Nee toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb jij je nick ook al aangepast?
Ja klopt, dat streepje is weg nuquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb jij je nick ook al aangepast?
Staat je goed, die cleane lookquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:59 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja klopt, dat streepje is weg nu
Cool he?
Kaal of kammen jeweetzquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:59 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja klopt, dat streepje is weg nu
Cool he?
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat je goed, die cleane look
Nie kaal maar ook nie kammen waar ik kom zijn rook en vlammen met de beats die uit de speaker rammen en mijn raps die jou verlammen boooooohhhhhhquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nie kaal maar ook nie kammen waar ik kom zijn rook en vlammen met de beats die uit de speaker rammen en mijn raps die jou verlammen boooooohhhhhh
Wat is een flamecrew?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
De flame crew is ook weer ontwaakt zie ik
Sowieo rappersquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Brainpower is wel echt tenenkrommend op het podium trouwens.
Kom je vanzelf wel achter als je lang genoeg in KLB rond hangtquote:
Oh daar kom ik nietquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom je vanzelf wel achter als je lang genoeg in KLB rond hangt
In mijn verdediging: het was een gratis festival en we waren aan het wachten op wat anders.quote:
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom je vanzelf wel achter als je lang genoeg in KLB rond hangt
Echt hequote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh daar kom ik nietKlaag zelf al genoeg.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op de Fresh Prince of Bel air na, heb ik er ook niet veel me.
Houden zo!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vaker inquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Talentvolle rappers zijn vrij zeldzaam, helemaal de huidige generatie nederrappers en toebehoren zijn tenenkrommendquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In mijn verdediging: het was een gratis festival en we waren aan het wachten op wat anders.
Juichbaak, daar veranderen ze KLB af en toe naar geloof ik.quote:
Ik heb er geen verstand van en dat wil ik eigenlijk wel zo houden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Talentvolle rappers zijn vrij zeldzaam, helemaal de huidige generatie nederrappers en toebehoren zijn tenenkrommend
Ja maar nu zijn KLB en JUI er beidequote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Juichbaak, daar veranderen ze KLB af en toe naar geloof ik.
Dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja maar nu zijn KLB en JUI er beide
Muckjesquote:
Lamp kopen!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga er wel meteen weer vandoor, werk is op.
Ik heb lamp, lamp in auto zetten!quote:
Nee, is die goed? Doet hij daarin grappig? Want dat trek ik doorgaans nietquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb trouwens die serie op netflix gezien met sascha baron cohen?
Heet Spy.
Nee juist niet grappigquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, is die goed? Doet hij daarin grappig? Want dat trek in doorgaans niet
Ja, Borat ging wel. Maar The Dictator was echt zo megaaaaaaaaaflauwquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee juist niet grappigik vond et een goede serie ja. Maar vind et wel een interessante man. Als Borat vind ik hem super grappig.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee juist niet grappigik vond et een goede serie ja. Maar vind et wel een interessante man. Als Borat vind ik hem super grappig.
Oh oh nu ben ik ontmaskerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkeerde account, Loretta
Grappig hoe honden vaak op hun baasje lijkenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou je wel een leuke hont hebben
Mijn ouders hebben ook zo’n soort hondjequote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grappig hoe honden vaak op hun baasje lijken
[ afbeelding ]
Hij was zo goed in Wolf of Wall Streetquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:07 schreef mosrednA het volgende:
Zo nu dan wel naar het etentje.
Wss van 10 man aanhoren hoe ik vannacht in de baas zijn tijd 4u heb besteed aan iets voor mezelf
Is dat de algehele sfeer?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:07 schreef mosrednA het volgende:
Wss van 10 man aanhoren hoe ik vannacht in de baas zijn tijd 4u heb besteed aan iets voor mezelf
FOK!ken is ook belangrijkquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:07 schreef mosrednA het volgende:
Thxquote:
Ik persoonlijk heb wel stalen stoelpoten nodig zegmaarquote:
Kloptquote:
Tof! Handig als je dat soort dingen kunt. Ik ben al blij dat ik de selfscan bij Ikea snapquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:17 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Thx
[..]
Ik persoonlijk heb wel stalen stoelpoten nodig zegmaar
[..]
Klopt
En ik heb plankjes gezaagd en geschuurd voor een soort van fotolijstjes. Onze ontvanger zal er ook een in zn kerstpakket krijgen
Je moet ook geen 4 uur aan je pik lopen sjorren op kantoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:07 schreef mosrednA het volgende:
JUICHENquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:36 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
JUICHEN
Morgen sleutels nieuwe huis![]()
![]()
Houd het oude huis aan maar kans gekregen om echt het tofste huis ooit te huren in de stad, helemaal boven op de berg met uitzicht over de gehele stad. JUICHENquote:
Vetquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:39 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Houd het oude huis aan maar kans gekregen om echt het tofste huis ooit te huren in de stad, helemaal boven op de berg met uitzicht over de gehele stad. JUICHEN
Ook handig als ik eens op stap wil gaan, dan hoef ik niet steeds 10 euro voor de taxi te betalen (wat hier best een godsvermogen is)
Aanhouden. Is in een klein dorpje met 200 inwoners en een prachtige waterval. Prima rusten daarzoquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
VetMaak je foto/s voor ons?
![]()
En wat doe je met oude huis?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:47 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Aanhouden. Is in een klein dorpje met 200 inwoners en een prachtige waterval. Prima rusten daarzo
Ik zal morgen wat foto's maken! Alhoewel liever dit weekend want dan is het weer terug goed weer. Vandaag superkoud en miezerig
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:04 schreef Karzai het volgende:
Hebben jullie al snoep gekocht voor de kindjes die vanavond langs de deur komen?
Je gaat die kids olijven geven?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:15 schreef Karzai het volgende:
Nah ik heb worteltjes en knoflook olijven mocht het zover komen
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:58 schreef Karzai het volgende:
Denk niet dat er iemand komt, maja anders wel ja
Wat voorn pasta?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:34 schreef Karzai het volgende:
nog niet echt honger, maar ik heb net ook een borrelhapje genomen
Denk dat ik om half negen nog een klein bordje pasta eet
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:56 schreef Karzai het volgende:
de saus heb ik gemaakt van biologische eco tomaten met half om half gehakt, gele paprika, een grote ui, paar waspeentjes, spaanse peper, 3 tenen knoflook, wat italiaanse kruiden uit een potje, runderbouillonblok en een glas rode wijn
daarop zelf geschaafde grana padano
So so so sowiesoooquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nie kaal maar ook nie kammen waar ik kom zijn rook en vlammen met de beats die uit de speaker rammen en mijn raps die jou verlammen boooooohhhhhh
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:21 schreef Karzai het volgende:
en wat at jij, iets met kreeft doperwtjes en het schuim van een dolle hond?
Waar woon jij?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:47 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Aanhouden. Is in een klein dorpje met 200 inwoners en een prachtige waterval. Prima rusten daarzo
Ik zal morgen wat foto's maken! Alhoewel liever dit weekend want dan is het weer terug goed weer. Vandaag superkoud en miezerig
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Hansjee, rooie kool en apies.
Buddabeeertjeeeeequote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is inderdaad frisjes. Lekker hoor, ik houd wel van dit weer.
Hallo! Ik ben niemands mama.quote:
Doet me aan de Hattifattener van de Moomins denkenquote:
Ik moest googlen en ken het van Muck's ui (?), maar verder zegt het mij weinig. Al hebben we het er wel eens over gehad toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet me aan de Hattifattener van de Moomins denken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet me aan de Hattifattener van de Moomins denken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moest googlen en ken het van Muck's ui (?), maar verder zegt het mij weinig. Al hebben we het er wel eens over gehad toch?
Ik heb zo'n mok (met net even andere opdruk), drinken superfijnquote:
Het bolletje wol draakje?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
IJsdraakje heeft ook een Moomin UI, als ze Bradje niet heeft
Porselein ook? Ik heb een Van Gogh mok en die is ook zo fijn. Koffie blijft er lang warm in, fijne (mondgevoel) rand.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mok (met net even andere opdruk), drinken superfijn
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het bolletje wol draakje?
[..]
Porselein ook? Ik heb een Van Gogh mok en die is ook zo fijn. Koffie blijft er lang warm in, fijne (mondgevoel) rand.
Die heb ik!quote:
Nee, ik gebruik die mokken.quote:
Jij had echt ziek veel gelabeld in je huis manquote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik die mokken.
Althans, de meeste, heb er een paar die niet in gebruik zijn geraakt en die staan in een andere kast. Hoezo?
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Stinky
[ afbeelding ]
En fijn mondgevoel ja, al mijn koffie- en theemokken zijn van porselein
Met een Dymo?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij had echt ziek veel gelabeld in je huis man![]()
Oh, zo'n label. Ik dacht dat je een "winkel label" bedoelde.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij had echt ziek veel gelabeld in je huis man![]()
quote:
Waar de kopjes moeten staan e.d?quote:
Nee nee.quote:
Iittalaquote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:56 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik moet dat eens wat meer bekijken! Ik heb een enorme mok van dat finse merk, er staan oa vossen op
Ik had jou niet gelabeld!quote:
En op je kledingkasten, in de koelkast, op de plantquote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, zo'n label. Ik dacht dat je een "winkel label" bedoelde.
Maar nee, dat soort labels zit alleen op eten en planten en bier enzo
ha ja! Maar dan de gekleurde, er staan ook uilen opquote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Iittala![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
In mijn hand as we speak
Ben jij wel labelbaar als je op bezoek komt?quote:
ow dit klinkt goedquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
En op je kledingkasten, in de koelkast, op de plant
Misschien als je 10 rollen labeldinges inslaat, dan misschien een beetje?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben jij wel labelbaar als je op bezoek komt?
Oh is prima hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien als je 10 rollen labeldinges inslaat, dan misschien een beetje?
Kloptquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
ha ja! Maar dan de gekleurde, er staan ook uilen op
[ afbeelding ]
Idioot grote mokken welquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
[ afbeelding ]
Iittala Taika, jij hebt de kleurenversie en ik zwart wit![]()
Zelfde verder![]()
Ja hčquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow dit klinkt goedIk zie het zo voor me
Ik zou de neiging krijgen dingen per ongeluk expres ergens anders neer te zetten. Dat kopje op de plek van dat kommetje etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hč![]()
Zou hier in huis trouwens ook handig zijn
Koos en ik bakkeleien al jaren over waar de pureestamper en de theedoeken moeten liggen bijvoorbeeld. Such waste of time
Zekers, allemaal mooiquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Idioot grote mokken welDie zwart witte is ook mooi. Er is ook nog een rode versie.
Heb ik ook gedaan, bij Fogelquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou de neiging krijgen dingen per ongeluk expres ergens anders neer te zetten. Dat kopje op de plek van dat kommetje etc.
In de berging hier zou het wel een goed idee zijn. Dat is chaos in de stellingkasten.
Ik ook, anders vergeet ik het op te drinken voor het koud is.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Zekers, allemaal mooi![]()
Wel groot ja, ik krijg dat nu niet meer op maar giet ze dan gewoon minder vol
Ook zo'n ding jaquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook, anders vergeet ik het op te drinken voor het koud is.
quote:
Tuig.quote:
Lang geleden alweer. Maar gok van welquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]! Heerlijk. Kwam er natuurlijk gelijk achter?
Jeweettogggquote:
Nietquote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, ik was gebanned. Het was het vriendelijkste banbericht ooit.
Zwab, ben jij het?quote:
Een van de tofste FOK!ers die ik ontmoet heb.quote:
Oh nou dan ben ik hetquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een van de tofste FOK!ers die ik ontmoet heb.
Ja, veel met hem over gehad. Toffe man is het.quote:
weet ik veel, ik doe toch niks en ik negeer de hatersquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je niet weer een ban krijgen?
Oh ik dacht dat je oprecht druk was op werkquote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, ik was gebanned. Het was het vriendelijkste banbericht ooit.
Dat ook wel, stel alles uitquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:36 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je oprecht druk was op werk
Ik wil graag dat je weet dat ik je niet haatquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:27 schreef MCH het volgende:
[..]
weet ik veel, ik doe toch niks en ik negeer de haters
Ja dacht ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:36 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je oprecht druk was op werk
dat zou echt een teken van zwakte zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:37 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je weet dat ik je niet haat
Ik vind je soms oprecht wel echt irritant en een bloedzuiger, iemand die ik op een slechte dag op zn gezicht zou pompen, maar ik haat je niet
So be itquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:37 schreef MCH het volgende:
[..]
dat zou echt een teken van zwakte zijn
Nog een week of 7, ik ga dit weekend brieven schrijven weer voor een nieuwe baan.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:37 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dat is niet handig maat
Heb je niet bijna vakantie oid?
Ahh oke. Leef daar lekker naar toe zou ik zeggen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Nog een week of 7, ik ga dit weekend brieven schrijven weer voor een nieuwe baan.
Dat is al weer een tijdje geleden, geen ideequote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat heeft jou eigenlijk naar deze SC gebracht?
Dit is feitelijk al tig jaar mijn 'thuis' SCquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:41 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dat is al weer een tijdje geleden, geen idee
Zo erg is het ook weer niet, het is juist ook een leerzame tijd om te leren wat je niet wilquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:40 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ahh oke. Leef daar lekker naar toe zou ik zeggen.
Wel klote weer opzoek te moeten, maarja. Bijna niets erger dan met tegenzin naar je werkz
Kan alleen maar een zegen voor je huwelijk zijn dan tochquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Al is het hier door de jaren heen steeds stiller geworden
Mja dat geldt voor heel Fok
Hoe moeten ze raden dat jij het bent dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:47 schreef MCH het volgende:
[..]
een collega herkende laatst wel fok op m'n mobiel, ik schrok me dood
hij herkende de website, niet m'n nick. Heb ook wel eens een andere collega zien fokken op de pc, die klikte telkens snel weg als ik de kamer binnen kwamquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe moeten ze raden dat jij het bent dan?
In mijn omgeving kent echt niemand fok of uberhaubt een forum.
Zou grappig zijn als ji zou weten wat hun nicknames zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:48 schreef MCH het volgende:
[..]
hij herkende de website, niet m'n nick. Heb ook wel eens een andere collega zien fokken op de pc, die klikte telkens snel weg als ik de kamer binnen kwam
Die ene gast van de pc was echt een mongool, ik vond een sollicitatiebrief en cv van hem bij de printerquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als ji zou weten wat hun nicknames zijn
Misschien is het wel badeend?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Die ene gast van de pc was echt een mongool, ik vond een sollicitatiebrief en cv van hem bij de printer
Oeh, ga ik lezen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:00 schreef Fogel het volgende:
spemmmmmmm TRV / [Reisverslag] Nashville, New England (Mainly Maine) en Manhattan
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn niet zo interessant. New England/Maine heb ik meer interesse in
Ik vind het wel leuk tot nu toe maar niet fantastisch. Ben je ontslagen of heb je tegenwoordig vrij op vrijdag?quote:
Ik verbaas me vooral over zijn beenruimte in economy. Of Fogel is niet zo lang, of die maatschappij is erg scheutig met de pitch.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk tot nu toe maar niet fantastisch. Ben je ontslagen of heb je tegenwoordig vrij op vrijdag?
of ze zijn echt allemaal monsterlijk dik daarquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral over zijn beenruimte in economy. Of Fogel is niet zo lang, of die maatschappij is erg scheutig met de pitch.
Nee, rustig thuiswerkdagje
pics van je nichtje?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:33 schreef bitterbal het volgende:
Word net meegevraagd naar de bios door mijn nichtje. Die had een kaartje over.
The Joker.
Iemand al gezien?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:47 schreef MCH het volgende:
[..]
of ze zijn echt allemaal monsterlijk dik daar
Ik ben alleen in Seattle geweestquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat sowieso
O, Salem was ik ook. Raarste Thaise maaltijd ooit gegeten
New York, Boston, Philadelphia, Washington en alles wat je tussen die steden tegenkomt.quote:
uitstapje toen ik in Canada wasquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
New York, Boston, Philadelphia, Washington en alles wat je tussen die steden tegenkomt.
Hoe kwam je daar terecht dan?
Oei, en nu moet je werkenquote:Op vrijdag 1 november 2019 00:03 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Buda
Jaa was lekker en gezellig.
Wil alleen wel mn bed in eigenlijk
Helaas welquote:Op vrijdag 1 november 2019 00:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, en nu moet je werkenDat wordt een lange nacht dan.
Lekker mensen dood makenquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:11 schreef bitterbal het volgende:
Die piloot zat gisteren bij pauw.
Wat een baan. In die dingen mogen vliegen
Het is economy plus, daardoor extra ruimte. 38" pitch ipv 31-32.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral over zijn beenruimte in economy. Of Fogel is niet zo lang, of die maatschappij is erg scheutig met de pitch.
Nee, rustig thuiswerkdagje
Ik laat liever anderen voor me vliegen terwijl ik bier/champagne/gin-tonic drink.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das wel de downside maar dat vliegen in zon ding moet serieus machtig zijn.
Veliko Tarnovo en Hotnitsaquote:
Ik kies altijd de laatste rij middelste stoel maar dat is omdat het statistisch de veiligste locatie is. Maarja, ik vlieg ook niet zonder valium. Dat zegt al genoegquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is economy plus, daardoor extra ruimte. 38" pitch ipv 31-32.
Ik ben te oud om helemaal achterin het vliegtuig opgevouwen te zitten
Ik koop niet, enkel huur met maandelijkse opzeg. Geeft meer vrijheidquote:
Ah.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:08 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik koop niet, enkel huur met maandelijkse opzeg. Geeft meer vrijheid
Dacht dat vliegen de veiligste manier van reizen is?quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:05 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik kies altijd de laatste rij middelste stoel maar dat is omdat het statistisch de veiligste locatie is. Maarja, ik vlieg ook niet zonder valium. Dat zegt al genoeg
Als het even kan pak ik 3A, eventueel 4A.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:05 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik kies altijd de laatste rij middelste stoel maar dat is omdat het statistisch de veiligste locatie is. Maarja, ik vlieg ook niet zonder valium. Dat zegt al genoeg
Ah, Dven in nieuwe vorm of hebben we meer Bulgaren hier op Fok?quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:04 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Veliko Tarnovo en Hotnitsaen een appartement in Sozopol maar dat is meer voor de zomer. Moeite waard om te googelen in ieder geval
Ik moet nu denken aan Connery in Highlander 2.quote:
Alle vervolgfilms van Highlander zijn volgens mij matig. Deel 1 heb ik ontelbare keren gezien. Mede door de muziekquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
[..]
Ik moet nu denken aan Connery in Highlander 2.(Ja, ik weet dat 'ie matig is, ik heb er een sterk nostalgiefilter bij.
)
Idem dito hier. Alleen voor vluchten korter dan twee uur wil ik nog wel eens gewone Economy boeken.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is economy plus, daardoor extra ruimte. 38" pitch ipv 31-32.
Ik ben te oud om helemaal achterin het vliegtuig opgevouwen te zitten
I know his name!quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alle vervolgfilms van Highlander zijn volgens mij matig. Deel 1 heb ik ontelbare keren gezien. Mede door de muziek
Queenquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alle vervolgfilms van Highlander zijn volgens mij matig. Deel 1 heb ik ontelbare keren gezien. Mede door de muziek
Heerlijk, zo fout, zo nostalgisch iddquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
[..]
Ik moet nu denken aan Connery in Highlander 2.(Ja, ik weet dat 'ie matig is, ik heb er een sterk nostalgiefilter bij.
)
quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:56 schreef Molo het volgende:
Tevens hurray voor de officiële opening van de metrolijn hier
Gratis reizen én gratis croissantje kwam ik net achter
Had nog niet ontbeten dus prrrrrima
Heeft Joop die wel kunnen bemachtigen?quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het erge met deel 2 is dat ik ook nog de "slechtste" versie als jeugdfavoriet heb. Die hebben ze compleet aangepast later en die eerste versie zie je nooit meer.
In Europa is de trein veiliger maar je hebt wel een punt jaquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat vliegen de veiligste manier van reizen is?
Al begrijp ik vliegangst wel.
Tijdelijke nieuwe naam jaquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, Dven in nieuwe vorm of hebben we meer Bulgaren hier op Fok?
Klinkt wel goed! Voorlopig wel plan om daar in die contreien te blijven?
Maar dan ben je in ieder geval thuis in plaats van op kilometers hoogte en omringd door honderden mensenquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het even kan pak ik 3A, eventueel 4A.
Thuisblijven is gevaarlijker
Wellicht heb ik 'm nog op een gammele videoband.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft Joop die wel kunnen bemachtigen?
(Ik voorzie een filmavondje)
Klinkt zo kansloos dit hequote:Op vrijdag 1 november 2019 10:42 schreef MCH het volgende:
Nog 2 uurtjes werken en ik neem weekend, lekker zuipen en wipjes maken
Ga kinderen makenquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:42 schreef MCH het volgende:
Nog 2 uurtjes werken en ik neem weekend, lekker zuipen en wipjes maken
There can be only one!quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
[..]
)
Scruupquote:
He potjandrie..quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Scruup![]()
Neuhhh, ik zit thuis met de griep, dus ik doe kalm aan
Omdat ik het ook niet doe.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:52 schreef MCH het volgende:
Waarom neemt niemand ooit z'n telefoon op waar ik werk
Liefst The Quickening dus.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
There can be only one!
En ja, de volgende films zijn ruk, maar toch moet ik af en toe kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |