ik bespreek helemaal niks, zei alleen dat ik er niet was met gezeik en gezeur, dat kan FANN zelf veel beter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Bespreken jullie de ban maar per dm ofzo, maar niet hier
Oh bespreek ik nu een ban?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Bespreken jullie de ban maar per dm ofzo, maar niet hier
nee, begrijpend lezen schijnt nogal moeilijk te zijn hier.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh bespreek ik nu een ban?
2 vraagjes is bespreken
Okay
Niet alleen hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
nee, begrijpend lezen schijnt nogal moeilijk te zijn hier.
word er soms een beetje moedeloos vanquote:
dat blijktquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Lezen en schrijven blijft moeilijk. Voor elke persoon.
Het gaat volgens mij om de boodschap en die is soms niet makkelijk te ontcijferen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Lezen en schrijven blijft moeilijk. Voor elke persoon.
Ja dat lijkt me wel problematisch, voordeel is dat je niet hoeft te likkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie hebben werkelijk geen idee wat moeilijk is. Een sjekkie draaien in de regen is pas moeilijk.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel problematisch, voordeel is dat je niet hoeft te likken
Weet ik veel, ik heb er geen verstand vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Bij de 1e de beste druppel scheurt je vloeitje.
die van mij hangt er al jaren......misschien dat iemand haar inmiddels gevonden heeftquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het nieuwe spijkerpistool van Henk levert goed werk af. Zijn vrouw hangt al 2 weken aan de muur.
neem sigaretten of stop in stoptoberquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie hebben werkelijk geen idee wat moeilijk is. Een sjekkie draaien in de regen is pas moeilijk.
Je rookte sigaretten dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb er geen verstand van
Maar waarom draai je buiten in de regen je shaggie? Hier is trouwens al heel de dag droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |