Amateurquote:
Je wil me er gewoon niet bij hebben hčquote:Op zondag 3 november 2019 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:
17 januari: Lonaa, PdeHoog ,Z80, kaat, minilot
18 januari: PdeHoog, Fles ,Z80, kaat, minilot, L_S/J
24 januari: Lonaa, PdeHoog ,Z80, kaat, minilot
25 januari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, kaat, minilot, L_S/J
31 januari: Lonaa,PdeHoog ,Z80, barrel, kaat, minilot
1 februari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J
Doe ik als onafhankelijke buitenstaander wel.quote:Op zondag 3 november 2019 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
@ OP wie gaat er wanneer een knoop doorhakken?
Goed zo, fijnquote:Op zondag 3 november 2019 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe ik als onafhankelijke buitenstaander wel.
1 februari kunnen de meeste mensen. Alsin, iedereen volgens mij.
quote:Op zondag 3 november 2019 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zet erbij, Candaas kan 1 februari. Misschien. De rest van de dagen niet.
Ze loopt zelf ook niet over van aanspeelbaarheid![]()
![]()
Het lijkt me in bepaalde sterk gereguleerde werkomgevingen nou juist heel goed mogelijk dat te verbiedenquote:Op zondag 3 november 2019 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knappe jongen die het je gaat verbieden, zou ik zeggen
Nee okee er zijn altijd wel situaties te bedenken. Maar je gaat bijvoorbeeld ook niet midden in een OK je collega condoleren. Daar waar condoleren kan, kan een glaasje water ook.quote:Op zondag 3 november 2019 20:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het lijkt me in bepaalde sterk gereguleerde werkomgevingen nou juist heel goed mogelijk dat te verbiedenIk kan ook niet met een blikje cola de OK op wandelen zeg maar
Ik wilde eigenlijk de knoop deze week doorhakken, misschien willen er nog wat mensen een keuze doorgeven...quote:Op zondag 3 november 2019 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
@ OP wie gaat er wanneer een knoop doorhakken?
quote:Op zondag 3 november 2019 20:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je wil me er gewoon niet bij hebben hč
Yeah!quote:Op zondag 3 november 2019 20:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo goed?
Ik liet braaf het vorige overzicht in de OP staan
Eens. Schaduwmeet in Utrecht?quote:Op zondag 3 november 2019 20:21 schreef Blues het volgende:
Hengeloooo is voor ons echt te ver voor een etentje
Zo jammer (weekendje Ootmarsum er aan vastplakken)?quote:Op zondag 3 november 2019 20:21 schreef Blues het volgende:
Hengeloooo is voor ons echt te ver voor een etentje
Lift?? Whut?quote:Op zondag 3 november 2019 20:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Utreg = altijd goed![]()
Ik zou wel eens bij Jasmijn en co willen eten. En met de lift de Dom op
De Dom staat momenteel in de hoogste bouwsteiger van Nederland dus dat kun je schuddenquote:Op zondag 3 november 2019 20:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Utreg = altijd goed![]()
Is ook weinig fotogeniek. En je kunt waarschijnlijk ook niet van het uitzicht genieten.quote:Op zondag 3 november 2019 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Dom staat momenteel in de hoogste bouwsteiger van Nederland dus dat kun je schudden
Geloof mij...binnenkort kan je met de lift de Dom op. Juist omdat ie in de steigers staat.quote:Op zondag 3 november 2019 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Dom staat momenteel in de hoogste bouwsteiger van Nederland dus dat kun je schudden
Oh ja jasmijn en ikquote:Op zondag 3 november 2019 20:54 schreef Zilverberk het volgende:
Lift?? Whut?
Edit: deze Jasmijn? Ziet er goed uit ja.
Als het zo ver is hoor ik het wel, dan kom ik het een keer doenquote:Op zondag 3 november 2019 20:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Geloof mij...binnenkort kan je met de lift de Dom op. Juist omdat ie in de steigers staat.
https://www.rtvutrecht.nl(...)tter_impression=truequote:Op zondag 3 november 2019 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het zo ver is hoor ik het wel, dan kom ik het een keer doen
Awesome! Ik ben erbijquote:Op zondag 3 november 2019 21:03 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.rtvutrecht.nl(...)tter_impression=true
Die zou ik hier achter slot en grendel moeten zettenquote:Op zondag 3 november 2019 22:23 schreef Uhmmpie het volgende:
Toen was het alweer half 11...
Gauw naar bed.
De drogende zalm mag nog een nachtje staan in de droger.
De mannen hebben vast een half gedroogd stukje geproefd en die waren erg enthousiast.
Nu maar hopen dat ze vannacht niet de voedseldroger ondersteboven keren omdat het so lekker was
Mja hij staat nog aan...quote:Op zondag 3 november 2019 22:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die zou ik hier achter slot en grendel moeten zetten
Gedroogde zalm? Wat, hoe?quote:Op zondag 3 november 2019 22:23 schreef Uhmmpie het volgende:
Toen was het alweer half 11...
Gauw naar bed.
De drogende zalm mag nog een nachtje staan in de droger.
De mannen hebben vast een half gedroogd stukje geproefd en die waren erg enthousiast.
Nu maar hopen dat ze vannacht niet de voedseldroger ondersteboven keren omdat het so lekker was
Trustequote:
quote:Op zondag 3 november 2019 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij Cubanita geweest en dacht 'zak niet te gek doen'. Was met 3 oudere vrouwen. Maar die áten! Dus alsnog helemaal volgegetenMaar voel me goed. Niet misselijk of maagpijn if slap.
Ik ben erbij!quote:Op zondag 3 november 2019 20:53 schreef Blues het volgende:
Geloof dat ik daar ook wel zin in heb “liftenquote:
Soort van salmon jerky is het nu.quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 07:34 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh![]()
Gister moeilijk gesprek aan de telefoon. Ik geloof wel dat de lucht nu weer geklaard is, en daar was het mij om te doen.
Goed om dat telefonisch te doen ipv mailen of appenquote:Op maandag 4 november 2019 07:34 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh![]()
Gister moeilijk gesprek aan de telefoon. Ik geloof wel dat de lucht nu weer geklaard is, en daar was het mij om te doen.
Met de zwager van laatst?quote:Op maandag 4 november 2019 07:34 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh![]()
Ergens in april komt die lift er.. kunnen we een Dom/Jasmijn meet doen!quote:Op zondag 3 november 2019 23:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Geloof dat ik daar ook wel zin in heb “liften“
Ik wilde er eigenlijk heen, maar hij stelde dit voor. Appen is inderdaad geen optie, dat werkt misverstanden in de hand in plaats van uit de weg.quote:Op maandag 4 november 2019 07:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed om dat telefonisch te doen ipv mailen of appen
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2019 07:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Met de zwager van laatst?
Wel fijn dat het nu uit de lucht is in ieder geval.
Dat is fijn!!quote:Op maandag 4 november 2019 07:39 schreef Blues het volgende:
Ik had een goed naggieEn dat voor een werkdag
![]()
Vanaf deze week werk ik vaste dagen en verspringt het niet meer met even en oneven weken..erg blij mee.
De rest van de familie wist hier niks van hoor, zo groot was t niet.quote:Op maandag 4 november 2019 08:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge, kan je uitslapen ben je om 7.30 klaarwakker, niet de bedoeling
Fijn Zilver, dat de lucht geklaard is, zal een fijn gevoel geven, bij jullie beiden (en de rest van de familie)
En voor een goede nacht en vaste dagen van Blues
Oeh lastig dat (moest het even opzoeken. Las gisteren een verslag van een FvD bijeenkomst in Zeeland, daar hadden alle deelnemers last van dat effect, weet er nu een naam bij😉)quote:Op maandag 4 november 2019 08:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De rest van de familie wist hier niks van hoor, zo groot was t niet.
Wat wel bleek, is dat mijn zwager last heeft van Dunning-Kruger en dat vind ik toch wel erg jammer.
Ja, inderdaad lastig. Je krijgt zulke mensen niet overtuigd.quote:Op maandag 4 november 2019 08:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh lastig dat (moest het even opzoeken. Las gisteren een verslag van een FvD bijeenkomst in Zeeland, daar hadden alle deelnemers last van dat effect, weet er nu een naam bij😉)
Ik hoor dat wel te pas en te onpas gebruikt worden voor "Iemand is een totale idioot"quote:Op maandag 4 november 2019 08:12 schreef Zilverberk het volgende:
Wat wel bleek, is dat mijn zwager last heeft van Dunning-Kruger en dat vind ik toch wel erg jammer.
Hij ontkent de opwarming van de aarde. Ik zei dat ik hem slimmer had ingeschat.quote:Op maandag 4 november 2019 08:25 schreef minilot het volgende:
Fijn fenomeen dat wel, ja.![]()
@:Zilverberk Naja, crisis voorbijNog steeds wel akelig benieuwd naar waarmee je dan zo ontzettend beledigd had!
Voor mij zit t subtieler: iemand heeft geen verstand van een onderwerp en tevens geen beeld hoe incompletent hij/zij is, maar wel een sterke (niet-gangbare) mening over het onderwerp.quote:Op maandag 4 november 2019 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat wel te pas en te onpas gebruikt worden voor "Iemand is een totale idioot"
Hier ook, sinds gisteren. Allebei ziek. Geeft meteen weer een andere dimensie aan het verzorgen van een kind.quote:Op maandag 4 november 2019 09:27 schreef Lot_1 het volgende:
Had nog niet eerder gehoord van het Dunning-Kruger effect, kende de tegenhanger wel.
Brakheid alom hier, gisteren ineens een buikgriep-aanval. Men wat kun je je daar beroerd door voelen. Nu zowel maag als darmen leeg en het eerste eten zit er weer in en lijkt erin te blijven.
Onbewust onbekwaam is de term die ik daarvoor leerde tijdens communicatietrainingen.quote:Op maandag 4 november 2019 09:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Voor mij zit t subtieler: iemand heeft geen verstand van een onderwerp en tevens geen beeld hoe incompletent hij/zij is, maar wel een sterke (niet-gangbare) mening over het onderwerp.
Iemand die gewoon het iq van zijn schoenmaat heeft valt hier niet onder, wat mij betreft.
Ik kan alleen nog op 1 februari. Maar hou vooral geen rekening met mij, want ik kom alleen voor de mensen en niet echt voor het eten.quote:Op zondag 3 november 2019 20:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde eigenlijk de knoop deze week doorhakken, misschien willen er nog wat mensen een keuze doorgeven...
Blijkbaar wordt het 1 februari, dus dat is mooi voor jou.quote:Op maandag 4 november 2019 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan alleen nog op 1 februari. Maar hou vooral geen rekening met mij, want ik kom alleen voor de mensen en niet echt voor het eten.
Ik ben er nog niet van overtuigd of dat mooi is. Enige keuken die ik eigenlijk totaal niet lekker vindquote:Op maandag 4 november 2019 09:50 schreef Lonaa het volgende:
Blijkbaar wordt het 1 februari, dus dat is mooi voor jou.
Ja maar jij komt toch niet voor het eten. Kun je net zo goed om de hoek een broodje frikandel in je nek stompen, bij wijze vanquote:Op maandag 4 november 2019 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet van overtuigd of dat mooi is. Enige keuken die ik eigenlijk totaal niet lekker vind
Misschien kom ik ook gewoon niet.quote:Op maandag 4 november 2019 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom gewoon maar niet, dan is dat duidelijk en hoef ik het mezelf ook niet af te vragen of ik wel zin heb in 5 uur treinen voor eten wat ik niet lekker vind. En zo.
Misschien kunnen we 1 februari wandelen en dan naar de snackbarquote:
Ja, broodje frikandel in onze nek stompen.quote:Op maandag 4 november 2019 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kunnen we 1 februari wandelen en dan naar de snackbar
Dat heb ik ook grotendeelsquote:Op maandag 4 november 2019 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan alleen nog op 1 februari. Maar hou vooral geen rekening met mij, want ik kom alleen voor de mensen en niet echt voor het eten.
Ja of je kunt het heel subtiel naar binnen peuzelen, kan ookquote:Op maandag 4 november 2019 10:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, broodje frikandel in onze nek stompen.
beterschap, Lot ook!quote:Op maandag 4 november 2019 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier ook, sinds gisteren. Allebei ziek. Geeft meteen weer een andere dimensie aan het verzorgen van een kind.
Hier staat 1 feb in de agenda.de andere data zijn inmiddels bezet idd..quote:Op maandag 4 november 2019 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zodat andere mensen kunnen klagen hoe ver het is.quote:Op maandag 4 november 2019 11:03 schreef Clubsoda het volgende:
Waarom gaan jullie een meet doen om eten te eten waar niemand zin in heeft?
het meeten niet?quote:Op maandag 4 november 2019 11:14 schreef Sarabi het volgende:
Het eten klinkt wel goedalleen het meeten niet
Bedankt hequote:Op maandag 4 november 2019 11:14 schreef Sarabi het volgende:
Het eten klinkt wel goedalleen het meeten niet
Fok!ers..da’s een heel ander slag “mensen “ 😉quote:
Dat ja!quote:Op maandag 4 november 2019 09:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Onbewust onbekwaam is de term die ik daarvoor leerde tijdens communicatietrainingen.
Die vereisen communicatief gezien een heel andere aanpak dan mensen die wel beseffen dat ze er geen verstand van hebben en de mensen wel daadwerkelijk weten waar ze over praten.
En dat het weinig te maken met de hoogte van iemands iq.
True.quote:Op maandag 4 november 2019 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fok!ers..da’s een heel ander slag “mensen “ 😉
quote:Op maandag 4 november 2019 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zodat andere mensen kunnen klagen hoe ver het is.
Ik zit nu in een groepsapp waar zo'n vraag een oorverdovende stilte oplevert. Ik weet niet wat beter is.quote:Op maandag 4 november 2019 11:06 schreef Clubsoda het volgende:
Zo'n mooi fenomeen in groepsapps. 'Wie kan er dit of dat regelen?' en dan 30 antwoorden met 'ik niet'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Moet ik even over nadenkenquote:Op maandag 4 november 2019 11:26 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat ja!
Heb je misschien een tip voor mij? Mag ook in DM.
Ik heb geen haast. Deze zwager loopt niet weg.quote:Op maandag 4 november 2019 11:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Moet ik even over nadenken
Eerst even werken
quote:Op maandag 4 november 2019 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
We doen een meet met de mensen die er WEL zin in hebben. Wat je nu hoort is alleen maar mensen die er geen zin in hebben EN die niet komen. Nou ja, die dus niet
En als het alleen voor de leuke mensen is... kan het best iets centraler dan hengeloquote:Op maandag 4 november 2019 11:03 schreef Clubsoda het volgende:
Waarom gaan jullie een meet doen om eten te eten waar niemand zin in heeft?
Wegpesten is zeker geen optie?quote:Op maandag 4 november 2019 11:31 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb geen haast. Deze zwager loopt niet weg.
quote:Op maandag 4 november 2019 11:30 schreef derLudolf het volgende:
Er werd geopperd om 'dan maar een dagje kerstmarkt' te organiseren. Nou bij deze
Bestemming is Münster (Westf.). Daar zijn vanaf 25 november vijf kerstmarkten.
zaterdag 30 november:
zondag 1 december: derLudolf
zaterdag 7 december:
zondag 8 december: derLudolf
zaterdag 14 december:
zondag 15 december: derLudolf
zaterdag 21 december:
zondag 22 december: derLudolfHell noSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Veels te ver.
Als je de relatie goed wilt houden lijkt me een 'agree to disagree' de enige optie.quote:Op maandag 4 november 2019 11:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zijn vrouw zou daar ongelukkig van worden.
Tenzij ze er ook last van heeft natuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2019 11:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zijn vrouw zou daar ongelukkig van worden.
En wel naar de Efteling? Qua kitsch aardig gelijkwaardigquote:Op maandag 4 november 2019 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga niet vrijwillig naar een kerstmarkt. Sorry Ludolf.
Daar ga ik ook niet naartoe als ik er voetje voor voetje doorheen moet schuifelen. Ik snap sowieso niet wat er nou leuk is aan een kerstmarkt. Gluhwein, bratwurst, zooi kopen en rotmuziek. Ik zal wel iets niet begrijpenquote:Op maandag 4 november 2019 11:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En wel naar de Efteling? Qua kitsch aardig gelijkwaardig
Canvas size in Photoshop, dan wordt de foto gesneden in de verhouding die jij wilquote:Op maandag 4 november 2019 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap niets van wat ik moet doen. Ik moet delen uit een foto selecteren, opslaan en dan een bepaalde ratio meegeven. Een banner maken uit een bestaande foto. Ik ben hier zo slecht in.
Ik heb geen Photoshop. Ik heb IrfanView. Antwoord gevonden op hun forum. Niet helemaal wat ik wil maar ik ga het nog maar eens proberen.quote:Op maandag 4 november 2019 11:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Canvas size in Photoshop, dan wordt de foto gesneden in de verhouding die jij wil
Jij? mét hoogtevreesquote:
Ik ben ook niet per se fan ofzoquote:Op maandag 4 november 2019 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar ga ik ook niet naartoe als ik er voetje voor voetje doorheen moet schuifelen. Ik snap sowieso niet wat er nou leuk is aan een kerstmarkt. Gluhwein, bratwurst, zooi kopen en rotmuziek. Ik zal wel iets niet begrijpen
Het is ook een leuk plan hoor. Alleen niet voor mij. Als ik een stuk dichterbij de grens zou wonen, zou ik wel een gokje wagen. Met leuke mensen is zoiets wel prima natuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2019 11:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben ook niet per se fan ofzo
Maar goed, dacht dat zaterdag een paar mensen enthousiast werden en opriepen tot een soort meet, dacht ik, laat ik es wat interesse peilen
Ja maar ik wil alleen met Catquote:Op maandag 4 november 2019 11:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar goed, dacht dat zaterdag een paar mensen enthousiast werden en opriepen tot een soort meet, dacht ik, laat ik es wat interesse peilen
Goed initiatief Ludolf👍 Uitgerekend en wel.quote:Op maandag 4 november 2019 11:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel lastig om aan te geven. Scherp ervaart iedereen zo anders.quote:Op maandag 4 november 2019 11:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Laat de kerstmeet ook voorbij gaan. 2x gedaan in Düsseldorf en da’s mooi![]()
Indiaas eten, ook 2x gegeten waarvan 1x veel te scherp (laat dat nooit meer bepalen door een ander) en wil het weer een kans geven
Je kon daar aangeven mild, normaal, pittig en extra pittig. Ik at redelijk pittig toen, Maar toch maar normaal genomen. Bijna zitten janken. Volgende keer daar mild genomen en dat was vrijwel smakeloos. Dus ik laat me nu verrassenquote:Op maandag 4 november 2019 11:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel lastig om aan te geven. Scherp ervaart iedereen zo anders.
Met een zwarte kussensloop over je hoofd en een tie wrapje om je polsen wel???quote:Op maandag 4 november 2019 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga niet vrijwillig naar een kerstmarkt. Sorry Ludolf.
quote:Op maandag 4 november 2019 12:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met een zwarte kussensloop over je hoofd en een tie wrapje om je polsen wel???
quote:Op maandag 4 november 2019 12:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pas na waterboarding.quote:Op maandag 4 november 2019 12:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is voor alles een eerste keerquote:
Filnke valquote:Op maandag 4 november 2019 12:05 schreef fietsie het volgende:
Ik ben verder vanmorgen keihard op mn bakkes gevallen bij het uit de badkamer stappen.
Er lag wat water op het laminaat.
Knie ging scheef, ik viel met schouder op deurpost en heup op grond.
Alles stijf en zeer; uurtje later naar het werk gegaan om 't even de tijd te geven echt pijn te gaan doen (schade) of gewoon zeer te blijven doen (waarschijnlijk niet echte schade-schade).
Het werd dat laatste, dus nu met paracetamol in mn mik op de werk-stoel op het werk.
Stijf als een hark.
Ah dit klinkt ook echt pijnlijk. Sterkte!quote:Op maandag 4 november 2019 12:05 schreef fietsie het volgende:
Ik ben verder vanmorgen keihard op mn bakkes gevallen bij het uit de badkamer stappen.
Alles stijf en zeer; uurtje later naar het werk gegaan om 't even de tijd te geven echt pijn te gaan doen (schade) of gewoon zeer te blijven doen (waarschijnlijk niet echte schade-schade).
Het werd dat laatste, dus nu met paracetamol in mn mik op de werk-stoel op het werk.
Stijf als een hark.
Sterkte!quote:Op maandag 4 november 2019 12:05 schreef fietsie het volgende:
Stijf als een hark.
quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 12:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah dit klinkt ook echt pijnlijk. Sterkte!
Thnx; ik hoop dat de paracetamol straks wat gaat doen.quote:Op maandag 4 november 2019 12:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sterkte!
Hopelijk valt de schade mee.
Klinkt lekkerquote:Op maandag 4 november 2019 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga omelet frikandel speciaal maken voor de lunch denk ik
Ik blijf dit een mooie vreselijk lelijke uitdrukking vinden en moet er altijd weer om lachen als ik het hoorquote:Op maandag 4 november 2019 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar jij komt toch niet voor het eten. Kun je net zo goed om de hoek een broodje frikandel in je nek stompen, bij wijze van
Oh ik breek dan meteen van alles altijdquote:Op maandag 4 november 2019 12:05 schreef fietsie het volgende:
Stijf als een hark.
Zo'n mooi hardstenen dempeltje en een plasje water vormen een mooi decorquote:Op maandag 4 november 2019 12:23 schreef Molo het volgende:
Meeste ongelukken in huis gebeuren in/rond de badkamer, huuuh
Doodeng vind ik dat altijdquote:Op maandag 4 november 2019 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Shit fiets! In de badkamer nog wel
Hoe lang geleden is het nou van jouw arm/elleboog?quote:Op maandag 4 november 2019 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik breek dan meteen van alles altijd
Die? Alweer ruim anderhalf jaarquote:Op maandag 4 november 2019 12:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is het nou van jouw arm/elleboog?
Wel weer redelijk ok geworden toch?quote:
jawelquote:
Top!quote:Op maandag 4 november 2019 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawelOok alle pezen en zenuwen prima eruit gekomen. Weet eigenlijk niet waarom ze daar bang voor waren, maar ik scoor nog steeds nieuwe PR's met de kubussen
Van leven ga je doodquote:Op maandag 4 november 2019 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja beetje beperkingen wel natuurlijk. Maar ja niemand wordt 100 met een perfect lijf
Heb je de serie Dark gezien?quote:
Geen Oil of Olaz gebruikt denk ikquote:Op maandag 4 november 2019 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zegt me niks, ik kijk geen series![]()
Je hebt vast wel een plaatje?
Oei, dat is rot! Beterschap.quote:Op maandag 4 november 2019 12:05 schreef fietsie het volgende:
Stijf als een hark.
Dat is vanavond ook nog wel vroeg genoeg.quote:Op maandag 4 november 2019 12:37 schreef fietsie het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag is hoe het deurkozijn er aan toe is; dat heb ik niet gechecked.
Doe eens even in een spoiler.quote:Op maandag 4 november 2019 13:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen Oil of Olaz gebruikt denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2019 13:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen Oil of Olaz gebruikt denk ik
[ afbeelding ]
Serie.quote:Op maandag 4 november 2019 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Welke film is dat ook alweer?
Dr. Whoquote:Op maandag 4 november 2019 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Welke film is dat ook alweer?
Ja dat begint al wat op te spelen; roteren over rechterknie wil ook nog niet helemaal lekker, maar niet zo slecht dat er direct actie nodig lijkt.quote:Op maandag 4 november 2019 13:33 schreef Isabeau het volgende:
@:fietsieJemig, wat een rotklap zal je gemaakt hebben op zo'n harde vloer
Daar krijg je nog spierpijn bij, vrees ik. Godzijdank niets gebroken, maar ik vind 'geluk bij een ongeluk' toch altijd een beetje een dooddoener.
Ik zou het zelf ook even afwachten; de meeste klachten zullen vrij vlot verdwijnen. Pas als het steeds erger wordt of echt niet minder wordt wel even bij een dokter langs gaan.quote:Op maandag 4 november 2019 13:38 schreef fietsie het volgende:
Ja dat begint al wat op te spelen; roteren over rechterknie wil ook nog niet helemaal lekker, maar niet zo slecht dat er direct actie nodig lijkt.
Inmiddels zijn er 2 fysiotherapeutes en 1 orthopede "spontaan even langsgelopen" die allemaal concludeerden: "Als er woensdag... dan.."quote:
Handig hč, werken in een ziekenhuisquote:Op maandag 4 november 2019 13:40 schreef fietsie het volgende:
Inmiddels zijn er 2 fysiotherapeutes en 1 orthopede "spontaan even langsgelopen" die allemaal concludeerden: "Als er woensdag... dan.."
Zou voor mij ook wel wat zijnquote:Op maandag 4 november 2019 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Handig hč, werken in een ziekenhuis
Jup, dat is luxeservicequote:Op maandag 4 november 2019 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Handig hč, werken in een ziekenhuis
SPOILER: smerig plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze dus.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 4 november 2019 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Die kan wel een fillertje gebruikenSPOILER: smerig plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze dus.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Is deze smerig?quote:Op maandag 4 november 2019 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan gooi ik deze er nog even in.
[ afbeelding ]
Ja laat maar. Face of Boe dus.
Dunning-Krugereffect en cognitieve dissonantie zijn niet hetzelfde.quote:Op maandag 4 november 2019 11:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij? mét hoogtevrees![]()
Las net wel iets over Domunder, lijkt mij net zo boeiend.
En ik las terug over Dunning Kruger.![]()
Langer geleden kwam dat ook al eens voorbij in de SC.
Cognitieve dissonantie toch!? Prachtig begrip![]()
*scrollt verder.
quote:Op maandag 4 november 2019 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker dingSPOILER: smerig plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze dus.
Exactlyquote:Op maandag 4 november 2019 14:44 schreef Aure het volgende:
Ik krijg morgen een microsoft teams uitleg, was dat nou waar iedereen hier helemaal schijtziek van wordt?
Ik had dat vorige week. Voorlopig kan ik er weinig mee want niemand van mijn directe collega’s werkt er mee. En ze moeten nog flink wat doorontwikkelen voordat ik ermee kan werken zoals men binnen het bedrijf bedacht heeft.quote:Op maandag 4 november 2019 14:44 schreef Aure het volgende:
Ik krijg morgen een microsoft teams uitleg, was dat nou waar iedereen hier helemaal schijtziek van wordt?
Aaah. En samen onverslaanbaar.quote:Op maandag 4 november 2019 14:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Dunning-Krugereffect en cognitieve dissonantie zijn niet hetzelfde.
Dunning-Krugereffect is het overschatten van kennis over iets waar je geen bal van afweet
Cognitieve dissonantie is het psychologisch ongemak wanneer je informatie krijgt die strijdig is met je overtuiging
Tesamen zijn ze onverslaanbaar![]()
Maar het grappige is dat mensen met hoger IQ (nķg) vatbaarder zijn voor vastbijten in (on)gelijk door cognitieve dissonantie dan dommerdjes.
Hangt sterk af van de implementatie; of er voldoende energie, geld en capaciteit in gestoken is.quote:Op maandag 4 november 2019 14:44 schreef Aure het volgende:
Ah nou dat zal wel nietquote:Op maandag 4 november 2019 14:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hangt sterk af van de implementatie; of er voldoende energie, geld en capaciteit in gestoken is.
Om alvast in de kerstsfeer te komen?quote:Op maandag 4 november 2019 14:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vanmorgen voor het eerst van rode nagels afgezien, na 5 jaar.
Nu zijn ze donker grachtengroen van kleur. Mooi.
Ben je aan het datenquote:Op maandag 4 november 2019 13:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er 2 fysiotherapeutes en 1 orthopede "spontaan even langsgelopen" die allemaal concludeerden: "Als er woensdag... dan.."
Bawwwwquote:Op maandag 4 november 2019 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik wil alleen met Catsaampjes naar de kerstmarkt
![]()
En dat gaat al niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
RIP aan je nabestaandenquote:Op maandag 4 november 2019 14:44 schreef Aure het volgende:
Ik heb tijdens de intro vorige week heel vaak gehoord "ja, daar zijn ze mee bezig, maar we weten nog niet wanneer het gebruikt kan worden".quote:Op maandag 4 november 2019 14:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hangt sterk af van de implementatie; of er voldoende energie, geld en capaciteit in gestoken is.
Pics!quote:Op maandag 4 november 2019 14:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aaah. En samen onverslaanbaar.
Dank voor de verklaring.
# veel te leren op fok!![]()
Vanmorgen voor het eerst van rode nagels afgezien, na 5 jaar.
Nu zijn ze donker grachtengroen van kleur. Mooi.
@:kaatje: via de app. tasty kwam een goed butterchicken voorbij.
Van Kayotic is niet terug te vinden.
Via google ook een recept voor in de slowcooker, mét filmpje.![]()
Je gaat niet doodquote:Op maandag 4 november 2019 13:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik dat was dan zou dit geen onprettige opkomst geweest zijnquote:
Ik ken het niet.quote:Op maandag 4 november 2019 14:44 schreef Aure het volgende:
Jup, en cafeīne toevoegen. Eindeloos.quote:Op maandag 4 november 2019 15:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je gaat niet dood![]()
Lekker paracetamollen slikken
quote:Op maandag 4 november 2019 15:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bawwww![]()
Je moet je leven niet on hold zetten voor mij hoorIk weet niet hoe het met jou zit hoor, maar mijn leven gaat nog wel iets verder dan kerstmarkten alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 4 november 2019 15:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik dat was dan zou dit geen onprettige opkomst geweest zijn
quote:Op maandag 4 november 2019 15:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ken het niet.
Krijg deze week wel een Z-net uitleg. Geen idee waar dat goed voor is
quote:Alles wat je nodig hebt om je werk te kunnen doen via één scherm, met snelle toegang tot programma's, bestanden, informatie en nieuws
Mja die zijn gewend vaak gelijk te krijgen..quote:Op maandag 4 november 2019 14:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Dunning-Krugereffect en cognitieve dissonantie zijn niet hetzelfde.
Dunning-Krugereffect is het overschatten van kennis over iets waar je geen bal van afweet
Cognitieve dissonantie is het psychologisch ongemak wanneer je informatie krijgt die strijdig is met je overtuiging
Tesamen zijn ze onverslaanbaar![]()
Maar het grappige is dat mensen met hoger IQ (nķg) vatbaarder zijn voor vastbijten in (on)gelijk door cognitieve dissonantie dan dommerdjes.
Oh dat is dichtbij hier, zal het eens voorstellenquote:Op maandag 4 november 2019 15:26 schreef golfer het volgende:
Oh, en qua Indiaas eten, kom ik uit bij, volgens velen, de beste in Nederland:
https://www.royalcurry.nl/
Dat is nog wel voor ons te doen qua afstand voor een etentje.
Sterke associatie, jaquote:Op maandag 4 november 2019 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Om alvast in de kerstsfeer te komen?
Vooruit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gut, Fiets...dat was een forse dreun! Gelukkig zijn ze zuinig op je, gezien de medische aanloop.
Personeel staat wel met een grafgezicht op de foto.quote:Op maandag 4 november 2019 15:26 schreef golfer het volgende:
Oh, en qua Indiaas eten, kom ik uit bij, volgens velen, de beste in Nederland:
https://www.royalcurry.nl/
Dat is nog wel voor ons te doen qua afstand voor een etentje.
quote:Op maandag 4 november 2019 15:35 schreef AnneX het volgende:
Vooruit:Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En de Nederlandse taal is ook een beetje veel gevraagdquote:Op maandag 4 november 2019 15:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Personeel staat wel met een grafgezicht op de foto.
quote:KWALITIET ETEN
ORIGINEEL RECEIPE
SNELSTE BEZORG
Bedoeling is dat ze goed indiaas koken... niet eprse goed nederlands schrijvenquote:Op maandag 4 november 2019 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de Nederlandse taal is ook een beetje veel gevraagd
[..]
Nee, dat is niet eprse nodig.quote:Op maandag 4 november 2019 15:44 schreef Uhmmpie het volgende:
Bedoeling is dat ze goed indiaas koken... niet eprse goed nederlands schrijven
Als jullie het nou eens gaan uitproberen voor ons kunnen we misschien daarna met een gezelschap daarheen?quote:Op maandag 4 november 2019 15:31 schreef Molo het volgende:
Oh dat is dichtbij hier, zal het eens voorstellen
Ik heb alleen een grafhekel aan koriander en vele Indiase restaurants pleuren het echt ķveral doorheen.
Ik vind het bwuh.. Mijn man en zijn collega's zijn et blij mee...quote:Op maandag 4 november 2019 14:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Sterke associatie, ja
[..]
Vooruit:Leuk! Mooie lengte ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gut, Fiets...dat was een forse dreun! Gelukkig zijn ze zuinig op je, gezien de medische aanloop.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Waanzinnig weinig zin in oppas regelen daarvoorquote:Op maandag 4 november 2019 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jullie het nou eens gaan uitproberen voor ons kunnen we misschien daarna met een gezelschap daarheen?
Kind mee om alle koriander voor je op te nommen?quote:Op maandag 4 november 2019 16:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Waanzinnig weinig zin in oppas regelen daarvoor
Die eet behalve koriander niks met rare kruiden momenteel, tenzij het haar ineens uitkomtquote:Op maandag 4 november 2019 16:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kind mee om alle koriander voor je op te nommen?
Hier 1 die van alles lusten naar ineens zeuren ging, en gisteravond dan ineens wel een gehaktbal met stukjes chorizo en ui naar binnen gaat zitten worstelen terwijl ui vorige week nog de ultime braakveroorzaker was.quote:Op maandag 4 november 2019 16:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Die eet behalve koriander niks met rare kruiden momenteel, tenzij het haar ineens uitkomt![]()
![]()
![]()
Espresso, whisky en rode wijn gaat er wel zonder morrelen altijd in
Ik vind het wel écht raar dat dit zo gaat nu. Lonaa had juist een keer voorgesteld om met de cul-sc NIET in het westen af te spreken, omdat 'we' daar altijd naartoe gaan als er een meet is, terwijl we uit heel Nederland komen (en daar nooit over zeuren).quote:Op maandag 4 november 2019 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jullie het nou eens gaan uitproberen voor ons kunnen we misschien daarna met een gezelschap daarheen?
+1quote:Op maandag 4 november 2019 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het wel écht raar dat dit zo gaat nu. Lonaa had juist een keer voorgesteld om met de cul-sc NIET in het westen af te spreken, omdat 'we' daar altijd naartoe gaan als er een meet is, terwijl we uit heel Nederland komen (en daar nooit over zeuren).
Dan is er dus één keer een voorstel buiten de randstad en begint iedereen te zeiken over de afstand en wordt haar voorstel meteen de prullenbak ingeflikkerd en worden er nieuwe voorstellen gedaan. Ik vind dat niet zo netjes en wel een beetje sneu voor Loon.
Ik kom dan in elk geval niet. En ik was eigenlijk ook wel uitgepost in dit topic, maar dit moest ik even kwijt.
Hoi Kreaquote:Op maandag 4 november 2019 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het wel écht raar dat dit zo gaat nu. Lonaa had juist een keer voorgesteld om met de cul-sc NIET in het westen af te spreken, omdat 'we' daar altijd naartoe gaan als er een meet is, terwijl we uit heel Nederland komen (en daar nooit over zeuren).
Dan is er dus één keer een voorstel buiten de randstad en begint iedereen te zeiken over de afstand en wordt haar voorstel meteen de prullenbak ingeflikkerd en worden er nieuwe voorstellen gedaan. Ik vind dat niet zo netjes en wel een beetje sneu voor Loon.
Ik kom dan in elk geval niet. En ik was eigenlijk ook wel uitgepost in dit topic, maar dit moest ik even kwijt.
quote:Op maandag 4 november 2019 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is wel waar op zich jaquote:Op maandag 4 november 2019 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
(edit dit is trouwens niet persoonlijk naar jou toe, maar het viel vandaag wel op bij meerdere mensen)
Doe even normaal.quote:Op maandag 4 november 2019 16:19 schreef golfer het volgende:
Hengelo moet gewoon doorgaan. Alleen zonder ons en ik ben zelf verder gaan kijken naar goede Indiase restaurants. Verder niks.
Als iemand daardoor op zijn of haar kleine pikkie getrapt is dan was dat niet mijn bedoeling.
Hoi Krea.
Idem.quote:
Stiekem vind ik dit een lekker nummerquote:Op maandag 4 november 2019 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wou een ongerelateerd muziekje posten. Maar euh...
Anyway.
Heel @ randomquote:Op maandag 4 november 2019 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wou een ongerelateerd muziekje posten. Maar euh...
Anyway.
Ik ook. Ik moet ook echt even wakker blijven. De dag duurt nog wel even. Ik zit echt tegen de klok te knokken vandaag. Maar ik ga het waarschijnlijk winnen dus yay.quote:Op maandag 4 november 2019 16:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dit een lekker nummer
Nou hopelijk behoud jij je voorsprongquote:Op maandag 4 november 2019 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet ook echt even wakker blijven. De dag duurt nog wel even. Ik zit echt tegen de klok te knokken vandaag. Maar ik ga het waarschijnlijk winnen dus yay.
Ik weet dat dit heel knullig over kan komen gezien je daar viel. Maar pak vanavond even een warm bad/douche. Goed voor de stramme spierenquote:Op maandag 4 november 2019 16:23 schreef fietsie het volgende:
Ik ga denk ik op zoek naar een 2e portie paracetamol
Douche sowieso, bad dan zit ik met mn voeten op deksel van het toiletquote:Op maandag 4 november 2019 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet dat dit heel knullig over kan komen gezien je daar viel. Maar pak vanavond even een warm bad/douche. Goed voor de stramme spieren
Ik wilde perse een bad..quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 4 november 2019 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wilde perse een bad..heb er twee keer in gelegen. Misschien dat ik er in de winter meer tijd voor maak
![]()
Haha Oh ja jij was ook zo lang he.quote:Op maandag 4 november 2019 16:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Douche sowieso, bad dan zit ik met mn voeten op deksel van het toilet
Sommige hotels hebben er wel goed bad voor, maar thuis heb ik dat helaas niet.quote:Op maandag 4 november 2019 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha Oh ja jij was ook zo lang he.
Mijn man (1,93) ligt ook nooit lekker in bad.
Er was een oorzakelijk verband tussen het bad en de ader ?quote:Op maandag 4 november 2019 16:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog nul keer in mijn bad gelegen de afgelopen 3 jaar. Ik vind het risico op weer een spatader te groot. Maar hij staat wel heel mooi in de badkamer. En het is handig met hert vullen van de dweilemmer en om op te zitten tijdens het tandenpoetsen.
Wacht wat?quote:Op maandag 4 november 2019 16:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
om op te zitten tijdens het tandenpoetsen.
Warmte zorgt iig voor uitzettenquote:Op maandag 4 november 2019 16:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er was een oorzakelijk verband tussen het bad en de ader ?
Dat doe ik niet maar mijn vriend wel. Die zit altijd op ad.nl te lezen op de badrand al poetsend. Houdt hij zo 10 minuten vol ook.quote:
Oh bubbelsquote:Op maandag 4 november 2019 16:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
HerkenbaarHeb al jaren geen bad meer, maar was wel altijd zo ja. Zaten zelfs bubbels in
Maar heeel af en toe lijkt het me zo lekker
Wel een manier om zeker te weten dat je lang genoeg poetstquote:Op maandag 4 november 2019 16:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat doe ik niet maar mijn vriend wel. Die zit altijd op ad.nl te lezen op de badrand al poetsend. Houdt hij zo 10 minuten vol ook.
Precies. Het wordt sowieso afgeraden als je al spataders hebt en ervan aan het herstellen bent. Ik durf de gok niet meer te nemen. Ooit komt er vast een moment dat de badderdrang heel hoog is maar vooralsnog niet.quote:
Ik vind het bad vooral erg handig voor het scheren van mijn benenquote:Op maandag 4 november 2019 16:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sommige hotels hebben er wel goed bad voor, maar thuis heb ik dat helaas niet.
Ja kamer die wij na onze bruiloft hadden had een gigantisch twee persoons bad. Als ik er alleen in lag kon ik er bijna baantjes in trekkenquote:Op maandag 4 november 2019 16:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sommige hotels hebben er wel goed bad voor, maar thuis heb ik dat helaas niet.
Muppet wil 's avonds niet wandelen.quote:Op maandag 4 november 2019 16:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh bubbels![]()
Vroeger bij mijn ouders lag ik echt zeker twee keer per week in bad met mijn boek. Maarja nu eigen huis en moet in de avond toch echt nog die vaatwasser enzo ingeruimd worden en dan kijk ik op de klok en denk laat maar..
En Loebes moet er ook nog uit. Ben je net lekker warm en ontspannen kun je weer je kleren aandoen voor een ronde![]()
Aaah die zorgeloze jaren
Ik was toen zo dronken dat het niet veilig geweest zou zijn om in bad te belandenquote:Op maandag 4 november 2019 16:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja kamer die wij na onze bruiloft hadden had een gigantisch twee persoons bad. Als ik er alleen in lag kon ik er bijna baantjes in trekkenzo chill. Paste bij ons niet haha.
Oh dat is wel lekker.quote:Op maandag 4 november 2019 16:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Muppet wil 's avonds niet wandelen.Vind het wel aangenaam.
's ochtends een ronde, 'smiddags lange ronde, eventueel rond nu (vandaag niet want muppet moe) dan nog even spelen en dan slaaaaaaaapen.
Misschien veranderd het nog, je weet het niet.quote:Op maandag 4 november 2019 16:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker.
Wij lopen in de ochtend 7:30, middag ergens tussen 12:30 en 14:00 (afhankelijk van weer, werk en of hij ligt te slapen) avond 20:00 en dan voor het bedtijd is een kort plas rondje.
Haha zijn ook pas in de ochtend erin gegaan. Was blij dat eindelijk al die speldjes uit mijn haar waren en ik kon slaaaappeenquote:Op maandag 4 november 2019 16:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was toen zo dronken dat het niet veilig geweest zou zijn om in bad te belanden
Agh het is nog een kleine muppet.quote:Op maandag 4 november 2019 16:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien veranderd het nog, je weet het niet.
Nu is ze nog wel heel uitgeput van de ronde vnamiddag. Hij was lang en inspannend.
Ja.quote:Op maandag 4 november 2019 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Agh het is nog een kleine muppet.
Ook wel een beetje hoe je er zelf mee omgaatquote:Op maandag 4 november 2019 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, vat dit niet verkeerd op maar waarom willen mensen kinderen? De stress die het met zich meebrengtContinue maar stressen of het allemaal goed gaat, of je wel op tijd bij de BSO bent, of hij wel goed eet, of hij het leuk vind...damn. Hoe houden ouders dat vol
![]()
G heeft nog een kleine kinderwens maar ik snap niet waarom
Goed....genoeg geluld. Op naar de BSO om iemand op te halen :’)
P.. voor iemand die tot paar maanden terug geen kinderen had... ga je er echt verdomd goed mee om volgens mijquote:Op maandag 4 november 2019 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, vat dit niet verkeerd op maar waarom willen mensen kinderen? De stress die het met zich meebrengtContinue maar stressen of het allemaal goed gaat, of je wel op tijd bij de BSO bent, of hij wel goed eet, of hij het leuk vind...damn. Hoe houden ouders dat vol
![]()
Heel slim. Ben benieuwd wat die te zeggen heeft.quote:Op maandag 4 november 2019 16:38 schreef Lonaa het volgende:
Donderdag gaan we voor een second opinion trouwens, voor de tandjes.
[..]
(edit dit is trouwens niet persoonlijk naar jou toe, maar het viel vandaag wel op bij meerdere mensen)
Vooruit:Mooie kleur, en wat netjes gelakt! Doet de nagelmevrouw dat of kan jij dat zelf zo mooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het echt niet, ik kladder als een kleuter. Bij een enkel gelegenheid kies ik ervoor om er liever uit te zien als een kladderende kleuter dan als een tuinarbeiders met rouwranden. Het maakt niet veel uit wat ik doe of laat, ik heb bijna altijd direct weer rommel onder m'n nagels.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik heb acryl nagels omdat mijn eigen nagel heel erg dun zijn. Maar als ik mijn nagels lak ga ik daarna altijd even met een eyeliner kwastje en wat nagellak remover langs mijn nagel om het mooi af te werkenquote:Op maandag 4 november 2019 17:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooie kleur, en wat netjes gelakt! Doet de nagelmevrouw dat of kan jij dat zelf zo mooi?
Ik kan het echt niet, ik kladder als een kleuter. Bij een enkel gelegenheid kies ik ervoor om er liever uit te zien als een kladderende kleuter dan als een tuinarbeiders met rouwranden. Het maakt niet veel uit wat ik doe of laat, ik heb bijna altijd direct weer rommel onder m'n nagels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Omdat baby'squote:Op maandag 4 november 2019 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Voor mij ook niet. Ik houd niet van kerstmarktenquote:Op maandag 4 november 2019 17:19 schreef Barreltje het volgende:
Ik mis de relletjes ook altijd..![]()
Anyway. Ik vind het juist leuk dat het ene keer in het oosten is! Nu al zin om dat tering eind in de trein te zitten!lekker boekje er bij.. koptelefoon op.. alleen wel even uitzoeken hoe laat de laatste trein naar het Haagse weer gaat..
En Münster/Munster en kerstmarkt is het ook niet voor mij.. heeft niks met de afstand te maken..
Ik zou best babies over willen slaan hoor..quote:
Precies dat inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2019 17:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, tof hoor P, hoe betrokken je bent! En ja, een kind is ern open zenuw en het maakt je kwetsbaar. Het waarom is denk rationeel niet te verklaren, maar ik zou het niet meer willen missen.
Meneer berk sliep al bijna toen ik eindelijk al die speldjes uit mijn haar had gewurmd.quote:Op maandag 4 november 2019 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha zijn ook pas in de ochtend erin gegaan. Was blij dat eindelijk al die speldjes uit mijn haar waren en ik kon slaaaappeen
Als ik het babystadium mag overslaan wil ik best een tweede. Zwanger worden, 9 maanden dragen en bevallen is prima, maar dat eerste jaar is een hel.quote:Op maandag 4 november 2019 17:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik zou best babies over willen slaan hoor..
Ik wilde iemand van baby op zien groeien tot zelfstandig volwassene. Dat leek mij tof, ook omdat je geheid dingen uit je eigen jeugd terugziet.quote:Op maandag 4 november 2019 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, vat dit niet verkeerd op maar waarom willen mensen kinderen?
*knip*
Misschien dat ik P lief kan aankijkenquote:Op maandag 4 november 2019 17:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind het ook leuk dat het in het Oosten is. Maar als het te doen is reis ik ook prima met de trein naar andere plekken. Zoals barrel zegt, boek er bij en gaaaaaan.
Die P, in een paar maanden een totaal ander (geweldig) leven. Leuk om te lezen.
Pfff..net aan een paar syriers het concept jeugdherberg uitgelegd. 1 gaat er 2 nachten slapen (in duitsland) ben benieuwd naar de reactie achteraf
Dat doet de nagelmevrouw in 45 min. 5 lagen: 2 x bescherm - 2 x kleur - 1 x polish.quote:Op maandag 4 november 2019 17:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooie kleur, en wat netjes gelakt! Doet de nagelmevrouw dat of kan jij dat zelf zo mooi?
Ik kan het echt niet, ik kladder als een kleuter. Bij een enkel gelegenheid kies ik ervoor om er liever uit te zien als een kladderende kleuter dan als een tuinarbeiders met rouwranden. Het maakt niet veel uit wat ik doe of laat, ik heb bijna altijd direct weer rommel onder m'n nagels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |