Amateurquote:
Je wil me er gewoon niet bij hebben hčquote:Op zondag 3 november 2019 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:
17 januari: Lonaa, PdeHoog ,Z80, kaat, minilot
18 januari: PdeHoog, Fles ,Z80, kaat, minilot, L_S/J
24 januari: Lonaa, PdeHoog ,Z80, kaat, minilot
25 januari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, kaat, minilot, L_S/J
31 januari: Lonaa,PdeHoog ,Z80, barrel, kaat, minilot
1 februari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J
Doe ik als onafhankelijke buitenstaander wel.quote:Op zondag 3 november 2019 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
@ OP wie gaat er wanneer een knoop doorhakken?
Goed zo, fijnquote:Op zondag 3 november 2019 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe ik als onafhankelijke buitenstaander wel.
1 februari kunnen de meeste mensen. Alsin, iedereen volgens mij.
quote:Op zondag 3 november 2019 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zet erbij, Candaas kan 1 februari. Misschien. De rest van de dagen niet.
Ze loopt zelf ook niet over van aanspeelbaarheid![]()
![]()
Het lijkt me in bepaalde sterk gereguleerde werkomgevingen nou juist heel goed mogelijk dat te verbiedenquote:Op zondag 3 november 2019 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knappe jongen die het je gaat verbieden, zou ik zeggen
Nee okee er zijn altijd wel situaties te bedenken. Maar je gaat bijvoorbeeld ook niet midden in een OK je collega condoleren. Daar waar condoleren kan, kan een glaasje water ook.quote:Op zondag 3 november 2019 20:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het lijkt me in bepaalde sterk gereguleerde werkomgevingen nou juist heel goed mogelijk dat te verbiedenIk kan ook niet met een blikje cola de OK op wandelen zeg maar
Ik wilde eigenlijk de knoop deze week doorhakken, misschien willen er nog wat mensen een keuze doorgeven...quote:Op zondag 3 november 2019 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
@ OP wie gaat er wanneer een knoop doorhakken?
quote:Op zondag 3 november 2019 20:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je wil me er gewoon niet bij hebben hč
Yeah!quote:Op zondag 3 november 2019 20:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo goed?
Ik liet braaf het vorige overzicht in de OP staan
Eens. Schaduwmeet in Utrecht?quote:Op zondag 3 november 2019 20:21 schreef Blues het volgende:
Hengeloooo is voor ons echt te ver voor een etentje
Zo jammer (weekendje Ootmarsum er aan vastplakken)?quote:Op zondag 3 november 2019 20:21 schreef Blues het volgende:
Hengeloooo is voor ons echt te ver voor een etentje
Lift?? Whut?quote:Op zondag 3 november 2019 20:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Utreg = altijd goed![]()
Ik zou wel eens bij Jasmijn en co willen eten. En met de lift de Dom op
De Dom staat momenteel in de hoogste bouwsteiger van Nederland dus dat kun je schuddenquote:Op zondag 3 november 2019 20:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Utreg = altijd goed![]()
Is ook weinig fotogeniek. En je kunt waarschijnlijk ook niet van het uitzicht genieten.quote:Op zondag 3 november 2019 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Dom staat momenteel in de hoogste bouwsteiger van Nederland dus dat kun je schudden
Geloof mij...binnenkort kan je met de lift de Dom op. Juist omdat ie in de steigers staat.quote:Op zondag 3 november 2019 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Dom staat momenteel in de hoogste bouwsteiger van Nederland dus dat kun je schudden
Oh ja jasmijn en ikquote:Op zondag 3 november 2019 20:54 schreef Zilverberk het volgende:
Lift?? Whut?
Edit: deze Jasmijn? Ziet er goed uit ja.
Als het zo ver is hoor ik het wel, dan kom ik het een keer doenquote:Op zondag 3 november 2019 20:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Geloof mij...binnenkort kan je met de lift de Dom op. Juist omdat ie in de steigers staat.
https://www.rtvutrecht.nl(...)tter_impression=truequote:Op zondag 3 november 2019 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het zo ver is hoor ik het wel, dan kom ik het een keer doen
Awesome! Ik ben erbijquote:Op zondag 3 november 2019 21:03 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.rtvutrecht.nl(...)tter_impression=true
Die zou ik hier achter slot en grendel moeten zettenquote:Op zondag 3 november 2019 22:23 schreef Uhmmpie het volgende:
Toen was het alweer half 11...
Gauw naar bed.
De drogende zalm mag nog een nachtje staan in de droger.
De mannen hebben vast een half gedroogd stukje geproefd en die waren erg enthousiast.
Nu maar hopen dat ze vannacht niet de voedseldroger ondersteboven keren omdat het so lekker was
Mja hij staat nog aan...quote:Op zondag 3 november 2019 22:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die zou ik hier achter slot en grendel moeten zetten
Gedroogde zalm? Wat, hoe?quote:Op zondag 3 november 2019 22:23 schreef Uhmmpie het volgende:
Toen was het alweer half 11...
Gauw naar bed.
De drogende zalm mag nog een nachtje staan in de droger.
De mannen hebben vast een half gedroogd stukje geproefd en die waren erg enthousiast.
Nu maar hopen dat ze vannacht niet de voedseldroger ondersteboven keren omdat het so lekker was
Trustequote:
quote:Op zondag 3 november 2019 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij Cubanita geweest en dacht 'zak niet te gek doen'. Was met 3 oudere vrouwen. Maar die áten! Dus alsnog helemaal volgegetenMaar voel me goed. Niet misselijk of maagpijn if slap.
Ik ben erbij!quote:Op zondag 3 november 2019 20:53 schreef Blues het volgende:
Geloof dat ik daar ook wel zin in heb “liftenquote:
Soort van salmon jerky is het nu.quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 07:34 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh![]()
Gister moeilijk gesprek aan de telefoon. Ik geloof wel dat de lucht nu weer geklaard is, en daar was het mij om te doen.
Goed om dat telefonisch te doen ipv mailen of appenquote:Op maandag 4 november 2019 07:34 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh![]()
Gister moeilijk gesprek aan de telefoon. Ik geloof wel dat de lucht nu weer geklaard is, en daar was het mij om te doen.
Met de zwager van laatst?quote:Op maandag 4 november 2019 07:34 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh![]()
Ergens in april komt die lift er.. kunnen we een Dom/Jasmijn meet doen!quote:Op zondag 3 november 2019 23:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Geloof dat ik daar ook wel zin in heb “liften“
Ik wilde er eigenlijk heen, maar hij stelde dit voor. Appen is inderdaad geen optie, dat werkt misverstanden in de hand in plaats van uit de weg.quote:Op maandag 4 november 2019 07:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed om dat telefonisch te doen ipv mailen of appen
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2019 07:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Met de zwager van laatst?
Wel fijn dat het nu uit de lucht is in ieder geval.
Dat is fijn!!quote:Op maandag 4 november 2019 07:39 schreef Blues het volgende:
Ik had een goed naggieEn dat voor een werkdag
![]()
Vanaf deze week werk ik vaste dagen en verspringt het niet meer met even en oneven weken..erg blij mee.
De rest van de familie wist hier niks van hoor, zo groot was t niet.quote:Op maandag 4 november 2019 08:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge, kan je uitslapen ben je om 7.30 klaarwakker, niet de bedoeling
Fijn Zilver, dat de lucht geklaard is, zal een fijn gevoel geven, bij jullie beiden (en de rest van de familie)
En voor een goede nacht en vaste dagen van Blues
Oeh lastig dat (moest het even opzoeken. Las gisteren een verslag van een FvD bijeenkomst in Zeeland, daar hadden alle deelnemers last van dat effect, weet er nu een naam bij😉)quote:Op maandag 4 november 2019 08:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De rest van de familie wist hier niks van hoor, zo groot was t niet.
Wat wel bleek, is dat mijn zwager last heeft van Dunning-Kruger en dat vind ik toch wel erg jammer.
Ja, inderdaad lastig. Je krijgt zulke mensen niet overtuigd.quote:Op maandag 4 november 2019 08:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh lastig dat (moest het even opzoeken. Las gisteren een verslag van een FvD bijeenkomst in Zeeland, daar hadden alle deelnemers last van dat effect, weet er nu een naam bij😉)
Ik hoor dat wel te pas en te onpas gebruikt worden voor "Iemand is een totale idioot"quote:Op maandag 4 november 2019 08:12 schreef Zilverberk het volgende:
Wat wel bleek, is dat mijn zwager last heeft van Dunning-Kruger en dat vind ik toch wel erg jammer.
Hij ontkent de opwarming van de aarde. Ik zei dat ik hem slimmer had ingeschat.quote:Op maandag 4 november 2019 08:25 schreef minilot het volgende:
Fijn fenomeen dat wel, ja.![]()
@:Zilverberk Naja, crisis voorbijNog steeds wel akelig benieuwd naar waarmee je dan zo ontzettend beledigd had!
Voor mij zit t subtieler: iemand heeft geen verstand van een onderwerp en tevens geen beeld hoe incompletent hij/zij is, maar wel een sterke (niet-gangbare) mening over het onderwerp.quote:Op maandag 4 november 2019 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat wel te pas en te onpas gebruikt worden voor "Iemand is een totale idioot"
Hier ook, sinds gisteren. Allebei ziek. Geeft meteen weer een andere dimensie aan het verzorgen van een kind.quote:Op maandag 4 november 2019 09:27 schreef Lot_1 het volgende:
Had nog niet eerder gehoord van het Dunning-Kruger effect, kende de tegenhanger wel.
Brakheid alom hier, gisteren ineens een buikgriep-aanval. Men wat kun je je daar beroerd door voelen. Nu zowel maag als darmen leeg en het eerste eten zit er weer in en lijkt erin te blijven.
Onbewust onbekwaam is de term die ik daarvoor leerde tijdens communicatietrainingen.quote:Op maandag 4 november 2019 09:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Voor mij zit t subtieler: iemand heeft geen verstand van een onderwerp en tevens geen beeld hoe incompletent hij/zij is, maar wel een sterke (niet-gangbare) mening over het onderwerp.
Iemand die gewoon het iq van zijn schoenmaat heeft valt hier niet onder, wat mij betreft.
Ik kan alleen nog op 1 februari. Maar hou vooral geen rekening met mij, want ik kom alleen voor de mensen en niet echt voor het eten.quote:Op zondag 3 november 2019 20:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde eigenlijk de knoop deze week doorhakken, misschien willen er nog wat mensen een keuze doorgeven...
Blijkbaar wordt het 1 februari, dus dat is mooi voor jou.quote:Op maandag 4 november 2019 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan alleen nog op 1 februari. Maar hou vooral geen rekening met mij, want ik kom alleen voor de mensen en niet echt voor het eten.
Ik ben er nog niet van overtuigd of dat mooi is. Enige keuken die ik eigenlijk totaal niet lekker vindquote:Op maandag 4 november 2019 09:50 schreef Lonaa het volgende:
Blijkbaar wordt het 1 februari, dus dat is mooi voor jou.
Ja maar jij komt toch niet voor het eten. Kun je net zo goed om de hoek een broodje frikandel in je nek stompen, bij wijze vanquote:Op maandag 4 november 2019 09:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet van overtuigd of dat mooi is. Enige keuken die ik eigenlijk totaal niet lekker vind
Misschien kom ik ook gewoon niet.quote:Op maandag 4 november 2019 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom gewoon maar niet, dan is dat duidelijk en hoef ik het mezelf ook niet af te vragen of ik wel zin heb in 5 uur treinen voor eten wat ik niet lekker vind. En zo.
Misschien kunnen we 1 februari wandelen en dan naar de snackbarquote:
Ja, broodje frikandel in onze nek stompen.quote:Op maandag 4 november 2019 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kunnen we 1 februari wandelen en dan naar de snackbar
Dat heb ik ook grotendeelsquote:Op maandag 4 november 2019 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan alleen nog op 1 februari. Maar hou vooral geen rekening met mij, want ik kom alleen voor de mensen en niet echt voor het eten.
Ja of je kunt het heel subtiel naar binnen peuzelen, kan ookquote:Op maandag 4 november 2019 10:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, broodje frikandel in onze nek stompen.
beterschap, Lot ook!quote:Op maandag 4 november 2019 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier ook, sinds gisteren. Allebei ziek. Geeft meteen weer een andere dimensie aan het verzorgen van een kind.
Hier staat 1 feb in de agenda.de andere data zijn inmiddels bezet idd..quote:Op maandag 4 november 2019 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zodat andere mensen kunnen klagen hoe ver het is.quote:Op maandag 4 november 2019 11:03 schreef Clubsoda het volgende:
Waarom gaan jullie een meet doen om eten te eten waar niemand zin in heeft?
het meeten niet?quote:Op maandag 4 november 2019 11:14 schreef Sarabi het volgende:
Het eten klinkt wel goedalleen het meeten niet
Bedankt hequote:Op maandag 4 november 2019 11:14 schreef Sarabi het volgende:
Het eten klinkt wel goedalleen het meeten niet
Fok!ers..da’s een heel ander slag “mensen “ 😉quote:
Dat ja!quote:Op maandag 4 november 2019 09:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Onbewust onbekwaam is de term die ik daarvoor leerde tijdens communicatietrainingen.
Die vereisen communicatief gezien een heel andere aanpak dan mensen die wel beseffen dat ze er geen verstand van hebben en de mensen wel daadwerkelijk weten waar ze over praten.
En dat het weinig te maken met de hoogte van iemands iq.
True.quote:Op maandag 4 november 2019 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fok!ers..da’s een heel ander slag “mensen “ 😉
quote:Op maandag 4 november 2019 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zodat andere mensen kunnen klagen hoe ver het is.
Ik zit nu in een groepsapp waar zo'n vraag een oorverdovende stilte oplevert. Ik weet niet wat beter is.quote:Op maandag 4 november 2019 11:06 schreef Clubsoda het volgende:
Zo'n mooi fenomeen in groepsapps. 'Wie kan er dit of dat regelen?' en dan 30 antwoorden met 'ik niet'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Moet ik even over nadenkenquote:Op maandag 4 november 2019 11:26 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat ja!
Heb je misschien een tip voor mij? Mag ook in DM.
Ik heb geen haast. Deze zwager loopt niet weg.quote:Op maandag 4 november 2019 11:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Moet ik even over nadenken
Eerst even werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |