ik bespreek helemaal niks, zei alleen dat ik er niet was met gezeik en gezeur, dat kan FANN zelf veel beter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Bespreken jullie de ban maar per dm ofzo, maar niet hier
Oh bespreek ik nu een ban?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Bespreken jullie de ban maar per dm ofzo, maar niet hier
nee, begrijpend lezen schijnt nogal moeilijk te zijn hier.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh bespreek ik nu een ban?
2 vraagjes is bespreken
Okay
Niet alleen hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
nee, begrijpend lezen schijnt nogal moeilijk te zijn hier.
word er soms een beetje moedeloos vanquote:
dat blijktquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Lezen en schrijven blijft moeilijk. Voor elke persoon.
Het gaat volgens mij om de boodschap en die is soms niet makkelijk te ontcijferen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Lezen en schrijven blijft moeilijk. Voor elke persoon.
Ja dat lijkt me wel problematisch, voordeel is dat je niet hoeft te likkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie hebben werkelijk geen idee wat moeilijk is. Een sjekkie draaien in de regen is pas moeilijk.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel problematisch, voordeel is dat je niet hoeft te likken
Weet ik veel, ik heb er geen verstand vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Bij de 1e de beste druppel scheurt je vloeitje.
die van mij hangt er al jaren......misschien dat iemand haar inmiddels gevonden heeftquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het nieuwe spijkerpistool van Henk levert goed werk af. Zijn vrouw hangt al 2 weken aan de muur.
neem sigaretten of stop in stoptoberquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie hebben werkelijk geen idee wat moeilijk is. Een sjekkie draaien in de regen is pas moeilijk.
Je rookte sigaretten dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb er geen verstand van
Maar waarom draai je buiten in de regen je shaggie? Hier is trouwens al heel de dag droog.
Ik geef je groot gelijk, lekker even uitrusten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:00 schreef sararaats het volgende:
Dutje doen want straks feestje.
Overprikkeld
Sigaretten zijn niet lekker en niet verkrijgbaar in de zware variant zoals bij shag. Dan moet je aan de Gauloises en dat lijkt na 4 trekkies weer net of je sigaren inhaleert.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
neem sigaretten of stop in stoptober
ik doe nog een bongquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja gewoon lekker stoppen met roken.
quote:
Geen verstand van, nog nooit gerookt . ik heb makkelijk lullen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sigaretten zijn niet lekker en niet verkrijgbaar in de zware variant zoals bij shag. Dan moet je aan de Gauloises en dat lijkt na 4 trekkies weer net of je sigaren inhaleert.
Stoppen?Gekkie.
Hey pik.quote:
nee ik wil opgezet worden ..rechtopquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook jij gaat ooit in rook op en bijtijds oefenen is zo gek nog niet.
Ik dacht dat je nu een shaggie had gedraaid in de regen, aannamesquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je rookte sigaretten dus.Draaien doe ik niet in de regen, maar het kwam wel eens voor dat er een druppel ergens vanaf op viel.
De hele dag droog daar?Het is hier zo somber als het licht in de kelder van Sas.
Volgens mij zelfs meerdere keren op een dag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
doe je dat elke dag eigenlijk ? ook geen verstand van
Als lamp.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee ik wil opgezet worden ..rechtop
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee ik wil opgezet worden ..rechtop
heb je iig een schoon plafondquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook nog nooit gerookt, ik kreeg er altijd zulke traanogen van als ik in de buurt stond. En huilen terwijl je rookt leek mij ook zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |