Ik krijg hier net zo’n soort gevoel bij als dat Babel morgen niet mee kan spelen bij Oranjequote:Op maandag 18 november 2019 20:33 schreef Greys het volgende:
Jan Smit schrapt al z'n werkzaamheden tot eind van het jaar wegens gezondheid. Dus ook Het Grote Songfestivalfeest. En wellicht moet De Beste Zangers ook uitgesteld worden of een vervanger zoeken.
https://www.telegraaf.nl/(...)k-nieuwe-presentator
Jan Smit is ook beter op linksbuiten?quote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik krijg hier net zo’n soort gevoel bij als dat Babel morgen niet mee kan spelen bij Oranje
Gelijk goed Engels leren spreken...quote:Op maandag 18 november 2019 21:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jan Smit is ook beter op linksbuiten?
Hij neemt gewoon rust zodat hij volgend jaar extra hard kan knallen op het songfestival. Samen met Dionne Stax en Frits Sissing.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 18 november 2019 20:33 schreef Greys het volgende:
Jan Smit schrapt al z'n werkzaamheden tot eind van het jaar wegens gezondheid. Dus ook Het Grote Songfestivalfeest. En wellicht moet De Beste Zangers ook uitgesteld worden of een vervanger zoeken.
https://www.telegraaf.nl/(...)k-nieuwe-presentator
quote:Op maandag 18 november 2019 22:00 schreef Em31 het volgende:
Het zou natuurlijk ook een beetje raar zijn dat Nederlandse kandidaat voor 2020 het Songfestivalfeest gaat presenteren.
quote:Op maandag 18 november 2019 22:00 schreef Em31 het volgende:
Het zou natuurlijk ook een beetje raar zijn dat Nederlandse kandidaat voor 2020 het Songfestivalfeest gaat presenteren.
Afijn, volgend jaar juli...quote:Op zondag 24 november 2019 20:00 schreef Em31 het volgende:
Cornald is al net zoals Duncan met z'n 'we horen het heel snel'.
Een maand is niet snel
De AVROTROS en EBU schijnen inderdaad morgen met een persbericht te komen! ''Helaas moeten we het Eurovisie Songfestival een paar maanden uitstellen. We willen namelijk 100% zeker weten of Jan Smit uit de lappenmand komt en zijn cursus in Vught tot een goed einde weet te brengen.quote:
Van de week zouden ze de vervanger van Jan Smit bekend maken via Twitter en dat werd ineens uitgesteldquote:Op zondag 24 november 2019 21:20 schreef Jason22 het volgende:
[..]
De AVROTROS en EBU schijnen inderdaad morgen met een persbericht te komen! ''Helaas moeten we het Eurovisie Songfestival een paar maanden uitstellen. We willen namelijk 100% zeker weten of Jan Smit uit de lappenmand komt en zijn cursus in Vught tot een goed einde weet te brengen.
Nee, ik gok nu op de week van 9 december. Komende week zal avrotros wel de kandidaten van WIDM naar buiten brengen, dus daar zullen ze wel eerst even hun aandacht op richten. Dan komt de week van Sinterklaas en daarna is natuurlijk de week van ESF concert! Denk dat dat wel een mooi moment is om het een en ander te onthullen!
Van Beste Zangers? Want dat zijn Nick&Simion.quote:Op zondag 24 november 2019 21:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Van de week zouden ze de vervanger van Jan Smit bekend maken via Twitter en dat werd ineens uitgesteldwie weet is het dezelfde persoon ook.
Nee van dat Songfestivalfeest!quote:Op zondag 24 november 2019 21:36 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Van Beste Zangers? Want dat zijn Nick&Simion.
twitter:15Ziggo twitterde op donderdag 21-11-2019 om 13:23:24Stay tuned: vanavond maken we bekend wie @JanSmit gaat vervangen als presentator van Het Grote Songfestivalfeest in @ZiggoDome. Helaas moet hij afhaken wegens lichamelijke klachten. Beterschap Jan!! #jansmit 👊💐 #esf #eurovision #esc #songfestivalfeest reageer retweet
twitter:15Ziggo twitterde op donderdag 21-11-2019 om 18:40:27@JanSmit @ZiggoDome Stay tuned: announcement delayed. reageer retweet
Hij overwintert gewoon bij de nonnen!quote:Op zondag 24 november 2019 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee van dat Songfestivalfeest!twitter:15Ziggo twitterde op donderdag 21-11-2019 om 13:23:24Stay tuned: vanavond maken we bekend wie @:JanSmit gaat vervangen als presentator van Het Grote Songfestivalfeest in @:ZiggoDome. Helaas moet hij afhaken wegens lichamelijke klachten. Beterschap Jan!! #jansmit 👊💐 #esf #eurovision #esc #songfestivalfeest reageer retweet
twitter:15Ziggo twitterde op donderdag 21-11-2019 om 18:40:27@:JanSmit @:ZiggoDome Stay tuned: announcement delayed. reageer retweet
Ah, dat is wel verdacht natuurlijk!quote:Op zondag 24 november 2019 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee van dat Songfestivalfeest!twitter:15Ziggo twitterde op donderdag 21-11-2019 om 13:23:24Stay tuned: vanavond maken we bekend wie @:JanSmit gaat vervangen als presentator van Het Grote Songfestivalfeest in @:ZiggoDome. Helaas moet hij afhaken wegens lichamelijke klachten. Beterschap Jan!! #jansmit 👊💐 #esf #eurovision #esc #songfestivalfeest reageer retweet
twitter:15Ziggo twitterde op donderdag 21-11-2019 om 18:40:27@:JanSmit @:ZiggoDome Stay tuned: announcement delayed. reageer retweet
https://www.rtlboulevard.(...)festival-presenterenquote:Op maandag 25 november 2019 18:53 schreef GeorgeM het volgende:
Edsilia wordt in Boulevard gevraagd naar het gerucht dat zij het esf gaat presenteren.
Ze reageert nogal ‘verdacht’ en zegt in ieder geval geen ‘nee’.
Ik denk dat zij het wordt, als ik haar zo hoor en aanschouw.
Vind ik ook, maar denk dat ze een serieuzere tegenhanger willen van onze sprankelende Edsielquote:Op maandag 25 november 2019 22:00 schreef Greys het volgende:
Wij noemden Edsilia al in september
En ze moeten imho echt eens ophouden over Eva. Als ze al iemand van de commerciëlen nemen is Chantal echt een tien keer betere optie qua ervaring met grote live shows en sprankelendheid.
Dan nemen ze daar Michiel maar voor 😇🤤quote:Op maandag 25 november 2019 22:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar denk dat ze een serieuzere tegenhanger willen van onze sprankelende Edsiel
En dan als parodie op Mans deze Michiel ook met een pluche wolf voor zijn kruis en verder naakt het podium op laten lopen!quote:Op maandag 25 november 2019 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nemen ze daar Michiel maar voor 😇🤤
Chantal voor de ervaring, Edsiel voor de sprankel en warmte en Michiel voor het internationale knappe plaatje. En ze kunnen ook nog alledrie zingen. EVA WHO?
Gut feeling enzo.quote:Op maandag 25 november 2019 22:00 schreef Greys het volgende:
En ze moeten imho echt eens ophouden over Eva. Als ze al iemand van de commerciëlen nemen is Chantal echt een tien keer betere optie qua ervaring met grote live shows en sprankelendheid.
Ja denk het ookquote:Op maandag 25 november 2019 18:53 schreef GeorgeM het volgende:
Edsilia wordt in Boulevard gevraagd naar het gerucht dat zij het esf gaat presenteren.
Ze reageert nogal ‘verdacht’ en zegt in ieder geval geen ‘nee’.
Ik denk dat zij het wordt, als ik haar zo hoor en aanschouw.
Lijkt me ook een betere combi met Edsilia. Maar ze zien in de Nederlandse tv-wereld Eva Jinek als een soort godin. Ik denk persoonlijk dat ze straks met haar late night show niet meer kijkers gaat trekken dan Beau.quote:Op maandag 25 november 2019 22:00 schreef Greys het volgende:
Ze werken beide bij RTL 4, dus je zou zeggen dat ze het daar als eerste weten?quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Lijkt me ook een betere combi met Edsilia. Maar ze zien in de Nederlandse tv-wereld Eva Jinek als een soort godin. Ik denk persoonlijk dat ze straks met haar late night show niet meer kijkers gaat trekken dan Beau.
Hoe geloofwaardig zijn die geruchten van Aran Bade trouwens? Volgens mij niet heel erg, toch?
Daar verkijk je je op, Eva is inmiddels een household name en heeft veel fans / een trouwe kijkersgroep. En vergeet niet dat ze haar volledige team meeneemt. De talkshows van RTL zijn gewoon niet goed geproduceerd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ze straks met haar late night show niet meer kijkers gaat trekken dan Beau.
JA IK WILquote:Op maandag 25 november 2019 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nemen ze daar Michiel maar voor 😇🤤
Chantal voor de ervaring, Edsiel voor de sprankel en warmte en Michiel voor het internationale knappe plaatje. En ze kunnen ook nog alledrie zingen. EVA WHO?
Wat er ook van waar is, ik vond haar reactie veelzeggend.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Lijkt me ook een betere combi met Edsilia. Maar ze zien in de Nederlandse tv-wereld Eva Jinek als een soort godin. Ik denk persoonlijk dat ze straks met haar late night show niet meer kijkers gaat trekken dan Beau.
Hoe geloofwaardig zijn die geruchten van Aran Bade trouwens? Volgens mij niet heel erg, toch?
Ja, het verbaast mij ook nogal dat veel mensen blijkbaar geloven dat Eva het op RTL wel gaat redden. Zo heel bijzonder is ze zelf niet, en met waarschijnlijk minder goede gasten en diverse reclame-onderbrekingen gaat het ook voor haar gewoon een heel lastig verhaal worden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zou daar op zich heel prima mee kunnen leven hoor, ondanks dat Eva m'n eerste keus niet is.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:04 schreef Niels93 het volgende:
Ik denk dat het Edsilia, Michiel en Eva worden.
Dat dus, helemaal niemand van de NOS of AVROTROS lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:45 schreef Em31 het volgende:
Niemand van de AVROTROS, dat kan ik me nog niet voorstellen
Helaas true.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:45 schreef Em31 het volgende:
Niemand van de AVROTROS, dat kan ik me nog niet voorstellen
Die fans heeft zij niet, die fans heeft het format. Naar Pauw kijken meer mensen. Ook toen Nadia Moussaid het presenteerde bleven de mensen gewoon kijken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:09 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Daar verkijk je je op, Eva is inmiddels een household name en heeft veel fans / een trouwe kijkersgroep. En vergeet niet dat ze haar volledige team meeneemt. De talkshows van RTL zijn gewoon niet goed geproduceerd.
Ik denk dat Jan toch echt wel een zekerheid is hoor. Zou me heel erg verbazen als hij er niet bij zit.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:57 schreef Greys het volgende:
Gifjes make the world go round![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft Edsiel geen contract bij AvroTros? Ze heeft er eerder gepresenteerd..quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat dus, helemaal niemand van de NOS of AVROTROS lijkt me onwaarschijnlijk.
Volgens mij niet meer, maar ze was ooit de eerste presentator van Beste Zangers.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Heeft Edsiel geen contract bij AvroTros? Ze heeft er eerder gepresenteerd..
En het grote songfestivalfeest wat ze gaat doen wordt ook door AvroTros uitgezonden..
Oh ik dacht Victor Reinier. Of kwam hij na Edsiel?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer, maar ze was ooit de eerste presentator van Beste Zangers.
Bedoel je die man links?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh ik dacht Victor Reinier. Of kwam hij na Edsiel?
Links naast Jan S iddquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bedoel je die man links?
[ afbeelding ]
Yes, die kwam erna.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh ik dacht Victor Reinier. Of kwam hij na Edsiel?
Yesquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Die man van Lucky Letters?
Vledder toch?
12 december in een talkshow gok ik, dan kunnen ze ook nog even het songfestivalfeest promoten voor 3 dagen later.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:15 schreef Andromache het volgende:
Beste topic ooit
Ontopic: vrijdag persbericht? Net voor de decembermaand? Of maandag? Of pas na Sinterklaas?
Ik vind dat niet zo gek, juist na het Televizier-Ring gala.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:09 schreef Niels93 het volgende:
Wel gek trouwens dat na het Televizier gala Dionne Stax nauwelijks meer genoemd wordt. Van zekerheidje (leek het) naar outsider.
Kan alsnog dat zij het gewoon wordt, natuurlijk. Er is nog helemaal niks bekend, ook geen hardnekkige geruchten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:09 schreef Niels93 het volgende:
Wel gek trouwens dat na het Televizier gala Dionne Stax nauwelijks meer genoemd wordt. Van zekerheidje (leek het) naar outsider.
Zij is wel wat gewend, met die hele Humberto-saga.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:30 schreef Em31 het volgende:
Als ik haar was zou ik dan zelf ook wel even nadenken of ik het nog wel wil. Het gezeur begint dan ook meteen, lijkt me helemaal niet leuk
Ja en een bepaalde arrogantie heeft ze ook wel, dus misschien maakt het haar niets uit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zij is wel wat gewend, met die hele Humberto-saga.
Nee ik denk dan nog eerder Jan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:43 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat ze het wordt.
Sietse zat daar in de zaal, die moet de ongemakkelijkheid toch helemaal gevoeld hebben en hij wil de beste Eurovisie. Nou ja niet alleen hij maar het hele team. Maar hij zat daar bij Televizier-Ring. (Begreep ik destijds, zelf niet gezien dat ie er zat).
De Televizierring is altijd kut. Dat kun je haar niet helemaal aanrekenen. En Sietse bepaalt ook niet alles, natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:43 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat ze het wordt.
Sietse zat daar in de zaal, die moet de ongemakkelijkheid toch helemaal gevoeld hebben en hij wil de beste Eurovisie. Nou ja niet alleen hij maar het hele team. Maar hij zat daar bij Televizier-Ring. (Begreep ik destijds, zelf niet gezien dat ie er zat).
Even weer citeren. Afzienbaar is al voorbij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:25 schreef Guanabana het volgende:
Cornald nu op Radio 2, zegt dat ze binnen afzienbare tijd met het nieuws van de presentatoren naar buiten gaan komen! (Weken) (alsnog wel eventjes natuurlijk, maar de keuze is wel gemaakt lijkt het).
Misschien moeten ze nog uitzoeken wanneer de ME beschikbaar is in Volendam.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:15 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Even weer citeren. Afzienbaar is al voorbij.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien moeten ze nog uitzoeken wanneer de ME beschikbaar is in Volendam.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien moeten ze nog uitzoeken wanneer de ME beschikbaar is in Volendam.
We kunnen vinden wat we willen, maar als dat zo zou zijn (ik denk het niet, maar áls) zou dat intens sneu voor hem zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Misschien gooit de ziekte van Jan wel roet in het eten nu...
Eens, en ik denk wel dat hij één van de 3 gaat zijnquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
We kunnen vinden wat we willen, maar als dat zo zou zijn (ik denk het niet, maar áls) zou dat intens sneu voor hem zijn.
twitter:ADshownieuws twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 14:05:41Als het aan de hardcore songfestivalfans ligt, dan presenteren komend jaar Nikkie de Jager en Chantal Janzen het liedjesfestijn https://t.co/xgisqF6xwX reageer retweet
Geen Paul dus blijkbaar, gelukkigquote:Jan Smit lijkt een logische keuze als vaste commentator van het songfestival én iemand die ook buiten de landsgrenzen bekend is. Zijn naam lijkt dan ook een zekerheidje. De andere commentator, Cornald Maas, maakte eerder duidelijk dat hij niet langer in de race is. Net zoals Paul de Leeuw, die ook aangaf dat de naam van Linda de Mol al vrij snel van tafel werd geveegd.
Ik denk het ook. Dat ie wellicht mede daarom het nu rustig aan doet om helemaal fit te zijn straks voor alle voorbereidingen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, en ik denk wel dat hij één van de 3 gaat zijn
Ja, of Antoinette Hertsenberg!quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:53 schreef Greys het volgende:
Als ze dan bv twee van Edsiel/Michiel/Chantal erbij zetten wordt het hartstikke tof.
Of een Loden Leeuw.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De winnaar krijgt een koude douche?
twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 19:18:52Terwijl we hyperventilerend afwachten wie 't Eurovisie Songfestival 2020 gaan presenteren hier nog even de favorieten van de fans op Songfestivalforum. Meest favoriet: Edsilia Rombley en Michiel Huisman! Ook Chantal Janzen en Jan Smit worden genoemd als gehoopt/verwacht. #ESC2020 https://t.co/H7ypYMPs3R reageer retweet
Omg vanavond de hosts!!!twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 04-12-2019 om 15:36:46Vanavond weten wie het Eurovisie Songfestival gaat presenteren! (Bron: NPO Radio 1) #songfestival #eurovision #wieowie https://t.co/onTO9iqBcf reageer retweet
Doe jij even Tweeten ajb?quote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 15:37 schreef Niels93 het volgende:
Omg vanavond de hosts!!!twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 04-12-2019 om 15:36:46Vanavond weten wie het Eurovisie Songfestival gaat presenteren! (Bron: NPO Radio 1) #songfestival #eurovision #wieowie https://t.co/onTO9iqBcf reageer retweet
Hypequote:Op woensdag 4 december 2019 15:37 schreef Niels93 het volgende:
Ik wilde net inderdaad vragen waar het precies bekend wordt gemaakt. Ik kan er nog niet echt wat over vinden, al ligt DWDD wel voor de hand.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:45 schreef Niels93 het volgende:
Denk in DWDD? Heb het item niet meegekregen op Radio 1.
Ik heb het even gevraagd aan het weblog, misschien weten zij meer.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde net inderdaad vragen waar het precies bekend wordt gemaakt. Ik kan er nog niet echt wat over vinden, al ligt DWDD wel voor de hand.
Gaat wel gebeuren. Mochten ze in een talkshow zitten, dan wachten de Joop van Tellingen (quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |