Grappig, hij heeft iets tussen zijn snavel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit niet dikzakje overigens....
Eten natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig, hij heeft iets tussen zijn snavel.
Wat een raaaaaaar verhaalquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.ad.nl/bizar/m(...)rachter-af~afe36ff3/
Ach ja.....
Australiër in Oekraïne met een Zwitsers zakmes.
Zou kunnen, dan vraag ik het @TillyB wel, thanks.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat weet ik zo niet. Was het niet instagram?
de keren dat ik in de 'problemen' kwam waren ook altijd louter toeval, maar de mijne hangt er nog....quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wazig verhaal, Mo. Dat gedeelte dat hij toevallig precies langs kwam bij die bosjes is wel héél toevallig.
Ja weet ik... dat zei schrut ook al vannacht, maar ik vraag het maar...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Disana is al dagen niet online geweest.
Luister joh, ik denk ook aan Disana hoor, op een goede manier.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja weet ik... dat zei schrut ook al vannacht, maar ik vraag het maar...
al kreeg ik gelijk een beschuldiging naar mijn hoofd van Movanmorgen...
maar het was gewoon belangstelling, ik lees niet álles meer terug... teveel flauwekul
en gezeik vaak......
oké nou dat hoop ik dan ook maar......quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedacht afgelopen week ook al dat het zo'n tijd geleden is dat we Disana zagen, hoop dat alles goed met haar is.
Maar vaak genoeg ook heel leukquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja weet ik... dat zei schrut ook al vannacht, maar ik vraag het maar...
al kreeg ik gelijk een beschuldiging naar mijn hoofd van Movanmorgen...
maar het was gewoon belangstelling, ik lees niet álles meer terug... teveel flauwekul
en gezeik vaak......
Ik schrok er eerlijk gezegd van toen Scrut met de mededeling kwam en er niemand met een geruststellend berichtje kwam.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
oké nou dat hoop ik dan ook maar......
Wanneer ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had een ban van een week..... dus dat teveel flauwekul
en gezeik vaak......zal niet van mij afkomstig geweest zijn
dan hoef je nog niet zo'n opmerking te maken.......quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Luister joh, ik denk ook aan Disana hoor, op een goede manier.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:27 schreef FANN het volgende:
Ik zag de post van Scrut.... inderdaad Disana is allang niet meer geweest...
Hopelijk gaat het goed het haar.......
Om maar te zwijgen over al die andere opmerkingen van je........quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 07:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
gaan we weer over anderen lullen? heb je zelf ook een leven?
jazeker, ik ben een enorme ongevoelige lul, weet ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
dan hoef je nog niet zo'n opmerking te maken.......
40+ / [40+ SC #2737] Kaap'ren en er om vragen
[..]
[..]
Om maar te zwijgen over al die andere opmerkingen van je........
Ja ik zal het doorgeven aan mijn Lamme Griekquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
jazeker, ik ben een enorme ongevoelige lul, weet ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |