Ik had hem ook nog maar weer verouderd.quote:
Dees is het spoor een beetje bijster ben ik bang...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Deissyy is wel gecharmeerd deal er maar mee
We slopen elke vaste OP die ooit gaat verschijnen.quote:
Nee het is de app voor zijn dashcam en daarvoor moet ik naar zijn auto, maar daar vind ik het veel te koud voorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staat die laatste app al op de smartphone nu?
Nou zeg, ik heb nog wel één voor één al die [img] shit zitten veranderen. Blijkbaar verkeerd opgeslagen, het kwam er zo uit te zien:quote:
Ontspoordquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dees is het spoor een beetje bijster ben ik bang...
Ik weet niet of dat handig isquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We slopen elke vaste OP die ooit gaat verschijnen.
Kap eens met dat gezwam.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We slopen elke vaste OP die ooit gaat verschijnen.
Mooi dit, scheelt veel gezeik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou zeg, ik heb nog wel één voor één al die [img] shit zitten veranderen. Blijkbaar verkeerd opgeslagen, het kwam er zo uit te zien:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ook mooi
Zegt de gene die uit zijn plaat gaat als er een kaap isquote:
Zomer 2020 is ie de 1e weer.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het is de app voor zijn dashcam en daarvoor moet ik naar zijn auto, maar daar vind ik het veel te koud voor
Slotje !!!quote:
Dat is toch ook belachelijk. Sommigen zitten er gewoonweg op te azen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zegt de gene die uit zijn plaat gaat als er een kaap is
Ik denk dat ik dat vrijdag meteen fa zeggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zomer 2020 is ie de 1e weer.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat vrijdag meteen fa zeggen.
Ja klopt Fann bijvoorbeeldquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is toch ook belachelijk. Sommigen zitten er gewoonweg op te azen.
En sommige op de lapo bij post 300quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is toch ook belachelijk. Sommigen zitten er gewoonweg op te azen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat vrijdag meteen ga zeggen.
Fann doet dat, en Deis veegtquote:
Hij wil vast van allesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te zoeken maar @:D. of @:Superbadeendje heeft hem vast nog wel.
Misschien wil MCH er ook wel bij
Ik heb het haar niet zien doen.quote:
Het is zoquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef TillyB het volgende:
@:Deisyy
[ afbeelding ][ [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het haar niet zien doen.
Ja, fix dat even wil je?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]jaaaa
alleen, niet alle uién doen t
Ik wil een ponyquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn hemel !
Is dit een tiener topic?
Soms een kleuterschool.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn hemel !
Is dit een tiener topic?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik klikt, maar hij doet het niet
Ik zet mijn cassettebandje zo wel op dan
Heb je potlodenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik klikt, maar hij doet het niet
Ik zet mijn cassettebandje zo wel op dan
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn hemel !
Is dit een tiener topic?
quote:
Van mij mag het ook hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn mama zei dat het mocht van die plaatjes.
Het was voor mij de plek waar ik voor het eerst goede muziek hoorde.quote:
We moeten weer lang wachten op die volgende schone dagquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dank u, heer pullup, tevens dinderdag uitvindert.
ow die, waar is die gebleven jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef PP_Sound het volgende:
Probeerde een link te leggen maar hij komt uit een andere kutstad.
Beter een pamper in hun mondje proppenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dempende Pamper om en gaan.
t vroegere hyvesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn hemel !
Is dit een tiener topic?
In een stalquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was voor mij de plek waar ik voor het eerst goede muziek hoorde.
Op de kleuterschool?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was voor mij de plek waar ik voor het eerst goede muziek hoorde.
Ja. Je kijkt er al naar uit als het net voorbij is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
We moeten weer lang wachten op die volgende schone dag
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beter een pamper in hun mondje proppen
Rust
Fann en jij hebben wel wat overeenkomstenquote:
Nou wat let je?quote:
Hoi kleine Groot.quote:
Afschuwelijk maar dat jaquote:
yo kurva! morgen is het pas Halloweenquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Afschuwelijk maar dat ja![]()
Je had ook My Space .......net zo vreselijk
wat doe je nu weer?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef TillyB het volgende:
@:Deisyy
[ afbeelding ][ [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
4 a 5 dagenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Prisha!
Enig idee hoelang een postkaartje onderweg is naar de USA?
ja doe esquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moeten er dan niet wat meer glitters in?
Email duurt wat korterquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Prisha!
Enig idee hoelang een postkaartje onderweg is naar de USA?
quote:
TillyB dingenquote:
ga je richting marioquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
yo kurva! morgen is het pas Halloween
Uit een UI haal je veelquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moeten er dan niet wat meer glitters in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |