Zeker!quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:51 schreef Strani het volgende:
Feitje van de dag, gratis en voor niks: Salsa is gewoon Spaans voor saus. Maakt niet uit wat voor saus.
Dat wist ikquote:Op vrijdag 1 november 2019 14:51 schreef Strani het volgende:
Feitje van de dag, gratis en voor niks: Salsa is gewoon Spaans voor saus. Maakt niet uit wat voor saus.
Taal is niet mijn ding, maar zelfs ik wist ditquote:Op vrijdag 1 november 2019 14:51 schreef Strani het volgende:
Ja, daar moet je Paulien Cornelisse voor heten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ja, dat is toch altijd met taarten?quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:09 schreef Aoibhin het volgende:
De taart had ik eigenlijk moeten laten afkoelen, maar dat duurt zo giga-lang. Toch maar aan begonnen en warm is het eigenlijk nog lekkerder
quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, daar moet je Paulien Cornelisse voor heten.Ik had haar nieuwste boek al gelezen, maar ze brengt hem nu ook als podcast uit ("Taal voor de leuk") en nu luister ik iedere dag een stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dan wordt het een kliederboel!quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:05 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
En als je samen de salsa wil dansen dan?
Ik eet deze taart altijd afgekoeld, omdat ik hem anders niet mooi uit de springvorm krijg. Nu ook niet echt...quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is toch altijd met taarten?![]()
Met appeltaart ook![]()
Echt leuke boeken zijn datquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had haar nieuwste boek al gelezen, maar ze brengt hem nu ook als podcast uit ("Taal voor de leuk") en nu luister ik iedere dag een stukje
Oja, dat is wel een dingetje jaquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik eet deze taart altijd afgekoeld, omdat ik hem anders niet mooi uit de springvorm krijg. Nu ook niet echt...Maar daar smaakt hij natuurlijk niet minder om
Ja, ik vind haar ook gewoon een leuk mensquote:
Die vond ik zó gekquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal in de kast staan!
Ook De Verwarde Cavia!
Afgezien van dat de hoofdrolspeler een cavia is is het eigenlijk een vrij normaal boek.quote:
Ja, daarom juist zo gekquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Afgezien van dat de hoofdrolspeler een cavia is is het eigenlijk een vrij normaal boek.
Mijn moeder heeft het boek ook gelezen, en die zei toen ze het uit had: 'ja, maar het is toch niet écht een cavia?'quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, daarom juist zo gekDat je dat af en toe vergat en dan dacht: oja, 't is een cavia
![]()
Goed puntquote:
Heb hem er uiteindelijk rondom uitgesneden en dus viel het op zich nog wel mee, maar gaf wel een kliederboel.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, dat is wel een dingetje jaMaar ik bak taarten toch nauwelijks voor de mooi
quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het boek ook gelezen, en die zei toen ze het uit had: 'ja, maar het is toch niet écht een cavia?'
Nee, die ken ik nog niet. Maar eens opzoeken dan!quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar ook gewoon een leuk mens(Maar dat zei ik laatst ook al toen we het over WIDM hadden
)
Ken je ook de 'Echt gebeurd' podcast? Is ook van haar
De Verwarde Cavia vond ik echt tofquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal in de kast staan!
Ook De Verwarde Cavia!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |