abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 zondag 27 oktober 2019 @ 14:49:00 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189647955
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189648132
Nieuw deel, nieuwe kansen.
Off topic posts mogen wegblijven. Bnw hoort hier ook niet.
Commentaar op de moderatie graag in het FB topic.

Game on.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Redactie Games zondag 27 oktober 2019 @ 14:56:28 #3
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_189648163
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef ZOA het volgende:
Pro Trump posten mag ook maar wees voorzichtig.
Als je het goed weet te onderbouwen dan mag je hier Trump en de Republikeinse partij best verdedigen en supporten. Martijn3de weet dat prima te doen.

Alleen hebben alle Trump-proleten een beetje het probleem dat ze vaak in een echo chamber leven en wanneer ze daar buiten stappen worden geschokt dat er mensen zijn die niet staan achter de grote oranje leider.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_189648391
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:56 schreef Puddington het volgende:

[..]

Als je het goed weet te onderbouwen dan mag je hier Trump en de Republikeinse partij best verdedigen en supporten. Martijn3de weet dat prima te doen.

Alleen hebben alle Trump-proleten een beetje het probleem dat ze vaak in een echo chamber leven en wanneer ze daar buiten stappen worden geschokt dat er mensen zijn die niet staan achter de grote oranje leider.
De oppermachtige status in het Midden Oosten opgeven.NATO mocht nog nodig zijn, laten zijn en instandhouding evenredig naar leden en wensen.. 2 dingetjes
Verder is Trump noch Democraat nog Republikein dus het verdedigen van Republikeinen waar je om vraagt is iets waar jij van steltt dat ik het moet verdedigen terwijl jezelf de plank al volledig misslaat

[ Bericht 9% gewijzigd door ZOA op 27-10-2019 15:14:01 ]
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Redactie Games zondag 27 oktober 2019 @ 15:10:56 #5
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_189648459
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:07 schreef ZOA het volgende:

[..]

De oppermachtige status in het Midden Oosten opgeven.NATO mocht nog nodig zijn, laten zijn en instandhouding evenredig naar leden en wensen.. 2 dingetjes
Dat is geen onderbouwen, vrind.
pi_189648693
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 14:56 schreef Puddington het volgende:

[..]

Verder alleen democraten zijn al 3 jaar geschokt
pi_189648699
FiveThirtyEight heeft weer een update van hun impeachment polling analyse:
https://fivethirtyeight.c(...)chment-one-month-in/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:24:45 #8
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_189648806
Mooie prestatie van Trump en vooral natuurlijk de Generaals. Ik vond de speech ook goed, alleen bij de vragen ging het helaas weer alle kanten op en was het niet altijd te volgen. Maar ik denk dat dit wel een positief effect gaat hebben op de peilingen en de kansen van een impeachment weer wat zal verkleinen.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:32:27 #9
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_189648938
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:24 schreef martijnde3de het volgende:
Mooie prestatie van Trump en vooral natuurlijk de Generaals. Ik vond de speech ook goed, alleen bij de vragen ging het helaas weer alle kanten op en was het niet altijd te volgen. Maar ik denk dat dit wel een positief effect gaat hebben op de peilingen en de kansen van een impeachment weer wat zal verkleinen.
Tenzij het (geslaagde) aanslagen op Amerikaanse troepen triggert.
are we infinite or am I alone
pi_189648981
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:24 schreef martijnde3de het volgende:
Wat heeft Trump precies gepresteerd?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:38:43 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189649034
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat heeft Trump precies gepresteerd?
Meegekeken :+

Hij zou z'n eigen oude tweet eens ter harte moeten nemen :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189649036
Waarom al die onnodige grafische details en hyperbolen aangaande de dood van al-Baghdadi? Dat kweekt alleen maar meer terrorisme.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 27 oktober 2019 @ 15:39:37 #13
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189649051
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:38 schreef Barbusse het volgende:
Waarom al die onnodige grafische details en hyperbolen aangaande de dood van al-Baghdadi? Dat kweekt alleen maar meer terrorisme.
Trump's ego...
pi_189649070
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Trump's ego...
....is een bedreiging voor de VS.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Games zondag 27 oktober 2019 @ 15:47:54 #15
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_189649209
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:16 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je weet dat dat niemand gaat overtuigen he. Zie die post van Martijnde3de boven je. Dat is gewoon een observatie, keurig gebracht.

Niks "jamaar democraten", "de feiten". Gewoon de conclusies die hij trekt uit de observatie. Neem er een voorbeeld aan.

[ Bericht 4% gewijzigd door capricia op 27-10-2019 16:56:55 ]
pi_189649327
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:47 schreef Puddington het volgende:

[..]

Je weet dat dat niemand gaat overtuigen he. Zie die post van Martijnde3de boven je. Dat is gewoon een observatie, keurig gebracht.

Niks "jamaar democraten", "de feiten". Gewoon de conclusies die hij trekt uit de observatie. Neem er een voorbeeld aan.
Ik hoef niemand te overtuigen en de feiten die ik opgenoemd heb zijn tevens observaties.
pi_189649367
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:07 schreef ZOA het volgende:

[..]

Verder is Trump noch Democraat nog Republikein dus het verdedigen van Republikeinen waar je om vraagt is iets waar jij van steltt dat ik het moet verdedigen terwijl jezelf de plank al volledig misslaat
Ik word duizelig van het lezen van jouw posts, het lijkt net of het door Google Translate is vertaald ofzo.
Radio Espantoso
pi_189649599
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:59 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Ik word duizelig van het lezen van jouw posts, het lijkt net of het door Google Translate is vertaald ofzo.
Sorry daarvoor
  Overall beste user 2022 zondag 27 oktober 2019 @ 16:11:46 #19
3928 Ulx
pi_189649635
biannagolodryga twitterde op zondag 27-10-2019 om 14:34:53 A lot of emphasis on Russia’s role through out Trump’s description of the al-Baghdadi mission. Trump thanked Russia first. Went on to say “Russia was great, Russia let us fly through space. Russia hates ISIS as much as us.” reageer retweet
parfitt_tom twitterde op zondag 27-10-2019 om 15:48:12 In response, Russian defence ministry says it doubts whether the operation to kill al-Baghdadi even took place, there were no such strikes in Idlib "de-escalation zone" yesterday and it knows nothing about Russia cooperating with an American fly-over... https://t.co/fjETx1SIgc reageer retweet
Watte ?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189649719
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:11 schreef Ulx het volgende:
biannagolodryga twitterde op zondag 27-10-2019 om 14:34:53 A lot of emphasis on Russia’s role through out Trump’s description of the al-Baghdadi mission. Trump thanked Russia first. Went on to say “Russia was great, Russia let us fly through space. Russia hates ISIS as much as us.” reageer retweet
parfitt_tom twitterde op zondag 27-10-2019 om 15:48:12 In response, Russian defence ministry says it doubts whether the operation to kill al-Baghdadi even took place, there were no such strikes in Idlib "de-escalation zone" yesterday and it knows nothing about Russia cooperating with an American fly-over... https://t.co/fjETx1SIgc reageer retweet
Watte ?
Ik blijf mij verbazen over de kruiperige manier waarop Trump zich keer op keer opstelt richting Rusland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 zondag 27 oktober 2019 @ 16:19:54 #21
3928 Ulx
pi_189649799
Wat zou hij de Russen hebben gezegd toen hij vroeg of ze over mochten vliegen?
  zondag 27 oktober 2019 @ 16:26:56 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189649916
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

....is een bedreiging voor de VS.
True :Y
pi_189649936
“Please tell me they didn’t literally stage a photo shoot.“

https://mobile.twitter.com/bradmossesq/status/1188474320592539649
Zie tweet. B-)

Comments zijn vaak lezenswaardig. Ziet.
“ Trump was at his golf course at 3:30pm.”
https://mobile.twitter.co(...)/1188474695915585547
  Overall beste user 2022 zondag 27 oktober 2019 @ 16:32:42 #24
3928 Ulx
pi_189649993
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik blijf mij verbazen over de kruiperige manier waarop Trump zich keer op keer opstelt richting Rusland.
Omdat hij eerst de Russen bedankte en pas daarna de eigen troepen? Kwestie van prioriteiten.
pi_189650082
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Omdat hij eerst de Russen bedankte en pas daarna de eigen troepen? Kwestie van prioriteiten.
Dat zou je inderdaad vreemd kunnen vinden.
pi_189650157
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:38 schreef Barbusse het volgende:
Omdat Trump een empathieloze eikel is. Door dit soort dingen met een glimlach bijkans te verkondigen geeft het een mooi inkijkje in zijn ziel: gevoelloos, leeg.

Elke andere president had het gewoon professioneel gortdroog verkondigd met wat platitudes over united we stand.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_189650230
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:44 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Omdat Trump een empathieloze eikel is. Door dit soort dingen met een glimlach bijkans te verkondigen geeft het een mooi inkijkje in zijn ziel: gevoelloos, leeg.

Elke andere president had het gewoon professioneel gortdroog verkondigd met wat platitudes over united we stand.
Las op Politico net nog een stuk over hoe de aanpak van Trump tegen terreur averechts werkt en terroristen juist in het zadel helpt.

En door zich op deze wijze te uiten, voelen terroristen zich weer gesterkt dat ze met een Satan te maken hebben.
  zondag 27 oktober 2019 @ 16:58:34 #28
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_189650516
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Las op Politico net nog een stuk over hoe de aanpak van Trump tegen terreur averechts werkt en terroristen juist in het zadel helpt.

En door zich op deze wijze te uiten, voelen terroristen zich weer gesterkt dat ze met een Satan te maken hebben.
Terroristen laten zich niet van de wijs brengen door wat hij zegt, laat staan hoe. In hun ogen zal het de grote satan blijven. Wel heb je een risico dat gematigden sneller radicaliseren.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_189650603
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien maar heeft hij de Koerden ook bedankt?

SPOILER
RichardHaass twitterde op zondag 27-10-2019 om 14:38:40 The irony of the successful operation against al-Baghdadi is that it could not have happened without US forces on the ground that have been pulled out, help from Syrian Kurds who have been betrayed, and support of US intelligence community that has so often been disparaged. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189651625
“ Trump says it was an hour and twenty minute flight, which should help everyone figure out where the raid came from.”

https://mobile.twitter.co(...)/1188448276493881351

Allerlei info wijst erop, dat trump op de golfbaan stond tijdens de raid, ook in gezelschap van Lindsey.
Ws. Lieten ze hem de opname zien.
Er zijn meer vraagtekens bij alle opmerkingen/ leugens tijdens de pressco.
pi_189652885
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:44 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En die platitudes zijn het enige wat nodig is. Wat Trump verkondigde werkt alleen maar radicalisatie in de hand.
pi_189653049
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:48 schreef KoosVogels het volgende:

De terroristen geloven sowieso al dat ze met Satan te maken hebben. Het doel van de terroristen is duidelijk, ze willen oorlog tegen het westen en uiteindelijk willen ze dat heel de wereld islamitisch word zoals het in de Koran staat geschreven.
Een paar zoete woorden van Trump had helemaal niets afgedaan aan dat feit.
  Overall beste user 2022 zondag 27 oktober 2019 @ 18:56:01 #33
3928 Ulx
pi_189653110
quote:
5s.gif Op zondag 27 oktober 2019 17:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien maar heeft hij de Koerden ook bedankt?

SPOILER
RichardHaass twitterde op zondag 27-10-2019 om 14:38:40 The irony of the successful operation against al-Baghdadi is that it could not have happened without US forces on the ground that have been pulled out, help from Syrian Kurds who have been betrayed, and support of US intelligence community that has so often been disparaged. reageer retweet
Volgens mij wel. Ander punt: Poetin werd geďnformeerd. De club van acht niet.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 27 oktober 2019 @ 19:11:11 #34
426493 crew  PippenScottie
pi_189653440
Propagandastuntje werkt niet echt.

Morgen over tot de orde van de dag: impeachment.
My friends all drive horses
  Overall beste user 2022 zondag 27 oktober 2019 @ 19:35:50 #35
3928 Ulx
pi_189653970
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 19:11 schreef PippenScottie het volgende:
Propagandastuntje werkt niet echt.

Morgen over tot de orde van de dag: impeachment.
Uiteraard. Een impeachmentonderzoek is niet weg te wuiven. Dat gaat gewoon niet. Het lukte Nixon niet, het lukte Clinton niet, het zal Trump ook niet lukken.
  Overall beste user 2022 zondag 27 oktober 2019 @ 19:43:49 #36
3928 Ulx
pi_189654129
RohitKachrooITV twitterde op zondag 27-10-2019 om 14:53:07 The White House releases an image it says was taken in the Situation Room yesterday during the operation to capture or kill Abu Bakr al-Baghdadi https://t.co/ZVpj06hWgv reageer retweet
Trump was op dat moment op de golfbaan en iedereen poseert voor de camera. En de kabels zijn niet ingeplugd.

Wat een bullshit.
pi_189654409
De hele actie is dus gelukt ondanks en niet dankzij POTUS:

rgoodlaw twitterde op zondag 27-10-2019 om 19:21:48 “Trump’s abrupt decision to withdraw American forces from northern Syria disrupted the meticulous planning and forced Pentagon officials to press ahead with a risky, night raid.... Baghdadi’s death...occurred largely in spite of Mr. Trump’s actions.”https://t.co/QVLBkodxo7 reageer retweet
C.I.A. Got Tip on al-Baghdadi’s Location From Arrest of a Wife and a Courier

President Trump’s abrupt decision to pull forces from northern Syria disrupted planning for the raid and forced the Pentagon to press ahead with a risky night operation, military officials said.
quote:
[..]

But Mr. Trump’s abrupt decision to withdraw American forces from northern Syria disrupted the meticulous planning and forced Pentagon officials to press ahead with a risky, night raid before their ability to control troops and spies and reconnaissance aircraft disappeared, according to military, intelligence and counterterrorism officials. Mr. al-Baghdadi’s death, they said, occurred largely in spite of Mr. Trump’s actions.

[..]
rgoodlaw twitterde op zondag 27-10-2019 om 19:35:20 From now on, remember this.👇 https://t.co/Cx5Zv7zOlI reageer retweet
rgoodlaw twitterde op zondag 27-10-2019 om 19:56:45 Fuller quote from NYT:"Kurds ... continued to provide information to the CIA on Mr. al-Baghdadi even after Mr. Trump's decision to withdraw the American troops .... The Syrian and Iraqi Kurds, one official said, provided more intelligence for the raid than any single country." reageer retweet

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 27-10-2019 20:13:25 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 27 oktober 2019 @ 20:59:08 #38
3928 Ulx
pi_189656563
  zondag 27 oktober 2019 @ 21:11:11 #39
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_189656955
quote:
DAT is 4d schaak.
Op het scherp van de snede.
  Overall beste user 2022 zondag 27 oktober 2019 @ 21:13:33 #40
3928 Ulx
pi_189657034
Ja, zijn de Russen te vertrouwen? Als Trump zegt dat ze liegen, waarom stelde hij ze dan op de hoogte?
  Overall beste user 2022 zondag 27 oktober 2019 @ 21:14:40 #41
3928 Ulx
pi_189657075
TimOBrien twitterde op zondag 27-10-2019 om 17:23:11 “The risk of a Senate conviction of President Donald Trump is higher than it may at first appear. This is the conclusion I reach by applying game theory.” - @tylercowen https://t.co/MorfcoFYxB reageer retweet
Aardig stuk over het komende impeachmentproces.
pi_189657419
Het kan ook nooit een keer normaal he :') En zo lastig was het niet om dat vandaag wel voor elkaar te krijgen.
pi_189661731
Filmpje in tweet:
albamonica twitterde op maandag 28-10-2019 om 02:10:08 Full on “LOCK HIM UP! LOCK HIM UP!” chants heard throughout the crowd at Nats Park after President Trump was announced and shown on screen here #WorldSeries https://t.co/1ktVXkHYFy reageer retweet
  Overall beste user 2022 maandag 28 oktober 2019 @ 05:54:37 #44
3928 Ulx
pi_189662100
:D
  Overall beste user 2022 maandag 28 oktober 2019 @ 06:25:13 #45
3928 Ulx
pi_189662196
NBCNews twitterde op maandag 28-10-2019 om 02:19:55 WATCH: President Trump met with loud boos as he is introduced at the World Series in Nationals Park on Sunday night. https://t.co/4RTW8ZqxqP reageer retweet
Benieuwd of de Trumpisten schande zullen spreken van dit gedrag.
pi_189662298
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 03:18 schreef Kijkertje het volgende:
Filmpje in tweet:
albamonica twitterde op maandag 28-10-2019 om 02:10:08 Full on “LOCK HIM UP! LOCK HIM UP!” chants heard throughout the crowd at Nats Park after President Trump was announced and shown on screen here #WorldSeries https://t.co/1ktVXkHYFy reageer retweet
Mooie aanvullingen:
malz_agner twitterde op maandag 28-10-2019 om 03:17:23 So this just happened in the middle of the nats game. @Nationals https://t.co/4MOij35smB reageer retweet
Een banner met 'Impeach Trump' _O-

En Trump die probeert te doen alsof er niets aan de hand is:
En de eigenaren die niet met Trump in de ereloge wilden zitten:
lrozen twitterde op maandag 28-10-2019 om 02:34:24 “Trump did not sit with the Lerner family, the principal owners of the Nationals. A representative for the Lerner family put in a request to MLB to not be put in position to turn down a request from the White House to sit with Trump, according to WUSA.” https://t.co/OA7VUeh9vo reageer retweet
En ook nog een dingetje met veteranen:
Michael43115519 twitterde op maandag 28-10-2019 om 03:52:04 Right behind home plate at The World Series, two men are holding up a "Veterans for Impeachment" sign. Every time they show a pitch on the screen, Trump sees the sign from his skybox seats and gets enraged. And the whole crowd is booing him and chanting, "Lock Him Up!" #LockHimUp https://t.co/pjXtkfEj5V reageer retweet
_O-
pi_189662324
Creepy Joe kan niet eens een paar zinnen uitspreken. Volgens mij is die gast seniel.
MSDNCNews twitterde op maandag 28-10-2019 om 04:59:07 #BREAKING:Biden campaign releases new campaign ad featuring a coherent Joe humbly asking for a single $5 donation, every day, for 100 days. https://t.co/wlXESTUU61 reageer retweet
pi_189662330
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 07:06 schreef Refragmental het volgende:
Creepy Joe kan niet eens een paar zinnen uitspreken. Volgens mij is die gast seniel.
MSDNCNews twitterde op maandag 28-10-2019 om 04:59:07 #BREAKING:Biden campaign releases new campaign ad featuring a coherent Joe humbly asking for a single $5 donation, every day, for 100 days. https://t.co/wlXESTUU61 reageer retweet
Dat doet het namelijk goed bij de achterban van Trump. Slim om daar zo weer wat stemmen weg te snoepen. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 maandag 28 oktober 2019 @ 07:09:06 #49
3928 Ulx
pi_189662331
quote:
O ja, dat zie je bij die andere gast ook.
pi_189662335
quote:
Misschien kan hij met Trump achter de geraniums gaan zitten.
  Overall beste user 2022 maandag 28 oktober 2019 @ 07:12:37 #51
3928 Ulx
pi_189662349
Trump’s afgang in dat stadion doet me denken aan dit:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')