Dat is niet erg vriendelijk van je.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoop dat je je bek brandt aan die kaassoufflé smeerlap.
Dat was ook helemaal niet mijn intentie.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat is niet erg vriendelijk van je.
Vond het al zo'n gekke liefdesverklaring.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was ook helemaal niet mijn intentie.
Nu heb je tenminste wel weer een leuke tweede post waar je naar kunt staren als je het topic opent, dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vond het al zo'n gekke liefdesverklaring.
Van een stormfront 2.0 redacteur kan ik het wel hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu heb je tenminste wel weer een leuke tweede post waar je naar kunt staren als je het topic opent, dat is ook wat waard.
Je bent zelf een nazi joh van_Lamtak.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Van een stormfront 2.0 redacteur kan ik het wel hebben.
Daar is niets van waar, mijn bloksnor is een fashion statement en die rechterarm gewoon een onschuldige tic.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent zelf een nazi joh van_Lamtak.
En die gaskamer slechts een geestverruimende tijdloze ruimte in je achtertuin zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daar is niets van waar, mijn bloksnor is een fashion statement en die rechterarm gewoon een onschuldige tic.
Hey, dat hotboxen voor jou nou iets incidenteels is dat kan ik ook niet helpen. Ik neem dat soort dingen wél serieus.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die gaskamer slechts een geestverruimende tijdloze ruimte in je achtertuin zeker.
En strafkampen zie je zeker als een soort leerzaam zomerkampverblijf die mensen hun oergevoelens laat opleven en terug gaan naar de basics.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hey, dat hotboxen voor jou nou iets incidenteels is dat kan ik ook niet helpen. Ik neem dat soort dingen wél serieus.![]()
Probeer mij eens even niet te radicaliseren, vuile ronselaar met je giftige 'blaadje'!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En strafkampen zie je zeker als een soort leerzaam zomerkampverblijf die mensen hun oergevoelens laat opleven en terug gaan naar de basics.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Probeer mij eens even niet te radicaliseren, vuile ronselaar met je giftige 'blaadje'!
en dit is kutquote:
Ik kom ook net van buiten en kan dit bevestigen, miezerquote:
Met een reden vandaag of gewoon algemeen?quote:
De wijze woorden van een groots manquote:
Aanstellerquote:Op vrijdag 1 november 2019 21:14 schreef Airbus89 het volgende:
Maar ik had een #Anoniem gevraagd, dat doe ik altijd bij onterechte bans.
Arme man.quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:24 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Gewoon terecht, en Danny zou daar aan moeten voldoen
Niks met hangende pootjes, ik bepaal zelf wel of ik hier wil posten of niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Arme man.
Elke keer als een FOK!ker (of een airbusser) een temper tantrum krijgt om een ban gaat ie janken om op anoniem te gaan om vervolgens na een paar weken weer met hangende pootjes terug te komen en hetzelfde proces een maandje later weer doorloopt.
Dat is dan je leven, als volwassen man babysitten op wat labiele kleuters.
lol okquote:Op vrijdag 1 november 2019 21:35 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Niks met hangende pootjes, ik bepaal zelf wel of ik hier wil posten of niet.
Misschien moet FOK! het eens andersom zien, en na 20 jaar een keer aan de user denken.
Leuk dat je 10 jaar geleden iedereen kon verbannen van je forum waar je geen zin in had, maar die tijden zijn er nu niet meer. Ze mogen blij zijn met elke user die actief is. (en niet overal loopt te kutten)
Maar als je dan een keer kritiek hebt wordt het weg gecensureerd. Ook al ben ik een botte lul, en zullen er genoeg mensen zijn die mij niet mogen, ook ik maak het forum, en ook ik zorg er voor dat Danny de boel nog overeind kan houden.
Zou je niet missen hoor! Op hoeveel ads klik jij dan?quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:35 schreef Airbus89 het volgende:
Maar als je dan een keer kritiek hebt wordt het weg gecensureerd. Ook al ben ik een botte lul, en zullen er genoeg mensen zijn die mij niet mogen, ook ik maak het forum, en ook ik zorg er voor dat Danny de boel nog overeind kan houden.
En wie ben jij dan wel?quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zou je niet missen hoor! Op hoeveel ads klik jij dan?
Dat mag natuurlijk niet besproken worden. En ik heb nou eenmaal een kutkarakter, dat wil nog niet zeggen dat een stelletje mods in 2 weken nagenoeg elke post van mij moeten verwijderen en 20 notes zetten. En dat op 1 forum...quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Geen idee waar je voor geband bent, maar als het dezelfde lompe teringzooi als normaal is, jaagt het meer users weg dan je aan views genereert. Beetje rare houding dus
Zo gaat het op Fok! vaak ook nog gewoon hoor. Zat toffe moderators.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:13 schreef Airbus89 het volgende:
Zal hier ook wel weer een dikke ban voor krijgen, maar boeie he. Zit ook op een platform waar, als ik iets te ver ga even iemand aan mij vraagt wat rustiger te doen, en daar post ik met een hoop meer plezier. Kon hier vroeger ook, maar het is leuker om zoveel mogelijk mensen te verbannen natuurlijk, daar knapt een forum echt van op.
Oh dat ontken ik ook niet hoor, vind het bijvoorbeeld op NWS prima geregeld. Heb ook wel eens wat tegen sp3c gezegd, dan hebben we een meningsverschil en is het klaar, zelfde met timmmm, die gaan echt niet onnodig lopen noten.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zo gaat het op Fok! vaak ook nog gewoon hoor. Zat toffe moderators.
Volgens mij ben je in het echt ook best wel aardig en ook hier op het forum val je voor mij echt niet onder de klapjosti's die niks anders willen dan rellen. Je bent helaas wel een ster in onhandige dingen op de verkeerde toon op het verkeerde moment te zeggen ook al bedoel je het niet zo. Mensen die jou hier kennen lezen daar wel overheen en weten wat je ongeveer probeert te zeggen, maar niet iedereen kent jouw perikelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:22 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Oh dat ontken ik ook niet hoor, vind het bijvoorbeeld op NWS prima geregeld. Heb ook wel eens wat tegen sp3c gezegd, dan hebben we een meningsverschil en is het klaar, zelfde met timmmm, die gaan echt niet onnodig lopen noten.
Maar dan komen er op JUB een paar Newbies aan mods, die normaal een heel rustig forum modden, en dan moet alles weg en genote worden. Beetje onzinnig als je het mij vraagt.
Waarom ik mij zo druk maak om notes? Omdat ik niet als grote lul gezien wil worden op dit forum, ik ben irl best een aardig persoon. Alleen als ik typ dan komt het soms nogal beroerd over. Maar bedoel er over het algemeen niks kwaad mee.
Nou ja dat dekt wel een beetje de lading inderdaad. Maar men kan mij ook gewoon aanspreken natuurlijk, ipv meteen maar een ban aan te vragen omdat ze zich een grote man voelen. En als een FA dan niet eens op onderzoek uitgaat of het wel terecht is...quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in het echt ook best wel aardig en ook hier op het forum val je voor mij echt niet onder de klapjosti's die niks anders willen dan rellen. Je bent helaas wel een ster in onhandige dingen op de verkeerde toon op het verkeerde moment te zeggen ook al bedoel je het niet zo. Mensen die jou hier kennen lezen daar wel overheen en weten wat je ongeveer probeert te zeggen, maar niet iedereen kent jouw perikelen natuurlijk.
quote:
quote:hobby's/interesses: Yasmin23
In jouw profiel.quote:
quote:hobby's/interesses: LTVDK
Staat bij iedereen zo te zien die daar niks ingevuld heeft.quote:
@RuigeRamboquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
kut, ik zie dus van niet, iemand nog wel eens contact met hem gehad?
Is het een huwelijksaanzoek? Mag ik je best man zijn?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
thnx, heb een vraagje voor hem namelijk
Een fokhuwelijkquote:Op zondag 3 november 2019 20:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is het een huwelijksaanzoek? Mag ik je best man zijn?
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
thnx, heb een vraagje voor hem namelijk
quote:Op zondag 3 november 2019 20:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is het een huwelijksaanzoek? Mag ik je best man zijn?
Da's wel éél speciaal eej ... psies nou FOK! 20 jaar bestaat eej ....quote:
Ja echt onwijs leukquote:Op zondag 3 november 2019 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Da's wel éél speciaal eej ... psies nou FOK! 20 jaar bestaat eej ....![]()
@:yvonne @:danny
quote:Op zondag 3 november 2019 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weer een reden voor bitterballen.
Sinds wanneer heb jij daar een reden voor nodig?quote:Op zondag 3 november 2019 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weer een reden voor bitterballen.
Nou ja niet nee maar zo is het wat meer geaccepteerd.quote:Op zondag 3 november 2019 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij daar een reden voor nodig?
Heb je nu het gevoel dan dat je niet wordt geaccepteerd door je bitterballenverslaving?quote:Op zondag 3 november 2019 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja niet nee maar zo is het wat meer geaccepteerd.
Nou denk dat sommige het wel wat afkeuren ja. Maar dat kom door afgunst.quote:Op zondag 3 november 2019 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nu het gevoel dan dat je niet wordt geaccepteerd door je bitterballenverslaving?
Ik heb gisteren een kroket op, dat blijft toch anders.quote:Op zondag 3 november 2019 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou denk dat sommige het wel wat afkeuren ja. Maar dat kom door afgunst.
Ja een kroket is ook geen bitterbalquote:Op zondag 3 november 2019 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een kroket op, dat blijft toch anders.
Was alsnog best lekker.quote:Op zondag 3 november 2019 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja een kroket is ook geen bitterbal
Klaar met vliegenquote:
Frutsel, wie regelt dat je account door de shredder gaat? (op anoniem)quote:
Mailen naar privacy@fok.nlquote:Op zondag 17 november 2019 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Frutsel, wie regelt dat je account door de shredder gaat? (op anoniem)
geen idee, ik ga mijn account niet door de shredder gooien, dus ik neem aan (en hoop) dat niemand dat voor mij regelt.quote:Op zondag 17 november 2019 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Frutsel, wie regelt dat je account door de shredder gaat? (op anoniem)
Forum@fok.nl is het snelste denk ik zo.quote:
Nee. Acoount anonimiseren gaat alleen via privacy@fok.nl.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Forum@fok.nl is het snelste denk ik zo.
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:39 schreef Frutsel het volgende:
iedereen is inmiddels op anoniem zo te zien
kan er al een slotje op?
Ik ben er nog.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:39 schreef Frutsel het volgende:
iedereen is inmiddels op anoniem zo te zien
kan er al een slotje op?
quote:Op donderdag 28 november 2019 16:34 schreef Frutsel het volgende:
Matig hoor allemaal, waar is yasmin
The land of the brave and the home of the freequote:
mooiquote:Op maandag 2 december 2019 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
The land of the brave and the home of the free
Ja blijf die natuur en de ruimte daar prachtig vindenquote:
welk deel was je?quote:Op maandag 2 december 2019 11:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja blijf die natuur en de ruimte daar prachtig vinden
Begonnen in SF, vanaf daar via het grote niets in Nevada en Utah doorgereden en door het westelijke deel van de Rockies in Colorado en dan onderlangs via Arizona weer terug naar SF, een kleine 7500 km gereden. Maar zal als ik zin heb wel een verslagje maken voor in het TRV topic van de USA.quote:
lijkt me geweldig... heb zelf het noordwesten ooit verkend (Portland-Seattle-vulkanen-Yellowstone etc) Ook prachtige natuurquote:Op maandag 2 december 2019 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begonnen in SF, vanaf daar via het grote niets in Nevada en Utah doorgereden en door het westelijke deel van de Rockies in Colorado en dan onderlangs via Arizona weer terug naar SF, een kleine 7500 km gereden. Maar zal als ik zin heb wel een verslagje maken voor in het TRV topic van de USA.
Daar is het ook prachtig jaquote:Op maandag 2 december 2019 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lijkt me geweldig... heb zelf het noordwesten ooit verkend (Portland-Seattle-vulkanen-Yellowstone etc) Ook prachtige natuur
Ja dat zeggen ze, maar het is afgesloten omdat die vulkaan elk moment boem gaat doen jonguhquote:Op maandag 2 december 2019 12:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is het ook prachtig ja2 jaar geleden geweest, Glacier en Grand Teton zijn echt prachtige parken, Yellowstone toen maar een klein stukje kunnen zien omdat het grootste gedeelte was afgesloten vanwege sneeuw.
De wereldvernietigende calderaquote:Op maandag 2 december 2019 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze, maar het is afgesloten omdat die vulkaan elk moment boem gaat doen jonguh
Wordt wel weer eens tijd dat er daar weer eens wat spannends gebeurt inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2019 12:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
maak jij je nou maar gewoon zorgen om de shell
TRV / Rondreizen door de USA #15quote:Op maandag 2 december 2019 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lijkt me geweldig... heb zelf het noordwesten ooit verkend (Portland-Seattle-vulkanen-Yellowstone etc) Ook prachtige natuur
Dank uquote:
Maar wat brengt jou hierheen?quote:
Ohquote:Op maandag 9 december 2019 20:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat het het feedbacktopic was
Ja, sorryquote:
Donkerblauw zelfs, maar dat is al weer een tijdje geleden.quote:Op maandag 9 december 2019 20:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, sorryIk was wel opgelucht dat het niet de FB bleek te zijn.
![]()
Was jij niet ooit blauw?
Dan is er niks mis met mijn herinnering.quote:Op maandag 9 december 2019 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Donkerblauw zelfs, maar dat is al weer een tijdje geleden.
Ik zit hier al jaren, maar het is hier een beetje stil hier de laatste tijd helaasquote:Op maandag 9 december 2019 20:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan is er niks mis met mijn herinnering.
Wat brengt jou hier?
Tussen de bedrijven (als in, moddenquote:Op maandag 9 december 2019 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit hier al jaren, maar het is hier een beetje stil hier de laatste tijd helaas
Dat modden stelt ook niet zoveel voor (van welke afdeling ben je eigenlijk mod?), vroeger bestond dit topic voor driekwart uit mods die het zo 'druk' hadden.quote:Op maandag 9 december 2019 20:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tussen de bedrijven (als in, modden) moet ik hier dan maar eens wat vaker loeren.
Ik mod NWS.quote:Op maandag 9 december 2019 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat modden stelt ook niet zoveel voor (van welke afdeling ben je eigenlijk mod?), vroeger bestond dit topic voor driekwart uit mods die het zo 'druk' hadden.
Oh dat heb ik even gemist danquote:Op maandag 9 december 2019 21:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik mod NWS.![]()
En CUL, voor zover daar wat de modden valt.
NWS al wel 1 hele week.quote:Op maandag 9 december 2019 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat heb ik even gemist danSinds wanneer?
Sterkte dan maar, het blijft me een raadsel hoe Frutsel en sp3c het al zo lang volhouden.quote:Op maandag 9 december 2019 21:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
NWS al wel 1 hele week.
CUL misschien al wel 5 weken. #newbie
Ik vind het ook knap van zequote:Op maandag 9 december 2019 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sterkte dan maar, het blijft me een raadsel hoe Frutsel en sp3c het al zo lang volhouden.
Heb je ook stickertjes voor als ze zich goed gedragen?quote:Op maandag 9 december 2019 21:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap van ze![]()
Eigenlijk zie ik NWS een beetje als mijn eigen kleuterklasje soms, dat lijkt te werken.
Met glitters.quote:Op maandag 9 december 2019 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook stickertjes voor als ze zich goed gedragen?
Het zou alleen leuk zijn als het hier ook weer eens wat leefde, even roepenquote:
Hallon. Ik leef nog hoor. Maar ik kijk VI nuquote:Op maandag 9 december 2019 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zou alleen leuk zijn als het hier ook weer eens wat leefde, even roepen
@:Specularium
@:bitterbal
@:timmmmm
@:Frutsel
@:sp3c
@:Fylax
@:d4v1d
@:Karina
@:DJ11
@:Triggershot
@:moemoe
@:SuperHartje
@:Straatcommando
@:anonymoussie
@:Njosnavelin
@:Uccie
@:Mani89
@:Tem
@:Kauai
@:Vliegtuig89
@:YokiGeval
Corriequote:Op maandag 9 december 2019 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hallon. Ik leef nog hoor. Maar ik kijk VI nu
U riep?quote:Op maandag 9 december 2019 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:Straatcommando.
Nee wel jammer eigenlijk, een paar er van zijn gewoon helemaal weg en sommigen voelen zich tegenwoordig te goed voor dit topic, daarmee doel ik niet specifiek op @Specularium ofzo.quote:Op maandag 9 december 2019 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi. Goed lijstje wel idd. De meeste zie ik NOOIT meer eigenlijk, nergens.
Dit klinkt bijna als PTSSquote:Op maandag 9 december 2019 21:25 schreef Frutsel het volgende:
Wie moet ik bannen???
Oh wacht..
* Frutsel verder slaapt
Ik ben sowieso minder online, meestal meer lezen dan posten. 'Vroeger' was het wel gezellig ja. Vooral de gifjesquote:Op maandag 9 december 2019 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wel jammer eigenlijk, een paar er van zijn gewoon helemaal weg en sommigen voelen zich tegenwoordig te goed voor dit topic, daarmee doel ik niet specifiek op @:Specularium ofzo.
quote:Op maandag 9 december 2019 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wel jammer eigenlijk, een paar er van zijn gewoon helemaal weg en sommigen voelen zich tegenwoordig te goed voor dit topic, daarmee doel ik niet specifiek op @:Specularium ofzo.
Vroeger zou ik Triggerturk hebben gezegd maar tegenwoordig is het al haast een godswonder als die überhaupt een keer gedag komt zeggen.quote:Op maandag 9 december 2019 21:25 schreef Frutsel het volgende:
Wie moet ik bannen???
Oh wacht..
* Frutsel verder slaapt
De kunstwerkjes van Elfletteringquote:Op maandag 9 december 2019 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben sowieso minder online, meestal meer lezen dan posten. 'Vroeger' was het wel gezellig ja. Vooral de gifjes
Tegenwoordig zit die geloof ik alleen nog maar in MUZ, vraag me af of die daar ook nog wel een plaatjes maakt of dat dat met zijn oude account is meegestorven.quote:Op maandag 9 december 2019 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jammer, die kon soms ook altijd zo mad worden![]()
En yoki met zijn deuren stompen.
Oh ja dat wist ik. Hij kan het toch niet laten om af en toe te posten al is het alleen maar in MUZ>quote:Op maandag 9 december 2019 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit die geloof ik alleen nog maar in MUZ, vraag me af of die daar ook nog wel een plaatjes maakt of dat dat met zijn oude account is meegestorven.
Terwijl zijn grootste bron van ergernis hier al lang niet meer post, kan die best gewoon weer hier terug komen en leuk doen enzo.quote:Op maandag 9 december 2019 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat wist ik. Hij kan het toch niet laten om af en toe te posten al is het alleen maar in MUZ>
nee man laat die mafkees lekker wegblijven zegquote:Op maandag 9 december 2019 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl zijn grootste bron van ergernis hier al lang niet meer post, kan die best gewoon weer hier terug komen en leuk doen enzo.
Ik snap dat geval en de zogenaamde aandoenlijkheid er van niet, maar heb sowieso SW nooit echt begrepen.quote:Op maandag 9 december 2019 21:36 schreef sp3c het volgende:
na baby yoda zijn katten echt niet cute meer
Denk niet dat dat er in zit.quote:Op maandag 9 december 2019 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl zijn grootste bron van ergernis hier al lang niet meer post, kan die best gewoon weer hier terug komen en leuk doen enzo.
snap je wel, je zit nu gewoon leuk te doenquote:Op maandag 9 december 2019 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap dat geval en de zogenaamde aandoenlijkheid er van niet, maar heb sowieso SW nooit echt begrepen.
quote:Op maandag 9 december 2019 21:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man laat die mafkees lekker wegblijven zeg
Ik ben normaal niet zo van de starwars maar die kleine yoda is gewoon schattig joh.quote:Op maandag 9 december 2019 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap dat geval en de zogenaamde aandoenlijkheid er van niet, maar heb sowieso SW nooit echt begrepen.
Nee ik vind dat gedrocht gewoon niet schattig.quote:Op maandag 9 december 2019 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
snap je wel, je zit nu gewoon leuk te doen
Jij vindt zeker de Ghostbusters met die wijven ook heel erg goed.quote:Op maandag 9 december 2019 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien, de originele is ook al 20 jaar geleden dat ik die gezien heb denk ik.quote:Op maandag 9 december 2019 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij vindt zeker de Ghostbusters met die wijven ook heel erg goed.
Zie nu ook pas dat Sigourney Weaver er in meespeelt, maar die ken ik ook alleen maar als Ripley.quote:Op maandag 9 december 2019 21:42 schreef Karina het volgende:
Als je die film nu weer ziet denk je waarschijnlijk: wat ziet dat er slecht uit.
Huh dat wist ik ook helemaal niet, kan me niet herinneren iig.quote:Op maandag 9 december 2019 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie nu ook pas dat Sigourney Weaver er in meespeelt, maar die ken ik ook alleen maar als Ripley.
Toen had ze zelfs een wilde bos krullenquote:Op maandag 9 december 2019 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh dat wist ik ook helemaal niet, kan me niet herinneren iig.
In 2 of 3 had ze toch een kale kop?quote:
in 3 pas en volgens mij ook niet vanaf het beginquote:
Is die eindelijk uitquote:Op maandag 9 december 2019 21:50 schreef Karina het volgende:
Jammer dat Yoki er niet is, Iron Sky is er eindelijk, het vervolg!
Ik kan hem niet mentionen ik heb geen idee hoe hij tegenwoordig heet![]()
HIj is superslecht blijkbaar, ik heb nog niet gekeken. Hij is al een poosje uit zelfs. Juni of zo.quote:Op maandag 9 december 2019 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die eindelijk uit. Hopelijk is die net als deel 1 zo slecht dat die gewoon goed is
En Yoki heeft momenteel geen account geloof ik, of die houdt die nog verborgen.
Moet ik toch maar weer eens gaan kijken die eerste films, is ook al weer wat jaartjes geleden. Heb een tijdje terug nog wel die nieuwe Alien gezien, die ene die na Prometheus kwam.quote:Op maandag 9 december 2019 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
in 3 pas en volgens mij ook niet vanaf het begin
daar moest ik een beetje van huilenquote:Op maandag 9 december 2019 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik toch maar weer eens gaan kijken die eerste films, is ook al weer wat jaartjes geleden. Heb een tijdje terug nog wel die nieuwe Alien gezien, die ene die na Prometheus kwam.
Ik ken haar alleen van starship troopersquote:Op maandag 9 december 2019 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen had ze zelfs een wilde bos krullen
[ afbeelding ]
Ik ben of te jong voor de filmreferenties, of het is al bedtijd geweest.quote:
Prometheus is best een prima film als je hem meer dan 1 keer ziet, dan wordt het verhaal wat duidelijker. Die Covenant is gewoon een random space actiefilm, waren ze daar niet gewoon random alieneieren aan het kapotschieten in een grot ofzo?quote:Op maandag 9 december 2019 21:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar moest ik een beetje van huilen
prometheus ging nog
Zo gek is het toch niet om aan films te refereren die er al waren ver voordat je werd geboren?quote:Op maandag 9 december 2019 22:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben of te jong voor de filmreferenties, of het is al bedtijd geweest.
Is dat gewoon een Rocky reboot?quote:Op maandag 9 december 2019 22:05 schreef Specularium het volgende:
Creed II (2018) - IMDb
Dit zou iedereen moeten zien.
Welles. Maar ik ben ook geen filmkijkerquote:Op maandag 9 december 2019 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo gek is het toch niet om aan films te refereren die er al waren ver voordat je werd geboren?
Wil jii je gore laffe zwarte bek houden, zwartjoekel?quote:Op maandag 9 december 2019 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2019 22:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wil jii je gore laffe zwarte bek houden, zwartjoekel?
Triggered.quote:Op maandag 9 december 2019 22:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit is Rocky 4 deel 2, iedereen zit erin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet hij alleen hier. Normaal krijgt hij de hele dag klappen van zijn buurman Hassan.quote:Op maandag 9 december 2019 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
David de de huisracist van deze SC.
quote:Op maandag 9 december 2019 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet hij alleen hier. Normaal krijgt hij de hele dag klappen van zijn buurman Hassan.
Dan snap ik het wel.quote:Op maandag 9 december 2019 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet hij alleen hier. Normaal krijgt hij de hele dag klappen van zijn buurman Hassan.
Ga even lekker met een container in je nek in de Singel zwemmen joh.quote:Op maandag 9 december 2019 22:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nou topic gelijk weer dood.quote:Op maandag 9 december 2019 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga even lekker met een container in je nek in de Singel zwemmen joh.
Ja bedankt weer d1v4d.quote:
Hoezo dat nou weer, ik doe tenminste nog een poging hier weer een beetje leven te krijgen ja.quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer, ik doe tenminste nog een poging hier weer een beetje leven te krijgen ja.
quote:Op maandag 9 december 2019 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga even lekker met een container in je nek in de Singel zwemmen joh.
Hij begon hoor:quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 22:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja had misschien iets creatiever kunnen zijn dan die tamme sloot er weer bij te betrekken inderdaad.quote:Op maandag 9 december 2019 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar van jou verwacht ik toch echt meer.
Ik ben juist met extra vlees. Kwaliteitsvleesquote:Op maandag 9 december 2019 22:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jongens, deze bitterbal is zeker vegetarisch? Lijkt nergens op.
Greppelheks ook, maar we gaan het niet weer de hele avond over d1v4d's moeder hebben hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2019 22:31:44 ]
quote:Op maandag 9 december 2019 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Een Denneboom met 55 jaarringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 december 2019 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Een Denneboom met 55 jaarringen.Ok David.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee meer van bier uit de brouwerij.quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Hoeveel banen heb jij in de tussentijd versleten?
Daarom werk jij daar toch ook?quote:
Dat moet wel lukken toch?quote:Op maandag 9 december 2019 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wil dan wel de groostste gek zijn he.
ja halloquote:Op maandag 9 december 2019 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2019 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je ons weer vergetenquote:Op dinsdag 10 december 2019 04:52 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik kom later op de dag wel nogmaals langs, als jullie wakker zijn.
Gaat de goede kant op, bijna 'genezen', maar zal binnenkort mijn topic weer eens een keertje updaten.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hai
Hoe gaat het nu met je LTVDK (genezing vh ongeluk vorig jaar)?
quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op, bijna 'genezen', maar zal binnenkort mijn topic weer eens een keertje updaten.
Neverquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je ons weer vergeten
[ afbeelding ]
Héquote:Op woensdag 11 december 2019 23:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Never.
Aankomende dagen ergens kom ik weer voorbij.
In de tussentijd heb ik dit geweldige gifje gevonden (helemaal afkijken please!) om alvast in de winterstemming te komen:
[ afbeelding ]
Dat was niet zozeer een lijstje met maffe personen, maar als jij dat zo zietquote:Op donderdag 12 december 2019 09:21 schreef SuperHartje het volgende:
Ik werd hier genoemd in een lijstje met maffe users...ja ik weet het
Heyy
Haha jaquote:Op donderdag 12 december 2019 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was niet zozeer een lijstje met maffe personen, maar als jij dat zo ziet![]()
Nat0r!quote:
Werd jij ook teruggelokt?quote:Op donderdag 12 december 2019 09:21 schreef SuperHartje het volgende:
Ik werd hier genoemd in een lijstje met maffe users...ja ik weet het
Heyy
Heyyyyyyquote:Op donderdag 12 december 2019 15:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nat0r!
Is het leven nog een beetje leuk in... Amsterdam toch?
Waar? Niet dat ik je niet wil ontmoeten hoorquote:En ik las ergens dat jij mij graag wilde ontmoeten.
[..]
Ja ik werd ook geloktquote:Werd jij ook teruggelokt?
Ik kom hier te weinig. Yasmin heet ineens bitterbal.
Blijven leuke huisdieren... Piepen/kreunen ook zo leuk!quote:Op donderdag 12 december 2019 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik werd ook getagged, daarom hier een foto van mijn cavia's.
[ afbeelding ]
Ik besloot dat gisteren voor het eerst in jaren weer eens te kijken en kondigen ze gelijk aan dat vandaag de laatste uitzending is.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk nu de allerlaatste Jeroengod Pauw.
Vraag me af of DJ ANONIEM al van zijn balkon met bloemetjes is afgesprongen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik besloot dat gisteren voor het eerst in jaren weer eens te kijken en kondigen ze gelijk aan dat vandaag de laatste uitzending is.
Zo te zien niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag me af of DJ ANONIEM al van zijn balkon met bloemetjes is afgesprongen.
Misschien moet je gewoon eens een goed gesprek met hem hebben over wat hem allemaal dwars zit.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrij sensuele UI, hij begint te radicaliseren.
Als iemand mij daar een maandloon voor zou betalen zou ik het overwegen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens een goed gesprek met hem hebben over wat hem allemaal dwars zit.
Het maandloon van een vrijwilliger kun je krijgen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als iemand mij daar een maandloon voor zou betalen zou ik het overwegen.
moemoequote:
Dan moet je wat vaker langskomenquote:Op zondag 22 december 2019 00:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hallo hallo.
Ik miste jullie een beetje.
Ging Vliegtuig89 zeker allemaal vieze berichtjes sturen?quote:Op zondag 22 december 2019 00:21 schreef moemoe het volgende:
Wel snel mijn relatiestatus weggehaald overigens. Ik had het even een paar dagen op ''vrijgezel'' staan en dat was voor helemaal niemand leuk.
Ik had wel minstens een liefdesbrief van hem verwacht ja, maar helaas.quote:Op zondag 22 december 2019 00:22 schreef LTVDK het volgende:
Ging Vliegtuig89 zeker allemaal vieze berichtjes sturen?
Hij heeft ook al een hele tijd geen nieuw account meer gemaakt, zou die er dan nu eindelijk echt mee klaar zijn?quote:Op zondag 22 december 2019 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had wel minstens een liefdesbrief van hem verwacht ja, maar helaas.
Ik hoop niet de liefde tussen hem en mij over is, want wilde eigenlijk graag weer tekenspelletjes spelen binnenkort met hem.
Elfje blijft ook wel iets te lang hier weg, zal wel komen doordat 2019 een oneven getal is.quote:Op zondag 22 december 2019 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft ook al een hele tijd geen nieuw account meer gemaakt, zou die er dan nu eindelijk echt mee klaar zijn?
Ik hoop het want het is nu wel erg treurig gesteld hierquote:Op zondag 22 december 2019 00:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Elfje blijft ook wel iets te lang hier weg, zal wel komen doordat 2019 een oneven getal is.
In 2020 voorzie ik betere kansen voor deze slowchat.
Om dezelfde reden als dat jij niet als vrijgezel op FB staat, om van al die enge mannetjes af te zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 00:30 schreef moemoe het volgende:
Ik was eigenlijk nog het meest geschokt door Yasmin die tegenwoordig als bitterbal door het leven gaat.
De meeste mannen houden toch juist van frituur en bier?quote:Op zondag 22 december 2019 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als dat jij niet als vrijgezel op FB staat, om van al die enge mannetjes af te zijn.
Ja maar bitterbal klinkt net wat minder exotisch dan Yasmin.quote:Op zondag 22 december 2019 00:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
De meeste mannen houden toch juist van frituur en bier?
Maak jij het topic even vol?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |