Dat is heel binnenkortquote:Op zondag 27 oktober 2019 08:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik dacht er nog wel aan, gisteren 'dat is toch binnenkort'![]()
Tevens droomde ik over het einde der tijden.
De muppet was niet 'normale' tijd wakker. Poes en poes wel. En ik dus ook. Vond het al zo vreemd dat ik om half 7 wakker werd.quote:
Dieren met een ritmequote:Op zondag 27 oktober 2019 08:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De muppet was niet 'normale' tijd wakker. Poes en poes wel. En ik dus ook. Vond het al zo vreemd dat ik om half 7 wakker werd.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Dieren met een ritme![]()
![]()
Kind hier kwam ons net wakker maken met de mededeling dat het mooi weer is, ze had alvast uit het raam gekeken voor ze naar ons toe kwam![]()
Het is soms wel een draakje hoor, maar doorgaans een topkindquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 27 oktober 2019 08:35 schreef Lonaa het volgende:
Het einde der tijden kwam overigens doordat iemand kleine keverachtige wezens had gemaakt die leefde op sperma, en 'ons mensen' de onweerstaanbare drang gegeven hadden met elkaar te neuken.
De kevers vraten vervolgens al onze recources op.
Dus.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:35 schreef Lonaa het volgende:
Het einde der tijden kwam overigens doordat iemand kleine keverachtige wezens had gemaakt die leefde op sperma, en 'ons mensen' de onweerstaanbare drang gegeven hadden met elkaar te neuken.
De kevers vraten vervolgens al onze recources op.
Dus.
3 plekken gridstraf voor negeren van een gele vlag (en er vervolgens over opscheppen, heel slim).quote:
Wat een held die Jipquote:Op zondag 27 oktober 2019 08:37 schreef Aure het volgende:
Lief Molo
Hier is 't kind alweer in slaap gevallenzal blij zijn als ie over zijn jetlag heen is.
Maar wat was het heeeeerlijk op vakantie. Zoveel lekkere dingen gegeten. En Jip at vrijwel alles mee, alleen toen we extreem pittige babi guling hadden heeft hij de milde kind versie gegetennu wil ik elk jaar naar Azië
Ja hoorde het inmiddels, flink verdiend dus. Sufquote:Op zondag 27 oktober 2019 08:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
3 plekken gridstraf voor negeren van een gele vlag (en er vervolgens over opscheppen, heel slim).
Yep, grote kans dat het in de race wel weer goed komt. Maar slim is anders.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoorde het inmiddels, flink verdiend dus. Suf
quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:37 schreef Aure het volgende:
Lief Molo
Hier is 't kind alweer in slaap gevallenzal blij zijn als ie over zijn jetlag heen is.
Maar wat was het heeeeerlijk op vakantie. Zoveel lekkere dingen gegeten. En Jip at vrijwel alles mee, alleen toen we extreem pittige babi guling hadden heeft hij de milde kind versie gegetennu wil ik elk jaar naar Azië
Ah fijn is dat.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
hier twee katten die de wintertijd niet begrepen. Dus die een deel van hun ontbijt gegeven, kon ik weer even verder slapen.
Heb jij dan geen last van jetlag @:Aure?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WintertijdNormale tijd
Ik stel voor dat we het hier voor altijd bij houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ze in kattenjaren 50+ en hebben ze volwassen kinderen???quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah fijn is dat.
Die van ons zijn juist verdacht rustig.
Zometeen maar eens uit bed en ze eten geven.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:59 schreef Aure het volgende:
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knappe mannen ook![]()
Dat etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat geweldig dat je zoontje het zo lekker vond zeg, hier is die tijd helaas voorbij
En oh ja, jij had die leuke vent met baard
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Slim idee jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet mijn best doen om het te proberenzo wakker ben ik nog niet
Ik heb nog de hoop dat het altijd zo blijft, maar dat zal wel tevergeefs zijnquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat eten![]()
Wat geweldig dat je zoontje het zo lekker vond zeg, hier is die tijd helaas voorbij
En oh ja, jij had die leuke vent met baard
Kan wel hoorquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb nog de hoop dat het altijd zo blijft, maar dat zal wel tevergeefs zijn
quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:00 schreef Molo het volgende:
Zijn ze in kattenjaren 50+ en hebben ze volwassen kinderen???
Dan moet je je zorgen maken!
(Alleen Isabeau begrijpt dit)
Jij houdt niet van snotei?quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aure, wat een super foto'sZiet er (op het ei na...) allemaal lekker uit
Ik heb mijn eiwit graag gestoldquote:
Dit in combinatie met snotei is niet zo'n fraaie visual. Ik ga even wandelen. Zonnetjequote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit in combinatie met snotei is niet zo'n fraaie visual. Ik ga even wandelen. Zonnetje
Alsjeblieft... 16u donker bah. Ik kan niet tegen donker. Gelukkig elke dag een vit d pil van de apotheek anders heel erg verdrietig in deze tijden.quote:
Aah wat leuk dat ik foto's herken. Van KL dan. Blij dat je ook naar RSMY bent gegaan. Fantastisch he als je zo'n punt eruit paktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu wil ik babi guling want extreem pittig eten
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dit jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, maar dat zijn gewoon problemen van de winter, niet de wintertijd
Ja, komt door jou! Dat ik naar RSMY ben geweest, man wat was dat lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah wat leuk dat ik foto's herken. Van KL dan. Blij dat je ook naar RSMY bent gegaan. Fantastisch he als je zo'n punt eruit pakt![]()
En nu wil ik babi guling want extreem pittig eten
Ja heerlijk. Behalve Singapore, daar is het niet per se goedkoop, behalve als je bij een hawker gaat eten. Dat hebben we dan ook wel veel gedaanquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
En Jip in Sarong, ook echt leuk! En lekker makkelijk kind. Begrijp wel dat je nu altijd naar Azië wilt, evenals Z.
Wat n prijzen ook he?
Juist. Mensen die graag altijd zomertijd willen denken er ook plots zomerse tijden bij te krijgen in de winter? Het klinkt wel vrolijker, maar ik geloof niet dat ik vrolijk word van donker tot 10 uur 's morgens.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, maar dat zijn gewoon problemen van de winter, niet de wintertijd
QFTquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist. Mensen die graag altijd zomertijd willen denken er ook plots zomerse tijden bij te krijgen in de winter? Het klinkt wel vrolijker, maar ik geloof niet dat ik vrolijk word van donker tot 10 uur 's morgens.
Ja maar dan is het een uur langer licht!quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist. Mensen die graag altijd zomertijd willen denken er ook plots zomerse tijden bij te krijgen in de winter? Het klinkt wel vrolijker, maar ik geloof niet dat ik vrolijk word van donker tot 10 uur 's morgens.
Voor die mensen die er de voorkeur aan geven op onmogelijk vroege tijdstippen in de nacht te verklaren dat het ochtend is voelt het wellicht zo?quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja maar dan is het een uur langer licht!
Ik ben daar te dom voor, om te begrijpen hoe je kan denken dat het lánger licht is als je de klók verzet.
Janken.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
QFT
Overigens maakt het mij geen zak uit welke tijd ze kiezen, als dat gesodemieter met de klok maar stopt.
In Singapore is eten in 1 van de vele eethallen goed betaalbaar. Het is dat ik met Singapore Airline een stopover heb. En daarmee beperkt ben in de hotelkeuze. Anders is er voor rond de 50 Euro per nacht ook een hotel in het centrum te vinden. Hostel is goedkoper, maar wil wel graag een prive kamer met eigen badkamer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Behalve Singapore, daar is het niet per se goedkoop, behalve als je bij een hawker gaat eten. Dat hebben we dan ook wel veel gedaan
Jij maakt flinke metersquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:32 schreef fietsie het volgende:
Hier zo 2e rondje latex kwasten op een plafonnetje.
Het is stiekum best handig dat alleen thuis zijn.quote:
Ben ik stiekem met je eens.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is stiekum best handig dat alleen thuis zijn.
Fijn dat jij er geen last van hebt, van dat gezeik met de klok.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Janken.
Liefst heb ik dat het gewoon blijft zoals het is, moet er wat veranderen, dan graag zelfde tijd aanhouden als onze buurlanden.
Zeuren over Zomer/Wintertijd is traditie.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat gezeur steeds over die klok, ik snap het niet. Gewoon laten zoals het is en anders gaan we wat mij betreft gezellig bij Engeland in de tijdzone.
Dat is wel onze tijdzone, maar verre van handig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat gezeur steeds over die klok, ik snap het niet. Gewoon laten zoals het is en anders gaan we wat mij betreft gezellig bij Engeland in de tijdzone.
Dat is een hawkercenterquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:38 schreef z80 het volgende:
[..]
In Singapore is eten in 1 van de vele eethallen goed betaalbaar. Het is dat ik met Singapore Airline een stopover heb. En daarmee beperkt ben in de hotelkeuze. Anders is er voor rond de 50 Euro per nacht ook een hotel in het centrum te vinden. Hostel is goedkoper, maar wil wel graag een prive kamer met eigen badkamer.
Ach, de grootste zeurders over het verzetten van de klok in het echte leven zitten regelmatig in het vliegtuig naar een andere tijdzone.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Fijn dat jij er geen last van hebt, van dat gezeik met de klok.
Tevens: andere mensen zitten anders in elkaar dan jij, ook op dit punt.
Da's waar. We zijn zo gezellig na de zomer. Eerst zeuren over de wintertijd, direct door over Zwarte Piet en gelukkig hebben we het Songfestival straks om het af te leren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeuren over Zomer/Wintertijd is traditie.
Valentijnsdagquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Da's waar. We zijn zo gezellig na de zomer. Eerst zeuren over de wintertijd, direct door over Zwarte Piet en gelukkig hebben we het Songfestival straks om het af te leren.
Voor de echte die hards kunnen we het ook nog over Halloween, het kerstdiner en Valentijnsdag hebben.
Het is inderdaad al 11 jaar geleden dat ik vrijwillig naar een andere tijdzone ben gereisd. Doe ik blijkbaar heel vaak ja.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach, de grootste zeurders over het verzetten van de klok in het echte leven zitten regelmatig in het vliegtuig naar een andere tijdzone.
Als je het zo zwaar hebt doe je dat ook niet.
Eerste keer was ik ook rond de 100 Euro per nacht kwijt. Aankomende keer net onder de 80.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat is een hawkercenter
Ons hotel was wel het drievoudige per nacht, maar voor een keertje moet dat kunnen. En we waren er ook maar 3 nachten. Als we een keer langer gaan dan zou ik wel wat goedkopers zoeken.
Van de week kwam ik iemand tegen met een pup met Oren als wij inmiddels vanquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Het eerste puppenhoektandje is gewisseldEn das mooi, want de blijvende kwamen al door. Als de puppenhoektandjes dan blijven zitten moet je ze onder narcose gaan trekken. Das kut.
Ik zelfs nog nooitquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het is inderdaad al 11 jaar geleden dat ik vrijwillig naar een andere tijdzone ben gereisd. Doe ik blijkbaar heel vaak ja.
Brrr dat klinkt naar zeg, hopelijk wisselt ze ze gewoon allemaal zelf!quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Het eerste puppenhoektandje is gewisseldEn das mooi, want de blijvende kwamen al door. Als de puppenhoektandjes dan blijven zitten moet je ze onder narcose gaan trekken. Das kut.
Hmmm eens in de gaten houden, het wordt tijd voor een nieuwe koelkastquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik vergeet Black Friday helemaal.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Eerste keer was ik ook rond de 100 Euro per nacht kwijt. Aankomende keer net onder de 80.
Maar wel meer in de buurt van het centrum. Chinatown leegeten.
Wat is dat ook alweerquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik vergeet Black Friday helemaal.
Het schijnt best vaak voor te komen. Het hoeft ook geen problemen te geven, zo blijkt Ziva ook dubbele hoektanden te hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Brrr dat klinkt naar zeg, hopelijk wisselt ze ze gewoon allemaal zelf!
Ook in little india wezen eten? En bij de sterrentent in 1 van de hallen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:20 schreef Aure het volgende:
[..]wij zijn ook veel in die hawkers daar geweest
Ohh en dat openbaar vervoer daarsuper goed geregeld allemaal.
De vrijdag na Thanksgiving. Vele koopjes en "koopjes". De maandag daarna heet Cyber Monday. Met IT koopjes dus.quote:
Ik wist helemaal niet dat katten en honden een melkgebit hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het schijnt best vaak voor te komen. Het hoeft ook geen problemen te geven, zo blijkt Ziva ook dubbele hoektanden te hebben.
Ja daar schijn ik op te moeten gaan letten ivm de wens van een PS4-Pro.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De vrijdag na Thanksgiving. Vele koopjes en "koopjes". De maandag daarna heet Cyber Monday. Met IT koopjes dus.
Little india is er niet meer van gekomen, dat bewaren we voor een volgende keer. En ja de sterrentent welquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:26 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook in little india wezen eten? En bij de sterrentent in 1 van de hallen?
Yeahquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:15 schreef Lonaa het volgende:
En wanneer is thanksgivingquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De vrijdag na Thanksgiving. Vele koopjes en "koopjes". De maandag daarna heet Cyber Monday. Met IT koopjes dus.
Sally heeft ook een paar losse tanden gehad, en die zaten dan ook ineen weer vastquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Yeah
Hier hadden beide katers een tijd lang dubbele hoektandjes... toen was het advies dat dat meestal zichzelf oplost.
(En dat deed het ook)
Vond het vreemder dat 1 van de mannen paar maanden terug ineens een losse voortand had.
Maar inmiddels zit er weer gewoon een vol gebitje.
Nou is ie fysiek toch een beetje anders dan meeste katten maar dit was toch wel raar.
Was even bang dat er iets anders mis was met zn gebit.
Puppymelktanden zijn HEEL naar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat katten en honden een melkgebit hebben.
Het lijkt me lastig en een recept voor vieze tandjes... maar kennelijk valt het wel mee danquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sally heeft ook een paar losse tanden gehad, en die zaten dan ook ineen weer vast![]()
Ziva's tanden hebben zich nooit opgelost (letterlijk en figuurlijk) ze is nu 12 en heeft boven of beneden nog steeds 4 hoektanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |