Ah oke 8 valt nog erg mee.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo snel uit mijn hoofd zeg ik 8? Maar wel punt dan? Het is geen noodzaak?
2 waren uitgelopen op meerdere dates waarbij de 2e al een vriendin had. Maar dit heb ik toch al zo vaak verteld? :pquote:Op woensdag 6 november 2019 14:23 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ah oke 8 valt nog erg mee.
Nee het is zeker geen noodzaak. Maar zijn al die dates wel uitgelopen tot meerdere dates? Of was het steeds maar 1 date per persoon?
Ja ik onthoud dat toch niet allemaalquote:Op woensdag 6 november 2019 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 waren uitgelopen op meerdere dates waarbij de 2e al een vriendin had. Maar dit heb ik toch al zo vaak verteld? :p
Ik was gewoon benieuwd waar het misschien steeds fout ging.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Zit toch geen tijdspanne aan? Of het is goed of niet.
Ik zit niet op Tinder omdat ik iets nodig heb he. Heb geen termijn in mijn hoofd ofzo. Ik spreek met ze af omdat ik denk dat het een persoon voor mij zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:25 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja ik onthoud dat toch niet allemaal
Maar oke.
Ja wil dat niet eens zo benoemen want dan is het iets waar je wat aan zou kunnen doen. Het is het dan gewoon niet zonder dat iemand daar schuldig aan is.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:26 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd waar het misschien steeds fout ging.
Ding is dat dat namelijk wel kanquote:Op woensdag 6 november 2019 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wil dat niet eens zo benoemen want dan is het iets waar je wat aan zou kunnen doen. Het is het dan gewoon niet zonder dat iemand daar schuldig aan is.
Oh zeker maar dan zou ik zeggen dat dat bij 1 de oorzaak geweest zou kunnen zijn van niet een 2e date. De rest hoefde ik ook geen 2e date.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:29 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ding is dat dat namelijk wel kanJe gaf zelf aan niet echt goed te zijn in flirten.
Ah oke.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zeker maar dan zou ik zeggen dat dat bij 1 de oorzaak geweest zou kunnen zijn van niet een 2e date. De rest hoefde ik ook geen 2e date.
Ik zie het niet als falen hoor. Ik vind het echt gewoon een kwestie van geluk of pech hebben. Ik heb nu het idee dat ik er eindelijk wat serieuzer in kan gaan maar heb ook al bijna 2 jaar heel veel net niet-dates gehad waarbij ik het gewoon net niet voelde. (En vrouwen waarbij ik dacht: Met jou wil ik best naar bed maar voor de langere termijn gaat het net niet werken.)quote:Op woensdag 6 november 2019 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom. Jullie zien dit blijkbaar als falen ofzoIk niet.
Oh nee, zo bedoelde ik het niet per se.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom. Jullie zien dit blijkbaar als falen ofzoIk niet.
Dus als je niet goed kunt flirten.. kom je saai over?quote:Op woensdag 6 november 2019 14:29 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ding is dat dat namelijk wel kanJe gaf zelf aan niet echt goed te zijn in flirten.
Het kan zijn dat die keren dat jij de man heel leuk vond, en hij jou niet, misschien kwam omdat hij het idee had dat het uiteindelijk gewoon vriendschappelijk overkwam?
Dat je te saai was misschien? Ik noem maar wat.
Als je date de hele tijd maar met d'r armen over elkaar zit en verder niet echt iets probeert qua aanraken of qua praten, zou het voor mij een afknapper zijn. En met praten bedoel ik dan speelse opmerkingen.quote:Op woensdag 6 november 2019 16:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dus als je niet goed kunt flirten.. kom je saai over?
Dat is geen gebrek aan flirten maar een gebrek aan sociale vaardighedenquote:Op woensdag 6 november 2019 16:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Als je date de hele tijd maar met d'r armen over elkaar zit en verder niet echt iets probeert qua aanraken of qua praten, zou het voor mij een afknapper zijn.
Dat elkaar opgeilen hoort er toch ook een beetje bij.
Maar dat opgeilen zorgt er toch wel voor wat het verschil maakt tussen een vriendschappelijk drankje en een date.quote:Op woensdag 6 november 2019 16:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat is geen gebrek aan flirten maar een gebrek aan sociale vaardigheden
En elkaar opgeilen is volgens mij geen verplicht onderdeel van gesprek.
En de rest is nogal een negatieve invloed op je gesprek en verstandhouding ja.
Hoe kom je daar dan achter.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:24 schreef bitterbal het volgende:
waarbij de 2e al een vriendin had. Maar dit heb ik toch al zo vaak verteld? :p
Dat mag, no worries we accepteren je zoals je bent.quote:
Vraag me wel af hoe jij dit praktisch doetquote:Op woensdag 6 november 2019 16:20 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar dat opgeilen zorgt er toch wel voor wat het verschil maakt tussen een vriendschappelijk drankje en een date.
Je gaat toch op date met iemand waarvan je zoiets heb van, ik vind dat een leuke en aantrekkelijke kerel.
quote:
Geen buitenvrouw willen zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vond k toen niet zo grappig :p
Het is een beetje aanvoelen. In zo'n geval dan zorgen dat je dicht naast haar zit.quote:Op woensdag 6 november 2019 16:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe jij dit praktisch doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |