Dat wil ik spelen op betere hardware dan een PS4 Proquote:Op maandag 4 november 2019 22:25 schreef MMaRsu het volgende:
WORK IN PROGRESS FOOTAGE VAN CYBERPUNK 2077
Bouw een PC en verkoop je PS4 Proquote:Op maandag 4 november 2019 22:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat wil ik spelen op betere hardware dan een PS4 Pro
Eens.quote:Op maandag 4 november 2019 22:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat wil ik spelen op betere hardware dan een PS4 Pro
Vind het nog niet heel boeiend maar we zullen zien.quote:Op maandag 4 november 2019 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nu al?
Soma is baas gast
Meesterlijk verhaal
Is ook maar een paar uurtjes, 6 misschien. Ff doorzetten jung
In t begin is t sowieso allemaal een beetje wazig, maar dat is ook wel de bedoeling. Op een gegeven moment wilde ik wel echt weten wat er ging gebeurenquote:Op maandag 4 november 2019 23:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vind het nog niet heel boeiend maar we zullen zien.
Edith Finch was wel prima voor 2 uurtjes en wat afterthought. Niet zo pretentieus als ik dacht. *kuch* the Witness
Ohja! Ook maar even in de gaten houdenquote:
In de sale op Black Friday. Ik zou ff wachten.quote:
Dan wacht ik nog liever op de PS5.quote:Op maandag 4 november 2019 22:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bouw een PC en verkoop je PS4 Pro
of een XBOXOX
Ah joh, het is maar geldquote:Op dinsdag 5 november 2019 06:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de sale op Black Friday. Ik zou ff wachten.
Mwoa kost me sowieso maar ¤ 30. Cadeaubon ftwquote:Op dinsdag 5 november 2019 06:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de sale op Black Friday. Ik zou ff wachten.
pc met een dualshock 4 genotquote:
Zeg eens niet van die rare dingenquote:
Sorryquote:
Dat ben ik ook met je eens. Maar je moet daarmee gewoon op je ps4 spelen. Niet op je vieze pcquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorrymaar de dualshock 4 is de beste controller
Behalve die domme lightbar maargoed die kan je uitzetten
Laat ik me aan de topic pointer proberen te houdenquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens. Maar je moet daarmee gewoon op je ps4 spelen. Niet op je vieze pc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Wow nee Xbox One controller über alles.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorrymaar de dualshock 4 is de beste controller
Behalve die domme lightbar maargoed die kan je uitzetten
Juist de reden waarom ik t NIET tof vondquote:Op maandag 4 november 2019 20:18 schreef MMaRsu het volgende:
Als mensen zeggen The Witcher 3 is tof is dat niet omdat het een open world is met kankerveel iconen op de map
Maar je moet ook niet naar alle vraagtekens gaan, maar gewoon je eigen tempo en niet ocd heel die map willen clearenquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist de reden waarom ik t NIET tof vond
Geen OCD hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar je moet ook niet naar alle vraagtekens gaan, maar gewoon je eigen tempo en niet ocd heel die map willen clearen
Zijn echt teveel goede games voor die bullshitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |