Er werd bij een schilderij van Voxs geopperd dat er een wit puntje in de ogen van het portret gezet moest worden. Dan komt de boel meer tot leven. Dat kon in dit geval niet, want was van een foto af én lichtval maakte één en ander realistisch gezien onmogelijk. Dan zou het schilderij niet meer lijken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die snap ik niet, maar dat is oke
Nooit wit, wit is te wit.quote:
ah vriendelijk bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er werd bij een schilderij van Voxs geopperd dat er een wit puntje in de ogen van het portret gezet moest worden. Dan komt de boel meer tot leven. Dat kon in dit geval niet, want was van een foto af én lichtval maakte één en ander realistisch gezien onmogelijk. Dan zou het schilderij niet meer lijken.
Ik moet er nog steeds om lachen.quote:
Precies! Mijn schilderij is afquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er werd bij een schilderij van Voxs geopperd dat er een wit puntje in de ogen van het portret gezet moest worden. Dan komt de boel meer tot leven. Dat kon in dit geval niet, want was van een foto af én lichtval maakte één en ander realistisch gezien onmogelijk. Dan zou het schilderij niet meer lijken.
Dat gaat toch stinken?quote:
Wit wit in ogen niet nee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Wit wit is een beetje not done in de schilderwereld.
Met maden,ook leuk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, kijk eens wat een leuk dood schaap!
Ik ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds om lachen.
Ik heb maar voor een muur gekozen waar ik 16 kleine schilderijtjes heb van foto's van bijzondere kevers van overal over de wereld.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Precies! Mijn schilderij is af( denk ik, nog even nadenken er over) Met lichtpuntjes!
Voxs liet hier ooit een schilderij zien wat ze gemaakt had en Voxs kan dat gewoon heel goed, maar volgens Petzi onbraken er lichtjes in de ogen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die snap ik niet, maar dat is oke
Geprepareerd enzo dat er niets meer kan rotten, en je moet het wel blijven behandelen met chemicalien.quote:
Mario had gisteren ook een kever.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb maar voor een muur gekozen waar ik 16 kleine schilderijtjes heb van foto's van bijzondere kevers van overal over de wereld.
Petz. Mijn schilderij was doods zei ze. Maar ik geloof dat ze het later wel begreep.quote:
Oke het is af. En het is supergoed ook nog eensquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Nee nee, niet nadenken! Het is af.
Pets lult uit haar nek, trek je daar niks van aan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Petz. Mijn schilderij was doods zei ze. Maar ik geloof dat ze het later wel begreep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |