die zijn nog niet zo vaak teleurgesteld in hun leven, die komen daar nog overheenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook alleen maar meisjes van 12-18 natuurlijk
Een Spaanse en waarschijnlijk blanke pilootquote:Op woensdag 6 november 2019 21:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh fijn zeker een blanke hollander of wat
Het was loos alarm. Net als de ontruiming op Utrecht CS. Vooralsnog had die retard wel gelijk.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
En daarnet las ik godverdomme nog een comment op Nu.nl waarbij iemand zei hoe veilig het hier in Nederland wel niet is en dat dat wel te zien is aan het aantal aanslagen wat er hier gepleegd zijn
fucking domme kutretards ook overal
Uh ja en dan komen er ook nog EA remasters aan tussen april 2020 en maart 2021.twitter:bioware twitterde op zondag 03-11-2019 om 19:00:04Today marks 10 years of Dragon Age! This year we’re excited to join the community’s party on December 4th and celebrate a decade together in the world we all love. See you on 12/4 for Dragon 4ge Day! reageer retweet
Bwoah die Spaanse.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een Spaanse en waarschijnlijk blanke piloot
ik penetreer alleen in Call of Dutyquote:
Jij vind het niet veilig in nederlandquote:Op woensdag 6 november 2019 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
En daarnet las ik godverdomme nog een comment op Nu.nl waarbij iemand zei hoe veilig het hier in Nederland wel niet is en dat dat wel te zien is aan het aantal aanslagen wat er hier gepleegd zijn
Kijk deze player danquote:Op woensdag 6 november 2019 22:24 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik penetreer alleen in Call of Duty
Het doet zo pijn om hip te zijn.quote:
Makker.quote:
Veltman heeft niets verkeerds gedaan.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 23:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Veltman heeft niets verkeerds gedaan.
net als jij die 12 jarige meisjes huilend achter laat?quote:Op woensdag 6 november 2019 23:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]Ik vind het zo heerlijk om nu al die ajaxcieden te zien huilen he
Enige aanslag die we hier krijgen is de belastingaanslag. Daar zijn we niet veilig voor. Dus retard is right.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
Sowieso, maarja je moet ook eigenlijk je pik niet afvegen aan de teddybeer he...quote:Op woensdag 6 november 2019 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
net als jij die 12 jarige meisjes huilend achter laat?
Ik heb godverdomme in m'n hele badkamer aanslagquote:Op woensdag 6 november 2019 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enige aanslag die we hier krijgen is de belastingaanslag. Daar zijn we niet veilig voor. Dus retard is right.
vergeet de luieruitslag niet!quote:Op woensdag 6 november 2019 23:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme in m'n hele badkamer aanslag
Kut nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |