest goedkeuren, begon uit te leggen hoe je de grondwet kon gebruiken om van de VS een dictatuur te maken...quote:Op maandag 4 november 2019 18:23 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Vrolijk draadje. Dit is er ook een, alleen dan nog somberder:twitter:kurteichenwald twitterde op vrijdag 01-11-2019 om 21:39:431. For those who don’t understand the fragility of American democracy in the hands of an unscrupulous autocrat - a scenario never imagined possible by the Founders under our Constituion - the cancellation of elections is quite simple and arguably legal. Which is why... reageer retweet
are we infinite or am I alone![]()
Dat laatste is een standaard primary. Wat moeten ze dan?quote:Op maandag 4 november 2019 18:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kurt Eichenwald volg ik ook ja. Het punt is.. wat doe je tegen absolute corruptie van een president met zoveel macht en geen enkel schuldbesef wanneer de mensen die daar toezicht op zouden moeten houden door politieke overlevingsdrang geen actie durven te ondernemen? Wanneer er uit de impeachment procedure niet compleet helder en duidelijk wordt wat Trump heeft misdaan voor de mensen die nu nog steeds niet overtuigd zijn of twijfelen dan wordt Trump in 2020 gewoon herkozen. Ook door het getrut over de kandidaten aan Democratische zijde. Die hebben elkaar al helemaal gesloopt voordat ze aan november 2020 toekomenMy friends all drive horses![]()
Ze hadden natuurlijk hun eigen ego opzij kunnen zetten en in ieder geval tot minder kandidaten kunnen komen? Ik snap dat de primaries bij het proces horen maar dat had uit landsbelang bij de democraten er best anders uit kunnen zien.quote:Op maandag 4 november 2019 18:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat laatste is een standaard primary. Wat moeten ze dan?
Morgen meer transcripts overigens:In de link een interview met Adam Schiff.twitter:evanmcmurry twitterde op maandag 04-11-2019 om 18:41:16JUST IN: House Intelligence Chair Adam Schiff says House Democrats will release transcripts from Kurt Volker and Gordon Sondland tomorrow. https://t.co/XC4zRoBkGP https://t.co/V5fuBpPa1J reageer retweet
![]()
Opschorten van verkiezingen lijkt me uitstekend voer voor BNW. Vooralsnog is er niks wat er op wijst dat zoiets zou gebeuren. Dat Trump zoiets zou steunen geloof ik tot op zekere hoogte. Maar dat genoeg Republikeinse Senatoren zoiets zouden steunen lijkt me niet waarschijnlijk. Daarbij krijg je miljoenen mensen in Washington DC en omstreken, democratisch bolwerk, die in opstand zullen komen en misschien en masse het Witte Huis bestormen. Staten die gewoon hun verkiezingen door laten gaan. Kortom, een burgeroorlog scenario.![]()
Als je me een jaar geleden had gevraagd dat Trump op de laan van het Witte Huis tijdens een televisie interview China en Oekraïne zou oproepen om onderzoek te doen naar Biden, had ik het niet geloofd. En ik had al zeker niet geloofd dat daarna zo ongeveer alle republikeinen hem zouden verdedigen. En ook niet dat republikeinen een besloten hoorzitting zouden binnen vallen en pizza zouden bestellen en pas weg zouden gaan als die op wasquote:Op maandag 4 november 2019 19:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Opschorten van verkiezingen lijkt me uitstekend voer voor BNW. Vooralsnog is er niks wat er op wijst dat zoiets zou gebeuren. Dat Trump zoiets zou steunen geloof ik tot op zekere hoogte. Maar dat genoeg Republikeinse Senatoren zoiets zouden steunen lijkt me niet waarschijnlijk. Daarbij krijg je miljoenen mensen in Washington DC en omstreken, democratisch bolwerk, die in opstand zullen komen en misschien en masse het Witte Huis bestormen. Staten die gewoon hun verkiezingen door laten gaan. Kortom, een burgeroorlog scenario.![]()
En we moeten nog een jaar tot aan de verkiezingen. Ik sluit niets meer uit![]()
![]()
Nou ja, er zijn wel enige lichtpuntjes. Zo geloof ik zelf helemaal niet dat z'n base zo groot is als gedacht en zo eenvoudig als Eichenwald het allemaal voorstelt is het natuurlijk ook niet. Verkiezingen worden in de VS per staat uitgeschreven, niet door de federale overheid, Trump kan dus verbieden wat hij wil maar heeft daar in feite geen macht over. De vergelijking met jaren '30 Duitsland gaat hier dus mank. Verder geloof ik nooit dat Trump de steun van het leger heeft in zo'n geval.quote:Op maandag 4 november 2019 18:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kurt Eichenwald volg ik ook ja. Het punt is.. wat doe je tegen absolute corruptie van een president met zoveel macht en geen enkel schuldbesef wanneer de mensen die daar toezicht op zouden moeten houden door politieke overlevingsdrang geen actie durven te ondernemen? Wanneer er uit de impeachment procedure niet compleet helder en duidelijk wordt wat Trump heeft misdaan voor de mensen die nu nog steeds niet overtuigd zijn of twijfelen dan wordt Trump in 2020 gewoon herkozen. Ook door het getrut over de kandidaten aan Democratische zijde. Die hebben elkaar al helemaal gesloopt voordat ze aan november 2020 toekomen
Neemt niet weg dat het alsnog een behoorlijke puinhoop kan worden in 2020/2021 natuurlijk. Er zijn vele vormen van sabotage en Barr en McConnell zullen ze allemaal inzetten als het moet.![]()
Filmpje in tweet:twitter:kylegriffin1 twitterde op maandag 04-11-2019 om 18:50:13Chairman Schiff: White House officials who have "defied congressional subpoenas and refused to appear" for congressional depositions will "further add to the body of evidence on a potential obstruction of Congress charge against the president."Via ABC https://t.co/OPYJchgMaG reageer retweet
LOL, dit heb ik gemist volgens mij.quote:Op maandag 4 november 2019 18:57 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Doet me denken aan Kurt Godel, die de ambtenaar van de immigratiedienst die z'n citizenship aanvraag moest goedkeuren, begon uit te leggen hoe je de grondwet kon gebruiken om van de VS een dictatuur te maken...![]()
Laten we eerlijk wezen, het land is er rijp voor.quote:Op maandag 4 november 2019 19:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Opschorten van verkiezingen lijkt me uitstekend voer voor BNW. Vooralsnog is er niks wat er op wijst dat zoiets zou gebeuren. Dat Trump zoiets zou steunen geloof ik tot op zekere hoogte. Maar dat genoeg Republikeinse Senatoren zoiets zouden steunen lijkt me niet waarschijnlijk. Daarbij krijg je miljoenen mensen in Washington DC en omstreken, democratisch bolwerk, die in opstand zullen komen en misschien en masse het Witte Huis bestormen. Staten die gewoon hun verkiezingen door laten gaan. Kortom, een burgeroorlog scenario.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
De dems moeten gewoon vol voor Biden (of de ander die het het best doet tegen trump in de peilingen) gaan.zie email 27 oktober![]()
Beetje laat na Charlottesville, maar vooruit. Audio in tweet. Nu ben ik niet superthuis in die scene ... waarom lekt Yiannopoulos dit? Wel met de disclaimer dat ik dit Twitter account niet ken btw.twitter:atheist_cvnt twitterde op maandag 04-11-2019 om 01:58:52Milo just uploaded leaked audio of Richard Spencer reacting to the death of Heather Heyer and the negative press it did to his movement.Just in case there was any question of the so-called "dapper white nationalist" being a raged fuelled hateful monster.Explicit warning. https://t.co/KpVk2fLYSu reageer retweet
![]()
Hebben ze 4 jaar Trump gehad kiezen ze nog voor Trump ipv Warren. Schiet mij maar lekquote:Op maandag 4 november 2019 18:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[ afbeelding ]
Warren is wmb een goede politica, maar maakt uitgerekend weinig kans tegen Trump in de swing states. Liever een wat grijzer/"gematigder" type als Biden. Nog liever wat jonger wmb zoals Buttigieg, Klobuchar of mss Harris.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Dat zal een klassiekertje wordentwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 04-11-2019 om 18:39:36My son, @DonaldJTrumpJr is coming out with a new book, “Triggered: How the Left Thrives on Hate and Wants to Silence Us” – available tomorrow, November 5th! A great new book that I highly recommend for ALL to read. Go order it today! reageer retweet
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
twitter:akarl_smith twitterde op maandag 04-11-2019 om 19:44:20Yovanovitch said State Department called Sean Hannity to find out if he had proof of the allegations against her https://t.co/fNB23LyvUH reageer retweet
Uhhm, is dit wel toegestaan?quote:Op maandag 4 november 2019 19:54 schreef pullup het volgende:
Dat zal een klassiekertje wordentwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 04-11-2019 om 18:39:36My son, @:DonaldJTrumpJr is coming out with a new book, “Triggered: How the Left Thrives on Hate and Wants to Silence Us” – available tomorrow, November 5th! A great new book that I highly recommend for ALL to read. Go order it today! reageer retweet
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Zoals George Carlin zei: "Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that."quote:Op maandag 4 november 2019 19:48 schreef vipergts het volgende:
[..]
Hebben ze 4 jaar Trump gehad kiezen ze nog voor Trump ipv Warren. Schiet mij maar lek
Maar ja, in 2016 werd Trump gemiddeld genomen als gematigder ervaren door het kiesvolk dan Clinton (hoewel hij alsnog de popular vote verloor)... het is wel echt iets wat een rol speelt in mijn ogen. Als hij na al deze tijd gematigder kan overkomen dan Warren bv. is de kans denk ik zeer reëel dat hij wederom zou winnen. Zie bv. het stuk bij die pollquote:[...]
An analysis of the 205 respondents from the six core battleground states who support Mr. Biden but not Ms. Warren suggests that she might struggle to win many of them over.
Over all, 26 percent of these voters say they have a favorable view of Ms. Warren, compared with 47 percent who have an unfavorable view.
They say, by a margin of 74 percent to 24 percent, that they would prefer a more moderate Democrat nominee to a more liberal one. By a nearly identical margin, they would prefer a Democrat who promises to find common ground with Republicans over one who promises to fight for a bold progressive agenda.
Of voters who support Mr. Biden but not Ms. Warren, 52 percent agree with the statement that Ms. Warren is too far to the left for them to feel comfortable supporting her for president, while 26 percent disagree.
https://www.nytimes.com/2(...)n-battlegrounds.html![]()
Wow, dat zijn wel matige cijfers zegquote:Op maandag 4 november 2019 18:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[ afbeelding ]
Warren is wmb een goede politica, maar maakt uitgerekend weinig kans tegen Trump in de swing states. Liever een wat grijzer/"gematigder" type als Biden. Nog liever wat jonger wmb zoals Buttigieg, Klobuchar of mss Harris.maar er moeten natuurlijk nog wel debatten enzo komen. Al vraag ik me af of die zoveel invloed hebben op de kiezer. Trump ging er tegen Clinton ook behoorlijk af en we weten hoe dat afliep.
Sanders of Warren zullen hem inhoudelijk ook wel volledig onder de tafel debatteren, met Biden heb ik daar niet veel vertrouwen in.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zwoerd op 04-11-2019 20:15:01 ]Цой жив![]()
Het is toch totaal krankzinnig en dat is dan een president en zijn zoon.... Ik zie Rutte al een boek aankondigen met zo'n titel...quote:Op maandag 4 november 2019 19:54 schreef pullup het volgende:
Dat zal een klassiekertje wordentwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 04-11-2019 om 18:39:36My son, @:DonaldJTrumpJr is coming out with a new book, “Triggered: How the Left Thrives on Hate and Wants to Silence Us” – available tomorrow, November 5th! A great new book that I highly recommend for ALL to read. Go order it today! reageer retweet
Dan nog met PVV of FvD krijg je precies hetzelfde geouwehoer en zullen we ook gaan worstelen met de regels.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ik schat in van niet....maar jaquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Voor iemand die zelf niet leest beveelt hij best veel boeken aan, elke dag wel weer een andere. Maar goed, misschien zijn er ook doven die Spotify lijstjes maken die ze dan met anderen delen, je weet het niet.![]()
Het relaas van Morgenstern die samen met Einstein aanwezig was ("Einstein and I were horrified during the exchange" lol) :quote:Op maandag 4 november 2019 19:20 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
LOL, dit heb ik gemist volgens mij.
https://drive.google.com/(...)zAxZjAxMGYxNzM5/vieware we infinite or am I alone![]()
Waarschijnlijk niet, maar wie maakt hem wat? We hebben de afgelopen jaren immers gezien dat alle zakelijke beperkingen die ooit zijn opgelegd aan presidenten Trump geen strobreed in de weg leggen. En niemand die hem tot orde roept. Althans, de Democraten doen wel pogingen, maar het zet allemaal geen zoden aan de dijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
twitter:NatashaBertrand twitterde op maandag 04-11-2019 om 20:42:41Yovanovitch was told in a 1am phone call to get out of Ukraine and on the next plane to Washington because of ..... a potential Trump tweet. https://t.co/BVCeMUdqeE https://t.co/B53gE7gQDH reageer retweet
Vind het allemaal maar slap voorbarig gelul die draadjes, zo vroeg in de race. Degene die voor de Republikeinse primaries Trump als winnaar had voorspeld was ook weggehoond. Pas als het Democraten-veld flink is uitgedund en zich gecombineerde tickets aandienen ga ik meer waarde hechten aan dit soort theorieën.quote:Op maandag 4 november 2019 18:23 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
In principe bracht Obama ieder jaar een lijst uit van boeken en films die hij zeer waardeerde. Daar zaten dan weer geen boeken van familieleden bij (voor zover ik weet) en hij zei niet letterlijk dat mensen het moesten kopen, dus in dat opzicht is het iets anders, maar ik denk dat Trump hier nog wel mee weg kan komen.quote:
Wellicht heb ik het verkeerd maar ik denk dat dit nog net kan."Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ietwat irritant wel dat hij nul keer Constitution schrijft en vijf keer Constituion. Zijn autocorrect zit vast.quote:Op maandag 4 november 2019 18:23 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Wie buiten de 25% gaat dan op Trump stemmenquote:Op maandag 4 november 2019 18:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kurt Eichenwald volg ik ook ja. Het punt is.. wat doe je tegen absolute corruptie van een president met zoveel macht en geen enkel schuldbesef wanneer de mensen die daar toezicht op zouden moeten houden door politieke overlevingsdrang geen actie durven te ondernemen? Wanneer er uit de impeachment procedure niet compleet helder en duidelijk wordt wat Trump heeft misdaan voor de mensen die nu nog steeds niet overtuigd zijn of twijfelen dan wordt Trump in 2020 gewoon herkozen. Ook door het getrut over de kandidaten aan Democratische zijde. Die hebben elkaar al helemaal gesloopt voordat ze aan november 2020 toekomen
Als de impeachment procedures echt succesvol zijn qua helderheid over wat ie allemaal heeft uitgespookt, dan blijven veel republikeinen gewoon thuis in 2020 en de democratische opkomst zal bizar hoog zijn.
Verder hebben die democratische kandidaten elkaar helemaal niet gesloopt. Het gaat er vooralsnog een stuk netter aan toe dan de GOP primaries met dat zooitje ongeregeld.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Before his claims of corruption, Trump tried to build a resort in Ukrainetwitter:kylegriffin1 twitterde op maandag 04-11-2019 om 22:30:05Before his claims of corruption, Trump tried to build a resort in Ukraine, according to Politico. https://t.co/GgH8Ohb1PK reageer retweet
Werkelijk![]()
..”
Trump on the ousted Ukrainian ambassador, moments ago on the South Lawn: “I really don’t know her … But if you look at the transcripts, the president of Ukraine was not a fan of hers either. I’m sure she’s a very fine woman I just don’t know much about her.”...
https://mobile.twitter.com/maggienyt/status/1191471089827926022
Lastig hoor, als potus de ambassadeurs allemaal kennen, zeker in een land als Oekraïne.
Hoeveel vacatures zijn er nog?
En zou Zelensky nog lang zijn mond houden over hoe hij het heeft ervaren?![]()
IEDEREEN, behalve hijzelf, want lezen kan ie niet.quote:Op maandag 4 november 2019 19:54 schreef pullup het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 04-11-2019 om 18:39:36A great new book that I highly recommend for ALL to read. reageer retweet
![]()
![]()
https://twitter.com/realsaavedra/status/1191098441062961152?s=21
Kamala Harris die gruwelijk door de mand is gevallen suggereert hier dat ze weinig kans maakt om president te worden vanwege haar afkomst en geslacht.
Ze denkt dat een groot gedeelte van de kiezers seksisten en racisten zijn. Als je het mij vraagt, pure projectie.
Het is beter dat dit zielig hoopje mens die een groot voorstander is van censuur net als Beto de eer aan zichzelf houd en uit de race stapt.![]()
twitter:cliffordlevy twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 00:43:46Breaking:Lev Parnas, the indicted Giuliani associate, has broken ranks with Trump’s team.He’s talking with impeachment investigators.https://t.co/qcp6TyWCFz reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 02:10:02Lev Parnas's turnabout occurred after Trump denied knowing Parnas."Mr. Parnas was very upset by President Trump's plainly false statement that he did not know him," said Parnas's lawyer. Parnas maintains that he has had extensive dealings with Trump. https://t.co/uzTosq8h5A reageer retweet
[ Bericht 35% gewijzigd door Kijkertje op 05-11-2019 02:20:45 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Bolton komt donderdag getuigen
Oh nee toch niettwitter:LoopEmma twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 02:51:18Former National Security Advisor John Bolton will testify as part of the impeachment probe this Thursday, per an official working on the inquiry. https://t.co/FmvT4qeKhX reageer retweet
twitter:jonathanvswan twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 03:12:03Bolton has no plans to testify, and nothing in his posture has changed, per source with direct knowledge. The committee can put him on the schedule but people shouldn't get too excited about that. https://t.co/YJZCSnIY8z reageer retweet
Het is echt ongezond hoe jij over mensen praat.quote:Op dinsdag 5 november 2019 00:33 schreef Chivaz het volgende:
Kamala Harris die gruwelijk door de mand is gevallen suggereert hier dat ze weinig kans maakt om president te worden vanwege haar afkomst en geslacht.
Ze denkt dat een groot gedeelte van de kiezers seksisten en racisten zijn. Als je het mij vraagt, pure projectie.
Het is beter dat dit zielig hoopje mens die een groot voorstander is van censuur net als Beto de eer aan zichzelf houd en uit de race stapt.![]()
Zoals hij zegt, toch? Pure projectie. Wat je over andere mensen zegt, ben je zelf.quote:Op dinsdag 5 november 2019 05:59 schreef Mryc het volgende:
[..]
Het is echt ongezond hoe jij over mensen praat.
Overigens precies wat ik ook van Trump vind. Hij heeft al lang bewezen Crooked, Lyin', Corrupt en Mad te zijn. Zijn koosnaampjes voor anderen zijn eigenlijk een soort verwarde autobiografie.![]()
Eergister vond hij ook dat Newsom (gov. California waar nu weer vreselijke branden zijn) niet wist wat hij deed, 'he's like a child'.
Filmpje: Trump bashes CA politicians, says Newsom, 'like a child'
Projectie
Ging dit niet om een primary? Ze noemt dus de democratische achterban seksistisch en racistisch.quote:Op dinsdag 5 november 2019 00:33 schreef Chivaz het volgende:
Het is beter dat dit zielig hoopje mens die een groot voorstander is van censuur net als Beto de eer aan zichzelf houd en uit de race stapt.
Achterlijk mens![]()
![]()
Ze heeft het over 'Amerika'.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ging dit niet om een primary? Ze noemt dus de democratische achterban seksistisch en racistisch.
Achterlijk mens
Verder stelt ze natuurlijk een legitieme vraag. Is de VS klaar voor een zwarte vrouw als president? Ik denk dat een groot deel van de Amerikanen daar nog altijd een hoop moeite mee heeft.
Maar daar is de VS verder niet uniek in. Ik zie ons land ook niet zo snel een gekleurde, vrouwelijke premier omarmen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Sommigen geven de voorkeur aan een geblondeerde bejaarde. Net als in de States.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze heeft het over 'Amerika'.
Verder stelt ze natuurlijk een legitieme vraag. Is de VS klaar voor een zwarte vrouw als president? Ik denk dat een groot deel van de Amerikanen daar nog altijd een hoop moeite mee heeft.
Maar daar is de VS verder niet uniek in. Ik zie ons land ook niet zo snel een gekleurde, vrouwelijke premier omarmen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Blijft een vreemde gewaarwording dat de president van de VS aan de lopende band lokale bestuurders aanvalt. Stel je voor dat Rutte meerdere keren per week de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam onder vuur zou nemen. Om daar ook nog eens doodleuk aan toe te voegen dat het verschrikkelijke steden zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 07:02 schreef Kijkertje het volgende:
Eergister vond hij ook dat Newsom (gov. California waar nu weer vreselijke branden zijn) niet wist wat hij deed, 'he's like a child'.
Filmpje: Trump bashes CA politicians, says Newsom, 'like a child'
Projectie
Dat zou voor mij reden zijn om het vertrek van Rutte te eisen. Zo behoort de leider van een land zich niet te gedragen.
[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 05-11-2019 09:09:13 ]Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
De reden is denk ik simpel; Hij heeft geen flauw benul hoe hij zichzelf moet verdedigen. Als een typische schoolbeul. Volgens mij heeft zijn pappie hem indertijd wijsgemaakt dat de aanval de beste verdediging is. Dus maait en zwaait hij doelloos om zich heen omdat hij niet weet wie die klokkenluider is, tot hij zo moe is dat bij de eerste beste rake tik hij om gaat. Die tik komt vanzelf. En de dreun zal hard aankomen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijf een vreemde gewaarwording dat de president van de VS aan de lopende band lokale bestuurders aanvalt. Stel je voor dat Rutte meerdere keren per week de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam onder vuur zou nemen. Om daar ook nog eens doodleuk aan toe te voegen dat het verschrikkelijke steden zijn.
Dat zou voor mij reden zijn om het vertrek van Rutte te eisen. Zo behoort de leider van een land zich niet te gedragen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Thanks. Mooi stukje geschiedenis, had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 4 november 2019 20:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het relaas van Morgenstern die samen met Einstein aanwezig was ("Einstein and I were horrified during the exchange" lol) :
https://drive.google.com/(...)zAxZjAxMGYxNzM5/view![]()
Hoop nog altijd dat er een keer een user opduikt die met argumenten wil onderbouwen waarom hij Trump een goede president vindt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:06 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het positieve is dat de laatste tijd sommige users ons niet meer zo irriteren dan voorheen, omdat we weten dat ze geen echte argumenten meer kunnen opduiken die we weer moeten debunken, die schatkist is denk ik wel leeg nu. Dus loopt het ook niet meer zo snel uit de klauwen hier. Wat blijft is zielig gepruttel en wijzen naar anderen, maar daar kunnen we wel mee om gaan
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Bolton heeft zijn eigen agenda. Hij kan best wel eens de klokkenluider zijn. Maar dat moeten we natuurlijk vernemen in zijn boek.quote:Op dinsdag 5 november 2019 03:55 schreef Kijkertje het volgende:
Bolton komt donderdag getuigen
Oh nee toch niettwitter:LoopEmma twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 02:51:18Former National Security Advisor John Bolton will testify as part of the impeachment probe this Thursday, per an official working on the inquiry. https://t.co/FmvT4qeKhX reageer retweet
twitter:jonathanvswan twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 03:12:03Bolton has no plans to testify, and nothing in his posture has changed, per source with direct knowledge. The committee can put him on the schedule but people shouldn't get too excited about that. https://t.co/YJZCSnIY8z reageer retweet
https://www.politico.com/(...)iani-subpoena-065817
Ah, een van de worgknaapjes van Rudi gaat getuigen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Gaat overigens nog een leuke rel komen met Mexico.
Een Amerikaanse Mormon familie is voor een gedeelte uitgemoord en ontvoerd door een Cartel.
https://www.reuters.com/a(...)mexico-idUSKBN1XF0K1De rest van de familie staat al op het punt om de wapens op te pakken.quote:MEXICO CITY (Reuters) - At least five members of a family in northern Mexico, including two infants, were killed on Monday in an attack by unknown gunmen, a government source and local media said, in the latest case of grisly violence to hit the country.
Mexican media reported that the victims belonged to the LeBaron family, associated with a break-away Mormon community that settled in northern Mexico decades ago, and that the dead as well as additional missing family members may all be U.S. citizens.![]()
Mitch deel zoveel, hij probeert z'n snode plannetjes niet eens meer te verbergen.
Zou een zegen zijn voor de VS als ze hem bij de eerstvolgende verkiezingen in Kentucky wippen.![]()
Het valt me trouwens op dat er flink wordt ingehakt op Warren inmiddels. Ik heb al aardig wat stukken voorbij zien komen in o.a. de WSJ, Atlantic en NYT die haar aanvallen op het 'anti-kapitalistische' gehalte van haar plannen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:29 schreef kladderadatsch het volgende:
Mitch deel zoveel, hij probeert z'n snode plannetjes niet eens meer te verbergen.
Zou een zegen zijn voor de VS als ze hem bij de eerstvolgende verkiezingen in Kentucky wippen.
Het plan ligt al een tijdje op tafel
Ja mij ook, Biden moet het blijkbaar worden en anders Buttigieg. De mensen met geld zijn als de dood voor de hervormingen die Warren en Sanders voorstaan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:29 schreef Monolith het volgende:
Het valt me trouwens op dat er flink wordt ingehakt op Warren inmiddels. Ik heb al aardig wat stukken voorbij zien komen in o.a. de WSJ, Atlantic en NYT die haar aanvallen op het 'anti-kapitalistische' gehalte van haar plannen.![]()
Een tijd terug werd hier toch constant verteld dat we Biden vooral niet serieus moesten nemen, en dat vooral gestopt moest worden met anti-Biden nieuws.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:37 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja mij ook, Biden moet het blijkbaar worden en anders Buttigieg. De mensen met geld zijn als de dood voor de hervormingen die Warren en Sanders voorstaan.
Ben benieuwd hoe dat gaat omslaan.![]()
Nou ja, voor mensen met weinig geld zou het ook niet best zijn als dankzij een Warren nominatie Trump wint, waar een hogere kans hierop tot nog toe steeds blijkt uit polls. Plus dat een meer gematigd overkomende kandidaat ook een flinke bonus in de Senaat zou kunnen betekenen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:37 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja mij ook, Biden moet het blijkbaar worden en anders Buttigieg. De mensen met geld zijn als de dood voor de hervormingen die Warren en Sanders voorstaan.![]()
Misschien is het beter dat sommige kandidaten zich een beetje gaan richten op een plek in de senaat, was het niet dat de overgebleven kandidaat dan het volle gewicht van Trump op de nek krijgt. Op het moment weet Trump niet op wie hij zijn focus moet richten, en dat is best lekker, maar opgegeven moment moet je wel gaan beslissen wie het voortouw pakt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou ja, voor mensen met weinig geld zou het ook niet best zijn als dankzij een Warren nominatie Trump wint, waar een hogere kans hierop tot nog toe steeds blijkt uit polls. Plus dat een meer gematigd overkomende kandidaat ook een flinke bonus in de Senaat zou kunnen betekenen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Lijkt me overigens niet plezant om het volle gewicht van Trump op je te krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:21 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Misschien is het beter dat sommige kandidaten zich een beetje gaan richten op een plek in de senaat, was het niet dat de overgebleven kandidaat dan het volle gewicht van Trump op de nek krijgt. Op het moment weet Trump niet op wie hij zijn focus moet richten, en dat is best lekker, maar opgegeven moment moet je wel gaan beslissen wie het voortouw pakt.
Anyhow, terug on topic.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
ril.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:27 schreef Puddington het volgende:
[..]
Lijkt me overigens niet plezant om het volle gewicht van Trump op je te krijgen.
Anyhow, terug on topic.nu heb ik deze mental image in mijn hoofd...
VS formeel begonnen met uittreden klimaatakkord Parijs
https://www.nu.nl/buitenl(...)takkoord-parijs.html"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dat is al langer bekend.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
VS formeel begonnen met uittreden klimaatakkord Parijs
https://www.nu.nl/buitenl(...)takkoord-parijs.htmlMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
twitter:byHeatherLong twitterde op maandag 04-11-2019 om 12:53:31NEWS: Unemployment is climbing in key swing states, including Michigan and WisconsinIn more than 1,000 counties, or about 1 in 3, the unemployment rate is up from a year ago. That includes all counties in Wisconsin and most in MI, MN and NChttps://t.co/9p2ZKjYbtd @andrewvandam https://t.co/1ubApwpfZ8 reageer retweet
De rekening van het Trump beleid komt al aardig op gang. Die Jobs van hem waren net zo'n kort leven beschoren als die van zijn staf.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:39 schreef Ulx het volgende:
twitter:byHeatherLong twitterde op maandag 04-11-2019 om 12:53:31NEWS: Unemployment is climbing in key swing states, including Michigan and WisconsinIn more than 1,000 counties, or about 1 in 3, the unemployment rate is up from a year ago. That includes all counties in Wisconsin and most in MI, MN and NChttps://t.co/9p2ZKjYbtd @:andrewvandam https://t.co/1ubApwpfZ8 reageer retweet
Stukje achtergrond:quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:28 schreef Refragmental het volgende:
Een Amerikaanse Mormon familie is voor een gedeelte uitgemoord en ontvoerd door een Cartel.
https://www.reuters.com/a(...)mexico-idUSKBN1XF0K1
[..]
De rest van de familie staat al op het punt om de wapens op te pakken.
![]()
Dat klinkt fantastisch leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:28 schreef Refragmental het volgende:
https://www.reuters.com/a(...)mexico-idUSKBN1XF0K1
[..]
De rest van de familie staat al op het punt om de wapens op te pakken.![]()
Het is zichtbaar op straat. De stijging lijkt niet hoog, maar ze voelen hem wel, En aangezien het in nipt gewonnen swing States heeft Trump wat uit te leggen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:54 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
De rekening van het Trump beleid komt al aardig op gang. Die Jobs van hem waren net zo'n kort leven beschoren als die van zijn staf.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Trump is de gemiddelde kiezer simpelweg te snel af met zijn leugenstroom. De DEMs en de pers hebben zijn gelul al aardig in de smiezen, maar de kiezer nog niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is zichtbaar op straat. De stijging lijkt niet hoog, maar ze voelen hem wel, En aangezien het in nipt gewonnen swing States heeft Trump wat uit te leggen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dat ze eruit zouden stappen wel ja. Maar nu zijn ze daar formeel mee begonnen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat is al langer bekend."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
De portemonnee van de kiezer is sneller.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ze hebben ineens haast, bang dat ze de de macht straks moeten afstaan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ze eruit zouden stappen wel ja. Maar nu zijn ze daar formeel mee begonnen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Obama is president geworden, waarom zou er ineens onderscheid gemaakt worden als het gaat om geslacht?quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar daar is de VS verder niet uniek in. Ik zie ons land ook niet zo snel een gekleurde, vrouwelijke premier omarmen.
Ze verzint gewoon iets om haar komende verlies te verantwoorden.![]()
Elk voordeel heeft z'n nadeel, met Biden bestaat de kans op een herhaling van 2016, omdat de helft van de kiezers misschien gewoon weer niet op komt dagen. Progressives moeten die vent gewoon niet, dat is me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou ja, voor mensen met weinig geld zou het ook niet best zijn als dankzij een Warren nominatie Trump wint, waar een hogere kans hierop tot nog toe steeds blijkt uit polls. Plus dat een meer gematigd overkomende kandidaat ook een flinke bonus in de Senaat zou kunnen betekenen.
Maar goed, die polls, er is nog een jaar te gaan tot de verkiezingen en de publieke impeachment hearings zijn nog niet eens begonnen, ik wil ze over een maand of 3 nog wel eens zien.![]()
Men maakt zich dus duidelijk zorgen. Het blijft lachwekkend om dit soort kreten als "anti-kapitalistisch" te zien, op zijn ergst is Warren een Europese sociaal-democraat.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:29 schreef Monolith het volgende:
Het valt me trouwens op dat er flink wordt ingehakt op Warren inmiddels. Ik heb al aardig wat stukken voorbij zien komen in o.a. de WSJ, Atlantic en NYT die haar aanvallen op het 'anti-kapitalistische' gehalte van haar plannen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2019 11:34:19 ]![]()
Ja, D66 of zo en Sanders zou ik een old-school PvdA'er noemen. Maar in de VS ben je dan gelijk antikapitalistisch, of erger nog een communist en als ze je helemaal zwart willen maken noemen ze je 'un-american'.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Men maakt zich dus duidelijk zorgen. Het blijft lachwekkend om dit soort kreten als "anti-kapitalistisch" te zien, op zijn ergst is Warren een Europese sociaal-democraat.![]()
komende verlies? je kunt je beter druk maken over het komende verlies van Trump.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Obama is president geworden, waarom zou er ineens onderscheid gemaakt worden als het gaat om geslacht?
Ze verzint gewoon iets om haar komende verlies te verantwoorden.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
We moeten nou niet doen alsof de VS een baken is van progressiviteit. Hele volksstammen in dat land hebben zich nooit kunnen verzoenen met het feit dat Obama, een Afro-Amerikaan, president is geworden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Obama is president geworden, waarom zou er ineens onderscheid gemaakt worden als het gaat om geslacht?
Ze verzint gewoon iets om haar komende verlies te verantwoorden.
Ik vraag mij dan ook ten zeerste af of de VS klaar is voor een president die zowel vrouw is als donker. Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Maar nogmaals: daarin is de VS niet uniek. Wij zijn daar in Nederland ook nog niet klaar voor.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Of rooie rus.. ow wacht, die mag niet meer.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:37 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja, D66 of zo en Sanders zou ik een old-school PvdA'er noemen. Maar in de VS ben je dan gelijk antikapitalistisch, of erger nog een communist en als ze je helemaal zwart willen maken noemen ze je 'un-american'.
Denk je echt dat mensen liever de overwinning aan Pence gaan geven dan dat ze stemmen op Biden?quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:30 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Elk voordeel heeft z'n nadeel, met Biden bestaat de kans op een herhaling van 2016, omdat de helft van de kiezers misschien gewoon weer niet op komt dagen. Progressives moeten die vent gewoon niet, dat is me wel duidelijk.
Maar goed, die polls, er is nog een jaar te gaan tot de verkiezingen en de publieke impeachment hearings zijn nog niet eens begonnen, ik wil ze over een maand of 3 nog wel eens zien.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
LOLquote:Op dinsdag 5 november 2019 11:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Denk je echt dat mensen liever de overwinning aan Pence gaan geven dan dat ze stemmen op Biden?![]()
Spijkertwitter:DeadlineWH twitterde op maandag 04-11-2019 om 23:48:22"These are, in today's Republican party, spineless politicians rotten to the core without virtue, without any level of human integrity, devoid of self respect... Without courage and without the moral compass to recognize their own malevolence" - @DavidJollyFL
@NicolleDWallace https://t.co/qo7ZsCz9tO reageer retweet
Kop
Filmpje in de tweet.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ah, Nicolle Wallace, daar had ik al een crush op toen ze nog voor Bush werkte en later voor McCain. Helemaal toen ze voor de verkiezingen van 2016 zei dat ze 'in a heartbeat' op Bernie Sanders zou stemmen omdat hij volgens haar de enige was die meende wat hij zei. Waren meer Republikeinen maar zoals zij, dan zou de VS er een stuk beter voor staan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:02 schreef Ulx het volgende:
Spijkertwitter:DeadlineWH twitterde op maandag 04-11-2019 om 23:48:22"These are, in today's Republican party, spineless politicians rotten to the core without virtue, without any level of human integrity, devoid of self respect... Without courage and without the moral compass to recognize their own malevolence" - @:DavidJollyFL
@:NicolleDWallace https://t.co/qo7ZsCz9tO reageer retweet
Kop
Filmpje in de tweet.![]()
Valt mij op dat de reacties op Trump's Twitter behoorlijk en voornamelijk negatief zijn. De bots zijn ineens sinds een paar dagen stil lijkt het
Zien ze de bui ook bij twitter nu hangen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:15 schreef Gehenna het volgende:
Valt mij op dat de reacties op Trump's Twitter behoorlijk en voornamelijk negatief zijn. De bots zijn ineens sinds een paar dagen stil lijkt hetMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Volgens mij vraagt ze trouwens niet of Amerika er klaar voor is, ze zegt dat de kiezers die vraag stellen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar daar is de VS verder niet uniek in. Ik zie ons land ook niet zo snel een gekleurde, vrouwelijke premier omarmen.
Maar het illustreert alvast haar zwakte: ze is geen goed spreker. Eerst lijkt het alsof ze reeds een verklaring voor haar toekomstige nederlaag aanvoert, dan volgt een anecdote, en ze eindigt met "I know who the people are, and I know we have an ability to see what can be". Ik neem aan dat ze daarmee bedoelt dat Amerika er wel klaar voor is, net zoals Amerika klaar was voor een zwarte president. Maar dan kiest ze wel voor een heel omslachtige manier om dat te zeggen. En onduidelijk, als je een antwoord geeft op een vraag die je 1.5 minuut eerder stelde, gebruik dan tenminste dezelfde woorden: "I know America IS ready ... ".
Obama gebruikte bij de 2008 primaries net het argument dat hij ook traditioneel rode staten zou kunnen winnen, dat hij de most electable candidate was.
En dit speelt net zo goed bij de nadere kandidaten. Zijn Sanders en Warren niet "te socialistisch" voor Amerika, en is Amerika klaar voor een homokoppel in het Witte Huis?are we infinite or am I alone![]()
Nou ja, dat laatste is ook het probleem volgens sommigen, zoals bijvoorbeeld in dit opiniestuk van de MinFin onder Obama:quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Men maakt zich dus duidelijk zorgen. Het blijft lachwekkend om dit soort kreten als "anti-kapitalistisch" te zien, op zijn ergst is Warren een Europese sociaal-democraat.
https://www.nytimes.com/2(...)are-warren-plan.html
Het stuk in The Atlantic is wat neutraler, maar laat toch wel o.a. Bennett aan het woord die er niets van moet hebben:
https://www.theatlantic.c(...)middle-class/601267/
Je ziet hier in mijn ogen ook wel de grote uitdaging voor de Democraten. De Democratische paraplu is veel groter dan de Republikeinse en bovendien proberen zij beleid te maken in plaats van enkel af te breken. De uitdaging is dan wel dat je zult moeten schipperen tussen beleid wat in Nederland eigenlijk nog alleen de SP voorstaat en veel gematigder beleid dat je feitelijk nog bij partijen als D66, CDA en VVD deels terugvindt en je tegelijkertijd moet zorgen dat je niet te veel kiezers van je vervreemdt.
Overigens zijn Amerikanen ook vrij onwetend als het op Europa aankomt. Europa kent een grote verscheidenheid aan systemen en er zijn er maar weinig die echt een 'public option only'-model kennen. In die zin zijn de plannen van mensen als Warren en Sanders ook wel redelijke outliers. Het lijkt me ook niet meer dan redelijk om bij dergelijke grootse plannen ook kritische vragen te stellen over de financiering.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Snap niet dat Warren en Sanders dan ook niet het systeem voorstaan met verplichte medicare-for-all-basic en een hele rits aan extra verzekeringsopties zoals in veel landen gemeengoed is, waaronder NL.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:37 schreef Monolith het volgende:
Overigens zijn Amerikanen ook vrij onwetend als het op Europa aankomt. Europa kent een grote verscheidenheid aan systemen en er zijn er maar weinig die echt een 'public option only'-model kennen. In die zin zijn de plannen van mensen als Warren en Sanders ook wel redelijke outliers. Het lijkt me ook niet meer dan redelijk om bij dergelijke grootse plannen ook kritische vragen te stellen over de financiering.
Dat is een tussenvorm die wellicht meer acceptabel is voor de Amerikanen.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Sanders is daar heel duidelijk over, Warren niet en dat is haar grootste probleem en achilleshiel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:37 schreef Monolith het volgende:
In die zin zijn de plannen van mensen als Warren en Sanders ook wel redelijke outliers. Het lijkt me ook niet meer dan redelijk om bij dergelijke grootse plannen ook kritische vragen te stellen over de financiering.
Als ze wel duidelijk zou zijn, dan valt direct op dat ze eigenlijk gewoon Bernie Sanders met een vagina is, als ze eromheen blijft draaien dan is ze een makkelijk doelwit voor de zgn 'Morning Joe' democraten.![]()
Waarom moet ik mezelf daar druk om maken?quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:38 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
komende verlies? je kunt je beter druk maken over het komende verlies van Trump.![]()
Ik denk dat het grootste gedeelte van de Amerikanen gelukkig verder kijkt dan ras en geslacht. De verkiezing van Obama was het ultieme bewijs dat men inderdaad voorbij dat punt is.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We moeten nou niet doen alsof de VS een baken is van progressiviteit. Hele volksstammen in dat land hebben zich nooit kunnen verzoenen met het feit dat Obama, een Afro-Amerikaan, president is geworden.
Ik vraag mij dan ook ten zeerste af of de VS klaar is voor een president die zowel vrouw is als donker. Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Maar nogmaals: daarin is de VS niet uniek. Wij zijn daar in Nederland ook nog niet klaar voor.
Juist het wijzen naar ras en geslacht door politici zorgt ervoor dat mensen nogal terughoudend worden om op een gekleurd persoon te stemmen.
Heel die identiteitspolitiek is de kanker voor een open en vrije samenleving, ik vind het oprecht jammer dat zo iemand als Harris daar op terug moet vallen om haar verlies te verantwoorden.
Clinton deed het ook, en het komt erg zwak over.![]()
Of gewoon de 'opt-in' Medicare met daarnaast een stelsel van private verzekeraars zoals de gematigde kandidaten voorstaan. Het hele beeld dat Warren en Sanders een soort van gematigde D66'ers zouden zijn is dan ook wel wat misplaatst. Ze zitten echt wel een stuk verder links in het politieke spectrum.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Snap niet dat Warren en Sanders dan ook niet het systeem voorstaan met verplichte medicare-for-all-basic en een hele rits aan extra verzekeringsopties zoals in veel landen gemeengoed is, waaronder NL.
Dat is een tussenvorm die wellicht meer acceptabel is voor de Amerikanen.
De vraag is wat voor de Democraten electoraal gezien het beste is. Ga je voor een dergelijke kandidaat die kan rekenen op de steun van de fanatieke progressieve achterban van de Democraten in de hoop dat die in grotere getale opkomen in de hoop dat gematigdere kiezers voor de 'alles beter dan Trump' gaan of ga je voor een gematigdere kandidaat en hoop je dat je de progressieve achterban meekrijgt op basis van 'alles beter dan Trump'?
In de peilingen van nu zit nog best wat effect van naamsbekendheid verpakt. Er is nog een significant percentage dat niet direct een mening heeft over Warren bijvoorbeeld. Dat kan zich uiteindelijk in positieve of negatieve zin ontwikkelen richting meer of juist minder populariteit.
Uiteindelijk gaat er nog een hele campagne volgen en zal er naast inhoudelijke discussie ook weer een hele rits aan pogingen tot karaktermoord gaan plaatsvinden. Je ziet het hier al aan users die met infantiele bijnaampjes als 'Creepy Joe' komen aanzetten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste gedeelte van de Amerikanen gelukkig verder kijkt dan ras en geslacht.![]()
Warren heeft net een plan gepresenteerd over hoe ze de financiering wil gaan regelen, dus daar is ze verder niet onduidelijker over dan Sanders en dat is dus ook niet haar achilleshiel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:02 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Sanders is daar heel duidelijk over, Warren niet en dat is haar grootste probleem en achilleshiel.
Als ze wel duidelijk zou zijn, dan valt direct op dat ze eigenlijk gewoon Bernie Sanders met een vagina is, als ze eromheen blijft draaien dan is ze een makkelijk doelwit voor de zgn 'Morning Joe' democraten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Verklaar de verkiezing van Obama, je kan niet claimen dat de VS een racistisch land is en tegelijkertijd een periode van 8 jaar Obama achter de rug hebben.quote:![]()
Verkiezingen in Virginia. Trump lijkt ongerust.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 13:05:22Virginia, with all of the massive amount of defense and other work I brought to you, and with everything planned, go out and vote Republican today. I know the Dems are saying that they have your vote locked up, but that would mean a long slide down. VOTE REPUBLICAN TODAY! reageer retweet
Dat is dan iets van de laatste paar dagen zeker, want ik heb eigenlijk alleen maar ontwijkende antwoorden van haar gehoord. Heeft ze nu ook toegegeven dat de belasting voor middeninkomens omhoog gaat?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Warren heeft net een plan gepresenteerd over hoe ze de financiering wil gaan regelen, dus daar is ze verder niet onduidelijker over dan Sanders en dat is dus ook niet haar achilleshiel.![]()
Iets met statistiek.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Verklaar de verkiezing van Obama, je kan niet claimen dat de VS een racistisch land is en tegelijkertijd een periode van 8 jaar Obama achter de rug hebben.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En 3 jaar janken over de popular vote van Hillary.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Verklaar de verkiezing van Obama, je kan niet claimen dat de VS een racistisch land is en tegelijkertijd een periode van 8 jaar Obama achter de rug hebben.![]()
Ook een mooie, volgens mij was de VS toch ook een van de landen met de meeste vrouwen aan de top. Ik kan mij vergissen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En 3 jaar janken over de popular vote van Hillary.![]()
Ik kan geen argumenten benoemen waarom hij een goede president is, want dat is hij natuurlijk met de beste wil van de wereld niet. Het is een totale mongool. Maar ik kan wel positieve gevolgen zien van zijn presidentschap.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoop nog altijd dat er een keer een user opduikt die met argumenten wil onderbouwen waarom hij Trump een goede president vindt.
Naar mijn mening zijn de VS al jaren een land waar de democratie niet meer of slecht functioneert en is het land hard op weg een bananenland te worden op vele gebieden. Indien Hillary was gekozen, was er ws niets veranderd en was het land op dezelfde route naar beneden gebleven. Trump is bezig om het land in sneltreinvaart naar de afgrond te brengen en door zijn handelen wordt het voor bijna iedereen duidelijk dat de democratie daar niet zo solide is als de meeste mensen dachten. Wellicht is na Trump, als de rook is opgetrokken, er een kans om het land opnieuw op te bouwen.
Maar ze zoeken het maar lekker uit daar, ik ben blij dat ik geen Amerikaan ben en in het betrekkelijk saaie Nederland woon. (Nederland)
Ik blijf het volgen want ik vind het een zeer interessante soap
Radio Espantoso![]()
Supreme Court unlikely to help Trump keep his taxes from prosecutorsDit lijkt mij het waarschijnlijkste. Trump’s argument is iedereen met wie hij ooit zaken heeft gedaan verplicht is de POTUS te beschermen. Daar gaat Roberts niet intrappen.quote:WASHINGTON — President Donald Trump will face strong headwinds in asking the Supreme Court to stop prosecutors in New York from getting his tax returns.
Past Supreme Court rulings have upheld subpoenas directed at presidents, and this time the local prosecutors are seeking documents from the Trump Organization and Trump's accountants — not directly from the president himself.
For those reasons, among others, the Supreme Court might simply decline to hear the president's appeal, which would leave the appeals court ruling intact and require the tax returns to be turned over.
The Manhattan district attorney, Cyrus Vance, is investigating whether any state laws were broken in the payment of hush money to two women who claimed they had a sexual relationship with Trump, allegations he has denied. The prosecutors are also looking into the claim by Michael Cohen, the former Trump lawyer and confidante, that Trump sometimes misstated his financial situation in order to pay lower taxes.
Maar het rekt de tijd.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Trump gaat de GOP in zijn val meetrekken. Als die partij stevig gaat verliezen is de balans weg en zal er in het ontstane vacuum op rechts partijen ontstaan waarbij de PVV of de FvD nog bij zullen verbleken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:37 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Ik kan geen argumenten benoemen waarom hij een goede president is, want dat is hij natuurlijk met de beste wil van de wereld niet. Het is een totale mongool. Maar ik kan wel positieve gevolgen zien van zijn presidentschap.
Naar mijn mening zijn de VS al jaren een land waar de democratie niet meer of slecht functioneert en is het land hard op weg een bananenland te worden op vele gebieden. Indien Hillary was gekozen, was er ws niets veranderd en was het land op dezelfde route naar beneden gebleven. Trump is bezig om het land in sneltreinvaart naar de afgrond te brengen en door zijn handelen wordt het voor bijna iedereen duidelijk dat de democratie daar niet zo solide is als de meeste mensen dachten. Wellicht is na Trump, als de rook is opgetrokken, er een kans om het land opnieuw op te bouwen.
Maar ze zoeken het maar lekker uit daar, ik ben blij dat ik geen Amerikaan ben en in het betrekkelijk saaie Nederland woon. (Nederland)
Ik blijf het volgen want ik vind het een zeer interessante soapMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
In het licht van Trump’s gevecht om zijn schuldenberg en negatieve vermogen geheim te houden is het natuurlijk niet heel slim om je entourage zulke cadeaus te laten aannemen.twitter:washingtonpost twitterde op maandag 04-11-2019 om 21:16:07RNC covers $60,000 cost for Trump and entourage to attend cage-fighting match https://t.co/ts4MUW6Wel reageer retweet
Ah... accelerationismquote:Op dinsdag 5 november 2019 13:37 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Ik kan geen argumenten benoemen waarom hij een goede president is, want dat is hij natuurlijk met de beste wil van de wereld niet. Het is een totale mongool. Maar ik kan wel positieve gevolgen zien van zijn presidentschap.
Ik blijf het volgen want ik vind het een zeer interessante soap
In dat opzichte had ik liever Hillary aan de macht gehad. Dan was na haar 1ste termijn de democratische partij volledig van de aardbodem verdwenen.![]()
Love me some projection there, Morty!quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ah... accelerationism
In dat opzichte had ik liever Hillary aan de macht gehad. Dan was na haar 1ste termijn de democratische partij volledig van de aardbodem verdwenen."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Dan ben je in dit topic aan het juiste adres.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Love me some projection there, Morty!
Zowat alles wat democraten doen komt neer op projectie.![]()
![]()
Look! Meta-projection!quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dan ben je in dit topic aan het juiste adres.
Zowat alles wat democraten doen komt neer op projectie.
I'm almost impressed."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
twitter:GeoffRBennett twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 12:01:00Happening today in the impeachment inquiry:- NSC official Wells Griffith scheduled for closed-door testimony at 9AM. Appearance not confirmed.- OMB official Michael Duffey scheduled for 2PM. Not expected to appear. - Expecting transcripts of Sondland & Volker depositions. reageer retweet
Zijn achterban lijkt het toch maar weinig te kunnen boeien hoor. Verder ben ik wel benieuwd wat er precies zo weinig solide is aan de democratie daar. Er is nog steeds gewoon een rechterlijke macht die autonoom opereert, staten voeren hun eigen beleid, er is weer een congres dat tegenwicht biedt nu de GOP geen volledige meerderheid meer heeft en ga zo maar door. Ik weet even niet meer waar ik het artikel las, maar er was afgelopen week nog een artikel waarin werd beschreven dat niet zozeer individuen verschoven in politieke opvattingen, maar vooral generaties. Aangezien oudere generaties nou eenmaal meer sterfte kennen en jongere generaties veel aanwas, verschuiven daarmee ook de algehele politieke opvattingen in het land.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:37 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Naar mijn mening zijn de VS al jaren een land waar de democratie niet meer of slecht functioneert en is het land hard op weg een bananenland te worden op vele gebieden. Indien Hillary was gekozen, was er ws niets veranderd en was het land op dezelfde route naar beneden gebleven. Trump is bezig om het land in sneltreinvaart naar de afgrond te brengen en door zijn handelen wordt het voor bijna iedereen duidelijk dat de democratie daar niet zo solide is als de meeste mensen dachten. Wellicht is na Trump, als de rook is opgetrokken, er een kans om het land opnieuw op te bouwen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
4D kabuki theater.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Look! Meta-projection!
I'm almost impressed.![]()
Je vergeet nog steeds mijn vraag te beantwoorden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dan ben je in dit topic aan het juiste adres.
Zowat alles wat democraten doen komt neer op projectie.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:06 schreef archito het volgende:
[..]
Hoe zou je het gedrag van Republikeinen omschrijven die janken over transparantie en dat Republikeinen worden buitengesloten tijdens de verhoren terwijl er wel degelijk Republikeinen bij mogen zijn en ze nota bene zelf de regel hebben ingevoerd dat er alleen committee members aanwezig mogen zijn?
Hypocriet?![]()
Tsja, er wordt verwacht dat er deze week helemaal niemand meer op komt dagen eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:03 schreef Ulx het volgende:
twitter:GeoffRBennett twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 12:01:00Happening today in the impeachment inquiry:- NSC official Wells Griffith scheduled for closed-door testimony at 9AM. Appearance not confirmed.- OMB official Michael Duffey scheduled for 2PM. Not expected to appear. - Expecting transcripts of Sondland & Volker depositions. reageer retweet
![]()
Dit speelt natuurlijk ook nog. En sinds Kavanaugh weten we dat agenda’s gebruikt mogen worden als bewijs.twitter:USATODAY twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 08:48:36Records obtained Monday by The Associated Press indicate Summer Zervos got a call from Trump's phone in December 2007, when she says he rang to invite her to dinner. She says she went hoping for career advice and ended up being sexually assaulted. https://t.co/xzBmEANSuI reageer retweet
Je beantwoord em zelf al.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:29 schreef archito het volgende:
[..]
Je vergeet nog steeds mijn vraag te beantwoorden.
[..]![]()
Uiteraard. Poetin eerst.twitter:BradleyWhitford twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 04:00:14Trump offers Putin aid to fight forest fires while threatening to withhold aid from California. Like a traitor. https://t.co/pIQZQ8SDxU reageer retweet
Goed punt, dat is wel beter ja.quote:Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je kunt toch lezen?
Hij beantwoord zijn eigen vraag, en daar ben ik het wel mee eens.Dat gebeurt zelden in een internetdiscussie, dat is voor iedereen even wennen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh, je krijgt het antwoord niet wat je verwacht?![]()
![]()
Dan Crenshaw Suggests Criticism of Israel is Not Protected Under the First Amendment![]()
https://summit.news/2019/(...)the-first-amendment/
Kritiek op Israël als illegaal in de wet verankeren en mensen vragen zich nog steeds af wie daar de baas is
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2019 15:19:33 ]![]()
Heren en Dames. Het is echt voor iedereen leuker als we gewoon fatsoenlijk met elkaar omgaan. Geen persoonlijk gedoe. Geen gescheld. Geen gediscrimineer. Geen geëmmer. Gewoon volwassen.zie email 27 oktober![]()
Er zijn inderdaad gelukkig nog elementen die ervoor zorgen dat de president nog tegengas krijgt en niet alles 1 op 1 kan doorvoeren. Maar iedereen heeft kunnen zien wat hij allemaal heeft kunnen flikken, zonder tegengas uit zijn eigen partij en achterban. Ik had dat niet gedacht 4 jaar geleden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn achterban lijkt het toch maar weinig te kunnen boeien hoor. Verder ben ik wel benieuwd wat er precies zo weinig solide is aan de democratie daar. Er is nog steeds gewoon een rechterlijke macht die autonoom opereert, staten voeren hun eigen beleid, er is weer een congres dat tegenwicht biedt nu de GOP geen volledige meerderheid meer heeft en ga zo maar door.Mocht je dat artikel nog tegenkomen dan graag een link, lijkt me interessant.quote:Ik weet even niet meer waar ik het artikel las, maar er was afgelopen week nog een artikel waarin werd beschreven dat niet zozeer individuen verschoven in politieke opvattingen, maar vooral generaties. Aangezien oudere generaties nou eenmaal meer sterfte kennen en jongere generaties veel aanwas, verschuiven daarmee ook de algehele politieke opvattingen in het land.Radio Espantoso![]()
Maar nooit een keer iets over de constante ondemocratische en geniepige acties van de republikeinen. Terwijl als een democraat bij wijze van spreken z'n veter los heeft zal jij er een punt van maken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nog nooit? Ik noem ze net nog hypocriet!
Is verder niet zo'n groot probleem, genoeg mensen hier die altijd afgeven op republikeinen en nooit op democraten. Maar die claimen dan ook niet dat ze maar net iets meer een hekel hebben aan de andere groep, zoals jij dat wel doet.Цой жив![]()
Wie niet wil meehuilen met de wolven hier adviseer ik om naar een plek waar vergelijkbare stemmen zitten: Sommige users zijn dan beter af op de FP. Anderen meer bij [BNW]
Klagen hier is een beetje futiel IMHO.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Die acties zijn eigenlijk wel logisch, de Republikeinen missen simpelweg de stemmen om op een democratische manier te kunnen winnen. getalsmatig komen ze te kort als er een grote opkomst is bij een verkiezing. Vandaar dat de swingstates van levensbelang zijn voor ze. Met alleen de vaste (rode) staten redden ze het niet. De beste manier om te winnen is om de kiezer er van te overtuigen om naar de stembus te gaan. En de republikeinen er van te weerhouden om kunstgrepen toe te passen als Gerrymandering.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar nooit een keer iets over de constante ondemocratische en geniepige acties van de republikeinen. Terwijl als een democraat bij wijze van spreken z'n veter los heeft zal jij er een punt van maken.
Is verder niet zo'n groot probleem, genoeg mensen hier die altijd afgeven op republikeinen en nooit op democraten. Maar die claimen dan ook niet dat ze maar net iets meer een hekel hebben aan de andere groep, zoals jij dat wel doet.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
HIj mag roepen wat hij wil, dat valt onder het 1e Amendement maar om de Grondwet te veranderen zal hij toch wel wat meer op tafel moeten leggen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:17 schreef LelijKnap het volgende:
Dan Crenshaw Suggests Criticism of Israel is Not Protected Under the First Amendment![]()
Kritiek op Israël als illegaal in de wet verankeren en mensen vragen zich nog steeds af wie daar de baas is![]()
Zo'n wet komt er nooit doorheen, als het Congress er al mee instemt word het door de gerechtshoven afgeschoten.![]()
In Florida is zo een wet er al doorheen (daaraan refereert ie), maar ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
HIj mag roepen wat hij wil, dat valt onder het 1e Amendement maar om de Grondwet te veranderen zal hij toch wel wat meer op tafel moeten leggen.
Zo'n wet komt er nooit doorheen, als het Congress er al mee instemt word het door de gerechtshoven afgeschoten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2019 15:55:45 ]![]()
Die wet is wederom een afleidingstactiek dus.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
HIj mag roepen wat hij wil, dat valt onder het 1e Amendement maar om de Grondwet te veranderen zal hij toch wel wat meer op tafel moeten leggen.
Zo'n wet komt er nooit doorheen, als het Congress er al mee instemt word het door de gerechtshoven afgeschoten.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Florida zit tjokvol met zwaar onder de medicijnen zittende bejaarde joden, dan is het geen wonder dat zo'n wet er door komt. En ik kan het weten ik heb er familie wonen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
In Florida is zo een wet er al doorheen (daaraan refereer ie), maar ik hoop dat je gelijk hebt.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ach, er is goed geld te verdienen voor congresleden met onzin wetgeving zoals dit. Niks nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:53 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Die wet is wederom een afleidingstactiek dus.
Cotton kreeg een miljoen dollar van Israel om het Obama moeilijk te maken over Iran, zo lucratief kan het zijn
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2019 15:56:59 ]![]()
Ik zag ook dat ze Charlie Kirk bombardeerden met vragen rond Israël en demografische verschuivingen in de VS.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:17 schreef LelijKnap het volgende:
Kritiek op Israël als illegaal in de wet verankeren en mensen vragen zich nog steeds af wie daar de baas is![]()
Via Twitter heb ik vernomen dat de vragenstellers nu gekozen worden door de mensen die het organiseren zodat de vervelende vragen niet meer gesteld worden.
Enorm laf van die conservatieve sprekers die pretenderen voor het vrije woord te zijn en altijd zitten te klagen over deplatforming.![]()
Hup, iedereen terug naar zijn echokamer.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:36 schreef klappernootopreis het volgende:
Wie niet wil meehuilen met de wolven hier adviseer ik om naar een plek waar vergelijkbare stemmen zitten: Sommige users zijn dan beter af op de FP. Anderen meer bij [BNW]
Klagen hier is een beetje futiel IMHO.![]()
Nou boehoe. Snif en snotter.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Nog zo’n huilebalk. Op zo’n slapjanus wil je toch niet stemmen? Is dat nou de sterke leider? Dit zachtgekookt eitje?twitter:NBCPolitics twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 05:53:14'You can't let that happen to me!"President Trump makes appeal to Kentucky fans at a last-minute campaign push for Gov. Matt Bevin.https://t.co/TBHzjU73hJ reageer retweet
Matt Drudge schijnt nu ook al links te zijn.
Trump Fans So Mad at Matt Drudge They’re Trying to Make a MAGA Rival to His ‘Left-Wing’ Site
Stelletje snowflakes daar op rechts. Zodra ze iets horen dat niet bevalt gaan de handjes op de oren en klinkt het massaal:’LALALALAAAAAAA’.
[ Bericht 17% gewijzigd door Ulx op 05-11-2019 16:36:21 ]I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
De enige die zich daar druk over maakt is Trump zelf.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En 3 jaar janken over de popular vote van Hillary.![]()
Als de conservatieven op dat gebied de democraten achterna gaan is het snel gedaan met vvmu in de VS.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:01 schreef Chivaz het volgende:
Ik zag ook dat ze Charlie Kirk bombardeerden met vragen rond Israël en demografische verschuivingen in de VS.
Via Twitter heb ik vernomen dat de vragenstellers nu gekozen worden door de mensen die het organiseren zodat de vervelende vragen niet meer gesteld worden.
Enorm laf van die conservatieve sprekers die pretenderen voor het vrije woord te zijn en altijd zitten te klagen over deplatforming.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2019 17:32:05 ]![]()
Net zoals BCC Savile indekte toendertijdtwitter:Cernovich twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 17:05:55Mediabros: “Someone at a party 40 years heard something about Kavanaugh.” RUN IT! Also mediabros: “Here’s pics of Epstein with Clinton and a witness and victim willing to go public. NOT ENOUGH EVIDENCE—- From the bottom of my heart,Fuck all of you! reageer retweet
. Lekkere infograph in de OP wel.
![]()
De ene aantijging is de andere niet. Anders dan jij lijkt te denken, publiceren media niet elke beschuldiging die bij hen wordt gemeld. Zoiets wordt eerst grondig gecheckt. Ik ken de exacte omstandigheden niet, maar het is heel waarschijnlijk dat het verhaal van de Clinton-beschuldiger aan alle kanten rommelde.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:36 schreef LelijKnap het volgende:
Net zoals BCC Savile indekte toendertijdtwitter:Cernovich twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 17:05:55Mediabros: “Someone at a party 40 years heard something about Kavanaugh.” RUN IT! Also mediabros: “Here’s pics of Epstein with Clinton and a witness and victim willing to go public. NOT ENOUGH EVIDENCE—- From the bottom of my heart,Fuck all of you! reageer retweet
. Lekkere infograph in de OP wel.
Maar ik snap dat Mike het zo probeert te framen. En figuren zoals dergelijke beweringen voor zoete koek, want media are bad.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Iedereen heeft vandaag de lolbroek aanquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
Zoiets wordt eerst grondig gecheckt. Zojuist ook al hard mogen lachen in NWS-FB. De aantijging is overigens gebaseerd op een fragment met een ABC-'journaliste' die het verhaal drie jaar in de la heeft gehad.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2019 17:57:18 ]![]()
Een voorbeeldquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Iedereen heeft vandaag de lolbroek aan. Zojuist ook al hard mogen lachen in NWS-FB.
https://www.washingtonpos(...)e2af58c3a_story.html![]()
Jij bent dan ook een speciaal geval en niet echt representatief te noemen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Iedereen heeft vandaag de lolbroek aan. Zojuist ook al hard mogen lachen in NWS-FB.
![]()
Aardig stuk van Wired over de campagne van Andrew Yang:
https://www.wired.com/story/andrew-yang-is-not-full-of-shit/Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
2/3 van de ondervraagden zegt dat ze niets van de beloofde trickledown merken.
https://amp.ft.com/content/ce7e9f7c-fc13-11e9-a354-36acbbb0d9b6I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Met die summiere informatie kan ik vrij weinig. Ik snap dat Cernovich ermee aan de haal gaat (dat is immers wat hij doet), maar wat is de reden dat het verhaal in la verdween. Want als de verklaring van de dame niet steekhoudend was, branden gerenommeerde media zich er niet aan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Iedereen heeft vandaag de lolbroek aan. Zojuist ook al hard mogen lachen in NWS-FB. De aantijging is overigens gebaseerd op een fragment met een ABC-'journaliste' die het verhaal drie jaar in de la heeft gehad.
En je kunt er Kavanaugh bijslepen, maar de aantijgingen aan zijn adres sneden gewoon hout. Die waren namelijk afkomstig van vrouwen die hem daadwerkelijk kenden gedurende zijn studentenjaren.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Zoek dat fragment maar op of sla de berichtgeving erover maar op na. Claims over het belang van steekhoudendheid bij dergelijke corporate media gaan er bij mij niet meer in. Dat is vergeefse moeite.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met die summiere informatie kan ik vrij weinig. Ik snap dat Cernovich ermee aan de haal gaat (dat is immers wat hij doet), maar wat is de reden dat het verhaal in la verdween. Want als de verklaring van de dame niet steekhoudend was, branden gerenommeerde media zich er niet aan.
En je kunt er Kavanaugh bijslepen, maar de aantijgingen aan zijn adres sneden gewoon hout. Die waren namelijk afkomstig van vrouwen die hem daadwerkelijk kenden gedurende zijn studentenjaren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2019 18:10:55 ]![]()
https://thehill.com/blogs(...)ang-out-with-michaelquote:Donald Trump, Jr. is questioning how critics could call President Trump a racist when his father let him "hang out with Michael Jackson" as a kid.
are we infinite or am I alone![]()
Er is toch niets over gemeld, schreef je?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zoek dat fragment maar op of sla de berichtgeving erover maar op na.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Waar precies?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is toch niets over gemeld, schreef je?![]()
Diezelfde vader die vroeger is opgepakt bij een KKK rally?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:08 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://thehill.com/blogs(...)ang-out-with-michael
Zelfs met een blanke vrouw lopen we hopeloos achter.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar daar is de VS verder niet uniek in. Ik zie ons land ook niet zo snel een gekleurde, vrouwelijke premier omarmen.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Meest opvallende daaraan is dat 1/3 wel denkt er iets van te merken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:00 schreef Ulx het volgende:
2/3 van de ondervraagden zegt dat ze niets van de beloofde trickledown merken.
https://amp.ft.com/content/ce7e9f7c-fc13-11e9-a354-36acbbb0d9b6![]()
Een kwart loopt zo blind achter de grote leider aan als hij weer eens roept/tweet dat de USA het beter doet dan ooit dat die braaf invullen dat ze merken dat zijn beleid (sic) werkt. Die laatste 8% die zal er wel echt op vooruit gegaan zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Meest opvallende daaraan is dat 1/3 wel denkt er iets van te merken.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Mwoah, zo slecht gaat het ook weer niet met de Amerikaanse economie natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Meest opvallende daaraan is dat 1/3 wel denkt er iets van te merken.
Er zijn best dat Amerikanen met wie het economisch beter gaat, of dat nou het gevolg is van trickle down of van andere oorzaken is waarschijnlijk niet iets waar men direct onderscheid in kan maken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is ook meer een algemeen onderzoek zie ik nu waar de vraagstelling niet was 'merk je iets van trickle down', maar meer 'sta je er sinds het begin van het Trumpoceen financieel beter voor'. Dat laatste kunnen natuurlijk legio redenen voor zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, zo slecht gaat het ook weer niet met de Amerikaanse economie natuurlijk.
Er zijn best dat Amerikanen met wie het economisch beter gaat, of dat nou het gevolg is van trickle down of van andere oorzaken is waarschijnlijk niet iets waar men direct onderscheid in kan maken.![]()
Als een arts dit zou doen bij een Amerikaan zou dat dan een aanklacht opleveren?twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 03:40:02An asylum-seeking migrant detained by ICE was pulled off life support after his relatives say they requested that doctors continue the life-saving measures, according to USA Today. https://t.co/3Us5UDCWUd reageer retweet
Een kaartje als deze kan wel wat inzicht verschaffen tegen die tijd:quote:Op maandag 4 november 2019 17:11 schreef kladderadatsch het volgende:
Trump’s ‘best economy ever boast’ gets obliterated by Financial Times columnisttwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 04-11-2019 om 16:09:53All-Time High for Stock Market and all the Fake News wants to talk about is the Impeachment Hoax! reageer retweet
[..]
Meer dan 50% v/d Amerikanen heeft helemaal geen aandelen en als de economische situatie verslechterd voor mensen die op hem hebben gestemd en bovendien geen Republikein zijn, tsja...
Erg opvallend verschil trouwens tussen Alabama en Mississippi.![]()
Ben je bijziend?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:52 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
Arme meid wordt gedwongen om het excuus van Koos te gebruiken.![]()
Snap dat het voor jou moeilijk is begrijpen, maar je kunt niet zomaar iedereen die wilde beweringen doet een podium bieden. Althans, niet als je een serieus nieuwsmedium bent. En dat geldt helemaal wanneer jouw geïnterviewde mensen beschuldigt van zware misdaden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:52 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
Arme meid wordt gedwongen om het excuus van Koos te gebruiken.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dus ze hebben een twee uur-durende docu gemaakt en dan is het nog niet goed.quote:
Bijzonder.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
En wat er staat onderschrijft je argument van daarnet, en waar ik ook een linkje naar postte (hoewel dat een ander verhaal was, maar kennelijk niet gelezen wordt), dat er bepaalde standaards zijn waaraan men zich dient te houden bij de wat feitelijkere media.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus ze hebben een twee uur-durende docu gemaakt en dan is het nog niet goed.
Bijzonder.![]()
Die kant zal het uiteindelijk wel op gaan, eigenlijk gebeurt het nu al op het internet waar bepaalde meningen niet geuit mogen worden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als de conservatieven op dat gebied de democraten achterna gaan is het snel gedaan met vvmu in de VS.
Twitter en Facebook hebben daar nogal een handje van en YouTube holt ze hard achterna.![]()
Dan ga je als voorvechter van het vrije woord toch gewoon lekker naar 12345chan?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die kant zal het uiteindelijk wel op gaan, eigenlijk gebeurt het nu al op het internet waar bepaalde meningen niet geuit mogen worden.
Twitter en Facebook hebben daar nogal een handje van en YouTube holt ze hard achterna.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Ja is voor mij moeilijk begrijpen Koos; maar dat jij dit met drogen ogen durft te beweren is verbijsterend te noemen. Als de 'gerenommeerde' media ergens in uitblinkte de laatste helft van dit decenium was het wel ongefundeerde claims en verhalen de wereld inslingeren.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap dat het voor jou moeilijk is begrijpen, maar je kunt niet zomaar iedereen die wilde beweringen doet een podium bieden. Althans, niet als je een serieus nieuwsmedium bent. En dat geldt helemaal wanneer jouw geïnterviewde mensen beschuldigt van zware misdaden.![]()
Hoest, hoest, russian collusion hoax, hoest hoest.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja is voor mij moeilijk begrijpen Koos; maar dat jij dit met drogen ogen durft te beweren is verbijsterend te noemen. Als de 'gerenommeerde' media ergens in uitblinkte de laatste helft van dit decenium was het wel ongefundeerde claims en verhalen de wereld inslingeren.![]()
Noem eens tien voorbeelden die ook niet werden gerectificeerdI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Elk mokkel die binnen een straal van 200 kilometer in de buurt van Trump is geweest en iets over een gegrepen poesje verzon kreeg een eigen avondshow.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hoest, hoest, russian collusion hoax, hoest hoest.![]()
Noem ze eens allemaal op.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Elk mokkel die binnen een straal van 200 kilometer in de buurt van Trump is geweest en iets over een gegrepen poesje verzon kreeg een eigen avondshow.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik heb er hier eentje van dellipder die nog steeds niet gerectificeerd is: https://townhall.com/tips(...)received-it-n2553811quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:08 schreef Ulx het volgende:
Noem eens tien voorbeelden die ook niet werden gerectificeerd
![]()
![]()
Oh, maar de rectificaties volgede wel hoor, zodra het 'foutje' *kuch* genoeg ruchtbaarheid kreeg op het internet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:08 schreef Ulx het volgende:
Noem eens tien voorbeelden die ook niet werden gerectificeerd![]()
Hoe weet jij dat het verzonnen is?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Elk mokkel die binnen een straal van 200 kilometer in de buurt van Trump is geweest en iets over een gegrepen poesje verzon kreeg een eigen avondshow.
Is het ook verzonnen dat de eerste vrouw van Trump hem beschuldigde van verkrachting (en dat later weer introk na een schikking)? Was grab her by the pussy verzonnen? Of de tig andere voorbeelden hoe pervers Trump is?Géén kloon van tvlxd!![]()
En dat is dus het moment waarop men het aluhoedjes-gelul vindt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh, maar de rectificaties volgede wel hoor, zodra het 'foutje' *kuch* genoeg ruchtbaarheid kreeg op het internet.![]()
Precies?! De geloofbaarheidsgrens lijkt nogal flexibel en hoofdpersoon-afhankelijk.quote:[im[quote]Op dinsdag 5 november 2019 19:11 schreef Montov het volgende:
Hoe weet jij dat het verzonnen is?
Is het ook verzonnen dat de eerste vrouw van Trump hem beschuldigde van verkrachting (en dat later weer introk na een schikking)? Was grab her by the pussy verzonnen? Of de tig andere voorbeelden hoe pervers Trump is?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: