SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
In Japan is dat al heel normaal geloof ik.quote:Op zondag 3 november 2019 11:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Iemand die geen behoefte heeft aan seks. Gewoon nooit.
Als ik de filmpjes mag geloven nietquote:Op zondag 3 november 2019 15:41 schreef Gehrman het volgende:
[..]
In Japan is dat al heel normaal geloof ik.
Geen idee, daar zit altijd een blurlaag voorquote:Op zondag 3 november 2019 15:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Filmpjes van kermende Japanse meisjes met behaarde kutjes?
Origins is best wel topquote:Op zondag 3 november 2019 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Origins gekocht voor 19 euro. Het is nog geen 2, maar voorlopig groot fan.
Die feature moet je eerst kopenquote:Op zondag 3 november 2019 18:53 schreef Drankster het volgende:
Waarom heet ik in Modern Warfare UCD_28013267454VjZiIgqzwejwH en niet gewoon m’n gamertag?
it goes by your activision account namequote:Op zondag 3 november 2019 18:53 schreef Drankster het volgende:
Waarom heet ik in Modern Warfare UCD_28013267454VjZiIgqzwejwH en niet gewoon m’n gamertag?
Ah ja gevonden.quote:Op zondag 3 november 2019 19:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
it goes by your activision account name
maar je moet het wel kunnen aanpassen
settings, Activision account, Change name
Wel aardig, maar lang niet zo tof als Origins.quote:
Maar in Odyssey is alles zo laag aan de grond.. Ja je kan heuvels beklimmen maar ik had het gevoel dat alles in Origins een stuk groter wasquote:Op maandag 4 november 2019 13:24 schreef DKUp het volgende:
Smaken verschillen![]()
Ze lijken enorm op elkaar en Odyssey is een stuk uitgebreider dan Origins.
Origins zit wat beter in elkaar dan Odyssey.
Je moet het zien dat Origins een stuk cleaner is en wat beter verzorgd is dan Odyssey.
Odyssey is geweldig. Mede doordat je ook je eigen schip hebt een stuk gevarieerder dan Origins.quote:
Precies same herequote:Op maandag 4 november 2019 14:49 schreef Drankster het volgende:
Ik ga aan Odyssey beginnen zodra de Season Pass weer onder de ¤20,- zit.
Maar het varen brengt geen diepgang behalve dat je er meer tijd in moet stekenquote:Op maandag 4 november 2019 14:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Odyssey is geweldig. Mede doordat je ook je eigen schip hebt een stuk gevarieerder dan Origins.
Ik vond alleen t varen niet zo leukquote:Op maandag 4 november 2019 14:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Odyssey is geweldig. Mede doordat je ook je eigen schip hebt een stuk gevarieerder dan Origins.
Gespeeld?quote:
ik heb er al 20 uur inzitten (lvl18 d8 ik, op hard), ga er wel mee verder als ik de pass goedkoop kan fixenquote:Op maandag 4 november 2019 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gespeeld?
Ik lees:
• Alles is laag aan de grond
• Alles is minder groot
• De story met kassandra was niet boeiend
• Varen had geen diepgang
En vervolgens lees ik: "Ik ga er pas aan beginnen als..."
Dan denk ik:
Ah ok.quote:Op maandag 4 november 2019 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ik heb er al 20 uur inzitten (lvl18 d8 ik, op hard), ga er wel mee verder als ik de pass goedkoop kan fixen
Ja blijkbaar heeft m'n vriending alle Assassin's Creeds.quote:Op maandag 4 november 2019 15:16 schreef dud0r het volgende:
Ik heb origins nog steeds in de doos zitten
ancient egypt > greecequote:Op maandag 4 november 2019 17:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja blijkbaar heeft m'n vriending alle Assassin's Creeds.![]()
![]()
Origins trekt me niet zo, althans: Griekenland is vele malen interessanter dan Egypte imo. Aangezien ze toch beide identiek zijn ga ik wel Odyssey spelen.
Ja misschien tot maar Origins. Ik lees ook dat de mythologie in Origins veel dieper gaat en het meer een Assassin's Creed game is dan Odyssey. Heb beide Season Passes op de wishlist staan, ik zie wel welke eerder in de aanbieding is.quote:Op maandag 4 november 2019 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ancient egypt > greece
ze zijn zeker niet identiek
Ik bedoelde odyssee. Origins heb ik platinum.quote:Op maandag 4 november 2019 17:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja blijkbaar heeft m'n vriending alle Assassin's Creeds.![]()
![]()
Origins trekt me niet zo, althans: Griekenland is vele malen interessanter dan Egypte imo. Aangezien ze toch beide identiek zijn ga ik wel Odyssey spelen.
Misschien saaier, maar wel sfeervoller!quote:Op maandag 4 november 2019 17:31 schreef DKUp het volgende:
Ik vind Origins wel een stuk saaier dan Odyssey om eerlijk te zijn
Ik vind AC1 echt een kutgame buiten de sfeer omquote:Op maandag 4 november 2019 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien saaier, maar wel sfeervoller!
Net zoals AC1 en AC2
Nee das klets AC1 en AC2 zijn beide topgames
twitter:Wario64 twitterde op maandag 04-11-2019 om 16:21:46there's a $99.99 avatar on US PSN https://t.co/2siauA8zjK reageer retweet
Haquote:Op maandag 4 november 2019 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
@:mmarsu nieuwe avatar voor je.twitter:Wario64 twitterde op maandag 04-11-2019 om 16:21:46there's a $99.99 avatar on US PSN https://t.co/2siauA8zjK reageer retweet
Ik vond voornamelijk de omgeving zoals planten en bomen er mooier uitzien, dus alle riviertjes dikke planten ernaast enzoquote:Op maandag 4 november 2019 17:39 schreef DKUp het volgende:
De steden van Origins zijn wel beter uitgewerkt dan in Odyssey. Alexandria is veel indrukwekkender dan Athene bijvoorbeeld. Odyssey heeft weer het voordeel dat de wereld heel gevarieerd is.
Ik had bij Origins juist het idee dat ik 90% van de tijd in een kale woestijn liepquote:Op maandag 4 november 2019 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vond voornamelijk de omgeving zoals planten en bomen er mooier uitzien, dus alle riviertjes dikke planten ernaast enzo
Odyssey voelt wat leeg af en toe
Hmm ja die gedeeltes vd map zijn er zeker, maar dat vond ik ook wel tof. Te weinig games in die regio. Odyssey voelde een beetje aan als een 13 in een dozijn omgeving. Wel mooie stukken hoor zoals dat minidorpje met paarse kleuren overal.quote:Op maandag 4 november 2019 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had bij Origins juist het idee dat ik 90% van de tijd in een kale woestijn liep
quote:Op maandag 4 november 2019 09:28 schreef Dopekoe het volgende:
Zit ik hier in het PS4 top of het japanse sextopic ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op maandag 4 november 2019 18:35 schreef KennyPowers het volgende:
Niks te spelen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Dat is niets anders in alle andere Ubisoft games...quote:Op maandag 4 november 2019 18:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik vind Ubisoft games echt helemaal niks.
irritante onderbrekingen mbt de "huidige wereld", gekloot met die spotvogel, veels te veel nutteloze side Quests, tower unlocks boordevol map icons.
Volgens mij heb ik de eerste drie zones gefinished en kwam ik erachter dat dit maar 10% van de map was en spontaan gestopt.
Bij subscriptions in account managementquote:Op maandag 4 november 2019 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
Destijds heb ik via mijn PS4 gebruik gemaakt van die 2 maanden gratis Disney+ (dat kon alleen via PS4, XBox en Android smart televisies.
Nu loopt die proefperiode tot en met 12 november.
Hoe en waar zeg ik dat op?
Ah ja waarschijnlijk wel. De vergelijking werd destijds gemaakt met the Witcher 3 en ik dacht laat ik het eens proberen.quote:Op maandag 4 november 2019 18:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is niets anders in alle andere Ubisoft games...
Net even gekeken, daar bij settings - account management - account information - Playstation abonnementen.quote:Op maandag 4 november 2019 19:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bij subscriptions in account management
Je moet inloggen op disney https://www.disneyplus.com/nl/account/cancel-subscriptionquote:Op maandag 4 november 2019 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Net even gekeken, daar bij settings - account management - account information - Playstation abonnementen.
Maar daar staat alleen maar PS Plus bij.
quote:Op maandag 4 november 2019 19:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je moet inloggen op disney https://www.disneyplus.com/nl/account/cancel-subscription
Ha ac vergelijken met the witcher welke banaan heeft je dat wijs gemaaktquote:Op maandag 4 november 2019 19:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ah ja waarschijnlijk wel. De vergelijking werd destijds gemaakt met the Witcher 3 en ik dacht laat ik het eens proberen.
Sinds de PS4-launch dus Tretton, Hirai, House, Boyes, Layden... Misschien toch maar eens in de gaten houden wat Xbox gaat doen volgend jaar.twitter:giocorsi twitterde op maandag 04-11-2019 om 17:23:44It’s been a hell of a ride but last week was my final one at PlayStation. I’m taking some time off but I will be back in games soon enough. I’m extremely proud of all the amazing things we accomplished. Big love to everyone past & present who made my time there truly special 1/4 https://t.co/sAV34jEcQF reageer retweet
Opzet van de map etc is gewoon hetzelfde, zeker origins en odyssey.quote:Op maandag 4 november 2019 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ha ac vergelijken met the witcher welke banaan heeft je dat wijs gemaakt
wat heeft dat met the witcher te maken?quote:Op maandag 4 november 2019 20:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Opzet van de map etc is gewoon hetzelfde, zeker origins en odyssey.
quote:Op maandag 4 november 2019 20:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
wat heeft dat met the witcher te maken?
Nu al?quote:
quote:New Guerrilla Games job listing seems to explicitly acknowledge the existence of Horizon Zero Dawn 2
https://www.gamesradar.co(...)campaign=buffer_grtw
Dat wil ik spelen op betere hardware dan een PS4 Proquote:Op maandag 4 november 2019 22:25 schreef MMaRsu het volgende:
WORK IN PROGRESS FOOTAGE VAN CYBERPUNK 2077
Bouw een PC en verkoop je PS4 Proquote:Op maandag 4 november 2019 22:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat wil ik spelen op betere hardware dan een PS4 Pro
Eens.quote:Op maandag 4 november 2019 22:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat wil ik spelen op betere hardware dan een PS4 Pro
Vind het nog niet heel boeiend maar we zullen zien.quote:Op maandag 4 november 2019 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nu al?
Soma is baas gast
Meesterlijk verhaal
Is ook maar een paar uurtjes, 6 misschien. Ff doorzetten jung
In t begin is t sowieso allemaal een beetje wazig, maar dat is ook wel de bedoeling. Op een gegeven moment wilde ik wel echt weten wat er ging gebeurenquote:Op maandag 4 november 2019 23:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vind het nog niet heel boeiend maar we zullen zien.
Edith Finch was wel prima voor 2 uurtjes en wat afterthought. Niet zo pretentieus als ik dacht. *kuch* the Witness
Ohja! Ook maar even in de gaten houdenquote:
In de sale op Black Friday. Ik zou ff wachten.quote:
Dan wacht ik nog liever op de PS5.quote:Op maandag 4 november 2019 22:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bouw een PC en verkoop je PS4 Pro
of een XBOXOX
Ah joh, het is maar geldquote:Op dinsdag 5 november 2019 06:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de sale op Black Friday. Ik zou ff wachten.
Mwoa kost me sowieso maar ¤ 30. Cadeaubon ftwquote:Op dinsdag 5 november 2019 06:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de sale op Black Friday. Ik zou ff wachten.
pc met een dualshock 4 genotquote:
Zeg eens niet van die rare dingenquote:
Sorryquote:
Dat ben ik ook met je eens. Maar je moet daarmee gewoon op je ps4 spelen. Niet op je vieze pcquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorrymaar de dualshock 4 is de beste controller
Behalve die domme lightbar maargoed die kan je uitzetten
Laat ik me aan de topic pointer proberen te houdenquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens. Maar je moet daarmee gewoon op je ps4 spelen. Niet op je vieze pc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Wow nee Xbox One controller über alles.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorrymaar de dualshock 4 is de beste controller
Behalve die domme lightbar maargoed die kan je uitzetten
Juist de reden waarom ik t NIET tof vondquote:Op maandag 4 november 2019 20:18 schreef MMaRsu het volgende:
Als mensen zeggen The Witcher 3 is tof is dat niet omdat het een open world is met kankerveel iconen op de map
Maar je moet ook niet naar alle vraagtekens gaan, maar gewoon je eigen tempo en niet ocd heel die map willen clearenquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist de reden waarom ik t NIET tof vond
Geen OCD hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar je moet ook niet naar alle vraagtekens gaan, maar gewoon je eigen tempo en niet ocd heel die map willen clearen
Zijn echt teveel goede games voor die bullshitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |