quote:Op zondag 3 november 2019 00:20 schreef Redefine het volgende:
Het was patat, het is patat en het zal patat blijven
Waar jij al niet goed voor bent!quote:Op zondag 3 november 2019 00:41 schreef I het volgende:
[..]
Da's wel waar ja.Komt af en toe heeeeeeel goed van pas.
Nee, en daardoor ben ik ook minder actief in dat forum dan ik eigenlijk zou willen. Toch een soort zelfbescherming om geen oude koeien tegen te komen. Al denk ik niet die überhaupt jubileum-waardig zijn.quote:Op zondag 3 november 2019 00:41 schreef I het volgende:
OjaDat herken ik ook wel hoor. Sommige dingen zijn niet altijd even leuk om terug te zien.
PATIETquote:Op zondag 3 november 2019 00:41 schreef I het volgende:Nouuuuu, daar heb ik toch nog m'n twijfels over.
Is die informatiepunt UI toch nog ergens goed voor.quote:
quote:[..]
Nee, en daardoor ben ik ook minder actief in dat forum dan ik eigenlijk zou willen. Toch een soort zelfbescherming om geen oude koeien tegen te komen. Al denk ik niet die überhaupt jubileum-waardig zijn.Maar toch.
quote:[..]
PATIET![]()
Je schrijft patat verkeerd.quote:
Of ze schrijft parkiet verkeerd en heeft het over heel iets anders.quote:Op zondag 3 november 2019 01:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je schrijft patat verkeerd.![]()
Is niet erg verder, kan de beste gebeuren.
Dat kunnen we idd ook nog niet uitsluiten.quote:Op zondag 3 november 2019 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of ze schrijft parkiet verkeerd en heeft het over heel iets anders.
Wat voor geluid het ook is, herrie is het zonder meer.quote:Op zondag 3 november 2019 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kunnen we idd ook nog niet uitsluiten.
@:Aoibhin tjilpt jou patiet vaak?![]()
Tjilpen parkieten eigenlijk? Ik heb geen idee wat die beesten doen.![]()
Ja, het zou op moeten vallen als je in een snackbar een bord vol krijsende parkieten voorgeschoteld krijgt terwijl je patat besteld hebt.quote:Op zondag 3 november 2019 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat voor geluid het ook is, herrie is het zonder meer.
Ik ken wel iemand met een paar kieten.quote:Op zondag 3 november 2019 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tjilpen parkieten eigenlijk? Ik heb geen idee wat die beesten doen.![]()
Meerdere Kieten?quote:Op zondag 3 november 2019 01:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand met een paar kieten.
En de komende tijd zien we weer meerdere pieten.quote:Op zondag 3 november 2019 01:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand met een paar kieten.
Jaaa zo vet! Je linkt alleen wel het verkeerde filmpje, maar die was ook zo mooiquote:Op zondag 3 november 2019 10:57 schreef Nexum het volgende:
Hebben jullie Amy's performance gezien bij DDD van Britney Spears songs? Ik ben verliefd![]()
Oh, had deze gewonnen? Op een of andere manier had ik in mijn hoofd dat het tweede was geworden.quote:
Haha hoe danquote:
Crash gehad of zo?quote:
Dat zal hard nodig zijn, ik vind dit soort muziek hartstikke tof maar 'volg' het allemaal niet en heb geen idee welke van het afgelopen jaar zijn enzoquote:Op zondag 3 november 2019 12:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh, had deze gewonnen? Op een of andere manier had ik in mijn hoofd dat het tweede was geworden.
Woohoo, even Jan mailtje sturen of ik nu ook in echte commissie mag![]()
Wil je best weer helpen dit jaar met iets uitzoeken
Mogen covers ook? Indien ja, gewoon Phantom of the Opera met Floor en Henk en je wint 2 jaar op rijquote:
20 doden op de baan, daarna het screenshot gemaakt. Vandaar de -20quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |