Spel eindigen met 999 super potions want misschien heb je ze nog nodigquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zijn echt teveel goede games voor die bullshit
Je moet niksquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar je moet ook niet naar alle vraagtekens gaan, maar gewoon je eigen tempo en niet ocd heel die map willen clearen
Zeker maar dat is de reden dat je er op uitgekijkt raakte waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 november 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet niks
Je mag t spel ook stoppen en terug in de kast leggen.
Dat, en de algehele te stoere oostblok verhaallijnen en sfeer voor mij.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker maar dat is de reden dat je er op uitgekijkt raakte waarschijnlijk
is ie leukquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:04 schreef KennyPowers het volgende:
Niet vergeten Nioh downloaden hihaho
Iedereen is wel positief.quote:
bedankt hans gelijk even gekocht in de store ghihihiquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:04 schreef KennyPowers het volgende:
Niet vergeten Nioh downloaden hihaho
Doe dat nou nioh!quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:43 schreef dud0r het volgende:
In de download lijst gezet. Ga nioh wel proberen. Moest van jimboooooo
Sowieso, zou hem bijna weer gaan spelenquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:43 schreef dud0r het volgende:
In de download lijst gezet. Ga nioh wel proberen. Moest van jimboooooo
Niet iedereen is een succesvol truienverkoper.quote:
Ik heb pasgeleden Nioh uitgespeeld (geniale game) en zat ongeveer op level 120. Toen wilde ik aan de DLC beginnen maar die missies zijn vanaf level 150 en nog veel moeilijker dan de base game. Schijnt dat je eigenlijk eerst een paar keer NG+ moet doen om te levelen en meer gear te verzamelen. Echt bizar hoe diep die game gaat. Veel uitgebreider dan Souls games.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:45 schreef RickoKun het volgende:
Echte Niohgers zijn jullie. Vond hem lastiger dan Dark Souls.
Heb hem geeneens uutgespeeld
Op level 120 heb je de eerste playthrough uitgespeeld, eigenlijk de tutorial. De echte fun moet nog beginnen. Ik was zelf level 113 op dat moment.quote:Op woensdag 6 november 2019 00:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb pasgeleden Nioh uitgespeeld (geniale game) en zat ongeveer op level 120. Toen wilde ik aan de DLC beginnen maar die missies zijn vanaf level 150 en nog veel moeilijker dan de base game. Schijnt dat je eigenlijk eerst een paar keer NG+ moet doen om te levelen en meer gear te verzamelen. Echt bizar hoe diep die game gaat. Veel uitgebreider dan Souls games.
MW Campaign is erg goed en Greedfall is een erg tof avontuurquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:48 schreef Drankster het volgende:
Resident Evil 2 Remake platinum binnen.
Moet alleen nog de ‘No Way Out’ scenario halen voor de 100% maar daar heb ik echt geen zin in.
Next up: Modern Warfare campaign en daarna Greedfall. Tussendoor nog RDR2 maar die speel ik in sessies en niet aan één stuk door.
Netjes!quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:48 schreef Drankster het volgende:
Resident Evil 2 Remake platinum binnen.
Moet alleen nog de ‘No Way Out’ scenario halen voor de 100% maar daar heb ik echt geen zin in.
Next up: Modern Warfare campaign en daarna Greedfall. Tussendoor nog RDR2 maar die speel ik in sessies en niet aan één stuk door.
Death Stranding lijkt een love it or hate it game te zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 07:48 schreef Aurelius het volgende:
Hoe minder ik van Death Stranding lees, hoe minder zin ik er in heb. Ik gun het Hideo van harte, en de setting en sfeer van de game lijken me top. Maar al die bekende koppen leiden me teveel af, en dan 7 uur cutscenes (!). Ik begin wel steeds meer begrip voor Konami te krijgen.
19.99quote:Op maandag 4 november 2019 14:49 schreef Drankster het volgende:
Ik ga aan Odyssey beginnen zodra de Season Pass weer onder de ¤20,- zit.
Het is onder de 20quote:Op woensdag 6 november 2019 09:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
19.99
https://psprices.com/regi(...)-odyssey-season-pass
Origins pass wordt ook niet echt goedkoperquote:
15 was die geweest tochquote:Op woensdag 6 november 2019 09:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Origins pass wordt ook niet echt goedkoper
https://psprices.com/regi(...)-origins-season-pass
Dan heeft Odyssey pass nog 2 remastered games erbij
Haha scherp, gisteravond gezocht na het uitspelen van RE2 maar hij is waarschijnlijk uitgeleend.quote:Op woensdag 6 november 2019 09:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
19.99
https://psprices.com/regi(...)-odyssey-season-pass
Daar geloof ik niks van.quote:Op woensdag 6 november 2019 08:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Death Stranding lijkt een love it or hate it game te zijn.
Maar ik durf toch wel te beweren dat als de naam Kojima er niet op had gestaan, maar als het bijvoorbeeld een Ubisoft game of van EA was, dat de game dan finaal afgebrand zou zijn
Deze boy heeft anders inmiddels geen cent te makken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet iedereen is een succesvol truienverkoper.
Wel voogdij over de PS4 en games?quote:Op woensdag 6 november 2019 10:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Deze boy heeft anders inmiddels geen cent te makken.
Kan door een drankprobleem komen en een half huis wat weer ingericht moet worden
Drankprobleem als in 'kut, mijn bier is op' of echt een serieus drankprobleem?quote:Op woensdag 6 november 2019 10:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Deze boy heeft anders inmiddels geen cent te makken.
Kan door een drankprobleem komen en een half huis wat weer ingericht moet worden
Klinkt te mooi om waar te zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:10 schreef bobbernaut het volgende:
Kwam toevallig dit net tegen; https://www.oekoe.nl/prod(...)maanden-lidmaatschap
1 jaar PS+ voor ¤25, klinkt te mooi om waar te zijn of? Iemand ervaring met deze site?
Als in ik zuip teveelquote:Op woensdag 6 november 2019 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Drankprobleem als in 'kut, mijn bier is op' of echt een serieus drankprobleem?
sowiesoquote:Op woensdag 6 november 2019 10:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wel voogdij over de PS4 en games?
Op welk level zit je nu?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso
Al speel ik eigenlijk helemaal niet meer op het moment
ik ben meer aan het proberen tinder uit te spelen
Ik ben bij het punt gekomen dat er alleen single moms en eindbazen over zijn (en geloof me, met "Hoi, wil je single moeder van twee worden" is geen line waar ze nat op gaan)quote:
Gewoon pay to win inzettenquote:Op woensdag 6 november 2019 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben bij het punt gekomen dat er alleen single moms en eindbazen over zijn (en geloof me, met "Hoi, wil je single moeder van twee worden" is geen line waar ze nat op gaan)
Op jouw leeftijd is het niet zo leuk spel meer.quote:Op woensdag 6 november 2019 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben bij het punt gekomen dat er alleen single moms en eindbazen over zijn (en geloof me, met "Hoi, wil je single moeder van twee worden" is geen line waar ze nat op gaan)
quote:Op woensdag 6 november 2019 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trouwens, platina Diablo eindelijk binnen.
[ afbeelding ]
Grats bro! Heeft even gekost maar dan heb je ook wat!quote:Op woensdag 6 november 2019 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde van Gaal juichen gifje posten, maar lukt nietquote:Op woensdag 6 november 2019 19:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Grats bro! Heeft even gekost maar dan heb je ook wat!
Ehh.. wat eigk?
Lekker pik! Wat is je volgende game? Voor me gevoel speel je al maanden Diablo 3.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens in augustus begonnen, in de vakantie. Toen daarna een tijd niet gespeeld wegens tijdsgebrek en geen zin. Afgelopen maand weer opgepakt en losse eindjes afgemaakt.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Lekker pik! Wat is je volgende game? Voor me gevoel speel je al maanden Diablo 3.
Ja hoor, om het verhaal eens door te spelen.quote:
Allemaal kut.quote:
Baasquote:Op woensdag 6 november 2019 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek dan ook alleen maar meisjes van 12-18 natuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2019 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd is het niet zo leuk spel meer.
Jimbo heeft Tinder uitgespeeldquote:Op woensdag 6 november 2019 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, Schiphol-verhaal ook weer voorbij. Hier nog iets gebeurd in de tussentijd?
Vliegtuigkapingquote:Op woensdag 6 november 2019 21:02 schreef MMaRsu het volgende:
Schiphol verhaal? Ben je Davilex hun nieuwe ps4 game aan het spelen Schiphol racer of wat
Ik begreep van mijn leerlingen dat daar een aparte app voor is.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook alleen maar meisjes van 12-18 natuurlijk
Oh fijn zeker een blanke hollander of watquote:
die zijn nog niet zo vaak teleurgesteld in hun leven, die komen daar nog overheenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook alleen maar meisjes van 12-18 natuurlijk
Een Spaanse en waarschijnlijk blanke pilootquote:Op woensdag 6 november 2019 21:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh fijn zeker een blanke hollander of wat
Het was loos alarm. Net als de ontruiming op Utrecht CS. Vooralsnog had die retard wel gelijk.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
En daarnet las ik godverdomme nog een comment op Nu.nl waarbij iemand zei hoe veilig het hier in Nederland wel niet is en dat dat wel te zien is aan het aantal aanslagen wat er hier gepleegd zijn
fucking domme kutretards ook overal
Uh ja en dan komen er ook nog EA remasters aan tussen april 2020 en maart 2021.twitter:bioware twitterde op zondag 03-11-2019 om 19:00:04Today marks 10 years of Dragon Age! This year we’re excited to join the community’s party on December 4th and celebrate a decade together in the world we all love. See you on 12/4 for Dragon 4ge Day! reageer retweet
Bwoah die Spaanse.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een Spaanse en waarschijnlijk blanke piloot
ik penetreer alleen in Call of Dutyquote:
Jij vind het niet veilig in nederlandquote:Op woensdag 6 november 2019 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
En daarnet las ik godverdomme nog een comment op Nu.nl waarbij iemand zei hoe veilig het hier in Nederland wel niet is en dat dat wel te zien is aan het aantal aanslagen wat er hier gepleegd zijn
Kijk deze player danquote:Op woensdag 6 november 2019 22:24 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik penetreer alleen in Call of Duty
Het doet zo pijn om hip te zijn.quote:
Makker.quote:
Veltman heeft niets verkeerds gedaan.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 23:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Veltman heeft niets verkeerds gedaan.
net als jij die 12 jarige meisjes huilend achter laat?quote:Op woensdag 6 november 2019 23:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]Ik vind het zo heerlijk om nu al die ajaxcieden te zien huilen he
Enige aanslag die we hier krijgen is de belastingaanslag. Daar zijn we niet veilig voor. Dus retard is right.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
Sowieso, maarja je moet ook eigenlijk je pik niet afvegen aan de teddybeer he...quote:Op woensdag 6 november 2019 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
net als jij die 12 jarige meisjes huilend achter laat?
Ik heb godverdomme in m'n hele badkamer aanslagquote:Op woensdag 6 november 2019 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enige aanslag die we hier krijgen is de belastingaanslag. Daar zijn we niet veilig voor. Dus retard is right.
vergeet de luieruitslag niet!quote:Op woensdag 6 november 2019 23:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme in m'n hele badkamer aanslag
Kut nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |