Nee toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb jij je nick ook al aangepast?
Ja klopt, dat streepje is weg nuquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb jij je nick ook al aangepast?
Staat je goed, die cleane lookquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:59 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja klopt, dat streepje is weg nu
Cool he?
Kaal of kammen jeweetzquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:59 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja klopt, dat streepje is weg nu
Cool he?
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat je goed, die cleane look
Nie kaal maar ook nie kammen waar ik kom zijn rook en vlammen met de beats die uit de speaker rammen en mijn raps die jou verlammen boooooohhhhhhquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nie kaal maar ook nie kammen waar ik kom zijn rook en vlammen met de beats die uit de speaker rammen en mijn raps die jou verlammen boooooohhhhhh
Wat is een flamecrew?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
De flame crew is ook weer ontwaakt zie ik
Sowieo rappersquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Brainpower is wel echt tenenkrommend op het podium trouwens.
Kom je vanzelf wel achter als je lang genoeg in KLB rond hangtquote:
Oh daar kom ik nietquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom je vanzelf wel achter als je lang genoeg in KLB rond hangt
In mijn verdediging: het was een gratis festival en we waren aan het wachten op wat anders.quote:
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom je vanzelf wel achter als je lang genoeg in KLB rond hangt
Echt hequote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh daar kom ik nietKlaag zelf al genoeg.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op de Fresh Prince of Bel air na, heb ik er ook niet veel me.
Houden zo!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vaker inquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Talentvolle rappers zijn vrij zeldzaam, helemaal de huidige generatie nederrappers en toebehoren zijn tenenkrommendquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In mijn verdediging: het was een gratis festival en we waren aan het wachten op wat anders.
Juichbaak, daar veranderen ze KLB af en toe naar geloof ik.quote:
Ik heb er geen verstand van en dat wil ik eigenlijk wel zo houden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Talentvolle rappers zijn vrij zeldzaam, helemaal de huidige generatie nederrappers en toebehoren zijn tenenkrommend
Ja maar nu zijn KLB en JUI er beidequote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Juichbaak, daar veranderen ze KLB af en toe naar geloof ik.
Dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja maar nu zijn KLB en JUI er beide
Muckjesquote:
Lamp kopen!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga er wel meteen weer vandoor, werk is op.
Ik heb lamp, lamp in auto zetten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |