Dat is heel binnenkortquote:Op zondag 27 oktober 2019 08:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik dacht er nog wel aan, gisteren 'dat is toch binnenkort'![]()
Tevens droomde ik over het einde der tijden.
De muppet was niet 'normale' tijd wakker. Poes en poes wel. En ik dus ook. Vond het al zo vreemd dat ik om half 7 wakker werd.quote:
Dieren met een ritmequote:Op zondag 27 oktober 2019 08:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De muppet was niet 'normale' tijd wakker. Poes en poes wel. En ik dus ook. Vond het al zo vreemd dat ik om half 7 wakker werd.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Dieren met een ritme![]()
![]()
Kind hier kwam ons net wakker maken met de mededeling dat het mooi weer is, ze had alvast uit het raam gekeken voor ze naar ons toe kwam![]()
Het is soms wel een draakje hoor, maar doorgaans een topkindquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 27 oktober 2019 08:35 schreef Lonaa het volgende:
Het einde der tijden kwam overigens doordat iemand kleine keverachtige wezens had gemaakt die leefde op sperma, en 'ons mensen' de onweerstaanbare drang gegeven hadden met elkaar te neuken.
De kevers vraten vervolgens al onze recources op.
Dus.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:35 schreef Lonaa het volgende:
Het einde der tijden kwam overigens doordat iemand kleine keverachtige wezens had gemaakt die leefde op sperma, en 'ons mensen' de onweerstaanbare drang gegeven hadden met elkaar te neuken.
De kevers vraten vervolgens al onze recources op.
Dus.
3 plekken gridstraf voor negeren van een gele vlag (en er vervolgens over opscheppen, heel slim).quote:
Wat een held die Jipquote:Op zondag 27 oktober 2019 08:37 schreef Aure het volgende:
Lief Molo
Hier is 't kind alweer in slaap gevallenzal blij zijn als ie over zijn jetlag heen is.
Maar wat was het heeeeerlijk op vakantie. Zoveel lekkere dingen gegeten. En Jip at vrijwel alles mee, alleen toen we extreem pittige babi guling hadden heeft hij de milde kind versie gegetennu wil ik elk jaar naar Azië
Ja hoorde het inmiddels, flink verdiend dus. Sufquote:Op zondag 27 oktober 2019 08:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
3 plekken gridstraf voor negeren van een gele vlag (en er vervolgens over opscheppen, heel slim).
Yep, grote kans dat het in de race wel weer goed komt. Maar slim is anders.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoorde het inmiddels, flink verdiend dus. Suf
quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:37 schreef Aure het volgende:
Lief Molo
Hier is 't kind alweer in slaap gevallenzal blij zijn als ie over zijn jetlag heen is.
Maar wat was het heeeeerlijk op vakantie. Zoveel lekkere dingen gegeten. En Jip at vrijwel alles mee, alleen toen we extreem pittige babi guling hadden heeft hij de milde kind versie gegetennu wil ik elk jaar naar Azië
Ah fijn is dat.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
hier twee katten die de wintertijd niet begrepen. Dus die een deel van hun ontbijt gegeven, kon ik weer even verder slapen.
Heb jij dan geen last van jetlag @:Aure?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WintertijdNormale tijd
Ik stel voor dat we het hier voor altijd bij houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ze in kattenjaren 50+ en hebben ze volwassen kinderen???quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah fijn is dat.
Die van ons zijn juist verdacht rustig.
Zometeen maar eens uit bed en ze eten geven.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:59 schreef Aure het volgende:
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knappe mannen ook![]()
Dat etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat geweldig dat je zoontje het zo lekker vond zeg, hier is die tijd helaas voorbij
En oh ja, jij had die leuke vent met baard
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Slim idee jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet mijn best doen om het te proberenzo wakker ben ik nog niet
Ik heb nog de hoop dat het altijd zo blijft, maar dat zal wel tevergeefs zijnquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat eten![]()
Wat geweldig dat je zoontje het zo lekker vond zeg, hier is die tijd helaas voorbij
En oh ja, jij had die leuke vent met baard
Kan wel hoorquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb nog de hoop dat het altijd zo blijft, maar dat zal wel tevergeefs zijn
quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:00 schreef Molo het volgende:
Zijn ze in kattenjaren 50+ en hebben ze volwassen kinderen???
Dan moet je je zorgen maken!
(Alleen Isabeau begrijpt dit)
Jij houdt niet van snotei?quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aure, wat een super foto'sZiet er (op het ei na...) allemaal lekker uit
Ik heb mijn eiwit graag gestoldquote:
Dit in combinatie met snotei is niet zo'n fraaie visual. Ik ga even wandelen. Zonnetjequote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit in combinatie met snotei is niet zo'n fraaie visual. Ik ga even wandelen. Zonnetje
Alsjeblieft... 16u donker bah. Ik kan niet tegen donker. Gelukkig elke dag een vit d pil van de apotheek anders heel erg verdrietig in deze tijden.quote:
Aah wat leuk dat ik foto's herken. Van KL dan. Blij dat je ook naar RSMY bent gegaan. Fantastisch he als je zo'n punt eruit paktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu wil ik babi guling want extreem pittig eten
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dit jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, maar dat zijn gewoon problemen van de winter, niet de wintertijd
Ja, komt door jou! Dat ik naar RSMY ben geweest, man wat was dat lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah wat leuk dat ik foto's herken. Van KL dan. Blij dat je ook naar RSMY bent gegaan. Fantastisch he als je zo'n punt eruit pakt![]()
En nu wil ik babi guling want extreem pittig eten
Ja heerlijk. Behalve Singapore, daar is het niet per se goedkoop, behalve als je bij een hawker gaat eten. Dat hebben we dan ook wel veel gedaanquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
En Jip in Sarong, ook echt leuk! En lekker makkelijk kind. Begrijp wel dat je nu altijd naar Azië wilt, evenals Z.
Wat n prijzen ook he?
Juist. Mensen die graag altijd zomertijd willen denken er ook plots zomerse tijden bij te krijgen in de winter? Het klinkt wel vrolijker, maar ik geloof niet dat ik vrolijk word van donker tot 10 uur 's morgens.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, maar dat zijn gewoon problemen van de winter, niet de wintertijd
QFTquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist. Mensen die graag altijd zomertijd willen denken er ook plots zomerse tijden bij te krijgen in de winter? Het klinkt wel vrolijker, maar ik geloof niet dat ik vrolijk word van donker tot 10 uur 's morgens.
Ja maar dan is het een uur langer licht!quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist. Mensen die graag altijd zomertijd willen denken er ook plots zomerse tijden bij te krijgen in de winter? Het klinkt wel vrolijker, maar ik geloof niet dat ik vrolijk word van donker tot 10 uur 's morgens.
Voor die mensen die er de voorkeur aan geven op onmogelijk vroege tijdstippen in de nacht te verklaren dat het ochtend is voelt het wellicht zo?quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja maar dan is het een uur langer licht!
Ik ben daar te dom voor, om te begrijpen hoe je kan denken dat het lánger licht is als je de klķk verzet.
Janken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
QFT
Overigens maakt het mij geen zak uit welke tijd ze kiezen, als dat gesodemieter met de klok maar stopt.
In Singapore is eten in 1 van de vele eethallen goed betaalbaar. Het is dat ik met Singapore Airline een stopover heb. En daarmee beperkt ben in de hotelkeuze. Anders is er voor rond de 50 Euro per nacht ook een hotel in het centrum te vinden. Hostel is goedkoper, maar wil wel graag een prive kamer met eigen badkamer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Behalve Singapore, daar is het niet per se goedkoop, behalve als je bij een hawker gaat eten. Dat hebben we dan ook wel veel gedaan
Jij maakt flinke metersquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:32 schreef fietsie het volgende:
Hier zo 2e rondje latex kwasten op een plafonnetje.
Het is stiekum best handig dat alleen thuis zijn.quote:
Ben ik stiekem met je eens.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is stiekum best handig dat alleen thuis zijn.
Fijn dat jij er geen last van hebt, van dat gezeik met de klok.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Janken.
Liefst heb ik dat het gewoon blijft zoals het is, moet er wat veranderen, dan graag zelfde tijd aanhouden als onze buurlanden.
Zeuren over Zomer/Wintertijd is traditie.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat gezeur steeds over die klok, ik snap het niet. Gewoon laten zoals het is en anders gaan we wat mij betreft gezellig bij Engeland in de tijdzone.
Dat is wel onze tijdzone, maar verre van handig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat gezeur steeds over die klok, ik snap het niet. Gewoon laten zoals het is en anders gaan we wat mij betreft gezellig bij Engeland in de tijdzone.
Dat is een hawkercenterquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:38 schreef z80 het volgende:
[..]
In Singapore is eten in 1 van de vele eethallen goed betaalbaar. Het is dat ik met Singapore Airline een stopover heb. En daarmee beperkt ben in de hotelkeuze. Anders is er voor rond de 50 Euro per nacht ook een hotel in het centrum te vinden. Hostel is goedkoper, maar wil wel graag een prive kamer met eigen badkamer.
Ach, de grootste zeurders over het verzetten van de klok in het echte leven zitten regelmatig in het vliegtuig naar een andere tijdzone.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Fijn dat jij er geen last van hebt, van dat gezeik met de klok.
Tevens: andere mensen zitten anders in elkaar dan jij, ook op dit punt.
Da's waar. We zijn zo gezellig na de zomer. Eerst zeuren over de wintertijd, direct door over Zwarte Piet en gelukkig hebben we het Songfestival straks om het af te leren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeuren over Zomer/Wintertijd is traditie.
Valentijnsdagquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Da's waar. We zijn zo gezellig na de zomer. Eerst zeuren over de wintertijd, direct door over Zwarte Piet en gelukkig hebben we het Songfestival straks om het af te leren.
Voor de echte die hards kunnen we het ook nog over Halloween, het kerstdiner en Valentijnsdag hebben.
Het is inderdaad al 11 jaar geleden dat ik vrijwillig naar een andere tijdzone ben gereisd. Doe ik blijkbaar heel vaak ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach, de grootste zeurders over het verzetten van de klok in het echte leven zitten regelmatig in het vliegtuig naar een andere tijdzone.
Als je het zo zwaar hebt doe je dat ook niet.
Eerste keer was ik ook rond de 100 Euro per nacht kwijt. Aankomende keer net onder de 80.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat is een hawkercenter
Ons hotel was wel het drievoudige per nacht, maar voor een keertje moet dat kunnen. En we waren er ook maar 3 nachten. Als we een keer langer gaan dan zou ik wel wat goedkopers zoeken.
Van de week kwam ik iemand tegen met een pup met Oren als wij inmiddels vanquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Het eerste puppenhoektandje is gewisseldEn das mooi, want de blijvende kwamen al door. Als de puppenhoektandjes dan blijven zitten moet je ze onder narcose gaan trekken. Das kut.
Ik zelfs nog nooitquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het is inderdaad al 11 jaar geleden dat ik vrijwillig naar een andere tijdzone ben gereisd. Doe ik blijkbaar heel vaak ja.
Brrr dat klinkt naar zeg, hopelijk wisselt ze ze gewoon allemaal zelf!quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Het eerste puppenhoektandje is gewisseldEn das mooi, want de blijvende kwamen al door. Als de puppenhoektandjes dan blijven zitten moet je ze onder narcose gaan trekken. Das kut.
Hmmm eens in de gaten houden, het wordt tijd voor een nieuwe koelkastquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik vergeet Black Friday helemaal.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Eerste keer was ik ook rond de 100 Euro per nacht kwijt. Aankomende keer net onder de 80.
Maar wel meer in de buurt van het centrum. Chinatown leegeten.
Wat is dat ook alweerquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik vergeet Black Friday helemaal.
Het schijnt best vaak voor te komen. Het hoeft ook geen problemen te geven, zo blijkt Ziva ook dubbele hoektanden te hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Brrr dat klinkt naar zeg, hopelijk wisselt ze ze gewoon allemaal zelf!
Ook in little india wezen eten? En bij de sterrentent in 1 van de hallen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:20 schreef Aure het volgende:
[..]wij zijn ook veel in die hawkers daar geweest
Ohh en dat openbaar vervoer daarsuper goed geregeld allemaal.
De vrijdag na Thanksgiving. Vele koopjes en "koopjes". De maandag daarna heet Cyber Monday. Met IT koopjes dus.quote:
Ik wist helemaal niet dat katten en honden een melkgebit hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het schijnt best vaak voor te komen. Het hoeft ook geen problemen te geven, zo blijkt Ziva ook dubbele hoektanden te hebben.
Ja daar schijn ik op te moeten gaan letten ivm de wens van een PS4-Pro.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De vrijdag na Thanksgiving. Vele koopjes en "koopjes". De maandag daarna heet Cyber Monday. Met IT koopjes dus.
Little india is er niet meer van gekomen, dat bewaren we voor een volgende keer. En ja de sterrentent welquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:26 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook in little india wezen eten? En bij de sterrentent in 1 van de hallen?
Yeahquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:15 schreef Lonaa het volgende:
En wanneer is thanksgivingquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De vrijdag na Thanksgiving. Vele koopjes en "koopjes". De maandag daarna heet Cyber Monday. Met IT koopjes dus.
Sally heeft ook een paar losse tanden gehad, en die zaten dan ook ineen weer vastquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Yeah
Hier hadden beide katers een tijd lang dubbele hoektandjes... toen was het advies dat dat meestal zichzelf oplost.
(En dat deed het ook)
Vond het vreemder dat 1 van de mannen paar maanden terug ineens een losse voortand had.
Maar inmiddels zit er weer gewoon een vol gebitje.
Nou is ie fysiek toch een beetje anders dan meeste katten maar dit was toch wel raar.
Was even bang dat er iets anders mis was met zn gebit.
Puppymelktanden zijn HEEL naar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat katten en honden een melkgebit hebben.
Het lijkt me lastig en een recept voor vieze tandjes... maar kennelijk valt het wel mee danquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sally heeft ook een paar losse tanden gehad, en die zaten dan ook ineen weer vast![]()
Ziva's tanden hebben zich nooit opgelost (letterlijk en figuurlijk) ze is nu 12 en heeft boven of beneden nog steeds 4 hoektanden.
Volgens mij is er in Nederland totaal geen aandacht of belangstelling voor Thanksgiving, dus gewoon onder die steen blijven want is toch niet interessant.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:32 schreef Blues het volgende:
En wanneer is thanksgivingHet gaat aan mij allemaal voorbij/ondersteenleeft
BARF heeft altijd wel gezorgd voor schone tandjes. Nu ze KVV eten is er wel iets meer tandsteen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het lijkt me lastig en een recept voor vieze tandjes... maar kennelijk valt het wel mee dan
Dit losse tandje stak ook helemaal omhoog uit. Precies in het midden... zag er heel creepy uit.
En net toen ik het toch eens aan iemand wilde laten... was ie weg
Niet veel later zag je er niks meer van... en hij heeft er geen hap minder om gegeten ook.
Maar goed.. het is sowieso een raartje.
Fokker dacht aanvankelijk dat ie een of ander syndroom moest hebben omdat ie zich heel langzaam ontwikkelde en een andere stand van ogen en pootjes had als kitten.
En hij is idd veel breder en minder flexibel dan zn broer... maar eigenlijk altijd kerngezond en een onwijze knuffeldoos.
Wat wil je als goed personeel nou nog meer?
Abessijnen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
BARF heeft altijd wel gezorgd voor schone tandjes. Nu ze KVV eten is er wel iets meer tandsteen.
Wat heb je voor ras?
Is dat niet gewoon oogstdankdag? Hebben ze wel kerkdiensten voor geloof ik.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is er in Nederland totaal geen aandacht of belangstelling voor Thanksgiving, dus gewoon onder die steen blijven want is toch niet interessant.
Oh! Die vind ik leuk! En mooi. En gaaf. Is zelfs nog even een overweging geweest, destijds, toen we een maatje zochten voor Liza de Bengaal. Mijn ex had Liza en Loempia de asielkat. Die hield niet van heftig spelen. Maar toen kwamen Ziva en Abby langs (bengaal en half bengaal) die samen een nieuw huisje zochten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Abessijnen.
Die overigens ook doorgaans kvv of graanvrij blik eten.. Merk wel dat als ze uit blik eten.. ze vanzelf meer brokken gaan eten. Ze weten prima wat goed voor ze is dus.
Ik kreeg gister nog een makkelijk inkijkje in een mooi gebitje.
Maffe beest lag gewoon te slapen...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat katten en honden een melkgebit hebben.
Goed wazige film dat jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:48 schreef AnneX het volgende:
Jullie willen ook wel weten wat de tweede film was op het fijne mensen filmfestival![]()
met alleen fijne goedgemutste mensen in de zaal?
Grappig wat een positieve vibe het woordje ‘fijn’ gaf op de ontmoetingen in de pauze en bij het eten.
Film was https://www.vpro.nl/cinem(...)john-malkovich~.html en die zit nog wel in mijn hoofd. Pun intended.
Ben ook niet zo goed in surrealistische films. Ik mis de logica.![]()
Leuke foto’s met indrukken van jullie reis, Aure.
En dat Kind het allemaal meegenoot is ook wel wat!
Even wennen de eerste week met donker en licht en de klok.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is er in Nederland totaal geen aandacht of belangstelling voor Thanksgiving, dus gewoon onder die steen blijven want is toch niet interessant.
Dat was hier ook de overweging.... abessijnen schijnen nogal kieskeurig te zijn en niet zo van normale katten te houdenquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh! Die vind ik leuk! En mooi. En gaaf. Is zelfs nog even een overweging geweest, destijds, toen we een maatje zochten voor Liza de Bengaal. Mijn ex had Liza en Loempia de asielkat. Die hield niet van heftig spelen. Maar toen kwamen Ziva en Abby langs (bengaal en half bengaal) die samen een nieuw huisje zochten.
Leuk detail: Liza en Ziva hebben altijd een hekel aan elkaar gehad. Tot zover 'oh leuk een vriendje'
Ziva en Abby zijn ook wel echt vriendjes. Ondanks dus een hele en een halfje. Samen wassen, samen slapen. Alleen spelen gaat niet altijd even goed, die hele Bengaal is dan toch te...heftig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat was hier ook de overweging.... abessijnen schijnen nogal kieskeurig te zijn en niet zo van normale katten te houden
Maar die had mijn ex al.. dus tja die doe je dan niet weg
En dat gedoogde elkaar wel.. dus weinig aan de hand.
Toen ik ging scheiden bleek de theorie dat abessijnen niet alleen kunnen zijn toch wel echt te kloppen. Ik zag voor het eerst in mijn leven een depressieve kat. Heel menselijk bijna.. kwam niet meer uit bed tenzij het moest.. dat soort dingen.
Toen wilde ik een vriendje... en fokker had een nestje van 2.
Die ze eigenlijk enkel samen weg wilde doen omdat ze erg aan elkaar gehecht waren.
In combinatie met Het argument dat mijn oudje vast geen hele dagen kittentainment wilde spelen... zijn ze uiteindelijk allebei hier gekomen.
Dat 1 van beiden een “zorgenkindje” leek te zijn vertrouwden ze mij wel toe.
(En ze staan altijd zelf klaar om te helpen in welke vorm dan ook.. dus dat scheelt wel)
De mannen zijn onwijs aan elkaar gehecht.
En mijn oudste is duidelijk niet meer depressief... maar vrienden zijn ze nooit geworden. Het is altijd 2+1 gebleven.
Ik moet wel zeggen... ik heb nog nooit katten gezien die zo onwijs gek op elkaar zijn dan mijn 2 heren. Slapen, spelen, wassen... alles doen ze met zn 2en. Volgens de fokker zie je dat vaker met een nestje van 2 maar ik had dit nooit zo gezien en vind het heerlijk om te zien.
Ik vind bengalen ook wel echt mooi.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ziva en Abby zijn ook wel echt vriendjes. Ondanks dus een hele en een halfje. Samen wassen, samen slapen. Alleen spelen gaat niet altijd even goed, die hele Bengaal is dan toch te...heftig.
Ik vond 2 volle bengalen, een halfje en een asielkat destijds ook wel...veel. Op 75 m2. En toen ging ik ook nog kittens opvangen. En er kwam een hond.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik vind bengalen ook wel echt mooi.
Maar met 3 abessijnen voel ik me af en toe al in de dierentuin
Woon niet zo heel groot en ik was in het begin helemaal niet zo overtuigd dat 3 zou passen qua bewegingsruimte.
Maar gaat prima eigenlijk.
Grote krabpaal, krabton en her en der slaapplekjes en het gaat best zo.
Mijn oudste heet ook Abby trouwens
Niet op de stamboom trouwens... maar ik zag me dat nog niet roepen voor etenstijd
Ze heet oorspronkelijk Avalanche
Heb je een foto? Volgens mij is Ziva een steekvlammetje hihi.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond 2 volle bengalen, een halfje en een asielkat destijds ook wel...veel. Op 75 m2. En toen ging ik ook nog kittens opvangen. En er kwam een hond.![]()
Naja, ik was ook fulltime thuis voor de dierentuin, dat hielp.
Ziva heet op d'r stamboom Lopend Vuur Fuji...
Ziva zit nooit lang genoeg stil voor een foto.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heb je een foto? Volgens mij is Ziva een steekvlammetje hihi.
Hihi.. het is wel fijn zo’n dierentuin.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond 2 volle bengalen, een halfje en een asielkat destijds ook wel...veel. Op 75 m2. En toen ging ik ook nog kittens opvangen. En er kwam een hond.![]()
Naja, ik was ook fulltime thuis voor de dierentuin, dat hielp.
Ziva heet op d'r stamboom Lopend Vuur Fuji...
Dat tongetjequote:Op zondag 27 oktober 2019 12:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ziva zit nooit lang genoeg stil voor een foto.
Heb nog wel foto van Abby:
[ afbeelding ]
She's special
Ze vergeet m echt heel vaak naar binnen te halen.quote:
Aaaawwwquote:Op zondag 27 oktober 2019 12:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ziva zit nooit lang genoeg stil voor een foto.
Heb nog wel foto van Abby:
[ afbeelding ]
She's special
Ik vind ze zo mooi.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Mijn abby komt spontaan ook even kijken wat het vrouwtje nou weer saai zit te doen
[ afbeelding ]
Ik vind het zo grappig dat ze grijs wordt...
dat lichte stuk was altijd bruin ipv grijs
Ik had nooit veel met raskattenquote:
Prachtige kleur!quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Mijn abby komt spontaan ook even kijken wat het vrouwtje nou weer saai zit te doen
[ afbeelding ]
Ik vind het zo grappig dat ze grijs wordt...
dat lichte stuk was altijd bruin ipv grijs
Oei.. dat is niet goed hequote:Op zondag 27 oktober 2019 12:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Waaaaaarom zit kater op jouw schoot zodat er geen plek is voor mij!?!?![]()
![]()
In de VS de vierde donderdag van november (28e dit jaar), in Canada de 2e donderdag van oktober. Het Nederlandse equivalent is de Dankdag voor het gewas en die is de eerste woensdag van november.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:32 schreef Blues het volgende:
[..]
En wanneer is thanksgivingHet gaat aan mij allemaal voorbij/ondersteenleeft
Oh leuk!quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:08 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kocht net toffe Dia de los Muertos-bordjes bij de Hema voor onder de pumpkin spice cake die ik donderdag ga trakteren/thema-voedsel.
[ afbeelding ]
Inmiddels is de orde hersteld, kater ligt naast me te snurken en poes zit waar het (volgens haar) heurt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oei.. dat is niet goed he
Maareh.. hier duwen ze net zolang tot ze met zn 3en op schoot passen
Gewoon proppen.
Leuk!quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:08 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kocht net toffe Dia de los Muertos-bordjes bij de Hema voor onder de pumpkin spice cake die ik donderdag ga trakteren/thema-voedsel.
[ afbeelding ]
Herkenbaar hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Inmiddels is de orde hersteld, kater ligt naast me te snurken en poes zit waar het (volgens haar) heurt.
Kater ligt nooit lang op schoot.
Samen werkt af en toe. Maar dan moeten beschikbare ruimte en humeuren precies analoog lopen. Ze vinden elkaar echt niet leuk genoeg om dicht op elkaar te liggen
Leuk hoe hun kleurtjes in de loop de jaren veranderen.
Snoetje van kater gaat langzaam van wit naar bruin en het rode vlekje op het hoofd van poes lijkt elk jaar een millimeter groter te worden.
Sorry,weet niet of je mij bedoelt maar soms heeft t een legitieme persoonlijke reden om je nick op een forum te wijzigen...quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:52 schreef AnneX het volgende:
Vorige week ged.m’d met een fokker.
Kan ik haar niet meer ‘bereiken’.
Stomme nick wissel.
Nou het ene oor in etc. bij mij hoor, al die data-gedenkfratsenquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In de VS de vierde donderdag van november (28e dit jaar), in Canada de 2e donderdag van oktober. Het Nederlandse equivalent is de Dankdag voor het gewas en die is de eerste woensdag van november.
Hm volgens mij is het altijd legitiem als je je nick wil wijzigenquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Sorry,weet niet of je mij bedoelt maar soms heeft t een legitieme persoonlijke reden om je nick op een forum te wijzigen...
Leukquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Net gezellig geluncht met Isa, die is nu wandelen en ik ben onderweg naar huis
Helemaal mee eensquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm volgens mij is het altijd legitiem als je je nick wil wijzigen
En ja, kan weleens mis gaan dan.
Maar volgens mij is “ik wil het graag” al een prima reden
Ondanks dat het wat complicaties geeft
Kun je niet in dat topic kijken op naam verandering en dan kijken of je de profielfoto herkent?quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:52 schreef AnneX het volgende:
Vorige week ged.m’d met een fokker.
Kan ik haar niet meer ‘bereiken’.
Stomme nick wissel.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Sorry,weet niet of je mij bedoelt maar soms heeft t een legitieme persoonlijke reden om je nick op een forum te wijzigen...
Had ook nog gekund.thx.quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je niet in dat topic kijken op naam verandering en dan kijken of je de profielfoto herkent?
Feilloos😜quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik ontdekte laatst dat ik iemand die ik niet zo aardig vond...
na een nickchange nog steeds niet aardig vond.... ondanks dat hr even duurde voordat ik door had dat het dezelfde persoon was
Ja want jij werd boosquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Waarom zijn de meeste hondeneigenaren toch eikels? Jezus.
Ze was heel leuk aan het spelen met haar Grote Vriend (eckt groot). Komt er een mens aan met 3 kleine kuthondjes. Blaffen alles. Die wil het losloopveld op. Ik zeg nog, joh, die van mij vindt dat misschien wat overweldigend ditdat.
'Neuh ze spelen toch alleen maar met elkaar'
Duurt 2 seconde, en die ene hond laat Dora niet meer met rust. Mens doet er ook niks aan, wordt vervolgens boos op mij als ik haar hond aan de kant probeert te houden en als klap op de vuurpijl begint die hond Dora te berijden. Godverdomme. Muppet was er helemaal van van de leg.
Oh ja, en toen had ik het gedaan.Bah.
Ik pleit voor verplichte cursus voordat je een hond mag aanschaffen. Bah. Er lopen zoveel honden en bazen in deze wijk die er niks van begrepen hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ja want jij werd boos
Hondeneigenaren hebben soms een raar perspectief op de werkelijkheid merk ik
Weleens gehad met skateboarden dat er een hond (maatje net groter dan een maltezer) tussen mn benen sprong.
Mijn schuld natuurlijk.
Dat ik op het fietspad reed.. en zij kennelijk niet helemaal snapt hoe zo’n rollijn werkt als je er aan trekt... dat maakt dan niet uit.
(Lees... er aan trekken als ie los staan... heeft weinig zin want dan wordt enkel de riem langer)
Maar dat had volgens mij voor zowel hond als mij... een heel stuk pijnlijker kunnen aflopen.
Eens!quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik pleit voor verplichte cursus voordat je een hond mag aanschaffen. Bah. Er lopen zoveel honden en bazen in deze wijk die er niks van begrepen hebben.
Ja zeg laat die mensen even normaal doen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier in het gebouw zijn mensen komen wonen met 3 van die hondjes. Op iedere etage hebben we een grote hal waar 4 deuren op uitkomen. In 1 huis woont al ruim 10 jaar een kat die ook vaak in de hal loopt, maar deze nieuwe mensen hebben altijd de voordeur open staan, en die hondjes zijn altijd in de hal. “Daar moet de kat dan maar aan wennen” was de reactie, de honden hebben de ruimte nodig
Ik ben niet op deze mevrouw ingegaan, toen ze zei 'wil je mijn hond niet opzij drukken?' want eigenllijk wilde ik alleen maar zeggen 'WIL JE DAN GODVERDOMME JE KLOTEBEEST BETER OPVOEDEN OF ER ZELF WAT AAN DOEN?' en dat leek me niet contructief.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:15 schreef golfer het volgende:
Hondenbezitters zijn niet altijd (lees vaak) even vriendelijk.
Bij ons in het wandelpark Caprera, waar ze los mogen lopen, hebben we vrijwel dagelijks incidenten. En dan vooral tussen de bezitters van de honden i.p.v. tussen de honden zelf.
Leuk idd Isa en Kaatje!quote:
Mooi zoquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:52 schreef AnneX het volgende:
[..]nee. Inmiddels opgelost. Fok haperde.
Whutquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier in het gebouw zijn mensen komen wonen met 3 van die hondjes. Op iedere etage hebben we een grote hal waar 4 deuren op uitkomen. In 1 huis woont al ruim 10 jaar een kat die ook vaak in de hal loopt, maar deze nieuwe mensen hebben altijd de voordeur open staan, en die hondjes zijn altijd in de hal. “Daar moet de kat dan maar aan wennen” was de reactie, de honden hebben de ruimte nodig
Ja, en van vroeg tot laat als ze thuis zijn de voordeur open, muziek hard aan heb ik begrepen. Niet iedereen is er blij meequote:
Hier in de buurt komt het ook regelmatig voor dat er honden loslopen en die schapen/andere honden/reeen etc aanvallen. Soms is zelfs bekend van wie de hond is, lopen de baasjes gewoon door.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:29 schreef golfer het volgende:
Als er, zoals afgelopen vrijdagmiddag, een hert gesignaleerd is in ons wandelpark, dan plaats ik altijd een waarschuwingsbord met het verzoek de honden aangelijnd te houden.
Je weet niet hoeveel protesterende baasjes ik dan moet aanhoren, want ze hebben betaald enzo...
Wilt u dan zorgen dat uw fijne vent mijn pup niet aanrandt?quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben niet op deze mevrouw ingegaan, toen ze zei 'wil je mijn hond niet opzij drukken?' want eigenllijk wilde ik alleen maar zeggen 'WIL JE DAN GODVERDOMME JE KLOTEBEEST BETER OPVOEDEN OF ER ZELF WAT AAN DOEN?' en dat leek me niet contructief.
Mja en dat hert kan prima ergens anders lopen? Die betaalt helemaal niks tenslotte.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:29 schreef golfer het volgende:
Als er, zoals afgelopen vrijdagmiddag, een hert gesignaleerd is in ons wandelpark, dan plaats ik altijd een waarschuwingsbord met het verzoek de honden aangelijnd te houden.
Je weet niet hoeveel protesterende baasjes ik dan moet aanhoren, want ze hebben betaald enzo...
Ik was al wel echt boos. Eerst aangeven dat het me niet zo'n goed idee lijkt (en dan was ik gewoon weggegaan) maar toen was ze al binnen, dan doet je hond niet wat je beweerd en corrigeer je dat zelf niet. Mijn muppet in paniek en ongelukkig, dan wat van MIJ zeggen...quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wilt u dan zorgen dat uw fijne vent mijn pup niet aanrandt?
Maarja... achteraf he
En ik vermoed niet dat ik het zonder sarcastisch toontje mn mond uit zou kunnen krijgen
Hondeneigenaren kunnen behoorlijk onredelijk worden. Hoe veel er ook niet onaangelijnd door natuurgebieden lopen "want onze tuin is niet zo groot"quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:29 schreef golfer het volgende:
Jup.. dat soort mensen zijn er gelukkig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bange kindjes vraag ik altijd of ze Loebes willen aaien. Dan laat ik hem rustig naast mij zitten en dan mogen ze hem aaien. Heeft hij al heel wat kinder harten mee verovert. Is ook echt gek op kinderen. Maar ik snap echt niet dat eigenaren hun hond niet bij zich houden. Honden hoeven niet kwaad te zijn maar je weet nooit wat er gebeurt.
Nouja, hierin vind ik eigenlijk de hele situatie vreemd. Of alle dieren binnenhouden, of alle dieren op de hal laten lopen. Lijkt mij dan zo eerlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, dat dus. Toen die kat daar nog alleen woonde kon het prima en nu dus niet. Maar om een flinke hal (dat is het nl) bij je eigen huis te betrekken is wat apart.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, hierin vind ik eigenlijk de hele situatie vreemd. Of alle dieren binnenhouden, of alle dieren op de hal laten lopen. Lijkt mij dan zo eerlijk.
Dat weet jij dat je hond zo is, maar iemand die jouw hond niet kent weet dat niet. Ik ben zelf niet echt bang voor honden, maar als ik een hond tegemoet loop die niet aangelijnd is ben ik toch vaak wel op mijn hoede.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn hond liep vroeger ook altijd wel los, eigenlijk. Maar zolang je geen stok of sloot was, had ze toch geen interesse in je. Hield haar alleen aan de lijn als er andere enthousiaste honden waren, want mijn labrador was een mietje.
Hadden ze dan niet beter ergens gaan wonen met een tuin?quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Tja, ik weet het ook niet. Ken ze nauwelijks. Maar als ik het goed heb begrepen hebben ze altijd in een flat gewoond. Ik hoef ook geen huis met een tuin, daar zitten wormen in iewwwwquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hadden ze dan niet beter ergens gaan wonen met een tuin?
Dat lijkt me veel fijnere ruimte dan de hal van een flat.
Hehehe ik wil best een tuin... liefst eentje die zichzelf onderhoudtquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tja, ik weet het ook niet. Ken ze nauwelijks. Maar als ik het goed heb begrepen hebben ze altijd in een flat gewoond. Ik hoef ook geen huis met een tuin, daar zitten wormen in iewwww
Wil je weg uit Charlois?quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hehehe ik wil best een tuin... liefst eentje die zichzelf onderhoudt
Nu ook aan het kijken naar hujs met tuin.
Vermoed dat het veel tegels met plantenbakken worden. Plantenbakken zijn veel makkelijker stapsgewijs te onderhouden dan een hele tuin
En dochterlief opperde laatst kippies.
En dat vond ik eigenlijk wel heel tof.
Maar goed... eerst maar eens een huis. Ga ik daarna wel kijken of we een kipproof lokatie in de tuin kunnen maken
Ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig een ruim balkon hier en nog een klein balkon bij de keuken waar ik ook kruiden heb staan. Net daar ook bezig geweest om vogelvoer dingen neer te zetten/op te hangen. Kunnen de katten vanaf de krabpaal kijken naar etende vogelsquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hehehe ik wil best een tuin... liefst eentje die zichzelf onderhoudt
Nu ook aan het kijken naar hujs met tuin.
Vermoed dat het veel tegels met plantenbakken worden. Plantenbakken zijn veel makkelijker stapsgewijs te onderhouden dan een hele tuin
Maar ik mis nu de optie om buiten te zitren als het mooi weer is.. heb ook niet echt een balkon hier.
En dochterlief opperde laatst kippies.
En dat vond ik eigenlijk wel heel tof.
Maar goed... eerst maar eens een huis. Ga ik daarna wel kijken of we een kipproof lokatie in de tuin kunnen maken
Ik kijk hier uit op een veld waar honden uitgelaten worden. Al die jaren heb ik nog nooit iemand gezien die de stront opruimde.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:47 schreef Clubsoda het volgende:
Bij ons het in het parkje om de hoek moeten honden op woensdag- en zaterdagmiddag aangelijnd worden ivm spelende kinderen. Dat gaat eigenlijk altijd wel prima. Maar er zijn toch legio mensen die de stront niet opruimen. Ik begrijp dat werkelijk niet
Is ook lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelukkig een ruim balkon hier en nog een klein balkon bij de keuken waar ik ook kruiden heb staan. Net daar ook bezig geweest om vogelvoer dingen neer te zetten/op te hangen. Kunnen de katten vanaf de krabpaal kijken naar etende vogels
Het grote balkonquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Is ook lekker
Hier nu alle plantjes binnen..
heb een mini balkon waar nooit zon komt... tot nu toe gaat alles daar dood.
Zit er soms op het muurtje.. want het is er heerlijk rustig en groen met veel vogels.
Beneden dan
Maae gewoon relaxt met meer dan 1 persoon en in een stoel.. toch wel verleidelijk hoor
Ik woon in een huis in een straat waarvan ik altijd zei... dat ik er zelfs niet dood gevonden wilde wonen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:53 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb ooit in een huis zonder tuin gewoond. Wist niet hoe snel ik daar weg moest.
Straten als de Fazantstraat hebben wel prima formaat tuin. Maar je hebt er wel bovenburen en echt wel kleine huisjes.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik woon in een huis in een straat waarvan ik altijd zei... dat ik er zelfs niet dood gevonden wilde wonen.
En nu moeite met er weg gaan
Ik was met goede moed aan dat huis-met-balkon begonnen. Hielp niks, blijkbaar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik woon in een huis in een straat waarvan ik altijd zei... dat ik er zelfs niet dood gevonden wilde wonen.
En nu moeite met er weg gaan
Ik was laatst in de spechtstraat...quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Straten als de Fazantstraat hebben wel prima formaat tuin. Maar je hebt er wel bovenburen en echt wel kleine huisjes.
Hmm die tattooshop op de dorpsweg heb ik gemist... maar die poolse suup ken ik denk ik wel. Kom er nooit eigenlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:03 schreef Myraela het volgende:
Ik reed vandaag toevallig weer eens door de dorpsweg.We woonde daar echt heerlijk, goedkoop, grote tuin en zo in de stad. Maar nu ik het allemaal nog eens zag wel blij dat ik er weg ben.
Mijn huis verhuren ze nu als 3 aparte studentenkamers.Dus allemaal fietsen. Er zit een tattooshop een paar huizen verderop en, er zaten er blijkbaar nog niet genoeg, nog een Poolse supermarkt.
Mja ik had weinig keuzequote:Op zondag 27 oktober 2019 16:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik was met goede moed aan dat huis-met-balkon begonnen. Hielp niks, blijkbaar.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Elin ligt heel graag op de nieuwe plaid die op de ruglening van de bank lag, ze probeerde ‘m ook steeds naar beneden te trekken. Ik heb het maar even voor haar gedaan. Ze is gelukkig![]()
[ afbeelding ]
Jakkes, dat is echt te goor voor woordenquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk idd Isa en Kaatje!
Ik net ook gewandeld in het zonnetje en op de heenweg al in een flinke hondendrol die verscholen lag onder de bladeren getraptNet al kokhalzend schoongemaakt, wat is dat toch asociaal en vreselijke smerig
![]()
Van wormen heb je weinig last. Indien deze dom genoeg zijn om aan de oppervlakte te komen kommen de gevederde vrienden even duidelijk maken dat dit niet gewenst is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tja, ik weet het ook niet. Ken ze nauwelijks. Maar als ik het goed heb begrepen hebben ze altijd in een flat gewoond. Ik hoef ook geen huis met een tuin, daar zitten wormen in iewwww
Onder dekentjesquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]dat ziet er ook wel heerlijk uit
Hier liggen we nu ook lekker met zijn 4en op de bank (op en onder dekentjes)
De wetenschap dat ze er zijn is voor mij al genoeg. En als je in de tuin aan het werk bent komen ze ook naar boven brrrrrrquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Van wormen heb je weinig last. Indien deze dom genoeg zijn om aan de oppervlakte te komen kommen de gevederde vrienden even duidelijk maken dat dit niet gewenst is.
Met al dat PFAS geneuzel kun je voorlopig toch geen grond afvoeren...quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tuin, pff. Wij zijn net bezig geweest om uit te vogelen op welke hoogte we een keerwand naast de sloot willen. Dat lijkt zo veel simpeler dan het is. Of heel veel afgraven, of heel veel ophogen, of afstapjes en dan meerdere keerwanden. Het voorlopige plan is heel veel afgraven. Dat komt het beste uit met de toekomstige verbouwplannen.
Wat is het probleem? Betekend dat je goede grond hebt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het voelt niet zo warm vandaag. Maar wij liggen sowieso wel vrij snel onder dekentjesquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Onder dekentjesIk heb hier net de balkondeur dichtgedaan. Maken de katten meestal alleen gebruik van dekentjes, ik niet.
wurmen zijn eng, heel engquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Betekend dat je goede grond hebt.
Onder die kunstwerken van jou zou ik ook gaan liggen ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het voelt niet zo warm vandaag. Maar wij liggen sowieso wel vrij snel onder dekentjesmeeste zelfgemaakt door mij.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Onder die kunstwerken van jou zou ik ook gaan liggen ja.
Gezellig!quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Net gezellig geluncht met Isa, die is nu wandelen en ik ben onderweg naar huis
Ze hebben geen gehoor.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik geef wel altijd een gilletje als ik ze in de tuin zie. Niet mijn favoriete dieren.
10 harten?? Waarom?quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze hebben geen gehoor.
Wel 10 harten
We willen nog een carport op dijkniveau, daar moet dan weer veel grond bij. Tot die tijd gooien we wel ergens een berg neer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met al dat PFAS geneuzel kun je voorlopig toch geen grond afvoeren...
Goede reden wel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zodat je ze in stukjes kunt knippen? Geen idee
Bruutquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Goede reden wel.Kun je ze levend verzuipen en alsnog 10 vissen met 1 worm vangen.
Oh, dat scheeltquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We willen nog een carport op dijkniveau, daar moet dan weer veel grond bij. Tot die tijd gooien we wel ergens een berg neer.
Zijn zelfs speciale scharen voor. Ik vis zelf eigenlijk niet vaak met wormen, maar op de haak wil je juist een dikke. De kleine stukjes zijn lokaas.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Goede reden wel.Kun je ze levend verzuipen en alsnog 10 vissen met 1 worm vangen.
Da's een kruidenschaar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn zelfs speciale scharen voor. Ik vis zelf eigenlijk niet vaak met wormen, maar op de haak wil je juist een dikke. De kleine stukjes zijn lokaas.
[ afbeelding ]
De viswinkel verkoopt ze als wormenschaarquote:
Ik kreeg het zoquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De viswinkel verkoopt ze als wormenschaar![]()
Nog nooit van kruidenschaar gehoord trouwens, verse kruiden hak ik altijd fijn met een mes.
Bij de kruidenschaar zitten de lemmetten dicht op elkaar, bij een wormenschaar lijkt er meer ruimte tussen te zitten.quote:
Dat bleek het andere perceel van dezelfde eigenaar te zijn. Die eigenaar sprak zo onverstaanbaar Brabants dat we dat in eerst instantie niet doorhadden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt
Ik zou ook even in de gaten houden wat de wetgeving nou precies wordt. Er ligt veel stil op het moment, mocht er strenge wetgeving komen zou ik voor de 'afgraven' optie kiezen en dan even kijken hoeveel je nodig bent voor die carport.
Een kolenhandel heeft er bij jullie gezeten toch?
Tekst even naar notepad kopiëren. En vervolgens opnieuw selecteren en daar naartoe kopiëren waar je wilt. Bij de kopie actie naar notepad vervalt elke opmaak.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff, best wel trots. Krijg 2 teksten opgestuurd van één van de mannen die 4 jaar geleden op Nederlandse les is geweest. Hij is bezig om de tandartsexamens voor te bereiden. De teksten zijn vrijwel foutloos Nederlands![]()
Maar hij stuurt het via een mail met Arabische instellingen. Zelfs kopieren naar word en dan Nederlands aangeven lukt voor geen meter. Ik heb niet snel dat me zoiets niet lukt maar ben nu al een tijd bezig. Dus maar op de ouderwetse manier, printen, opmerkingen erbij schrijven en scannen en terugsturen.
Notepad is zo ondergewaardeerd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Tekst even naar notepad kopiëren. En vervolgens opnieuw selecteren en daar naartoe kopiëren waar je wilt. Bij de kopie actie naar notepad vervalt elke opmaak.
Heb je wel. In een Nederlandstalige Windowsversie heet het Kladblokquote:Op zondag 27 oktober 2019 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Opgelost (zonder notepad, heb ik (nog) niet). ene tekst had 4 dingetjes waaronder 2 punten en andere tekst was helemaal goed. De dingetjes tekst stuur ik gescand.
Kan hij meteen zien wat er niet goed is. (doe ik bij anderen ook, zijn ze niet altijd blij mee, maar leren ze wel van).
Danku!quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je wel. In een Nederlandstalige Windowsversie heet het Kladblok
Als je een paar gemeenschappelijke vrienden hebt dan doet fb dat al.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:20 schreef z80 het volgende:
Zwiept gezichtenboek weer eens aan. Komt fles meteen als vriendschapsvoorstel.
Er wordt op de achtergrond iets te veel aan elkaar geknoopt.
Maar de enige zichtbare link is barrel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je een paar gemeenschappelijke vrienden hebt dan doet fb dat al.
Fft ook geluncht en gewandeldhet is niet echt snertweer, maar ik kan altijd wel snert eten
Geloof dat een regenworm gewoon over de lengte van zijn slagader allerlei verdikkingen heeft die bloed verder pompen. Het is geen geavanceerd hart zoals zoogdieren hebbenmaar mijn practicum dissectie regenworm was in de vorige eeuw.
Oh, maar 1 linkquote:
Maak gewoon een snelle pasta. Veel goedkoper, sneller en vaak eigenlijk ook wel lekkerder.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:46 schreef fietsie het volgende:
Ik heb geen zin om te koken maar weet eigenlijk ook niet wat af te halen.
Soortvan keuzestress in het klein....
Meh, werkt niet met kopiëren van skype naar IntelliJ.quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Tekst even naar notepad kopiëren. En vervolgens opnieuw selecteren en daar naartoe kopiëren waar je wilt. Bij de kopie actie naar notepad vervalt elke opmaak.
Welke stap werkt er niet?quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Meh, werkt niet met kopiëren van skype naar IntelliJ.
Het kopiëren naar IntelliJ. Dat werkt vanuit Lotus Notes ook niet. Maar collega’s moeten dat soort dingen maar niet via Sametime sturenquote:
Oh kaatje had jij nog ergens dat linkje van die zilvervisjesvangert?quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kaatje had jij nog ergens dat linkje van die zilvervisjesvangert?
Je had toch niets met superhelden films?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:21 schreef golfer het volgende:
Terug uit de bioscoop. The Joker is erg goed.
Hmmm eem kijkmquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar is er ook van andere merken (kruidvat eigen merk vond ik minder plakken)
Jquote:
Doe je toch "Nee"quote:Op zondag 27 oktober 2019 17:20 schreef z80 het volgende:
Zwiept gezichtenboek weer eens aan. Komt fles meteen als vriendschapsvoorstel.
Er wordt op de achtergrond iets te veel aan elkaar geknoopt.
Nee. Dat is deze film dan ook totaal niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:23 schreef Anthraxx het volgende:
Je had toch niets met superhelden films?
Hmm het is nog erger...quote:
Jokerquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:21 schreef golfer het volgende:
Terug uit de bioscoop. The Joker is erg goed.
Het is wel gebaseerd op een personage in 1 van de grootste superhelden franchises die er bestaat. Zeker omdat het losjes gebaseerd is op van de beste Batman-zonder-Batman comic: The Killing Jokequote:Op zondag 27 oktober 2019 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Dat is deze film dan ook totaal niet.
Wegpoetsen van rare onzichtbare tekens. Neem een stuk code uit IntelliJ, kopieer het naar Skype, kopieer dat naar notepad, kopieer dat naar IntelliJ en IntelliJ kan er niks mee. Razend irritant. Tegenwoordig e-mailen we SQL's en codesnippets maar.quote:
En een copy rondje wordpad?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Wegpoetsen van rare onzichtbare tekens. Neem een stuk code uit IntelliJ, kopieer het naar Skype, kopieer dat naar notepad, kopieer dat naar IntelliJ en IntelliJ kan er niks mee. Razend irritant. Tegenwoordig e-mailen we SQL's en codesnippets maar.
Notepad++ al eens geprobeerd?quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Wegpoetsen van rare onzichtbare tekens. Neem een stuk code uit IntelliJ, kopieer het naar Skype, kopieer dat naar notepad, kopieer dat naar IntelliJ en IntelliJ kan er niks mee. Razend irritant. Tegenwoordig e-mailen we SQL's en codesnippets maar.
Ik zou niet kunnen leven zonder!quote:
Ja nou, dan wordt het al snel toch veel bewerkelijker dan gewoon even e-mailen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:46 schreef z80 het volgende:
[..]
En een copy rondje wordpad?
Deze laat de enters wel staan. Wat soms bij key of cert files nodig is.
Hehehequote:Op zondag 27 oktober 2019 18:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen leven zonder!
Notepad++ doet de helft van het werk waarvoor ik betaald word
Dat is voor mij IntelliJ. Dat neemt zoveel werk voor mij weg dat het de licentie waard is. Ook al zou mijn werkgever het niet betalen, dan zou ik het alsnog zelf aanschaffen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hehehe
Ik kende het niet... Ben tenslotte geen die hard ict-er..
neemt niet weg dat ik me met enige regelmaat door showtechs heen worstel..
Maareh... lang geleden dat ik zo gelukkig werd van een app
Ook portable leverbaar. Voor als je niets mag installeren. Maar nog wel een exe mag starten.quote:
Wat een ontzettend blije post is dit! Geniet ervan. Wat zal jij lekker slapen. En dan morgenochtend hier wakker worden en weten dat het blijftquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:56 schreef Tele6 het volgende:
VERHUISUPDATE
Het is mooier geworden dan ik ooit dacht dat het kon worden![]()
![]()
Om 12:00 hadden we alle zooi al verplaatst naar de nieuwe plek![]()
Vervolgens was het een kwestie van spullen in elkaar zetten, dozen uitpakken, m'n versterker en zo aansluiten, dingen ophangen. Dat is allemaal prachtig gelukt![]()
Ook dingen waar ik niet aan zou denken maar B wel bedacht, bijvoorbeeld een kabelgoot maken langs de plint zodat de ene speaker links in de kamer staat en de andere rechts. We hebben haakjes geplakt in de keuken, zodat ik m'n pannenlappen en theedoek kwijt kan. B heeft een ingenieuze constructie bedacht met twee kettinkjes waaraan ik m'n prikbord precies op de hoogte kan hangen die ik wil![]()
M'n ouders hebben de eettafel langsgebracht en die staat hier heel goed, hij past er mooi bij. Je kunt er makkelijk met z'n vieren aan zitten, je kunt hem uitschuiven naar zespersoons en als je hem van de muur haalt pas je er met acht omheen
Het is zooooo moooooi
quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:56 schreef Tele6 het volgende:
VERHUISUPDATE
![]()
Vervolgens was het een kwestie van spullen in elkaar zetten, dozen uitpakken, m'n versterker en zo aansluiten, dingen ophangen. Dat is allemaal prachtig gelukt![]()
Ook dingen waar ik niet aan zou denken maar B wel bedacht, bijvoorbeeld een kabelgoot maken langs de plint zodat de ene speaker links in de kamer staat en de andere rechts. We hebben haakjes geplakt in de keuken, zodat ik m'n pannenlappen en theedoek kwijt kan. B heeft een ingenieuze constructie bedacht met twee kettinkjes waaraan ik m'n prikbord precies op de hoogte kan hangen die ik wil![]()
M'n ouders hebben de eettafel langsgebracht en die staat hier heel goed, hij past er mooi bij. Je kunt er makkelijk met z'n vieren aan zitten, je kunt hem uitschuiven naar zespersoons en als je hem van de muur haalt pas je er met acht omheen
Het is zooooo moooooi
Veel meer dan dat mogen wij ook nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook portable leverbaar. Voor als je niets mag installeren. Maar nog wel een exe mag starten.
Klinkt goedquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:56 schreef Tele6 het volgende:
VERHUISUPDATE
![]()
Het is zooooo moooooi
IntelliJ heeft ook een "community version" die alle basic dingen wel kan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is voor mij IntelliJ. Dat neemt zoveel werk voor mij weg dat het de licentie waard is. Ook al zou mijn werkgever het niet betalen, dan zou ik het alsnog zelf aanschaffen.
Ik begreep dat mijn laptop tot september nog vanalles mag.... en daarna een stuk minder.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Veel meer dan dat mogen wij ook niet
Klopt. Studenten geef ik die altijd mee. Maar voor mijn werk moet ik Java Enterprise Edition gebruiken. En daarvoor heb ik Ultimate nodig. Of Eclipse, maar dat zuigt behoorlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
IntelliJ heeft ook een "community version" die alle basic dingen wel kan.
(En toen moest ik dingen met API's en heb ik een studentenlicentie geregeld)
VERHUISUPDATE
![]()
Het is zooooo moooooi
Wat fijn en goed en leuk! Ik hoop dat je er heel lang met zoveel plezier kan wonen als je hier nu tentoon spreidt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:56 schreef Tele6 het volgende:
VERHUISUPDATE
![]()
Het is zooooo moooooi
VERHUISUPDATE
![]()
Het is zooooo moooooi
VERHUISUPDATE
![]()
Het is zooooo moooooi
Ik zag toevallig dat de Action vandaag ook open was dus ik heb er nog even 3 setjes gehaaldquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm het is nog erger...
Ik gooi net een blauw met witte stippen bakje weg ivm onherstelbaar vies.
En spontaan zit je weer hier als ik daarna fok open.
Nou meid wat fijn voor jequote:Op zondag 27 oktober 2019 18:56 schreef Tele6 het volgende:
VERHUISUPDATE
![]()
Klopt allemaal, maar het is wat mij betreft in sfeer en aanpak alles behalve een superhelden film. Had ook gewoon een totaal op zichzelf staande film kunnen zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is wel gebaseerd op een personage in 1 van de grootste superhelden franchises die er bestaat. Zeker omdat het losjes gebaseerd is op van de beste Batman-zonder-Batman comic: The Killing Joke
Insgelijksquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag toevallig dat de Action vandaag ook open was dus ik heb er nog even 3 setjes gehaaldNu heb ik 4 bakjes in de goede maat
en 12 bakjes over
![]()
Alleen wel 3 groene met stippen en 1 grijze met stippen. Ik zie mezelf morgen nog wel zo'n 4e groene met stippen halen. Dan heb ik er 15 overWil je er een paar hebben?
Moet je wel een klein beetje aardig tegen me proberen te doen hoor
VERHUISUPDATE
![]()
Het is zooooo moooooi
Morgenquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Verder een waardeloze post zonder foto’s
Douchen in een schone douchequote:Op zondag 27 oktober 2019 19:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Morgenofzo. Niet vandaag iig. Vandaag douche en
Welverdiendquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Morgenofzo. Niet vandaag iig. Vandaag douche en
Maareh... lijken de niet stiekem gewoon blauw die bakjes?quote:Op zondag 27 oktober 2019 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tadaa![]()
[ afbeelding ]
Lelijk he die grijze
Mja roze is hierin huis ook niet stoer genoegquote:Op zondag 27 oktober 2019 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ik zie ze als mintgroen. Maar jij mag ze blauw noemen hoorAls we maar duidelijk hebben dat er NIET een vierde kleur is. Er zijn alleen maar grijze, roze (okee niet stoer genoeg
) en deze
Die krijg ik er zeker niet bij?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
de volgende batch geitenkaastaartjes wordt morgen trouwens. Ik ga nu met de pootjes in het warmwaterbubbeltjesbad en dat betekent dat ik verder niets productiefs meer doe vandaag
Ehm. Neequote:
Nou aan de foto van eh.. vandeweek te zien... woon ik daar niet in de buurt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm. Nee
Nou ja misschien als je op komt halen. Woon je in de buurt?![]()
Welke foto precies?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou aan de foto van eh.. vandeweek te zien... woon ik daar niet in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |