ik bespreek helemaal niks, zei alleen dat ik er niet was met gezeik en gezeur, dat kan FANN zelf veel beter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Bespreken jullie de ban maar per dm ofzo, maar niet hier
Oh bespreek ik nu een ban?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Bespreken jullie de ban maar per dm ofzo, maar niet hier
nee, begrijpend lezen schijnt nogal moeilijk te zijn hier.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh bespreek ik nu een ban?
2 vraagjes is bespreken
Okay
Niet alleen hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
nee, begrijpend lezen schijnt nogal moeilijk te zijn hier.
word er soms een beetje moedeloos vanquote:
dat blijktquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Lezen en schrijven blijft moeilijk. Voor elke persoon.
Het gaat volgens mij om de boodschap en die is soms niet makkelijk te ontcijferen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Lezen en schrijven blijft moeilijk. Voor elke persoon.
Ja dat lijkt me wel problematisch, voordeel is dat je niet hoeft te likkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie hebben werkelijk geen idee wat moeilijk is. Een sjekkie draaien in de regen is pas moeilijk.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel problematisch, voordeel is dat je niet hoeft te likken
Weet ik veel, ik heb er geen verstand vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Bij de 1e de beste druppel scheurt je vloeitje.
die van mij hangt er al jaren......misschien dat iemand haar inmiddels gevonden heeftquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het nieuwe spijkerpistool van Henk levert goed werk af. Zijn vrouw hangt al 2 weken aan de muur.
neem sigaretten of stop in stoptoberquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie hebben werkelijk geen idee wat moeilijk is. Een sjekkie draaien in de regen is pas moeilijk.
Je rookte sigaretten dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb er geen verstand van
Maar waarom draai je buiten in de regen je shaggie? Hier is trouwens al heel de dag droog.
Ik geef je groot gelijk, lekker even uitrusten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:00 schreef sararaats het volgende:
Dutje doen want straks feestje.
Overprikkeld
Sigaretten zijn niet lekker en niet verkrijgbaar in de zware variant zoals bij shag. Dan moet je aan de Gauloises en dat lijkt na 4 trekkies weer net of je sigaren inhaleert.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
neem sigaretten of stop in stoptober
ik doe nog een bongquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja gewoon lekker stoppen met roken.
quote:
Geen verstand van, nog nooit gerookt . ik heb makkelijk lullen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sigaretten zijn niet lekker en niet verkrijgbaar in de zware variant zoals bij shag. Dan moet je aan de Gauloises en dat lijkt na 4 trekkies weer net of je sigaren inhaleert.
Stoppen?Gekkie.
Hey pik.quote:
nee ik wil opgezet worden ..rechtopquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook jij gaat ooit in rook op en bijtijds oefenen is zo gek nog niet.
Ik dacht dat je nu een shaggie had gedraaid in de regen, aannamesquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je rookte sigaretten dus.Draaien doe ik niet in de regen, maar het kwam wel eens voor dat er een druppel ergens vanaf op viel.
De hele dag droog daar?Het is hier zo somber als het licht in de kelder van Sas.
Volgens mij zelfs meerdere keren op een dag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
doe je dat elke dag eigenlijk ? ook geen verstand van
Als lamp.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee ik wil opgezet worden ..rechtop
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee ik wil opgezet worden ..rechtop
heb je iig een schoon plafondquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook nog nooit gerookt, ik kreeg er altijd zulke traanogen van als ik in de buurt stond. En huilen terwijl je rookt leek mij ook zo raar.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs meerdere keren op een dag.
ja in een barbiedoosquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dat is weer eens een heel anders idee. Wil je dan bij iemand in de woonkamer gezet worden?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu wordt het een beetje eng.
Met zo'n cellofaantje ervoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja in een barbiedoosik krijg nu hele rare ideeën
quote:
Wat ik ook al dachtquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat brengt het geheel weer tot leven. Ja toch, @:Voxs
Koolmeesjes zijn tof.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej ik ben een beetje mees obsessed, maar ze hebben zoveel lol met het rondvliegen enzo en ik kan ze niet joinen
Zou jij die dikke mees niet als leeslampje om willen bouwen later?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu wordt het een beetje eng.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet je zelf niet eens rond gaan vliegenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej ik ben een beetje mees obsessed, maar ze hebben zoveel lol met het rondvliegen enzo en ik kan ze niet joinen
Ik weet niet. Ik heb er wel eens over nagedacht om leuke dode dieren en insecten te gaan verzamelen, maar ik weet nog steeds niet wat ik daarvan vind.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou jij die dikke mees niet als leeslampje om willen bouwen later?
Vleermuizen vliegen overdag niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je zelf niet eens rond gaan vliegen
Mijn voorkeur gaat uit naar plaltteblootborstjes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tevens roodborstjes ende blootborstjes.
oh dacht op een bezemquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vleermuizen vliegen overdag niet.
Afhankelijk van de lichtvalquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Witte puntjes toch?quote:
Er werd bij een schilderij van Voxs geopperd dat er een wit puntje in de ogen van het portret gezet moest worden. Dan komt de boel meer tot leven. Dat kon in dit geval niet, want was van een foto af én lichtval maakte één en ander realistisch gezien onmogelijk. Dan zou het schilderij niet meer lijken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die snap ik niet, maar dat is oke
Nooit wit, wit is te wit.quote:
ah vriendelijk bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er werd bij een schilderij van Voxs geopperd dat er een wit puntje in de ogen van het portret gezet moest worden. Dan komt de boel meer tot leven. Dat kon in dit geval niet, want was van een foto af én lichtval maakte één en ander realistisch gezien onmogelijk. Dan zou het schilderij niet meer lijken.
Ik moet er nog steeds om lachen.quote:
Precies! Mijn schilderij is afquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er werd bij een schilderij van Voxs geopperd dat er een wit puntje in de ogen van het portret gezet moest worden. Dan komt de boel meer tot leven. Dat kon in dit geval niet, want was van een foto af én lichtval maakte één en ander realistisch gezien onmogelijk. Dan zou het schilderij niet meer lijken.
Dat gaat toch stinken?quote:
Wit wit in ogen niet nee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Wit wit is een beetje not done in de schilderwereld.
Met maden,ook leuk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, kijk eens wat een leuk dood schaap!
Ik ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds om lachen.
Ik heb maar voor een muur gekozen waar ik 16 kleine schilderijtjes heb van foto's van bijzondere kevers van overal over de wereld.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Precies! Mijn schilderij is af( denk ik, nog even nadenken er over) Met lichtpuntjes!
Voxs liet hier ooit een schilderij zien wat ze gemaakt had en Voxs kan dat gewoon heel goed, maar volgens Petzi onbraken er lichtjes in de ogen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die snap ik niet, maar dat is oke
Geprepareerd enzo dat er niets meer kan rotten, en je moet het wel blijven behandelen met chemicalien.quote:
Mario had gisteren ook een kever.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb maar voor een muur gekozen waar ik 16 kleine schilderijtjes heb van foto's van bijzondere kevers van overal over de wereld.
Petz. Mijn schilderij was doods zei ze. Maar ik geloof dat ze het later wel begreep.quote:
Oke het is af. En het is supergoed ook nog eensquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Nee nee, niet nadenken! Het is af.
Pets lult uit haar nek, trek je daar niks van aan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Petz. Mijn schilderij was doods zei ze. Maar ik geloof dat ze het later wel begreep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |