Ik zie je dit wel vaker roepen, maar ik ben het hier niet mee eens. Je doet er veel te makkelijk over.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ah zo, alleen jouw blik. Tja, ik zou tegen alle mensen die op dit moment niet of nauwelijks ervaring hebben en 20-30 zijn zeggen: Download zo snel mogelijk een app want je hebt een achterstand die je daarmee relatief makkelijk kunt wegwerken.
Een kind kost wel veel tijd ja.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
baan, kind, huishouden, vrienden, tijd voor mezelf ook nog ergens..
en dan wil ik ook nog weleens gewoon thuis zijn en moe zijn.
Dat is toch precies wat ik doe?quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dus ga het dan ook doen voordoen alsof het voor iedereen even een poep en een scheet is om een date te fixen.
Het is in ieder geval een prima manier om je sociale vaardigheden te verbeteren met vrouwen. Dat je niet meteen de dates aan elkaar rijgt en er ook teleurstellingen kunnen zijn dat moet je gewoon voor lief nemen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik zie je dit wel vaker roepen, maar ik ben het hier niet mee eens. Je doet er veel te makkelijk over.
Niet iedereen lukt het om in dezelfde week dat ze Tinder hebben geïnstalleerd meteen een hele lijst met matches te vergaren en daarmee meteen te kunnen afspreken.
Je moet je uiterlijk een beetje mee hebben en je foto's moeten leuk zijn. Blijkbaar heb jij dat mee, waardoor je dus makkelijk je dates vindt. En ja, dan is Tinder ideaal.
Mwah, het is wle een kunstje dat je moet beheersen en veel mannen snappen het gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een prima manier om je sociale vaardigheden te verbeteren met vrouwen. Dat je niet meteen de dates aan elkaar rijgt en er ook teleurstellingen kunnen zijn dat moet je gewoon voor lief nemen.
Zolang je dat er maar niet bij zegtquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vaak post je gewoon berichten op een moment dat dat even kan. Kan zelfs als je op de WC zit.
Die ga ik onderweg eens op mn gemak lezenquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwah, het is wle een kunstje dat je moet beheersen en veel mannen snappen het gewoon niet.
Een treurig voorbeeld is dit legendarische topic
R&P / 10 jaar dating, de resultaten...
Sorry miste een niet in die zinquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat ik doe?
Om dit nou legendarisch te noemen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwah, het is wle een kunstje dat je moet beheersen en veel mannen snappen het gewoon niet.
Een treurig voorbeeld is dit legendarische topic
R&P / 10 jaar dating, de resultaten...
Nouja wat het probleem is dat veel mannen op zo'n app vaak maar wat doen en vooral niet leren van hun fouten. Dat online dating heeft vrij veel ongeschreven regels en er zijn ook veel trucjes die je kan gebruiken om uiteindelijk tot dates te komen. Die man van dat topic beheerst het niet en weigert ook erbij stil te staan waarom niet. Terwijl je dat echt moet leren in het begin.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Om dit nou legendarisch te noemen.Op zich is het wel interessant om een beetje te kijken waarom sommige mensen het wel kunnen en anderen niet, maar als ik de OP van dat topic lees dan herken ik best veel en toch lukt het bij mij wel.
Ik blijf erbij: Durf risico's te nemen, op de app kan dat sowieso.
Ben het eens hiermee. Ken zelfs mannen die echt knap zijn en amper matches krijgen op Tinder of na een tijdje gewoon geghost worden.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:32 schreef Solid-Snake het volgende:
Je moet je uiterlijk een beetje mee hebben en je foto's moeten leuk zijn. Blijkbaar heb jij dat mee, waardoor je dus makkelijk je dates vindt. En ja, dan is Tinder ideaal.
Ook als je knap bent kun je het met kutfoto's verpestenquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:32 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ben het eens hiermee. Ken zelfs mannen die echt knap zijn en amper matches krijgen op Tinder of na een tijdje gewoon geghost worden.
Gewoon iemand zoeken die het ook verleerd is. Perfect matchquote:Op dinsdag 12 november 2019 07:32 schreef gooddaddy het volgende:
Wanneer ik op Tinder dezelfde bio en foto's zet als op relatieplanet, dan krijg ik daar net zoe goed 0 matches. Ik heb toch het idee dat Tinder niet voor mijn leeftijdcategorie (bijna 50) bedoeld is. Misschien is dit hele online daten wel niet voor mij bedoeld. Of ik ben het gewoon verleerd, dat kan natuurlijk ook
Ik zal het in mijn profiel zetten:quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken die het ook verleerd is. Perfect match
Haha, dat zou zomaar bij de juiste vrouwen een positieve reactie op kunnen roepen!quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:58 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Ik zal het in mijn profiel zetten:
"Heb al meer dan 20 jaar niet meer ge-date. Zoek iemand die het ook verleerd is."
Denk het ookquote:Op dinsdag 12 november 2019 10:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, dat zou zomaar bij de juiste vrouwen een positieve reactie op kunnen roepen!
Mja als het jou om meer ging dan puur seks...quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:37 schreef Kronkos het volgende:
Net gedumpt door een tinder omdat de sex niet goed genoeg was. Dit vind ik best pijnlijk aangezien we echt weken lang dagelijks appte en de sex de eerste keer nooit echt fantastisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |