Je zit niet toevallig in een Arabisch land?quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, typisch toch. Ik had een of andere key ingedrukt denk ik, maar weet niet meer welke.
Hebreeuws is geloof ik ook van rechts naar linksquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Je zit niet toevallig in een Arabisch land?
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebreeuws is geloof ik ook van rechts naar links
quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:58 schreef Aoibhin het volgende:
Taart in de oven, en nu ruikt het huis zo lekker
Pompoentaartquote:
Ik ga toch geen aardappel in een zoete taart stoppen...quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:23 schreef I het volgende:
Straks is 't aardappeltaart, dan is het helemaal niet ''
Je had toch nog niet gezegd dat het een zoete taart wasquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga toch geen aardappel in een zoete taart stoppen...
Hm, ja, oké, goed puntquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Je had toch nog niet gezegd dat het een zoete taart was
Lekkerrquote:
Noujaa, alles is mogelijk tegenwoordig.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga toch geen aardappel in een zoete taart stoppen...
Jaquote:
Het zal vast al wel een keer gedaan zijn door iemandquote:
Die geur alleen al is het al meer dan waard.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaMoet nu nog een half uur in de oven zitten, maar het hele huis ruikt zo lekker naar specerijen nu
[..]
Het zal vast al wel een keer gedaan zijn door iemandMaar kan me er vrij weinig bij voorstellen.
Zal vast quiche achtig zijn, aardappelschijfjes, groente, kaas, gehakt. Ik zie het wel voor me eigenlijk. Trek nu.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaMoet nu nog een half uur in de oven zitten, maar het hele huis ruikt zo lekker naar specerijen nu
[..]
Het zal vast al wel een keer gedaan zijn door iemandMaar kan me er vrij weinig bij voorstellen.
Chips. Patat.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:57 schreef I het volgende:
Maar überhaupt kan ik me niks lekkers voorstellen met aardappels.
Oh, dat kan inderdaad prima. Maar we hadden het over een zoete taart met aardappelquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Zal vast quiche achtig zijn, aardappelschijfjes, groente, kaas, gehakt. Ik zie het wel voor me eigenlijk. Trek nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |