quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:13 schreef Max23 het volgende:
Zolang De Neeling maar nergens een ticket pakt
Ze start de 1500 niet eens... Opmerkelijk aangezien ze veel meer een type Nuis is dan een echte sprintster.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naar mijn mening kan Jutta zich beter richten op 1000m en 1500m.
Commercie...quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een reden waarom 3km dames eerder is dan 1500m mannen. Lijkt me toch netjes om dames - heren - dames te doen
Volgens mij zijn de doelen, al dan niet noodgedwongen, verlegd naar het sprinten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze start de 1500 niet eens... Opmerkelijk aangezien ze veel meer een type Nuis is dan een echte sprintster.
Welke nood dan? De 1500 is internationaal en nationaal niet direct sterker bezet. Je gaat de 1500 toch niet skippen uit angst voor Reina Anema...quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de doelen, al dan niet noodgedwongen, verlegd naar het sprinten.
Dat ze bij lange na niet goed genoeg is daarvoor? Vorig jaar reed ze en kwalificeerde ze zich niet eens. De doelen van Team Leerdam lijken iets hoger te liggen dan plaatsing in de wacht slepen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Welke nood dan? De 1500 is internationaal en nationaal niet direct sterker bezet. Je gaat de 1500 toch niet skippen uit angst voor Reina Anema...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |