abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_189850815
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ah zo, alleen jouw blik. Tja, ik zou tegen alle mensen die op dit moment niet of nauwelijks ervaring hebben en 20-30 zijn zeggen: Download zo snel mogelijk een app want je hebt een achterstand die je daarmee relatief makkelijk kunt wegwerken.
Ik zie je dit wel vaker roepen, maar ik ben het hier niet mee eens. Je doet er veel te makkelijk over.

Niet iedereen lukt het om in dezelfde week dat ze Tinder hebben ge´nstalleerd meteen een hele lijst met matches te vergaren en daarmee meteen te kunnen afspreken.

Je moet je uiterlijk een beetje mee hebben en je foto's moeten leuk zijn. Blijkbaar heb jij dat mee, waardoor je dus makkelijk je dates vindt. En ja, dan is Tinder ideaal.

Maar dat geldt gewoon niet voor iedereen. Dus ga het dan ook doen voordoen alsof het voor iedereen even een poep en een scheet is om een date te fixen.
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:33:55 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189850835
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

baan, kind, huishouden, vrienden, tijd voor mezelf ook nog ergens..

en dan wil ik ook nog weleens gewoon thuis zijn en moe zijn.
Een kind kost wel veel tijd ja.

Maar ik heb nog nooit van een date afgezien omdat ik liever wilde stofzuigen.
pi_189851025
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]
Dus ga het dan ook doen voordoen alsof het voor iedereen even een poep en een scheet is om een date te fixen.
Dat is toch precies wat ik doe? :?
pi_189851086
quote:

[..]

Ik zie je dit wel vaker roepen, maar ik ben het hier niet mee eens. Je doet er veel te makkelijk over.

Niet iedereen lukt het om in dezelfde week dat ze Tinder hebben ge´nstalleerd meteen een hele lijst met matches te vergaren en daarmee meteen te kunnen afspreken.

Je moet je uiterlijk een beetje mee hebben en je foto's moeten leuk zijn. Blijkbaar heb jij dat mee, waardoor je dus makkelijk je dates vindt. En ja, dan is Tinder ideaal.
Het is in ieder geval een prima manier om je sociale vaardigheden te verbeteren met vrouwen. Dat je niet meteen de dates aan elkaar rijgt en er ook teleurstellingen kunnen zijn dat moet je gewoon voor lief nemen.
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:00:09 #180
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189851149
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is in ieder geval een prima manier om je sociale vaardigheden te verbeteren met vrouwen. Dat je niet meteen de dates aan elkaar rijgt en er ook teleurstellingen kunnen zijn dat moet je gewoon voor lief nemen.
Mwah, het is wle een kunstje dat je moet beheersen en veel mannen snappen het gewoon niet.

Een treurig voorbeeld is dit legendarische topic
R&P / 10 jaar dating, de resultaten...
pi_189851670
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vaak post je gewoon berichten op een moment dat dat even kan. Kan zelfs als je op de WC zit.
Zolang je dat er maar niet bij zegt :)
pi_189851687
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mwah, het is wle een kunstje dat je moet beheersen en veel mannen snappen het gewoon niet.

Die ga ik onderweg eens op mn gemak lezen :)
pi_189851793
Edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door Generationalpha op 08-11-2019 16:46:43 ]
pi_189851820
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat ik doe? :?
Sorry miste een niet in die zin :+
pi_189853068
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Om dit nou legendarisch te noemen. :D Op zich is het wel interessant om een beetje te kijken waarom sommige mensen het wel kunnen en anderen niet, maar als ik de OP van dat topic lees dan herken ik best veel en toch lukt het bij mij wel.

Ik blijf erbij: Durf risico's te nemen, op de app kan dat sowieso.
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:49:53 #186
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189853467
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Om dit nou legendarisch te noemen. :D Op zich is het wel interessant om een beetje te kijken waarom sommige mensen het wel kunnen en anderen niet, maar als ik de OP van dat topic lees dan herken ik best veel en toch lukt het bij mij wel.

Ik blijf erbij: Durf risico's te nemen, op de app kan dat sowieso.
Nouja wat het probleem is dat veel mannen op zo'n app vaak maar wat doen en vooral niet leren van hun fouten. Dat online dating heeft vrij veel ongeschreven regels en er zijn ook veel trucjes die je kan gebruiken om uiteindelijk tot dates te komen. Die man van dat topic beheerst het niet en weigert ook erbij stil te staan waarom niet. Terwijl je dat echt moet leren in het begin.

Noem een versierfout en ik zal hem ongetwijfeld ooit een keer gemaakt hebben. Maar iedere keer sta ik er dan wel bij stil en probeer het de keer daarna herhaling te voorkomen. Maar sommige mannen maken keer op keer dezelfde fout en zijn zo eigenwijs dat ze daarin blijven volharden.
pi_189863207
quote:
Ben het eens hiermee. Ken zelfs mannen die echt knap zijn en amper matches krijgen op Tinder of na een tijdje gewoon geghost worden.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:12:12 #188
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189863547
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:32 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ben het eens hiermee. Ken zelfs mannen die echt knap zijn en amper matches krijgen op Tinder of na een tijdje gewoon geghost worden.
Ook als je knap bent kun je het met kutfoto's verpesten
pi_189890065
Ik heb toch echt wel het idee dat Tinder de boel belazerd. Als je een gratis account aanmaakt heb in no time een paar likes van dames. Maar als je er dan eenmaal een maandje een Tinder Gold probeert, dan stoppen die likes ineens. En vervolgens, nadat je abonnement is afgelopen, krijg je er inees weer like bij. Maar goed. Tinder werkt voor mij dus niet.
Vorige week maar weer eens een abonnement bij relatieplanet genomen en ik ben inmiddels al weer een paar dagen lekker aan het chatten met een leuke dame.
(Haar vader is wel ernstig ziek, dus een echte date zal het voorlopig niet worden, maar het contact is in ieder geval prettig)
Het is wat.......
  maandag 11 november 2019 @ 14:15:13 #190
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_189894255
Tinder als een soort Relatieplanet gebruiken een idee?

Bondige bio; leuke fotootjes van jezelf en dan gewoon een beetje appen. Soms over interesses, soms go with the flow. En dan komt dat koffietje of biertje vanzelf wel is mij opgevallen.

Soms heb je dan een weekje met 0 likes en matches, de andere week moet je je agenda omgooien omdat je omkomt in de dates...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_189903720
Wanneer ik op Tinder dezelfde bio en foto's zet als op relatieplanet, dan krijg ik daar net zoe goed 0 matches. Ik heb toch het idee dat Tinder niet voor mijn leeftijdcategorie (bijna 50) bedoeld is. Misschien is dit hele online daten wel niet voor mij bedoeld. Of ik ben het gewoon verleerd, dat kan natuurlijk ook :D
Het is wat.......
pi_189904003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 07:32 schreef gooddaddy het volgende:
Wanneer ik op Tinder dezelfde bio en foto's zet als op relatieplanet, dan krijg ik daar net zoe goed 0 matches. Ik heb toch het idee dat Tinder niet voor mijn leeftijdcategorie (bijna 50) bedoeld is. Misschien is dit hele online daten wel niet voor mij bedoeld. Of ik ben het gewoon verleerd, dat kan natuurlijk ook :D
Gewoon iemand zoeken die het ook verleerd is. Perfect match :)
  dinsdag 12 november 2019 @ 08:43:14 #193
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189904317
Bij Tinder moet je het puur en alleen met je foto's doen dus als je gemiddeld bent heb je het er wat lastiger positief op te vallen. Terwijl op een ouderwetse site als RP je je foto's n de context van de rest kunt zette.. Als je er gemiddeld aantrekkelijk uitziet met een tof profiel en een goed bericht is je kans ineens een stuk groter.
pi_189905007
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 08:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gewoon iemand zoeken die het ook verleerd is. Perfect match :)
Ik zal het in mijn profiel zetten:

"Heb al meer dan 20 jaar niet meer ge-date. Zoek iemand die het ook verleerd is."

:)
Het is wat.......
pi_189905151
Ik denk dat de leeftijdscategorie van rond de 50 meer te zoeken heeft op sites als RP dan op Tinder. Uiteraard moet je ook op RP een beetje geluk hebben om de juiste match te vinden, maar mijn ervaringen zijn heel positief en die van mijn vriendin (voelt nog wel bijzonder om dat woord te gebruiken na bijna 20 jaar getrouwd te zijn geweest) ook. :)
pi_189905156
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 09:58 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ik zal het in mijn profiel zetten:

"Heb al meer dan 20 jaar niet meer ge-date. Zoek iemand die het ook verleerd is."

:)
Haha, dat zou zomaar bij de juiste vrouwen een positieve reactie op kunnen roepen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189905314
Dat zou inderdaad best kunnen werken. Sowieso helpt wat aandacht besteden aan de profieltekst op sites als RP om voldoende respons te krijgen, zeker in combinatie met een goede foto.
pi_189905342
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Haha, dat zou zomaar bij de juiste vrouwen een positieve reactie op kunnen roepen!
Denk het ook :)
pi_189905374
Net gedumpt door een tinder omdat de sex niet goed genoeg was. Dit vind ik best pijnlijk aangezien we echt weken lang dagelijks appte en de sex de eerste keer nooit echt fantastisch is
pi_189905511
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:37 schreef Kronkos het volgende:
Net gedumpt door een tinder omdat de sex niet goed genoeg was. Dit vind ik best pijnlijk aangezien we echt weken lang dagelijks appte en de sex de eerste keer nooit echt fantastisch is
Mja als het jou om meer ging dan puur seks...

Kan je er maar beter nu achter komen dan later.

Het is niet leuk... maar kennelijk stond seks beduidend hoger op het verlanglijstje dan goede gesprekken.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')