Yes, die kwam erna.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh ik dacht Victor Reinier. Of kwam hij na Edsiel?
Yesquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Die man van Lucky Letters?
Vledder toch?
Maar wie is dan die linker?quote:
12 december in een talkshow gok ik, dan kunnen ze ook nog even het songfestivalfeest promoten voor 3 dagen later.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:15 schreef Andromache het volgende:
Beste topic ooit
Ontopic: vrijdag persbericht? Net voor de decembermaand? Of maandag? Of pas na Sinterklaas?
Ik vind dat niet zo gek, juist na het Televizier-Ring gala.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:09 schreef Niels93 het volgende:
Wel gek trouwens dat na het Televizier gala Dionne Stax nauwelijks meer genoemd wordt. Van zekerheidje (leek het) naar outsider.
Kan alsnog dat zij het gewoon wordt, natuurlijk. Er is nog helemaal niks bekend, ook geen hardnekkige geruchten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:09 schreef Niels93 het volgende:
Wel gek trouwens dat na het Televizier gala Dionne Stax nauwelijks meer genoemd wordt. Van zekerheidje (leek het) naar outsider.
Zij is wel wat gewend, met die hele Humberto-saga.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:30 schreef Em31 het volgende:
Als ik haar was zou ik dan zelf ook wel even nadenken of ik het nog wel wil. Het gezeur begint dan ook meteen, lijkt me helemaal niet leuk
Ja en een bepaalde arrogantie heeft ze ook wel, dus misschien maakt het haar niets uit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zij is wel wat gewend, met die hele Humberto-saga.
Nee ik denk dan nog eerder Jan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:43 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat ze het wordt.
Sietse zat daar in de zaal, die moet de ongemakkelijkheid toch helemaal gevoeld hebben en hij wil de beste Eurovisie. Nou ja niet alleen hij maar het hele team. Maar hij zat daar bij Televizier-Ring. (Begreep ik destijds, zelf niet gezien dat ie er zat).
De Televizierring is altijd kut. Dat kun je haar niet helemaal aanrekenen. En Sietse bepaalt ook niet alles, natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:43 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat ze het wordt.
Sietse zat daar in de zaal, die moet de ongemakkelijkheid toch helemaal gevoeld hebben en hij wil de beste Eurovisie. Nou ja niet alleen hij maar het hele team. Maar hij zat daar bij Televizier-Ring. (Begreep ik destijds, zelf niet gezien dat ie er zat).
Even weer citeren. Afzienbaar is al voorbij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:25 schreef Guanabana het volgende:
Cornald nu op Radio 2, zegt dat ze binnen afzienbare tijd met het nieuws van de presentatoren naar buiten gaan komen! (Weken) (alsnog wel eventjes natuurlijk, maar de keuze is wel gemaakt lijkt het).
Misschien moeten ze nog uitzoeken wanneer de ME beschikbaar is in Volendam.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:15 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Even weer citeren. Afzienbaar is al voorbij.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien moeten ze nog uitzoeken wanneer de ME beschikbaar is in Volendam.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien moeten ze nog uitzoeken wanneer de ME beschikbaar is in Volendam.
We kunnen vinden wat we willen, maar als dat zo zou zijn (ik denk het niet, maar áls) zou dat intens sneu voor hem zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Misschien gooit de ziekte van Jan wel roet in het eten nu...
Eens, en ik denk wel dat hij één van de 3 gaat zijnquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
We kunnen vinden wat we willen, maar als dat zo zou zijn (ik denk het niet, maar áls) zou dat intens sneu voor hem zijn.
twitter:ADshownieuws twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 14:05:41Als het aan de hardcore songfestivalfans ligt, dan presenteren komend jaar Nikkie de Jager en Chantal Janzen het liedjesfestijn https://t.co/xgisqF6xwX reageer retweet
Geen Paul dus blijkbaar, gelukkigquote:Jan Smit lijkt een logische keuze als vaste commentator van het songfestival én iemand die ook buiten de landsgrenzen bekend is. Zijn naam lijkt dan ook een zekerheidje. De andere commentator, Cornald Maas, maakte eerder duidelijk dat hij niet langer in de race is. Net zoals Paul de Leeuw, die ook aangaf dat de naam van Linda de Mol al vrij snel van tafel werd geveegd.
Ik denk het ook. Dat ie wellicht mede daarom het nu rustig aan doet om helemaal fit te zijn straks voor alle voorbereidingen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, en ik denk wel dat hij één van de 3 gaat zijn
Ja, of Antoinette Hertsenberg!quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:53 schreef Greys het volgende:
Als ze dan bv twee van Edsiel/Michiel/Chantal erbij zetten wordt het hartstikke tof.
Of een Loden Leeuw.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De winnaar krijgt een koude douche?
twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 19:18:52Terwijl we hyperventilerend afwachten wie 't Eurovisie Songfestival 2020 gaan presenteren hier nog even de favorieten van de fans op Songfestivalforum. Meest favoriet: Edsilia Rombley en Michiel Huisman! Ook Chantal Janzen en Jan Smit worden genoemd als gehoopt/verwacht. #ESC2020 https://t.co/H7ypYMPs3R reageer retweet
Omg vanavond de hosts!!!twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 04-12-2019 om 15:36:46Vanavond weten wie het Eurovisie Songfestival gaat presenteren! (Bron: NPO Radio 1) #songfestival #eurovision #wieowie https://t.co/onTO9iqBcf reageer retweet
Doe jij even Tweeten ajb?quote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 15:37 schreef Niels93 het volgende:
Omg vanavond de hosts!!!twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 04-12-2019 om 15:36:46Vanavond weten wie het Eurovisie Songfestival gaat presenteren! (Bron: NPO Radio 1) #songfestival #eurovision #wieowie https://t.co/onTO9iqBcf reageer retweet
Hypequote:Op woensdag 4 december 2019 15:37 schreef Niels93 het volgende:
Ik wilde net inderdaad vragen waar het precies bekend wordt gemaakt. Ik kan er nog niet echt wat over vinden, al ligt DWDD wel voor de hand.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:45 schreef Niels93 het volgende:
Denk in DWDD? Heb het item niet meegekregen op Radio 1.
Ik heb het even gevraagd aan het weblog, misschien weten zij meer.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde net inderdaad vragen waar het precies bekend wordt gemaakt. Ik kan er nog niet echt wat over vinden, al ligt DWDD wel voor de hand.
Gaat wel gebeuren. Mochten ze in een talkshow zitten, dan wachten de Joop van Tellingen (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |