SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
In dat geval denk ik gewoon WiWiquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:01 schreef I het volgende:
[..]
Komt wel meteen gevaarlijk dicht in de buurt.
Dat was bij mij ook wel doorslaggevend inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het bij Marijsbeertje wel duidelijk was![]()
![]()
En nu al helemaal niet meerquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
Zie ik onze @:I nu in verband worden gebracht met die Wiwivlegels?Wat is dit?
Je weet wie dat zijn toch?quote:
Nou nou, doe maar interessant!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb me bewust uit de @:Meke discussie gehouden, want wist haar naam al
Ja, ik dacht al dat wij het er al eens over gehad hadden, met een GTST-quiz in een oud topicquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb me bewust uit de @:Meke discussie gehouden, want wist haar naam al
Haha, die ken ik gelukkig welquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:07 schreef I het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook wel doorslaggevend inderdaad.
Ik moest ook meteen aan Kutmarije denken. (Dit klinkt heel verkeerd als je niet weet wie dat is![]()
)
Die andere optie was te veiligquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:08 schreef I het volgende:
[..]
Uh oh.Ik weet niet of ik hier wel zo blij mee moet zijn.
Ja hèquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:06 schreef Meke het volgende:
Haha ja hebt het wel fanatiek aangemaakt met je namenboek @:GeorgeM
Ja precies, daar weet ik het ook vanquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat wij het er al eens over gehad hadden, met een GTST-quiz in een oud topic
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Ik wilde ‘t raden, maar gelukkig wel de aanzet gegeven
Van mij ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik weet van de meeste mensen hier ook de echte namen wel. Tenzij ze echt nooit gemeet hebben.
Haha preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, daar weet ik het ook vanEn goed onthouden
En van mij! Hoewel ik het niet uitsluit dat ze het alweer vergeten isquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Van mij ookEn ik heb nooit gemeet!
Ik weet jouwe helemaal nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou, nou, doe maar interessant!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jouwe weet ik welquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
En van mij! Hoewel ik het niet uitsluit dat ze het alweer vergeten is
Hoezo? Ik heb een feilloos geheugen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
En van mij! Hoewel ik het niet uitsluit dat ze het alweer vergeten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |