abonnement Unibet Coolblue
pi_189762523
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_189762619
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 07:14 schreef Scrapyard het volgende:
De waarde van Tinder is (in mijn ervaring ) sowieso enorm gedaald in de loop der jaren.

Bij veel vrouwen merk je duidelijk dat alle aandacht die ze op tinder krijgen (wat je in principe gewoon gratis krijgt bij het feit dat je vrouw bent) een beetje naar de bol stijgt.

Dit leidt tot het merkwaardige resultaat (voor mij dan) dat vrouwen die in real life juist wél met mij flirten (in de kroeg, op een techno festival of waar dan ook) op tinder onbereikbaar zijn en/of niet terug reageren en/of überhaupt niet matchen.

Waar je dan op tinder. weer op uit komt zijn de vrouwen die je zelf op een festival nooit zou aanspreken, en die jou juist dan weer een hele ''catch'' vinden. Pas als de verhouding zodanig scheef ligt, valt er een normaal gesprek te voeren waarbij de vrouw daadwerkelijk wat initiatief neemt. Soms doe ik dit wel eens uit verveling, maar is ook een beetje verspilde moeite eigenlijk.
Precies :)

Ik doe net zoals velen soms wel eens aan de ''mitrailleur'' techniek door gewoon een hele zooi naar rechts te swipen... Zitten soms ook wel echt leuke/aantrekkelijke dames tussen, maar die zeggen zelden tot nooit iets.

Er zitten soms ook vrouwen tussen die ik niet zo aantrekkelijk vind (bijvoorbeeld omdat ze redelijk veel overgewicht hebben) en die beginnen dan meeteen van ''héé eindelijk een leuke match!'' en die zijn juist echt enorm chill eigenlijk, op die app.. Maar dat is natuurlijk ook weer niet voor niets. Het is jammer dat er eigenlijk naar mijn ervaring weinig tussenin zit. Het zijn of de lekkere chicks die honderden/duizenden likes krijgen waar je geen contact mee kunt krijgen, of het zijn meteen types waar je in real life niet mee zult gaan die ook meteen té graag willen.

Juist daarom vind ik tinder eigenlijk best grappig. Impliciet weet iedereen best goed van zichzelf wat diegene wel/niet waard is (online dan), en dat vertaalt zich ook meteen naar het gedrag op zo'n app.
pi_189764233
Hm je voelt je wel een onwijs slachtoffer van al die vrouwen met de wereld aan hun voeten?
pi_189765023
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 15:55 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Precies :)

Ik doe net zoals velen soms wel eens aan de ''mitrailleur'' techniek door gewoon een hele zooi naar rechts te swipen... Zitten soms ook wel echt leuke/aantrekkelijke dames tussen, maar die zeggen zelden tot nooit iets.

Er zitten soms ook vrouwen tussen die ik niet zo aantrekkelijk vind (bijvoorbeeld omdat ze redelijk veel overgewicht hebben) en die beginnen dan meeteen van ''héé eindelijk een leuke match!'' en die zijn juist echt enorm chill eigenlijk, op die app.. Maar dat is natuurlijk ook weer niet voor niets. Het is jammer dat er eigenlijk naar mijn ervaring weinig tussenin zit. Het zijn of de lekkere chicks die honderden/duizenden likes krijgen waar je geen contact mee kunt krijgen, of het zijn meteen types waar je in real life niet mee zult gaan die ook meteen té graag willen.

Juist daarom vind ik tinder eigenlijk best grappig. Impliciet weet iedereen best goed van zichzelf wat diegene wel/niet waard is (online dan), en dat vertaalt zich ook meteen naar het gedrag op zo'n app.
Ik herken me echt in alles wat je zegt. :D Dit gebeurt ook altijd bij mij. En het lullige is inderdaad dat de minder aantrekkelijke dames ook een stuk makkelijker te regelen zijn. :') (Terwijl ze tegelijkertijd ontzettend aardig en toegankelijk zijn.)
pi_189765129
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 15:55 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Precies :)

Ik doe net zoals velen soms wel eens aan de ''mitrailleur'' techniek door gewoon een hele zooi naar rechts te swipen... Zitten soms ook wel echt leuke/aantrekkelijke dames tussen, maar die zeggen zelden tot nooit iets.

Er zitten soms ook vrouwen tussen die ik niet zo aantrekkelijk vind (bijvoorbeeld omdat ze redelijk veel overgewicht hebben) en die beginnen dan meeteen van ''héé eindelijk een leuke match!'' en die zijn juist echt enorm chill eigenlijk, op die app.. Maar dat is natuurlijk ook weer niet voor niets. Het is jammer dat er eigenlijk naar mijn ervaring weinig tussenin zit. Het zijn of de lekkere chicks die honderden/duizenden likes krijgen waar je geen contact mee kunt krijgen, of het zijn meteen types waar je in real life niet mee zult gaan die ook meteen té graag willen.

Juist daarom vind ik tinder eigenlijk best grappig. Impliciet weet iedereen best goed van zichzelf wat diegene wel/niet waard is (online dan), en dat vertaalt zich ook meteen naar het gedrag op zo'n app.
Dit klopt wel op zich.

Maar al mijn dates waren eigenlijk die chicks die 'ertussenin' zaten. Waren niet de knapste van de knapste die je op Tinder tegenkomt, maar ook niet die chicks die eigenlijk ook weinig aandacht krijgen. Vrouwen 'tussenin' zijn de beste vrouwen om mee te daten.

Ik heb verder denk ik 1 date gehad die echt top 3% was ofso (afgelopen augustus). Was best warm die dag dus ze had een jurkje aan. Naast dat ze looks had, had ze ook brains.

Maar verder alleen dates gehad die ertussen zaten. Dus ik ervaar toch wel de vrouwen die in het midden zitten. Maar verder heb je gelijk.
  zondag 3 november 2019 @ 21:53:10 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189771573
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 17:36 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit klopt wel op zich.

Maar al mijn dates waren eigenlijk die chicks die 'ertussenin' zaten. Waren niet de knapste van de knapste die je op Tinder tegenkomt, maar ook niet die chicks die eigenlijk ook weinig aandacht krijgen. Vrouwen 'tussenin' zijn de beste vrouwen om mee te daten.

Ik heb verder denk ik 1 date gehad die echt top 3% was ofso (afgelopen augustus). Was best warm die dag dus ze had een jurkje aan. Naast dat ze looks had, had ze ook brains.

Maar verder alleen dates gehad die ertussen zaten. Dus ik ervaar toch wel de vrouwen die in het midden zitten. Maar verder heb je gelijk.
Ik heb vooral hele knappe meiden gedate op tinder. Echt mooi, iets uit een film.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189772189
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 21:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb vooral hele knappe meiden gedate op tinder. Echt mooi, iets uit een film.
Ja da's niet voor iedereen weggelegd. :P
pi_189775927
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 21:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb vooral hele knappe meiden gedate op tinder. Echt mooi, iets uit een film.
Mooi toch.

Helaas was mijn laatste date van augustus:P
pi_189775941
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 07:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Mooi toch.

Helaas was mijn laatste date van augustus:P
Heb je ook in geen maanden een slechte date gehad :)

#omdenken
pi_189780297
Ik heb zelf de ervaring dat de categorie "superknap" vooral bestaat uit die Instagram-modelletjes die niet eens op Tinder zitten om te daten maar alleen maar om zichzelf te verkopen als influencers.

De leuke gesprekken heb je eerder met de dames die gemiddeld tot bovengemiddeld zijn (ze zouden je buurmeisje kunnen zijn).
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_189784254
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 07:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Heb je ook in geen maanden een slechte date gehad :)

#omdenken
Zo zou je het ook kunnen zien idd :)
pi_189784450
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:57 schreef Stoney3K het volgende:
Ik heb zelf de ervaring dat de categorie "superknap" vooral bestaat uit die Instagram-modelletjes die niet eens op Tinder zitten om te daten maar alleen maar om zichzelf te verkopen als influencers.

De leuke gesprekken heb je eerder met de dames die gemiddeld tot bovengemiddeld zijn (ze zouden je buurmeisje kunnen zijn).
Dit.

Dat soort dames zijn leuk voor een nacht. Mits ze goed in bed zijn. Maar volgens mij zelden interessant als relatiemateriaal.
pi_189784488
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 18:41 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit.

Dat soort dames zijn leuk voor een nacht. Mits ze goed in bed zijn.
En die indruk heb ik eigenlijk ook nog niet eens. Ik denk dat ze dan eerder als een verwend prinsesje gaan liggen omdat iedere man zich op zijn knietjes mag danken dat ie een keer met zo'n 'fotomodel' mag batsen. :')

Een entitled houding houdt echt niet spontaan op bij de slaapkamerdeur.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_189787101
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 18:41 schreef Solid-Snake het volgende:
Maar volgens mij zelden interessant als relatiemateriaal.
Waarom eigenlijk? Omdat de wereld teveel om hen draait?
pi_189787342
Wat ik typisch vind he... volgens jullie doen al die vrouwen alsof ze overal recht op hebben en het ook zomaar krijgen.

Maar ten eerste zou je het zelf ook niet laten lopen als je de kans kreeg.. en ben je dus mede de oorzaak.
ten tweede doen jullie net zo hard alsof je overal recht op hebt. Alleen dan ook nog verongelijkt omdat je het niet krijgt.

Is dit nou echt de juiste toonzetting?
pi_189787627
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 20:56 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Omdat de wereld teveel om hen draait?
Vaak zijn ze inderdaad meer bezig met hun Instagram en Snapchat dan met andere dingen. Waardoor ze gewoon minder inhoud hebben.
  maandag 4 november 2019 @ 21:33:40 #17
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189787769
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 18:41 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit.

Dat soort dames zijn leuk voor een nacht. Mits ze goed in bed zijn. Maar volgens mij zelden interessant als relatiemateriaal.
Het beste zijn gewoon de girl-next-door types. Die zien er vrijwel altijd beeldschoon uit, zonder over the top te zijn, lekker nuchter en zijn niet overal vies van.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189787816
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 21:26 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Vaak zijn ze inderdaad meer bezig met hun Instagram en Snapchat dan met andere dingen. Waardoor ze gewoon minder inhoud hebben.
Of zijn ze meer bezig met insta en snapchat omdat ze geen inhoud hebben?
pi_189788511
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 21:10 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat ik typisch vind he... volgens jullie doen al die vrouwen alsof ze overal recht op hebben en het ook zomaar krijgen.

Maar ten eerste zou je het zelf ook niet laten lopen als je de kans kreeg.. en ben je dus mede de oorzaak.
Ik weet het niet hoor, maar als zo'n verwend huppelkutje naakt voor me zou staan terwijl ze behalve d'r lijf niks te bieden heeft, dan zeg ik ook gewoon van 'kleed je maar weer mooi aan, tot ziens'.

Want ook als het alleen om seks gaat wil ik wel lol met iemand kunnen hebben en dus ook met elkaar kunnen lachen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_189788559
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 21:10 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat ik typisch vind he... volgens jullie doen al die vrouwen alsof ze overal recht op hebben en het ook zomaar krijgen.

Maar ten eerste zou je het zelf ook niet laten lopen als je de kans kreeg.. en ben je dus mede de oorzaak.
ten tweede doen jullie net zo hard alsof je overal recht op hebt. Alleen dan ook nog verongelijkt omdat je het niet krijgt.

Is dit nou echt de juiste toonzetting?
Waar heb je het nu over eigenlijk?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189789069
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 21:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Of zijn ze meer bezig met insta en snapchat omdat ze geen inhoud hebben?
Ik geef toe, die gedachte had ik ook :+
pi_189789324
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 21:33 schreef M1stral het volgende:

[..]

Het beste zijn gewoon de girl-next-door types. Die zien er vrijwel altijd beeldschoon uit, zonder over the top te zijn, lekker nuchter en zijn niet overal vies van.
Zeker!
pi_189790187
Laatste tijd best veel nieuwe matches maar echt niemand reageert bijna terug, geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Die ene van paar jaar terug gedate opnieuw tegengekomen, loopt ook op niks uit aangezien ze een paar keer in de buurt was hier maar geen tijd had voor een date... Daar steek ik geen app-contact meer in. Kerst komt weer dichterbij en ga voor het zoveelste jaar weer alleen de feestdagen doorbrengen ben ik bang... Collega op werk toont ook geen enkele interesse dus helaas.
pi_189791387
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 00:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Laatste tijd best veel nieuwe matches maar echt niemand reageert bijna terug, geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Die ene van paar jaar terug gedate opnieuw tegengekomen, loopt ook op niks uit aangezien ze een paar keer in de buurt was hier maar geen tijd had voor een date... Daar steek ik geen app-contact meer in. Kerst komt weer dichterbij en ga voor het zoveelste jaar weer alleen de feestdagen doorbrengen ben ik bang... Collega op werk toont ook geen enkele interesse dus helaas.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
pi_189791432
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 00:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Laatste tijd best veel nieuwe matches maar echt niemand reageert bijna terug, geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Die ene van paar jaar terug gedate opnieuw tegengekomen, loopt ook op niks uit aangezien ze een paar keer in de buurt was hier maar geen tijd had voor een date... Daar steek ik geen app-contact meer in. Kerst komt weer dichterbij en ga voor het zoveelste jaar weer alleen de feestdagen doorbrengen ben ik bang... Collega op werk toont ook geen enkele interesse dus helaas.
Het incel topic is verderop Deezertje dus dat alleen met kerst gezeik mag je hier wel achterwege laten
pi_189791496
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 07:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189791662
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 07:53 schreef MCH het volgende:

[..]

Het incel topic is verderop Deezertje dus dat alleen met kerst gezeik mag je hier wel achterwege laten
Hm ik was 2 jaar terug.. een deel van de kerst alleen... andere helft bij mijn moeder.

Stiekem was dat echt wel heel relaxt O+
pi_189791675
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm ik was 2 jaar terug.. een deel van de kerst alleen... andere helft bij mijn moeder.

Stiekem was dat echt wel heel relaxt O+
Snap ik maar van Deezertje heb ik dit nu al 450 keer gelezen over een periode van 5 jaar ofzo
pi_189791697
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 07:53 schreef MCH het volgende:

[..]

Het incel topic is verderop Deezertje dus dat alleen met kerst gezeik mag je hier wel achterwege laten
Ga jij nog een keer een waardevolle toevoeging doen, of kom je steeds alleen maar waardeloos commentaar leveren?

De enige keren dat ik jou hier zie posten is wanneer je commentaar hebt en verder niets.
pi_189791705
Stoffen jullie wel eens oude matches af? :P

Heb er weer 1 aangesproken waar ik maanden niet mee sprak en hij reageert nog ook :P
pi_189791719
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Stoffen jullie wel eens oude matches af? :P

Heb er weer 1 aangesproken waar ik maanden niet mee sprak en hij reageert nog ook :P
Ik werd laatst afgestoft na een behoorlijk lang stil zwijgen..
mijn eerste vraag was of ie weer vrijgezel was. _O-

Klopte natuurlijk...
En was best even leuk bijkletsen.
Iets blijvends werd het niet..
pi_189791728
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik werd laatst afgestoft na een behoorlijk lang stil zwijgen..
mijn eerste vraag was of ie weer vrijgezel was. _O-

Klopte natuurlijk...
En was best even leuk bijkletsen.
Iets blijvends werd het niet..
:D Goede vraag ja :P

Voel mij ook wel schuldig :P
pi_189791732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:34 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ga jij nog een keer een waardevolle toevoeging doen, of kom je steeds alleen maar waardeloos commentaar leveren?

De enige keren dat ik jou hier zie posten is wanneer je commentaar hebt en verder niets.
Wat heeft alleen met kerst zitten te maken met datingsites en apps.
pi_189791734
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Snap ik maar van Deezertje heb ik dit nu al 450 keer gelezen over een periode van 5 jaar ofzo
Mja dat gedoe krijg je hier nu steeds vaker met de naderende kerst.

Ik snap het ene kant wel.
Maar na mijn scheiding was echt een van de eerste dingen die ik dacht: eindelijk geen kerststress meer.

Nouja dat heb ik 1x jaar volgehouden.
Vorig jaar vierde ik gewoon 2x kerst met mijn exschoonfamilie en ook nog bij mijn moeder thuis.

Dit jaar.. word het nog een tikje ingewikkelder gezien een 3e partij mij graag wil zien met kerst :)
pi_189791754
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:38 schreef bitterbal het volgende:

[..]

:D Goede vraag ja :P

Voel mij ook wel schuldig :P
Ik vond het niet heel erg hoor.. leuke vent verder.
Maar ik was ook niet heel gewillig er zelf veel initiatief in te steken.
Hij ook niet bleek later... dus ach.

Neemt niet weg dat het leuk was om een berichtje te krijgen en even bij te praten.
De aanloop naar de date die uiteindelijk nooit kwam was vrij lang ivm gecompliceerde agenda’s met exen en kinderen... dus wel iets meer connectie dan de “hi/bye” zoals meeste matches :)
pi_189791876
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:39 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat heeft alleen met kerst zitten te maken met datingsites en apps.
Oh nee hij zegt iets wat niet helemaal met dating sites te maken heeft.

Dit topic heeft daar altijd bekend om gestaan. Plus volgens mij ben jij geen mod.

En nogmaals, beetje raar om te klagen over iets in een topic waar je zelf nooit post.
pi_189793508
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:56 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oh nee hij zegt iets wat niet helemaal met dating sites te maken heeft.

Dit topic heeft daar altijd bekend om gestaan. Plus volgens mij ben jij geen mod.

En nogmaals, beetje raar om te klagen over iets in een topic waar je zelf nooit post.
Dit topic wordt steeds gezelliger.

Misschien meer met je dating app en dates bezig houden en minder hier elkaar in de gaten houden?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189793968
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 11:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit topic wordt steeds gezelliger.

Misschien meer met je dating app en dates bezig houden en minder hier elkaar in de gaten houden?
Ik heb Tinder al weken niet meer op m'n telefoon staan :+
pi_189794460
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 00:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Laatste tijd best veel nieuwe matches maar echt niemand reageert bijna terug, geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Die ene van paar jaar terug gedate opnieuw tegengekomen, loopt ook op niks uit aangezien ze een paar keer in de buurt was hier maar geen tijd had voor een date... Daar steek ik geen app-contact meer in. Kerst komt weer dichterbij en ga voor het zoveelste jaar weer alleen de feestdagen doorbrengen ben ik bang... Collega op werk toont ook geen enkele interesse dus helaas.
Loop je nou nog steeds te mauwen over die collega? :') het is bijna 2 maanden geleden dat je haar op tinder zag.
pi_189795957
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Stoffen jullie wel eens oude matches af? :P

Heb er weer 1 aangesproken waar ik maanden niet mee sprak en hij reageert nog ook :P
Kun jij voor jezelf verklaren waarom je niet een vriendje hebt na al die maanden Tinder?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189796038
Goed gesprek gehad laatst:

Ik: "Hey jij bent afgehaakt hè? Waarom zeg je dat niet gewoon dan?
Zij: "Sorry, was bezig met vanalles en nog wat.... Ik hoop dat je tentamens goed zijn gegaan?
Ik: "Das lief, maareh, beetje mweh, 2 gingen medium en 1 heb ik sowieso niet gehaald, maar ik ben wel benieuwd naar de uitslag.
Ik: Maar ben je me niet zat dan? Niet om te bitchen maar gewoon een serieuze vraag, want ik weet niet zo goed wat jij wilt.

Nog geen response gehad.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189796068
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:17 schreef ludovico het volgende:
Goed gesprek gehad laatst:

Ik: "Hey jij bent afgehaakt hè? Waarom zeg je dat niet gewoon dan?
Zij: "Sorry, was bezig met vanalles en nog wat.... Ik hoop dat je tentamens goed zijn gegaan?
Ik: "Das lief, maareh, beetje mweh, 2 gingen medium en 1 heb ik sowieso niet gehaald, maar ik ben wel benieuwd naar de uitslag.
Ik: Maar ben je me niet zat dan? Niet om te bitchen maar gewoon een serieuze vraag, want ik weet niet zo goed wat jij wilt.

Nog geen response gehad.
Ondanks dat negeren de boodschap ook wel overbrengt uiteindelijk, snap ik niet helemaal waarom men het zo lastig vindt even 'sorry ik heb toch geen interesse' te sturen.
pi_189796117
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:19 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ondanks dat negeren de boodschap ook wel overbrengt uiteindelijk, snap ik niet helemaal waarom men het zo lastig vindt even 'sorry ik heb toch geen interesse' te sturen.
Toch ging ze iedere keer weer iets zeggen en ehm, naja goed, als je zelf iets stuurt dan "wil" je nog iets van de ander, als het goed is....

Dat is voor mij altijd iets stoms aan dat hele versierspel, je moet eigenlijk een soort van onverschillig worden (voor het negatieve in ieder geval) om het leuk te houden. :')

Hey maar zelfs nu hè, als ik het zwart-wit gewoon vraag "Heb je er wel zin in" krijg ik nog geen antwoord. _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189796683
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Toch ging ze iedere keer weer iets zeggen en ehm, naja goed, als je zelf iets stuurt dan "wil" je nog iets van de ander, als het goed is....

Dat is voor mij altijd iets stoms aan dat hele versierspel, je moet eigenlijk een soort van onverschillig worden (voor het negatieve in ieder geval) om het leuk te houden. :')

Hey maar zelfs nu hè, als ik het zwart-wit gewoon vraag "Heb je er wel zin in" krijg ik nog geen antwoord. _O-
Het verbaast mij dat je überhaupt nog antwoord krijgt :o
pi_189796807
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm ik was 2 jaar terug.. een deel van de kerst alleen... andere helft bij mijn moeder.

Stiekem was dat echt wel heel relaxt O+
Ik kan me nieteens herinneren dat ik een kerst ooit alleen heb gevierd. Oud en Nieuw ook niet.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189796835
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:17 schreef ludovico het volgende:
Goed gesprek gehad laatst:

Ik: "Hey jij bent afgehaakt hè? Waarom zeg je dat niet gewoon dan?
Zij: "Sorry, was bezig met vanalles en nog wat.... Ik hoop dat je tentamens goed zijn gegaan?
Ik: "Das lief, maareh, beetje mweh, 2 gingen medium en 1 heb ik sowieso niet gehaald, maar ik ben wel benieuwd naar de uitslag.
Ik: Maar ben je me niet zat dan? Niet om te bitchen maar gewoon een serieuze vraag, want ik weet niet zo goed wat jij wilt.

Nog geen response gehad.
Goede versier-skillz wel _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189796837
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:17 schreef ludovico het volgende:
Goed gesprek gehad laatst:

Ik: "Hey jij bent afgehaakt hè? Waarom zeg je dat niet gewoon dan?
Zij: "Sorry, was bezig met vanalles en nog wat.... Ik hoop dat je tentamens goed zijn gegaan?
Ik: "Das lief, maareh, beetje mweh, 2 gingen medium en 1 heb ik sowieso niet gehaald, maar ik ben wel benieuwd naar de uitslag.
Ik: Maar ben je me niet zat dan? Niet om te bitchen maar gewoon een serieuze vraag, want ik weet niet zo goed wat jij wilt.

Nog geen response gehad.
Dit soort gesprekken zijn wel gewoon een garantie voor falen. Eigenlijk interesseert het jullie volgens mij allebei helemaal niets waar jullie mee bezig zijn. Lekker stoppen met energie in stoppen en wellicht zelfs gewoon ontmatchen.

Ik stel dat soort vragen niet eens meer. Als een meisje niet reageert op een vraag heb ik al zoiets: Zoek het lekker uit.
pi_189796879
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:17 schreef ludovico het volgende:
Goed gesprek gehad laatst:

Ik: "Hey jij bent afgehaakt hè? Waarom zeg je dat niet gewoon dan?
Zij: "Sorry, was bezig met vanalles en nog wat.... Ik hoop dat je tentamens goed zijn gegaan?
Ik: "Das lief, maareh, beetje mweh, 2 gingen medium en 1 heb ik sowieso niet gehaald, maar ik ben wel benieuwd naar de uitslag.
Ik: Maar ben je me niet zat dan? Niet om te bitchen maar gewoon een serieuze vraag, want ik weet niet zo goed wat jij wilt.

Nog geen response gehad.
Goed gesprek, afhankelijk wat je beoogt te bereiken.

Nog even je gram halen? Ja, dan op zich wel.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189796988
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]
Ik stel dat soort vragen niet eens meer. Als een meisje niet reageert op een vraag heb ik al zoiets: Zoek het lekker uit.
Dit dus ^O^
pi_189797008
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:17 schreef ludovico het volgende:
Goed gesprek gehad laatst:

Ik: "Hey jij bent afgehaakt hè? Waarom zeg je dat niet gewoon dan?
Zij: "Sorry, was bezig met vanalles en nog wat.... Ik hoop dat je tentamens goed zijn gegaan?
Ik: "Das lief, maareh, beetje mweh, 2 gingen medium en 1 heb ik sowieso niet gehaald, maar ik ben wel benieuwd naar de uitslag.
Ik: Maar ben je me niet zat dan? Niet om te bitchen maar gewoon een serieuze vraag, want ik weet niet zo goed wat jij wilt.

Nog geen response gehad.
Vragen "Ben je me niet zat dan?" is echt zo'n mood killer.
pi_189797034
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Vragen "Ben je me niet zat dan?" is echt zo'n mood killer.
Ja, wel een garantie voor verveling en dus vaak gewoon het einde van een gesprek.
pi_189797059
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:20 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik kan me nieteens herinneren dat ik een kerst ooit alleen heb gevierd. Oud en Nieuw ook niet.
Was mijn eerste kerst alleen.. en dochterlief zou na het kerstdiner thuis komen... maar geen idee hoe laat verder.
Dus ik had ook niet de neiging om bij iemand te gaan eten omdat ik niet wist hoe laat ze terug zou zijn. En familie woont net te ver om even een uurtje of 2 langs te gaan...

Dus dat werd een pyama-eerste-kerstdag.
Beviel prima eigenlijk _O-
Netflix, toastje, kaasje en wijntje... en geen gestress mbt op tijd thuis zijn.

En ik vind 2-3 dagen kerst vaak dodelijk vermoeiend.. dus dit was helemaal goed zo.
pi_189797070
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Vragen "Ben je me niet zat dan?" is echt zo'n mood killer.
Ik had er laatst een die behoorlijk achter mij aan zit. Op een gegeven moment ook zulke onzekere vragen.. Heb maar geantwoord dat ik haar zat was. Zelfs daarna ging ze nog door :').
pi_189797078
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik had er laatst een die behoorlijk achter mij aan zit. Op een gegeven moment ook zulke onzekere vragen.. Heb maar geantwoord dat ik haar zat was. Zelfs daarna ging ze nog door :').
Dan was het geen mooie vrouw, anders had je dat waarschijnlijk weinig geïnteresseerd. ;)
pi_189797085
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Was mijn eerste kerst alleen.. en dochterlief zou na het kerstdiner thuis komen... maar geen idee hoe laat verder.
Dus ik had ook niet de neiging om bij iemand te gaan eten omdat ik niet wist hoe laat ze terug zou zijn. En familie woont net te ver om even een uurtje of 2 langs te gaan...

Dus dat werd een pyama-eerste-kerstdag.
Beviel prima eigenlijk _O-
Netflix, toastje, kaasje en wijntje... en geen gestress mbt op tijd thuis zijn.

En ik vind 2-3 dagen kerst vaak dodelijk vermoeiend.. dus dit was helemaal goed zo.
Zelfs zonder iemand naast mij, zit kerst ieder jaar al stampvol :D :P
pi_189797110
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan was het geen mooie vrouw, anders had je dat waarschijnlijk weinig geïnteresseerd. ;)
Uiterlijk is een, maar het karakter en manier van appen :N. Wanhoop spat er vanaf..
pi_189797136
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Was mijn eerste kerst alleen.. en dochterlief zou na het kerstdiner thuis komen... maar geen idee hoe laat verder.
Dus ik had ook niet de neiging om bij iemand te gaan eten omdat ik niet wist hoe laat ze terug zou zijn. En familie woont net te ver om even een uurtje of 2 langs te gaan...

Dus dat werd een pyama-eerste-kerstdag.
Beviel prima eigenlijk _O-
Netflix, toastje, kaasje en wijntje... en geen gestress mbt op tijd thuis zijn.

En ik vind 2-3 dagen kerst vaak dodelijk vermoeiend.. dus dit was helemaal goed zo.
Dat klinkt als een prima kerst toch?
Zou er ook geen problemen mee hebben.
Maar toch hecht ik wel veel waarde aan de feestdagen. Komt waarschijnlijk ook omdat ik de feestdagen niet als gedoe oid zie. Ik hou ook heel erg veel van mijn familie O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189797616
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het verbaast mij dat je überhaupt nog antwoord krijgt :o
Why?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189797655
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Goede versier-skillz wel _O-
Hoezo? Het was toch al ten doden opgeschreven, tenzij andere verklaring. Ik wil gewoon dat er duidelijk duidelijkheid is. Dat halve gedoe is verrekte vervelend namelijk ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189797675
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Goede versier-skillz wel _O-
Hoezo? Het was toch al ten doden opgeschreven, tenzij andere verklaring. Ik wil gewoon dat er duidelijk duidelijkheid is. Dat halve gedoe is verrekte vervelend namelijk ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit soort gesprekken zijn wel gewoon een garantie voor falen. Eigenlijk interesseert het jullie volgens mij allebei helemaal niets waar jullie mee bezig zijn. Lekker stoppen met energie in stoppen en wellicht zelfs gewoon ontmatchen.

Ik stel dat soort vragen niet eens meer. Als een meisje niet reageert op een vraag heb ik al zoiets: Zoek het lekker uit.
Is ook een mogelijkheid ja, volgens mij moet ik vrouwen ook niet willen begrijpen ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189797723
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, wel een garantie voor verveling en dus vaak gewoon het einde van een gesprek.
Het toont ook veel onzekerheid.

Het zou je gewoon niet moeten boeien.
pi_189797742
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Goede versier-skillz wel _O-
Hoezo? Het was toch al ten doden opgeschreven, tenzij andere verklaring. Ik wil gewoon dat er duidelijk duidelijkheid is. Dat halve gedoe is verrekte vervelend namelijk ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit soort gesprekken zijn wel gewoon een garantie voor falen. Eigenlijk interesseert het jullie volgens mij allebei helemaal niets waar jullie mee bezig zijn. Lekker stoppen met energie in stoppen en wellicht zelfs gewoon ontmatchen.

Ik stel dat soort vragen niet eens meer. Als een meisje niet reageert op een vraag heb ik al zoiets: Zoek het lekker uit.
Is ook een mogelijkheid ja, volgens mij moet ik vrouwen ook niet willen begrijpen ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:24 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Goed gesprek, afhankelijk wat je beoogt te bereiken.

Nog even je gram halen? Ja, dan op zich wel.
Even soort van melden dat ik dat halve gedrag vervelend vind ja. Maar ergens ook wel uitlokken om haar te laten zeggen dat ze er inderdaad geen zin in heeft want dat is gewoon de algehele uitstraling. Dit berichten circus is dan ook meer een "hey doei, ik kan hier niks mee, volgende keer niet zo iemands tijd verneuken" bericht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189797749
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 16:10 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het toont ook veel onzekerheid.

Het zou je gewoon niet moeten boeien.
Kan ik me wel in vinden ja.
pi_189797759
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Vragen "Ben je me niet zat dan?" is echt zo'n mood killer.
Die was al gekilled.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189797813
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 16:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die was al gekilled.
Denk je dat ze je dan nog antwoord gaat geven?
pi_189797969
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 16:14 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Denk je dat ze je dan nog antwoord gaat geven?
Als ze zich een beetje schaamt dat ze niet gewoon afwijst maybe. Anders niet, maar ik vind het wel weer typisch vervelend gedrag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189798051
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:19 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ondanks dat negeren de boodschap ook wel overbrengt uiteindelijk, snap ik niet helemaal waarom men het zo lastig vindt even 'sorry ik heb toch geen interesse' te sturen.
Naja dit was gewoon de grote irritatie, dus ik wil eigenlijk gewoon het botte antwoord horen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189798178
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat klinkt als een prima kerst toch?
Zou er ook geen problemen mee hebben.
Maar toch hecht ik wel veel waarde aan de feestdagen. Komt waarschijnlijk ook omdat ik de feestdagen niet als gedoe oid zie. Ik hou ook heel erg veel van mijn familie O+
Oh ik ook.. maar daarna wel stuk toch.
pi_189798277
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kun jij voor jezelf verklaren waarom je niet een vriendje hebt na al die maanden Tinder?
Volgens mij heb k dat al eerder gezegd. Of vind hen niet leuk of zij mij niet en ga niet genoegen nemen met iets wat ik toch niet helemaal leuk vindt.
pi_189799083
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 16:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ze zich een beetje schaamt dat ze niet gewoon afwijst maybe. Anders niet, maar ik vind het wel weer typisch vervelend gedrag.
Tja, doe je niks aan.
pi_189799109
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 16:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die was al gekilled.
Maar waarom dan doorgaan? Gewoon verwijderen uit je app :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189799143
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 16:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh ik ook.. maar daarna wel stuk toch.
Ik was vooral stuk na de nieuwjaarsborrel bij mijn (stief)oma. Ik was echt dol op haar en zij op mij. Maar bijna heel die familie :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189799159
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 17:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Tja, doe je niks aan.
Pff,
Ja je hebt gelijk. Als je ziet dat het totaal kansloos is, klaar dan (zo ga ik dus om met de matches op Tinder, die unmatch ik dan).

Verschil is dat ik van haar iets meer had verwacht, heb haar ook gewoon op whatsapp enzo.

Tering vervelend als iemand het tergend langzaam laat doodbloeden, dit soort dingen kosten mij tijd en leveren mij niks op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189799206
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 17:25 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Maar waarom dan doorgaan? Gewoon verwijderen uit je app :*
Ik begrijp het niet, dus ik wil extra duidelijkheid. Dat is het meer.

Want kreeg nog wel van die halve berichten dus tjah, waarom dan zolang (enkele weken zeker) beetje half appen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189799218
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 17:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Pff,
Ja je hebt gelijk. Als je ziet dat het totaal kansloos is, klaar dan (zo ga ik dus om met de matches op Tinder, die unmatch ik dan).

Verschil is dat ik van haar iets meer had verwacht, heb haar ook gewoon op whatsapp enzo.

Tering vervelend als iemand het tergend langzaam laat doodbloeden, dit soort dingen kosten mij tijd en leveren mij niks op.
Daarom als je zoiets opmerkt gelijk verwijderen. Het kost je alleen maar negatieve energie. En stupide appjes ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189799245
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 17:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Daarom als je zoiets opmerkt gelijk verwijderen. Het kost je alleen maar negatieve energie. En stupide appjes ;)
Ja ik denk dat dus op te lossen door gewoon duidelijkheid te vragen. Dat "het gevoel eromheen" dan negatief is, ja dat heeft te maken met dat 2 weken doodbloeden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189799453
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 17:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja ik denk dat dus op te lossen door gewoon duidelijkheid te vragen. Dat "het gevoel eromheen" dan negatief is, ja dat heeft te maken met dat 2 weken doodbloeden.
De manier waarop los je niks mee op, lieve schat. Ik had je gelijk al geblokkeerd.
Het komt over als drammen. Daar zijn veel mensen allergisch voor ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189799476
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 17:43 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

De manier waarop los je niks mee op, lieve schat. Ik had je gelijk al geblokkeerd.
Het komt over als drammen. Daar zijn veel mensen allergisch voor ;)
Ik ben allergisch voor 3 weken doodbloeden.

Als het bij willekeurig persoon was zonder verleden zou ik 100% jouw kant ondersteunen.
Ik ben er inderdaad een beetje geïrriteerd door.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189799540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 17:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben allergisch voor 3 weken doodbloeden.

Als het bij willekeurig persoon was zonder verleden zou ik 100% jouw kant ondersteunen.
Ik ben denk ik gewoon wat radicaler ;)
Misschien als je het iets anders zou brengen dat het dan beter gaat of dat je iig respons krijgt?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189799565
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 17:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik ben denk ik gewoon wat radicaler ;)
Misschien als je het iets anders zou brengen dat het dan beter gaat of dat je iig respons krijgt?
Kvind je niet radicaal, ik zit me gewoon op te eten om dat stomme doodbloeden van sommige mensen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189799594
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 17:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kvind je niet radicaal, ik zit me gewoon op te eten om dat stomme doodbloeden van sommige mensen.
Je hebt altijd mij nog als je wil appen _O-
Of heb je me geblocked :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189799598
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 17:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Misschien als je het iets anders zou brengen dat het dan beter gaat of dat je iig respons krijgt?
Doe eens een voorstel, hoe zorg je ervoor dat iemand die je niet afwijst, je afwijst? _O- Of in iedergeval als er een andere reden is voor doods gedrag, dat daar duidelijkheid over komt.

Volgens mij hebben de meeste mensen gewoon gelijk in dit topic dat je ze beter gewoon kunt unmatchen, geen energie aan verspillen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189799865
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 17:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik was vooral stuk na de nieuwjaarsborrel bij mijn (stief)oma. Ik was echt dol op haar en zij op mij. Maar bijna heel die familie :X
Ik heb gewoon een ding met 3 dagen socializen en eten en geen me-time.

Hoe leuk ik die mensen ook vind :)
pi_189799877
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 17:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben allergisch voor 3 weken doodbloeden.

Als het bij willekeurig persoon was zonder verleden zou ik 100% jouw kant ondersteunen.
Ik ben er inderdaad een beetje geïrriteerd door.
Na 3 weken bloeden ben je wel dood...
pi_189799921
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 17:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Daarom als je zoiets opmerkt gelijk verwijderen. Het kost je alleen maar negatieve energie. En stupide appjes ;)
Dit is het beste advies. Als je merkt dat iemand er geen tijd meer in steekt, zonder pardon verwijderen.

Hij heeft een punt natuurlijk. Sommige vrouwen eisen van alles maar willen zelf niet eerlijk over de brug komen. Je wordt zo uit het niets unmatched terwijl er eerst uren of dagenlang goede gesprekken waren. Je steekt veel tijd in niks. Wees eerlijk, zeg dat er niks (meer) in zit.

Natuurlijk zijn mannen en vrouwen elkaar niks verplicht, maar een beetje beleefdheid zou iedereen sieren.
pi_189800274
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 18:14 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dit is het beste advies. Als je merkt dat iemand er geen tijd meer in steekt, zonder pardon verwijderen.

Hij heeft een punt natuurlijk. Sommige vrouwen eisen van alles maar willen zelf niet eerlijk over de brug komen. Je wordt zo uit het niets unmatched terwijl er eerst uren of dagenlang goede gesprekken waren. Je steekt veel tijd in niks. Wees eerlijk, zeg dat er niks (meer) in zit.

Natuurlijk zijn mannen en vrouwen elkaar niks verplicht, maar een beetje beleefdheid zou iedereen sieren.
Ik kan me hierbij alleen maar aansluiten.

Maar dan moet Ludovico wel even wat ballen kweken ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189801941
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik kan me hierbij alleen maar aansluiten.

Maar dan moet Ludovico wel even wat ballen kweken ;)
Ik zet ze op kweek ;)

Ze heeft net een bericht gestuurd met excuses dat ze inderdaad niet meer geïnteresseerd is. En dat ze dat eerder had moeten zeggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189802110
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik kan me hierbij alleen maar aansluiten.

Maar dan moet Ludovico wel even wat ballen kweken ;)
Die is net 3 weken doorgebloed...
pi_189804121
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die is net 3 weken doorgebloed...
Hij leeft dus nog. :D Een goede doorbloeding is altijd goed. ^O^
Aan die goede doorbloeding heeft die 39 jarige date van Ludo ook vast bijgedragen. :+
pi_189808307
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hij leeft dus nog. :D Een goede doorbloeding is altijd goed. ^O^
Aan die goede doorbloeding heeft die 39 jarige date van Ludo ook vast bijgedragen. :+
;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189810794
:7
pi_189811245
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 16:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoezo? Het was toch al ten doden opgeschreven, tenzij andere verklaring. Ik wil gewoon dat er duidelijk duidelijkheid is. Dat halve gedoe is verrekte vervelend namelijk ;)
[..]

Is ook een mogelijkheid ja, volgens mij moet ik vrouwen ook niet willen begrijpen ;)
[..]

Even soort van melden dat ik dat halve gedrag vervelend vind ja. Maar ergens ook wel uitlokken om haar te laten zeggen dat ze er inderdaad geen zin in heeft want dat is gewoon de algehele uitstraling. Dit berichten circus is dan ook meer een "hey doei, ik kan hier niks mee, volgende keer niet zo iemands tijd verneuken" bericht.
Hoe kan iemand je tijd verneuken als ze toch niet tegen je praat? Of zit je dan hele tijd te hopen dat ze weer tegen je gaat appen/chatten?

Dat ze niets meld kan allerlei redenen hebben. Hadden jullie elkaar al gedate?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189811404
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 21:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hij leeft dus nog. :D Een goede doorbloeding is altijd goed. ^O^
Aan die goede doorbloeding heeft die 39 jarige date van Ludo ook vast bijgedragen. :+
Met dank aan mijn autocorrect dan :)
pi_189811536
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 18:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een ding met 3 dagen socializen en eten en geen me-time.

Hoe leuk ik die mensen ook vind :)
Daarom ook altijd de hele week vrij met kerst. Bijkomen van al het socializen
Het is wat.......
pi_189811682
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:56 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Daarom ook altijd de hele week vrij met kerst. Bijkomen van al het socializen
Ik ga dit jaar ook nog op vakanrie MET mensen na de kerst...

Dat “gat” in januari... met helemaal niks.
Zal wel weer welkom zijn. :)
pi_189813300
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 07:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe kan iemand je tijd verneuken als ze toch niet tegen je praat? Of zit je dan hele tijd te hopen dat ze weer tegen je gaat appen/chatten?

Dat ze niets meld kan allerlei redenen hebben. Hadden jullie elkaar al gedate?
Krijg een paar berichten terug en een wedervraag kort.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189816081
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 16:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Volgens mij heb k dat al eerder gezegd. Of vind hen niet leuk of zij mij niet en ga niet genoegen nemen met iets wat ik toch niet helemaal leuk vindt.
Dat is prima maar hoe vaak date je dan? Ik vind het bij jou ook traag verlopen zegmaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189816128
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is prima maar hoe vaak date je dan? Ik vind het bij jou ook traag verlopen zegmaar.
Hmm opzich valt dat wel mee denk ik ? Laatste was met die gast uit rotterdam. Denk 3 weken terug.

Maar ik heb ook geen haast ofzo :') Is toch een belangrijke keuze die je dan maakt dus moet het wel goed zitten.
pi_189816452
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Hmm opzich valt dat wel mee denk ik ? Laatste was met die gast uit rotterdam. Denk 3 weken terug.

Maar ik heb ook geen haast ofzo :') Is toch een belangrijke keuze die je dan maakt dus moet het wel goed zitten.
Over het algemeen geef ik je gelijk, maar Ludo heeft ergens ook wel een punt.

Hoeveel verschillende mannen heb je tot nu toe gedate?
pi_189816473
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:21 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Over het algemeen geef ik je gelijk, maar Ludo heeft ergens ook wel een punt.

Hoeveel verschillende mannen heb je tot nu toe gedate?
Zo snel uit mijn hoofd zeg ik 8? Maar wel punt dan? Het is geen noodzaak?
pi_189816502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Zo snel uit mijn hoofd zeg ik 8? Maar wel punt dan? Het is geen noodzaak?
Ah oke 8 valt nog erg mee.

Nee het is zeker geen noodzaak. Maar zijn al die dates wel uitgelopen tot meerdere dates? Of was het steeds maar 1 date per persoon?
pi_189816504
Zit toch geen tijdspanne aan? Of het is goed of niet.
pi_189816510
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ah oke 8 valt nog erg mee.

Nee het is zeker geen noodzaak. Maar zijn al die dates wel uitgelopen tot meerdere dates? Of was het steeds maar 1 date per persoon?
2 waren uitgelopen op meerdere dates waarbij de 2e al een vriendin had. Maar dit heb ik toch al zo vaak verteld? :p
pi_189816532
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:24 schreef bitterbal het volgende:

[..]

2 waren uitgelopen op meerdere dates waarbij de 2e al een vriendin had. Maar dit heb ik toch al zo vaak verteld? :p
Ja ik onthoud dat toch niet allemaal :+

Maar oke.
pi_189816547
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Zit toch geen tijdspanne aan? Of het is goed of niet.
Ik was gewoon benieuwd waar het misschien steeds fout ging.
pi_189816553
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:25 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja ik onthoud dat toch niet allemaal :+

Maar oke.
Ik zit niet op Tinder omdat ik iets nodig heb he. Heb geen termijn in mijn hoofd ofzo. Ik spreek met ze af omdat ik denk dat het een persoon voor mij zou kunnen zijn.

En om dan te zeggen dat ik traag ga of zo vind ik echt heel vreemd.
pi_189816561
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:26 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik was gewoon benieuwd waar het misschien steeds fout ging.
Ja wil dat niet eens zo benoemen want dan is het iets waar je wat aan zou kunnen doen. Het is het dan gewoon niet zonder dat iemand daar schuldig aan is.
pi_189816586
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:27 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja wil dat niet eens zo benoemen want dan is het iets waar je wat aan zou kunnen doen. Het is het dan gewoon niet zonder dat iemand daar schuldig aan is.
Ding is dat dat namelijk wel kan :P Je gaf zelf aan niet echt goed te zijn in flirten.

Het kan zijn dat die keren dat jij de man heel leuk vond, en hij jou niet, misschien kwam omdat hij het idee had dat het uiteindelijk gewoon vriendschappelijk overkwam?

Dat je te saai was misschien? Ik noem maar wat.
pi_189816593
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:29 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ding is dat dat namelijk wel kan :P Je gaf zelf aan niet echt goed te zijn in flirten.
Oh zeker maar dan zou ik zeggen dat dat bij 1 de oorzaak geweest zou kunnen zijn van niet een 2e date. De rest hoefde ik ook geen 2e date.
pi_189816602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Oh zeker maar dan zou ik zeggen dat dat bij 1 de oorzaak geweest zou kunnen zijn van niet een 2e date. De rest hoefde ik ook geen 2e date.
Ah oke.
pi_189816617
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ah oke.
Daarom. Jullie zien dit blijkbaar als falen ofzo :P Ik niet.
pi_189817438
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Daarom. Jullie zien dit blijkbaar als falen ofzo :P Ik niet.
Ik zie het niet als falen hoor. Ik vind het echt gewoon een kwestie van geluk of pech hebben. Ik heb nu het idee dat ik er eindelijk wat serieuzer in kan gaan maar heb ook al bijna 2 jaar heel veel net niet-dates gehad waarbij ik het gewoon net niet voelde. (En vrouwen waarbij ik dacht: Met jou wil ik best naar bed maar voor de langere termijn gaat het net niet werken.)

Anderen daten 1 keer en schieten meteen raak.
pi_189817892
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Daarom. Jullie zien dit blijkbaar als falen ofzo :P Ik niet.
Oh nee, zo bedoelde ik het niet per se.
pi_189817946
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:29 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ding is dat dat namelijk wel kan :P Je gaf zelf aan niet echt goed te zijn in flirten.

Het kan zijn dat die keren dat jij de man heel leuk vond, en hij jou niet, misschien kwam omdat hij het idee had dat het uiteindelijk gewoon vriendschappelijk overkwam?

Dat je te saai was misschien? Ik noem maar wat.
Dus als je niet goed kunt flirten.. kom je saai over?
pi_189818002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dus als je niet goed kunt flirten.. kom je saai over?
Als je date de hele tijd maar met d'r armen over elkaar zit en verder niet echt iets probeert qua aanraken of qua praten, zou het voor mij een afknapper zijn. En met praten bedoel ik dan speelse opmerkingen.

Dat elkaar opgeilen hoort er toch ook een beetje bij.
pi_189818024
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als je date de hele tijd maar met d'r armen over elkaar zit en verder niet echt iets probeert qua aanraken of qua praten, zou het voor mij een afknapper zijn.

Dat elkaar opgeilen hoort er toch ook een beetje bij.
Dat is geen gebrek aan flirten maar een gebrek aan sociale vaardigheden :)
En elkaar opgeilen is volgens mij geen verplicht onderdeel van gesprek.

En de rest is nogal een negatieve invloed op je gesprek en verstandhouding ja.
pi_189818052
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is geen gebrek aan flirten maar een gebrek aan sociale vaardigheden :)
En elkaar opgeilen is volgens mij geen verplicht onderdeel van gesprek.

En de rest is nogal een negatieve invloed op je gesprek en verstandhouding ja.
Maar dat opgeilen zorgt er toch wel voor wat het verschil maakt tussen een vriendschappelijk drankje en een date.

Je gaat toch op date met iemand waarvan je zoiets heb van, ik vind dat een leuke en aantrekkelijke kerel.
pi_189818221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:24 schreef bitterbal het volgende:
waarbij de 2e al een vriendin had. Maar dit heb ik toch al zo vaak verteld? :p
Hoe kom je daar dan achter.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189818230
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:27 schreef bitterbal het volgende:
echt heel vreemd.
Dat mag, no worries we accepteren je zoals je bent.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189818256
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe kom je daar dan achter.
Onbedoeld door Instagram:p
pi_189818321
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:20 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar dat opgeilen zorgt er toch wel voor wat het verschil maakt tussen een vriendschappelijk drankje en een date.

Je gaat toch op date met iemand waarvan je zoiets heb van, ik vind dat een leuke en aantrekkelijke kerel.
Vraag me wel af hoe jij dit praktisch doet ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189818329
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:34 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Onbedoeld door Instagram:p
_O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189818380
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-
Ja vond k toen niet zo grappig :p
pi_189818426
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:45 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja vond k toen niet zo grappig :p
Geen buitenvrouw willen zijn. :')
pi_189818476
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vraag me wel af hoe jij dit praktisch doet ;)
Het is een beetje aanvoelen. In zo'n geval dan zorgen dat je dicht naast haar zit.

En dan bijvoorbeeld als ze bijvoorbeeld iets zegt waardoor je moet lachen, je dan bijvoorbeeld je hand op haar been legt,

Bij mij gaat het vaak gewoon automatisch. Ik hoef er eigenlijk nooit over na te denken, of ik nu wel of niet haar moet aanraken.

Het is gewoon aanvoelen hoe de sfeer is.
pi_189818537
Naar Munchen met Amerikaanse met oud jaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189818544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:52 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is een beetje aanvoelen. In zo'n geval dan zorgen dat je dicht naast haar zit.

En dan bijvoorbeeld als ze bijvoorbeeld iets zegt waardoor je moet lachen, je dan bijvoorbeeld je hand op haar been legt,

Bij mij gaat het vaak gewoon automatisch. Ik hoef er eigenlijk nooit over na te denken, of ik nu wel of niet haar moet aanraken.

Het is gewoon aanvoelen hoe de sfeer is.
Hand op been ^O^ Slim slim.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189819308
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:20 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar dat opgeilen zorgt er toch wel voor wat het verschil maakt tussen een vriendschappelijk drankje en een date.

Je gaat toch op date met iemand waarvan je zoiets heb van, ik vind dat een leuke en aantrekkelijke kerel.
Nou if ik dan meteen geil word van diegene.. is een ander verhaal.

Maar ik heb sowieso niks tegen een beetje flirten.. moet kunnen hoor. Ook als ik geen date heb :)
pi_189819318
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hand op been ^O^ Slim slim.
Dat is of helemaal prima of meteen klaar _O-

Probleem vooral is dat als het niet natuurlijk gaat... het vaak niet als aangenaam wordt ervaren.
pi_189819325
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 18:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is of helemaal prima of meteen klaar _O-
Meteen klaar nog nooit meegemaakt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189819637
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 18:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is of helemaal prima of meteen klaar _O-

Probleem vooral is dat als het niet natuurlijk gaat... het vaak niet als aangenaam wordt ervaren.
Precies ja, meteen klaar dan _O-
pi_189819809
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 18:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou if ik dan meteen geil word van diegene.. is een ander verhaal.

Maar ik heb sowieso niks tegen een beetje flirten.. moet kunnen hoor. Ook als ik geen date heb :)
Misschien is geil een groot woord, maar het gaat er gewoon om dat je een bepaalde spanning voelt.
  woensdag 6 november 2019 @ 19:45:02 #133
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189820508
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 19:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Misschien is geil een groot woord, maar het gaat er gewoon om dat je een bepaalde spanning voelt.
Dat noemen ze gewoon escaleren. Ofwel, sexuele spanning (trachten) op te bouwen. Als je een beetje lichaamstaal kunt lezen weet je prima waar de grens ligt. En of je hem overschrijden mag.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189820577
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 19:45 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat noemen ze gewoon escaleren. Ofwel, sexuele spanning (trachten) op te bouwen. Als je een beetje lichaamstaal kunt lezen weet je prima waar de grens ligt. En of je hem overschrijden mag.
Precies.
  woensdag 6 november 2019 @ 20:24:39 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189821759
Ik blijf dat Tinder een enorme innefficiente kutapp vinden.

Net een kroeg vol mooie vrouwen die je niet kan aanspreken tenzij ze jou toevallig hun goedkeuring geven.

En als je matches hebt weet je ook nog steeds niet of het ook is wat je zoekt. Ik schijn vooral aantrekkingskracht te hebben op gescheiden moeders die in afgelegen plaatsen wonen. :')

Zo'n Lexa of Relatieplanet is echt een stuk effectiever.
pi_189821963
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:24 schreef Hexagon het volgende:
Ik blijf dat Tinder een enorme innefficiente kutapp vinden.

Net een kroeg vol mooie vrouwen die je niet kan aanspreken tenzij ze jou toevallig hun goedkeuring geven.

En als je matches hebt weet je ook nog steeds niet of het ook is wat je zoekt. Ik schijn vooral aantrekkingskracht te hebben op gescheiden moeders die in afgelegen plaatsen wonen. :')

Zo'n Lexa of Relatieplanet is echt een stuk effectiever.
E-matching blijkt ook wel prima te zijn.

Maar op Tinder heb ik ook wel regelmatig matches en dates. Dus het werkt op zich wel.
  woensdag 6 november 2019 @ 20:36:28 #137
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189822084
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:32 schreef black-soldier het volgende:

[..]

E-matching blijkt ook wel prima te zijn.

Maar op Tinder heb ik ook wel regelmatig matches en dates. Dus het werkt op zich wel.
Ja ik steek ook nauwelijks moeite in Tinder. Heb er 2x een date vandaan getrokken. Maar het kost een stuk meer energie en tijd dat eruit te krijgen.
pi_189822224
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja ik steek ook nauwelijks moeite in Tinder. Heb er 2x een date vandaan getrokken. Maar het kost een stuk meer energie en tijd dat eruit te krijgen.
Dat is wel zo.

Beste manier blijft IRL
  woensdag 6 november 2019 @ 20:41:49 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189822262
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:40 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat is wel zo.

Beste manier blijft IRL
Dat is nog minder efficient maar wel leuker :P
pi_189822343
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is nog minder efficient maar wel leuker :P
IRL kan je wel in een kroeg allemaal mooie vrouwen aanspreken zonder eerst hun goedkeuring nodig te hebben :7

Of je daarna alsnog hun goedkeuring krijgt is natuurlijk weer een ander verhaal. :+
  woensdag 6 november 2019 @ 20:46:20 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189822400
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

IRL kan je wel in een kroeg allemaal mooie vrouwen aanspreken zonder eerst hun goedkeuring nodig te hebben :7

Of je daarna alsnog hun goedkeuring krijgt is natuurlijk weer een ander verhaal. :+
Ja maar als je in een kroeg in een avond 100 vrouwen langsloopt in de hoop dat er een goedkeuring geeft gaat dat ook niet echt werken denk ik :P
pi_189822626
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is nog minder efficient maar wel leuker :P
Nee, IRL is juist meest efficiënt.
  woensdag 6 november 2019 @ 22:57:50 #143
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189825112
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:53 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, IRL is juist meest efficiënt.
Nee dat ben ik niet met je eens. Zo'n site verzamelt met een paar muisklikken iedereen die binnen je zoekprofiel past. Terwijl je daar in een kroeg dus hele gesprekken voor moet gaan voeren om erachter te komen. Bovendien weet je op die site ook meteen wie vrijgezel is. Online kun je ook met meerdere dames tegelijk contact hebben en ziet niemand het als je wordt afgewezen en je vrolijk naar de volgende gaat. En online zijn er ook geen irritante vriendinnen die de boel kunnen saboteren. Het kan ook iedere dag van de week en zelfs als je op je werk bent.

Dus puur naar tijdsinvestering kijkend is een datingsite veel efficienter om dates te scoren. :')

Maar IRL is wel gewoon leuker.
pi_189836298
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 22:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee dat ben ik niet met je eens. Zo'n site verzamelt met een paar muisklikken iedereen die binnen je zoekprofiel past. Terwijl je daar in een kroeg dus hele gesprekken voor moet gaan voeren om erachter te komen. Bovendien weet je op die site ook meteen wie vrijgezel is. Online kun je ook met meerdere dames tegelijk contact hebben en ziet niemand het als je wordt afgewezen en je vrolijk naar de volgende gaat. En online zijn er ook geen irritante vriendinnen die de boel kunnen saboteren. Het kan ook iedere dag van de week en zelfs als je op je werk bent.

Dus puur naar tijdsinvestering kijkend is een datingsite veel efficienter om dates te scoren. :')

Maar IRL is wel gewoon leuker.
Ben ik niet met je eens.

IRL kan je meteen laten zien wat je in huis hebt en kan zij ook meteen weten hoe jij overkomt. De klik is veel sneller dan via een app. Daar is het altijd maar even aftasten en kijken of jij IRL ook zo leuk bent als op de app. Voor beiden een win-win situatie. Je kunt namelijk meteen zien wat voor vlees je in de kuip hebt.

Daarnaast is het juist efficiënt om IRL te daten om de afwijzing. Dan heb je hem tenminste meteen ;) Zonder dat ze niet meer reageert of je gaat ghosten. Als je IRL een poging waagt en die faalt verschrikkelijk, dan weet je dat het niets gaat worden. Als je op de app een poging doet en je wordt geghost, dan weet je nou niet waarom ze dat doet. Privé of ze vindt je gewoon niet leuk? IRL heb je die meteen te pakken.

Daarnaast kan je IRL ook makkelijker scoren en met vrouwen praten. Op de app praten blijft oppervlakkig en is het haar waan van de dag of ze zin heeft om te reageren op een app. IRL sta je al met elkaar te praten face 2 face en kan je al aflezen of het ergens naartoe gaat. Een blauwtje lopen loop ik liever IRL op. Heb liever dat ze na een avondje zegt nee ik wil niets met je dan dat je wordt geghost. Vaak merk je in een gesprek al of het ergens naartoe gaat of niet. Als ze bij je staat en naar je luistert en zelf ook wat te vertellen heeft, dan gaat het ergens heen. Maar dit hoeft niet. Het kan ook zijn dat ze na 1 zin zegt wat wil deze kerel ik wil niets van hem. Ook goed.

Daarnaast heeft zij jou al gezien, uiterlijk gezien. Ze ziet geen gelikte foto's, maar jou echte lijf. Zij, maar ook jij kan dan peilen of het iets is. Als het een dikke snol is waar je niets mee wil, prima. Maar op de app zie je dat natuurlijk niet. Maar dan ga je wel een hele date plannen maar dan blijkt het een dikke snol te zijn. Liever dat je dat gewoon IRL ziet. Daarnaast zitten veel vrouwen naast dat ze op Tinder zitten, ook gewoon vaak in cafeetjes en barretjes. Zij vinden het vaker veel leuker als er op hun wordt afgestapt dan dat ze gesprekken moet onderhouden op Tinder.

En als zij door een vriendin weg wordt getrokken, boeien! Dan ga je naar een ander. Loop je een blauwtje op, boeien! Dan raap je je moed bijeen en ga je weer verder.

Of dit: stel je hebt een leuke chick ontmoet op werk. Ga je dan wachten op Happn totdat je matcht of ga je gewoon een praatje met haar maken na werktijd of tijdens de lunch? Wat is dan efficiënter volgens jou? :') Of als je in Starbucks een leuke chick ziet, wacht je dan op Tinder of probeer je dan al oogcontact etc. te maken? Nou, lekker efficiënt die apps....
  donderdag 7 november 2019 @ 19:51:09 #145
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189838459
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:12 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens.

IRL kan je meteen laten zien wat je in huis hebt en kan zij ook meteen weten hoe jij overkomt. De klik is veel sneller dan via een app. Daar is het altijd maar even aftasten en kijken of jij IRL ook zo leuk bent als op de app. Voor beiden een win-win situatie. Je kunt namelijk meteen zien wat voor vlees je in de kuip hebt.

Daarnaast is het juist efficiënt om IRL te daten om de afwijzing. Dan heb je hem tenminste meteen ;) Zonder dat ze niet meer reageert of je gaat ghosten. Als je IRL een poging waagt en die faalt verschrikkelijk, dan weet je dat het niets gaat worden. Als je op de app een poging doet en je wordt geghost, dan weet je nou niet waarom ze dat doet. Privé of ze vindt je gewoon niet leuk? IRL heb je die meteen te pakken.

Daarnaast kan je IRL ook makkelijker scoren en met vrouwen praten. Op de app praten blijft oppervlakkig en is het haar waan van de dag of ze zin heeft om te reageren op een app. IRL sta je al met elkaar te praten face 2 face en kan je al aflezen of het ergens naartoe gaat. Een blauwtje lopen loop ik liever IRL op. Heb liever dat ze na een avondje zegt nee ik wil niets met je dan dat je wordt geghost. Vaak merk je in een gesprek al of het ergens naartoe gaat of niet. Als ze bij je staat en naar je luistert en zelf ook wat te vertellen heeft, dan gaat het ergens heen. Maar dit hoeft niet. Het kan ook zijn dat ze na 1 zin zegt wat wil deze kerel ik wil niets van hem. Ook goed.

Daarnaast heeft zij jou al gezien, uiterlijk gezien. Ze ziet geen gelikte foto's, maar jou echte lijf. Zij, maar ook jij kan dan peilen of het iets is. Als het een dikke snol is waar je niets mee wil, prima. Maar op de app zie je dat natuurlijk niet. Maar dan ga je wel een hele date plannen maar dan blijkt het een dikke snol te zijn. Liever dat je dat gewoon IRL ziet. Daarnaast zitten veel vrouwen naast dat ze op Tinder zitten, ook gewoon vaak in cafeetjes en barretjes. Zij vinden het vaker veel leuker als er op hun wordt afgestapt dan dat ze gesprekken moet onderhouden op Tinder.

En als zij door een vriendin weg wordt getrokken, boeien! Dan ga je naar een ander. Loop je een blauwtje op, boeien! Dan raap je je moed bijeen en ga je weer verder.

Of dit: stel je hebt een leuke chick ontmoet op werk. Ga je dan wachten op Happn totdat je matcht of ga je gewoon een praatje met haar maken na werktijd of tijdens de lunch? Wat is dan efficiënter volgens jou? :') Of als je in Starbucks een leuke chick ziet, wacht je dan op Tinder of probeer je dan al oogcontact etc. te maken? Nou, lekker efficiënt die apps....
QFT.

Apps zijn laagdrempelige manier om de kans tot het ontmoeten van een potentieel partner te vergroten. Niks meer en niks minder.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189840339
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:12 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens.

IRL kan je meteen laten zien wat je in huis hebt en kan zij ook meteen weten hoe jij overkomt. De klik is veel sneller dan via een app. Daar is het altijd maar even aftasten en kijken of jij IRL ook zo leuk bent als op de app. Voor beiden een win-win situatie. Je kunt namelijk meteen zien wat voor vlees je in de kuip hebt.

Daarnaast is het juist efficiënt om IRL te daten om de afwijzing. Dan heb je hem tenminste meteen ;) Zonder dat ze niet meer reageert of je gaat ghosten. Als je IRL een poging waagt en die faalt verschrikkelijk, dan weet je dat het niets gaat worden. Als je op de app een poging doet en je wordt geghost, dan weet je nou niet waarom ze dat doet. Privé of ze vindt je gewoon niet leuk? IRL heb je die meteen te pakken.

Daarnaast kan je IRL ook makkelijker scoren en met vrouwen praten. Op de app praten blijft oppervlakkig en is het haar waan van de dag of ze zin heeft om te reageren op een app. IRL sta je al met elkaar te praten face 2 face en kan je al aflezen of het ergens naartoe gaat. Een blauwtje lopen loop ik liever IRL op. Heb liever dat ze na een avondje zegt nee ik wil niets met je dan dat je wordt geghost. Vaak merk je in een gesprek al of het ergens naartoe gaat of niet. Als ze bij je staat en naar je luistert en zelf ook wat te vertellen heeft, dan gaat het ergens heen. Maar dit hoeft niet. Het kan ook zijn dat ze na 1 zin zegt wat wil deze kerel ik wil niets van hem. Ook goed.

Daarnaast heeft zij jou al gezien, uiterlijk gezien. Ze ziet geen gelikte foto's, maar jou echte lijf. Zij, maar ook jij kan dan peilen of het iets is. Als het een dikke snol is waar je niets mee wil, prima. Maar op de app zie je dat natuurlijk niet. Maar dan ga je wel een hele date plannen maar dan blijkt het een dikke snol te zijn. Liever dat je dat gewoon IRL ziet. Daarnaast zitten veel vrouwen naast dat ze op Tinder zitten, ook gewoon vaak in cafeetjes en barretjes. Zij vinden het vaker veel leuker als er op hun wordt afgestapt dan dat ze gesprekken moet onderhouden op Tinder.

En als zij door een vriendin weg wordt getrokken, boeien! Dan ga je naar een ander. Loop je een blauwtje op, boeien! Dan raap je je moed bijeen en ga je weer verder.

Of dit: stel je hebt een leuke chick ontmoet op werk. Ga je dan wachten op Happn totdat je matcht of ga je gewoon een praatje met haar maken na werktijd of tijdens de lunch? Wat is dan efficiënter volgens jou? :') Of als je in Starbucks een leuke chick ziet, wacht je dan op Tinder of probeer je dan al oogcontact etc. te maken? Nou, lekker efficiënt die apps....
Ik ben het met je hele post eens, alleen wil ik hier Hexagon wel wat gelijk geven.

Als jij wordt afgewezen door een dame in een kroeg bijvoorbeeld, of in een club en je loopt dan naar de volgende, en die dame wijst jou ook af, en je gaat weer naar een ander, geeft dat ook weer een bepaald beeld van jou.

Als een vrouw ziet dat je het constant bij iemand anders probeert, dan kom je al snel kansloos over.

Dus stel als je wordt afgewezen in de club, ga dan gewoon naar een ander stuk van de club waar je het nog niet geprobeerd hebt.

Vrouwen hoeven niet iemand die iedereen langs gaat om te proberen..
pi_189846360
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 22:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee dat ben ik niet met je eens. Zo'n site verzamelt met een paar muisklikken iedereen die binnen je zoekprofiel past. Terwijl je daar in een kroeg dus hele gesprekken voor moet gaan voeren om erachter te komen. Bovendien weet je op die site ook meteen wie vrijgezel is. Online kun je ook met meerdere dames tegelijk contact hebben en ziet niemand het als je wordt afgewezen en je vrolijk naar de volgende gaat. En online zijn er ook geen irritante vriendinnen die de boel kunnen saboteren. Het kan ook iedere dag van de week en zelfs als je op je werk bent.

Dus puur naar tijdsinvestering kijkend is een datingsite veel efficienter om dates te scoren. :')

Maar IRL is wel gewoon leuker.
De cijfers voor het aantal mensen dat een partner vindt via een datingapp neemt ook steeds meer toe. Mijn vrienden zeggen ook vaak: Ik vind liever iemand in het echt.

Ondertussen spreken ze nauwelijks een vrouw, hebben ze geen seks en neemt hun frustratie steeds meer toe. Leuk dat soort principes maar je hebt er weinig aan.
pi_189847419
Waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Een app neemt een bepaalde drempel weg om iemand aan te spreken/te liken. Zeker als je daarna een leuke reactie of like terugkrijgt, dan is de eerste horde weggenomen.

Voor heel veel mensen, of ze nu introvert, verlegen of doodsbang zijn een vrouw in het echt aan te spreken, kan dit hun redding zijn ;)

Klinkt wat zwaar, maar ik was vroeger ook niet van het vrouwen aanspreken, laat staan versieren. Datingapps/sites zijn wel de eerste stapjes geweest in dat proces daar naar toe. Heeft een deel met ervaring, een groot deel met zelfvertrouwen te maken en een tikkeltje lef.

Als ik nu weer vrijgezel zou zijn/worden, zou ik denk ik nog steeds wel gebruikmaken van datingapps om eens rond te kijken en af te spreken. Terwijl ik net zo goed nu in de kroeg of op een festival voldoende aanspraak zou hebben en ook vrouwen zou benaderen.

Ja bij het laatste is het inderdaad dan wel zo dat je snel weet wat voor vlees je in de kuip hebt en je snel wat stappen en tijd kan overslaan. Bij apps heb je wel weer het voordeel van het grote aanbod en kun je een beetje windowshoppen :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189849158
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 09:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

De cijfers voor het aantal mensen dat een partner vindt via een datingapp neemt ook steeds meer toe. Mijn vrienden zeggen ook vaak: Ik vind liever iemand in het echt.

Ondertussen spreken ze nauwelijks een vrouw, hebben ze geen seks en neemt hun frustratie steeds meer toe. Leuk dat soort principes maar je hebt er weinig aan.
mja uiteindelijk moet je maar net de juiste tegen het lijf lopen

en de kans dat je iemand tegenkomt is nou eenmaal groter als je veel date dan wanneer je weinig date.... dus in die zin is online dating niet perse kansloos.

maar het is hele volkstammen altijd gelukt hun liefde offline te vinden.. dus dat zal toch ook wel een optie zijn ergens :)
zelfs als je verlegen bent en niet al te vaak gaat stappen.
pi_189849390
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja uiteindelijk moet je maar net de juiste tegen het lijf lopen

en de kans dat je iemand tegenkomt is nou eenmaal groter als je veel date dan wanneer je weinig date.... dus in die zin is online dating niet perse kansloos.

maar het is hele volkstammen altijd gelukt hun liefde offline te vinden.. dus dat zal toch ook wel een optie zijn ergens :)
zelfs als je verlegen bent en niet al te vaak gaat stappen.
Zeker. Als je zeg maar even de situatie vóór 2000-2010 erbij pakt dan had je natuurlijk ook altijd dertigers en veertigers die in hun twintiger jaren buiten de boot waren gevallen (sommigen zonder enige seksuele ervaring op te doen) en die uiteindelijk alsnog wel aan de partner kwamen. Via singlereizen, speeddates, werk, etc.

Voor mij persoonlijk hebben datingapps mij een enorme boost gegeven op het gebied van seks ontdekken, omgaan met het andere geslacht en momenteel zelfs het toewerken naar een serieuze relatie. ;) Ik denk dat het in de toekomst alleen maar meer gaat worden. Zie ook onderstaand artikel:

https://qz.com/1546677/ar(...)w-first-meet-online/
  vrijdag 8 november 2019 @ 13:14:32 #151
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189849718
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:44 schreef LuNaTiC het volgende:
Waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Een app neemt een bepaalde drempel weg om iemand aan te spreken/te liken. Zeker als je daarna een leuke reactie of like terugkrijgt, dan is de eerste horde weggenomen.

Voor heel veel mensen, of ze nu introvert, verlegen of doodsbang zijn een vrouw in het echt aan te spreken, kan dit hun redding zijn ;)

Klinkt wat zwaar, maar ik was vroeger ook niet van het vrouwen aanspreken, laat staan versieren. Datingapps/sites zijn wel de eerste stapjes geweest in dat proces daar naar toe. Heeft een deel met ervaring, een groot deel met zelfvertrouwen te maken en een tikkeltje lef.

Als ik nu weer vrijgezel zou zijn/worden, zou ik denk ik nog steeds wel gebruikmaken van datingapps om eens rond te kijken en af te spreken. Terwijl ik net zo goed nu in de kroeg of op een festival voldoende aanspraak zou hebben en ook vrouwen zou benaderen.

Ja bij het laatste is het inderdaad dan wel zo dat je snel weet wat voor vlees je in de kuip hebt en je snel wat stappen en tijd kan overslaan. Bij apps heb je wel weer het voordeel van het grote aanbod en kun je een beetje windowshoppen :+
Het is natuurlijk niet een keuze of/of. Dat online daten hoeft immers niet te betekenen dat je de deur niet meer uit gaat.

Mijn beweringen over efficiency zijn vooral gebaseerd op hoeveelheid energie die je erin steekt versus het aantal dates dat je hebt met vrouwen die in je zoekkader passen. Dan heb je met een paar uurtjes berichtjes tikken een stuk meer dates dan een zelfde hoeveelheid tijd in de kroeg doorbrengen.

Dat is gewoon een zakelijk beredeneerde blik. Niet erg romantisch en houdt ook geen rekening met de lol die je hebt om IRL te versieren.
pi_189849779
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet een keuze of/of. Dat online daten hoeft immers niet te betekenen dat je de deur niet meer uit gaat.

Mijn beweringen over efficiency zijn vooral gebaseerd op hoeveelheid energie die je erin steekt versus het aantal dates dat je hebt met vrouwen die in je zoekkader passen. Dan heb je met een paar uurtjes berichtjes tikken een stuk meer dates dan een zelfde hoeveelheid tijd in de kroeg doorbrengen.

Dat is gewoon een zakelijk beredeneerde blik. Niet erg romantisch en houdt ook geen rekening met de lol die je hebt om IRL te versieren.
not to mention dat de tijd die geen dates opleverde...
in de kroeg aangenamer besteed is..
dan diezelfde tijd op de bank in je eentje

en hoe langer je continu in je eentje op de bank dweilt.. hoe lastiger het word om interessant over te komen op de tegenpartij.
"wat doe jij in je vrije tijd?"
- "oh gezellig met vrienden wat drinken... "
vs
- "oh beetje chatten online"
pi_189849803
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet een keuze of/of. Dat online daten hoeft immers niet te betekenen dat je de deur niet meer uit gaat.

Mijn beweringen over efficiency zijn vooral gebaseerd op hoeveelheid energie die je erin steekt versus het aantal dates dat je hebt met vrouwen die in je zoekkader passen. Dan heb je met een paar uurtjes berichtjes tikken een stuk meer dates dan een zelfde hoeveelheid tijd in de kroeg doorbrengen.

Dat is gewoon een zakelijk beredeneerde blik. Niet erg romantisch en houdt ook geen rekening met de lol die je hebt om IRL te versieren.
Hoe belangrijk is dat "romantische" dan precies voor jou? Of je elkaar nou hebt leren kennen na een nacht zuipen met lekker ordinaire seks, toevallig "romantisch" elkaar bent tegengekomen tijdens een galavoorstelling (ik noem maar wat) of via een app maakt toch heel weinig uit?
  vrijdag 8 november 2019 @ 13:19:11 #154
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189849817
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja uiteindelijk moet je maar net de juiste tegen het lijf lopen

en de kans dat je iemand tegenkomt is nou eenmaal groter als je veel date dan wanneer je weinig date.... dus in die zin is online dating niet perse kansloos.

maar het is hele volkstammen altijd gelukt hun liefde offline te vinden.. dus dat zal toch ook wel een optie zijn ergens :)
zelfs als je verlegen bent en niet al te vaak gaat stappen.
Het grote voordeel van online daten is dat je in contact komt met degenen die je nooit tegenkomt. Mijn laatste vriendin die ik daarvan had komt uit Boxtel. Ik kom daar werkelijk nooit, dus kleine kans dat ik die zou zijn tegengekomen op een andere plek.
pi_189849849
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het grote voordeel van online daten is dat je in contact komt met degenen die je nooit tegenkomt. Mijn laatste vriendin die ik daarvan had komt uit Boxtel. Ik kom daar werkelijk nooit, dus kleine kans dat ik die zou zijn tegengekomen op een andere plek.
ohja klopt

en ik kom ook nog weleens oude bekenden tegen waar je dan toch weer hernieuwd contact mee hebt soms.. word dan niet perse een relatie maar het is toch wel leuk
pi_189849882
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2019 14:05:27 ]
  vrijdag 8 november 2019 @ 13:23:25 #157
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189849901
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

not to mention dat de tijd die geen dates opleverde...
in de kroeg aangenamer besteed is..
dan diezelfde tijd op de bank in je eentje

en hoe langer je continu in je eentje op de bank dweilt.. hoe lastiger het word om interessant over te komen op de tegenpartij.
"wat doe jij in je vrije tijd?"
- "oh gezellig met vrienden wat drinken... "
vs
- "oh beetje chatten online"
Ja maar dan ga je er vanuit dat online daten betekend dat je meteen een huismus wordt. Dat is gewoon niet zo.
  vrijdag 8 november 2019 @ 13:24:29 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189849919
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe belangrijk is dat "romantische" dan precies voor jou? Of je elkaar nou hebt leren kennen na een nacht zuipen met lekker ordinaire seks, toevallig "romantisch" elkaar bent tegengekomen tijdens een galavoorstelling (ik noem maar wat) of via een app maakt toch heel weinig uit?
Met onromantisch bedoel ik meer mijn efficiencyberekening hier. Het is eigenlijk niet zo relevant voor de liefde maar wel een leuke discussie.
pi_189849920
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja maar dan ga je er vanuit dat online daten betekend dat je meteen een huismus wordt. Dat is gewoon niet zo.
je wordt er niet automatisch een huismus van.. maar als je "altijd" online bent schept dat toch een zeker beeld uiteindelijk.
  vrijdag 8 november 2019 @ 13:27:19 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189849965
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

je wordt er niet automatisch een huismus van.. maar als je "altijd" online bent schept dat toch een zeker beeld uiteindelijk.
Maar dat hoeft dus niet. Die berichtjes tik je steeds tussendoor. Als je in de trein zit of wanneer je aan het koken bent. Of even voor het slapengaan.
pi_189849973
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Met onromantisch bedoel ik meer mijn efficiencyberekening hier. Het is eigenlijk niet zo relevant voor de liefde maar wel een leuke discussie.
Ah zo, alleen jouw blik. Tja, ik zou tegen alle mensen die op dit moment niet of nauwelijks ervaring hebben en 20-30 zijn zeggen: Download zo snel mogelijk een app want je hebt een achterstand die je daarmee relatief makkelijk kunt wegwerken.
pi_189850461
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

not to mention dat de tijd die geen dates opleverde...
in de kroeg aangenamer besteed is..
dan diezelfde tijd op de bank in je eentje

en hoe langer je continu in je eentje op de bank dweilt.. hoe lastiger het word om interessant over te komen op de tegenpartij.
"wat doe jij in je vrije tijd?"
- "oh gezellig met vrienden wat drinken... "
vs
- "oh beetje chatten online"
Mwa, dat kun je altijd nog wel wat leuker maken dan het lijkt toch? ;) Iedereen dikt zijn privéleven tegenwoordig wel een beetje aan. Als ik de gemiddelde 18-30-jarige chick op Tinder mag beschrijven dan heeft ze elke week 3 high-tea's met vriendinnen, wordt er 4 keer per week gesport en natuurlijk ook nog minimaal 2 keer per week uitgegaan.

Dat een groot deel van de mensheid ook gewoon een aanzienlijk deel van zijn/haar leven rukkend/vingerend op zijn/haar kamer doorbrengt wordt tegenwoordig wel een beetje onder het tapijt geveegd.
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:10:27 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189850524
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mwa, dat kun je altijd nog wel wat leuker maken dan het lijkt toch? ;) Iedereen dikt zijn privéleven tegenwoordig wel een beetje aan. Als ik de gemiddelde 18-30-jarige chick op Tinder mag beschrijven dan heeft ze elke week 3 high-tea's met vriendinnen, wordt er 4 keer per week gesport en natuurlijk ook nog minimaal 2 keer per week uitgegaan.

Dat een groot deel van de mensheid ook gewoon een aanzienlijk deel van zijn/haar leven rukkend/vingerend op zijn/haar kamer doorbrengt wordt tegenwoordig wel een beetje onder het tapijt geveegd.
Je priveleven vullen met leuke dingen is niet zo moeilijk. Ik kom eerder tijd tekort.
pi_189850568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Mwa, dat kun je altijd nog wel wat leuker maken dan het lijkt toch? ;) Iedereen dikt zijn privéleven tegenwoordig wel een beetje aan. Als ik de gemiddelde 18-30-jarige chick op Tinder mag beschrijven dan heeft ze elke week 3 high-tea's met vriendinnen, wordt er 4 keer per week gesport en natuurlijk ook nog minimaal 2 keer per week uitgegaan.

Dat een groot deel van de mensheid ook gewoon een aanzienlijk deel van zijn/haar leven rukkend/vingerend op zijn/haar kamer doorbrengt wordt tegenwoordig wel een beetje onder het tapijt geveegd.
Mja en dat irriteert mij dus mateloos aan online dating... het is net of je aan het solliciteren bent :)
pi_189850570
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je priveleven vullen met leuke dingen is niet zo moeilijk. Ik kom eerder tijd tekort.
Ik heb ook genoeg leuke dingen te doen maar iedereen is toch weleens gewoon een avondje thuis?
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 14:15:44 #166
5428 crew  miss_sly
pi_189850597
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

je wordt er niet automatisch een huismus van.. maar als je "altijd" online bent schept dat toch een zeker beeld uiteindelijk.
Bijna iedereen is toch tegenwoordig 'altijd' online op zijn telefoon.
Het is niet dat online zijn betekent dat je dus altijd thuis achter je computer zit. Dat was vroegah.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189850620
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja en dat irriteert mij dus mateloos aan online dating... het is net of je aan het solliciteren bent :)
Ja, eens. Het wordt ook echt als iets goeds gezien als iemand een superdruk leven heeft. Iedereen moet zoveel mogelijk interessante dingen doen, anders ben je sowieso niet leuk genoeg.
pi_189850631
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bijna iedereen is toch tegenwoordig 'altijd' online op zijn telefoon.
Het is niet dat online zijn betekent dat je dus altijd thuis achter je computer zit. Dat was vroegah.
Mja maar je hebt kennelijk alsnog niks socialers om handen. Of zit je ook online te kletsen als ne leuke dingen doet of aan het sporten bent.. lijkt me niet.
pi_189850646
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, eens. Het wordt ook echt als iets goeds gezien als iemand een superdruk leven heeft. Iedereen moet zoveel mogelijk interessante dingen doen, anders ben je sowieso niet leuk genoeg.
Hmm verklaart wel mijn succes... ik ben altijd veel te druk _O-
Gek genoeg is dat altijd drukke ineens niet leuk meer als je geen zin hebt om af te spreken omdat je genoeg te doen hebt al.
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 14:19:44 #170
5428 crew  miss_sly
pi_189850652
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja maar je hebt kennelijk alsnog niks socialers om handen. Of zit je ook online te kletsen als ne leuke dingen doet of aan het sporten bent.. lijkt me niet.
Niet tijdens, maar mijn leven is niet zo spannend dat ik constant zoveel leuke dingen aan het doen ben dat mijn telefoon werkeloos ligt te zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:20:56 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189850669
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb ook genoeg leuke dingen te doen maar iedereen is toch weleens gewoon een avondje thuis?
Jazeker. Maar ik hoef mijn priveleven niet leuker voor te doen naar dates. Ik zorg gewoon dat het leuk is.
pi_189850676
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm verklaart wel mijn succes... ik ben altijd veel te druk _O-
Gek genoeg is dat altijd drukke ineens niet leuk meer als je geen zin hebt om af te spreken omdat je genoeg te doen hebt al.
Haha, nee dat is dan weer niet de bedoeling. ;) Tja, ik denk dat iedereen zichzelf en elkaar veel te hoge eisen oplegt.

Maarehh, jij was toch weer aan het daten met een oude bekende?
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:23:07 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189850697
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm verklaart wel mijn succes... ik ben altijd veel te druk _O-
Gek genoeg is dat altijd drukke ineens niet leuk meer als je geen zin hebt om af te spreken omdat je genoeg te doen hebt al.
Waar heb je het dan allemaal zo druk mee?
pi_189850720
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waar heb je het dan allemaal zo druk mee?
baan, kind, huishouden, vrienden, tijd voor mezelf ook nog ergens..

en dan wil ik ook nog weleens gewoon thuis zijn en moe zijn.
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:29:58 #175
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189850779
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja maar je hebt kennelijk alsnog niks socialers om handen. Of zit je ook online te kletsen als ne leuke dingen doet of aan het sporten bent.. lijkt me niet.
Vaak post je gewoon berichten op een moment dat dat even kan. Kan zelfs als je op de WC zit.
pi_189850815
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ah zo, alleen jouw blik. Tja, ik zou tegen alle mensen die op dit moment niet of nauwelijks ervaring hebben en 20-30 zijn zeggen: Download zo snel mogelijk een app want je hebt een achterstand die je daarmee relatief makkelijk kunt wegwerken.
Ik zie je dit wel vaker roepen, maar ik ben het hier niet mee eens. Je doet er veel te makkelijk over.

Niet iedereen lukt het om in dezelfde week dat ze Tinder hebben geïnstalleerd meteen een hele lijst met matches te vergaren en daarmee meteen te kunnen afspreken.

Je moet je uiterlijk een beetje mee hebben en je foto's moeten leuk zijn. Blijkbaar heb jij dat mee, waardoor je dus makkelijk je dates vindt. En ja, dan is Tinder ideaal.

Maar dat geldt gewoon niet voor iedereen. Dus ga het dan ook doen voordoen alsof het voor iedereen even een poep en een scheet is om een date te fixen.
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:33:55 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189850835
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

baan, kind, huishouden, vrienden, tijd voor mezelf ook nog ergens..

en dan wil ik ook nog weleens gewoon thuis zijn en moe zijn.
Een kind kost wel veel tijd ja.

Maar ik heb nog nooit van een date afgezien omdat ik liever wilde stofzuigen.
pi_189851025
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]
Dus ga het dan ook doen voordoen alsof het voor iedereen even een poep en een scheet is om een date te fixen.
Dat is toch precies wat ik doe? :?
pi_189851086
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik zie je dit wel vaker roepen, maar ik ben het hier niet mee eens. Je doet er veel te makkelijk over.

Niet iedereen lukt het om in dezelfde week dat ze Tinder hebben geïnstalleerd meteen een hele lijst met matches te vergaren en daarmee meteen te kunnen afspreken.

Je moet je uiterlijk een beetje mee hebben en je foto's moeten leuk zijn. Blijkbaar heb jij dat mee, waardoor je dus makkelijk je dates vindt. En ja, dan is Tinder ideaal.
Het is in ieder geval een prima manier om je sociale vaardigheden te verbeteren met vrouwen. Dat je niet meteen de dates aan elkaar rijgt en er ook teleurstellingen kunnen zijn dat moet je gewoon voor lief nemen.
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:00:09 #180
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189851149
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is in ieder geval een prima manier om je sociale vaardigheden te verbeteren met vrouwen. Dat je niet meteen de dates aan elkaar rijgt en er ook teleurstellingen kunnen zijn dat moet je gewoon voor lief nemen.
Mwah, het is wle een kunstje dat je moet beheersen en veel mannen snappen het gewoon niet.

Een treurig voorbeeld is dit legendarische topic
R&P / 10 jaar dating, de resultaten...
pi_189851670
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vaak post je gewoon berichten op een moment dat dat even kan. Kan zelfs als je op de WC zit.
Zolang je dat er maar niet bij zegt :)
pi_189851687
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mwah, het is wle een kunstje dat je moet beheersen en veel mannen snappen het gewoon niet.

Een treurig voorbeeld is dit legendarische topic
R&P / 10 jaar dating, de resultaten...
Die ga ik onderweg eens op mn gemak lezen :)
pi_189851793
Edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2019 16:46:43 ]
pi_189851820
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat ik doe? :?
Sorry miste een niet in die zin :+
pi_189853068
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mwah, het is wle een kunstje dat je moet beheersen en veel mannen snappen het gewoon niet.

Een treurig voorbeeld is dit legendarische topic
R&P / 10 jaar dating, de resultaten...
Om dit nou legendarisch te noemen. :D Op zich is het wel interessant om een beetje te kijken waarom sommige mensen het wel kunnen en anderen niet, maar als ik de OP van dat topic lees dan herken ik best veel en toch lukt het bij mij wel.

Ik blijf erbij: Durf risico's te nemen, op de app kan dat sowieso.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2019 17:21:36 ]
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:49:53 #186
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189853467
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Om dit nou legendarisch te noemen. :D Op zich is het wel interessant om een beetje te kijken waarom sommige mensen het wel kunnen en anderen niet, maar als ik de OP van dat topic lees dan herken ik best veel en toch lukt het bij mij wel.

Ik blijf erbij: Durf risico's te nemen, op de app kan dat sowieso.
Nouja wat het probleem is dat veel mannen op zo'n app vaak maar wat doen en vooral niet leren van hun fouten. Dat online dating heeft vrij veel ongeschreven regels en er zijn ook veel trucjes die je kan gebruiken om uiteindelijk tot dates te komen. Die man van dat topic beheerst het niet en weigert ook erbij stil te staan waarom niet. Terwijl je dat echt moet leren in het begin.

Noem een versierfout en ik zal hem ongetwijfeld ooit een keer gemaakt hebben. Maar iedere keer sta ik er dan wel bij stil en probeer het de keer daarna herhaling te voorkomen. Maar sommige mannen maken keer op keer dezelfde fout en zijn zo eigenwijs dat ze daarin blijven volharden.
pi_189863207
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:32 schreef Solid-Snake het volgende:
Je moet je uiterlijk een beetje mee hebben en je foto's moeten leuk zijn. Blijkbaar heb jij dat mee, waardoor je dus makkelijk je dates vindt. En ja, dan is Tinder ideaal.
Ben het eens hiermee. Ken zelfs mannen die echt knap zijn en amper matches krijgen op Tinder of na een tijdje gewoon geghost worden.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:12:12 #188
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189863547
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:32 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ben het eens hiermee. Ken zelfs mannen die echt knap zijn en amper matches krijgen op Tinder of na een tijdje gewoon geghost worden.
Ook als je knap bent kun je het met kutfoto's verpesten
pi_189890065
Ik heb toch echt wel het idee dat Tinder de boel belazerd. Als je een gratis account aanmaakt heb in no time een paar likes van dames. Maar als je er dan eenmaal een maandje een Tinder Gold probeert, dan stoppen die likes ineens. En vervolgens, nadat je abonnement is afgelopen, krijg je er inees weer like bij. Maar goed. Tinder werkt voor mij dus niet.
Vorige week maar weer eens een abonnement bij relatieplanet genomen en ik ben inmiddels al weer een paar dagen lekker aan het chatten met een leuke dame.
(Haar vader is wel ernstig ziek, dus een echte date zal het voorlopig niet worden, maar het contact is in ieder geval prettig)
Het is wat.......
  maandag 11 november 2019 @ 14:15:13 #190
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_189894255
Tinder als een soort Relatieplanet gebruiken een idee?

Bondige bio; leuke fotootjes van jezelf en dan gewoon een beetje appen. Soms over interesses, soms go with the flow. En dan komt dat koffietje of biertje vanzelf wel is mij opgevallen.

Soms heb je dan een weekje met 0 likes en matches, de andere week moet je je agenda omgooien omdat je omkomt in de dates...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_189903720
Wanneer ik op Tinder dezelfde bio en foto's zet als op relatieplanet, dan krijg ik daar net zoe goed 0 matches. Ik heb toch het idee dat Tinder niet voor mijn leeftijdcategorie (bijna 50) bedoeld is. Misschien is dit hele online daten wel niet voor mij bedoeld. Of ik ben het gewoon verleerd, dat kan natuurlijk ook :D
Het is wat.......
pi_189904003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 07:32 schreef gooddaddy het volgende:
Wanneer ik op Tinder dezelfde bio en foto's zet als op relatieplanet, dan krijg ik daar net zoe goed 0 matches. Ik heb toch het idee dat Tinder niet voor mijn leeftijdcategorie (bijna 50) bedoeld is. Misschien is dit hele online daten wel niet voor mij bedoeld. Of ik ben het gewoon verleerd, dat kan natuurlijk ook :D
Gewoon iemand zoeken die het ook verleerd is. Perfect match :)
  dinsdag 12 november 2019 @ 08:43:14 #193
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189904317
Bij Tinder moet je het puur en alleen met je foto's doen dus als je gemiddeld bent heb je het er wat lastiger positief op te vallen. Terwijl op een ouderwetse site als RP je je foto's n de context van de rest kunt zette.. Als je er gemiddeld aantrekkelijk uitziet met een tof profiel en een goed bericht is je kans ineens een stuk groter.
pi_189905007
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 08:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gewoon iemand zoeken die het ook verleerd is. Perfect match :)
Ik zal het in mijn profiel zetten:

"Heb al meer dan 20 jaar niet meer ge-date. Zoek iemand die het ook verleerd is."

:)
Het is wat.......
pi_189905151
Ik denk dat de leeftijdscategorie van rond de 50 meer te zoeken heeft op sites als RP dan op Tinder. Uiteraard moet je ook op RP een beetje geluk hebben om de juiste match te vinden, maar mijn ervaringen zijn heel positief en die van mijn vriendin (voelt nog wel bijzonder om dat woord te gebruiken na bijna 20 jaar getrouwd te zijn geweest) ook. :)
  Moderator dinsdag 12 november 2019 @ 10:10:45 #196
5428 crew  miss_sly
pi_189905156
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 09:58 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ik zal het in mijn profiel zetten:

"Heb al meer dan 20 jaar niet meer ge-date. Zoek iemand die het ook verleerd is."

:)
Haha, dat zou zomaar bij de juiste vrouwen een positieve reactie op kunnen roepen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189905314
Dat zou inderdaad best kunnen werken. Sowieso helpt wat aandacht besteden aan de profieltekst op sites als RP om voldoende respons te krijgen, zeker in combinatie met een goede foto.
pi_189905342
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Haha, dat zou zomaar bij de juiste vrouwen een positieve reactie op kunnen roepen!
Denk het ook :)
pi_189905374
Net gedumpt door een tinder omdat de sex niet goed genoeg was. Dit vind ik best pijnlijk aangezien we echt weken lang dagelijks appte en de sex de eerste keer nooit echt fantastisch is
pi_189905511
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:37 schreef Kronkos het volgende:
Net gedumpt door een tinder omdat de sex niet goed genoeg was. Dit vind ik best pijnlijk aangezien we echt weken lang dagelijks appte en de sex de eerste keer nooit echt fantastisch is
Mja als het jou om meer ging dan puur seks...

Kan je er maar beter nu achter komen dan later.

Het is niet leuk... maar kennelijk stond seks beduidend hoger op het verlanglijstje dan goede gesprekken.
pi_189906023
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:37 schreef Kronkos het volgende:
Net gedumpt door een tinder omdat de sex niet goed genoeg was. Dit vind ik best pijnlijk aangezien we echt weken lang dagelijks appte en de sex de eerste keer nooit echt fantastisch is
Nouja, best of gewoon goed kan ook hoor ;) maar vraag ff meer oefening anders.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189906659
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:37 schreef Kronkos het volgende:
Net gedumpt door een tinder omdat de sex niet goed genoeg was. Dit vind ik best pijnlijk aangezien we echt weken lang dagelijks appte en de sex de eerste keer nooit echt fantastisch is
Misschien is ze altijd gewend dat haar eerste keer met iemand meteen vuurwerk was :+
pi_189907133
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 12:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Misschien is ze altijd gewend dat haar eerste keer met iemand meteen vuurwerk was :+
Mja of het was echt bar slecht natuurlijk.

Maar het is op zich een beetje gek als het afgekapt wordt om de seks als de rest leuk is.
Tenzij het alleen om seks ging dus.

En ik had de indruk dat @Kronkos er wel meer in zag dan puur seks.
Nahja.. dan kun je dat jezelf beter besparen denk ik zo.
pi_189907284
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 12:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja of het was echt bar slecht natuurlijk.

Maar het is op zich een beetje gek als het afgekapt wordt om de seks als de rest leuk is.
Tenzij het alleen om seks ging dus.

En ik had de indruk dat @:kronkos er wel meer in zag dan puur seks.
Nahja.. dan kun je dat jezelf beter besparen denk ik zo.
Ja alleen vind ik het dan vreemd dat er dan eerst een paar weken over heen gingen als het voor haar puur om seks ging.

Zelfs als vrouw wil je dan toch niet te veel tijd in iemand steken als je toch weet dat je die persoon alleen wilt gebruiken als levende dildo :+
  Moderator dinsdag 12 november 2019 @ 13:14:37 #205
5428 crew  miss_sly
pi_189907418
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 13:04 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja alleen vind ik het dan vreemd dat er dan eerst een paar weken over heen gingen als het voor haar puur om seks ging.

Zelfs als vrouw wil je dan toch niet te veel tijd in iemand steken als je toch weet dat je die persoon alleen wilt gebruiken als levende dildo :+
Of ze vond de seks echt niet fijn. Dat kan natuurlijk, dat is heel persoonlijk. Niet leuk om te horen, maar ja...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189907548
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 13:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Of ze vond de seks echt niet fijn. Dat kan natuurlijk, dat is heel persoonlijk. Niet leuk om te horen, maar ja...
Dat is ook mogelijk inderdaad.
  dinsdag 12 november 2019 @ 20:53:29 #207
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189914389
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 13:25 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat is ook mogelijk inderdaad.
Ik heb vrouwen ook wel eens afgewezen om die reden.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189914572
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 12:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja of het was echt bar slecht natuurlijk.

Maar het is op zich een beetje gek als het afgekapt wordt om de seks als de rest leuk is.
Tenzij het alleen om seks ging dus.

En ik had de indruk dat @:kronkos er wel meer in zag dan puur seks.
Nahja.. dan kun je dat jezelf beter besparen denk ik zo.
Ik heb juist het idee dat dit voor vrouwen veel meer een potentiële reden kan zijn om een man af te wijzen dan andersom.

Voor een vrouw kan de seks fantastisch (veel leuker dan voor de gemiddelde man) of helemaal kut (veel minder leuk dan voor de gemiddelde man) zijn. Als zij een beetje een hoog eisenpakket had, kan dit prima de reden zijn geweest.

Als een man klaarkomt is de seks doorgaans prima voor hem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2019 21:04:56 ]
pi_189914689
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 13:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Of ze vond de seks echt niet fijn. Dat kan natuurlijk, dat is heel persoonlijk. Niet leuk om te horen, maar ja...
Het kan ook net zo goed zijn dat zij er als een ster bij lag en zelf vrij weinig moeite deed om er goede seks van te maken. We weten het niet want we zijn er niet bij geweest. Het kan elke kant op. :+
  Moderator dinsdag 12 november 2019 @ 21:24:43 #210
5428 crew  miss_sly
pi_189914932
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 21:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het kan ook net zo goed zijn dat zij er als een ster bij lag en zelf vrij weinig moeite deed om er goede seks van te maken. We weten het niet want we zijn er niet bij geweest. Het kan elke kant op. :+
Ik zeg toch niet dat het zijn schuld is of dat hij het niet goed heeft gedaan? Ik zeg dat het kan dat ze de seks niet fijn vond. Dat kan aan allerlei dingen liggen, die zowel bij hem als bij haar of bij beiden kan liggen. Misschien was de chemie er gewoon niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189915174
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 21:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat het zijn schuld is of dat hij het niet goed heeft gedaan? Ik zeg dat het kan dat ze de seks niet fijn vond. Dat kan aan allerlei dingen liggen, die zowel bij hem als bij haar of bij beiden kan liggen. Misschien was de chemie er gewoon niet.
Hmm,

Lastig, niet bij iedereen is het gelijk "chemie" dat is nogal een eis voor de eerste keer lijkt mij. Ennn, ik verwacht eigenlijk weinig input van die dame.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189915189
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 21:12 schreef Gruj0 het volgende:
Het kan ook net zo goed zijn dat zij er als een ster bij lag en zelf vrij weinig moeite deed om er goede seks van te maken. We weten het niet want we zijn er niet bij geweest. Het kan elke kant op.
Een vrouw die er gretig pap van lust en je pretstok bij wijze van spreken aanvalt heeft het echt wel naar der zin - lijkt mij - Ik stel mij toch een vrij passieve dame voor eerlijk gezegd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189915435
Moet bekennen dat ik momenteel wel één van mijn meest succesvolle tinder ervaringen t/m heden heb.

Veel matches, en ook (relatief) veel dames die nota bene uit zichzelf het gesprek beginnen :) Komt denk ik ook omdat ik wat nieuwe/betere foto's erop heb gezet.

Wat me tegelijkertijd ook opvalt is hoe snel dat ook weer went, en hoe snel je lui wordt om te antwoorden. Want ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen tegen de leukste / knapste 2/3 dames terug praat en de rest reageer ik eigenlijk niet op :@

Normaal gesproken had ik tinder nooit langer dan een paar dagen op mijn telefoon, maar nu al langer dan een week. En nu beginnen dus ook de eerste dames die mij hebben aangesproken rond 4/5 november en waar ik niet terug heb gepraat, een beetje bitchy te doen. Dan sturen ze nog een opmerking als ''Beetje jammer hoor dat je helemaal niets terug zegt'' of ''Waarom maak je wel een match en reageer je vervolgens niet?''

Zouden jullie daar nog op ingaan, of? Als ik die dames was had ik mij gewoon lekker unmatched in plaats van nu een beetje bozig te gaan lopen doen?
pi_189915517
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 20:53 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik heb vrouwen ook wel eens afgewezen om die reden.
Bij geen anaal en deepthroat op de eerste date ben ik er ook meteen klaar mee.
pi_189915537
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 21:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Bij geen anaal en deepthroat op de eerste date ben ik er ook meteen klaar mee.
Naja soms compenseren ze dat met een golden shower dan wil ik dat soms nog wel door de vingers zien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189915543
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 21:53 schreef Scrapyard het volgende:
Moet bekennen dat ik momenteel wel één van mijn meest succesvolle tinder ervaringen t/m heden heb.

Veel matches, en ook (relatief) veel dames die nota bene uit zichzelf het gesprek beginnen :) Komt denk ik ook omdat ik wat nieuwe/betere foto's erop heb gezet.

Wat me tegelijkertijd ook opvalt is hoe snel dat ook weer went, en hoe snel je lui wordt om te antwoorden. Want ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen tegen de leukste / knapste 2/3 dames terug praat en de rest reageer ik eigenlijk niet op :@

Normaal gesproken had ik tinder nooit langer dan een paar dagen op mijn telefoon, maar nu al langer dan een week. En nu beginnen dus ook de eerste dames die mij hebben aangesproken rond 4/5 november en waar ik niet terug heb gepraat, een beetje bitchy te doen. Dan sturen ze nog een opmerking als ''Beetje jammer hoor dat je helemaal niets terug zegt'' of ''Waarom maak je wel een match en reageer je vervolgens niet?''

Zouden jullie daar nog op ingaan, of? Als ik die dames was had ik mij gewoon lekker unmatched in plaats van nu een beetje bozig te gaan lopen doen?
Neejoh, niet meer op ingaan en lekker unmatchen. Dit gebeurt andersom nog veel en veel vaker. Betekent gewoon dat je nu beter in de markt ligt. Lekker doorselecteren.
pi_189915604
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 21:53 schreef Scrapyard het volgende:
Moet bekennen dat ik momenteel wel één van mijn meest succesvolle tinder ervaringen t/m heden heb.

Veel matches, en ook (relatief) veel dames die nota bene uit zichzelf het gesprek beginnen :) Komt denk ik ook omdat ik wat nieuwe/betere foto's erop heb gezet.

Wat me tegelijkertijd ook opvalt is hoe snel dat ook weer went, en hoe snel je lui wordt om te antwoorden. Want ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen tegen de leukste / knapste 2/3 dames terug praat en de rest reageer ik eigenlijk niet op :@

Normaal gesproken had ik tinder nooit langer dan een paar dagen op mijn telefoon, maar nu al langer dan een week. En nu beginnen dus ook de eerste dames die mij hebben aangesproken rond 4/5 november en waar ik niet terug heb gepraat, een beetje bitchy te doen. Dan sturen ze nog een opmerking als ''Beetje jammer hoor dat je helemaal niets terug zegt'' of ''Waarom maak je wel een match en reageer je vervolgens niet?''

Zouden jullie daar nog op ingaan, of? Als ik die dames was had ik mij gewoon lekker unmatched in plaats van nu een beetje bozig te gaan lopen doen?
Ben wel benieuwd naar je foto's dat je dit soort effecten hebt op vrouwen op Tinder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189915878
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 22:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar je foto's dat je dit soort effecten hebt op vrouwen op Tinder.
Ik ook ja. _O- Dit hoor je zelden.
pi_189916042
Ik ben behoorlijk lang, dat blijkt nu ook meer uit mijn foto's dan voorheen... dus dat werkt altijd wel.. Verder verbaast de aandacht ineens mij ook wel een beetje.. Ik tinder al af en aan sinds oprichting van de app en nu met die nieuwe foto's heb ik binnen een 1,5 week letterlijk door ca. 20-25 vrouwen aangesproken... Dat heb ik hiervoor nooit echt gehad, zeker niet in deze mate.

w.b.t. foto's : gewoon normaal, niet met zonnebril, vishengel, tattoo, dure merkkleding, auto.. Denk dat deze foto's net even de juiste toon aanslaan ofzo. Het zijn door de bocht genomen wel altijd vrouwen van 28-34 die ''iets serieus'' zoeken... bij die doelgroep werken mijn foto's goed...

maar ergens ook wel frappant inderdaad om nu te merken dat mensen bijna beledigd zijn als je niet meteen een heel gesprek voert op tinder... dacht dat dit eerder regel dan uitzondering was.
pi_189916077
Defineer "Behoorlijk lang". 1.90++?
pi_189916175
Ik heb op Tinder of Happn altijd een periode van heel veel vrouwen waar ik mee praat of een periode helemaal niks. Nooit iets tussenin
pi_189918393
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 21:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als een man klaarkomt is de seks doorgaans prima voor hem.
Dorgaans denken de meeste vrouwen ook zo over het orgasme van de man. Helaas.
Het is wat.......
pi_189918516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:27 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Dorgaans denken de meeste vrouwen ook zo over het orgasme van de man. Helaas.
Dit is trouwens ook iets waardoor de vrouw zich niet bevredigd kan voelen.

Dat de man snel klaarkomt en het allemaal prima vindt, maar de vrouw is nog niet klaargekomen.

Dan snap ik ook wel als je als vrouw dan snel klaar bent met iemand.
pi_189918633
Ik zou er snel mee klaar zijn als een vrouw denkt dat klaarkomen voor de man het ultieme genot is.
Het is wat.......
pi_189918647
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit is trouwens ook iets waardoor de vrouw zich niet bevredigd kan voelen.

Dat de man snel klaarkomt en het allemaal prima vindt, maar de vrouw is nog niet klaargekomen.

Dan snap ik ook wel als je als vrouw dan snel klaar bent met iemand.
Volgens mij bedoelde hij juist dat er ook veel mannen zijn die wel iets meer willen dan even klaarkomen.
  woensdag 13 november 2019 @ 08:35:29 #226
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189918934
Ook een leuke. Van die vrouwen die je eerst liken en daarna steeds enkel antwoord van een paar woorden geven zonder vragen aan mij. En dan zeuren als ik er niet meer op reageer.

Doorgaans de laagste IQ's. Vind het nog knap dat ze zo'n profiel aangemaakt krijgen
pi_189919169
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 08:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde hij juist dat er ook veel mannen zijn die wel iets meer willen dan even klaarkomen.
:Y :Y :Y
Het is wat.......
pi_189919333
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 22:30 schreef Scrapyard het volgende:
Ik ben behoorlijk lang, dat blijkt nu ook meer uit mijn foto's dan voorheen... dus dat werkt altijd wel.. Verder verbaast de aandacht ineens mij ook wel een beetje.. Ik tinder al af en aan sinds oprichting van de app en nu met die nieuwe foto's heb ik binnen een 1,5 week letterlijk door ca. 20-25 vrouwen aangesproken... Dat heb ik hiervoor nooit echt gehad, zeker niet in deze mate.

w.b.t. foto's : gewoon normaal, niet met zonnebril, vishengel, tattoo, dure merkkleding, auto.. Denk dat deze foto's net even de juiste toon aanslaan ofzo. Het zijn door de bocht genomen wel altijd vrouwen van 28-34 die ''iets serieus'' zoeken... bij die doelgroep werken mijn foto's goed...

maar ergens ook wel frappant inderdaad om nu te merken dat mensen bijna beledigd zijn als je niet meteen een heel gesprek voert op tinder... dacht dat dit eerder regel dan uitzondering was.
Je hebt jezelf naast een Bonzai boom gefotografeerd?
:P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189920618
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit is trouwens ook iets waardoor de vrouw zich niet bevredigd kan voelen.

Dat de man snel klaarkomt en het allemaal prima vindt, maar de vrouw is nog niet klaargekomen.

Dan snap ik ook wel als je als vrouw dan snel klaar bent met iemand.
Dan voelt ze zich niet alleen niet bevredigd.. dan IS ze niet bevredigd.
pi_189920866
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dan voelt ze zich niet alleen niet bevredigd.. dan IS ze niet bevredigd.
Dat is dan haar eigen schuld, want ze speelde vast een zeester in bed.

Tenminste, dat is wel een beetje de strekking van de reacties, geloof ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 13 november 2019 @ 11:14:44 #231
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189921019
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is dan haar eigen schuld, want ze speelde vast een zeester in bed.

Tenminste, dat is wel een beetje de strekking van de reacties, geloof ik.
Uiteindelijk doe je zoiets samen en als iemand zich niet bevredigd voelt had diegene ook zijn/haar mond open kunnen doen natuurlijk in plaats van achteraf met zoiets komen.
pi_189921088
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uiteindelijk doe je zoiets samen en als iemand zich niet bevredigd voelt had diegene ook zijn/haar mond open kunnen doen natuurlijk in plaats van achteraf met zoiets komen.
Tuurlijk.
Er wordt alleen zoveel opgehangen aan het feit dat zij niet verder wil daten omdat ze de seks tegen vond vallen. Dat kan heel veel over haar date zeggen, ook veel over haar, en ook over hun interactie samen.

Ergo: de seks viel tegen. Einde dates. Next.

Dat hoeft niemand zich verder persoonlijk aan te trekken. Als iemand altijd van veel verschillende mensen een dergelijke opmerking krijgt, is er wellicht een reden om eens naar zichzelf te kijken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189921134
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is dan haar eigen schuld, want ze speelde vast een zeester in bed.

Tenminste, dat is wel een beetje de strekking van de reacties, geloof ik.
Als ze gretig en gepassioneerd bezig is met je verwacht ik geen slechte seks nee. Geldt beide kanten op.

Slechts als je beide zoiets laat liggen heb je matige seks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189921152
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Er wordt alleen zoveel opgehangen aan het feit dat zij niet verder wil daten omdat ze de seks tegen vond vallen. Dat kan heel veel over haar date zeggen, ook veel over haar, en ook over hun interactie samen.

Ergo: de seks viel tegen. Einde dates. Next.

Dat hoeft niemand zich verder persoonlijk aan te trekken. Als iemand altijd van veel verschillende mensen een dergelijke opmerking krijgt, is er wellicht een reden om eens naar zichzelf te kijken.
Denk dat je zoiets prima aanvoelt, als je matige seks hebt gegeven zou je dat wel moeten weten gok ik.

En soms klikt dat inderdaad ook iets meer of minder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189921194
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ze gretig en gepassioneerd bezig is met je verwacht ik geen slechte seks nee. Geldt beide kanten op.

Slechts als je beide zoiets laat liggen heb je matige seks.
Dat kan ook als een van beide zich niet doet gelden.
Als een vrouw wel aangeeft dingen te willen, maar een man alleen aanstuurt op nat genoeg krijgen om te kunnen neuken, is dat niet echt goede seks en kun je er toch weinig aan doen.

Punt is dus gewoon dat je het niet weet. In dit geval kreeg Kronkos van zijn date de mededeling dat ze niet verder wil daten omdat ze de seks niet best vond. Hij zegt zelf "de seks is de eerste keer nooit fantastisch". Het kan dus aan haar, aan hem, of hun interactie liggen dat ZIJ de seks niet fijn vond. Dat is niet per se iemands schuld. Zij is ook niet per se dus een passieve zeester.

Ik mis toch zo de nuance.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189921322
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat kan ook als een van beide zich niet doet gelden.
Als een vrouw wel aangeeft dingen te willen, maar een man alleen aanstuurt op nat genoeg krijgen om te kunnen neuken, is dat niet echt goede seks en kun je er toch weinig aan doen.

Punt is dus gewoon dat je het niet weet. In dit geval kreeg Kronkos van zijn date de mededeling dat ze niet verder wil daten omdat ze de seks niet best vond. Hij zegt zelf "de seks is de eerste keer nooit fantastisch". Het kan dus aan haar, aan hem, of hun interactie liggen dat ZIJ de seks niet fijn vond. Dat is niet per se iemands schuld. Zij is ook niet per se dus een passieve zeester.

Ik mis toch zo de nuance.
Naja mijn punt is: Beide hebben wss enigszins gefaald.
;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189921330
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is dan haar eigen schuld, want ze speelde vast een zeester in bed.

Tenminste, dat is wel een beetje de strekking van de reacties, geloof ik.
Mja ik doe niet aan zeesterrengedrag.. maar ook dan tref je weleens zo’n vent in bed die nadat ie zn ding gedaan heeft... neerploft en moe is.

En je kunt ook nog denken dat het aan de mannelijke skills ligt als de vrouw niet meer opgewonden raakt dan de gemiddelde dooie vis.
Beetje goeie seks wordt je vanzelf minder passsief van toch.
pi_189921338
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 08:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde hij juist dat er ook veel mannen zijn die wel iets meer willen dan even klaarkomen.
Ja dat weet ik.
pi_189921349
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja mijn punt is: Beide hebben wss enigszins gefaald.
;)
Erger nog.. het maakt niet wie er faalde.
Het is gewoon vervelend en nu: voorwaarts!
(Met geheven lans _O- )
pi_189921384
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Erger nog.. het maakt niet wie er faalde.
Het is gewoon vervelend en nu: voorwaarts!
(Met geheven lans _O- )
Nou dat.

:D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189922498
Gisteren maar een einde aan een "match"gemaakt omdat zij niet het idee had dat ik tijd voor haar vrij kon maken met al bezigheden op muzikaal vlak (3 à 4 avonden per week mee bezig).Tsja, dan niet hè

[ Bericht 1% gewijzigd door gooddaddy op 13-11-2019 13:10:56 ]
Het is wat.......
pi_189923709
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:01 schreef gooddaddy het volgende:
Gisteren maar een einde aan een "match"gemaakt omdat zij niet het idee had dat ik tijd voor haar vrij kon maken met al bezigheden op muzikaal vlak (3 à 4 avonden per week mee bezig).Tsja, dan niet hè
hmm dan hou je toch 3 a 4 avonden over?

daarbij is de vraag of je echt elke dag volcontinu samen wil zijn
heb wel gemerkt dat na een tijd vrijgezel en toch geen 18 meer...
ik zonder muzikale hobby 3-4 avonden in de week wel wat anders te doen hebben dan samen klef op de bank :)
pi_189923761
Tsja, maar volgens mij zat zij dus wel gewwon iedere avond een beetje niks te doen op de bank thuis. Van zo iemand ga ik ook niet vrolijk worden. Je moet toch wel een hobby hebben en/of bij een vereniging zitten. Dat je ook eens andere mensen ziet dan je collega's.
Het is wat.......
pi_189923896
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:22 schreef gooddaddy het volgende:
Tsja, maar volgens mij zat zij dus wel gewwon iedere avond een beetje niks te doen op de bank thuis. Van zo iemand ga ik ook niet vrolijk worden. Je moet toch wel een hobby hebben en/of bij een vereniging zitten. Dat je ook eens andere mensen ziet dan je collega's.
mwah ik zit ook niet bij een vereniging... en dat bevalt prima
maar ik zit niet elke avond thuis... daar had ik geen vereniging of gezamelijke hobby voor nodig.
vrienden helpt ook :)
pi_189923941
Ik bedoel natuurlijk ook dat een toekomstige relatie wel een sociaal leven moet hebben. Anders ben ik dadelijk de enige persoon die ze ziet buiten eventuele collega's om. En dan krijg je allemaal van die verwijten dat je altijd weg bent en zo. Moet er niet aan denken. Get a life, denk ik dan
Het is wat.......
pi_189923979
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:35 schreef gooddaddy het volgende:
Ik bedoel natuurlijk ook dat een toekomstige relatie wel een sociaal leven moet hebben. Anders ben ik dadelijk de enige persoon die ze ziet buiten eventuele collega's om. En dan krijg je allemaal van die verwijten dat je altijd weg bent en zo. Moet er niet aan denken. Get a life, denk ik dan
nahja er zijn vast ook mannen die graag altijd thuis op de bank hangen met hun vriendin.

en gelukkig ook dames die dat niet willen )
pi_189924148
En ook mensen (m/v) die et fijn vinden om gewoon lekker alleen thuis te zijn zonder dat hun partner erbij is en daar wat rommelen of hobby's hebben die je alleen en thuis uitoefent.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189924163
Maar dat is voor mij dan dus geen relatiemateriaal
Het is wat.......
pi_189924171
Je moet de deur uit voor een leuk leven?
Wat nou als ze borduurt, kleding maakt, schildert, een instrument bespeelt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189924191
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:52 schreef miss_sly het volgende:
Je moet de deur uit voor een leuk leven?
Wat nou als ze borduurt, kleding maakt, schildert, een instrument bespeelt?
dan vermaakt ze zich ook wanneer @gooddaddy een avond of 3-4 per week muziek aan het maken is.

lijkt me geen issue dan :)
hij wil gewoon geen gedoe dat hij hobbies heeft en dus niet volcontinue de volle 100% aandacht wil geven.
pi_189924208
Kijk, Uhmmpie weet het goed te verwoorden
Het is wat.......
pi_189924227
Ik ben een beetje swipe klaar. Lijkt wel alsof mijn interesse weg is :P

Af en toe nog een paar swipes en bij nummer 4 links geswiped te zijn stop ik er maar weer mee :P
pi_189924237
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

dan vermaakt ze zich ook wanneer @:gooddaddy een avond of 3-4 per week muziek aan het maken is.

lijkt me geen issue dan :)
hij wil gewoon geen gedoe dat hij hobbies heeft en dus niet volcontinue de volle 100% aandacht wil geven.
Maar dat zeg ik toch? Dat je dat prima thuis kunt doen zonder de deur uit te hoeven en het ook geen probleem vindt dat je partner dan wel de deur uit gaat? Het is niet dat je per se iets buiten de deur hoeft te hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189924312
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar dat zeg ik toch? Dat je dat prima thuis kunt doen zonder de deur uit te hoeven en het ook geen probleem vindt dat je partner dan wel de deur uit gaat? Het is niet dat je per se iets buiten de deur hoeft te hebben.
Dat mag zeker, maar dan ben ik niet geïnteresseerd. Als iemand buiten zijn werk om geen sociaal leven heeft en de voor de rest van de week en in het weekend van alles thuis doet, dan krijg je op een gegeven moment gewoon gezeik als de andere 3 à 4 avonden per week buiten de deur iets doe met andere mensen. "Je bent altijd weg". "Je hebt nooit tijd voor me", etc, etc
Het is wat.......
pi_189924319
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar dat zeg ik toch? Dat je dat prima thuis kunt doen zonder de deur uit te hoeven en het ook geen probleem vindt dat je partner dan wel de deur uit gaat? Het is niet dat je per se iets buiten de deur hoeft te hebben.
Ja dat is precies wat jij zei. :P
pi_189924335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:04 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Dat mag zeker, maar dan ben ik niet geïnteresseerd. Als iemand buiten zijn werk om geen sociaal leven heeft en de voor de rest van de week en in het weekend van alles thuis doet, dan krijg je op een gegeven moment gewoon gezeik als de andere 3 à 4 avonden per week buiten de deur iets doe met andere mensen. "Je bent altijd weg". "Je hebt nooit tijd voor me", etc, etc
Wat een negatieve invulling van mogelijke zaken. Maar als jij dat zo ziet, moet je je daar vooral verre van houden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189924338
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:04 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Dat mag zeker, maar dan ben ik niet geïnteresseerd. Als iemand buiten zijn werk om geen sociaal leven heeft en de voor de rest van de week en in het weekend van alles thuis doet, dan krijg je op een gegeven moment gewoon gezeik als de andere 3 à 4 avonden per week buiten de deur iets doe met andere mensen. "Je bent altijd weg". "Je hebt nooit tijd voor me", etc, etc
Dat gezeik is een projectie van jou. Van iemand die alleen thuis zijn fijn vindt komen dat soort klachten echt niet. Wat jij schetst is iemand die alleen thuis zijn niet fijn vindt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2019 15:08:10 ]
pi_189924342
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:04 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja dat is precies wat jij zei. :P
Ja, dat zeg ik :P 8-)

Maar dat is voor goodddady niet genoeg, kennelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189924390
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat een negatieve invulling van mogelijke zaken. Maar als jij dat zo ziet, moet je je daar vooral verre van houden.
^O^
Het is wat.......
pi_189925349
Tis maar goed dat ik hier ben om overal een positieve invulling aan te geven ter compensatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189925364
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 22:32 schreef Solid-Snake het volgende:
Defineer "Behoorlijk lang". 1.90++?
1,98

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 22:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ook ja. _O- Dit hoor je zelden.
Tja alsnog is het niet echt rozenkleur en maneschijn hoor. Idd dit keer opvallend vaak aangesproken, maar ik heb wel het idee dat de meeste vrouwen echt verwachten dat je bizar origineel uit de hoek blijft komen continue...

Dus gesprekken, ook door hen geïnitieerd, lopen al gauw heel stroef (ook vanuit hun kant) en binnen 10-20 berichtjes over- en weer merk je al dat de antwoorden steeds korter worden en de wedervragen verdwijnen :P

En dan ben ik echt geen oersaaie gast die alleen maar de standaard vragen stelt, maar ik ga ook niet geforceerd met elke zin proberen super origineel en grappig uit de hoek te komen...

Dat arrogante gedoe ben ik eerlijk gezegd nu ook heel gauw klaar mee, en zodra een vrouw antwoorden geeft die op mij ook maar even te kort/ongeinteresseerd over komen, maak ik meteen een einde aan zo'n match. Ga niet geforceerd en eenzijdig met het zweet op mijn voorhoofd wanhopig proberen een gesprek op gang te houden... :P

En soms is het ook helemaal niet per se een compliment jegens jou dat ze je aanspreekt. Had net ook zo'n chick : match, paar uur later stuurt ze ''Hi scrapyard''. Dus ik antwoord terug dat haar foto's op haar vakantie-adres er leuk uitzagen en dat ik benieuwd ben waar dat was... en ..... ik werd verwijderd. :') Volgens mij willen dat soort types ook helemaal niks, behalve een soort bevestiging ofzo...
pi_189925500
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:28 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

1,98
[..]

Tja alsnog is het niet echt rozenkleur en maneschijn hoor. Idd dit keer opvallend vaak aangesproken, maar ik heb wel het idee dat de meeste vrouwen echt verwachten dat je bizar origineel uit de hoek blijft komen continue...

Dus gesprekken, ook door hen geïnitieerd, lopen al gauw heel stroef (ook vanuit hun kant) en binnen 10-20 berichtjes over- en weer merk je al dat de antwoorden steeds korter worden en de wedervragen verdwijnen :P

En dan ben ik echt geen oersaaie gast die alleen maar de standaard vragen stelt, maar ik ga ook niet geforceerd met elke zin proberen super origineel en grappig uit de hoek te komen...

Dat arrogante gedoe ben ik eerlijk gezegd nu ook heel gauw klaar mee, en zodra een vrouw antwoorden geeft die op mij ook maar even te kort/ongeinteresseerd over komen, maak ik meteen een einde aan zo'n match. Ga niet geforceerd en eenzijdig met het zweet op mijn voorhoofd wanhopig proberen een gesprek op gang te houden... :P

En soms is het ook helemaal niet per se een compliment jegens jou dat ze je aanspreekt. Had net ook zo'n chick : match, paar uur later stuurt ze ''Hi scrapyard''. Dus ik antwoord terug dat haar foto's op haar vakantie-adres er leuk uitzagen en dat ik benieuwd ben waar dat was... en ..... ik werd verwijderd. :') Volgens mij willen dat soort types ook helemaal niks, behalve een soort bevestiging ofzo...
Het kan ook gewoon zo zijn dat het niet zo klikt via het gesprek.
pi_189925726
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Het kan ook gewoon zo zijn dat het niet zo klikt via het gesprek.
oh klopt zeker, maar sommigen hebben echt zo'n attitude van ''ga jij mij maar eens even overtuigen''.

Zo'n gesprek is natuurlijk al gedoemd te mislukken als één partij gewoon geen enkele moeite doet om er iets van te maken. Dat is opzich. prima. trouwens hoor, zoals gezegd word ik ook wel eens aangesproken terwijl ik gewoon even geen zin heb in zo'n gesprek en dan reageer ik niet. Wat ik wel vreemd vind is zelf het initiatief nemen tot een gesprek, om vervolgens enorme zaaddodende. antwoorden te geven. Waarom begin je dan überhaupt met praten vraag ik me dan af :P
pi_189925742
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:52 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

oh klopt zeker, maar sommigen hebben echt zo'n attitude van ''ga jij mij maar eens even overtuigen''.

Zo'n gesprek is natuurlijk al gedoemd te mislukken als één partij gewoon geen enkele moeite doet om er iets van te maken. Dat is opzich. prima. trouwens hoor, zoals gezegd word ik ook wel eens aangesproken terwijl ik gewoon even geen zin heb in zo'n gesprek en dan reageer ik niet. Wat ik wel vreemd vind is zelf het initiatief nemen tot een gesprek, om vervolgens enorme zaaddodende. antwoorden te geven. Waarom begin je dan überhaupt met praten vraag ik me dan af :P
Ja misschien zijn ze wel zo :P

Ik begin ook vaak genoeg een gesprek en regelmatig kom ik er achter dat het nergens heen gaat. Bv geen vragen die worden terug gesteld ofzo. Dan haak ik ook af.
pi_189925748
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:52 schreef Scrapyard het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is zelf het initiatief nemen tot een gesprek, om vervolgens enorme zaaddodende. antwoorden te geven. Waarom begin je dan überhaupt met praten vraag ik me dan af
Goeie.
Aandacht, afleiding, niet zozeer om te daten, geen moeite willen doen... ?>
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189925753
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja misschien zijn ze wel zo :P

Ik begin ook vaak genoeg een gesprek en regelmatig kom ik er achter dat het nergens heen gaat. Bv geen vragen die worden terug gesteld ofzo. Dan haak ik ook af.
Hoe versieren mensen jou dan? Kvind het maar lastig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189925767
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe versieren mensen jou dan? Kvind het maar lastig.
Daar is geen script voor ofzo. Het gesprek moet gewoon echt leuk zijn.
pi_189925785
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Daar is geen script voor ofzo. Het gesprek moet gewoon echt leuk zijn.
Ik doe mijn best :(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189925788
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik doe mijn best :(
Give it up :P
pi_189925795
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:57 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Give it up :P
Never!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189925805
Ik denk dat de sfeer op tinder sowieso wel wat giftig is. Zowel van (een deel van) mannen richting vrouwen, als een deel van de vrouwen richting mannen.

Mannen die vrouwen benaderen eigenlijk alleen voor seks, vrouwen die mannen benaderen al vanuit een intentie om ze belachelijk te maken of arrogant te bejegenen oid. Dat zie je ook vaak terug op social media items over tinder. bijvoorbeeld. De insteek is vaak om de profielen te ridiculiseren ''kijk eens wat een achterlijke foto'' , ''Jezus wat afgezaagd/ cheesy''... ''Weer een kerel op de foto met zijn gevangen vis''. De insteek is vrij negatief en vijandig vaak, terwijl ik probeer te denken : jeetje, laat die mensen. Alsof we zelf allemaal zo origineel zijn :P

Jammer want op zich hoeft dat niet nodig te zijn. Gewoon jezelf zijn kan eigenlijk niet echt, want dan ben je standaard/uitgekauwd. Om dan toch maar een geslaagd gesprek te voeren moet je dan ''out of the box'' teksten gaan verzinnen, maar dan ben je eigenlijk weer niet jezelf en heb je geen lol in het gesprek.. Althans dat is mijn ervaring.

Dit is (zeker) niet altijd zo, maar komt wel vrij regelmatig voor denk ik... Dat mensen toch op tinder al een negatief vertrekpunt hebben t.o.v. de match, en dat je van goede huize moet komen om aan te tonen dat je niets verkeerd in de zin hebt met de andere persoon.... Maarja voordat je tot een dermate persoonlijk gesprek kunt komen dat dit daadwerkelijk kan blijken, is de ander 8/10 keer alweer van tinder verdwenen, unmatched etc. :P
pi_189925869
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:59 schreef Scrapyard het volgende:
Ik denk dat de sfeer op tinder sowieso wel wat giftig is. Zowel van (een deel van) mannen richting vrouwen, als een deel van de vrouwen richting mannen.

Mannen die vrouwen benaderen eigenlijk alleen voor seks, vrouwen die mannen benaderen al vanuit een intentie om ze belachelijk te maken of arrogant te bejegenen oid. Dat zie je ook vaak terug op social media items over tinder. bijvoorbeeld. De insteek is vaak om de profielen te ridiculiseren ''kijk eens wat een achterlijke foto'' , ''Jezus wat afgezaagd/ cheesy''... ''Weer een kerel op de foto met zijn gevangen vis''. De insteek is vrij negatief en vijandig vaak, terwijl ik probeer te denken : jeetje, laat die mensen. Alsof we zelf allemaal zo origineel zijn :P

Jammer want op zich hoeft dat niet nodig te zijn. Gewoon jezelf zijn kan eigenlijk niet echt, want dan ben je standaard/uitgekauwd. Om dan toch maar een geslaagd gesprek te voeren moet je dan ''out of the box'' teksten gaan verzinnen, maar dan ben je eigenlijk weer niet jezelf en heb je geen lol in het gesprek.. Althans dat is mijn ervaring.

Dit is (zeker) niet altijd zo, maar komt wel vrij regelmatig voor denk ik... Dat mensen toch op tinder al een negatief vertrekpunt hebben t.o.v. de match, en dat je van goede huize moet komen om aan te tonen dat je niets verkeerd in de zin hebt met de andere persoon.... Maarja voordat je tot een dermate persoonlijk gesprek kunt komen dat dit daadwerkelijk kan blijken, is de ander 8/10 keer alweer van tinder verdwenen, unmatched etc. :P
Mja maar het is toch niet raar dat het niet met iedereen klikt? Ik geloof het niet dat mensen al met een negatief gevoel iemand liken. En kom vrijwel nooit onaardige mannen tegen op tinder.
pi_189925925
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Mja maar het is toch niet raar dat het niet met iedereen klikt? Ik geloof het niet dat mensen al met een negatief gevoel iemand liken. En kom vrijwel nooit onaardige mannen tegen op tinder.
Kan zeker... Misschien ligt het wel aan mij hoor, en ga ik er te snel vanuit dat mensen het niet aardig bedoelen / de intenties niet zuiver zijn ofzo :P
pi_189925936
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:09 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Kan zeker... Misschien ligt het wel aan mij hoor, en ga ik er te snel vanuit dat mensen het niet aardig bedoelen / de intenties niet zuiver zijn ofzo :P
Ja ik zou dat niet zo snel zo opvatten nee :P Eerder als blijk van desinteresse maar dat hoeft ook niet aan jou te liggen maar gewoon aan het feit dat het er niet is. En misschien andere onderwerpen bespreken ipv werk of woonplaats :P
pi_189929790
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 21:53 schreef Scrapyard het volgende:
Moet bekennen dat ik momenteel wel één van mijn meest succesvolle tinder ervaringen t/m heden heb.

Veel matches, en ook (relatief) veel dames die nota bene uit zichzelf het gesprek beginnen :) Komt denk ik ook omdat ik wat nieuwe/betere foto's erop heb gezet.

Wat me tegelijkertijd ook opvalt is hoe snel dat ook weer went, en hoe snel je lui wordt om te antwoorden. Want ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen tegen de leukste / knapste 2/3 dames terug praat en de rest reageer ik eigenlijk niet op :@

Normaal gesproken had ik tinder nooit langer dan een paar dagen op mijn telefoon, maar nu al langer dan een week. En nu beginnen dus ook de eerste dames die mij hebben aangesproken rond 4/5 november en waar ik niet terug heb gepraat, een beetje bitchy te doen. Dan sturen ze nog een opmerking als ''Beetje jammer hoor dat je helemaal niets terug zegt'' of ''Waarom maak je wel een match en reageer je vervolgens niet?''

Zouden jullie daar nog op ingaan, of? Als ik die dames was had ik mij gewoon lekker unmatched in plaats van nu een beetje bozig te gaan lopen doen?

Waarom zou je daar moeite en tijd in steken? Gewoon unmatchen, hoef je je ook niet te ergeren. :P
pi_189940054
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:28 schreef Scrapyard het volgende:

1,98

Tja alsnog is het niet echt rozenkleur en maneschijn hoor. Idd dit keer opvallend vaak aangesproken, maar ik heb wel het idee dat de meeste vrouwen echt verwachten dat je bizar origineel uit de hoek blijft komen continue...

Dus gesprekken, ook door hen geïnitieerd, lopen al gauw heel stroef (ook vanuit hun kant) en binnen 10-20 berichtjes over- en weer merk je al dat de antwoorden steeds korter worden en de wedervragen verdwijnen :P

En dan ben ik echt geen oersaaie gast die alleen maar de standaard vragen stelt, maar ik ga ook niet geforceerd met elke zin proberen super origineel en grappig uit de hoek te komen...

Dat arrogante gedoe ben ik eerlijk gezegd nu ook heel gauw klaar mee, en zodra een vrouw antwoorden geeft die op mij ook maar even te kort/ongeinteresseerd over komen, maak ik meteen een einde aan zo'n match. Ga niet geforceerd en eenzijdig met het zweet op mijn voorhoofd wanhopig proberen een gesprek op gang te houden... :P

En soms is het ook helemaal niet per se een compliment jegens jou dat ze je aanspreekt. Had net ook zo'n chick : match, paar uur later stuurt ze ''Hi scrapyard''. Dus ik antwoord terug dat haar foto's op haar vakantie-adres er leuk uitzagen en dat ik benieuwd ben waar dat was... en ..... ik werd verwijderd. :') Volgens mij willen dat soort types ook helemaal niks, behalve een soort bevestiging ofzo...
Dit vind ik nou positief, een man met standaarden voor het innerlijk. Want kijk als jij met 10 vrouwen tegelijk praat en er valt nooit een vrouw af omdat je per se al je opties open wilt houden dan doe je het als man ook voor de bevestiging, en daarom nemen vrouwen het ook allemaal met een korrel zout want ze weten toch dat ze de zoveelste match zijn en de man nog het liefst 100 vrouwen tegelijk heeft. Maar een man die actief selecteert is veel boeiender, want dan voel je je als vrouw ten minste wel speciaal als hij echt aandacht aan je schenkt. Dus mijn tip voor mannen is, wees zo selectief mogelijk, niet alleen op uiterlijk maar vooral ook op innerlijk. En dan is de reactie vaak "ja maar wat als ik zoveel tijd investeer en ze dan nee zegt". Nou, als je echt op innerlijk zou selecteren dan zou dat dus alleen kunnen als de vrouw je voorloog, en dan zou je sowieso afknappen als je daar achter kwam.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 14-11-2019 16:25:10 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189941300
@Scrapyard : Je hebt veel goede punten, veel vrouwen willen niets (serieus) op Tinder. Beetje aandacht of IG volgers. Dus zodra er niets terug komt, is het bye bye match.

Laatst ook een match, door naar app. Stuurt ze in de middag een app en in de avond nog 1, en in die laatste was ze pissig dat ik de eerste nog niet gelezen had.. Nou ik heb nog een leven naast een date en zit niet hele dag met mijn telefoon in de hand.

Als het al zo begint..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2019 17:47:11 ]
pi_189942278
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
@:scrapyard : Je hebt veel goede punten, veel vrouwen willen niets (serieus) op Tinder. Beetje aandacht of IG volgers. Dus zodra er niets terug komt, is het bye bye match.

Laatst ook een match, door naar app. Stuurt ze in de middag een app en in de avond nog 1, en in die laatste was ze pissig dat ik de eerste nog niet gelezen had.. Nou ik heb nog een leven naast een date en zit niet hele dag met mijn telefoon in de hand.

Als het al zo begint..
Wat voor nut heeft het te matchen met iemand en de match in stand te houden zonder iets terug te zeggen?

Doordat iemand wat tegen die persoon zegt, boost dat die persoon? Nou, de personen die een match meermaals benaderen zonder dat er een reactie volgt, zijn wanhopige personen. Ik zie niet in hoe dat je ego zou moeten boosten. :? _O-
pi_189945097
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
@:scrapyard : Je hebt veel goede punten, veel vrouwen willen niets (serieus) op Tinder. Beetje aandacht of IG volgers. Dus zodra er niets terug komt, is het bye bye match.

Laatst ook een match, door naar app. Stuurt ze in de middag een app en in de avond nog 1, en in die laatste was ze pissig dat ik de eerste nog niet gelezen had.. Nou ik heb nog een leven naast een date en zit niet hele dag met mijn telefoon in de hand.

Als het al zo begint..
Nja ik denk dat er best wel wat vrouwen op tinder zitten die iets serieus zoeken, maar de tinder-belevenis van menig vrouw is toch echt anders dan die van een man.

Om een voorbeeld te geven : mijn buurmeisje met een hazenlip (en 20 kg overgewicht) en tinder gold, heeft bij haar ''likes'' standaard 99+ staan, omdat een groot deel van de mannen gewoon alles naar rechts swiped.

Waar sommige (sommige!) vrouwen een beetje last van lijken te hebben, is dat ze zich daardoor op tinder al snel verheven gaan voelen. Dus ook als ze een man leuk vinden en hem aanspreken, dat ze dan al snel geirriteerd/arrgant gaan lopen doen als je even niet of niet snel genoeg reageert of niet reageert zoals zij vinden dat jij zou moeten reageren. Want hee : zij is een vrouw, jij bent een man, jij zou al blij moeten zijn dat ze je überhaupt aanspreekt.

Had het vandaag toevallig weer, een chick die al na drie berichtjes over- en weer wilde afspreken. Toen ik aangaf haar initiatief te waarderen, maar dat ik liever nog even wat langer berichtjes uitwissel omdat ik wel enigszins wil weten of we een béétje op één lijn zitten voordat je helemaal de moeite neemt om op een koude avond naar een cafe af te reizen voor een date, was het al meteen verkeerd.
pi_189945536
Sowieso.. die 99+ staat er voor je met je ogen kunt knipperen.
Is dat uberhaupt wel een echte counter?
pi_189945848
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Sowieso.. die 99+ staat er voor je met je ogen kunt knipperen.
Is dat uberhaupt wel een echte counter?
Ja dat is een echte counter.
pi_189946223
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:35 schreef Scrapyard het volgende:
Nja ik denk dat er best wel wat vrouwen op tinder zitten die iets serieus zoeken, maar de tinder-belevenis van menig vrouw is toch echt anders dan die van een man.
Best wel wat.... +- 98% denk ik ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189946461
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Sowieso.. die 99+ staat er voor je met je ogen kunt knipperen.
Is dat uberhaupt wel een echte counter?
Bij mij nooit hoger dan 3+ geweest
pi_189946484
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 22:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Bij mij nooit hoger dan 3+ geweest
Naaah

Das niet waar toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189946522
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 22:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naaah

Das niet waar toch?
Jawel, I kid you not.

En dan moest ik een dag in een stad rondhangen en Tinder daar aanslingeren om de locatie in te stellen.
pi_189946547
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 22:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jawel, I kid you not.

En dan moest ik een dag in een stad rondhangen en Tinder daar aanslingeren om de locatie in te stellen.
Dan is het kansloos om op Tinder tijd te spenderen.

Ik ga naar date 3/150. In 2.5 maand tijd ofzo. Kost tering veel tijd jonge.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189949396
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 22:08 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja dat is een echte counter.
Is idd een echte counter, maar of het ook allemaal echte likes van echte accounts zijn?
Ik schreef deze week al eens dat ik echt wel het idee heb dat Tinder de boel belazerd omdat ik met een free account in not time meer dan 20 likes had. Toen ik eenmaal een account had heb ik in een maand tijd nog maar een paar likes gehad.
Gisteren weer even de proef op de som genomen en Tinder opnieuw geïnstalleerd. Vanmorgen vroeg stond de likes-teller op 22. Ik heb Tinder er maar weer af gegooid.
Het is wat.......
pi_189957896
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 07:35 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Is idd een echte counter, maar of het ook allemaal echte likes van echte accounts zijn?
Ik schreef deze week al eens dat ik echt wel het idee heb dat Tinder de boel belazerd omdat ik met een free account in not time meer dan 20 likes had. Toen ik eenmaal een account had heb ik in een maand tijd nog maar een paar likes gehad.
Gisteren weer even de proef op de som genomen en Tinder opnieuw geïnstalleerd. Vanmorgen vroeg stond de likes-teller op 22. Ik heb Tinder er maar weer af gegooid.
Dat kan je je bij alle dating apps en sites afvragen. Ik heb op Tinder ook periodes dat ik meerdere likes heb en dan een hele tijd niks.

Ben je knap, zijn 20 likes zo verzameld. Ben je niet knap, dan doe je er langer over of helemaal niet. :') Dus 20 in no time kan best.
  vrijdag 15 november 2019 @ 19:51:23 #289
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189958431
Hoe zit het met vragen voor een tweede date? Hoe kan ik dat beste aanpakken?

Ik heb gisteren met haar afgesproken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189958558
Gewoon vragen?

Even inschatten of ze het ook voor herhaling vatbaar vond. Kun je dat een beetje afleiden van hoe de date is gegaan, het afscheid, het contact de avond erna en vandaag?

Als dat allemaal leuk is, gewoon zeggen dat je het gezellig vond en vragen of ze ook een tweede date wilt?

Je moet het ook weer niet overdreven ingewikkeld maken allemaal.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 15 november 2019 @ 20:25:32 #291
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_189959023
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 19:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Gewoon vragen?

Even inschatten of ze het ook voor herhaling vatbaar vond. Kun je dat een beetje afleiden van hoe de date is gegaan, het afscheid, het contact de avond erna en vandaag?

Als dat allemaal leuk is, gewoon zeggen dat je het gezellig vond en vragen of ze ook een tweede date wilt?

Je moet het ook weer niet overdreven ingewikkeld maken allemaal.
Maar hoe lang wachten?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_189960102
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar hoe lang wachten?
Het klinkt misschien flauw maar ook dat moet je een beetje inschatten. Dat hangt er ook maar weer vanaf hoe het contact verloopt. Ik denk altijd maar zo dat je het ijzer moet smeden als het heet is. Als je dus een leuke date hebt gehad, gister, en het contact gaat nog altijd lekker vlot zonder dat je het idee hebt dat het voor haar wel genoeg was, hoef je echt niet een paar dagen te wachten.

Al die '2-dagen'-regels etc geloof ik niet zo in. Als de vonken er echt af spatten kun je het soms nog wel tijdens of na de date meteen erna regelen. Enige kanttekening is dat misschien sommige vrouwen afschrikken als je te snel/eager bent met vragen voor een tweede date, maar dan zat het succes er waarschijnlijk toch sowieso al niet in.

Draait echt om een beetje fingerspitzgefuhl. Bij mijn huidige vriendin was de date dezelfde avond tijdens het appen richting huis alweer geregeld voor 2 dagen later. Gewoon in de zin van "ik heb een superleuke avond gedaan, ik hoop dat we het nog eens over kunnen doen'. Antwoord iets in de zin van 'Ja ik vond het ook supergezellig, het lijkt me leuk om nog eens af te spreken'.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189966644
Kut. Terug op de markt.

Kut. Tijdens de relatie voor de leut drie fakefoto's op m'n Tinder gezet voor een avondje vermaak. Niet eraf gehaald, simpelweg vergeten. Nu geblokkeerd :'). Geloof dat je dan ook echt er niet meer op kan hè? Al met Tinder gemaild en die willen die blokkade er niet afhalen. Terecht, faken is ontzettend lomp natuurlijk. Volgens mij is de enige mogelijkheid dan gewoon echt een nieuw FB-account brouwen ofzo. Nondeju.
pi_189966661
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2019 09:29 schreef Stofje het volgende:
Kut. Terug op de markt.

Kut. Tijdens de relatie voor de leut drie fakefoto's op m'n Tinder gezet voor een avondje vermaak. Niet eraf gehaald, simpelweg vergeten. Nu geblokkeerd :'). Geloof dat je dan ook echt er niet meer op kan hè? Al met Tinder gemaild en die willen die blokkade er niet afhalen. Terecht, faken is ontzettend lomp natuurlijk. Volgens mij is de enige mogelijkheid dan gewoon echt een nieuw FB-account brouwen ofzo. Nondeju.
In dat geval heb je wel meer dan een ban verdiend. :P :N o|O

Een FB account is niet nodig. Gewoon koppelen aan je telefoonnummer en inloggen.
pi_189966922
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 09:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

In dat geval heb je wel meer dan een ban verdiend. :P :N o|O

Een FB account is niet nodig. Gewoon koppelen aan je telefoonnummer en inloggen.
Gek genoeg kom ik er echt niet op, ook niet met telefoonnummer. En je hebt volledig gelijk: heb zelf ook wel eens op tinder met een faker van doen gehad en het is gewoon ontzettend triest. Afijn, erken ik en zal toch als ik nog op Tinder wil een nieuw FB-accountje aan moeten maken. Als écht mens van vlees en bloed, uiteraard.
pi_189968071
Doen jullie sowieso aan het verifiëren van accounts?

Een hoop zie je wel meteen dat ze echt zijn, maar een aantal vind ik toch twijfelachtig. Vooral als er beperkte informatie staat over de woonplaats, opleiding, etc.

Vind het toch wel prettig als ik matches online kan vinden :P

Moet overigens zeggen dat het, ondanks de matches en het initiatief van de dames waar ik eerder al over schreef, niet echt wil lukken om een leuk/lopend gesprek op gang te brengen. Behalve dan met vrouwen die iets te bieden hebben wat ik eigenlijk niet zoek :') :P

zo heb ik nu echt al lang heel leuk contact met twee vrouwen van 45 en 49 die vooral een beetje ''lol'' willen maken en een chick die onderdeel is van een stel die een derde erbij wil hebben om haar te neuken :') Allemaal wel spannend/geil, maar gewoon een normaal gesprek met een leuk vrijgezel meiske zit er niet in. Het lijkt er op dat gesprekken pas lekker lopen als een potentiele serieuze relatie sowieso al uit de lucht is gehaald.
pi_189968320
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 november 2019 10:03 schreef Stofje het volgende:

[..]

Gek genoeg kom ik er echt niet op, ook niet met telefoonnummer. En je hebt volledig gelijk: heb zelf ook wel eens op tinder met een faker van doen gehad en het is gewoon ontzettend triest. Afijn, erken ik en zal toch als ik nog op Tinder wil een nieuw FB-accountje aan moeten maken. Als écht mens van vlees en bloed, uiteraard.
Registeren met een ander telefoonnummer en dan daarmee inloggen.
pi_189968378
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Registeren met een ander telefoonnummer en dan daarmee inloggen.
Met welk nummer dan? :?
pi_189968416
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:07 schreef Stofje het volgende:

[..]

Met welk nummer dan? :?
Prepaid kopen, in je dual sim stoppen. Nummer reggen bij Tinder, inloggen met nummer, sms ontvangen met pincode, pincode invoeren, ingelogd, swipen.

Mocht je uitloggen, moet je opnieuw inloggen met een nieuwe pin. Ontvang je via sms.
pi_189968443
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:09 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Prepaid kopen, in je dual sim stoppen. Nummer reggen bij Tinder, inloggen met nummer, sms ontvangen met pincode, pincode invoeren, ingelogd, swipen.

Mocht je uitloggen, moet je opnieuw inloggen met een nieuwe pin. Ontvang je via sms.
Specialist _O- Ach, komt goed.
pi_189968449
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:10 schreef Stofje het volgende:

[..]

Specialist _O- Ach, komt goed.
Ben nooit gebanned, nergens voor nodig ook. Maar zo werkt het en denk graag mee. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')