quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs meerdere keren op een dag.
ja in een barbiedoosquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dat is weer eens een heel anders idee. Wil je dan bij iemand in de woonkamer gezet worden?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu wordt het een beetje eng.
Met zo'n cellofaantje ervoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja in een barbiedoosik krijg nu hele rare ideeën
quote:
Wat ik ook al dachtquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat brengt het geheel weer tot leven. Ja toch, @:Voxs
Koolmeesjes zijn tof.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej ik ben een beetje mees obsessed, maar ze hebben zoveel lol met het rondvliegen enzo en ik kan ze niet joinen
Zou jij die dikke mees niet als leeslampje om willen bouwen later?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu wordt het een beetje eng.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet je zelf niet eens rond gaan vliegenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej ik ben een beetje mees obsessed, maar ze hebben zoveel lol met het rondvliegen enzo en ik kan ze niet joinen
Ik weet niet. Ik heb er wel eens over nagedacht om leuke dode dieren en insecten te gaan verzamelen, maar ik weet nog steeds niet wat ik daarvan vind.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou jij die dikke mees niet als leeslampje om willen bouwen later?
Vleermuizen vliegen overdag niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je zelf niet eens rond gaan vliegen
Mijn voorkeur gaat uit naar plaltteblootborstjes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tevens roodborstjes ende blootborstjes.
oh dacht op een bezemquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vleermuizen vliegen overdag niet.
Afhankelijk van de lichtvalquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Witte puntjes toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |