Dan moet je ook consequent zijn en qualification tournament zeggen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:01 schreef heywoodu het volgende:
Niks overdreven Engels. 'Wereldbeker'World Cup
twitter:robbertderijk twitterde op donderdag 31-10-2019 om 08:45:26Is het te vroeg voor een #luchtdruk alarm?! Zeer goede omstandigheden voorspeld voor het weekend in Thialf. Vrijdagavond net onder de 1000 hPa. Zakt door t weekend naar 985 hPa op zondag. #schaatsen #WCKT https://t.co/WzKNpzChjf reageer retweet
Wat niet gek zou zijn na de aanrijding.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:00 schreef VoMy het volgende:
Kramer-Roest. Kramer gaat weer bewust rustig aan moeten doen om niet te laten merken dat ie toch wel op waarde geklopt gaat worden.
Ook wel benieuwd naar de 1500m voor vrouwen.
Als hij nou Renier had geheten dat had het nog wel op Reinier geleken, maar Ramler lijkt er in de verste verte niet op.quote:
Ik dacht dat er Ramier stond ouwe dibbesquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij nou Renier had geheten dat had het nog wel op Reinier geleken, maar Ramler lijkt er in de verste verte niet op.
Ik kan alweer niet wachten op de mensen die komen klagen dat er altijd zoveel schaatsen op TV is!quote:
Eerste 5 gewoon lijkt mij?quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:50 schreef heywoodu het volgende:
Cruciaal beetje info ontbreekt nog in de OP: wie plaatst zich voor de World Cups?
Baasquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:05 schreef hole1988 het volgende:
Stream met minder vertraging (15 seconden) http://video.hole1988.nl/npolive/NOS1
Thx!quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:05 schreef hole1988 het volgende:
Stream met minder vertraging (15 seconden) http://video.hole1988.nl/npolive/NOS1
Doen ze ook aan ketonen bij het schaatsen?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:07 schreef wimderon het volgende:
Yoro heeft al mogen proeven van de Jumbonus.
Nee, ze binden ze niet vast. ketonen wellicht welquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doen ze ook aan ketenen bij het schaatsen?
Dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, ze binden ze niet vast. ketonen wellicht wel
Trainen allemaal met Groenewegen, dus de snelheid ligt hoogquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb even gemist dat Jumbo een reeks nieuwe sprinters heeft aangetrokken
Dat is mij ook helemaal ontgaanquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat heb jij altijd al gezegd.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:13 schreef wimderon het volgende:
Jorritsma wordt eindelijk een keer eendagsvlieg genoemd in plaats van talent. Al sluit ik niet uit dat Erik van Dijk hem nog altijd supertalent gaat blijven noemen.
Die jonge jongens zitten allemaal in een apart (development)team.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maurice Vriend, ook een groot talent.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:13 schreef wimderon het volgende:
Jorritsma wordt eindelijk een keer eendagsvlieg genoemd in plaats van talent. Al sluit ik niet uit dat Erik van Dijk hem nog altijd supertalent gaat blijven noemen.
Pimmetje Schipper niet vergeten hequote:Op vrijdag 1 november 2019 18:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maurice Vriend, ook een groot talent.
Sjoerd de Vriesquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pimmetje Schipper niet vergeten he
Rhian Ketquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pimmetje Schipper niet vergeten he
Jorien gaat schroeienquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar goed, mooi hoog niveau gezien. Goed begin van het seizoen. Benieuwd naar de volgende twee afstanden
Te ingewikkeld voor mij ditquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh die rit telde niet mee, was een internationale rit of zoiets
Dan is het schaatsseizoen pas echt begonnenquote:
Wat is er nou weer mis met De Neeling?quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:13 schreef Max23 het volgende:
Zolang De Neeling maar nergens een ticket pakt
Wat is er mis met de Neeling dan?quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:13 schreef Max23 het volgende:
Mag haar gewoon nietquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met De Neeling?
Raar.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mag haar gewoon niet
Net als Vettel bij F1
Of Murray bij tennis
Dit heb ik met Ter Mors.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mag haar gewoon niet
Net als Vettel bij F1
Of Murray bij tennis
Volgens mij kan ik ze wel verklaren jaquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt tegen geen 1 sporter een afkeer die je niet kan verklaren?
Die doen het met elkaar? Inteeltwereldje is het eigenlijk ook.quote:
Die geruchten gaan nog steeds ja, dat daardoor zijn huwelijk kapot is gegaan toen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die doen het met elkaar? Inteeltwereldje is het eigenlijk ook.
Nou ja, sporter zoekt sporter is ook wel een beetje logisch natuurlijk. Dat zie je in wel veel meer sporten.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die doen het met elkaar? Inteeltwereldje is het eigenlijk ook.
Ja, dat is ook wel zo. Maar in het schaatswereldje lijkt het wel heel veel.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, sporter zoekt sporter is ook wel een beetje logisch natuurlijk. Dat zie je in wel veel meer sporten.
Omdat het hier om wat voor reden dan ook uitgemeten wordt. Ik geloof niet dat het meer is dan in andere sporten waar de mannen en vrouwen een heel seizoen min of meer samen optrekken.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Maar in het schaatswereldje lijkt het wel heel veel.
9 jaar jonger koekoekquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kjeld zocht gewoon een aantrekkelijk jong blaadje
Dat dat zomaar kan. Moet Roest eens proberen. Of Sebas Diniz.quote:
't is de gedachte aan Bert...quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:26 schreef Pino112 het volgende:
Anema nu al janken, is ze nog niet eens bij de NOS langs geweest.
Roest doet het met de 17 jarige dochter van Gunda Niemannquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat dat zomaar kan. Moet Roest eens proberen. Of Sebas Diniz.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Roest doet het met de 17 jarige dochter van Gunda Niemann
quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die gaat over een paar jaar het Duitse schaatsen redden!quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Duitsland weer meedoet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die gaat over een paar jaar het Duitse schaatsen redden!
quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die gaat over een paar jaar het Duitse schaatsen redden!
Ik ook...lijkt me sterk dat hij zomaar weer < 6:20 gaat rijden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:08 schreef pietkanarie het volgende:
Ben wel benieuwd naar Blokhuijsen zo
Ja, lijkt me ook. Maar tegelijkertijd heb ik het idee dat het best wel eens zou kunnen. Weer opgeladen, nieuwe energie. Maar moet wel van ver terugkomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ook...lijkt me sterk dat hij zomaar weer < 6:20 gaat rijden.
Oh heeft die ook last van astma?quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Blokhuijsen verwacht ik weinig van. Wordt een Lotte van Beekje.
Toch dichtbij. Had ik niet gedacht.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ook...lijkt me sterk dat hij zomaar weer < 6:20 gaat rijden.
Ah, wist ik niet. Ze is altijd wel wisselvallig geweestquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lotte dus wel weer, van daar zo slecht
Dit was een degelijke rit, maar de omstandigheden zijn erg goed...Roest gaat als hij wil richting de 6:10. Dan is het gat nog steeds erg groot.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toch dichtbij. Had ik niet gedacht.
Die balk blokkeert de tijdswaarnemingquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:43 schreef T3hTommay het volgende:
We wachten nog altijd op het vervolg, blijkbaar.
Geluid doet het hier gewoonquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:45 schreef heywoodu het volgende:
De balk is weg, nu nog even op het knopje voor het geluid drukken aub.
Hier na een F5 ook, vreemdquote:
Viel me al op dat ze niet op Teletekst staan. Vreemd en jammer.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:44 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan nergens de tijden tot nu toe vinden.
Dat is om het verhaal beter te kunnen vertellen. De beleving.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Viel me al op dat ze niet op Teletekst staan. Vreemd en jammer.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:44 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan nergens de tijden tot nu toe vinden.
Haha, ja!quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:10 schreef danos het volgende:
Nou dat was Kramer weer een ritje, morgen weer snel naar Benidorm? Paar wereldbekers afzeggen, lekker kaarten met de lokals. Tot in december!
Ha! Haha!quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:10 schreef danos het volgende:
Nou dat was Kramer weer een ritje, morgen weer snel naar Benidorm? Paar wereldbekers afzeggen, lekker kaarten met de lokals. Tot in december!
Had liever Blokhuijsen eigenlijk. De Vries vind ik zo'n grijze muis.quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:20 schreef pietkanarie het volgende:
Gelukkig, de Vries redt de world cups
Blokhuijsen had ik ook 'mee kunnen leven'quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Had liever Blokhuijsen eigenlijk. De Vries vind ik zo'n grijze muis.
Blokhuijsen is eigenlijk ook toch een beetje een grijze muis? Vrij constant, maar nooit echt top.quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Had liever Blokhuijsen eigenlijk. De Vries vind ik zo'n grijze muis.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:10 schreef danos het volgende:
Mwah, hij heeft wel een periode gehad waarin hij ineens heel dicht bij de toen oppermachtige Kramer kwam.quote:Op zaterdag 2 november 2019 01:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Blokhuijsen is eigenlijk ook toch een beetje een grijze muis? Vrij constant, maar nooit echt top.
Buitenlandse wedstrijd uit Belgiė?quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:42 schreef chufi het volgende:
Oops ze lullen of screen over de buitenlandse wedstrijd uit Belgie die ze niet willen doen
Schijnt een nieuwe regel te zijn begrijp ik nu... Voor kwalificatie voor internationale wedstrijden moet de kwalificatie ook een internationaal karakter hebben en dus vandaar 1 buitenlandse wedstrijd per dagquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:13 schreef Max23 het volgende:
Ze start de 1500 niet eens... Opmerkelijk aangezien ze veel meer een type Nuis is dan een echte sprintster.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naar mijn mening kan Jutta zich beter richten op 1000m en 1500m.
Commercie...quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een reden waarom 3km dames eerder is dan 1500m mannen. Lijkt me toch netjes om dames - heren - dames te doen
Volgens mij zijn de doelen, al dan niet noodgedwongen, verlegd naar het sprinten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze start de 1500 niet eens... Opmerkelijk aangezien ze veel meer een type Nuis is dan een echte sprintster.
Welke nood dan? De 1500 is internationaal en nationaal niet direct sterker bezet. Je gaat de 1500 toch niet skippen uit angst voor Reina Anema...quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de doelen, al dan niet noodgedwongen, verlegd naar het sprinten.
Dat ze bij lange na niet goed genoeg is daarvoor? Vorig jaar reed ze en kwalificeerde ze zich niet eens. De doelen van Team Leerdam lijken iets hoger te liggen dan plaatsing in de wacht slepen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Welke nood dan? De 1500 is internationaal en nationaal niet direct sterker bezet. Je gaat de 1500 toch niet skippen uit angst voor Reina Anema...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |