Ik had hem ook nog maar weer verouderd.quote:
Dees is het spoor een beetje bijster ben ik bang...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Deissyy is wel gecharmeerd deal er maar mee
We slopen elke vaste OP die ooit gaat verschijnen.quote:
Nee het is de app voor zijn dashcam en daarvoor moet ik naar zijn auto, maar daar vind ik het veel te koud voorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staat die laatste app al op de smartphone nu?
Nou zeg, ik heb nog wel één voor één al die [img] shit zitten veranderen. Blijkbaar verkeerd opgeslagen, het kwam er zo uit te zien:quote:
Ontspoordquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dees is het spoor een beetje bijster ben ik bang...
Ik weet niet of dat handig isquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We slopen elke vaste OP die ooit gaat verschijnen.
Kap eens met dat gezwam.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We slopen elke vaste OP die ooit gaat verschijnen.
Mooi dit, scheelt veel gezeik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou zeg, ik heb nog wel één voor één al die [img] shit zitten veranderen. Blijkbaar verkeerd opgeslagen, het kwam er zo uit te zien:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ook mooi
Zegt de gene die uit zijn plaat gaat als er een kaap isquote:
Zomer 2020 is ie de 1e weer.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het is de app voor zijn dashcam en daarvoor moet ik naar zijn auto, maar daar vind ik het veel te koud voor
Slotje !!!quote:
Dat is toch ook belachelijk. Sommigen zitten er gewoonweg op te azen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zegt de gene die uit zijn plaat gaat als er een kaap is
Ik denk dat ik dat vrijdag meteen fa zeggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zomer 2020 is ie de 1e weer.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat vrijdag meteen fa zeggen.
Ja klopt Fann bijvoorbeeldquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is toch ook belachelijk. Sommigen zitten er gewoonweg op te azen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |