heywoodu

heywoodu

Haha, ja!quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:10 schreef danos het volgende:
Nou dat was Kramer weer een ritje, morgen weer snel naar Benidorm? Paar wereldbekers afzeggen, lekker kaarten met de lokals. Tot in december!

Ha! Haha!quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:10 schreef danos het volgende:
Nou dat was Kramer weer een ritje, morgen weer snel naar Benidorm? Paar wereldbekers afzeggen, lekker kaarten met de lokals. Tot in december!

Had liever Blokhuijsen eigenlijk. De Vries vind ik zo'n grijze muis.quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:20 schreef pietkanarie het volgende:
Gelukkig, de Vries redt de world cups

Blokhuijsen had ik ook 'mee kunnen leven'quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Had liever Blokhuijsen eigenlijk. De Vries vind ik zo'n grijze muis.
 Die komt er wel weer.
 Die komt er wel weer.

Blokhuijsen is eigenlijk ook toch een beetje een grijze muis? Vrij constant, maar nooit echt top.quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Had liever Blokhuijsen eigenlijk. De Vries vind ik zo'n grijze muis.

quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:10 schreef danos het volgende:

Mwah, hij heeft wel een periode gehad waarin hij ineens heel dicht bij de toen oppermachtige Kramer kwam.quote:Op zaterdag 2 november 2019 01:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Blokhuijsen is eigenlijk ook toch een beetje een grijze muis? Vrij constant, maar nooit echt top.

Buitenlandse wedstrijd uit België?quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:42 schreef chufi het volgende:
Oops ze lullen of screen over de buitenlandse wedstrijd uit Belgie die ze niet willen doen

Schijnt een nieuwe regel te zijn begrijp ik nu... Voor kwalificatie voor internationale wedstrijden moet de kwalificatie ook een internationaal karakter hebben en dus vandaar 1 buitenlandse wedstrijd per dagquote:

heywoodu

heywoodu

quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:13 schreef Max23 het volgende:
Zolang De Neeling maar nergens een ticket pakt

heywoodu

heywoodu

Ze start de 1500 niet eens... Opmerkelijk aangezien ze veel meer een type Nuis is dan een echte sprintster.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naar mijn mening kan Jutta zich beter richten op 1000m en 1500m.

Commercie...quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een reden waarom 3km dames eerder is dan 1500m mannen. Lijkt me toch netjes om dames - heren - dames te doen

Volgens mij zijn de doelen, al dan niet noodgedwongen, verlegd naar het sprinten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze start de 1500 niet eens... Opmerkelijk aangezien ze veel meer een type Nuis is dan een echte sprintster.

Welke nood dan? De 1500 is internationaal en nationaal niet direct sterker bezet. Je gaat de 1500 toch niet skippen uit angst voor Reina Anema...quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de doelen, al dan niet noodgedwongen, verlegd naar het sprinten.

Dat ze bij lange na niet goed genoeg is daarvoor? Vorig jaar reed ze en kwalificeerde ze zich niet eens. De doelen van Team Leerdam lijken iets hoger te liggen dan plaatsing in de wacht slepen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Welke nood dan? De 1500 is internationaal en nationaal niet direct sterker bezet. Je gaat de 1500 toch niet skippen uit angst voor Reina Anema...

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |